-
Σε πλάτος έχουν 23 εκ διαφορά! Τόσα όσα να κλείσουν την δίοδο σε φορτηγά αλλά και αυτοκίνητα στο κέντρο
-
Ε άμα είναι να κυκλοφορήσει ένα Toyota λιγότερο, χαλάλι.
-
-
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
Εγώ με το 3008 κυκλοφορώ παντού.
Δεν έχω άλλο.
Αλλά και Tesla Y να έπαιρνα ή τον έρωτα το Q6, πάλι με αυτό θα κυκλοφορούσα για να το χαρώ.
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν κυκλοφορώ πολύ κέντρο. Τις ελάχιστες φορές που θα χρειαστεί, δε μου δημιουργεί θέμα.Με ότι γουστάρει μπορεί να κυκλοφορεί κανείς αρκεί να μην συνεισφέρει συνειδητά και αυτός στο πρόβλημα του πηξιματος.
Νομίζω κιόλας εσύ παροχή δεν το έχεις το phev? Σε τέτοιες περιπτώσεις πας από το πάρκινγκ σπιτιού σε πάρκινγκ εταιρείας και δη εκτός κέντρου γιατί δεν έχει εταιρείες στο κέντρο με τέτοιες παροχές. Και δεν σε αφήνουν να πας με άλλο πλην της παροχής γιατί η παροχή αντικατοπτρίζει τη θέση, σωστά ;Καταλαβαίνεις ομως οτι αν δεν ζεις αυτό το χάος καθημερινά αλλά περιστασιακά δεν μπορείς να αντιληφθείς πλήρως σε τι αναφέρομαι.
Περιστασιακά μπορείς να κατέβεις κέντρο από το οποίο όλα τα αμάξια περνάνε και χωράνε στις κεντρικές του λεωφόρους.
Ωστοσο ενα μακρύ και πλατύ όχημα κόβει πιο εύκολα το διάδρομο των μηχανών που κάνουν διήθηση, δημιουργώντας στρίμωγμα παραπίσω ενώ σε συνολικό μήκος κόβουν χώρο για επιπλέον μικρα αμάξια κλπ.
Δεν διαφημίζονται τυχαια κάποια αμάξια ως αμάξια πόλης. Δεν διαφημίστηκε το Υ ως τέτοιο.Επιπλέον το να «χαίρεσαι» οποιοδήποτε αμάξι εντός πόλης είναι θέμα γιατί δεν οδηγείς απλά μετακινείσαι.
Και όσοι χρησιμοποιούμε καθημερινά αμάξι για να πηγαίνουμε κέντρο αντί ΜΜΜ το κάνουμε καθαρά για λόγους προσωπικής αξιοπρέπειας μιας και τα ΜΜΜ είναι στάβλος και μπουρδελο μαζί. -
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@a-d-p said in TESLA FORUM:
Tesla: Τι ετοιμάζει o Elon Musk για την Τρίτη 7 Οκτωβρίου; (video)
Το φθηνό Υ
μαουνα, με μικρη μπαταρια και ελλειψεις στον εξοπλισμο. Ο,τι πρεπει για να το αγαπησεις
Το Υ χωράει οριακά στο πάρκινγκ μου. Ειδικά με τις μανούβρες που πρέπει να κάνω το μπες βγες είναι περιπέτεια. Ευτυχώς βοηθάει η μπροστινή κάμερα.
Δοκίμασα το Σάββατο από περιέργεια το juniper και μπορώ να πω ότι ήταν χορταστικό.
Αλλα δυστυχώς η τέλεια μαούνα !
Απορώ πόσο στον πουτσο τους είναι όσοι κυκλοφορούν με τόσο μεγάλα αμάξια (D και παραπάνω) στην Αθήνα στους πηγμενους οδικούς της άξονες καταλαμβάνοντας χώρο από τους υπόλοιπους
Δηλαδή οκ έχεις λεφτά ρε τσιπη να πάρεις αμάξι 60Κ + και δεν έχεις να πάρεις ένα γιαρις πχ ένα aygo έστω να κυκλοφορείς σαν άνθρωπος στην κίνηση;Παρτακηδες πραγματικά όλοι όσοι κυκλοφορουν κατα μονας με θηρία και μαούνες εντός αστικού ιστού.
Αν αυτο ηταν ποστ στα social media θα έλεγα οτι ειναι για τα views και τα comments. Κλασικο rage bait μιας και καποιοι ειδωνιζονται να τους βριζουν. Δεν κρινουμε. Εδώ ομως ειναι τουλαχιστον τοποθέτηση καθυστερημενου και ειμαι πολυ επιεικής στο χαρακτηρισμό.
Μάλιστα μπορώ πολυ εύκολα να το αντιστρέψω... πόσο ηλιθιος πρέπει να ειναι καποιος που εχει σκάσει 60Κ για ενα σοβαρό αμαξι που του παρέχει όλες τις ανέσεις ώστε να καταλήξει να κυκλοφορεί στις χειρότερες των συνθηκών με τενεκε? Ή παει και αλλιώς...πόσο γτπ παρτακιας ειναι καποιος που παίρνει και ενα δεύτερο τενεκε για τα στενά και καταλαμβάνει 2 θέσεις πάρκινγκ γύρω απ το σπίτι του?
Ολοι εχουμε δικαίωμα στην εμμονή αλλα το παραπανω ηταν άσχημο brainfart. Ισως θες να το ξανασκεφτεις...
Καλά εσυ συνονόματε μου τη φυλάς απο τότε που είχα γράψει πόσο οικτρή εικόνα είναι να οδηγούν πόρσε και λοιπά σπορ αμάξια καραφλοί κοιλαράδες, οπότε δεν θα παρεξηγηθώ.
Απλά επειδή ξέρω να μιλάω και γράφω λογικά, μην μου γράφεις χαζά αντεπιχείρηματα νηπιαγωγείου για κατάληψη 2 θέσεων πάρκινγκ γύρω από το σπίτι.
Οι περιπτώσεις που στηλιτεύω έχουν ιδιωτικά πάρκινγκ, άνεση και απλά.
Δεν μένουν στην Κυψέλη.Αντίθετα αν έχεις στοιχειωδώς ενσυναισθηση αυτό που γράφω κάνεις.
Εχεις το πολύ μεγάλο για ταξίδια και βόλτες και ένα μικρό για καθημερινό χαμάλη.
Αν δεν μπορείς να το αντέξεις οικονομικά θα θυσιαστεί συνήθως το μεγάλο γιατί αντικειμενικά πόσα ταξίδια ετησίως θα κάνεις; Ή θα το γυρίσεις σε ένα b ή c όπως η πλειοψηφία all around για κάθε χρήση.
Σίγουρα πάντως λύση για κάθε μέρα δεν είναι το D εκτός αν κυκλοφορείς Κεφαλάρι και πάνω ή από βουλιαγμένη και κάτω. Εκεί έχει απλα και κυκλοφορείς με Χ7 άνετα.D για κέντρο καθημερινά (όχι περιστασιακά να διελθεις) είναι οβερκιλ.
Θες να δείχνεις πλούσιος ή είσαι σταρχιδιστης.Οίκτρο θέαμα είναι επισης να θες να κατέβεις στο Παλας με τη μαούνα και να κλείνεις θέσεις πάρκινγκ από ανθρώπους που επίσης έχουν ανάγκη να αφήσουν κάπου το αμάξι τους για να πάνε να διασκεδάσουν για να κάνεις επίδειξη λες και πας στα σκυλάδικα.
Γενικά την επίδειξη με τα αμάξια τη θεωρώ την υπέρτατη γυφτιά και ξιπασιά !
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
Εγώ με το 3008 κυκλοφορώ παντού.
Δεν έχω άλλο.
Αλλά και Tesla Y να έπαιρνα ή τον έρωτα το Q6, πάλι με αυτό θα κυκλοφορούσα για να το χαρώ.
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν κυκλοφορώ πολύ κέντρο. Τις ελάχιστες φορές που θα χρειαστεί, δε μου δημιουργεί θέμα.Με ότι γουστάρει μπορεί να κυκλοφορεί κανείς αρκεί να μην συνεισφέρει συνειδητά και αυτός στο πρόβλημα του πηξιματος.
Νομίζω κιόλας εσύ παροχή δεν το έχεις το phev? Σε τέτοιες περιπτώσεις πας από το πάρκινγκ σπιτιού σε πάρκινγκ εταιρείας και δη εκτός κέντρου γιατί δεν έχει εταιρείες στο κέντρο με τέτοιες παροχές. Και δεν σε αφήνουν να πας με άλλο πλην της παροχής γιατί η παροχή αντικατοπτρίζει τη θέση, σωστά ;Καταλαβαίνεις ομως οτι αν δεν ζεις αυτό το χάος καθημερινά αλλά περιστασιακά δεν μπορείς να αντιληφθείς πλήρως σε τι αναφέρομαι.
Περιστασιακά μπορείς να κατέβεις κέντρο από το οποίο όλα τα αμάξια περνάνε και χωράνε στις κεντρικές του λεωφόρους.
Ωστοσο ενα μακρύ και πλατύ όχημα κόβει πιο εύκολα το διάδρομο των μηχανών που κάνουν διήθηση, δημιουργώντας στρίμωγμα παραπίσω ενώ σε συνολικό μήκος κόβουν χώρο για επιπλέον μικρα αμάξια κλπ.
Δεν διαφημίζονται τυχαια κάποια αμάξια ως αμάξια πόλης. Δεν διαφημίστηκε το Υ ως τέτοιο.Επιπλέον το να «χαίρεσαι» οποιοδήποτε αμάξι εντός πόλης είναι θέμα γιατί δεν οδηγείς απλά μετακινείσαι.
Και όσοι χρησιμοποιούμε καθημερινά αμάξι για να πηγαίνουμε κέντρο αντί ΜΜΜ το κάνουμε καθαρά για λόγους προσωπικής αξιοπρέπειας μιας και τα ΜΜΜ είναι στάβλος και μπουρδελο μαζί.Σωστό σκεπτικό τα όσα γράφεις δεν αντιλέγω.
Εμένα η κίνηση μου είναι κατά πλειοψηφία σε προαστιακό ιστό και έχω και πάρκινγκ σπίτι, όπως επίσης υπάρχει πάρκινγκ και στην εταιρεία, οπότε η δυσκολία που θα μπορούσε να επιφέρει ένα μεγάλο SUV είναι μικρότερη.
Αυτός είναι και ένας από τους λόγους που πούλησα το Golf. Μιας και η κυρά δεν έχει δίπλωμα, θα καθόταν παρκαρισμένο και θα το έτρωγε η βροχή ο αέρας και η σκόνη χωρίς να κυκλοφορεί πολύ, πληρώνοντας ταυτόχρονα και τα έξοδα του.
Τώρα όμως που το πήρε απόφαση να πάει να βγάλει δίπλωμα, όταν αυτό συμβεί με το καλό, θα προσανατολιστούμε προς ένα μικρό μεταχειρισμένο.
Εάν όντως λοιπόν γίνει το παραπάνω, σίγουρα όταν θέλω να πάω γήπεδο και ψάχνω να παρκάρω τη μαούνα ή όταν θα είναι να κατέβουμε στα πεθερικά μου στα Σεπόλια ή μία στο τόσο κανένα κέντρο, το μικρό θα βολέψει περισσότερο.Όταν λέω να το χαρώ, εννοώ να απολαμβάνω την άνεση και την ποιότητα στο εσωτερικό, καθώς και τις λειτουργίες που μπορεί να προσφέρει ένα καλό και ποιοτικό αυτοκίνητο σε σχέση με ένα μικρό κουβαδάκι. Όχι οδηγικά.
-
@iceman7 said in TESLA FORUM:
@katafractos17 said in TESLA FORUM:
Εγώ με το 3008 κυκλοφορώ παντού.
Δεν έχω άλλο.
Αλλά και Tesla Y να έπαιρνα ή τον έρωτα το Q6, πάλι με αυτό θα κυκλοφορούσα για να το χαρώ.
Βέβαια η αλήθεια είναι ότι δεν κυκλοφορώ πολύ κέντρο. Τις ελάχιστες φορές που θα χρειαστεί, δε μου δημιουργεί θέμα.Με ότι γουστάρει μπορεί να κυκλοφορεί κανείς αρκεί να μην συνεισφέρει συνειδητά και αυτός στο πρόβλημα του πηξιματος.
Νομίζω κιόλας εσύ παροχή δεν το έχεις το phev? Σε τέτοιες περιπτώσεις πας από το πάρκινγκ σπιτιού σε πάρκινγκ εταιρείας και δη εκτός κέντρου γιατί δεν έχει εταιρείες στο κέντρο με τέτοιες παροχές. Και δεν σε αφήνουν να πας με άλλο πλην της παροχής γιατί η παροχή αντικατοπτρίζει τη θέση, σωστά ;Καταλαβαίνεις ομως οτι αν δεν ζεις αυτό το χάος καθημερινά αλλά περιστασιακά δεν μπορείς να αντιληφθείς πλήρως σε τι αναφέρομαι.
Περιστασιακά μπορείς να κατέβεις κέντρο από το οποίο όλα τα αμάξια περνάνε και χωράνε στις κεντρικές του λεωφόρους.
Ωστοσο ενα μακρύ και πλατύ όχημα κόβει πιο εύκολα το διάδρομο των μηχανών που κάνουν διήθηση, δημιουργώντας στρίμωγμα παραπίσω ενώ σε συνολικό μήκος κόβουν χώρο για επιπλέον μικρα αμάξια κλπ.
Δεν διαφημίζονται τυχαια κάποια αμάξια ως αμάξια πόλης. Δεν διαφημίστηκε το Υ ως τέτοιο.Επιπλέον το να «χαίρεσαι» οποιοδήποτε αμάξι εντός πόλης είναι θέμα γιατί δεν οδηγείς απλά μετακινείσαι.
Και όσοι χρησιμοποιούμε καθημερινά αμάξι για να πηγαίνουμε κέντρο αντί ΜΜΜ το κάνουμε καθαρά για λόγους προσωπικής αξιοπρέπειας μιας και τα ΜΜΜ είναι στάβλος και μπουρδελο μαζί.Απο την στιγμη που κυκλοφορεις με ΙΧ αυτοκινητο συνεισφερεις στο πηξιμο ειτε με Υ ειτε με Aygo. Υπαρχει ενα επιπλεον αμαξι στους δρομους
Για εμενα αν δεν παρκαρεις στον δρομο , που τοτε το μικρο αυτοκινητο εχει πολλες περισσοτερες πιθανοτητες να χωρεσει καπου, διαφορα δεν υπαρχει. Αν ενοχλουνται οσοι κανουν διηθηση ας κανουν οτι κανουν με καθε μεγαλο οχημα, φορτηγο, λεωφορειο.
Αυτος που αγοραζει ενα μεγαλο αυτοκινητο σε αυτα τα χρηματα δεν θα επρεπε να παρκαρει στον δρομο αλλα σε παρκινγκ. Εκει θεμα χωρου δεν υπαρχει.
Τυχον γρατζουνιες θα συμβουν σε καθε οχημα. Τις φτιαχνεις οταν μαζευτουν αρκετες και τελος
Αν σε ενοχλει αυτο απλα δεν βαζεις αυτοκινητο στην κινηση της πολης ουτε την Κυριακη. -
@iceman7 said in TESLA FORUM:
Καλά εσυ συνονόματε μου τη φυλάς απο τότε που είχα γράψει πόσο οικτρή εικόνα είναι να οδηγούν πόρσε και λοιπά σπορ αμάξια καραφλοί κοιλαράδες, οπότε δεν θα παρεξηγηθώ.
Απλά επειδή ξέρω να μιλάω και γράφω λογικά, μην μου γράφεις χαζά αντεπιχείρηματα νηπιαγωγείου για κατάληψη 2 θέσεων πάρκινγκ γύρω από το σπίτι.
Οι περιπτώσεις που στηλιτεύω έχουν ιδιωτικά πάρκινγκ, άνεση και απλά.
Δεν μένουν στην Κυψέλη.Αντίθετα αν έχεις στοιχειωδώς ενσυναισθηση αυτό που γράφω κάνεις.
Εχεις το πολύ μεγάλο για ταξίδια και βόλτες και ένα μικρό για καθημερινό χαμάλη.
Αν δεν μπορείς να το αντέξεις οικονομικά θα θυσιαστεί συνήθως το μεγάλο γιατί αντικειμενικά πόσα ταξίδια ετησίως θα κάνεις; Ή θα το γυρίσεις σε ένα b ή c όπως η πλειοψηφία all around για κάθε χρήση.
Σίγουρα πάντως λύση για κάθε μέρα δεν είναι το D εκτός αν κυκλοφορείς Κεφαλάρι και πάνω ή από βουλιαγμένη και κάτω. Εκεί έχει απλα και κυκλοφορείς με Χ7 άνετα.D για κέντρο καθημερινά (όχι περιστασιακά να διελθεις) είναι οβερκιλ.
Θες να δείχνεις πλούσιος ή είσαι σταρχιδιστης.Οίκτρο θέαμα είναι επισης να θες να κατέβεις στο Παλας με τη μαούνα και να κλείνεις θέσεις πάρκινγκ από ανθρώπους που επίσης έχουν ανάγκη να αφήσουν κάπου το αμάξι τους για να πάνε να διασκεδάσουν για να κάνεις επίδειξη λες και πας στα σκυλάδικα.
Γενικά την επίδειξη με τα αμάξια τη θεωρώ την υπέρτατη γυφτιά και ξιπασιά !
Δε σου φυλάω τίποτα. Δεν είμαστε στη Μάνη. Απλά όταν γράφονται επαναλαμβανόμενα διάφορα συμπλεγματικά θέσφατα που τσουβαλιάζουν και προσβάλουν, κάπου εξαντλούνται τα όρια. Ειδικά όταν υπάρχουν αποδέκτες με ευαισθησία σε ότι αφορά την κοινωνική τους συμπεριφορά.
Όσο παιδικά ήταν, λοιπόν, τα αντεπιχειρήματά μου, άλλο τόσο ήταν και η αρχική τοποθέτηση.
Τα περί επίδειξης με ένα αμάξι, ας πάρουμε κάποιο του θέματος, όπως τα Μodel 3 και Υ, είναι απλά αστεία. Επίδειξη = exclusivity που φυσικά δεν έχει εφαρμογή στην περίπτωση μας. Εκτός αυτού κι ότι κι αν οδηγάει κανείς, άλλη έννοια δεν είχε ο μέσος χρήστης του δρόμου από το εάν θα φλεξάρει το εργαλείο του 8-9πμ στη Λιοσίων και τη Θηβών που σέρνει το κουφάρι του μέχρι να φτάσει στη δουλειά.
-
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδικοί στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
-
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
-
Η αγγελια του παγωμενου στο γνωστο σαητ:
«Πωληται μονο με επιδειξη αποδεικτικου τοπου εργασιας και φωτογραφικου υλικου καθως και κατοψης του παρκινγκ που θα σταθμευει το αυτοκινητο
Σκαρμογυφτοι που κυκλοφορουν στο κεντρο θα αγνοηθουν.»
-
@teo-mak said in TESLA FORUM:
Η αγγελια του παγωμενου στο γνωστο σαητ:
«Πωληται μονο με επιδειξη αποδεικτικου τοπου εργασιας και φωτογραφικου υλικου καθως και κατοψης του παρκινγκ που θα σταθμευει το αυτοκινητο
Σκαρμογυφτοι που κυκλοφορουν στο κεντρο θα αγνοηθουν.»
ξεχασες "θα εκτιμηθει screenshot απο το mycar που να φαινεται οτι ο αγοραστης διαθετει στην κατοχη του δευτερο οχημα <4μ"
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Το ίδιο ρε συ, απλώς μεγαλύτερη πίστα νεοπλουτισμού κληρονομιάς κτλ
Δεν είναι κακό να θες κάτι καλό για τον εαυτό σου, όπως και το να ντύνεσαι με όμορφα ρούχα.
Αλλα όταν για παράδειγμα λες θα βγεις για να δεις το ματς στο τοπικό πρακτορείο και ντύνεσαι στην τρίχα, βάζεις κολόνια, κάνεις 8 ώρες λουτρό και ΑΛΛΑΖΕΙΣ σώβρακο…..ε εντάξει δεν πας για το ματς….
Αυτό λεω.
-
@lap said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Το ίδιο ρε συ, απλώς μεγαλύτερη πίστα νεοπλουτισμού κληρονομιάς κτλ
Δεν είναι κακό να θες κάτι καλό για τον εαυτό σου, όπως και το να ντύνεσαι με όμορφα ρούχα.
Αλλα όταν για παράδειγμα λες θα βγεις για να δεις το ματς στο τοπικό πρακτορείο και ντύνεσαι στην τρίχα, βάζεις κολόνια, κάνεις 8 ώρες λουτρό και ΑΛΛΑΖΕΙΣ σώβρακο…..ε εντάξει δεν πας για το ματς….
Αυτό λεω.
αν εχεις 10-12 χιλιαρικα ετησιο εισοδημα και δεις καποιον να κυκλοφορει με καινουριο swift (επειδη ξερω οτι σου αρεσει), θα ενιωθες οτι ο οδηγος του swift κανει επιδειξη πλουτου;
-
Η επίδειξη πλουτισμού έχει να κάνει με το μέσο επίπεδο πλουτισμού των περιοχών που θα το χρησιμοποιήσεις.
Για παράδειγμα το Tesla στην Αμερική είναι ένα απλό αυτοκίνητο ενός υπαλλήλου με μέτρια εισοδήματα.
Εμείς όμως ζούμε στην Ελλάδα όχι στο L.A
Συνεπώς ένα όχημα που θεωρείται αποδεκτό από το μέσο εισόδημα των περιοχών και της χώρας όχι δεν είναι επίδειξη πλουτισμού.
Το πως το απέκτησε είναι άλλο κεφάλαιο.
Και το τεσλα άλλοι το αποκτούν από κληρονομιές, so what;Προφανώς με 12Κ το έτος δεν μπορείς να αγοράσεις swift. Εκτός εάν σου παρέχουν σπίτι και πληρωμένες πάγιες δαπάνες
Εγω εξετάζω την πρόθεση να κινηθείς με ένα όχημα των 50-60Κ σε περιοχές που τα αυτοκίνητα είναι 10-20 ετών και κοστίζουν κατά μέσο όρο 5-6Κ και μάλιστα το αυτοκίνητο που επιλέγεις να κινήσεις να είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ για τα μέρη αυτά ενώ θα μπορούσες εφόσον είσαι άνετος όπως αφήνει να εννοηθεί το αυτοκίνητο των 50-60Κ να πάρεις και ένα πιο ταιριαστό και σε μέγεθος και σε εικόνα.
Γενικά η επίδειξη σε κάθε πολιτισμό παίρνει διαφορετικό χαρακτήρα. Στην Αφρική ….ο χοντρός κάνει επίδειξη την κοιλιά του, σε εμάς το αντίθετο
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Για αυτό θησαυρίζουν οι ψυχολόγοι ! Οι επόμενοι νεόπλουτοι βεβαίως βεβαίως !
Είναι απίστευτο ότι όλες οι συζητήσεις καταλήγουν στα ίδια συμπλέγματα των ίδιων και των ίδιων !
-
Οι ψυχολόγοι που μας διαβάζουν ΔΕΝ ΘΕΣ να μάθεις τι λένε, πίστεψε με.
-
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Και πάρα πολύ καλά κάνουν και μαγκιά τους θα πω εγώ. Ο τρόπος απόκτησης είναι αδιάφορος. Υπάρχουν αρχές για τους παρανομούντες, δε θα τους κρίνουμε εμείς. Έχουν ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον Πακιστανό με το τρίκυκλο που κυκλοφορεί στα στενά των Πατησίων.
Κατά τα άλλα το να θεωρείται επίδειξη ό,τι ενδεχομένως ξεπερνάει τις οικονομικές μας δυνατότητες, είναι κλασική ελλ μιζέρια και από πίσω κρύβονται οι αιτίες για τις οποίες και θα παραμείνει μακριά από τις οικονομικές μας δυνατότητες οτιδήποτε αξιόλογο. Κοινώς συμπλέγματα κατωτερότητας και ιδεοληψία. Εγώ πάντως έχω μάθει όταν βλέπω κάτι ανώτερο από το δικό μου να το θαυμάζω και να εκτιμώ τον κάτοχο για την αξιοσύνη του να το αποκτήσει. Μάλλον μου λείπει το αντανακλαστικό της ευκολης δικαιολογίας που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα.
Πόσο μάλλον να κρίνω ποιος θα κυκλοφορήσει που και με τι. Οριακά φασιστικές καταστάσεις.
-
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Και πάρα πολύ καλά κάνουν και μαγκιά τους θα πω εγώ. Ο τρόπος απόκτησης είναι αδιάφορος. Υπάρχουν αρχές για τους παρανομούντες, δε θα τους κρίνουμε εμείς. Έχουν ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον Πακιστανό με το τρίκυκλο που κυκλοφορεί στα στενά των Πατησίων.
Κατά τα άλλα το να θεωρείται επίδειξη ό,τι ενδεχομένως ξεπερνάει τις οικονομικές μας δυνατότητες, είναι κλασική ελλ μιζέρια και από πίσω κρύβονται οι αιτίες για τις οποίες και θα παραμείνει μακριά από τις οικονομικές μας δυνατότητες οτιδήποτε αξιόλογο. Κοινώς συμπλέγματα κατωτερότητας και ιδεοληψία. Εγώ πάντως έχω μάθει όταν βλέπω κάτι ανώτερο από το δικό μου να το θαυμάζω και να εκτιμώ τον κάτοχο για την αξιοσύνη του να το αποκτήσει. Μάλλον μου λείπει το αντανακλαστικό της ευκολης δικαιολογίας που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα.
Πόσο μάλλον να κρίνω ποιος θα κυκλοφορήσει που και με τι. Οριακά φασιστικές καταστάσεις.
Στην Ελλάδα κατά κόρον ξέπλυμα μαύρου και παράνομου χρήματος είναι η αγορά πολυτελών αυτοκινήτων. Δεδομένου ότι δεν υφίσταται έλεγχος ως προς την πηγή του πορισμού των εσόδων, συνήθως πρόκειται για εταιρείες με εικονική δραστηριότητα που είτε ξεπλένουν χρήμα με εικονικά έσοδα είτε εισπράττουν τεράστια ποσά επιστροφής ΦΠΑ κλπ. Κατόπιν, οι σκληρά εργαζόμενοι ιθύνοντες αγοράζουν τα range και τα λοιπά είδη πολυτελείας. Ο λόγος που βλέπει κανείς τόσο πολλά range είναι αυτός και γίνεται αντιληπτός εφόσον κυκλοφορήσει από Γλυφάδα και κάτω ή Κεφαλάρι και άνω. Είναι τόσα πολλά τα range και όχι τα evoque δηλαδή τα φθηνά αλλά τα defender, και νομίζεις ότι ζεις στην εποχή της βιομηχανοποίησης της ελληνικής οικονομίας.
Ο επιτυχημένος επιχειρηματίας, ο οποίος συνήθως με αλχημείες φοροαποφεύγει, δύσκολα θα δώσει 130+Κ για αυτοκίνητα, συνήθως μένει μέχρι τα 80Κ, για να υπερβεί τα 100Κ θα πρέπει το χρήμα να έχει βγει εύκολα, χωρίς κόπο, δηλαδή παράνομα κα να πρέπει να νομιμοποιηθεί μέσω αγορών και επενδύσεων... -
@stefan147 said in TESLA FORUM:
@dettol said in TESLA FORUM:
@lap said in TESLA FORUM:
Επίδειξη είναι στέφανε όλοι το λέμε εκτός από εσάς.
Οι απόγονοι των νεόπλουτων των 90s με το bmwδακι 316 άντε και 518…. Σήμερα οδηγούν τεσλα.
Ακόμα και αν δεν το συμμερίζεστε εσείς που είστε πιο ειδική στην οδήγηση από το μεσο οδηγό η υπόλοιπη κοινωνία το συμμερίζεται.
Δεν είναι κακό να θες να κάνεις το κομμάτι σου, κακό είναι να πουλάς ιστορίες ότι δεν το κάνεις.
Καλά κάνετε και τα αγοράσατε, είναι εξαιρετικά αυτοκίνητα αλλά οκ καλά κάνουμε και σας κρίνουμε όταν μπαίνετε στα στενά με ένα καράβι
αν αυτα ειναι επιδειξη, τα range rover που εχει βρωμισει ο τοπος, τι ειναι; καθημερινο οχημα για το κουκακι - πατησια;
Και πάρα πολύ καλά κάνουν και μαγκιά τους θα πω εγώ. Ο τρόπος απόκτησης είναι αδιάφορος. Υπάρχουν αρχές για τους παρανομούντες, δε θα τους κρίνουμε εμείς. Έχουν ίδια ακριβώς δικαιώματα με τον Πακιστανό με το τρίκυκλο που κυκλοφορεί στα στενά των Πατησίων.
Κατά τα άλλα το να θεωρείται επίδειξη ό,τι ενδεχομένως ξεπερνάει τις οικονομικές μας δυνατότητες, είναι κλασική ελλ μιζέρια και από πίσω κρύβονται οι αιτίες για τις οποίες και θα παραμείνει μακριά από τις οικονομικές μας δυνατότητες οτιδήποτε αξιόλογο. Κοινώς συμπλέγματα κατωτερότητας και ιδεοληψία. Εγώ πάντως έχω μάθει όταν βλέπω κάτι ανώτερο από το δικό μου να το θαυμάζω και να εκτιμώ τον κάτοχο για την αξιοσύνη του να το αποκτήσει. Μάλλον μου λείπει το αντανακλαστικό της ευκολης δικαιολογίας που θα με κάνει να νιώσω καλύτερα.
Πόσο μάλλον να κρίνω ποιος θα κυκλοφορήσει που και με τι. Οριακά φασιστικές καταστάσεις.
Κανείς δεν αρνείται πως εάν έχεις τα λεφτά να μπορείς να αγοράσεις κάτι καλό για εσένα.
Την λογική του να το κυκλοφορείς σε μη λογικές περιστάσεις είναι το θέμα μας.
Δηλαδή εάν έχεις καμπριο όταν βρέχει καταρρακτωδώς θα το ανοίξεις και θα οδηγείς φορώντας αδιάβροχη σακούλα μηχανής;
Λογικά όχι…. Ο κοινός νους στην κοινωνία που ζεις λέει όχι. Στην Αφρική που δεν βρέχει συχνά μπορεί να λέει ναι.
Έτσι και το τεσλα στο LA με τους δρόμους 8 μέτρων πλάτους είναι απόλυτα λογικό όχημα.
Εσυ έχεις την ελευθερία να το πράξεις, δεν στο απαγορεύει κανείς, οι υπόλοιποι έχουν την ελευθερία να κρίνουν την πράξη σου.
Συνεπώς, το να οδηγείς ένα όχημα πάνω από 2 μέτρα ή 2,3-2,4μ μαζί με καθρέφτες φάρδος στα στενά των Πατησίων και μήκος σχεδόν 5 μέτρα είναι μια πράξη που ΔΕΝ εμπεριέχει μέσα της την ΚΟΙΝΗ λογική.
Η πιο απλή και κοινή επεξήγηση που θα δώσει η κοινωνία είναι πως έκανε η μύγα κωλο και εχεσε τον κόσμο όλο. Δηλαδή αγόρασε ένα ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ και ακριβό για την ελληνική κοινωνία όχημα και το χρησιμοποιεί εκεί όπου δεν είναι πρακτική η χρήση του.
Εσυ μπορεί να γουστάρεις και καλά κάνεις, εγώ αναφέρω το τι θα πει όχι η συντριπτική πλειοψηφία αλλά το 98% των ελλήνων.
Αντιθέτως εάν το δει αυτό το αυτοκίνητο σε μεγάλους δρόμους και λεωφόρους, θα το θαυμάσει κατά ένα τεράστιο ποσοστό διότι εκεί είναι το στοιχείο του.
Στο παράδειγμα με το cabrio προσέθεσε και αυτό με ένα super car σε off-roading
Παράνοια δηλαδή…δεν έχει λογική παρά μονάχα την πρόκληση από τους θεατές.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!