-
Το TRoc όπως και το Puma δεν είναι SUV. Δεν έχουν το μέγεθος ούτε το σχήμα. Εάν έχουν άλλα καλά οκ το δέχομαι. Αλλά είναι crossover όπως αλλά Kia.
-
Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.
Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Στο όνειρό σου αγαπητέ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά.
Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.
Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα
Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.
Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.
Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
-
Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.
Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Στο όνειρό σου αγαπητέ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά.
Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.
Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα
Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.
Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.
Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.
-
Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.
-
-
-
Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.
Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?
Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.
Κατι μαθαμε και σημερα.
-
Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.
Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?
Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.
Κατι μαθαμε και σημερα.
Κάθε μέρα εάν είσαι τυχερός
-
Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.
Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?
Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.
Κατι μαθαμε και σημερα.
Κάθε μέρα εάν είσαι τυχερός
Ας το κλεισουμε εδω.
-
Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.
Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Στο όνειρό σου αγαπητέ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά.
Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.
Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα
Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.
Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.
Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.
Δεν έχεις μπει ποτέ σ' ένα polo, golf, Tiguan? Αντίστοιχα σ' ένα yaris, Corolla? Σα συνοδηγός, επιβάτης, οτιδήποτε. Δεν έχεις μια εικόνα?
Τι είναι τα Toyota και τα vw, άγνωστες μάρκες που πρέπει να τις οδηγήσουμε μερικές μέρες μόνοι μας για να καταλάβουμε τι παίζει?
Τώρα υπερβολές των fanboys κάθε μάρκας τις ακούω βερεσέ. Τα Toyota είναι αυτά που είναι και το ίδιο ισχύει και για τα vw. Αν κάποιοι βρίσκουν υπεροχή στο τιμόνι, την ποιότητα κύλισης και τις αναρτήσεις των Toyota, με γειά τους με χαρά τους, δεν προτίθεμαι ν' αντιδικήσω μαζί τους
-
Ο Αντυα έχει απόλυτο δίκιο.
Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αγοράζουμε όλοι με λογική άσπαστου, αφού έχουμε εγγυήσεις, ούτε προπληρώνουμε βλάβες που ΠΙΘΑΝΟΝ να έρθουν, όταν δεν θα έχουμε εμείς το αυτοκίνητο, ούτε προπληρώνουμε τυχόν καλύτερη μεταπώληση που είναι επίσης αμφίβολη, ειδικά στην μεταβατική εποχή που ζούμε.
Επίσης δεν κάνουμε όλοι κάθε μέρα Κολιάτσου - Παγκράτι πίσω από το τρόλει, που τώρα θα φύγει και τι θα έχουν οι τογιοταίοι να ακολουθούν.
Εχουμε όμως και αισθητική που η Τογιότα δεν έχει στα περισσότερα αυτοκίνητα της, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.
Το CHR είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο. Δεν είναι άσχημο, ούτε όμορφο. Είναι περίεργο. Εχει έντονα θετικά στοιχεία όπως το σχήμα του, αλλά και έντονα αρνητικά όπως οι πίσω θέσεις, η μειωμένη ορατότητα και άλλα.
Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.
Οπως δεν θα δοκίμαζε και ένα ρούχο που δεν θα της άρεσε το σχήμα και τα χρώματα του.
Και μην αρχίσετε τώρα δεν είναι ρούχο το αμάξι, είναι τεχνολογία κλπ, γιατί το αμάξι είναι ένα εργαλείο για όλους μας και συνήθως το δεύτερο ακριβότερο πράγμα που αγοράζουμε μετά το σπίτι μας.
Ελάχιστοι έχουν ακριβό σκάφος για να το βάλουν στην εξίσωση.
Ακόμα έχω ξαναγράψει και επιμένω ότι το 90 % όσων έχουν σήμερα να δώσουν 35000 για αυτοκίνητο, δεν θα το κρατήσουν πάνω από 5-8 χρόνια, γιατί θα απαξιωθεί και θα πρέπει πάλι να δώσουν αρκετά λεφτά για να πάρουν καινούργιο, ενώ σε αυτά τα χρόνια θα έχουν τα 10-15000 για να το ξαναγοράσουν.
Η διαφορά όμως των 6000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, είναι πάνω από 20 % της αξίας.
Δεν υπάρχουν βλάβες που θα απασχολήσουν κάποιον στην 5ετία για τόσα χρήματα.
Ως προς την κατανάλωση, συνεχίζουμε να μην σας πιστεύουμε τους Τογιοταίους.
Βλέπετε και εγώ με το ντίζελ μπορώ να σας βάλω καταναλώσεις 1,4 λ/100, αλλά και 11,4 λ/100.
Οι περισσότερες όμως είναι γύρω στα 4 λίτρα στον επαρχιακό, στα 5 στο ταξίδι με ταχύτητες ορίων, πιο χαμηλά με ταχύτητης τογιότα και στα 5,5 -6 στην πόλη.
Τον χειμώνα σε μικρές διαδρομές που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί θα δω και 8 λ/100.
Αλλά όταν αυτές είναι 1-2 χλμ θέλω 50 τέτοιες διαδρομές, δηλαδή 1 μήνα για να χρεωθώ αυτά 5 ευρώ παραπάνω, ενώ σε ένα ταξιδάκι των 150+150 χλμ, θα τα έχω πάρει πίσω από τους Τογιοταίους.
-
Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.
Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Στο όνειρό σου αγαπητέ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά.
Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.
Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα
Eπιβεβαιώνεις όσα γράφω, ΔΕΝ το οδηγήσατε...απλά δεν σας άρεσε μέσα!! Δεκτόν. ¨
Αλλά στον δρόμο (και τα έχω οδηγήσει και τα 2), έχουν τεράστια διαφορά. Η ανάρτηση του CHR ειναι πολύ καλύτερη, πως να το κάνουμε τώρα? Εαν τα οδηγήσεις θα καταλάβεις την διαφορά.
-
Ο Αντυα έχει απόλυτο δίκιο.
Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αγοράζουμε όλοι με λογική άσπαστου, αφού έχουμε εγγυήσεις, ούτε προπληρώνουμε βλάβες που ΠΙΘΑΝΟΝ να έρθουν, όταν δεν θα έχουμε εμείς το αυτοκίνητο, ούτε προπληρώνουμε τυχόν καλύτερη μεταπώληση που είναι επίσης αμφίβολη, ειδικά στην μεταβατική εποχή που ζούμε.
Επίσης δεν κάνουμε όλοι κάθε μέρα Κολιάτσου - Παγκράτι πίσω από το τρόλει, που τώρα θα φύγει και τι θα έχουν οι τογιοταίοι να ακολουθούν.
Εχουμε όμως και αισθητική που η Τογιότα δεν έχει στα περισσότερα αυτοκίνητα της, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.
Το CHR είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο. Δεν είναι άσχημο, ούτε όμορφο. Είναι περίεργο. Εχει έντονα θετικά στοιχεία όπως το σχήμα του, αλλά και έντονα αρνητικά όπως οι πίσω θέσεις, η μειωμένη ορατότητα και άλλα.
Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.
Οπως δεν θα δοκίμαζε και ένα ρούχο που δεν θα της άρεσε το σχήμα και τα χρώματα του.
Και μην αρχίσετε τώρα δεν είναι ρούχο το αμάξι, είναι τεχνολογία κλπ, γιατί το αμάξι είναι ένα εργαλείο για όλους μας και συνήθως το δεύτερο ακριβότερο πράγμα που αγοράζουμε μετά το σπίτι μας.
Ελάχιστοι έχουν ακριβό σκάφος για να το βάλουν στην εξίσωση.
Ακόμα έχω ξαναγράψει και επιμένω ότι το 90 % όσων έχουν σήμερα να δώσουν 35000 για αυτοκίνητο, δεν θα το κρατήσουν πάνω από 5-8 χρόνια, γιατί θα απαξιωθεί και θα πρέπει πάλι να δώσουν αρκετά λεφτά για να πάρουν καινούργιο, ενώ σε αυτά τα χρόνια θα έχουν τα 10-15000 για να το ξαναγοράσουν.
Η διαφορά όμως των 6000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, είναι πάνω από 20 % της αξίας.
Δεν υπάρχουν βλάβες που θα απασχολήσουν κάποιον στην 5ετία για τόσα χρήματα.
Ως προς την κατανάλωση, συνεχίζουμε να μην σας πιστεύουμε τους Τογιοταίους.
Βλέπετε και εγώ με το ντίζελ μπορώ να σας βάλω καταναλώσεις 1,4 λ/100, αλλά και 11,4 λ/100.
Οι περισσότερες όμως είναι γύρω στα 4 λίτρα στον επαρχιακό, στα 5 στο ταξίδι με ταχύτητες ορίων, πιο χαμηλά με ταχύτητης τογιότα και στα 5,5 -6 στην πόλη.
Τον χειμώνα σε μικρές διαδρομές που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί θα δω και 8 λ/100.
Αλλά όταν αυτές είναι 1-2 χλμ θέλω 50 τέτοιες διαδρομές, δηλαδή 1 μήνα για να χρεωθώ αυτά 5 ευρώ παραπάνω, ενώ σε ένα ταξιδάκι των 150+150 χλμ, θα τα έχω πάρει πίσω από τους Τογιοταίους.
Ωραία όλα αυτά αλλά καμμία σχέση δεν έχουν με αυτό που συζητούσαμε. Ότι αν δεν οδηγήσεις ένα όχημα, δεν έχεις άποψη για την αίσθηση οδήγησης του.
-
συγκρίνετε το απερχόμενο T-Roc με ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 6000€ παραπάνω και είναι και αισθητά αργότατο ( @antoniokon συγνώμη
)
Κάπου έλεος δλδ
@fanis75Δεν ξεκίνησα εγώ την σύγκριση! Απλά απάντησα σε κάποια πράγματα που γράφτηκαν και είναι λάθος. Να μου πείτε για βουητό, λειτουργία e-cvt (ότι δεν σας αρέσει), χώρους, κλπ. μαζί σας. Αλλά να διαβάζω ότι το Τροκ έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το CHR, ειναι απλά αστείο, πως να το κάνουμε??
Όσο για την τιμή, κάνεις συγκρίσεις αλά κρούζερ!! Παίρνεισ την φτηνή έκδοση του Τροκ με την ακριβή του CHR - γιατι έχει και CHR με λιγότερα από 30Κ και Τροκ με 40Κ - εδώ ένα Τ κροσ διαμόρφωσα πριν λίγο και μου βγήκε €32.000!!! Ποιό? το Τ Κρος!!
-
Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.
Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Στο όνειρό σου αγαπητέ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά.
Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.
Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα
Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.
Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.
Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.
Δεν έχεις μπει ποτέ σ' ένα polo, golf, Tiguan? Αντίστοιχα σ' ένα yaris, Corolla? Σα συνοδηγός, επιβάτης, οτιδήποτε. Δεν έχεις μια εικόνα?
Τι είναι τα Toyota και τα vw, άγνωστες μάρκες που πρέπει να τις οδηγήσουμε μερικές μέρες μόνοι μας για να καταλάβουμε τι παίζει?
Τώρα υπερβολές των fanboys κάθε μάρκας τις ακούω βερεσέ. Τα Toyota είναι αυτά που είναι και το ίδιο ισχύει και για τα vw. Αν κάποιοι βρίσκουν υπεροχή στο τιμόνι, την ποιότητα κύλισης και τις αναρτήσεις των Toyota, με γειά τους με χαρά τους, δεν προτίθεμαι ν' αντιδικήσω μαζί τους
Το μόνο Toyota στο οποίο έχω μπει είναι starlet δεκαετίας του 90, αυτό που είχαν οι σχολές οδηγών. Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από μοντέρνα Τογιότα. Αυτό για το οποίο τα κράζω είναι η κακή εκμετάλλευση των διαστάσεων του και οι μικροί εσωτερικοί χώροι. Αλλά αυτό δεν είναι «πατημα»
-
Ο Αντυα έχει απόλυτο δίκιο.
Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αγοράζουμε όλοι με λογική άσπαστου, αφού έχουμε εγγυήσεις, ούτε προπληρώνουμε βλάβες που ΠΙΘΑΝΟΝ να έρθουν, όταν δεν θα έχουμε εμείς το αυτοκίνητο, ούτε προπληρώνουμε τυχόν καλύτερη μεταπώληση που είναι επίσης αμφίβολη, ειδικά στην μεταβατική εποχή που ζούμε.
Επίσης δεν κάνουμε όλοι κάθε μέρα Κολιάτσου - Παγκράτι πίσω από το τρόλει, που τώρα θα φύγει και τι θα έχουν οι τογιοταίοι να ακολουθούν.
Εχουμε όμως και αισθητική που η Τογιότα δεν έχει στα περισσότερα αυτοκίνητα της, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.
Το CHR είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο. Δεν είναι άσχημο, ούτε όμορφο. Είναι περίεργο. Εχει έντονα θετικά στοιχεία όπως το σχήμα του, αλλά και έντονα αρνητικά όπως οι πίσω θέσεις, η μειωμένη ορατότητα και άλλα.
Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.
Οπως δεν θα δοκίμαζε και ένα ρούχο που δεν θα της άρεσε το σχήμα και τα χρώματα του.
Και μην αρχίσετε τώρα δεν είναι ρούχο το αμάξι, είναι τεχνολογία κλπ, γιατί το αμάξι είναι ένα εργαλείο για όλους μας και συνήθως το δεύτερο ακριβότερο πράγμα που αγοράζουμε μετά το σπίτι μας.
Ελάχιστοι έχουν ακριβό σκάφος για να το βάλουν στην εξίσωση.
Ακόμα έχω ξαναγράψει και επιμένω ότι το 90 % όσων έχουν σήμερα να δώσουν 35000 για αυτοκίνητο, δεν θα το κρατήσουν πάνω από 5-8 χρόνια, γιατί θα απαξιωθεί και θα πρέπει πάλι να δώσουν αρκετά λεφτά για να πάρουν καινούργιο, ενώ σε αυτά τα χρόνια θα έχουν τα 10-15000 για να το ξαναγοράσουν.
Η διαφορά όμως των 6000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, είναι πάνω από 20 % της αξίας.
Δεν υπάρχουν βλάβες που θα απασχολήσουν κάποιον στην 5ετία για τόσα χρήματα.
Ως προς την κατανάλωση, συνεχίζουμε να μην σας πιστεύουμε τους Τογιοταίους.
Βλέπετε και εγώ με το ντίζελ μπορώ να σας βάλω καταναλώσεις 1,4 λ/100, αλλά και 11,4 λ/100.
Οι περισσότερες όμως είναι γύρω στα 4 λίτρα στον επαρχιακό, στα 5 στο ταξίδι με ταχύτητες ορίων, πιο χαμηλά με ταχύτητης τογιότα και στα 5,5 -6 στην πόλη.
Τον χειμώνα σε μικρές διαδρομές που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί θα δω και 8 λ/100.
Αλλά όταν αυτές είναι 1-2 χλμ θέλω 50 τέτοιες διαδρομές, δηλαδή 1 μήνα για να χρεωθώ αυτά 5 ευρώ παραπάνω, ενώ σε ένα ταξιδάκι των 150+150 χλμ, θα τα έχω πάρει πίσω από τους Τογιοταίους.
Ωραία όλα αυτά αλλά καμμία σχέση δεν έχουν με αυτό που συζητούσαμε. Ότι αν δεν οδηγήσεις ένα όχημα, δεν έχεις άποψη για την αίσθηση οδήγησης του.
Για την γυναίκα του η Αισθητική είναι πολύ σημαντικότερος παράγοντας από τυχόν μικροδιαφορές στην οδήγηση που δεν θα φαίνονται στην καθημερινή χρήση.
Αντίθετα το θέμα της Αισθητικής θα το βλέπεις κάθε στιγμή και απ΄ έξω και από μέσα από το όχημα.
-
συγκρίνετε το απερχόμενο T-Roc με ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 6000€ παραπάνω και είναι και αισθητά αργότατο ( @antoniokon συγνώμη
)
Κάπου έλεος δλδ
@fanis75Δεν ξεκίνησα εγώ την σύγκριση! Απλά απάντησα σε κάποια πράγματα που γράφτηκαν και είναι λάθος. Να μου πείτε για βουητό, λειτουργία e-cvt (ότι δεν σας αρέσει), χώρους, κλπ. μαζί σας. Αλλά να διαβάζω ότι το Τροκ έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το CHR, ειναι απλά αστείο, πως να το κάνουμε??
Όσο για την τιμή, κάνεις συγκρίσεις αλά κρούζερ!! Παίρνεισ την φτηνή έκδοση του Τροκ με την ακριβή του CHR - γιατι έχει και CHR με λιγότερα από 30Κ και Τροκ με 40Κ - εδώ ένα Τ κροσ διαμόρφωσα πριν λίγο και μου βγήκε €32.000!!! Ποιό? το Τ Κρος!!
Εγώ έχω αβάντες με το Αιρκρος που έχει μόνο 2 εκδόσεις χωρίς αξεσουάρ, οπότε σας γλεντάω...
-
Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.
Καμία αντίρρηση αλλά ας μείνει σε αυτό το κομμάτι. Το να μιλάει για οδική συμπεριφορά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ οδήγησε, ειναι τουλάχιστον αστείο για να μην πω κάτι άλλο! Και το λέω εγώ που έχω γράψει άπειρες φορές ότι τα Τογιότα ειχαν άθλια οδική συμπεριφορά και ούτε να τα βλέπω. Με το 1η γενιάς CHR αλλαξε τελείως αυτό, και μόνο όπποιος το οδηγήσει μπορεί να το καταλάβει. Η ανάρτησή τους (μιλάω για αυτά με τα διπλά ψαλίδια), ειναι εξαιρετική και τους προσδίδει πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Το να την συγκρίνουμε με τον ημιάκαμπτο του κάθε Τροκ ειναι απλά αστείο.
-
-
Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.
Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.
Στο όνειρό σου αγαπητέ!
Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά.
Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.
Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα
Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.
Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.
Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.
με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.
Δεν έχεις μπει ποτέ σ' ένα polo, golf, Tiguan? Αντίστοιχα σ' ένα yaris, Corolla? Σα συνοδηγός, επιβάτης, οτιδήποτε. Δεν έχεις μια εικόνα?
Τι είναι τα Toyota και τα vw, άγνωστες μάρκες που πρέπει να τις οδηγήσουμε μερικές μέρες μόνοι μας για να καταλάβουμε τι παίζει?
Τώρα υπερβολές των fanboys κάθε μάρκας τις ακούω βερεσέ. Τα Toyota είναι αυτά που είναι και το ίδιο ισχύει και για τα vw. Αν κάποιοι βρίσκουν υπεροχή στο τιμόνι, την ποιότητα κύλισης και τις αναρτήσεις των Toyota, με γειά τους με χαρά τους, δεν προτίθεμαι ν' αντιδικήσω μαζί τους
Το μόνο Toyota στο οποίο έχω μπει είναι starlet δεκαετίας του 90, αυτό που είχαν οι σχολές οδηγών. Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από μοντέρνα Τογιότα. Αυτό για το οποίο τα κράζω είναι η κακή εκμετάλλευση των διαστάσεων του και οι μικροί εσωτερικοί χώροι. Αλλά αυτό δεν είναι «πατημα»
Δεν έχεις μπει στο μαντρακά το yaris? Είχες polo νομίζω. Όση διαφορά θα βρεις σ' αυτά τα 2, θα βρεις συγκριτικά και στα μεγαλύτερα μοντέλα.
Όποτε σου δοθεί ευκαιρία κάνε το test ν' αποκτήσεις δική σου άποψη. Άμα περιμένεις να σχηματίσεις άποψη από fanboys που χαρακτηρίζουν το Chr διαστημόπλοιο, σώθηκες.
VW T-Roc