Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW T-Roc
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW T-Roc
    • 1
    • 2
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 153 / 155
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    130
    3084
    133119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • George 0
      George 0 last edited by

      Το TRoc όπως και το Puma δεν είναι SUV. Δεν έχουν το μέγεθος ούτε το σχήμα. Εάν έχουν άλλα καλά οκ το δέχομαι. Αλλά είναι crossover όπως αλλά Kia.

      We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andya3 @dettol last edited by

        @dettol said in VW T-Roc:

        @andya3 said in VW T-Roc:

        @fanis75 said in VW T-Roc:

        @andya3 said in VW T-Roc:

        Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.

        Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

        Στο όνειρό σου αγαπητέ! 😊

        Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά. 😀 Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.

        Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα 😁 😀

        Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.

        Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.

        Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • D
          dettol @andya3 last edited by

          @andya3 said in VW T-Roc:

          @dettol said in VW T-Roc:

          @andya3 said in VW T-Roc:

          @fanis75 said in VW T-Roc:

          @andya3 said in VW T-Roc:

          Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.

          Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

          Στο όνειρό σου αγαπητέ! 😊

          Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά. 😀 Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.

          Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα 😁 😀

          Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.

          Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.

          Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

          με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.

          A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • George 0
            George 0 last edited by

            Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.

            We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              ilias-a @George 0 last edited by

              @george-0 said in VW T-Roc:

              Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.

              Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?

              George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • George 0
                George 0 @ilias-a last edited by

                @ilias-a said in VW T-Roc:

                @george-0 said in VW T-Roc:

                Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.

                Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?

                Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.

                We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                I realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                • I
                  ilias-a @George 0 last edited by

                  @george-0 said in VW T-Roc:

                  @ilias-a said in VW T-Roc:

                  @george-0 said in VW T-Roc:

                  Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.

                  Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?

                  Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.

                  Κατι μαθαμε και σημερα.

                  George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • George 0
                    George 0 @ilias-a last edited by

                    @ilias-a said in VW T-Roc:

                    @george-0 said in VW T-Roc:

                    @ilias-a said in VW T-Roc:

                    @george-0 said in VW T-Roc:

                    Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.

                    Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?

                    Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.

                    Κατι μαθαμε και σημερα.

                    Κάθε μέρα εάν είσαι τυχερός

                    We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                    I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      ilias-a @George 0 last edited by

                      @george-0 said in VW T-Roc:

                      @ilias-a said in VW T-Roc:

                      @george-0 said in VW T-Roc:

                      @ilias-a said in VW T-Roc:

                      @george-0 said in VW T-Roc:

                      Είχα Vag και Toyota. Είναι αστείο να μιλάμε για πάτημα για αυτοκίνητα κάτω από 30K. Ακόμα και κάτω από 60K. Σε αυτά τα λεφτά ένα ελαφρύ αυτοκίνητο παίρνεις.

                      Το κιλο ειναι η μοναδα μετρησης της ποιοτητας κυλισης?

                      Είναι βασικό ναι. Ο τόνος.

                      Κατι μαθαμε και σημερα.

                      Κάθε μέρα εάν είσαι τυχερός

                      Ας το κλεισουμε εδω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        andya3 @dettol last edited by

                        @dettol said in VW T-Roc:

                        @andya3 said in VW T-Roc:

                        @dettol said in VW T-Roc:

                        @andya3 said in VW T-Roc:

                        @fanis75 said in VW T-Roc:

                        @andya3 said in VW T-Roc:

                        Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.

                        Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

                        Στο όνειρό σου αγαπητέ! 😊

                        Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά. 😀 Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.

                        Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα 😁 😀

                        Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.

                        Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.

                        Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

                        με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.

                        Δεν έχεις μπει ποτέ σ' ένα polo, golf, Tiguan? Αντίστοιχα σ' ένα yaris, Corolla? Σα συνοδηγός, επιβάτης, οτιδήποτε. Δεν έχεις μια εικόνα?

                        Τι είναι τα Toyota και τα vw, άγνωστες μάρκες που πρέπει να τις οδηγήσουμε μερικές μέρες μόνοι μας για να καταλάβουμε τι παίζει?

                        Τώρα υπερβολές των fanboys κάθε μάρκας τις ακούω βερεσέ. Τα Toyota είναι αυτά που είναι και το ίδιο ισχύει και για τα vw. Αν κάποιοι βρίσκουν υπεροχή στο τιμόνι, την ποιότητα κύλισης και τις αναρτήσεις των Toyota, με γειά τους με χαρά τους, δεν προτίθεμαι ν' αντιδικήσω μαζί τους 😁

                        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • C
                          criuser last edited by

                          Ο Αντυα έχει απόλυτο δίκιο.

                          Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αγοράζουμε όλοι με λογική άσπαστου, αφού έχουμε εγγυήσεις, ούτε προπληρώνουμε βλάβες που ΠΙΘΑΝΟΝ να έρθουν, όταν δεν θα έχουμε εμείς το αυτοκίνητο, ούτε προπληρώνουμε τυχόν καλύτερη μεταπώληση που είναι επίσης αμφίβολη, ειδικά στην μεταβατική εποχή που ζούμε.

                          Επίσης δεν κάνουμε όλοι κάθε μέρα Κολιάτσου - Παγκράτι πίσω από το τρόλει, που τώρα θα φύγει και τι θα έχουν οι τογιοταίοι να ακολουθούν.

                          Εχουμε όμως και αισθητική που η Τογιότα δεν έχει στα περισσότερα αυτοκίνητα της, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.

                          Το CHR είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο. Δεν είναι άσχημο, ούτε όμορφο. Είναι περίεργο. Εχει έντονα θετικά στοιχεία όπως το σχήμα του, αλλά και έντονα αρνητικά όπως οι πίσω θέσεις, η μειωμένη ορατότητα και άλλα.

                          Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.

                          Οπως δεν θα δοκίμαζε και ένα ρούχο που δεν θα της άρεσε το σχήμα και τα χρώματα του.

                          Και μην αρχίσετε τώρα δεν είναι ρούχο το αμάξι, είναι τεχνολογία κλπ, γιατί το αμάξι είναι ένα εργαλείο για όλους μας και συνήθως το δεύτερο ακριβότερο πράγμα που αγοράζουμε μετά το σπίτι μας.

                          Ελάχιστοι έχουν ακριβό σκάφος για να το βάλουν στην εξίσωση.

                          Ακόμα έχω ξαναγράψει και επιμένω ότι το 90 % όσων έχουν σήμερα να δώσουν 35000 για αυτοκίνητο, δεν θα το κρατήσουν πάνω από 5-8 χρόνια, γιατί θα απαξιωθεί και θα πρέπει πάλι να δώσουν αρκετά λεφτά για να πάρουν καινούργιο, ενώ σε αυτά τα χρόνια θα έχουν τα 10-15000 για να το ξαναγοράσουν.

                          Η διαφορά όμως των 6000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, είναι πάνω από 20 % της αξίας.

                          Δεν υπάρχουν βλάβες που θα απασχολήσουν κάποιον στην 5ετία για τόσα χρήματα.

                          Ως προς την κατανάλωση, συνεχίζουμε να μην σας πιστεύουμε τους Τογιοταίους.

                          Βλέπετε και εγώ με το ντίζελ μπορώ να σας βάλω καταναλώσεις 1,4 λ/100, αλλά και 11,4 λ/100.

                          Οι περισσότερες όμως είναι γύρω στα 4 λίτρα στον επαρχιακό, στα 5 στο ταξίδι με ταχύτητες ορίων, πιο χαμηλά με ταχύτητης τογιότα και στα 5,5 -6 στην πόλη.

                          Τον χειμώνα σε μικρές διαδρομές που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί θα δω και 8 λ/100.

                          Αλλά όταν αυτές είναι 1-2 χλμ θέλω 50 τέτοιες διαδρομές, δηλαδή 1 μήνα για να χρεωθώ αυτά 5 ευρώ παραπάνω, ενώ σε ένα ταξιδάκι των 150+150 χλμ, θα τα έχω πάρει πίσω από τους Τογιοταίους.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          D fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 3
                          • fanis75
                            fanis75 moderator @andya3 last edited by

                            @andya3 said in VW T-Roc:

                            @fanis75 said in VW T-Roc:

                            @andya3 said in VW T-Roc:

                            Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.

                            Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

                            Στο όνειρό σου αγαπητέ! 😊

                            Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά. 😀 Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.

                            Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα 😁 😀

                            Eπιβεβαιώνεις όσα γράφω, ΔΕΝ το οδηγήσατε...απλά δεν σας άρεσε μέσα!! Δεκτόν. ¨

                            Αλλά στον δρόμο (και τα έχω οδηγήσει και τα 2), έχουν τεράστια διαφορά. Η ανάρτηση του CHR ειναι πολύ καλύτερη, πως να το κάνουμε τώρα? Εαν τα οδηγήσεις θα καταλάβεις την διαφορά.

                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              dettol @criuser last edited by

                              @criuser said in VW T-Roc:

                              Ο Αντυα έχει απόλυτο δίκιο.

                              Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αγοράζουμε όλοι με λογική άσπαστου, αφού έχουμε εγγυήσεις, ούτε προπληρώνουμε βλάβες που ΠΙΘΑΝΟΝ να έρθουν, όταν δεν θα έχουμε εμείς το αυτοκίνητο, ούτε προπληρώνουμε τυχόν καλύτερη μεταπώληση που είναι επίσης αμφίβολη, ειδικά στην μεταβατική εποχή που ζούμε.

                              Επίσης δεν κάνουμε όλοι κάθε μέρα Κολιάτσου - Παγκράτι πίσω από το τρόλει, που τώρα θα φύγει και τι θα έχουν οι τογιοταίοι να ακολουθούν.

                              Εχουμε όμως και αισθητική που η Τογιότα δεν έχει στα περισσότερα αυτοκίνητα της, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.

                              Το CHR είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο. Δεν είναι άσχημο, ούτε όμορφο. Είναι περίεργο. Εχει έντονα θετικά στοιχεία όπως το σχήμα του, αλλά και έντονα αρνητικά όπως οι πίσω θέσεις, η μειωμένη ορατότητα και άλλα.

                              Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.

                              Οπως δεν θα δοκίμαζε και ένα ρούχο που δεν θα της άρεσε το σχήμα και τα χρώματα του.

                              Και μην αρχίσετε τώρα δεν είναι ρούχο το αμάξι, είναι τεχνολογία κλπ, γιατί το αμάξι είναι ένα εργαλείο για όλους μας και συνήθως το δεύτερο ακριβότερο πράγμα που αγοράζουμε μετά το σπίτι μας.

                              Ελάχιστοι έχουν ακριβό σκάφος για να το βάλουν στην εξίσωση.

                              Ακόμα έχω ξαναγράψει και επιμένω ότι το 90 % όσων έχουν σήμερα να δώσουν 35000 για αυτοκίνητο, δεν θα το κρατήσουν πάνω από 5-8 χρόνια, γιατί θα απαξιωθεί και θα πρέπει πάλι να δώσουν αρκετά λεφτά για να πάρουν καινούργιο, ενώ σε αυτά τα χρόνια θα έχουν τα 10-15000 για να το ξαναγοράσουν.

                              Η διαφορά όμως των 6000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, είναι πάνω από 20 % της αξίας.

                              Δεν υπάρχουν βλάβες που θα απασχολήσουν κάποιον στην 5ετία για τόσα χρήματα.

                              Ως προς την κατανάλωση, συνεχίζουμε να μην σας πιστεύουμε τους Τογιοταίους.

                              Βλέπετε και εγώ με το ντίζελ μπορώ να σας βάλω καταναλώσεις 1,4 λ/100, αλλά και 11,4 λ/100.

                              Οι περισσότερες όμως είναι γύρω στα 4 λίτρα στον επαρχιακό, στα 5 στο ταξίδι με ταχύτητες ορίων, πιο χαμηλά με ταχύτητης τογιότα και στα 5,5 -6 στην πόλη.

                              Τον χειμώνα σε μικρές διαδρομές που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί θα δω και 8 λ/100.

                              Αλλά όταν αυτές είναι 1-2 χλμ θέλω 50 τέτοιες διαδρομές, δηλαδή 1 μήνα για να χρεωθώ αυτά 5 ευρώ παραπάνω, ενώ σε ένα ταξιδάκι των 150+150 χλμ, θα τα έχω πάρει πίσω από τους Τογιοταίους.

                              Ωραία όλα αυτά αλλά καμμία σχέση δεν έχουν με αυτό που συζητούσαμε. Ότι αν δεν οδηγήσεις ένα όχημα, δεν έχεις άποψη για την αίσθηση οδήγησης του.

                              C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @A d P last edited by

                                @a-d-p said in VW T-Roc:

                                συγκρίνετε το απερχόμενο T-Roc με ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 6000€ παραπάνω και είναι και αισθητά αργότατο ( @antoniokon συγνώμη 😁)
                                Κάπου έλεος δλδ
                                @fanis75

                                Δεν ξεκίνησα εγώ την σύγκριση! Απλά απάντησα σε κάποια πράγματα που γράφτηκαν και είναι λάθος. Να μου πείτε για βουητό, λειτουργία e-cvt (ότι δεν σας αρέσει), χώρους, κλπ. μαζί σας. Αλλά να διαβάζω ότι το Τροκ έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το CHR, ειναι απλά αστείο, πως να το κάνουμε??

                                Όσο για την τιμή, κάνεις συγκρίσεις αλά κρούζερ!! Παίρνεισ την φτηνή έκδοση του Τροκ με την ακριβή του CHR - γιατι έχει και CHR με λιγότερα από 30Κ και Τροκ με 40Κ - εδώ ένα Τ κροσ διαμόρφωσα πριν λίγο και μου βγήκε €32.000!!! Ποιό? το Τ Κρος!!

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                C A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dettol @andya3 last edited by

                                  @andya3 said in VW T-Roc:

                                  @dettol said in VW T-Roc:

                                  @andya3 said in VW T-Roc:

                                  @dettol said in VW T-Roc:

                                  @andya3 said in VW T-Roc:

                                  @fanis75 said in VW T-Roc:

                                  @andya3 said in VW T-Roc:

                                  Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.

                                  Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

                                  Στο όνειρό σου αγαπητέ! 😊

                                  Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά. 😀 Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.

                                  Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα 😁 😀

                                  Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.

                                  Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.

                                  Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

                                  με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.

                                  Δεν έχεις μπει ποτέ σ' ένα polo, golf, Tiguan? Αντίστοιχα σ' ένα yaris, Corolla? Σα συνοδηγός, επιβάτης, οτιδήποτε. Δεν έχεις μια εικόνα?

                                  Τι είναι τα Toyota και τα vw, άγνωστες μάρκες που πρέπει να τις οδηγήσουμε μερικές μέρες μόνοι μας για να καταλάβουμε τι παίζει?

                                  Τώρα υπερβολές των fanboys κάθε μάρκας τις ακούω βερεσέ. Τα Toyota είναι αυτά που είναι και το ίδιο ισχύει και για τα vw. Αν κάποιοι βρίσκουν υπεροχή στο τιμόνι, την ποιότητα κύλισης και τις αναρτήσεις των Toyota, με γειά τους με χαρά τους, δεν προτίθεμαι ν' αντιδικήσω μαζί τους 😁

                                  Το μόνο Toyota στο οποίο έχω μπει είναι starlet δεκαετίας του 90, αυτό που είχαν οι σχολές οδηγών. Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από μοντέρνα Τογιότα. Αυτό για το οποίο τα κράζω είναι η κακή εκμετάλλευση των διαστάσεων του και οι μικροί εσωτερικοί χώροι. Αλλά αυτό δεν είναι «πατημα»

                                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                  • C
                                    criuser @dettol last edited by

                                    @dettol said in VW T-Roc:

                                    @criuser said in VW T-Roc:

                                    Ο Αντυα έχει απόλυτο δίκιο.

                                    Πρέπει να καταλάβετε ότι δεν αγοράζουμε όλοι με λογική άσπαστου, αφού έχουμε εγγυήσεις, ούτε προπληρώνουμε βλάβες που ΠΙΘΑΝΟΝ να έρθουν, όταν δεν θα έχουμε εμείς το αυτοκίνητο, ούτε προπληρώνουμε τυχόν καλύτερη μεταπώληση που είναι επίσης αμφίβολη, ειδικά στην μεταβατική εποχή που ζούμε.

                                    Επίσης δεν κάνουμε όλοι κάθε μέρα Κολιάτσου - Παγκράτι πίσω από το τρόλει, που τώρα θα φύγει και τι θα έχουν οι τογιοταίοι να ακολουθούν.

                                    Εχουμε όμως και αισθητική που η Τογιότα δεν έχει στα περισσότερα αυτοκίνητα της, εκτός κάποιων εξαιρέσεων.

                                    Το CHR είναι ένα περίεργο αυτοκίνητο. Δεν είναι άσχημο, ούτε όμορφο. Είναι περίεργο. Εχει έντονα θετικά στοιχεία όπως το σχήμα του, αλλά και έντονα αρνητικά όπως οι πίσω θέσεις, η μειωμένη ορατότητα και άλλα.

                                    Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.

                                    Οπως δεν θα δοκίμαζε και ένα ρούχο που δεν θα της άρεσε το σχήμα και τα χρώματα του.

                                    Και μην αρχίσετε τώρα δεν είναι ρούχο το αμάξι, είναι τεχνολογία κλπ, γιατί το αμάξι είναι ένα εργαλείο για όλους μας και συνήθως το δεύτερο ακριβότερο πράγμα που αγοράζουμε μετά το σπίτι μας.

                                    Ελάχιστοι έχουν ακριβό σκάφος για να το βάλουν στην εξίσωση.

                                    Ακόμα έχω ξαναγράψει και επιμένω ότι το 90 % όσων έχουν σήμερα να δώσουν 35000 για αυτοκίνητο, δεν θα το κρατήσουν πάνω από 5-8 χρόνια, γιατί θα απαξιωθεί και θα πρέπει πάλι να δώσουν αρκετά λεφτά για να πάρουν καινούργιο, ενώ σε αυτά τα χρόνια θα έχουν τα 10-15000 για να το ξαναγοράσουν.

                                    Η διαφορά όμως των 6000 ευρώ είναι πολύ σημαντική, είναι πάνω από 20 % της αξίας.

                                    Δεν υπάρχουν βλάβες που θα απασχολήσουν κάποιον στην 5ετία για τόσα χρήματα.

                                    Ως προς την κατανάλωση, συνεχίζουμε να μην σας πιστεύουμε τους Τογιοταίους.

                                    Βλέπετε και εγώ με το ντίζελ μπορώ να σας βάλω καταναλώσεις 1,4 λ/100, αλλά και 11,4 λ/100.

                                    Οι περισσότερες όμως είναι γύρω στα 4 λίτρα στον επαρχιακό, στα 5 στο ταξίδι με ταχύτητες ορίων, πιο χαμηλά με ταχύτητης τογιότα και στα 5,5 -6 στην πόλη.

                                    Τον χειμώνα σε μικρές διαδρομές που δεν θα προλάβει να ζεσταθεί θα δω και 8 λ/100.

                                    Αλλά όταν αυτές είναι 1-2 χλμ θέλω 50 τέτοιες διαδρομές, δηλαδή 1 μήνα για να χρεωθώ αυτά 5 ευρώ παραπάνω, ενώ σε ένα ταξιδάκι των 150+150 χλμ, θα τα έχω πάρει πίσω από τους Τογιοταίους.

                                    Ωραία όλα αυτά αλλά καμμία σχέση δεν έχουν με αυτό που συζητούσαμε. Ότι αν δεν οδηγήσεις ένα όχημα, δεν έχεις άποψη για την αίσθηση οδήγησης του.

                                    Για την γυναίκα του η Αισθητική είναι πολύ σημαντικότερος παράγοντας από τυχόν μικροδιαφορές στην οδήγηση που δεν θα φαίνονται στην καθημερινή χρήση.

                                    Αντίθετα το θέμα της Αισθητικής θα το βλέπεις κάθε στιγμή και απ΄ έξω και από μέσα από το όχημα.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • C
                                      criuser @fanis75 last edited by

                                      @fanis75 said in VW T-Roc:

                                      @a-d-p said in VW T-Roc:

                                      συγκρίνετε το απερχόμενο T-Roc με ένα αυτοκίνητο που κοστίζει 6000€ παραπάνω και είναι και αισθητά αργότατο ( @antoniokon συγνώμη 😁)
                                      Κάπου έλεος δλδ
                                      @fanis75

                                      Δεν ξεκίνησα εγώ την σύγκριση! Απλά απάντησα σε κάποια πράγματα που γράφτηκαν και είναι λάθος. Να μου πείτε για βουητό, λειτουργία e-cvt (ότι δεν σας αρέσει), χώρους, κλπ. μαζί σας. Αλλά να διαβάζω ότι το Τροκ έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το CHR, ειναι απλά αστείο, πως να το κάνουμε??

                                      Όσο για την τιμή, κάνεις συγκρίσεις αλά κρούζερ!! Παίρνεισ την φτηνή έκδοση του Τροκ με την ακριβή του CHR - γιατι έχει και CHR με λιγότερα από 30Κ και Τροκ με 40Κ - εδώ ένα Τ κροσ διαμόρφωσα πριν λίγο και μου βγήκε €32.000!!! Ποιό? το Τ Κρος!!

                                      Εγώ έχω αβάντες με το Αιρκρος που έχει μόνο 2 εκδόσεις χωρίς αξεσουάρ, οπότε σας γλεντάω...😊

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                                        @criuser said in VW T-Roc:

                                        Είναι λοιπόν λογικό να μην θέλει η κ. Αντυα, ούτε να το δοκιμάσουν.

                                        Καμία αντίρρηση αλλά ας μείνει σε αυτό το κομμάτι. Το να μιλάει για οδική συμπεριφορά για ένα αυτοκίνητο που ΔΕΝ οδήγησε, ειναι τουλάχιστον αστείο για να μην πω κάτι άλλο! Και το λέω εγώ που έχω γράψει άπειρες φορές ότι τα Τογιότα ειχαν άθλια οδική συμπεριφορά και ούτε να τα βλέπω. Με το 1η γενιάς CHR αλλαξε τελείως αυτό, και μόνο όπποιος το οδηγήσει μπορεί να το καταλάβει. Η ανάρτησή τους (μιλάω για αυτά με τα διπλά ψαλίδια), ειναι εξαιρετική και τους προσδίδει πολύ καλή οδική συμπεριφορά. Το να την συγκρίνουμε με τον ημιάκαμπτο του κάθε Τροκ ειναι απλά αστείο.

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • fanis75
                                          fanis75 moderator @criuser last edited by

                                          @criuser said in VW T-Roc:

                                          Εγώ έχω αβάντες με το Αιρκρος που έχει μόνο 2 εκδόσεις χωρίς αξεσουάρ, οπότε σας γλεντάω...😊

                                          Τον τρόπο μαθηματικών σου και συγκρίσεων σχολιάζω, όσι πόσες εκδόσεις έχει το φέρετρο με ρόδες! 😊 😹

                                          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            andya3 @dettol last edited by

                                            @dettol said in VW T-Roc:

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            @dettol said in VW T-Roc:

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            @dettol said in VW T-Roc:

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            @fanis75 said in VW T-Roc:

                                            @andya3 said in VW T-Roc:

                                            Αλλιώς αν μπει μέσα και στα 2 και τα οδηγήσει back to back, με κλειστά μάτια το T-Roc.

                                            Εαν τα οδηγησει back to back και ξέρει να οδηγεί, το CHR ειναι πολύ ανώτερο με την ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω. Έχει και καλυτερη οδική συμπεριφορά, και καλύτερη ποιοτητα κύλισης και καλύτερο τιμόνι - δεν μπορεί να συγκριθεί το Troc μαζί του, κλεβει εκκλησίες το CHR στο θέμα της οδικής συμπεριφοράς.

                                            Στο όνειρό σου αγαπητέ! 😊

                                            Ενδεικτικά σου αναφέρω τη δική μου εμπειρία. Όταν ψώνιζα αυτοκίνητο προ 2ετίας είχα πάρει μαζί και τη σύζυγο. Η οποία καταλαβαίνει από αυτοκίνητα όσα εμείς από νύχια και μαλλιά. 😀 Επίτηδες το έκανα, για να έχω μια 2η τελείως αντικειμενική άποψη, μια και ξέρω ότι έχω αδυναμία στα vag και μπορεί να επηρεαζόμουν στην επιλογή μου.

                                            Ε, όταν μπήκαμε στο CHR, αφού πρώτα είχαμε δει το T-Roc, αρνήθηκε και να το κάνουμε test drive! Βρε να την καλοπιάνει ο πωλητής εκεί στο Φλαμιάτο, τίποτα ανένδοτη, χα,χα,χα 😁 😀

                                            Για ποιον λόγο δεν ήθελε ούτε καν να κάνετε test drive; Πάντως ο φανης αναφέρθηκε σε οδηγική συμπεριφορά την οποία δεν είδατε αφού δεν κάνατε TD.

                                            Γιατί δεν της άρεσε καθόλου το αυτοκίνητο, ούτε έξω ούτε μέσα. Αναλυτική κουβέντα δεν έκανα, μου ήταν αδιάφορο έτσι κι αλλιώς το CHR, μια 2η γνώμη ήθελα, για να βεβαιώσω ότι δεν παρασύρομαι από τα δικά μου γούστα.

                                            Τα Toyota σίγουρα θα έχουν βελτιώσει την οδική συμπεριφορά τους σε σχέση με το παρελθόν, αλλά συγκρίσιμα με τα vw δεν είναι. Το "πάτημα" και η αίσθηση στιβαρότητας των Γερμανικών παραμένει σημείο αναφοράς και μέτρο σύγκρισης για τους υπόλοιπους κατασκευαστές.

                                            με ολο τον σεβασμο, δεν εχεις ολοκληρωμενη αποψη αφου δεν εκανες td. Απολυτως δεκτο να μην το βαζετε στη shortlist επειδη δεν σας αρεσε το οχημα. Δικα σας λεφτα ειναι, οπου θελετε τα ξοδευετε, αλλα δεν μπορεις να μιλας για το πατημα ενος αυτοκινητου το οποιο δεν οδηγησες. Υποψιν οτι τογιοτα δεν ειχα ποτε, ενω τα 4 προηγουμενα αυτοκινητα της οικογενειας ηταν VAG, επομενως δεν ειμαι κανενα toyota fanboy.

                                            Δεν έχεις μπει ποτέ σ' ένα polo, golf, Tiguan? Αντίστοιχα σ' ένα yaris, Corolla? Σα συνοδηγός, επιβάτης, οτιδήποτε. Δεν έχεις μια εικόνα?

                                            Τι είναι τα Toyota και τα vw, άγνωστες μάρκες που πρέπει να τις οδηγήσουμε μερικές μέρες μόνοι μας για να καταλάβουμε τι παίζει?

                                            Τώρα υπερβολές των fanboys κάθε μάρκας τις ακούω βερεσέ. Τα Toyota είναι αυτά που είναι και το ίδιο ισχύει και για τα vw. Αν κάποιοι βρίσκουν υπεροχή στο τιμόνι, την ποιότητα κύλισης και τις αναρτήσεις των Toyota, με γειά τους με χαρά τους, δεν προτίθεμαι ν' αντιδικήσω μαζί τους 😁

                                            Το μόνο Toyota στο οποίο έχω μπει είναι starlet δεκαετίας του 90, αυτό που είχαν οι σχολές οδηγών. Δυστυχώς δεν έχω εμπειρία από μοντέρνα Τογιότα. Αυτό για το οποίο τα κράζω είναι η κακή εκμετάλλευση των διαστάσεων του και οι μικροί εσωτερικοί χώροι. Αλλά αυτό δεν είναι «πατημα»

                                            Δεν έχεις μπει στο μαντρακά το yaris? Είχες polo νομίζω. Όση διαφορά θα βρεις σ' αυτά τα 2, θα βρεις συγκριτικά και στα μεγαλύτερα μοντέλα.

                                            Όποτε σου δοθεί ευκαιρία κάνε το test ν' αποκτήσεις δική σου άποψη. Άμα περιμένεις να σχηματίσεις άποψη από fanboys που χαρακτηρίζουν το Chr διαστημόπλοιο, σώθηκες.

                                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 153 / 155
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr