-
https://www.fuely.info/140-km-h
Σάιτ για καταναλώσεις
-
Εψαξα στο spiritmonitor να βρώ καταναλώσεις των υβριδικών της στελλάντις.
Στο μόκκα είχε 1 αμάξι. Στο 3008 είχε 12
Hybrid Benzin 4,19 6,51 8,40Βλέπουμε ότι τα δύο άκρα έχουν λόγο 2/1.
Προφανώς λοιπόν η κατανάλωση εξαρτάται από τον οδηγό και τις διαδρομές του.
Η μέση των 6,51 λίτρων για το αρκετά βαρύτερο 3008 από το 3 αιρκρος, μάλλον δείχνει αυτήν την τιμή ως λογική, όπως έγραψα και εγώ...
-
Αυτό με το 4,19 είναι phev γιατί λέει έχει 300 άλογα.
Τα 3 πρώτα mild υβριδικά είναι στα 5,67 5,93 6,13. -
Εγώ κόπιαρα πάνω δεξιά που έχει τα συγκεντρωτικά.
Πάντως ότι και να έχει το 1600 κιλών 3008 έχει 6,5 μέση τιμή, το 1350 3 αιρκρος γιατί να έχει μεγαλύτερη ?
-
@gtsartsal said in Citroen C3 Aircross 2024:
https://www.fuely.info/140-km-h
Σάιτ για καταναλώσεις
Και συ τέκνο Βρούτε
-
Πάντως στο παλιό αιρκρος το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων είχε ηδονική συμπεριφορά...
-
Για αυτούς όσους δεν έχουν χρόνο
Youtube Video -
Από την μια σκέφτηκα να περιμένω να δω πότε θα ανέβουν σχόλια στα σάιτ, ανάλογα με αυτά που είχαν γίνει πριν 3 χρόνια με το τότε ινδικό C3, το οποίο πληρούσε τις τότε ελάχιστες προδιαγραφές της χώρας, χωρίς αερόσακκους, αφού είχε βγει σε μία τιμή γύρω στα 6000 ευρώ.
Από την άλλη έτσι για ενημέρωση :
Στην Ινδία βγαίνει και ένα κουπέ κροσόβερ με το όνομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
ομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.Χορηγός του ινδικού ncap η citroen
-
@dg79 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
ομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.Χορηγός του ινδικού ncap η citroen
-
Ο ταξιδευτής τις τελευταίες μέρες.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Από την μια σκέφτηκα να περιμένω να δω πότε θα ανέβουν σχόλια στα σάιτ, ανάλογα με αυτά που είχαν γίνει πριν 3 χρόνια με το τότε ινδικό C3, το οποίο πληρούσε τις τότε ελάχιστες προδιαγραφές της χώρας, χωρίς αερόσακκους, αφού είχε βγει σε μία τιμή γύρω στα 6000 ευρώ.
Από την άλλη έτσι για ενημέρωση :
Στην Ινδία βγαίνει και ένα κουπέ κροσόβερ με το όνομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.
Απλα για την ενημερωση και αποφυγη παραπληροφορησης...
https://www.euroncap.com/en/car-safety/the-ratings-explained/adult-occupant-protection/Και στα χλμ εισαι λαθος (40?) και σε πλαινες συγκρουσεις (Side Mobile Barrier/60χλμ/ω & Side Pole/ 32χλμ/ω) ειναι χαμηλοτερα στην Ινδια. Καλα φουλ μετωπικη (Full Width Rigid Barrier/ 50χλμ/ω) δεν εχει. Επισης στην πλαγιομετωπικη εχει αλλαξει πλεον απο σταθερο σε κινουμενο (Mobile Progressive Deformable Barrier) με 50 & 50 χλμ/χ αντιστοιχα...
Αλλα αφου ειναι βραχος το Σε3 θεωρω δεν θα εχει κανενα θεμα και στον NCAP...
-
Όταν το 3008 παίρνει 4 αστέρια, πόσο να πιάσει το C3 στο EuroNCAP. Μη ξεχνάμε ότι η Smart Platform πάνω στην οποία βασίζεται αποτελεί μια πλατφόρμα που προορίζονταν αρχικά για τις αναπτυσσόμενες χώρες και όχι για την Ευρώπη.
Μου κάνει εντύπωση πάντως που πρέπει να υπάρχει "συνεργασία" του EuroNCAP με τους κατασκευαστές για την υλοποίηση των crash tests. Νόμιζα ότι απλά αγόραζαν τυχαία οχήματα και τα δοκίμαζαν, ώστε να είναι και πιο αξιόπιστες οι δοκιμές.
Λογικά η Citroen θα αφήσει να περάσει αρκετό διάστημα χωρίς δοκιμές και αν υποχρεωθεί να το δοκιμάσει θα το κάνει πριν την ανανέωση του μοντέλου για να μη χάσει πωλήσεις και να φανεί ότι με την ανανέωση διορθώνει τα προβλήματα.
Σε άλλα νέα από το Group, από αύριο δύο εργοστάσια σε Γαλλία και Ιταλία θα κλείσουν για 3 εβδομάδες, επειδή έπεσε πολύ δουλειά και είπαν να ξεκουράσουν τους υπαλλήλους τους...
-
Ενα όχημα που δεν προσφέρει blind spot monitor, δεν προσφέρει ACC, δεν προσφέρει μεσαίο αερόσακο και δεν δέχεται να δοκιμαστεί σε δοκιμή crash test, τι αφήνει να εννοηθεί;;;
Ποιος ηλίθιος πήρε αυτήν την απόφαση ; Αλλά τι λέω ;;;; Οι μέτοχοι να πάρουν μέρισμα. Αυτό μας ενδιαφέρει!
Κρίμα διότι και τα δύο c3 και panda ως πακέτα έμοιαζαν πολύ ενδιαφέροντα
-
@axel12p said in Citroen C3 Aircross 2024:
Σε άλλα νέα από το Group, από αύριο δύο εργοστάσια σε Γαλλία και Ιταλία θα κλείσουν για 3 εβδομάδες, επειδή έπεσε πολύ δουλειά και είπαν να ξεκουράσουν τους υπαλλήλους τους...
Δύσκολοι καιροί έρχονται...
από jato
The market share of Chinese car brands in H1 2025 almost doubled when compared with corresponding period in 2024 to reach a new record of 5.1%. Their volume increased by 91%.
While Chinese car brands continued their remarkable ascent, some of the industry’s biggest players have conceded market share. Stellantis experienced the largest decrease in the first six months of the year, with its market share declining from 16.7% to 15.3% year-on-year. In fact, the group recorded its lowest H1 registrations volume across Europe-28 since its creation in 2021.Of the ten Stellantis brands available for purchase in Europe, only three recorded growth in H1 2025: Alfa Romeo (+33%), Peugeot (+6%) and Jeep (+2%). Overall, Stellantis saw its volumes fall by 8.6% and 11.7% in H1 2025 and June, respectively, with Fiat, Lancia, DS, Maserati and Abarth recording steep losses. Citroen and Opel/Vauxhall also posted double-digit drops in registrations.
-
@dg79 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
ομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.Χορηγός του ινδικού ncap η citroen
Ναι αφού είχε βάλει μηδέν στο ινδικό σε τρίο, κάποιοι τους σφύριξαν τον τρόπο για τα 5 αστέρια...
-
@chrisk6 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Από την μια σκέφτηκα να περιμένω να δω πότε θα ανέβουν σχόλια στα σάιτ, ανάλογα με αυτά που είχαν γίνει πριν 3 χρόνια με το τότε ινδικό C3, το οποίο πληρούσε τις τότε ελάχιστες προδιαγραφές της χώρας, χωρίς αερόσακκους, αφού είχε βγει σε μία τιμή γύρω στα 6000 ευρώ.
Από την άλλη έτσι για ενημέρωση :
Στην Ινδία βγαίνει και ένα κουπέ κροσόβερ με το όνομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.
Απλα για την ενημερωση και αποφυγη παραπληροφορησης...
https://www.euroncap.com/en/car-safety/the-ratings-explained/adult-occupant-protection/Και στα χλμ εισαι λαθος (40?) και σε πλαινες συγκρουσεις (Side Mobile Barrier/60χλμ/ω & Side Pole/ 32χλμ/ω) ειναι χαμηλοτερα στην Ινδια. Καλα φουλ μετωπικη (Full Width Rigid Barrier/ 50χλμ/ω) δεν εχει. Επισης στην πλαγιομετωπικη εχει αλλαξει πλεον απο σταθερο σε κινουμενο (Mobile Progressive Deformable Barrier) με 50 & 50 χλμ/χ αντιστοιχα...
Αλλα αφου ειναι βραχος το Σε3 θεωρω δεν θα εχει κανενα θεμα και στον NCAP...
Για τον γιούρο σκραπ τους ζητήσανε πολλά και θα ανέβαινε η τιμή του προιόντος και δεν συνέφερε.
Δεν μπορώ την ώρα που γράφω ένα σχόλιο να ψάχνω να βρω πηγές ταυτόχρονα.
Τι είμαι ? Ο Λάπ ?
Ετσι έγραψα 40 που έφτανε στα 49, ε και τα 50 που αναφέρεις δίπλα είναι.
Είναι όμως 64 στο ινδικό ή κάνω λάθος και εκεί ?
Βαριέμαι να το ξανανοίξω, είναι και τέλος του μήνα...
-
@axel12p said in Citroen C3 Aircross 2024:
Όταν το 3008 παίρνει 4 αστέρια, πόσο να πιάσει το C3 στο EuroNCAP. Μη ξεχνάμε ότι η Smart Platform πάνω στην οποία βασίζεται αποτελεί μια πλατφόρμα που προορίζονταν αρχικά για τις αναπτυσσόμενες χώρες και όχι για την Ευρώπη.
Μου κάνει εντύπωση πάντως που πρέπει να υπάρχει "συνεργασία" του EuroNCAP με τους κατασκευαστές για την υλοποίηση των crash tests. Νόμιζα ότι απλά αγόραζαν τυχαία οχήματα και τα δοκίμαζαν, ώστε να είναι και πιο αξιόπιστες οι δοκιμές.
Λογικά η Citroen θα αφήσει να περάσει αρκετό διάστημα χωρίς δοκιμές και αν υποχρεωθεί να το δοκιμάσει θα το κάνει πριν την ανανέωση του μοντέλου για να μη χάσει πωλήσεις και να φανεί ότι με την ανανέωση διορθώνει τα προβλήματα.
Σε άλλα νέα από το Group, από αύριο δύο εργοστάσια σε Γαλλία και Ιταλία θα κλείσουν για 3 εβδομάδες, επειδή έπεσε πολύ δουλειά και είπαν να ξεκουράσουν τους υπαλλήλους τους...
Τα εργοστάσια είναι 6 και η είδηση έχει αναφερθεί εδώ και 10 μέρες.
Οπως και η βάγκ θα ξεκουράσει υπαλλήλους.
Το γιούροσκραπ βασίζεται πολύ στα adas που οι γάλλοι δεν τα έχουν από την βασική έκδοση, γιατί έτσι λέει το μάρκετινγκ.
Οπότε αποφάσισαν να μην τους δώσουν αμάξια για έλεγχο, θεωρώντας ότι οι έλεγχοι που γίνονται από τους κρατικούς φορείς είναι αρκετοί.
Ετσι η αναξιόπιστη γιούρο σκραπ έκανε "τέστ του κώλου" στο νεο 5 Αιρκρος από μόνη της λέγοντας ότι αφού το 3008 που δοκίμασε πριν 2 χρόνια πήρε 4 αστέρια, τότε και το νέο 5 αιρκρος έχει 4 αστέρια, χωρίς όμως να το δοκιμάσει, αφού η Σιτροέν δεν της το δίνει.
Βέβαια το νέο 5 Αιρκρος έχει στάνταρ το ACC που δεν το έχει το 3008 και χάνει πόντους, οπότε μπορεί να ήταν αλλιώς τα πράγματα.
Την ίδια κομπίνα έκανε η αναξιόπιστη γιούροσκραπ και με το νέο Γκράντλαντ, το οποίο επίσης δεν δοκίμασε, αλλά το βαθμολόγησε.
Προφανώς τους έχει τσούξει πολύ το εμπάργκο της Στελλάντις και φοβούνται μην χάσουν τις χορηγίες και από τους άλλους.
-
@lap said in Citroen C3 Aircross 2024:
Ενα όχημα που δεν προσφέρει blind spot monitor, δεν προσφέρει ACC, δεν προσφέρει μεσαίο αερόσακο και δεν δέχεται να δοκιμαστεί σε δοκιμή crash test, τι αφήνει να εννοηθεί;;;
Ποιος ηλίθιος πήρε αυτήν την απόφαση ; Αλλά τι λέω ;;;; Οι μέτοχοι να πάρουν μέρισμα. Αυτό μας ενδιαφέρει!
Κρίμα διότι και τα δύο c3 και panda ως πακέτα έμοιαζαν πολύ ενδιαφέροντα
Το αιρκρος έχει blind spot στην ΜΑΧ, έκδοση.
Αν είναι ηλίθιος θα το δείξει η αγορά.
-
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
@chrisk6 said in Citroen C3 Aircross 2024:
@criuser said in Citroen C3 Aircross 2024:
Από την μια σκέφτηκα να περιμένω να δω πότε θα ανέβουν σχόλια στα σάιτ, ανάλογα με αυτά που είχαν γίνει πριν 3 χρόνια με το τότε ινδικό C3, το οποίο πληρούσε τις τότε ελάχιστες προδιαγραφές της χώρας, χωρίς αερόσακκους, αφού είχε βγει σε μία τιμή γύρω στα 6000 ευρώ.
Από την άλλη έτσι για ενημέρωση :
Στην Ινδία βγαίνει και ένα κουπέ κροσόβερ με το όνομα Basalt. Αυτό δοκιμάστηκε πέρσι και πήρε 4.
Είδα στο βίντεο ότι η ταχύτητα πρόσκρουσης είναι 64 χλμ και όχι 40κάτι που είναι στο γιούρο.
Απλα για την ενημερωση και αποφυγη παραπληροφορησης...
https://www.euroncap.com/en/car-safety/the-ratings-explained/adult-occupant-protection/Και στα χλμ εισαι λαθος (40?) και σε πλαινες συγκρουσεις (Side Mobile Barrier/60χλμ/ω & Side Pole/ 32χλμ/ω) ειναι χαμηλοτερα στην Ινδια. Καλα φουλ μετωπικη (Full Width Rigid Barrier/ 50χλμ/ω) δεν εχει. Επισης στην πλαγιομετωπικη εχει αλλαξει πλεον απο σταθερο σε κινουμενο (Mobile Progressive Deformable Barrier) με 50 & 50 χλμ/χ αντιστοιχα...
Αλλα αφου ειναι βραχος το Σε3 θεωρω δεν θα εχει κανενα θεμα και στον NCAP...
Για τον γιούρο σκραπ τους ζητήσανε πολλά και θα ανέβαινε η τιμή του προιόντος και δεν συνέφερε.
Δεν μπορώ την ώρα που γράφω ένα σχόλιο να ψάχνω να βρω πηγές ταυτόχρονα.
Τι είμαι ? Ο Λάπ ?
Ετσι έγραψα 40 που έφτανε στα 49, ε και τα 50 που αναφέρεις δίπλα είναι.
Είναι όμως 64 στο ινδικό ή κάνω λάθος και εκεί ?
Βαριέμαι να το ξανανοίξω, είναι και τέλος του μήνα...
Δεν ξερω πως το εγραψες αλλα και αν το εψαξες.
Απλα αναφερω οτι εχεις γραψει κατι λαθος και μην πιστευει καποιος που διαβαζει οτι το NCAP εχει χειροτερο επιπεδο δοκιμων απο τους Ινδους (γελαμε εδω).
64χλμ/ω ηταν και στον NCAP οσο ηταν σταθερο το σημειο της πλαγιομετωπικης.
Αυτο πλεον αλλαξε και η πλαγιομετωπικη γινεται με το οχημα να εχει 50 χλμ/ω και να συγκρουεται με αλλο ''οχημα'' που εχει 50χλμ/ω επισης.Στο δια ταυτα...πολυ πιο χαλαρο το Ινδικο συστημα...
Αν υπαρχει εμπιστοσυνη στο αυτοκινητο στο θεμα προσκρουσης μπορει η Σιτροεν να το τεσταρει.
Ποιος θα εμπιστευθει την οικογενεια του και τα παιδια του καπου που δεν γνωριζει τι θα γινει σε περιπτωση συγκρουσης...εγω σιγουρα οχι.Για τα μοντελα που εχουν βαθμολογηθει χωρις να τεσταριστουν να ξερεις μπορει να εχουν παρει και τιμητικα ποσοστα...μην ειναι παρακατω ειναι το θεμα!!
Citroen C3 Aircross 2024