Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 3008 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 3008 (2024)
    • 1
    • 2
    • 40
    • 41
    • 42
    • 43
    • 44
    • 44 / 44
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    68
    871
    47717
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal @criuser last edited by gtsartsal

      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

      Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.

      Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.

      Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.

      Αυτό δεν είναι απαραίτητο.
      Μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που του αρέσει και τον καλύπτει με σκοπό να το κρατήσει όσα περισσότερα χρόνια μπορεί!

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 4
      • B
        bill_hsd @A d P last edited by

        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

        @giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):

        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

        @giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):

        @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

        Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.

        Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.

        Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross

        Από ό,τι γνωρίζω, δεν δημοσιευόνται εύκολα οι λίστες με πωλήσεις retail και leasing, μόνο συνολικές πωλήσεις.
        Τα γνωρίζουν τα δεδομένα στις εισαγωγικές, αλλά δεν βγαίνουν παραέξω.
        Αν εχεις κάποιο link με συγκεκριμενα στοιχεία κατανερισμού πωλήσεων, θα είχε ενδιαφέρον να το ανεβάσεις. Ευχαριστώ.

        https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-2025-Poia-einai-best-seller-prwto-eksamhno_275357.asp
        Στο τέλους του άρθρου έχει έναν πίνακα με τα πρώτα 10 μοντέλα σε πωλήσεις λιανικής για το πρώτο εξάμηνο

        Αν τον διαβάζω σωστά τον πίνακα και δεν εχω κάνει λάθος με τα νουμερα, οι πωλήσεις των πρωτων πέντε σε συνολικές πωλησεις αυτοκινήτων κατανέμονται ως εξής:

        1. Peugeot 2008 : 1417 λιανική + 2401 leasing = 3818 σύνολο εκ των οποίων το 62,8% leasing
        2. Citroen C3 : = 804 λιανική + 2741 leasing = 3545 σύνολο εκ των οποίων 77,3% leasing
        3. Toyota Yaris Cross = 1824 λιανική + 1470 leasing = 3294 σύνολο εκ των οποίων 44,6% leasing
        4. Toyota Yaris = 1564 λιανική + 1445 leasing = 3009 εκ των οποίων 48% leasing
        5. Το Peugeot 208 που είναι 5ο σε συνολικές πωλήσεις δεν είναι καν στη λιστα των 10 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις (οπως και τα Corsa, Panda, Picanto, Swift).

        Άρα νομίζω οτι επιβεβαιώνται αυτά που ανέφερα παραπάνω, οτι δηλαδή αφενός ο ιδιώτης εξακολουθεί να αγοράζει Toyota, αφετέρου ότι η Toyota εχει ανεβάσει τα ποσοστά της και στο leasing, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για ιδιωτικές αγορές.
        Ίσως αδίκησα λιγο το 2008, το οποίο παρότι πουλάει αισθητα περισσοτερο leasing (6,3 στα 10 αυτοκίνητα) δεν παυει να διατηρεί καλό ποσοστό και στις λιανικές πωλησεις του.

        δεν βλέπουμε κάτι ακραίο πχ 90% εταιρικά κτλ

        Το C3 προς τα εκεί οδεύει...😂

        C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • T
          tkin73 @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

          @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

          Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.

          Δεν ισχυει αυτο. Ειναι ιδια στις εκδοσεις με ημιακαμπτο και πολύ καλύτερη η ποιότητα κυλισης του ΚΚ στη εκδοση με ανεξαρτητη αναρτηση.

          Eννοειται υπερτερεί το 2.0 κκ από το 3008 σε ποιότητα κύλισης, αν αφήσουμε στην άκρη την ηχομόνωση.
          Εκεί το 3008 είναι καλύτερο

          C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            criuser @fanis75 last edited by

            @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

            @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

            Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.

            Εμας τα εχουν γραφειο εταιρικα τα νεα 3008 οποτε μπορω να συγκρινω. Παντως συνολικα ειναι χειροτερο αμαξι απο την προηγουμενη γενια του.

            Ενα μικρό τέστ ντράιβ του έχω κάνει.

            Είναι πιο ευρύχωρο θα έλεγα. Τα υπόλοιπα δεν ξέρω με ποια κριτήρια τα βλέπετε.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser @A d P last edited by

              @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

              @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

              Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.

              χωράς;😁😁

              Με τα γόνατα θα έχω ένα θέμα, είναι σίγουρο, γιατί τα καθίσματα των ιαπωνοκινέζων δεν πάνε αρκετά πίσω.

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • katafractos17
                katafractos17 @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.

                Δεν ισχυει αυτο. Ειναι ιδια στις εκδοσεις με ημιακαμπτο και πολύ καλύτερη η ποιότητα κυλισης του ΚΚ στη εκδοση με ανεξαρτητη αναρτηση.

                Μα στο καινούργιο 3008, μόνο το ηλεκτρικό τελικά έχει ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  criuser @jamesd last edited by

                  @jamesd said in Peugeot 3008 (2024):

                  @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                  @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                  Είπαμε κάποια στιγμή θα κάνω τέστ ντράιβ το ΚΚ.

                  χωράς;😁😁

                  Σε σχέση με το νέο c3 aircross στο CC θα πρέπει να χωράει λιιίγο καλύτερα αν το δει με ανοικτό πνεύμα.

                  Ανοικτό πνεύμα σχιστομάτικο ?😊

                  Δεν υπάρχει σύγκριση. 3 πόντους μεγαλύτερο μεταξόνιο και πολύ καλύτερη διαχείριση των εσωτερικών χώρων και μεγάλο ύψος.

                  Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                  πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser @lap last edited by

                    @lap said in Peugeot 3008 (2024):

                    Καλό είναι να υπάρχουν οι πίσω αεραγωγοί, ιδιαίτερα στην Ελλάδα με τη ζέστη, όπως και το πίσω υποβραχιονιο. Το "πείραγμα" ήταν πως δεν θα το έβαζα στο νούμερο ένα κριτήριο αγοράς.

                    Καλά τα λέει 👍

                    Ολα τα αυτοκίνητα μου εδώ και 27 χρόνια, είχαν πίσω υποβραχιόνιο.

                    Ποτέ δεν το χρησιμοποίησαν κάποιοι που κάθονταν πίσω, είτε της οικογενείας, είτε φίλοι.

                    Το υπάρχον αιρκρος έχει και ρύθμιση σε 5 θέσεις της πλάτης του πίσω καθίσματος, ξεχωριστά σε δύο τμήματα.

                    Ούτε αυτό το χρησιμοποίησαν ποτέ.

                    Για τους πίσω αεραγωγούς, όντως σε γυναίκες σε κλιμακτήριο και μετά είναι χρήσιμοι, αν και αυτές θα ήθελαν ένα ατομικό κλιματιστικό. 🙄

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • C
                      criuser @gtsartsal last edited by

                      @gtsartsal said in Peugeot 3008 (2024):

                      @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                      Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.

                      Η αισθητική η μέρα με την νύχτα.

                      Ένας που δίνει 30-35000 μάλλον θα έχει τα λεφτά να το αλλάξει στα 5-6 χρόνια.

                      Αυτό δεν είναι απαραίτητο.
                      Μπορεί κάποιος να αγοράσει ένα αυτοκίνητο που του αρέσει και τον καλύπτει με σκοπό να το κρατήσει όσα περισσότερα χρόνια μπορεί!

                      Σίγουρα δεν είναι απαραίτητο, αλλά για την πλειοψηφία επειδή τα χρήματα είναι πολλά, νομίζω ισχύει.

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        criuser @bill_hsd last edited by

                        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

                        @a-d-p said in Peugeot 3008 (2024):

                        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

                        @giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):

                        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

                        @giocitroen91 said in Peugeot 3008 (2024):

                        @katafractos17 said in Peugeot 3008 (2024):

                        @bill_hsd said in Peugeot 3008 (2024):

                        Εσύ έγραψες "Ο ίδιος ιδιώτης που σέβεται τα λεφτά του, έχει το 2008 πρώτο σε πωλήσεις" και σου εξήγησα οτι η πλειοψηφία των πωλήσεων των Peugeot δεν είναι από ιδιωτικές αγορές, αλλά από leasing.

                        Στοιχεία πρώτα για να είμαστε σίγουροι.

                        Και στις πωλήσεις λιανικής τα πάει καλά το 2008.. μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 25 που βρήκα στοιχεία ήταν 3ο σε πωλήσεις στους ιδιώτες και με μικρή διαφορά από το 2ο Yaris.. πρώτο το Yaris cross

                        Από ό,τι γνωρίζω, δεν δημοσιευόνται εύκολα οι λίστες με πωλήσεις retail και leasing, μόνο συνολικές πωλήσεις.
                        Τα γνωρίζουν τα δεδομένα στις εισαγωγικές, αλλά δεν βγαίνουν παραέξω.
                        Αν εχεις κάποιο link με συγκεκριμενα στοιχεία κατανερισμού πωλήσεων, θα είχε ενδιαφέρον να το ανεβάσεις. Ευχαριστώ.

                        https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Pwlhseis-aytokinhtwn-2025-Poia-einai-best-seller-prwto-eksamhno_275357.asp
                        Στο τέλους του άρθρου έχει έναν πίνακα με τα πρώτα 10 μοντέλα σε πωλήσεις λιανικής για το πρώτο εξάμηνο

                        Αν τον διαβάζω σωστά τον πίνακα και δεν εχω κάνει λάθος με τα νουμερα, οι πωλήσεις των πρωτων πέντε σε συνολικές πωλησεις αυτοκινήτων κατανέμονται ως εξής:

                        1. Peugeot 2008 : 1417 λιανική + 2401 leasing = 3818 σύνολο εκ των οποίων το 62,8% leasing
                        2. Citroen C3 : = 804 λιανική + 2741 leasing = 3545 σύνολο εκ των οποίων 77,3% leasing
                        3. Toyota Yaris Cross = 1824 λιανική + 1470 leasing = 3294 σύνολο εκ των οποίων 44,6% leasing
                        4. Toyota Yaris = 1564 λιανική + 1445 leasing = 3009 εκ των οποίων 48% leasing
                        5. Το Peugeot 208 που είναι 5ο σε συνολικές πωλήσεις δεν είναι καν στη λιστα των 10 πρώτων στις λιανικές πωλήσεις (οπως και τα Corsa, Panda, Picanto, Swift).

                        Άρα νομίζω οτι επιβεβαιώνται αυτά που ανέφερα παραπάνω, οτι δηλαδή αφενός ο ιδιώτης εξακολουθεί να αγοράζει Toyota, αφετέρου ότι η Toyota εχει ανεβάσει τα ποσοστά της και στο leasing, γιατί οι καιροί είναι δύσκολοι για ιδιωτικές αγορές.
                        Ίσως αδίκησα λιγο το 2008, το οποίο παρότι πουλάει αισθητα περισσοτερο leasing (6,3 στα 10 αυτοκίνητα) δεν παυει να διατηρεί καλό ποσοστό και στις λιανικές πωλησεις του.

                        δεν βλέπουμε κάτι ακραίο πχ 90% εταιρικά κτλ

                        Το C3 προς τα εκεί οδεύει...😂

                        Το C3 είχε πάντα καλή σχέση με τα λήζινγκ των πωλητών λόγω της τιμής και του άνετου ταξιδιού.

                        Το καινούργιο αν και δεν είναι πια ντήζελ, αφού τους πληρώνουν τα καύσιμα, έχουν πλέον ακόμα πιο άνετο χώρο, πιο άνετα καθίσματα και πιο άνετη ανάρτηση και είναι και σε καλή τιμή, οπότε λογικό είναι να είναι μονόδρομος για τους πωλητές.

                        Οσο για τους ιδιώτες μην ξεχνάμε ότι περιμένουμε ακόμα να αρχίσει η διάθεση του υβριδικού, καθώς και του φτηνότερου ηλεκτρικού πόλης με την μικρότερη μπαταρία.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          criuser @tkin73 last edited by

                          @tkin73 said in Peugeot 3008 (2024):

                          @fanis75 said in Peugeot 3008 (2024):

                          @criuser said in Peugeot 3008 (2024):

                          Η ποιότητα κύλισης του 3008 είναι πολύ καλύτερη από το ΚΚ.

                          Δεν ισχυει αυτο. Ειναι ιδια στις εκδοσεις με ημιακαμπτο και πολύ καλύτερη η ποιότητα κυλισης του ΚΚ στη εκδοση με ανεξαρτητη αναρτηση.

                          Eννοειται υπερτερεί το 2.0 κκ από το 3008 σε ποιότητα κύλισης, αν αφήσουμε στην άκρη την ηχομόνωση.
                          Εκεί το 3008 είναι καλύτερο

                          Το δίλιτρο έχει καλή ανάρτηση και ίσως να υπερτερεί του 3008.

                          Αλλά το 1,8 σε καμία περίπτωση.

                          Να δούμε τώρα τι τιμή θα έρθει το νέο 5 αιρκρος και στην φεβ έκδοση.

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 40
                          • 41
                          • 42
                          • 43
                          • 44
                          • 44 / 44
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr