Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota Corolla Cross
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota Corolla Cross
    • 1
    • 2
    • 556
    • 557
    • 558
    • 559
    • 560
    • 572
    • 573
    • 558 / 573
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    249
    11447
    659001
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster @piliourits last edited by

      @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

      @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

      @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

      Ολα τα CVT και τα παρακλαδια τους κατα την επιταχυνση παραγουν θορυβο, αν προσθεσουμε και το θορυβο του κινητηρα ναι για πολλους ειναι ενοχλητικο.

      Τόσο απλό.

      Αν και κάποιοι το κάνουν καλύτερα απο άλλους. Πχ το Kuga μου δεν εχει καμια σχεση με το ΨΨ μου.

      Εννοείται πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ CVT τα υβριδικά Τογιότα.
      Δεν έχουν ιμάντες.
      Ο όρος "eCVT" είναι "εμπορική ονομασία"
      Το λέω γιατί βλέπω να γράφετε και για άλλες μάρκες, κι αν δεν γνωρίζετε τα βασικά της τεχνολογίας, κακώς συζητάμε.

      Μας τα έχετε κάνει ζέπελιν με την τεχνολογία ενώ τα πράγματα είναι εξαιρετικά απλά !
      ΣΤο ταξίδι, θες η κακή ηχομόνωση, θες το ζορισμα του κινητήρα, θες και τα δύο γίνεται κουραστικό για σύγχρονο ιχ αντίστοιχης αξίας. Όσοι δεν έχετε θέμα μπράβο σας, αλλά μην παμε να κάνουμε το άσπρο μαύρο !

      George 0 fanis75 2 Replies Last reply Reply Quote 4
      • S
        stefan147 @piliourits last edited by

        @piliourits said in Toyota Corolla Cross:

        @stefan147 said in Toyota Corolla Cross:

        @ilias-a said in Toyota Corolla Cross:

        Ολα τα CVT και τα παρακλαδια τους κατα την επιταχυνση παραγουν θορυβο, αν προσθεσουμε και το θορυβο του κινητηρα ναι για πολλους ειναι ενοχλητικο.

        Τόσο απλό.

        Αν και κάποιοι το κάνουν καλύτερα απο άλλους. Πχ το Kuga μου δεν εχει καμια σχεση με το ΨΨ μου.

        Εννοείται πως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ CVT τα υβριδικά Τογιότα.
        Δεν έχουν ιμάντες.
        Ο όρος "eCVT" είναι "εμπορική ονομασία"
        Το λέω γιατί βλέπω να γράφετε και για άλλες μάρκες, κι αν δεν γνωρίζετε τα βασικά της τεχνολογίας, κακώς συζητάμε.

        Αφού η λειτουργία του eCVT προσομοιάζει αυτή του CVT (εξ ου και η ονομασία, hellooo), με τι θες να το συγκρίνουμε? Με PDK?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • George 0
          George 0 @red_monster last edited by

          This post is deleted!
          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster @George 0 last edited by

            This post is deleted!
            George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • fanis75
              fanis75 moderator @red_monster last edited by

              @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

              γίνεται κουραστικό για σύγχρονο ιχ αντίστοιχης αξίας.

              Σε κανονικές ταχύτητες (όρια άντε και λίγο πάνω) δεν είναι καθόλου κουραστικό. Και δεν το λέω εγώ, το είπαν οι συνάδελφοί μου από Βουδαπέστη σε Ρουμανία, 4 ώρες ακατούρητοι! Αλλά ελέω Ευρώπης πηγάιναμε με τα όρια, δηλαδή 110-130.

              Όυτε για εμένα είναι κουραστική η Κορόλα μου, μια χαρά ταξιδεύει, όπως ακριβώς ταξίδευε η 116 μου. Στην επιτάχυνση έχει φασαρία, που το κάνεις 2-3 φορές στο ταξίδι στην ΕΟ ή εαν πηγαίνεις τάπα συνέχεια.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              R 1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • R
                red_monster @fanis75 last edited by

                @fanis75 said in Toyota Corolla Cross:

                @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                γίνεται κουραστικό για σύγχρονο ιχ αντίστοιχης αξίας.

                Σε κανονικές ταχύτητες (όρια άντε και λίγο πάνω) δεν είναι καθόλου κουραστικό. Και δεν το λέω εγώ, το είπαν οι συνάδελφοί μου από Βουδαπέστη σε Ρουμανία, 4 ώρες ακατούρητοι! Αλλά ελέω Ευρώπης πηγάιναμε με τα όρια, δηλαδή 110-130.

                Όυτε για εμένα είναι κουραστική η Κορόλα μου, μια χαρά ταξιδεύει, όπως ακριβώς ταξίδευε η 116 μου. Στην επιτάχυνση έχει φασαρία, που το κάνεις 2-3 φορές στο ταξίδι στην ΕΟ ή εαν πηγαίνεις τάπα συνέχεια.

                Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις τάπα, σε παρατεταμένη εθνική, σε ανηφόρα, στο βουνό. Πώς να το κάνουμε τώρα ;
                Το κορολα θα έλεγα ότι είναι καλύτερο, και εμένα μου αρέσει

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • George 0
                  George 0 @red_monster last edited by George 0

                  This post is deleted!
                  R S 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • fanis75
                    fanis75 moderator @red_monster last edited by

                    @red_monster said in Toyota Corolla Cross:

                    Δεν χρειάζεται να πηγαίνεις τάπα, σε παρατεταμένη εθνική, σε ανηφόρα, στο βουνό. Πώς να το κάνουμε τώρα ;

                    Σε ανηφόρα ναι, αλλά πόσες ανηφόρες έχει στην Εθνική. 2-3? Δηλαδή μιλάμε για 1-2'.

                    Στο βουνό ναι, αλλά υπάρχει λύση. το βάζεις στο sport και μαθαίνεις πως λειτουργέι με "μισο" γκάζι. Θέλει λίγο εκοικίωση, αλλά πλέον το έχω μάθει σούπερ και κάνω ανάβαση χωρις μούγκρισμα ή να το πω σωστά με το ίδιο μούγκρισμα που θα έκανα με ένα χειροκίνητο που θα άλλαζα σε 2α-3η συνέχεια.

                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                    C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • S
                      stefan147 last edited by stefan147

                      Παραμυθιαστειτε οσο θελετε. Και οι συνάδελφοι μαζι. Αν αρχίσουμε την περιπτωσιολογια χαιρετίσματα. Το σύστημα αυτο κανει ΠΟΛΥ περισσότερο θορυβο απο οποιαδήποτε άλλη υλοποίηση. Like it or not. Το οτι το ανέχεστε μικρή σημασία εχει.

                      Δεν ειναι ντροπή να πει κανεις οτι προκειμένου να καίει λιγο και να κρατάει 50 χρόνια δεν εχω πρόβλημα να κανει και σα Φαλκον στην απογείωση. Ίσα ίσα που εκει δεν υπάρχει κανενας αντίλογος παρα μονο σέβας στις επιθυμίες του άλλου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • R
                        red_monster @George 0 last edited by

                        This post is deleted!
                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 @George 0 last edited by

                          This post is deleted!
                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • George 0
                            George 0 last edited by

                            This post is deleted!
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              ilias-a last edited by

                              This post is deleted!
                              George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                red_monster last edited by

                                This post is deleted!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  v_a last edited by v_a

                                  Ακόμα συζητάτε αν κάνει θόρυβο το ecvt;
                                  Ναι, κάνει και είναι ενοχλητικός (υπό συνθήκες)
                                  Αντέχεται ο θόρυβος;
                                  Ναι αντέχεται (όποιος είναι παντρεμένος, ξέρει τον τρόπο wife noise cancellation)
                                  Θα προτιμούσαμε έναν κλασικό κινητήρα, χωρίς ecvt με τη διπλάσια κατανάλωση;
                                  Όχι, ευχαριστώ

                                  George 0 R T 3 Replies Last reply Reply Quote 5
                                  • J
                                    jamesd last edited by

                                    Τελικά τί φταίει, η τεχνολογία ή η κακή μόνωση; Τα Lexus "σκούζουν" το ίδιο;

                                    S piliourits ataim fanis75 4 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • George 0
                                      George 0 @ilias-a last edited by

                                      This post is deleted!
                                      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        ilias-a @George 0 last edited by

                                        This post is deleted!
                                        George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • George 0
                                          George 0 @v_a last edited by

                                          This post is deleted!
                                          R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • George 0
                                            George 0 @ilias-a last edited by

                                            This post is deleted!
                                            I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 556
                                            • 557
                                            • 558
                                            • 559
                                            • 560
                                            • 572
                                            • 573
                                            • 558 / 573
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr