-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@criuser said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Εγώ μια χαρά τα έγραψα. Εσείς οι δύο δεν τα καταλάβατε...
Λέγε ρε συ. Δεν κάνεις quote οπότε δεν κατάλαβα σε ποιον απαντάς και για ποιους λες - τους Κινεζους?
Φάνη, έγραψε για λαό με Ιστορία και Πολιτισμό, που έχει περάσει πολλά από την αποικιοκρατία....
Σε τόπικ που στον τίτλο γράφει Κινέζικα αυτοκίνητα...
Τι άλλο μπορεί να εννοεί εκτός από Κινέζους?
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Επειδή βλέπω γέμισαν τα τοπικά των κινέζικων με ελεγείες για να δούμε την πραγματικότητα ...
Ως δημοσιογράφος ή ινφλουεσερ αν γράψεις καλά λόγια για τις Κινεζιές πληρώνεσαι αδρά σε είδος ή χρήμα πχ κάπου διάβασα οτι 17.000 λίρες Αγγλίας πληρώνει η jaecoo για ενα γλιψ γλιψ άρθρο.
Το χειρότερο όμως είναι οτι απειλούν με μηνύσεις όσους γράψουν την αλήθεια ή ακόμα χειρότερα και οπου τους παίρνει (Κίνα) φτάνουν μέχρι την οικονομική εξόντωση του μη χειραγωγούμενου δημοσιογράφου.
edit
Ο τζει εμ παίζει να είναι αυτή τη στιγμή ο καλλίτερος δημοσιογράφος / σχολιαστής για αυτοκίνητα
@criuser δες το
εχει τέλεια άρθρωση λόγου απο τους λίγους που βλέπω χωρίς υπότιτλους
Κοίτα, αν και στα κιλά που είμαι τώρα, μοιάζω πάρα πολύ με τον συγκεκριμένο κύριο, ομορφάντρα ΔΕΝ τον λες με την καμία, οπότε αποκλείεται να είναι ο καλλίτερος απ τους σχολιαστές αυτοκινήτων, όταν πχ υπάρχει ο δίμετρος ο Γερμαναράς που όλες οι κυρίες θα τον προτιμούσαν απ το να πάνε Μέγαρο!
Να είναι ο χοντρούλης ο καλύτερος σχολιαστής, δεν αποκλείεται. -
@antoniokon said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Σε τόπικ που στον τίτλο γράφει Κινέζικα αυτοκίνητα...
Τι άλλο μπορεί να εννοεί εκτός από Κινέζους?
Εεε μετά το σκέφτηκα, γιατι δεν είχα δει τον τίτλο....ανοίγω όλα τα θέματα σε πολλά παράθυρα και δεν θυμάμαι τους τίτλους!!
ΥΓ: Δεν ήξερα ότι είχαν αποικιοκρατία οι Κινέζοι....για δυναστείες των ιδίων ξέρω.
-
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Επειδή βλέπω γέμισαν τα τοπικά των κινέζικων με ελεγείες για να δούμε την πραγματικότητα ...
Ως δημοσιογράφος ή ινφλουεσερ αν γράψεις καλά λόγια για τις Κινεζιές πληρώνεσαι αδρά σε είδος ή χρήμα πχ κάπου διάβασα οτι 17.000 λίρες Αγγλίας πληρώνει η jaecoo για ενα γλιψ γλιψ άρθρο.
Το χειρότερο όμως είναι οτι απειλούν με μηνύσεις όσους γράψουν την αλήθεια ή ακόμα χειρότερα και οπου τους παίρνει (Κίνα) φτάνουν μέχρι την οικονομική εξόντωση του μη χειραγωγούμενου δημοσιογράφου.
Ο τζει εμ παίζει να είναι αυτή τη στιγμή ο καλλίτερος δημοσιογράφος / σχολιαστής για αυτοκίνητα
@criuser δες το
εχει τέλεια άρθρωση λόγου απο τους λίγους που βλέπω χωρίς υπότιτλους
Κοίτα, αν και στα κιλά που είμαι τώρα, μοιάζω πάρα πολύ με τον συγκεκριμένο κύριο, ομορφάντρα ΔΕΝ τον λες με την καμία, οπότε αποκλείεται να είναι ο καλλίτερος απ τους σχολιαστές αυτοκινήτων, όταν πχ υπάρχει ο δίμετρος ο Γερμαναράς που όλες οι κυρίες θα τον προτιμούσαν απ το να πάνε Μέγαρο!
Να είναι ο χοντρούλης ο καλύτερος σχολιαστής, δεν αποκλείεται.Ναι είναι ,κοίτα στο τοπικό της ΒMW αυτό που θα ανεβάσω είναι ο λόγος που δεν πάω να ανταλλάξω το yaris cross με την 5άρα ντίζελ ...
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@antoniokon said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Σε τόπικ που στον τίτλο γράφει Κινέζικα αυτοκίνητα...
Τι άλλο μπορεί να εννοεί εκτός από Κινέζους?
Εεε μετά το σκέφτηκα, γιατι δεν είχα δει τον τίτλο....ανοίγω όλα τα θέματα σε πολλά παράθυρα και δεν θυμάμαι τους τίτλους!!
ΥΓ: Δεν ήξερα ότι είχαν αποικιοκρατία οι Κινέζοι....για δυναστείες των ιδίων ξέρω.
Η τουαλέτα του φανη γεμάτη παράθυρα
-
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@monman2 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Επειδή βλέπω γέμισαν τα τοπικά των κινέζικων με ελεγείες για να δούμε την πραγματικότητα ...
Ως δημοσιογράφος ή ινφλουεσερ αν γράψεις καλά λόγια για τις Κινεζιές πληρώνεσαι αδρά σε είδος ή χρήμα πχ κάπου διάβασα οτι 17.000 λίρες Αγγλίας πληρώνει η jaecoo για ενα γλιψ γλιψ άρθρο.
Το χειρότερο όμως είναι οτι απειλούν με μηνύσεις όσους γράψουν την αλήθεια ή ακόμα χειρότερα και οπου τους παίρνει (Κίνα) φτάνουν μέχρι την οικονομική εξόντωση του μη χειραγωγούμενου δημοσιογράφου.
Ο τζει εμ παίζει να είναι αυτή τη στιγμή ο καλλίτερος δημοσιογράφος / σχολιαστής για αυτοκίνητα
@criuser δες το
εχει τέλεια άρθρωση λόγου απο τους λίγους που βλέπω χωρίς υπότιτλους
Κοίτα, αν και στα κιλά που είμαι τώρα, μοιάζω πάρα πολύ με τον συγκεκριμένο κύριο, ομορφάντρα ΔΕΝ τον λες με την καμία, οπότε αποκλείεται να είναι ο καλλίτερος απ τους σχολιαστές αυτοκινήτων, όταν πχ υπάρχει ο δίμετρος ο Γερμαναράς που όλες οι κυρίες θα τον προτιμούσαν απ το να πάνε Μέγαρο!
Να είναι ο χοντρούλης ο καλύτερος σχολιαστής, δεν αποκλείεται.Ναι είναι ,κοίτα στο τοπικό της ΒMW αυτό που θα ανεβάσω είναι ο λόγος που δεν πάω να ανταλλάξω το yaris cross με την 5άρα ντίζελ ...
Ίσως είναι ο καλύτερος απ όλους τους σχολιαστές, αλλά ο καλλίτερος, δεν είναι.
-
" Παγιδευμένος μεσα στον μαντρακά απο το σπασμένο κάθισμα στην ακρη του δρόμου ζώντας εναν αγωνιώδη θάνατο είναι για αυτούς που δεν το καταλαβαίνουν το αντίθετο απο το να είσαι σε ενα τζακούζι με μερικές τσιρλίντερς... "
Τιτανομέγιστος John Cadogan!The MG3 is a death trap - but they claim it's safer
Youtube VideoΤο απαράδεκτο και απόλυτα χαρακτηριστικό της νοοτροπίας των κινέζων ,αναγνωρίζουν το πρόβλημα αλλά δεν θα κάνουν ανάκληση για το κάθισμα και τους αερόσακους ! Μόνο απέχθεια ...
-
Πολύ κακώς η MG δεν κάνει recall. Ανέφερε πως μονάχα τα ΝΕΑ μοντέλα από τον Οκτώβριο του 2025 θα έχουν λύσει το θέμα. Έτσι τουλάχιστον λέει αυτή. Αλλά γενικότερα ναι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πρόχειρη προετοιμασία πριν βγει στην αγορά. Σταδιακά το βελτιώνουν. Καλά κάνει και το αναφέρει το Euro n cap.
Παράλληλα σε όλες τις εταιρίες συμβαίνουν παρόμοια θέματα ασφαλείας.
https://thebrakereport.com/honda-faces-brake-defect-lawsuit/
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Αλλά γενικότερα ναι το συγκεκριμένο μοντέλο είχε πρόχειρη προετοιμασία πριν βγει στην αγορά.
Ολα πρόχειρα ειναι με τους αγοραστές μπετα τέστερς. Για αυτό ειναι και τόσο φτηνά. Ο καθένας κάνει τις επιλογές του.
-
Και μετά εγώ έβγαινα ο άσχετος, επειδή ήμουν επιφυλακτικός για τα Κινέζικα, λόγω άσχημων εμπειριών από άλλα προϊόντα.
-
Ενώ για το Peugeot που έσπαζαν οι καδένες χρονισμού την ώρα που οδηγούσες με υψηλή ταχύτητα το είχες προνοήσει και μελετήσει.
Οπως και τους αερόσακους Τακατα που έκαναν 10 έτη να το αντιληφθούν.
Γενικά δεν πρέπει να βγάζεις συμπέρασμα από φαντασιώσεις, παρά μονάχα μέσω δοκιμών.
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Γενικά δεν πρέπει να βγάζεις συμπέρασμα από φαντασιώσεις, παρά μονάχα μέσω δοκιμών.
Ευτυχώς τα κινέζικα περνάνε όλα από euroncap.
Ενώ κάποιοι άλλοι κάνουν ... τον κινέζο -
Αν με ρωτάς στο c3 και panda ίσως να έδινα τα χρήματα μου, μπορούν να παίξουν τον ρόλο του κύριου αυτοκινήτου που τα κάνει όλα από μέτρια έως καλά, ιδιαίτερα με καμία έκπτωση κάνα 1500αρι, αλλά πραγματικά είναι εξοργιστικό το ότι δεν το δοκιμάζουν.
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Ενώ για το Peugeot που έσπαζαν οι καδένες χρονισμού την ώρα που οδηγούσες με υψηλή ταχύτητα το είχες προνοήσει και μελετήσει.
Οπως και τους αερόσακους Τακατα που έκαναν 10 έτη να το αντιληφθούν.
Γενικά δεν πρέπει να βγάζεις συμπέρασμα από φαντασιώσεις, παρά μονάχα μέσω δοκιμών.
Ε, οι δοκιμές τις οποίες εστερνίζεσαι, έδειξαν λοιπόν ότι μπορεί να φύγεις μαζί με το κάθισμα μέσα από το αυτοκίνητο.
Και το ακόμη χειρότερο είναι ότι δε σέβονται το αγοραστικό κοινό και δεν πρόκειται να κάνουν ανάκλιση για να το διορθώσουν.
Μαζί με τις παρατηρήσεις φίλου τις οποίες αναφέρω στο topic της MG που οδήγησε ένα SUV από Αθήνα Βόλο και πίσω και τρόμαξε, με έκαναν ακόμη πιο επιφυλακτικό.Και ναι, τώρα που η πράξη έδειξε ότι μπορεί να σπάσει κάποια καδένα την ώρα που οδηγείς, πολύς κόσμος πλέον το έχει υπόψιν του. Πολύς.
Και σίγουρα αυτό δεν είναι φαντασίωση.
Όπως δεν ήταν φαντασίωση και αυτά που εγώ είχα υπόψιν μου, απλά έτυχε να παρατηρηθούν σε διαφορετικά υλικά αγαθά, καθότι μέχρι εχθές Κινέζικα αυτοκίνητα δεν είχαμε στην Ευρώπη.
Τουλάχιστον όμως η Peugeot έβγαλε ανακλήσεις για να το διορθώσει και έδωσε και μεγαλύτερες εγγυήσεις για να καλύψει τις όποιες ζημιές. Αν μη τι άλλο έκανε κάποιες κινήσεις. -
Ναι ρε συ το έδειξαν. Δεν είπαν ότι θα βγεις από το παράθυρο, αλλά ότι θα προσφέρει μειωμένη προστασία στο δεξί εάν θυμάμαι καλά γόνατο επειδή ίσως μετακινηθεί το κάθισμα.
Ευτυχώς που έκαναν την δοκιμή. Η εταιρία λέει πως δεν βίδωσαν σωστά το κάθισμα οι άνθρωποι του euroncap διότι τα βγάζουν και τα ξανά τοποθετούν για να περάσουν καλώδια.
Αναφέρουν νομίζω πως σε άλλα crash tests (νομίζω το αυστραλέζικο) δεν παρουσιάστηκε το ίδιο θέμα.
Ερώτηση, παρουσιάστηκε και στα δύο καθίσματα ή μονάχα στου οδηγού; Αυτό δεν το έψαξα να πω την αλήθεια.
Οι του euroncap λένε πως έκαναν ότι και σε όλα τα οχήματα.
Τεσπα εγώ πιστεύω αυτούς του euroncap .
Στο άλλο με τα καθίσματα και τα υφάσματα τους είναι άλμα λογικής. Σαν να μας λέει ένας ξένος τουρίστας πως κάποτε ένας έλληνας ταξιτζής τον είχε κλεψει στο κόμιστρο άρα και ένας έλληνας φούρναρης σίγουρα θα τον κλέψει στα ρέστα.
Λογική με άλμα συμπερασμάτων
Είναι άλλο πράγμα ένα αυτοκίνητο που περνάει από πρωτόκολλα ασφαλείας ακόμα και τα δικά τους τα οποία δεν τα ξέρουμε με ακρίβεια και άλλο ένα ύφασμα μιας φάμπρικας σε κάποια άγνωστη τοποθεσία που δεν την ξέρει ούτε η μάνα της.
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Στο άλλο με τα καθίσματα και τα υφάσματα τους είναι άλμα λογικής. Σαν να μας λέει ένας ξένος τουρίστας πως κάποτε ένας έλληνας ταξιτζής τον είχε κλεψει στο κόμιστρο άρα και ένας έλληνας φούρναρης σίγουρα θα τον κλέψει στα ρέστα.
Καθόλου απίθανο.
-
Κακοπροαίρετος
-
Ρεαλιστής.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα