Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW 1 Series F70 (2024)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW 1 Series F70 (2024)
    • 1
    • 2
    • 55
    • 56
    • 57
    • 58
    • 59
    • 58 / 59
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    107
    1173
    69585
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • fanis75
      fanis75 moderator @dimitrioskosmas last edited by

      @dimitrioskosmas said in BMW 1 Series F70 (2024):

      Merc,lexus,honda,Alfa,Audi,alpine gia petama mono BMW

      Lexus οχι, μια χαρά ειναι όπως και Μερτσέντες. Τα αλλα ναι για πέταμα ειναι, σιγά τα αμάξια - φτηνά κακέκτυπα του αρχηγού.

      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • fanis75
        fanis75 moderator @realzeus last edited by

        @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

        Μεγάλο troll ο fanis75!

        Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • realzeus
          realzeus @fanis75 last edited by

          @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

          @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

          Μεγάλο troll ο fanis75!

          Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.

          Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι... 😛

          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser last edited by

            Τσακώνεστε οι μοντ για την Αλφα σε θέμα της μπεμβέ...

            Ουαί υμίν...😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • fanis75
              fanis75 moderator @realzeus last edited by

              @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

              Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι... 😛

              Την σκόνη μου θα φάει....απλά πράγματα! Και αυτο εαν δουλεύει η Άλφα και δεν έχει διαλύσει....χαχα! RIP alfa.

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                @fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):

                @realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):

                Μεγάλο troll ο fanis75!

                Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.

                Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι... 😛

                Όλοι αλφαρομεαδακιδες είμαστε αλλά όταν έρθει η ώρα της αγοράς μόνο εγώ και ο φανης πήραμε άλφα ρομεο !
                Και αυτό τη μια φορά, τις υπόλοιπες έχασε σε τρία διαδοχικά Vs !

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • S
                  spi_duster last edited by

                  Μια φορά τα εσκασα καλα και ηταν για alfa romeo. Ηταν αλλα αμάξια. Εμεινε η Τζούλια μονο μα είναι αμαξι πολυ ειδικου σκοπου. Δε θα τα ριχνα για να την παω πηγαινε ελα μεσα σε αστικο ιστο. Ειναι για πολυ ανωτερη χρηση. Θα χαραμιζονταν τωρα με τις δικες μου αναγκες.

                  ....

                  V 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • V
                    v_a @spi_duster last edited by v_a

                    @spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):

                    Δε θα τα ριχνα για να την παω πηγαινε ελα μεσα σε αστικο ιστο. Ειναι για πολυ ανωτερη χρηση. Θα χαραμιζονταν τωρα με τις δικες μου αναγκες.

                    Μεγάλη αλήθεια.
                    Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, έστειλα το 207 RC, τέτοια αμάξια πνίγονται στα κωλοστενα που ζούμε και με τη ζωή που κάνουμε

                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      red_monster @v_a last edited by

                      @v_a said in BMW 1 Series F70 (2024):

                      @spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):

                      Δε θα τα ριχνα για να την παω πηγαινε ελα μεσα σε αστικο ιστο. Ειναι για πολυ ανωτερη χρηση. Θα χαραμιζονταν τωρα με τις δικες μου αναγκες.

                      Μεγάλη αλήθεια.
                      Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, έστειλα το 207 RC, τέτοια αμάξια πνίγονται στα κωλοστενα που ζούμε και με τη ζωή που κάνουμε

                      Άντε καλέ που πνίγεται ενα super mini σε πόλη όπως η Αθήνα, μόνο με ι10 να κυκλοφορούμε ;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • S
                        spi_duster last edited by

                        Ο κινητηρας ομως αυτου του αυτοκινήτου δεν είναι για σταματα ξεκίνα. Εχει δικιο ο φιλος.

                        ....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • R
                          red_monster last edited by

                          Ο Prince engine ήταν ένα κακοσχεδιασμένο μοτέρ και δεν ήταν για τίποτα !
                          Αυτό έλειπε να μην κάνουν για πόλη μικρά συμπιεστά μοτεράκια !
                          Πόσα tsi, tjet, multi jet κυκλοφορούν αγόγγυστα σε πόλη ;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wantone last edited by

                            μικρα τουρμπο βενζινης δεν κανουν για πολη γιατι σε καθε ξεκινημα (αν ξεκινησεις κανονικα και οχι να σερνεσαι χωρις γκαζι) εχεις αυξημενη καταναλωση. θελουν ανοιχτους δρομους.
                            το εξηγει γιατι ο engineering explained

                            μικρα τουρμπο ντηζελ κανουν για πολη εκτος απο την διαχειριση του DPF

                            R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              spi_duster last edited by

                              Όπως τα λέει ο Αγης. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.

                              ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • W
                                wantone last edited by wantone

                                Yes, a faster-spinning turbo does make the air hotter because compressing air heats it up, and a faster-spinning turbo compresses more air, increasing its temperature and density beyond what the intercooler can cool, even as the faster speed also brings in more oxygen molecules. This results in a higher overall charge air temperature before it enters the engine, despite the goal being cooler, denser air for better performance.
                                Why faster spinning leads to hotter air:
                                Adiabatic Compression: When a turbo spins faster, it forces more air into the engine with greater pressure. This compression heats the air, a phenomenon known as adiabatic heating.
                                Increased Work: A higher-spinning turbo means the compressor is doing more work, which inherently generates more heat in the compressed air before it even gets to the engine.
                                Intercooler Limitations: While turbos typically use an intercooler to cool this charged air, the intercooler becomes less effective in higher-temperature environments, and the faster-spinning turbo's added heat can overwhelm its capacity, increasing overall charge air temperatures.
                                Consequences of hotter air:
                                Reduced Density: While a faster turbo tries to pack more air in, the resulting hot air is less dense than cooler air, which means fewer oxygen molecules enter the engine cylinder for combustion.
                                Decreased Performance: The combination of less dense, hotter air with reduced oxygen availability can lead to less efficient combustion and reduced engine power output.
                                Engine Knock: Higher intake air temperatures can also lead to engine knock or detonation, prompting the engine's computer to reduce ignition timing to prevent damage, further reducing power.

                                R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • R
                                  red_monster @wantone last edited by

                                  @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                  μικρα τουρμπο βενζινης δεν κανουν για πολη γιατι σε καθε ξεκινημα (αν ξεκινησεις κανονικα και οχι να σερνεσαι χωρις γκαζι) εχεις αυξημενη καταναλωση. θελουν ανοιχτους δρομους.
                                  το εξηγει γιατι ο engineering explained

                                  μικρα τουρμπο ντηζελ κανουν για πολη εκτος απο την διαχειριση του DPF

                                  0/2

                                  Τα μικρά συμπιεστά βενζίνης είναι μια χαρά για πόλη.
                                  Τα μικρά συμπιεστά πετρελαίου είναι συνταγη για καταστροφή εκτός από καταστροφή για την υγεία μας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • W
                                    wantone last edited by

                                    το αναποδο, για τα ντηζελ το φιλτρο θα εχει θεμα αλλα απο αποδοση ο κινητηρας ειναι πολυ οικονομικος στην πολη.

                                    R 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      red_monster @wantone last edited by

                                      @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                      Yes, a faster-spinning turbo does make the air hotter because compressing air heats it up, and a faster-spinning turbo compresses more air, increasing its temperature and density beyond what the intercooler can cool, even as the faster speed also brings in more oxygen molecules. This results in a higher overall charge air temperature before it enters the engine, despite the goal being cooler, denser air for better performance.
                                      Why faster spinning leads to hotter air:
                                      Adiabatic Compression: When a turbo spins faster, it forces more air into the engine with greater pressure. This compression heats the air, a phenomenon known as adiabatic heating.
                                      Increased Work: A higher-spinning turbo means the compressor is doing more work, which inherently generates more heat in the compressed air before it even gets to the engine.
                                      Intercooler Limitations: While turbos typically use an intercooler to cool this charged air, the intercooler becomes less effective in higher-temperature environments, and the faster-spinning turbo's added heat can overwhelm its capacity, increasing overall charge air temperatures.
                                      Consequences of hotter air:
                                      Reduced Density: While a faster turbo tries to pack more air in, the resulting hot air is less dense than cooler air, which means fewer oxygen molecules enter the engine cylinder for combustion.
                                      Decreased Performance: The combination of less dense, hotter air with reduced oxygen availability can lead to less efficient combustion and reduced engine power output.
                                      Engine Knock: Higher intake air temperatures can also lead to engine knock or detonation, prompting the engine's computer to reduce ignition timing to prevent damage, further reducing power.

                                      Αυτό που μας παραθέτεις με copy-paste από το chat gpt συνοψίζεται στο "Ένας ταχύτερα περιστρεφόμενος τούρμπο αυξάνει τη θερμοκρασία του αέρα λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης, μειώνοντας την απόδοση του κινητήρα εξαιτίας λιγότερου οξυγόνου και πιθανότητας πυρακίων."

                                      Αφενός δεν τεκμάρει τίποτα από αυτά που υποστηρίζεις στην προηγούμενη δημοσίευση αφετέρου δείχνει ότι σου λείπουν βασικές αρχές.
                                      Πως γυρίζει γρηγορότερα ο συμπιεστός κινητήρας ? Με 1500-2000 rpm ? Εσύ στο φανάρι ξεκινάς με 3500 rpm ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • W
                                        wantone last edited by

                                        δες το βιντεο του ΕΕ. τι σχεση εχουν οι στροφες του κινητηρα? τις στροφες του τουρμπο κοιταμε.

                                        R 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red_monster @wantone last edited by

                                          @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                          το αναποδο, για τα ντηζελ το φιλτρο θα εχει θεμα αλλα απο αποδοση ο κινητηρας ειναι πολυ οικονομικος στην πολη.

                                          Ούτε το dpf δουλεύει σωστά, ούτε το egr, ούτε το δοχείο adblue ! Εκτός αν νομίζεις ότι ένας σύγχρονος κινητήρας πετρελαίου έχει μόνο πιστόνια και εκκεντροφόρους !

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • R
                                            red_monster @wantone last edited by

                                            @wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):

                                            δες το βιντεο του ΕΕ. τι σχεση εχουν οι στροφες του κινητηρα? τις στροφες του τουρμπο κοιταμε.

                                            Έχεις καταλάβει με ποιο τρόπο γυρνάει ο συμπιεστής ? Έχεις καταλάβει την έμμεση εξάρτηση του από τις στροφές του κινητήρα ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 58 / 59
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr