-
@dimitrioskosmas said in BMW 1 Series F70 (2024):
Merc,lexus,honda,Alfa,Audi,alpine gia petama mono BMW
Lexus οχι, μια χαρά ειναι όπως και Μερτσέντες. Τα αλλα ναι για πέταμα ειναι, σιγά τα αμάξια - φτηνά κακέκτυπα του αρχηγού.
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μεγάλο troll ο fanis75!
Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.
-
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μεγάλο troll ο fanis75!
Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.
Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι...
-
Τσακώνεστε οι μοντ για την Αλφα σε θέμα της μπεμβέ...
Ουαί υμίν...
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι...
Την σκόνη μου θα φάει....απλά πράγματα! Και αυτο εαν δουλεύει η Άλφα και δεν έχει διαλύσει....χαχα! RIP alfa.
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@fanis75 said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Μεγάλο troll ο fanis75!
Απλά λέω αλήθειες που δεν τολμάνε άλλοι μην τους κακοχαρακτηρίσουν...."ιιι τόλμησες να πεις κακα λόγια για την Άλφα Ρομέο και ας έχει πεθάνει 40 χρόνια τώρα?" και κάτι τέτοια ωραία ρομαντικά και νοσταλγικά.
Ξαναλέω. θα φας φάπες με μια 3άρα αν σε πετύχει γρήγορος με Giulia σε στροφιλίκι...
Όλοι αλφαρομεαδακιδες είμαστε αλλά όταν έρθει η ώρα της αγοράς μόνο εγώ και ο φανης πήραμε άλφα ρομεο !
Και αυτό τη μια φορά, τις υπόλοιπες έχασε σε τρία διαδοχικά Vs ! -
Μια φορά τα εσκασα καλα και ηταν για alfa romeo. Ηταν αλλα αμάξια. Εμεινε η Τζούλια μονο μα είναι αμαξι πολυ ειδικου σκοπου. Δε θα τα ριχνα για να την παω πηγαινε ελα μεσα σε αστικο ιστο. Ειναι για πολυ ανωτερη χρηση. Θα χαραμιζονταν τωρα με τις δικες μου αναγκες.
-
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δε θα τα ριχνα για να την παω πηγαινε ελα μεσα σε αστικο ιστο. Ειναι για πολυ ανωτερη χρηση. Θα χαραμιζονταν τωρα με τις δικες μου αναγκες.
Μεγάλη αλήθεια.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, έστειλα το 207 RC, τέτοια αμάξια πνίγονται στα κωλοστενα που ζούμε και με τη ζωή που κάνουμε -
@v_a said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δε θα τα ριχνα για να την παω πηγαινε ελα μεσα σε αστικο ιστο. Ειναι για πολυ ανωτερη χρηση. Θα χαραμιζονταν τωρα με τις δικες μου αναγκες.
Μεγάλη αλήθεια.
Για τον ίδιο ακριβώς λόγο, έστειλα το 207 RC, τέτοια αμάξια πνίγονται στα κωλοστενα που ζούμε και με τη ζωή που κάνουμεΆντε καλέ που πνίγεται ενα super mini σε πόλη όπως η Αθήνα, μόνο με ι10 να κυκλοφορούμε ;
-
Ο κινητηρας ομως αυτου του αυτοκινήτου δεν είναι για σταματα ξεκίνα. Εχει δικιο ο φιλος.
-
Ο Prince engine ήταν ένα κακοσχεδιασμένο μοτέρ και δεν ήταν για τίποτα !
Αυτό έλειπε να μην κάνουν για πόλη μικρά συμπιεστά μοτεράκια !
Πόσα tsi, tjet, multi jet κυκλοφορούν αγόγγυστα σε πόλη ; -
μικρα τουρμπο βενζινης δεν κανουν για πολη γιατι σε καθε ξεκινημα (αν ξεκινησεις κανονικα και οχι να σερνεσαι χωρις γκαζι) εχεις αυξημενη καταναλωση. θελουν ανοιχτους δρομους.
το εξηγει γιατι ο engineering explainedμικρα τουρμπο ντηζελ κανουν για πολη εκτος απο την διαχειριση του DPF
-
Όπως τα λέει ο Αγης. Μην τα ισοπεδωνουμε ολα.
-
Yes, a faster-spinning turbo does make the air hotter because compressing air heats it up, and a faster-spinning turbo compresses more air, increasing its temperature and density beyond what the intercooler can cool, even as the faster speed also brings in more oxygen molecules. This results in a higher overall charge air temperature before it enters the engine, despite the goal being cooler, denser air for better performance.
Why faster spinning leads to hotter air:
Adiabatic Compression: When a turbo spins faster, it forces more air into the engine with greater pressure. This compression heats the air, a phenomenon known as adiabatic heating.
Increased Work: A higher-spinning turbo means the compressor is doing more work, which inherently generates more heat in the compressed air before it even gets to the engine.
Intercooler Limitations: While turbos typically use an intercooler to cool this charged air, the intercooler becomes less effective in higher-temperature environments, and the faster-spinning turbo's added heat can overwhelm its capacity, increasing overall charge air temperatures.
Consequences of hotter air:
Reduced Density: While a faster turbo tries to pack more air in, the resulting hot air is less dense than cooler air, which means fewer oxygen molecules enter the engine cylinder for combustion.
Decreased Performance: The combination of less dense, hotter air with reduced oxygen availability can lead to less efficient combustion and reduced engine power output.
Engine Knock: Higher intake air temperatures can also lead to engine knock or detonation, prompting the engine's computer to reduce ignition timing to prevent damage, further reducing power. -
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
μικρα τουρμπο βενζινης δεν κανουν για πολη γιατι σε καθε ξεκινημα (αν ξεκινησεις κανονικα και οχι να σερνεσαι χωρις γκαζι) εχεις αυξημενη καταναλωση. θελουν ανοιχτους δρομους.
το εξηγει γιατι ο engineering explainedμικρα τουρμπο ντηζελ κανουν για πολη εκτος απο την διαχειριση του DPF
0/2
Τα μικρά συμπιεστά βενζίνης είναι μια χαρά για πόλη.
Τα μικρά συμπιεστά πετρελαίου είναι συνταγη για καταστροφή εκτός από καταστροφή για την υγεία μας. -
το αναποδο, για τα ντηζελ το φιλτρο θα εχει θεμα αλλα απο αποδοση ο κινητηρας ειναι πολυ οικονομικος στην πολη.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Yes, a faster-spinning turbo does make the air hotter because compressing air heats it up, and a faster-spinning turbo compresses more air, increasing its temperature and density beyond what the intercooler can cool, even as the faster speed also brings in more oxygen molecules. This results in a higher overall charge air temperature before it enters the engine, despite the goal being cooler, denser air for better performance.
Why faster spinning leads to hotter air:
Adiabatic Compression: When a turbo spins faster, it forces more air into the engine with greater pressure. This compression heats the air, a phenomenon known as adiabatic heating.
Increased Work: A higher-spinning turbo means the compressor is doing more work, which inherently generates more heat in the compressed air before it even gets to the engine.
Intercooler Limitations: While turbos typically use an intercooler to cool this charged air, the intercooler becomes less effective in higher-temperature environments, and the faster-spinning turbo's added heat can overwhelm its capacity, increasing overall charge air temperatures.
Consequences of hotter air:
Reduced Density: While a faster turbo tries to pack more air in, the resulting hot air is less dense than cooler air, which means fewer oxygen molecules enter the engine cylinder for combustion.
Decreased Performance: The combination of less dense, hotter air with reduced oxygen availability can lead to less efficient combustion and reduced engine power output.
Engine Knock: Higher intake air temperatures can also lead to engine knock or detonation, prompting the engine's computer to reduce ignition timing to prevent damage, further reducing power.Αυτό που μας παραθέτεις με copy-paste από το chat gpt συνοψίζεται στο "Ένας ταχύτερα περιστρεφόμενος τούρμπο αυξάνει τη θερμοκρασία του αέρα λόγω μεγαλύτερης συμπίεσης, μειώνοντας την απόδοση του κινητήρα εξαιτίας λιγότερου οξυγόνου και πιθανότητας πυρακίων."
Αφενός δεν τεκμάρει τίποτα από αυτά που υποστηρίζεις στην προηγούμενη δημοσίευση αφετέρου δείχνει ότι σου λείπουν βασικές αρχές.
Πως γυρίζει γρηγορότερα ο συμπιεστός κινητήρας ? Με 1500-2000 rpm ? Εσύ στο φανάρι ξεκινάς με 3500 rpm ? -
δες το βιντεο του ΕΕ. τι σχεση εχουν οι στροφες του κινητηρα? τις στροφες του τουρμπο κοιταμε.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
το αναποδο, για τα ντηζελ το φιλτρο θα εχει θεμα αλλα απο αποδοση ο κινητηρας ειναι πολυ οικονομικος στην πολη.
Ούτε το dpf δουλεύει σωστά, ούτε το egr, ούτε το δοχείο adblue ! Εκτός αν νομίζεις ότι ένας σύγχρονος κινητήρας πετρελαίου έχει μόνο πιστόνια και εκκεντροφόρους !
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
δες το βιντεο του ΕΕ. τι σχεση εχουν οι στροφες του κινητηρα? τις στροφες του τουρμπο κοιταμε.
Έχεις καταλάβει με ποιο τρόπο γυρνάει ο συμπιεστής ? Έχεις καταλάβει την έμμεση εξάρτηση του από τις στροφές του κινητήρα ?
BMW 1 Series F70 (2024)