-
14 χλμ σε καταβαση απ τα 1250μ υψομετρο στα 450μ..αν δεν ειχε ενα ελαφρως ανηφορικο κομματι για 2-3 χλμ θα κανε σχεδον τα διπλα στη συγκεκριμενη διαδρομη..
6-7 χλμ καθε μερα το πρωι πηγαινοντας στη δουλεια (κατηφορα+κινηση)
Παντα για αμιγως ηλεκτρικα να μην αναψει η ενδειξη ουτε στιγμιαια στα φρενα -
Την κατηφόρα δεν χρειάζεται να την αναφέρετε σαν πλεονέκτημα των υβριδικών.
Με το θερμικό T-Roc την κατεβαίνω με ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να πατάω γκάζι και με χρήση του φρένου όπου χρειάζεται να επιβραδύνω. Και η στιγμαία κατανάλωση όσο διαρκεί η κατάβαση είναι στρογγυλό 0.
-
@andya3 said in VW T-ROC 2026:
Την κατηφόρα δεν χρειάζεται να την αναφέρετε σαν πλεονέκτημα των υβριδικών.
Με το θερμικό T-Roc την κατεβαίνω με ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να πατάω γκάζι και με χρήση του φρένου όπου χρειάζεται να επιβραδύνω. Και η στιγμαία κατανάλωση όσο διαρκεί η κατάβαση είναι στρογγυλό 0.
Δεν χρειάζεται κατηφόρα για τα hev. Ανεβάζω κατανάλωση για απόσταση 30 χλμ. με κίνηση στην Αθήνα με κατανάλωση 3.7, δίλιτρο cc, η διαφορά με οποιοδήποτε θερμικό θα ήταν πάνω από 5λίτρα
-
Καλα δεν συγκρινεται το υβριδικο συστημα της Τουοτα με κανενα αλλο.
Οποιος δεν το βλεπει ή προσπαθει να πει το αντιθετο ειναι απλα αστειο.
Τωρα αν αρεσει το οπτικο, ο εξοπλισμος κλπ κλπ ειναι υποκειμενικα.
Αλλα οποιος θελει αυτοκινητο οικονομικο μεσα στην Αθηνα (ειδικα) για καθημερινο commuting δεν υπαρχει αλλη επιλογη.Οι καταναλωσεις θα φανουν μολις τρεξουν οι αγορες των καινουριων φουλ υβριδικων.
Τωρα ο καθενας λεει τι φανταζεται οτι καιει το ενα αυτοκινητο ή τι ειδε σε test drive ή τι του σφυριξε ο γνωστος του.Με τα δεδομενα που εχει ο καθε κατοχος πλεον στο αυτοκινητο ευκολα παρουσιαζει την διαδρομη που εκανε, τον χρονο και την ταχυτητα που κινηθηκε.
-
Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.
Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Την κατηφόρα δεν χρειάζεται να την αναφέρετε σαν πλεονέκτημα των υβριδικών.
Με το θερμικό T-Roc την κατεβαίνω με ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να πατάω γκάζι και με χρήση του φρένου όπου χρειάζεται να επιβραδύνω. Και η στιγμαία κατανάλωση όσο διαρκεί η κατάβαση είναι στρογγυλό 0.
Θελω να με συγκεκριμενος γ αυτο την αναφερω την κατηφορα...π.χ το κομματι που κανω καθε μερα αμιγως ηλεκτρικα για 6-7 χλμ ειναι απο χαιδαρι μεχρι ασπροπυργο..καθε πρωι συνηθως με κινηση..εκει και οχι μονο εκει ενα θερμικο θα καιγε αρκετα
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.
Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.
Ειναι πολυ γενικο αυτο που γραφεις. 80 μεση μπορει να ειναι πολυ χαλαρα στην ΕΟ, μπορει να ειναι ελαχιστες 40 σε επαρχιακη οδο και μετα 150 στην ΕΟ. Και βεβαιως ΠΟΤΕ δεν μετραμε καταναλωση σε διαδρομη που δεν ειναι κυκλικη.
-
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.
Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.
Ειναι πολυ γενικο αυτο που γραφεις. 80 μεση μπορει να ειναι πολυ χαλαρα στην ΕΟ, μπορει να ειναι ελαχιστες 40 σε επαρχιακη οδο και μετα 150 στην ΕΟ. Και βεβαιως ΠΟΤΕ δεν μετραμε καταναλωση σε διαδρομη που δεν ειναι κυκλικη.
Βάλτε ότι θέλετε με αντίστοιχα χαρακτηριστικά, οκ όχι ανεβαίνω-κατεβαίνω βουνό, για οποιαδήποτε διαδρομή σε κανονική ΕΟ.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.
Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.
Lexus lbx awd 1400 κιλα+2 ατομα+2 ζωα +600 λιτρα αποσκευων περιπου..αρα παμε προχειρα πανω απ τα 1700 κιλα
-
Ανέβασε να δούμε και την ανάβαση στο βουνό Παρασκευή ή Σάββατο
-
Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.
βλεπεις που σου λεω οτι ειναι λαθος ολο αυτο. Και η δικη σου μετρηση φυσικα.
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.
Μάλλον 65,6 χαω
-
@a-d-p said in TOYOTA FORUM:
Ανέβασε να δούμε και την ανάβαση στο βουνό Παρασκευή ή Σάββατο

Δεν ειναι καταβαση τα 3λιτρα/100..φαινεται που ειναι οσοι ξερουν
Καταβαση απο κατω με 2,2..αναβαση κατω απο 6.. -
Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....
-
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....
Εσενα σου ερχεται καποιο αμαξι πιο αξιοπιστο απο τα Toyota το 2025?Ακομα και αν εχουν ριξει λιγο την ποιοτητα τους και ειναι made in Turkey.Εχει 11 χρονια εγγυηση και αντε μονο η μπαταρια να θελει επισκευη ή αλλαγμα.Εδω αμα σου χαλασει κανα διπλοσυμπλεκτο σε ευρωπαικο-κορεατικο θες 5 χιλιαρικα για καινουριο
-
Ανέβασες προηγουμένως μια διαδρομή 85,4 χλμ, Ότι και να είναι αυτή, μπορούμε να δούμε και την αντίθετη για να κλείσει ο κύκλος;
-
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.
Τα έχουμε ξαναπεί κανείς δεν αγοράζει hev ή ev για την οικονομία στην Εθνική ή σε συνθήκες κίνησης με 80 χλμ./ώρα, όπου κανένα αυτοκίνητο δεν έχει βαριά κατανάλωση. Όσοι τα επιλέγουν ο βασικός λόγος είναι η ποιότητα της εξηλεκτρισμένης λειτουργίας τους και η οικονομία σε συνθήκες κίνησης Αθήνας, Θεσσαλονίκης, όπου διαφορές με ένα αντίστοιχο θερμικό, όπως είπα, ξεπερνούν τα 5λ. Το να συναγωνιζόμαστε εάν το hev έκαψε 1 λίτρο λιγότερο με ταχύτητες 80,100χλμ. είναι αστείο, οι τεράστιες διαφορές είναι σε συνθήκες καθημερινής κίνησης, όπου με το hev εξοικονομείς (εφόσον γράφεις χλμ.) γύρω στα 1300-1500 ευρώ ετησίως σε σύγκριση με αντίστοιχο θερμικό, ενώ με το ev (με οικιακή φόρτιση) πολύ περισσότερα.
-
@spiros-0 said in TOYOTA FORUM:
@andya3 said in TOYOTA FORUM:
Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.
βλεπεις που σου λεω οτι ειναι λαθος ολο αυτο. Και η δικη σου μετρηση φυσικα.
Δεν κάνουμε σύγκριση wltp, για μια εικόνα στο περίπου ψάχνουμε. Ένα ταξίδι σε ΕΟ με μια μέση ταχύτητα κοντά στα 80km/h.
-
@chris__7 said in TOYOTA FORUM:
@nikonino said in TOYOTA FORUM:
Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....
Εσενα σου ερχεται καποιο αμαξι πιο αξιοπιστο απο τα Toyota το 2025?Ακομα και αν εχουν ριξει λιγο την ποιοτητα τους και ειναι made in Turkey.Εχει 11 χρονια εγγυηση και αντε μονο η μπαταρια να θελει επισκευη ή αλλαγμα.Εδω αμα σου χαλασει κανα διπλοσυμπλεκτο σε ευρωπαικο-κορεατικο θες 5 χιλιαρικα για καινουριο
To Corolla Cross είναι made in Japan. Δεν είναι όλα τα μοντέλα από Τουρκία. Θα σου έλεγα την Suzuki (μηχανολογικά και μόνο) που δίνει και αυτή 10 χρόνια, μετά την Honda (επίσης κάπως ακριβή) και ίσως και την Mazda αλλά δεν ξέρω τι γίνεται εδώ με τους αντιπροσώπους.
TOYOTA FORUM