Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TOYOTA FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. TOYOTA FORUM
    • 1
    • 2
    • 331
    • 332
    • 333
    • 334
    • 335
    • 336
    • 333 / 336
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    154
    6716
    187991
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tolisk20 last edited by tolisk20

      14 χλμ σε καταβαση απ τα 1250μ υψομετρο στα 450μ..αν δεν ειχε ενα ελαφρως ανηφορικο κομματι για 2-3 χλμ θα κανε σχεδον τα διπλα στη συγκεκριμενη διαδρομη..
      6-7 χλμ καθε μερα το πρωι πηγαινοντας στη δουλεια (κατηφορα+κινηση)
      Παντα για αμιγως ηλεκτρικα να μην αναψει η ενδειξη ουτε στιγμιαια στα φρενα

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        andya3 last edited by

        Την κατηφόρα δεν χρειάζεται να την αναφέρετε σαν πλεονέκτημα των υβριδικών.

        Με το θερμικό T-Roc την κατεβαίνω με ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να πατάω γκάζι και με χρήση του φρένου όπου χρειάζεται να επιβραδύνω. Και η στιγμαία κατανάλωση όσο διαρκεί η κατάβαση είναι στρογγυλό 0.

        Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

        N T 2 Replies Last reply Reply Quote 2
        • N
          nmsm2 @andya3 last edited by

          @andya3 said in VW T-ROC 2026:

          Την κατηφόρα δεν χρειάζεται να την αναφέρετε σαν πλεονέκτημα των υβριδικών.

          Με το θερμικό T-Roc την κατεβαίνω με ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να πατάω γκάζι και με χρήση του φρένου όπου χρειάζεται να επιβραδύνω. Και η στιγμαία κατανάλωση όσο διαρκεί η κατάβαση είναι στρογγυλό 0.

          Δεν χρειάζεται κατηφόρα για τα hev. Ανεβάζω κατανάλωση για απόσταση 30 χλμ. με κίνηση στην Αθήνα με κατανάλωση 3.7, δίλιτρο cc, η διαφορά με οποιοδήποτε θερμικό θα ήταν πάνω από 5λίτρα
          1758005020136.jpg

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Chrisk6
            Chrisk6 last edited by

            Καλα δεν συγκρινεται το υβριδικο συστημα της Τουοτα με κανενα αλλο.
            Οποιος δεν το βλεπει ή προσπαθει να πει το αντιθετο ειναι απλα αστειο.
            Τωρα αν αρεσει το οπτικο, ο εξοπλισμος κλπ κλπ ειναι υποκειμενικα.
            Αλλα οποιος θελει αυτοκινητο οικονομικο μεσα στην Αθηνα (ειδικα) για καθημερινο commuting δεν υπαρχει αλλη επιλογη.

            Οι καταναλωσεις θα φανουν μολις τρεξουν οι αγορες των καινουριων φουλ υβριδικων.
            Τωρα ο καθενας λεει τι φανταζεται οτι καιει το ενα αυτοκινητο ή τι ειδε σε test drive ή τι του σφυριξε ο γνωστος του.

            Με τα δεδομενα που εχει ο καθε κατοχος πλεον στο αυτοκινητο ευκολα παρουσιαζει την διαδρομη που εκανε, τον χρονο και την ταχυτητα που κινηθηκε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • A
              andya3 last edited by

              Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.

              Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.

              Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

              .SPIROS. 0 T 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • T
                tolisk20 @andya3 last edited by

                @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                Την κατηφόρα δεν χρειάζεται να την αναφέρετε σαν πλεονέκτημα των υβριδικών.

                Με το θερμικό T-Roc την κατεβαίνω με ταχύτητα στο κιβώτιο, χωρίς να πατάω γκάζι και με χρήση του φρένου όπου χρειάζεται να επιβραδύνω. Και η στιγμαία κατανάλωση όσο διαρκεί η κατάβαση είναι στρογγυλό 0.

                Θελω να με συγκεκριμενος γ αυτο την αναφερω την κατηφορα...π.χ το κομματι που κανω καθε μερα αμιγως ηλεκτρικα για 6-7 χλμ ειναι απο χαιδαρι μεχρι ασπροπυργο..καθε πρωι συνηθως με κινηση..εκει και οχι μονο εκει ενα θερμικο θα καιγε αρκετα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • .SPIROS. 0
                  .SPIROS. 0 @andya3 last edited by

                  @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                  Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.

                  Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.

                  Ειναι πολυ γενικο αυτο που γραφεις. 80 μεση μπορει να ειναι πολυ χαλαρα στην ΕΟ, μπορει να ειναι ελαχιστες 40 σε επαρχιακη οδο και μετα 150 στην ΕΟ. Και βεβαιως ΠΟΤΕ δεν μετραμε καταναλωση σε διαδρομη που δεν ειναι κυκλικη.

                  A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • A
                    andya3 @.SPIROS. 0 last edited by

                    @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

                    @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                    Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.

                    Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.

                    Ειναι πολυ γενικο αυτο που γραφεις. 80 μεση μπορει να ειναι πολυ χαλαρα στην ΕΟ, μπορει να ειναι ελαχιστες 40 σε επαρχιακη οδο και μετα 150 στην ΕΟ. Και βεβαιως ΠΟΤΕ δεν μετραμε καταναλωση σε διαδρομη που δεν ειναι κυκλικη.

                    Βάλτε ότι θέλετε με αντίστοιχα χαρακτηριστικά, οκ όχι ανεβαίνω-κατεβαίνω βουνό, για οποιαδήποτε διαδρομή σε κανονική ΕΟ.

                    Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tolisk20 @andya3 last edited by tolisk20

                      @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                      Δεν έχει αμφισβητήσει κανείς τη χαμηλή κατανάλωση των Toyota στην πόλη. Δεν μπορεί όμως να επικεντρώνουμε μόνο σ' ένα πλεονέκτημα τους, εκτός αν κάποιος νοιάζεται μόνο γι' αυτό.

                      Δημοσίευσα χθες στο νήμα του T-Roc φωτο με κατανάλωση 5,4 για απόσταση 80km με μέση ταχύτητα 80 km/h. Βάλτε κάτι αντίστοιχο, κατά προτίμηση με chr ή CC που είναι πιο κοντά σε μέγεθος και μοτέρ.

                      Lexus lbx awd 1400 κιλα+2 ατομα+2 ζωα +600 λιτρα αποσκευων περιπου..αρα παμε προχειρα πανω απ τα 1700 κιλαScreenshot_20250901_221921_Lexus Link+.jpg

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A d P
                        A d P moderator last edited by

                        Ανέβασε να δούμε και την ανάβαση στο βουνό Παρασκευή ή Σάββατο 😁

                        I EAT MILF AND COOKIES

                        T 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • A
                          andya3 last edited by

                          Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                          .SPIROS. 0 A d P N 3 Replies Last reply Reply Quote 1
                          • .SPIROS. 0
                            .SPIROS. 0 @andya3 last edited by

                            @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                            Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

                            βλεπεις που σου λεω οτι ειναι λαθος ολο αυτο. Και η δικη σου μετρηση φυσικα.

                            A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @andya3 last edited by

                              @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                              Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

                              Μάλλον 65,6 χαω

                              I EAT MILF AND COOKIES

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tolisk20 @A d P last edited by

                                @a-d-p said in TOYOTA FORUM:

                                Ανέβασε να δούμε και την ανάβαση στο βουνό Παρασκευή ή Σάββατο 😁

                                ![alt text](image url)
                                Δεν ειναι καταβαση τα 3λιτρα/100..φαινεται που ειναι οσοι ξερουν
                                Καταβαση απο κατω με 2,2..αναβαση κατω απο 6..

                                Screenshot_20250821_143305_Lexus Link+.jpg Screenshot_20250821_143256_Lexus Link+.jpg Screenshot_20250820_155254_Lexus Link+.jpg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikonino last edited by

                                  Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....

                                  C ken11 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    chris__7 @nikonino last edited by

                                    @nikonino said in TOYOTA FORUM:

                                    Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....

                                    Εσενα σου ερχεται καποιο αμαξι πιο αξιοπιστο απο τα Toyota το 2025?Ακομα και αν εχουν ριξει λιγο την ποιοτητα τους και ειναι made in Turkey.Εχει 11 χρονια εγγυηση και αντε μονο η μπαταρια να θελει επισκευη ή αλλαγμα.Εδω αμα σου χαλασει κανα διπλοσυμπλεκτο σε ευρωπαικο-κορεατικο θες 5 χιλιαρικα για καινουριο

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator last edited by

                                      Ανέβασες προηγουμένως μια διαδρομή 85,4 χλμ, Ότι και να είναι αυτή, μπορούμε να δούμε και την αντίθετη για να κλείσει ο κύκλος;

                                      I EAT MILF AND COOKIES

                                      T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nmsm2 @andya3 last edited by

                                        @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                        Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

                                        Τα έχουμε ξαναπεί κανείς δεν αγοράζει hev ή ev για την οικονομία στην Εθνική ή σε συνθήκες κίνησης με 80 χλμ./ώρα, όπου κανένα αυτοκίνητο δεν έχει βαριά κατανάλωση. Όσοι τα επιλέγουν ο βασικός λόγος είναι η ποιότητα της εξηλεκτρισμένης λειτουργίας τους και η οικονομία σε συνθήκες κίνησης Αθήνας, Θεσσαλονίκης, όπου διαφορές με ένα αντίστοιχο θερμικό, όπως είπα, ξεπερνούν τα 5λ. Το να συναγωνιζόμαστε εάν το hev έκαψε 1 λίτρο λιγότερο με ταχύτητες 80,100χλμ. είναι αστείο, οι τεράστιες διαφορές είναι σε συνθήκες καθημερινής κίνησης, όπου με το hev εξοικονομείς (εφόσον γράφεις χλμ.) γύρω στα 1300-1500 ευρώ ετησίως σε σύγκριση με αντίστοιχο θερμικό, ενώ με το ev (με οικιακή φόρτιση) πολύ περισσότερα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • A
                                          andya3 @.SPIROS. 0 last edited by

                                          @spiros-0 said in TOYOTA FORUM:

                                          @andya3 said in TOYOTA FORUM:

                                          Και τη μέση ταχύτητα, γιατί και το T-Roc άμα πηγαίνει με 50 παρακάτω θα κάψει.

                                          βλεπεις που σου λεω οτι ειναι λαθος ολο αυτο. Και η δικη σου μετρηση φυσικα.

                                          Δεν κάνουμε σύγκριση wltp, για μια εικόνα στο περίπου ψάχνουμε. Ένα ταξίδι σε ΕΟ με μια μέση ταχύτητα κοντά στα 80km/h.

                                          Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                          .SPIROS. 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikonino @chris__7 last edited by

                                            @chris__7 said in TOYOTA FORUM:

                                            @nikonino said in TOYOTA FORUM:

                                            Τα υβριδικά της Toyota, πέρα από την χαμηλή κατανάλωση, έχουν και πολύ φθηνή συντήρηση σε σχέση με τους ανταγωνιστές, λόγω του πως έχουν στήσει το αυτοκίνητο μηχανολογικά. Επίσης, τα υβριδικά τους τρέχουν πόσες γενιές από το 1997 που πρωτοέβγαλαν το Prius. Δεν υπάρχει ανταγωνιστής. Και για τον λόγο αυτό είναι πλέον πανάκριβα τα Toyota. Δεν ξέρω βέβαια αν αρκεί η αξιοπιστία της Toyota για να δικαιολογείς τις τσιμπημένες τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε όλα τα μοντέλα της πλέον....

                                            Εσενα σου ερχεται καποιο αμαξι πιο αξιοπιστο απο τα Toyota το 2025?Ακομα και αν εχουν ριξει λιγο την ποιοτητα τους και ειναι made in Turkey.Εχει 11 χρονια εγγυηση και αντε μονο η μπαταρια να θελει επισκευη ή αλλαγμα.Εδω αμα σου χαλασει κανα διπλοσυμπλεκτο σε ευρωπαικο-κορεατικο θες 5 χιλιαρικα για καινουριο

                                            To Corolla Cross είναι made in Japan. Δεν είναι όλα τα μοντέλα από Τουρκία. Θα σου έλεγα την Suzuki (μηχανολογικά και μόνο) που δίνει και αυτή 10 χρόνια, μετά την Honda (επίσης κάπως ακριβή) και ίσως και την Mazda αλλά δεν ξέρω τι γίνεται εδώ με τους αντιπροσώπους.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 331
                                            • 332
                                            • 333
                                            • 334
                                            • 335
                                            • 336
                                            • 333 / 336
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr