-
-
@lap said in Chery Forum:
Δεν χορταίνω να τον ακούω!
Η χα...τι τζομπανης είναι αυτός; Δεν θα βλέπω τις λακούβες....άμα το αμάξι δεν γίνεται κρεβάτι...
-
@sette said in Chery Forum:
@ektoras said in Chery Forum:
Δύο παρατηρήσεις και από εμένα για το Tiggo 4 που είδα στην ΔΕΘ.
Οταν ρώτησα τους ανθρώπους του περιπτέρου για την λειτουργία του υβριδικού συστήματος, αν έχουν κάποιες πληροφορίες, ή τέλος πάντων που μπορούμε να βρούμε στοιχεία για τον τρόπο λειτουργίας του, σιγή ιχθύος.
Και η δεύτερη από τον φίλο που πήγαμε μαζί στην ΔΕΘ, αναρωτήθηκε για τα λάστιχα που φορούσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, (εγώ δεν τα πρόσεξα), όπως μου είπε ήταν κάτι άγνωστα κινέζικα και αναρωτήθηκε, αν σε ένα τόσο σημαντικό και εμφανές σημείο, βάζει τέτοια ποιότητα, τί υπάρχει σε άλλα σημεία που δεν βλέπεις;
Τα λάστιχα μήπως ήταν Sailun; Αν ναι, ανάλογα και το μοντέλο, υπάρχουν αξιόλογα ελαστικά. Επειδή ας πούμε πολλά suv φορούν eco contact (που είναι μάπα), δεν πάει να πει ότι όντας 'επώνυμα', είναι και καλά, ούτε ότι οι εταιρείες δεν έχουν κάνει οικονομία (και στα ελαστικά και αλλού).
Ναι στο 4 sailun ήταν. Γενικά σε όλα τα κινέζικα που είδα ,εκτός από το 8 που δεν πρόσεξα , ήταν κινέζικα τα λάστιχα. Στο μόνο που δεν ήταν ήταν στο omoda 9 που είχε Michelin.
-
Aπο το κινητήρα του 4
https://ibb.co/zVS3mRj2
https://ibb.co/xS8z3wsg
https://ibb.co/5grNZQ39
https://ibb.co/Txk4gt9y -
Ο Σπανός στην έκθεση σε ταμπέλα του 4 είδα ότι έγραφε επιτόκιο από 3.9%. Δεν βρήκα κάποια άλλη πληροφορία για δόσεις, για το αν έχει μεσα υποχρεωτικά πακέτα ασφάλισης κοκ που ανεβάζουν την τιμή.
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω; -
@dimitris741 said in Chery Forum:
Αυτό που θα ήθελα να δω με το tiggo 4 hev, είναι να πως θα πάει από την Αθήνα στην Τρίπολη και ειδικότερα πως θα ανέβει την ανηφόρα του Αρτεμισίου, με τη ταχύτητα και με πόσο θόρυβο.
Θα πρέπει να το πάρεις απόφαση ότι θα ανεβαίνεις με 100kph με 5Κ σαλ και πολύ θόρυβο, αν το κάνεις συχνά θα πρέπει να δεις κάτι άλλο, για εντός πόλης το αυτοκίνητο είναι μια χαρά.
-
@tkin73 said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Δεν χορταίνω να τον ακούω!
Η χα...τι τζομπανης είναι αυτός; Δεν θα βλέπω τις λακούβες....άμα το αμάξι δεν γίνεται κρεβάτι...
Ε ναι. Μιλάμε για ταγάρι.
Είπα να μην το σχολιάσω αλλά μιας και το ανέφερες.
Έβαλε και το κάθισμα τέρμα πίσω για να οδηγάει ξαπλωτός και ωραίος.
Το άλλο που τον πείραξε η μέγαλη και ψηλή ενδιάμεση κονσόλα γιατί έχει συνηθίσει λέει να περνάει στη θέση του συνοδηγού μέσα από το αυτοκίνητο ενώ τώρα θα πρέπει να βγαίνει έξω και να κάνει τον κύκλο. Χαχαχα... Άει σαλάγα τα... -
@katafractos17 said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Δεν χορταίνω να τον ακούω!
Η χα...τι τζομπανης είναι αυτός; Δεν θα βλέπω τις λακούβες....άμα το αμάξι δεν γίνεται κρεβάτι...
Ε ναι. Μιλάμε για ταγάρι.
Είπα να μην το σχολιάσω αλλά μιας και το ανέφερες.
Έβαλε και το κάθισμα τέρμα πίσω για να οδηγάει ξαπλωτός και ωραίος.
Το άλλο που τον πείραξε η μέγαλη και ψηλή ενδιάμεση κονσόλα γιατί έχει συνηθίσει λέει να περνάει στη θέση του συνοδηγού μέσα από το αυτοκίνητο ενώ τώρα θα πρέπει να βγαίνει έξω και να κάνει τον κύκλο. Χαχαχα... Άει σαλάγα τα...Μεγάλο ταγαρι ή έχει πιάσει το νόημα του γιουτουμπ! Όσο πιο πολλά σχόλια προκαλείς τόσο ανεβαίνεις στις τάσεις!
Ο αλγόριθμος δεν μετρά αν γελάνε μαζί σου ή σε κράζουν μέτρα μόνο αλληλεπίδραση... -
@tkin73 said in Chery Forum:
@katafractos17 said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Δεν χορταίνω να τον ακούω!
Η χα...τι τζομπανης είναι αυτός; Δεν θα βλέπω τις λακούβες....άμα το αμάξι δεν γίνεται κρεβάτι...
Ε ναι. Μιλάμε για ταγάρι.
Είπα να μην το σχολιάσω αλλά μιας και το ανέφερες.
Έβαλε και το κάθισμα τέρμα πίσω για να οδηγάει ξαπλωτός και ωραίος.
Το άλλο που τον πείραξε η μέγαλη και ψηλή ενδιάμεση κονσόλα γιατί έχει συνηθίσει λέει να περνάει στη θέση του συνοδηγού μέσα από το αυτοκίνητο ενώ τώρα θα πρέπει να βγαίνει έξω και να κάνει τον κύκλο. Χαχαχα... Άει σαλάγα τα...Μεγάλο ταγαρι ή έχει πιάσει το νόημα του γιουτουμπ! Όσο πιο πολλά σχόλια προκαλείς τόσο ανεβαίνεις στις τάσεις!
Ο αλγόριθμος δεν μετρά αν γελάνε μαζί σου ή σε κράζουν μέτρα μόνο αλληλεπίδραση...Βγάζει χρήμα από το YouTube, κάνει και προώθηση εταιρειών, έχει πάνω από 400.000 ακόλουθους
-
@a-d-p said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
@katafractos17 said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
@lap said in Chery Forum:
Δεν χορταίνω να τον ακούω!
Η χα...τι τζομπανης είναι αυτός; Δεν θα βλέπω τις λακούβες....άμα το αμάξι δεν γίνεται κρεβάτι...
Ε ναι. Μιλάμε για ταγάρι.
Είπα να μην το σχολιάσω αλλά μιας και το ανέφερες.
Έβαλε και το κάθισμα τέρμα πίσω για να οδηγάει ξαπλωτός και ωραίος.
Το άλλο που τον πείραξε η μέγαλη και ψηλή ενδιάμεση κονσόλα γιατί έχει συνηθίσει λέει να περνάει στη θέση του συνοδηγού μέσα από το αυτοκίνητο ενώ τώρα θα πρέπει να βγαίνει έξω και να κάνει τον κύκλο. Χαχαχα... Άει σαλάγα τα...Μεγάλο ταγαρι ή έχει πιάσει το νόημα του γιουτουμπ! Όσο πιο πολλά σχόλια προκαλείς τόσο ανεβαίνεις στις τάσεις!
Ο αλγόριθμος δεν μετρά αν γελάνε μαζί σου ή σε κράζουν μέτρα μόνο αλληλεπίδραση...Βγάζει χρήμα από το YouTube, κάνει και προώθηση εταιρειών, έχει πάνω από 400.000 ακόλουθους
Μια χαρά! Κάνει τον άξεστο, τον λίγο "αργό" , χθες άφησα την γκλίτσα και ανακάλυψα την "τεκνολοτζια"...
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Ο Σπανός στην έκθεση σε ταμπέλα του 4 είδα ότι έγραφε επιτόκιο από 3.9%. Δεν βρήκα κάποια άλλη πληροφορία για δόσεις, για το αν έχει μεσα υποχρεωτικά πακέτα ασφάλισης κοκ που ανεβάζουν την τιμή.
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;Ελάχιστη 20% προκαταβολή και μέχρι 60 δόσεις.
-
@sette said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Ο Σπανός στην έκθεση σε ταμπέλα του 4 είδα ότι έγραφε επιτόκιο από 3.9%. Δεν βρήκα κάποια άλλη πληροφορία για δόσεις, για το αν έχει μεσα υποχρεωτικά πακέτα ασφάλισης κοκ που ανεβάζουν την τιμή.
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;Ελάχιστη 20% προκαταβολή και μέχρι 60 δόσεις.
και ειναι κλασικο χρηματοδοτικό χωρις κρυφες χρεωσεις , ασφαλισεις κλπ? και αφορά όλα τα μοντελα να φανταστω ?
-
@tkin73 said in Chery Forum:
@sette said in Chery Forum:
@tkin73 said in Chery Forum:
Ο Σπανός στην έκθεση σε ταμπέλα του 4 είδα ότι έγραφε επιτόκιο από 3.9%. Δεν βρήκα κάποια άλλη πληροφορία για δόσεις, για το αν έχει μεσα υποχρεωτικά πακέτα ασφάλισης κοκ που ανεβάζουν την τιμή.
Ξέρει κανείς κάτι παραπάνω;Ελάχιστη 20% προκαταβολή και μέχρι 60 δόσεις.
και ειναι κλασικο χρηματοδοτικό χωρις κρυφες χρεωσεις , ασφαλισεις κλπ? και αφορά όλα τα μοντελα να φανταστω ?
Δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω... 'Κρυφές' χρεώσεις έχουν όλοι αν εννοείς το + 0,6%. Η ασφάλιση είναι υποχρεωτική (για το αυτοκίνητο να έχει μεικτή) σε όλες τις περιπτώσεις. Δεν έψαξα για άλλα μοντέλα. Με ενδιαφέρει να κοιτάζω μέχρι εκεί που μπορώ να υποστηρίξω οικονομικά...
-
Δεν μιλάω για το 0.6%, για υποχρεωτικές ασφάλειες , για πακέτα σερβις, για ασφάλεια ζωής κλπ...
-
@tkin73 said in Chery Forum:
Δεν μιλάω για το 0.6%, για υποχρεωτικές ασφάλειες , για πακέτα σερβις, για ασφάλεια ζωής κλπ...
Υποχρεωτική ασφάλεια έχουν όλα με χρηματοδότηση. Για ασφάλεια ζωής πρώτη φορά ακούω... Νέο φρούτο αυτό; Επίσης το service (πρέπει να) είναι ανεξάρτητο από το χρηματοδοτικό, εκτός αν θεωρήσουμε ότι μέχρι να εξοφληθεί το δάνειο, το αυτοκίνητο πρέπει να συντηρείται σωστά ώστε να διασφαλιστεί η διατήρηση συγκεκριμένης αξίας που έχει υπολογίσει ο έμπορος σε περίπτωση μη εξυπηρέτησης του δανείου. Το ότι δίνουν 12 έτη εγγύηση, προφανώς και μπορεί να συνδεθεί με συγκεκριμένα πακέτα σέρβις, αλλά θα πρέπει να δούμε τους σχετικούς όρους.
-
Δοκιμή Chery Tiggo 7 PHEV: Είναι όλο προσόντα
-
@a-d-p said in Chery Forum:
Δοκιμή Chery Tiggo 7 PHEV: Είναι όλο προσόντα
Καλά τα λένε ψύχραιμη παρουσίαση.
-
4,55 αμάξι 2,67 μεταξόνιο και λεβιές ταχυτήτων είναι από c suv προηγούμενης γενιάς.
Το 0-100 είναι πολύ για τόσα άλογα.
Με αυτήν την τιμή είναι 5-8000 κάτω από τα σύγχρονα ευρωπαικά.
-
@criuser said in Chery Forum:
4,55 αμάξι 2,67 μεταξόνιο και λεβιές ταχυτήτων είναι από c suv προηγούμενης γενιάς.
Το 0-100 είναι πολύ για τόσα άλογα.
Με αυτήν την τιμή είναι 5-8000 κάτω από τα σύγχρονα ευρωπαικά.
Το jeacoo 7 που είναι 4.50 με λεβιέ στο τιμόνι αλά μερκ ηλιοροφή και αεριζόμενα καθίσματα πως το κρίνεις;
-
Επίσης έχει καταλάβει κανείς γιατί ενώ έχoυν τα ίδια θερμικά και ηλεκτρικά σύνολα το tiggo7 αναφέρεται με συνδυαστική ισχυ και ροπή 279/365 και το jeacoo 347/525 ?
Διαφημιστικά τρικ ή διαφορετικές ρυθμίσεις (αλλά τόσο μεγάλες διαφορές;)
Chery Forum