-
@kapelis said in Audi Q3 3rd generation:
Εγώ βομβαρδίζομαι από διαφημίσεις οπου η Αudi δίνει 40Κ το προηγούμενο Q3 sportback και 42Κ το καινούργιο suv. Και λες, είναι δυνατόν? Αντι να πουν 5Κ+ διαφορά για να φύγουν τα παλιά stockarισμενα κάνει διαφήμιση κιόλας για 2Κ. Πως σκέφτονται?
Δεν καίγονται να τα σκοτώσουν, θα τα δώσει ληζινγκ η vw bank
-
Μπήκα και βγήκα από το διαμορφωτή του νέου Q3 στο λεπτό. Υπερκοστολογημένη βασική έκδοση (πάνω από 40k) και βλέπεις το classic "premium pack" το οποίο έχει απολύτως βασικά πράγματα όπως 18αρες bs "πακέτο ambient φωτισμού" κλπ τα οποία κάθε λογικός άνθρωπος θα τα θεωρούσε κομμάτι της βασικής. Κλασική Audi ρε φίλε....
Ούτε απέξω....
Και τα πίσω παράθυρα λέει στο autogefuhl δεν είναι ηχομονωτικά, όπως και στο Kodiaq.
Κοινώς θες πάνω από 45k για να πεις ότι το πήρες όπως πρέπει. Καληνύχτα.
-
@sabas_thess said in Audi Q3 3rd generation:
Μπήκα και βγήκα από το διαμορφωτή του νέου Q3 στο λεπτό. Υπερκοστολογημένη βασική έκδοση (πάνω από 40k) και βλέπεις το classic "premium pack" το οποίο έχει απολύτως βασικά πράγματα όπως 18αρες bs "πακέτο ambient φωτισμού" κλπ τα οποία κάθε λογικός άνθρωπος θα τα θεωρούσε κομμάτι της βασικής. Κλασική Audi ρε φίλε....
Ούτε απέξω....
Και τα πίσω παράθυρα λέει στο autogefuhl δεν είναι ηχομονωτικά, όπως και στο Kodiaq.
Κοινώς θες πάνω από 45k για να πεις ότι το πήρες όπως πρέπει. Καληνύχτα.
Αναμενόμενο, όταν το δικό σου έφτασε τα 40Κ (39Κ με την έκπτωση
), να μην πληρώσεις κ 5000€ για το σήμα
-
Στην Ελλάδα το νέο Audi Q3 Sportback – Οι τιμές και οι εκδόσεις κινητήρων
-
Ομορφο το έκαναν - επιτέλους - αλλά φυσικά μοτέρ 30ετίας και τιμές στον θεό χωρίς λόγο. Δηλαδή μια μπούρδα και μισή τελικά, ως συνήθως.
-
-
Πρέπει να κόψει γενικότερα τιμή γιατί ακόμα και για premium είναι πολλά τα 46k+ που κοστίζει αντίστοιχα εξοπλισμένο με το αντίστοιχο Tiguan More. Φαντάζομαι σε αυτά τα λεφτά διαμορφώνεις πολύ καλύτερα εξοπλισμένη X1. Ή για να αντιστρέψω το ερώτημα, πόσο δηλαδή θα φτάνει αντίστοιχα εξοπλισμένο το sportsback;.....
-
Ε, προφανώς και θέλει να ξεχωρίσει ως ποιο premium από το Tiguan, απ' ότι φαντάζομαι.
Και η X1 αν τη "φορτώσεις" φτάνει όσα θέλεις.
Πάντως δεν χρειάζεται να φτάσει κανείς 46Κ+. Και με λιγότερα είναι σχεδόν φουλ εξοπλισμένο. -
-
Τραγικός αυτός 25800 μπαλόνι χωρίς τους τόκους αν πας σε νέα χρηματοδότηση και του φαίνεται νορμάλ ποσό.
Πωλητής είναι βέβαια τη δουλειά του κάνει -
@green-power said in Audi Q3 3rd generation:
Τραγικός αυτός 25800 μπαλόνι χωρίς τους τόκους αν πας σε νέα χρηματοδότηση και του φαίνεται νορμάλ ποσό.
Πωλητής είναι βέβαια τη δουλειά του κάνειΤο να πληρώσεις το
ή να το κάνεις νέα χρηματοδότηση, είναι η έσχατη και ακριβότερη λύση. Η ballon χρηματοδότηση έχει κάποια ουσία αν αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο και βγαίνει λίγο φθηνότερη από ληζινγκ, επειδή έχει όλο το ρίσκο και τα περισσότερα έξοδα ο ιδιοκτήτης.
Προϋπόθεση να έχει χαμηλό επιτόκιο, δεν το συζητάμε για επιτόκια 8-9% που έχουν κάποιες εταιρείες.
Δεν αποτελεί σοφή επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο με χρηματοδότηση και να το κρατήσει. Καλύτερα να κάνει από την αρχή χρηματοδότηση για 7 χρόνια.
-
Σωστή η ανάλυση του @A-d-P . Νομίζω όμως ότι το πρόγραμμα δεν απευθύνεται σ' αυτόν που βάζει κάτω τα οικονομικά να δει τι τον συμφέρει ν' αγοράσει.
Δίνει μια διέξοδο σ' αυτούς που θέλουν να πάρουν audi. Που μάλλον οι περισσότεροι θέλουν το Q3, απ' ότι βλέπω κυρίως στους δρόμους. Και ακόμα πιο πολλοί την X1
.
-
@andya3 said in Audi Q3 3rd generation:
Σωστή η ανάλυση του @A-d-P . Νομίζω όμως ότι το πρόγραμμα δεν απευθύνεται σ' αυτόν που βάζει κάτω τα οικονομικά να δει τι τον συμφέρει ν' αγοράσει.
Δίνει μια διέξοδο σ' αυτούς που θέλουν να πάρουν audi. Που μάλλον οι περισσότεροι θέλουν το Q3, απ' ότι βλέπω κυρίως στους δρόμους. Και ακόμα πιο πολλοί την X1
.
Η Χ1 έχει και λίγο καλύτερο επιτόκιο (4,9%)
-
@a-d-p said in Audi Q3 3rd generation:
@green-power said in Audi Q3 3rd generation:
Τραγικός αυτός 25800 μπαλόνι χωρίς τους τόκους αν πας σε νέα χρηματοδότηση και του φαίνεται νορμάλ ποσό.
Πωλητής είναι βέβαια τη δουλειά του κάνειΤο να πληρώσεις το
ή να το κάνεις νέα χρηματοδότηση, είναι η έσχατη και ακριβότερη λύση. Η ballon χρηματοδότηση έχει κάποια ουσία αν αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο και βγαίνει λίγο φθηνότερη από ληζινγκ, επειδή έχει όλο το ρίσκο και τα περισσότερα έξοδα ο ιδιοκτήτης.
Προϋπόθεση να έχει χαμηλό επιτόκιο, δεν το συζητάμε για επιτόκια 8-9% που έχουν κάποιες εταιρείες.
Δεν αποτελεί σοφή επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο με χρηματοδότηση και να το κρατήσει. Καλύτερα να κάνει από την αρχή χρηματοδότηση για 7 χρόνια.
Επίσης όταν γυρίζεις αυτοκίνητο βγαίνει λογαριασμός για την παραμικρή γρατζουνιά.
-
@kapelis said in Audi Q3 3rd generation:
@a-d-p said in Audi Q3 3rd generation:
@green-power said in Audi Q3 3rd generation:
Τραγικός αυτός 25800 μπαλόνι χωρίς τους τόκους αν πας σε νέα χρηματοδότηση και του φαίνεται νορμάλ ποσό.
Πωλητής είναι βέβαια τη δουλειά του κάνειΤο να πληρώσεις το
ή να το κάνεις νέα χρηματοδότηση, είναι η έσχατη και ακριβότερη λύση. Η ballon χρηματοδότηση έχει κάποια ουσία αν αλλάζεις κάθε 4 χρόνια αυτοκίνητο και βγαίνει λίγο φθηνότερη από ληζινγκ, επειδή έχει όλο το ρίσκο και τα περισσότερα έξοδα ο ιδιοκτήτης.
Προϋπόθεση να έχει χαμηλό επιτόκιο, δεν το συζητάμε για επιτόκια 8-9% που έχουν κάποιες εταιρείες.
Δεν αποτελεί σοφή επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο με χρηματοδότηση και να το κρατήσει. Καλύτερα να κάνει από την αρχή χρηματοδότηση για 7 χρόνια.
Επίσης όταν γυρίζεις αυτοκίνητο βγαίνει λογαριασμός για την παραμικρή γρατζουνιά.
Όπως κάνουν και οι ληζινγκ όταν διακόψεις την συνεργασία
-
@a-d-p said in Audi Q3 3rd generation:
Δεν αποτελεί σοφή επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο με χρηματοδότηση και να το κρατήσει. Καλύτερα να κάνει από την αρχή χρηματοδότηση για 7 χρόνια.
Δεν τα βάζω με το μπαλόνι αλλα με το ποσό του μπαλονιού το θεωρώ ακραία υψηλό ειδικά αν το μαξ της νέας χρηματοδότησης είναι τρία χρόνια. Πολύς κόσμος το προτιμάει απλά αν θες να το κρατήσεις συμφέρει μόνο αν υπολογίζεις ότι τα επόμενα χρόνια θα μπορείς να ξοδέψεις το κεφάλαιο που δεν ήθελες να δώσεις στην προκαταβολή.
Αλλιώς εννοείται κλασική χρηματοδότηση.
-
@green-power said in Audi Q3 3rd generation:
@a-d-p said in Audi Q3 3rd generation:
Δεν αποτελεί σοφή επιλογή για κάποιον που θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο με χρηματοδότηση και να το κρατήσει. Καλύτερα να κάνει από την αρχή χρηματοδότηση για 7 χρόνια.
Δεν τα βάζω με το μπαλόνι αλλα με το ποσό του μπαλονιού το θεωρώ ακραία υψηλό ειδικά αν το μαξ της νέας χρηματοδότησης είναι τρία χρόνια. Πολύς κόσμος το προτιμάει απλά αν θες να το κρατήσεις συμφέρει μόνο αν υπολογίζεις ότι τα επόμενα χρόνια θα μπορείς να ξοδέψεις το κεφάλαιο που δεν ήθελες να δώσεις στην προκαταβολή.
Αλλιώς εννοείται κλασική χρηματοδότηση.
Νομίζω ότι το ποσό της τελευταίας δόσης συνδέεται με την ελάχιστη αξία που υπολογίζεται ότι θα έχει το αυτοκίνητο στα τέσσερα έτη (μείον κάτι ίσως για τυράκι
)
Δεν μεταβάλλεται όσο προκαταβολή και να δώσεις (συνήθως 10-40%), απλώς αλλάζει το ποσό των 47 δόσεων.
Αν το Q3 έχει 38000€, λογικό μου φαίνεται να κοστίζει 26000€+ σε τέσσερα χρόνια. Χώρια που εξασφαλίζει η vw Bank τόκους 4 ετών για 26000€. -
Το ballon αξίζει μόνο με χαμηλό επιτόκιο. Εμένα είχε 4,2%
-
@limited_one said in Audi Q3 3rd generation:
Το ballon αξίζει μόνο με χαμηλό επιτόκιο. Εμένα είχε 4,2%
Πότε το επιστρέφεις; Αποφάσισες;
-
@a-d-p said in Audi Q3 3rd generation:
@limited_one said in Audi Q3 3rd generation:
Το ballon αξίζει μόνο με χαμηλό επιτόκιο. Εμένα είχε 4,2%
Πότε το επιστρέφεις; Αποφάσισες;
Δεν θα το επιστρέψω γιατί η τιμή επαναγοράς είναι σχετικά χαμηλή, και θα προτιμούσα αντικατάσταση με ηλεκτρικό.
Audi Q3 3rd generation