Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda CX-30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda CX-30
    • 1
    • 2
    • 236
    • 237
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 238 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    155
    4833
    287251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • bathan
      bathan @M3BP4SN last edited by

      @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

      Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.

      Σε καινούργιο αυτοκίνητο πάντα μικτή !

      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        dimitrioskosmas last edited by

        Για τόσο ακριβό αυτοκίνητο αξίζει η μικτή, και η Mazda δε φημίζεται για φτηνά ανταλλακτικα

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          M3BP4SN @babisstinson last edited by

          @babisstinson said in Mazda CX-30:

          @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

          Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.

          Εχω Allianz μεικτή, 834 ευρώ/έτος, με απαλλαγή 300 ευρώ.
          Για μένα αξίζει, όπως ανέφερες μια στραβή να γίνει η ζημιά θα είναι σε χιλιάρικα.

          Εμένα για Allianz μεικτή, στο 2ο έτος πλέον μου είπαν 1190 ευρώ το έτος με απαλλαγή 300 ευρώ. Μάλλον πρέπει να ψάξω και αλλού. Αν μπορείς στείλε μου σε μήνυμα αν θες περισσότερες πληροφορίες αν δεν είναι οκ εδώ.
          Επίσης έχεις βάλει να φανταστώ και τα άλλα έξτρα όπως κακόβουλες ενέργειες κλπ κλπ έτσι?

          babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • bathan
            bathan last edited by

            Εγώ στο LBX δινω 810 το χρονο με μικτή, με απαλλαγή 400 ευρώ και φουλ καλυψεις
            Ψαξε επισης και την Hellas direct

            Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • babisstinson
              babisstinson @M3BP4SN last edited by

              @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

              @babisstinson said in Mazda CX-30:

              @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

              Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.

              Εχω Allianz μεικτή, 834 ευρώ/έτος, με απαλλαγή 300 ευρώ.
              Για μένα αξίζει, όπως ανέφερες μια στραβή να γίνει η ζημιά θα είναι σε χιλιάρικα.

              Εμένα για Allianz μεικτή, στο 2ο έτος πλέον μου είπαν 1190 ευρώ το έτος με απαλλαγή 300 ευρώ. Μάλλον πρέπει να ψάξω και αλλού. Αν μπορείς στείλε μου σε μήνυμα αν θες περισσότερες πληροφορίες αν δεν είναι οκ εδώ.
              Επίσης έχεις βάλει να φανταστώ και τα άλλα έξτρα όπως κακόβουλες ενέργειες κλπ κλπ έτσι?

              Να επισημάνω ότι έχω έδρα επαρχία (Σπάρτη). Αθήνα ήταν 300 ευρώ παραπάνω, ίσως η διαφορά που αναφέρεις.
              Ναι έχω τα πάντα πάνω από καλύψεις.

              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bill_hsd last edited by

                Για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων, πέραν της έδρας (τοποθεσίας) του αυτοκινήτου, παίζει ρόλο και ο κυβισμός ή για την ακρίβεια οι φορολογήσιμοι ίπποι.
                Εάν θέλετε να μειώσετε το ασφάλιστρο στη μικτή, αυξήστε την απαλλαγή.

                Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • Chrisk6
                  Chrisk6 @bill_hsd last edited by

                  @bill_hsd said in Mazda CX-30:

                  Για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων, πέραν της έδρας (τοποθεσίας) του αυτοκινήτου, παίζει ρόλο και ο κυβισμός ή για την ακρίβεια οι φορολογήσιμοι ίπποι.
                  Εάν θέλετε να μειώσετε το ασφάλιστρο στη μικτή, αυξήστε την απαλλαγή.

                  Επισης και το ποσο που ασφαλιζεις το αυτοκινητο.
                  Εγω ειμαι στο 1000αρικο ακριβως ανα χρονο με 400 απαλλαγη. Στα 36Κ το ποσο.
                  AIG.

                  B 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    bill_hsd @Chrisk6 last edited by

                    @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                    @bill_hsd said in Mazda CX-30:

                    Για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων, πέραν της έδρας (τοποθεσίας) του αυτοκινήτου, παίζει ρόλο και ο κυβισμός ή για την ακρίβεια οι φορολογήσιμοι ίπποι.
                    Εάν θέλετε να μειώσετε το ασφάλιστρο στη μικτή, αυξήστε την απαλλαγή.

                    Επισης και το ποσο που ασφαλιζεις το αυτοκινητο.

                    Αυτονόητο είναι οτι το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο καθορίζει κατα κύριο λόγο το ασφάλιστρο.
                    Το οποίο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο πρέπει να αναπροσαρμοζεται ετησίως, ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματική (αγοραία) αξία του αυτοκίνητου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • Chrisk6
                      Chrisk6 last edited by

                      Σε γενικες γραμμες πλεον συμφερει να κανεις μεικτη γιατι τα κοστη στα ανταλλακτικα ειναι στο θεο. Πχ το φαναρι στο CX-30 με τα ''matrix'' κοστιζει αν θυμαμαι καλα πανω απο 1200ευρω.
                      Ο καθρεπτης ο πλαινος κανα 600-700αρι...
                      Οποτε ο καθενας μπορει να παρει και το ρισκο και να πει οτι αν δεν γινει καποια ''ατυχια'' μεσα σε 2-3 χρονια εχω κερδισει γυρω στο 1.5Κ και αν κατσει κατι το πληρωνει.
                      Αλλα αν ειναι μεγαλυτερη η ζημια θα εχει θεμα...
                      Εγω επιλεγω μεικτη να ξεμπερδευω.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • Chrisk6
                        Chrisk6 last edited by

                        Όταν η ασφάλεια είναι προτεραιότητα…😊
                        Πριν λίγες μέρες διάβαζα και για την πρωτιά του CX-80.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • M
                          M3BP4SN last edited by

                          Παρεμπιπτόντως ο αριθμός πλαισίου φαίνεται μόνο κάτω από το πατάκι του συνοδηγού?? Γιατί το θέλουν και σε φώτο. Τον γράφει πουθενά αλλού?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            andya3 last edited by

                            Πολύ μικρή απαλλαγή βάζετε πιστεύω 300-400€ και βγαίνουν πολλά τα ασφάλιστρα.

                            Με 1.500€ απαλλαγή πληρώνω μικτή Allianz 500€. Αν κάτσει καμιά στραβή χτύπα ξύλο και φταίω κιόλας, οκ μέχρι 1.500€ να τα δώσω. Το θέμα είναι να γλωτώσω τα πολλά παραπάνω χιλιάδες € που μπορεί να κοστίσει ένα τρακάρισμα.

                            Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                            babisstinson 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • babisstinson
                              babisstinson @andya3 last edited by

                              @andya3 said in Mazda CX-30:

                              Πολύ μικρή απαλλαγή βάζετε πιστεύω 300-400€ και βγαίνουν πολλά τα ασφάλιστρα.

                              Με 1.500€ απαλλαγή πληρώνω μικτή Allianz 500€. Αν κάτσει καμιά στραβή χτύπα ξύλο και φταίω κιόλας, οκ μέχρι 1.500€ να τα δώσω. Το θέμα είναι να γλωτώσω τα πολλά παραπάνω χιλιάδες € που μπορεί να κοστίσει ένα τρακάρισμα.

                              Ίσως την ανεβάσω στα 600-700 στην ανανέωση είναι η αλήθεια ώστε να πέσει και το ασφάλιστο. 1500 μου φαίνονται πολλά για απαλλαγή να είμαι ειλικρινής.

                              2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                              2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                              A 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kostis20 last edited by kostis20

                                Μετα τη τελευταια κουβέντα μας περι κατανάλωσης και αφου πετυχα το λεκανοπεδιο αδειο για 15 ημέρες είπα να ρίξω λίγο τους ρυθμούς.900km περίπου με δύο γεμίσματα(vpower racing) 450 km μεχρι να αναψει φωτάκι με προσεκτική σχετικά οδήγηση .Mεσα στη πόλη χωρίς καθόλου ουσιαστικά κίνηση.Α.Ο mexri 130km/h & 200km E.O με ACC στα 137.
                                Μεση κατανάλωση στα δύο αυτα γεμισματα 7,7.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 last edited by

                                  Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
                                  Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
                                  Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...

                                  Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.

                                  M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • M
                                    M3BP4SN @Chrisk6 last edited by

                                    @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                    Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
                                    Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
                                    Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...

                                    Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.

                                    Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?

                                    Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • A
                                      andya3 @babisstinson last edited by

                                      @babisstinson said in Mazda CX-30:

                                      @andya3 said in Mazda CX-30:

                                      Πολύ μικρή απαλλαγή βάζετε πιστεύω 300-400€ και βγαίνουν πολλά τα ασφάλιστρα.

                                      Με 1.500€ απαλλαγή πληρώνω μικτή Allianz 500€. Αν κάτσει καμιά στραβή χτύπα ξύλο και φταίω κιόλας, οκ μέχρι 1.500€ να τα δώσω. Το θέμα είναι να γλωτώσω τα πολλά παραπάνω χιλιάδες € που μπορεί να κοστίσει ένα τρακάρισμα.

                                      Ίσως την ανεβάσω στα 600-700 στην ανανέωση είναι η αλήθεια ώστε να πέσει και το ασφάλιστο. 1500 μου φαίνονται πολλά για απαλλαγή να είμαι ειλικρινής.

                                      Μικρές αυξήσεις στην απαλλαγή, π.χ. από τα 300 στα 600€ δεν επιφέρουν αξιόλογη μείωση στα ασφάλιστρα. Επέλεξα τα 1.500€ σαν χρυσή τομή, μετά από διερεύνηση. Ψάξτο κι εσύ όταν έρθει η ώρα.

                                      Ουίνστον Τσόρτσιλ: Υπάρχουν μόνο δύο μέρη στα οποία θα “δουλέψει” ο σοσιαλισμός: στον παράδεισο, όπου δεν είναι απαραίτητος και στην κόλαση, όπου ήδη τον έχουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • Chrisk6
                                        Chrisk6 @M3BP4SN last edited by

                                        @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

                                        @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                        Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
                                        Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
                                        Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...

                                        Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.

                                        Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?

                                        Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...

                                        S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          skg1958 @Chrisk6 last edited by

                                          @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                          @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

                                          @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                          Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
                                          Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
                                          Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...

                                          Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.

                                          Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?

                                          Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...

                                          Ούτε στο CX-60 δείχνει ΜΩΤ

                                          Chrisk6 K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                                          • Chrisk6
                                            Chrisk6 @skg1958 last edited by

                                            @skg1958 said in Mazda CX-30:

                                            @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                            @m3bp4sn said in Mazda CX-30:

                                            @chrisk6 said in Mazda CX-30:

                                            Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
                                            Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
                                            Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...

                                            Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.

                                            Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?

                                            Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...

                                            Ούτε στο CX-60 δείχνει ΜΩΤ

                                            Θα επρεπε να εχει ενα log να βλεπεις ανα πασα στιγμη τι εκανες, ποσο εκαψες, που κινηθηκες κλπ κλπ. Software καθαρα δηλαδη...θελει βελτιωση εκει. Τουλαχιστον στην εφαρμογη θα επρεπε να τα προσφερει.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 236
                                            • 237
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 238 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr