-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.
Σε καινούργιο αυτοκίνητο πάντα μικτή !
-
Για τόσο ακριβό αυτοκίνητο αξίζει η μικτή, και η Mazda δε φημίζεται για φτηνά ανταλλακτικα
-
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.
Εχω Allianz μεικτή, 834 ευρώ/έτος, με απαλλαγή 300 ευρώ.
Για μένα αξίζει, όπως ανέφερες μια στραβή να γίνει η ζημιά θα είναι σε χιλιάρικα.Εμένα για Allianz μεικτή, στο 2ο έτος πλέον μου είπαν 1190 ευρώ το έτος με απαλλαγή 300 ευρώ. Μάλλον πρέπει να ψάξω και αλλού. Αν μπορείς στείλε μου σε μήνυμα αν θες περισσότερες πληροφορίες αν δεν είναι οκ εδώ.
Επίσης έχεις βάλει να φανταστώ και τα άλλα έξτρα όπως κακόβουλες ενέργειες κλπ κλπ έτσι? -
Εγώ στο LBX δινω 810 το χρονο με μικτή, με απαλλαγή 400 ευρώ και φουλ καλυψεις
Ψαξε επισης και την Hellas direct -
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
Σχετικά με ασφάλειες, όσοι το έχετε το αμάξι καινούργιο έχετε κάνει μεικτή? Αξίζει λετε? Γιατί τα κοστολόγια βλέπω είναι χιλιάρικο και βάλε. Τον 1ο χρόνο είχα την καλύτερη χωρίς μεικτή και ήταν τα μισά λεφτά αλλά το σκέφτομαι σοβαρά για μεικτή τώρα.
Εχω Allianz μεικτή, 834 ευρώ/έτος, με απαλλαγή 300 ευρώ.
Για μένα αξίζει, όπως ανέφερες μια στραβή να γίνει η ζημιά θα είναι σε χιλιάρικα.Εμένα για Allianz μεικτή, στο 2ο έτος πλέον μου είπαν 1190 ευρώ το έτος με απαλλαγή 300 ευρώ. Μάλλον πρέπει να ψάξω και αλλού. Αν μπορείς στείλε μου σε μήνυμα αν θες περισσότερες πληροφορίες αν δεν είναι οκ εδώ.
Επίσης έχεις βάλει να φανταστώ και τα άλλα έξτρα όπως κακόβουλες ενέργειες κλπ κλπ έτσι?Να επισημάνω ότι έχω έδρα επαρχία (Σπάρτη). Αθήνα ήταν 300 ευρώ παραπάνω, ίσως η διαφορά που αναφέρεις.
Ναι έχω τα πάντα πάνω από καλύψεις. -
Για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων, πέραν της έδρας (τοποθεσίας) του αυτοκινήτου, παίζει ρόλο και ο κυβισμός ή για την ακρίβεια οι φορολογήσιμοι ίπποι.
Εάν θέλετε να μειώσετε το ασφάλιστρο στη μικτή, αυξήστε την απαλλαγή. -
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
Για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων, πέραν της έδρας (τοποθεσίας) του αυτοκινήτου, παίζει ρόλο και ο κυβισμός ή για την ακρίβεια οι φορολογήσιμοι ίπποι.
Εάν θέλετε να μειώσετε το ασφάλιστρο στη μικτή, αυξήστε την απαλλαγή.Επισης και το ποσο που ασφαλιζεις το αυτοκινητο.
Εγω ειμαι στο 1000αρικο ακριβως ανα χρονο με 400 απαλλαγη. Στα 36Κ το ποσο.
AIG. -
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@bill_hsd said in Mazda CX-30:
Για τον υπολογισμό των ασφαλίστρων, πέραν της έδρας (τοποθεσίας) του αυτοκινήτου, παίζει ρόλο και ο κυβισμός ή για την ακρίβεια οι φορολογήσιμοι ίπποι.
Εάν θέλετε να μειώσετε το ασφάλιστρο στη μικτή, αυξήστε την απαλλαγή.Επισης και το ποσο που ασφαλιζεις το αυτοκινητο.
Αυτονόητο είναι οτι το ασφαλιζόμενο κεφάλαιο καθορίζει κατα κύριο λόγο το ασφάλιστρο.
Το οποίο ασφαλιζόμενο κεφάλαιο πρέπει να αναπροσαρμοζεται ετησίως, ώστε να ανταποκρίνεται στην πραγματική (αγοραία) αξία του αυτοκίνητου. -
Σε γενικες γραμμες πλεον συμφερει να κανεις μεικτη γιατι τα κοστη στα ανταλλακτικα ειναι στο θεο. Πχ το φαναρι στο CX-30 με τα ''matrix'' κοστιζει αν θυμαμαι καλα πανω απο 1200ευρω.
Ο καθρεπτης ο πλαινος κανα 600-700αρι...
Οποτε ο καθενας μπορει να παρει και το ρισκο και να πει οτι αν δεν γινει καποια ''ατυχια'' μεσα σε 2-3 χρονια εχω κερδισει γυρω στο 1.5Κ και αν κατσει κατι το πληρωνει.
Αλλα αν ειναι μεγαλυτερη η ζημια θα εχει θεμα...
Εγω επιλεγω μεικτη να ξεμπερδευω. -
Όταν η ασφάλεια είναι προτεραιότητα…
Πριν λίγες μέρες διάβαζα και για την πρωτιά του CX-80. -
Παρεμπιπτόντως ο αριθμός πλαισίου φαίνεται μόνο κάτω από το πατάκι του συνοδηγού?? Γιατί το θέλουν και σε φώτο. Τον γράφει πουθενά αλλού?
-
Πολύ μικρή απαλλαγή βάζετε πιστεύω 300-400€ και βγαίνουν πολλά τα ασφάλιστρα.
Με 1.500€ απαλλαγή πληρώνω μικτή Allianz 500€. Αν κάτσει καμιά στραβή χτύπα ξύλο και φταίω κιόλας, οκ μέχρι 1.500€ να τα δώσω. Το θέμα είναι να γλωτώσω τα πολλά παραπάνω χιλιάδες € που μπορεί να κοστίσει ένα τρακάρισμα.
-
@andya3 said in Mazda CX-30:
Πολύ μικρή απαλλαγή βάζετε πιστεύω 300-400€ και βγαίνουν πολλά τα ασφάλιστρα.
Με 1.500€ απαλλαγή πληρώνω μικτή Allianz 500€. Αν κάτσει καμιά στραβή χτύπα ξύλο και φταίω κιόλας, οκ μέχρι 1.500€ να τα δώσω. Το θέμα είναι να γλωτώσω τα πολλά παραπάνω χιλιάδες € που μπορεί να κοστίσει ένα τρακάρισμα.
Ίσως την ανεβάσω στα 600-700 στην ανανέωση είναι η αλήθεια ώστε να πέσει και το ασφάλιστο. 1500 μου φαίνονται πολλά για απαλλαγή να είμαι ειλικρινής.
-
Μετα τη τελευταια κουβέντα μας περι κατανάλωσης και αφου πετυχα το λεκανοπεδιο αδειο για 15 ημέρες είπα να ρίξω λίγο τους ρυθμούς.900km περίπου με δύο γεμίσματα(vpower racing) 450 km μεχρι να αναψει φωτάκι με προσεκτική σχετικά οδήγηση .Mεσα στη πόλη χωρίς καθόλου ουσιαστικά κίνηση.Α.Ο mexri 130km/h & 200km E.O με ACC στα 137.
Μεση κατανάλωση στα δύο αυτα γεμισματα 7,7. -
Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.
Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?
-
@babisstinson said in Mazda CX-30:
@andya3 said in Mazda CX-30:
Πολύ μικρή απαλλαγή βάζετε πιστεύω 300-400€ και βγαίνουν πολλά τα ασφάλιστρα.
Με 1.500€ απαλλαγή πληρώνω μικτή Allianz 500€. Αν κάτσει καμιά στραβή χτύπα ξύλο και φταίω κιόλας, οκ μέχρι 1.500€ να τα δώσω. Το θέμα είναι να γλωτώσω τα πολλά παραπάνω χιλιάδες € που μπορεί να κοστίσει ένα τρακάρισμα.
Ίσως την ανεβάσω στα 600-700 στην ανανέωση είναι η αλήθεια ώστε να πέσει και το ασφάλιστο. 1500 μου φαίνονται πολλά για απαλλαγή να είμαι ειλικρινής.
Μικρές αυξήσεις στην απαλλαγή, π.χ. από τα 300 στα 600€ δεν επιφέρουν αξιόλογη μείωση στα ασφάλιστρα. Επέλεξα τα 1.500€ σαν χρυσή τομή, μετά από διερεύνηση. Ψάξτο κι εσύ όταν έρθει η ώρα.
-
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.
Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?
Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...
-
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.
Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?
Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...
Ούτε στο CX-60 δείχνει ΜΩΤ
-
@skg1958 said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
@m3bp4sn said in Mazda CX-30:
@chrisk6 said in Mazda CX-30:
Εγω μετα απο 2650 χλμ μεσα στον Αυγουστο, πηγα και γυρισα Ηπειρο με μεση 7.1/100.
Κινουμενος μεσα στην Ηπειρο απο χωριο προς πολη και περιξ χωρις κινηση και σταματοξεκινα εφτανα στα 450χλμ και μου εμενε 1/4 ακομα. Και γεμιζα να μην το αφηνω να αδειασει...ολα εγιναν με BP98.
Μονοημερη στα Τρικαλα (320κμ) και πισω με οριακα μισο ντεποζιτο. Ισα που εσκασε η βελονα κατω απο το μεσο. Ειδικα επιστροφη στο βουνο ηταν απολαυση το στριψιμο...Δεν μου εκατσε και κανενας απο Καλαμπακα μεχρι συνδεση με Εγνατια...Στο γυρνα προς Αθηνα εκανα και την γρηγοροτερη επιστροφη μεχρι ΣΕΑ Ακρατας με μωτ 127 και καταναλωση 7.3. Περιττο να αναφερω οτι ημασταν φουλ φορτωμενοι και καμπινα και πορτ μπαγκαζ.
Την μέση ωριαία ταχύτητα που την βλέπεις, την δίνει το αμάξι?
Οχι. Απλα την υπολογιζω. Σου λεει στο τελος της διαδρομης οταν σβησεις χλμ και ποση ωρα εκανες. Ειπαμε σε αυτα ειναι λειψο...
Ούτε στο CX-60 δείχνει ΜΩΤ
Θα επρεπε να εχει ενα log να βλεπεις ανα πασα στιγμη τι εκανες, ποσο εκαψες, που κινηθηκες κλπ κλπ. Software καθαρα δηλαδη...θελει βελτιωση εκει. Τουλαχιστον στην εφαρμογη θα επρεπε να τα προσφερει.
Mazda CX-30