Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Tiguan 2024
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Tiguan 2024
    • 1
    • 2
    • 149
    • 150
    • 151
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 151 / 156
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    3111
    133506
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • cirus
      cirus @sabas_thess last edited by cirus

      @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

      Ο 1,5 ecoboost έσπαγε καπάκια και κόπηκε. Ο 1,5 της Honda δεν υφίστανται πλέον. Ο 1,33 Tce καίει πέραν του δέοντος και είναι πιο τραχύς σε λειτουργία κινητήρας. Αφήστε που τον πέθαναν πλέον αφού τον συνδυασαν με CVT. Τι να κάνουμε κύριοι δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα.

      Τα ίδια λέγατε όταν κυκλοφορούσε ο 1,5 ecoboost. Μας είχατε ζαλίσει στην προπαγάνδα αλλά ευτυχώς μπήκα σε ομάδες fb ιδιοκτητών και διάβασα τα ΧΑΛΙΑ της Φορδ.

      Για τον TCE είχα πει πολλές φορές ότι τον λάτρευα ως Tce160 σσμ το DCT7. Πολύ δυνατό μοτέρ. Αλλά έπινε τον αμπακο, πίνει ακόμα και παραμένει πολυ τραχύς σε λειτουργία.

      Υποκλίνομαι στον υπέρτατο 1,5 της Honda. Εκεί ναι, respect. Τώρα απλά συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.

      Ο 1.5Tsi πλέον είναι η χρήση τομή και κινεί τεράστιο εύρος αμαξωμάτων αρκούντως επιτυχημένα, αντίθετα με πολλούς άλλους. Έχει κάνει το αγροτικό του, είναι ένα ολοκληρωμένο μοτέρ, πλήρες σσμ με mh+dsg7.-

      Αυτό που λες για τον 1.5 δεν ισχυε για τον dragon. ισχυει ΜΟΝΟ για το προηγουμενο KUGA και μετα διορθώθηκε.

      Ρωτησε τους κατοχους KUGA αλλα και την ιδια την FORD αν θες , ειναι παρα πολυ γνωστο για τους πρωτους 1.5 που μπηκαν σε kuga. Δυστηχως η Ford δεν το παραδεχτηκε ποτε το προβλημα να βγαλει ανακληση ενω υπήρχε

      Cirus the virus

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sabas_thess last edited by sabas_thess

        Αγαπητέ Cirus οι ιδιοκτήτες Kuga μου ανέφεραν ότι το θέμα λύθηκε μέσα του 2019. Ο VAG απολογείται σήμερα για λάθη του 2005.

        "I am what you made me", D.V.

        K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          super-t last edited by

          Όχι ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για τις συγκρίσεις, αλλά ο τελευταίος 1,5 της BMW που αναφέρθηκε, έχει 156 άλογα. Τα υπόλοιπα ως τα 170 είναι από τον ηλεκτροκινητήρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • S
            sabas_thess last edited by sabas_thess

            Όλα αυτά τα downsized είναι κοντά. Πολύ κοντά. Γιατί η εφαρμοσμένη τεχνολογία είναι δεδομένη για όλους. Επικαλύψεις, μεγαλύτερα διάκενα, mh, φίλτρα παντού κλπ κλπ. Και το μοτέρ της BMW για 3κίλυνδρο είναι πολύ δυνατό. Δεν λαχανιαζει όσο εύκολα λαχανιαζει ο Puretch130 πχ.

            "I am what you made me", D.V.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sabas_thess @alexandros-k last edited by

              @alexandros-k said in VW Tiguan 2024:

              O 1.5T της Honda υπαρχει ακομα, απλα δεν ερχεται εδω (λογω ρυπων μαλλον)

              Η ηλιθιότητα της ΕΕ καλά κρατεί. ΜΑΚΆΡΙ να ερχόταν Ευρώπη ακόμα. Civic genX.5 (f/l) 1.5T manual, το καλύτερο hatch ever απλά. Μετά άλλαξε μοντέλο και ήρθε το Mazda3 να το αντικαταστήσει στη κορυφή. Προσωπικά δεν μπορώ να "δώσω" την κορυφή σε hev με cvt...

              "I am what you made me", D.V.

              S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • R
                red_monster @stefan147 last edited by

                @stefan147 said in VW Tiguan 2024:

                @shumakos said in VW Tiguan 2024:

                @stefan147 said in VW Tiguan 2024:

                Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.

                Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.

                Οπότε το top-3 αφορά ξεκάθαρα τις επιδόσεις και την ιπποδύναμη. 👍

                Προφανως και οχι. Τα μοτέρ που αναφέρω ειναι πληρέστερα σα σύνολα και λόγω απόδοσης. Ενίοτε δε καταφέρνουν να ειναι και πιο οικονομικά παρόλο που ειναι πιο αποδοτικά. Πχ το 1.33.

                Το 1,33 στο α-κλασε είναι ποίημα με αστείες καταναλώσεις. Το μόνο αξιόλογο σημείο του αυτοκινήτου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kkostask @sabas_thess last edited by

                  @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                  Αγαπητέ Cirus οι ιδιοκτήτες Kuga μου ανέφεραν ότι το θέμα λύθηκε μέσα του 2019. Ο VAG απολογείται σήμερα για λάθη του 2005.

                  Όχι αγαπητέ, η vag δεν έκανε ένα στιγμιαίο λάθος όπως ο Πασχάλης….μιλάμε για πολλά πολλά χρόνια που έκανε την πάπια σε ότι πρόβλημα προέκυπτε και κατ’επανάληψη μάλιστα. Δεκαεπτά χρόνια της πήρε να βάλει μεταλλικούς οδηγούς στα παράθυρα για να μην σπάνε, έπρεπε να βγάλει τον 1,5 για να σταματήσουν τα τριμπούρδελα tsi να καρφώνουν βαλβίδες κλπ. Είχε και εκείνον τον αλήστου μνήμης twincharged που έκλαψαν μανούλες.

                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    supergeorge @sabas_thess last edited by

                    @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                    @alexandros-k said in VW Tiguan 2024:

                    O 1.5T της Honda υπαρχει ακομα, απλα δεν ερχεται εδω (λογω ρυπων μαλλον)

                    Η ηλιθιότητα της ΕΕ καλά κρατεί. ΜΑΚΆΡΙ να ερχόταν Ευρώπη ακόμα. Civic genX.5 (f/l) 1.5T manual, το καλύτερο hatch ever απλά. Μετά άλλαξε μοντέλο και ήρθε το Mazda3 να το αντικαταστήσει στη κορυφή. Προσωπικά δεν μπορώ να "δώσω" την κορυφή σε hev με cvt...

                    Το αδικείς το Civic, δεν έχει CVT και ήταν μεγάλο λάθος της Honda που ονόμασε έτσι το κιβώτιο αυτό (αν μπορείς να το πεις κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς δεν έχει ταχύτητες).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • alexandros-k
                      alexandros-k last edited by alexandros-k

                      Αν μιλαμε για κορυφη σε αποδοση σ αυτα τα κυβικα, ξεχασαμε τον 1,6 της Toyota με τα 280 αλογα . Βεβαια δεν μπαινει σε καθημερινα αμαξια
                      Και η 1η γενια δεν ηταν και τοσο αξιοπιστη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sabas_thess @kkostask last edited by

                        @kkostask said in VW Tiguan 2024:

                        Όχι αγαπητέ, η vag δεν έκανε ένα στιγμιαίο λάθος όπως ο Πασχάλης….μιλάμε για πολλά πολλά χρόνια που έκανε την πάπια σε ότι πρόβλημα προέκυπτε και κατ’επανάληψη μάλιστα. Δεκαεπτά χρόνια της πήρε να βάλει μεταλλικούς οδηγούς στα παράθυρα για να μην σπάνε, έπρεπε να βγάλει τον 1,5 για να σταματήσουν τα τριμπούρδελα tsi να καρφώνουν βαλβίδες κλπ. Είχε και εκείνον τον αλήστου μνήμης twincharged που έκλαψαν μανούλες.

                        Πόσα χρόνια πήρε στη Toyota να διορθώσει τον 1.8 από το να καίει λάδια; Πόσες δεκαετίες η ίδια έχει τα παράθυρα της να τρεμοπαίζουν χωρίς να τα έχει διορθώσει; Οι κολλήσεις του Yaris που πούλησε εκατομμύρια ολα καλά;

                        Πόσα χρόνια φορούσε το "powershit" dct η Ford και πόσες μηνύσεις έχουν υποβληθεί εις βάρος της για αυτό και τις φωτιές των κινητήρων "dragon";

                        Πόσα χρόνια έπασχε η Peugeot από σπασίματα στον πίσω άξονα και πόσα χρόνια θα κάνει να διορθώσει το πρώην PSA τα εγγενή προβλήματα των Puretch/BlueHDI; Πόσα χρόνια κατέστρεψαν πελάτες τους Peugeot/BMW με τον 1.6 σαβουροκινητήρα στον οποίο όλοι είχαν κάνει αναδόμηση;

                        Πόσα χρόνια πάλευε η Renault με τα ηλεκτρολογικά της θέματα;

                        And the list goes on. Δεν θα πω καν "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω". Θα πω ότι για όλα όσα προκάλεσε ο VAG το πλήρωσε και θα το πληρώνει. Όμως πάντα θα κρίνεται από την πλειονότητα με εντελώς διαφορετικά κριτήρια από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.

                        Όταν ολόκληρη Mercedes ψηνόταν να αγοράσει 2l κινητήρα από την Geely ενώ μετά την κατακραυγή έκανε στροφή 180μ προς....την BMW (θα πηδηχτώ από το παράθυρο αλήθεια) θεωρώ ότι το πράγμα έχει ξεφύγει γενικότερα.

                        Ο VAG φαίνεται να έχει θέσει τα θεμέλια για την αρχή του τέλους των χρόνιων λαθών του. Και το πρώτο σοβαρό βήμα σας αρέσει δεν σας αρέσει ήταν η παρούσα έκδοση του 1.5Tsi.

                        Για να το κλείσω οριστικά ΟΙ ΜΌΝΟΙ για εμένα κατασκευαστές που έχουν δικαίωμα να μιλάνε διαχρονικά είναι πρωτίστως η Honda και δευτερευόντως (με ελάχιστη διαφορά και εξαίρεση το διάστημα που βρέθηκε κάτω από τα φτερά της Ford) η Mazda.

                        "I am what you made me", D.V.

                        alexandros-k K 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                        • alexandros-k
                          alexandros-k @sabas_thess last edited by

                          @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                          Πόσα χρόνια έπασχε η Peugeot από σπασίματα στον πίσω άξονα

                          Τι σπασιματα?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            lap last edited by

                            Για το 106 206 λέει. Έχει δίκιο. Είχαν σπάσιμο εκεί στα ρουλεμάν των υστερουντων βραχιόνων

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sabas_thess last edited by

                              Χρόνιο πρόβλημα στα Peugeot. Έβγαζε ραγίσματα/σπασίματα στον πίσω άξονα. Εύχομαι να λύθηκε στη γενιά του δικού μου 308. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, πρόσφατα τα έμαθα όταν έτυχα σε μια συζήτηση στη δουλειά για ένα check engine που έβγαζε και τι δικό μας 308 blueHDI. Το ίδιο το συνεργείο το επιβεβαιώσε στην τηλεφωνική μας επικοινωνία "συνήθως αυτά πίσω άξονα βγάζουν".

                              "I am what you made me", D.V.

                              L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sabas_thess last edited by

                                Δεν έχω λόγο να πω ψέματα. Όλα αυτά τα προβλήματα είναι γνωστά. Απλά για όλους τους άλλους γίνεται γάργαρα, εκεί μου γυρνάει το μυαλό.

                                "I am what you made me", D.V.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kkostask @sabas_thess last edited by

                                  @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                  @kkostask said in VW Tiguan 2024:

                                  Όχι αγαπητέ, η vag δεν έκανε ένα στιγμιαίο λάθος όπως ο Πασχάλης….μιλάμε για πολλά πολλά χρόνια που έκανε την πάπια σε ότι πρόβλημα προέκυπτε και κατ’επανάληψη μάλιστα. Δεκαεπτά χρόνια της πήρε να βάλει μεταλλικούς οδηγούς στα παράθυρα για να μην σπάνε, έπρεπε να βγάλει τον 1,5 για να σταματήσουν τα τριμπούρδελα tsi να καρφώνουν βαλβίδες κλπ. Είχε και εκείνον τον αλήστου μνήμης twincharged που έκλαψαν μανούλες.

                                  Πόσα χρόνια πήρε στη Toyota να διορθώσει τον 1.8 από το να καίει λάδια; Πόσες δεκαετίες η ίδια έχει τα παράθυρα της να τρεμοπαίζουν χωρίς να τα έχει διορθώσει; Οι κολλήσεις του Yaris που πούλησε εκατομμύρια ολα καλά;

                                  Πόσα χρόνια φορούσε το "powershit" dct η Ford και πόσες μηνύσεις έχουν υποβληθεί εις βάρος της για αυτό και τις φωτιές των κινητήρων "dragon";

                                  Πόσα χρόνια έπασχε η Peugeot από σπασίματα στον πίσω άξονα και πόσα χρόνια θα κάνει να διορθώσει το πρώην PSA τα εγγενή προβλήματα των Puretch/BlueHDI; Πόσα χρόνια κατέστρεψαν πελάτες τους Peugeot/BMW με τον 1.6 σαβουροκινητήρα στον οποίο όλοι είχαν κάνει αναδόμηση;

                                  Πόσα χρόνια πάλευε η Renault με τα ηλεκτρολογικά της θέματα;

                                  And the list goes on. Δεν θα πω καν "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω". Θα πω ότι για όλα όσα προκάλεσε ο VAG το πλήρωσε και θα το πληρώνει. Όμως πάντα θα κρίνεται από την πλειονότητα με εντελώς διαφορετικά κριτήρια από τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες.

                                  Όταν ολόκληρη Mercedes ψηνόταν να αγοράσει 2l κινητήρα από την Geely ενώ μετά την κατακραυγή έκανε στροφή 180μ προς....την BMW (θα πηδηχτώ από το παράθυρο αλήθεια) θεωρώ ότι το πράγμα έχει ξεφύγει γενικότερα.

                                  Ο VAG φαίνεται να έχει θέσει τα θεμέλια για την αρχή του τέλους των χρόνιων λαθών του. Και το πρώτο σοβαρό βήμα σας αρέσει δεν σας αρέσει ήταν η παρούσα έκδοση του 1.5Tsi.

                                  Για να το κλείσω οριστικά ΟΙ ΜΌΝΟΙ για εμένα κατασκευαστές που έχουν δικαίωμα να μιλάνε διαχρονικά είναι πρωτίστως η Honda και δευτερευόντως (με ελάχιστη διαφορά και εξαίρεση το διάστημα που βρέθηκε κάτω από τα φτερά της Ford) η Mazda.

                                  Το θέμα δεν είναι οι "άλλοι" αλλά μιλούσαμε τόση ώρα για την εταιρεία συνώνυμο της απάτης. Αυτό το "ναι, αλλά το έκαναν και οι άλλοι" δεν είναι επιχείρημα. Προφανώς και δεν υπάρχουν αναμάρτητοι σε καμία αυτοκινητοβιομηχανία. Το ότι έκαναν και άλλοι τις παπαριές τους, δεν δίνει στην vag κανένα συγχωροχάρτι. Όλη η εταιρεία από την κορυφή μέχρι τον τελευταίο πωλητή είναι μια αηδία και τίποτα περισσότερο. 17 αυτοκίνητα έχω αλλάξει, αφού πήρα ήδη δύο, πήγα και άλλες δύο φορές να πάρω vw όταν ήμουν μικρός και δεν ήξερα αλλά ο Θεός με έσωσε. Τα έχω ξαναγράψει, δεν θέλω να τα επαναλάβω. Ο πατέρας μου είχε μόνο vw από το μακρινό 1964, αν του έλεγα τώρα ότι θα πάρω κάτι από τους απατεώνες μπορεί να με αποκλήρωνε που λέει ο λόγος.

                                  S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap @sabas_thess last edited by lap

                                    @sabas_thess said in VW Tiguan 2024:

                                    Χρόνιο πρόβλημα στα Peugeot. Έβγαζε ραγίσματα/σπασίματα στον πίσω άξονα. Εύχομαι να λύθηκε στη γενιά του δικού μου 308. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, πρόσφατα τα έμαθα όταν έτυχα σε μια συζήτηση στη δουλειά για ένα check engine που έβγαζε και τι δικό μας 308 blueHDI. Το ίδιο το συνεργείο το επιβεβαιώσε στην τηλεφωνική μας επικοινωνία "συνήθως αυτά πίσω άξονα βγάζουν".

                                    Για την ιστορία

                                    Έτσι έβγαζε ράγισμα σε ΟΛΑ τα saxo Rallye 106, διότι ήθελε ανά 60-80.000 χλμ κατέβασμα του πίσω άξονα, πέρασμα με γράσο όλο τον άξονα από μέσα και ξαναβιδωμα πάνω.

                                    Κάνεις μα κανείς δεν το έκανε. Με αποτέλεσμα να βλέπετε τα ραλλακια με τους πισω τροχούς να έχουν έντονη κλίση. Να ραγίζει ο άξονας και σε κάποια να είναι πολύ επικίνδυνο.

                                    Στο 206 τον ενίσχυσαν τον αξονα και παρουσιάστηκε σε λίγοτερα αλλα και παλι ήθελε συντήρηση. Οπότε κατήργησαν τους υστερουντες βραχίονες και επέλεξαν κλασικό ημιακαμπτο άξονα και το πρόβλημα λύθηκε.

                                    Σου λέει οι βάρβαροι δεν τα συντηρούν όπως πρέπει άρα τέλος.

                                    Έχασαν σε οδηγική αμεσότητα, δεν συγκρίνεται η διάταξη των υστερουντων με τον ημιακαμπτο, αλλά κέρδισαν σε αξιοπιστία.

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k last edited by

                                      Στα 106/206 τα ρουλεμαν φθειρονταν και ηθελαν αλλαγη. Αν τα αφηνες να διαλυθουν εκανε και ζημια στον αξονα. Αλλά δε νομιζω να ραγιζε ή εσπαγε ο αξονας

                                      Το 308 Χρηστο εχει ημιακαμπτο , δεν εχει σχεση με τον αξονα του 206. Δε νομιζω να βγαζει προβλημα το 308 στον πισω αξονα

                                      S 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Όχι από άξονες και βραχίονες είναι πολύ καλά.

                                        Το 3008 του γάτου βγήκε σκατά.

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          shumakos last edited by

                                          Από τους κινητήρες που προαναφέρθηκαν, έχω εμπειρία μόνο από την πιο ψόφια εκδοχή του 1,5 tsi στο Golf μου και αντίστοιχα από την πιο ψόφια εκδοχή του TCe 1,33 σε A160 φίλου. Σε εκείνη την εκδοχή του ο 1,33 έχει εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση, ειδικά σε τυπικό ταξίδι με 120-140 km/h και εξαιρετική ποιότητα λειτουργίας. Συγκριτικά το δικό μου μπορώ να πω ότι είναι λίγο πιο τραχύ (ειδικά αν ανέβουν οι στροφές πάνω από τις 3-3,5k), το ισοφαρίζει στα εξαιρετικά νούμερα κατανάλωσης αλλά δίνει την αίσθηση ότι βγάζει 20 ίππους παραπάνω στην πράξη ενώ στα spec sheets η διαφορά είναι στο 1/3 (109 η A160, 116 το 1,5tsi μου). Πιθανότατα αυτό συμβαίνει γιατί η Merc βγάζει 18 kg/m ροπή ενώ το δικό μου 22. Τέσπα, ακαδημαϊκά αυτά γιατί η A160 σταμάτησε να πωλείται ως καινούρια πριν 2 χρόνια περίπου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            sabas_thess @alexandros-k last edited by

                                            @alexandros-k said in VW Tiguan 2024:

                                            Στα 106/206 τα ρουλεμαν φθειρονταν και ηθελαν αλλαγη. Αν τα αφηνες να διαλυθουν εκανε και ζημια στον αξονα. Αλλά δε νομιζω να ραγιζε ή εσπαγε ο αξονας

                                            Το 308 Χρηστο εχει ημιακαμπτο , δεν εχει σχεση με τον αξονα του 206. Δε νομιζω να βγαζει προβλημα το 308 στον πισω αξονα

                                            Μακάρι. Δεν έχω καμία όρεξη εκτός από τον εμποτισμένο ιμάντα να έχω να ανησυχώ και τον άξονα του 308.

                                            "I am what you made me", D.V.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 151 / 156
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr