-
19 χρόνια με τον 1.6 fsi με κοντά στα 140k km (λίγα σχετικά) με κίνηση κατά 90% αστική δεν μου έκαψε σταγόνα. Αλλά το πρόσεχα όπως ακριβώς όριζε ο κατασκευαστής. Όλα αυτή η παραφιλολογία όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές ανοίκει στο παρελθόν. Δίκιο έχει ο κόσμος να έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη του αλλά καλώς ή κακώς σήμερα αυτά τα ζητήματα δεν υφίστανται.
Και ξαναλέω στον VAG γίνεται πάντα η τρίχα τριχιά! Αντίθετα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που ακόμα και όταν κάνουν λάθη τα καταπίνουν σα ζεστό ψωμάκι οι ιδιοκτήτες τους για να μην χαλάσει το image του brand. Ο 1.5 Tsi είναι ο καλύτερος downsized turbo mainstream κινητήρας αυτή τη στιγμή.-
-
Όπα όπα για μισό λεπτάκι...
Δεν είναι παραφιλολογία. Είναι πραγματικότητα που επηρέασε μία ολοκληρη γενιά οχημάτων του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού ομίλου. Είτε είχες Polo είτε είχες Α8 υπήρχαν υψηλές πιθανότητες, για να μην πω βεβαιότητα, ότι θα αντιμετώπιζες κάποιο θέμα αξιοπιστίας. Συνήθως common fault. Κι αυτό όχι για 1-2 φουρνιές αλλά σίγουρα από το 2008 έως και το 2014 περίπου και σε 4-5 διαφορετικές μάρκες και αναρίθμητα μοντέλα. Αυτή είναι πραγματική διάσταση του θέματος και γι' αυτό και απασχολεί ακόμα πέρα βέβαια από το γεγονός ότι η αυτοκίνηση γενικώς λειτουργεί με το θυμικό και όχι με τη γνώση.
Επίσης ο 1.5tsi δεν είναι ούτε στο top-3 του κυβισμού του. Αξιόλογο μοτέρ αλλά ως εκεί.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
19 χρόνια με τον 1.6 fsi με κοντά στα 140k km (λίγα σχετικά) με κίνηση κατά 90% αστική δεν μου έκαψε σταγόνα. Αλλά το πρόσεχα όπως ακριβώς όριζε ο κατασκευαστής. Όλα αυτή η παραφιλολογία όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές ανοίκει στο παρελθόν. Δίκιο έχει ο κόσμος να έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη του αλλά καλώς ή κακώς σήμερα αυτά τα ζητήματα δεν υφίστανται.
Και ξαναλέω στον VAG γίνεται πάντα η τρίχα τριχιά! Αντίθετα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που ακόμα και όταν κάνουν λάθη τα καταπίνουν σα ζεστό ψωμάκι οι ιδιοκτήτες τους για να μην χαλάσει το image του brand. Ο 1.5 Tsi είναι ο καλύτερος downsized turbo mainstream κινητήρας αυτή τη στιγμή.-
Θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω πως η εικόνα της vag ως κατασκευαστή δεν υπέστη ζημία μόνο λόγω της κατανάλωσης λαδιού. Ξέχασες τα παράθυρα που έπεφταν, τους ουρανούς που κρεμούσαν, κάτι Ν75, τις επικαθήσεις που επιβάρυναν τα μοτέρ, mechatronic και πολύδισκους αν είχες dsg….αυτά θυμάμαι πρόχειρα. Και μεγαλύτερη ας την πούμε συγκάλυψη τόσο από την εταιρεία -με την ελλειπέστατη στα όρια της απολύτου αδιαφορίας υποστήριξη - όσο και από τους κατόχους που νόμιζαν ότι αγόρασαν κάτι μεταξύ Lamborghini και Ferrari, δεν έχει υπάρξει. Η vag είναι μακράν οι μεγαλύτεροι απατεώνες, τέλεια και παύλα.
-
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Όπα όπα για μισό λεπτάκι...
Επίσης ο 1.5tsi δεν είναι ούτε στο top-3 του κυβισμού του. Αξιόλογο μοτέρ αλλά ως εκεί.
Ποια είναι τα top-3 του κυβισμού του, που τον προσπερνάνε?
-
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
-
@kkostask said in VW Tiguan 2024:
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
19 χρόνια με τον 1.6 fsi με κοντά στα 140k km (λίγα σχετικά) με κίνηση κατά 90% αστική δεν μου έκαψε σταγόνα. Αλλά το πρόσεχα όπως ακριβώς όριζε ο κατασκευαστής. Όλα αυτή η παραφιλολογία όπως έχουμε πει χιλιάδες φορές ανοίκει στο παρελθόν. Δίκιο έχει ο κόσμος να έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη του αλλά καλώς ή κακώς σήμερα αυτά τα ζητήματα δεν υφίστανται.
Και ξαναλέω στον VAG γίνεται πάντα η τρίχα τριχιά! Αντίθετα με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που ακόμα και όταν κάνουν λάθη τα καταπίνουν σα ζεστό ψωμάκι οι ιδιοκτήτες τους για να μην χαλάσει το image του brand. Ο 1.5 Tsi είναι ο καλύτερος downsized turbo mainstream κινητήρας αυτή τη στιγμή.-
Θα μου επιτρέψεις να παρατηρήσω πως η εικόνα της vag ως κατασκευαστή δεν υπέστη ζημία μόνο λόγω της κατανάλωσης λαδιού. Ξέχασες τα παράθυρα που έπεφταν, τους ουρανούς που κρεμούσαν, κάτι Ν75, τις επικαθήσεις που επιβάρυναν τα μοτέρ, mechatronic και πολύδισκους αν είχες dsg….αυτά θυμάμαι πρόχειρα. Και μεγαλύτερη ας την πούμε συγκάλυψη τόσο από την εταιρεία -με την ελλειπέστατη στα όρια της απολύτου αδιαφορίας υποστήριξη - όσο και από τους κατόχους που νόμιζαν ότι αγόρασαν κάτι μεταξύ Lamborghini και Ferrari, δεν έχει υπάρξει. Η vag είναι μακράν οι μεγαλύτεροι απατεώνες, τέλεια και παύλα.
Αν σε όλο αυτο το χάλι προσθέσεις και το dieselgate εχεις μια ολοκληρωμένη εικόνα του Group.Τωρα αν καποιοι νομίζουν οτι πήραν και μετοχές μαζι με το αμάξι τους...
-
Για της Honda δεν έχω
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
Για της Honda δεν έχω άποψη, ο 1.3 tce είναι πράγματι εξαιρετικό μοτέρ, για τον 3-κύλινδρο της bmw δεν ακούγονται τα καλύτερα.
Όπως και να έχει, δεν βρίσκω με ποιό κριτήριο μπορεί να πει κάποιος ότι αυτά είναι καλύτερα μοτέρ από τον 1.5tsi.
-
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
Οπότε το top-3 αφορά ξεκάθαρα τις επιδόσεις και την ιπποδύναμη.
-
Και μόνο το γεγονός οτι εν έτει 2025 ένα συμβατικό μοτέρ ευρείας παραγωγής καίει (έστω "καταναλώνει") λάδια απο την αρχή της ζωής του, το καθιστά επίφοβο μακροπρόθεσμα
Φανταστείτε πόσοι από τους ιδιοκτήτες θα δώσουν σημασία στην προειδοποίηση για χαμηλή σταθμη λαδιού και πόσοι από αυτούς θα συμπληρώσουν εγκαίρως, πριν γίνει ζημιά, το ενδεδειγμένο λαδι, οταν πλέον πολλοί, λογω κόστους, αποφεύγουν τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία, ακόμα και όσο διαρκεί η εγγύηση του καινούριου αυτοκινήτου τους, και καταφεύγουν σε εξιδικευμένα, ή αγοράζουν δικά τους λαδια από το ελεύθερο εμπόριο, για να γλιτώσουν 50-100 ευρώ.
Καλύτερα, λοιπον, κάποιοι να μην εξωραΐζετε καταστάσεις και να προσέχετε για να έχετε, γιατί με τα λάδια και τα νερά δεν παίζουμε.
Φιλικά. -
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
Θα έβαζα και τον 1.5 180 της Ford άσχετα με τον ότι δρν πούλησε Ελλάς.
-
Ο 1,5 ecoboost έσπαγε καπάκια και κόπηκε. Ο 1,5 της Honda δεν υφίστανται πλέον. Ο 1,33 Tce καίει πέραν του δέοντος και είναι πιο τραχύς σε λειτουργία κινητήρας. Αφήστε που τον πέθαναν πλέον αφού τον συνδυασαν με CVT. Τι να κάνουμε κύριοι δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα.
Τα ίδια λέγατε όταν κυκλοφορούσε ο 1,5 ecoboost. Μας είχατε ζαλίσει στην προπαγάνδα αλλά ευτυχώς μπήκα σε ομάδες fb ιδιοκτητών και διάβασα τα ΧΑΛΙΑ της Φορδ.
Για τον TCE είχα πει πολλές φορές ότι τον λάτρευα ως Tce160 σσμ το DCT7. Πολύ δυνατό μοτέρ. Αλλά έπινε τον αμπακο, πίνει ακόμα και παραμένει πολυ τραχύς σε λειτουργία.
Υποκλίνομαι στον υπέρτατο 1,5 της Honda. Εκεί ναι, respect. Τώρα απλά συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.
Ο 1.5Tsi πλέον είναι η χρήση τομή και κινεί τεράστιο εύρος αμαξωμάτων αρκούντως επιτυχημένα, αντίθετα με πολλούς άλλους. Έχει κάνει το αγροτικό του, είναι ένα ολοκληρωμένο μοτέρ, πλήρες σσμ με mh+dsg7.-
-
Και εμένα μου αρέσει ο 1,5 tsi
Ειδικά στο golf. Ολοκληρωμένη πρόταση αυτοκινήτουΤο golf για μενα είναι το αληθινό vw. Και εννοείται χειροκίνητο. Έχει ένα ωραίο χειροκίνητο η vw να χαίρεσαι να αλλάζεις
Το tiguan μου θυμίζει μικρή cayenne, δεν το κοιτάζω διότι μου βγάζει ότι θα ναι ακριβό
Μισο να ψάξω τις τιμές του.
-
Το είδα. Οκ δεν είναι για εμένα σε αυτήν την φάση
Δεν βγαίνει χειροκίνητο;;;;;
Χμμμμ, ακριβό είναι μεν αλλά όχι και τοοοοοοσο. Συγκριτικά με το τι αγοράζεις.
-
@shumakos said in VW Tiguan 2024:
@stefan147 said in VW Tiguan 2024:
Σίγουρα ο 1.33 της Ρενω-Μερκ με τα 163, ο 1500αρης της Honda καθώς και ο 1500αρης της BMW στην τελευταία του υλοποίηση με τα 170hp.
Πολυ πρόχειρα αυτα. Μπορει να υπάρχουν κι αλλα που δεν εχω οδηγήσει.
Οπότε το top-3 αφορά ξεκάθαρα τις επιδόσεις και την ιπποδύναμη.
Προφανως και οχι. Τα μοτέρ που αναφέρω ειναι πληρέστερα σα σύνολα και λόγω απόδοσης. Ενίοτε δε καταφέρνουν να ειναι και πιο οικονομικά παρόλο που ειναι πιο αποδοτικά. Πχ το 1.33.
-
Πιο αποδοτικός ο Tce ήταν όταν φορούσε DCT. Το φοράει ακόμα στη Merc, στις υπόλοιπες εφαρμογές του με CVT σέρνεται συγνώμη. Μόνο της Honda ήταν αξεπέραστος. Ολοι οι υπόλοιποι έχουν μικρές διαφορές. Όσα και να γράψετε δεν αποδέχομαι τον αφορισμό του Tsi για γεγονότα μεν προ 20ετιας δε.
-
Εντωμεταξυ να δω πόσο θα αντέξουν αυτά τα cvt με ροπή από turbo.
Ο χειρότερος συνδιασμός ever
-
Ο 1.33 της Renault είναι κατά τη γνώμη μου ο 2ος καλύτερος κινητήρας μετά τον 1.5tsi.
Δεν έχουν ιδιαίτερες διαφορές στα τεχνικά χαρακτηριστικά, είναι 4-κύλινδροι, αλλά στην οδήγηση είναι πιο γραμμικός ο tsi, ο tce είναι πιο τραχύς και απότομος (προσωπική άποψη).
Από αξιοπιστία είναι δοκιμασμένοι και οι δύο αρκετά χρόνια.
-
Ο κινητήρας καλός είναι, τα cvt έχει δείξει η ιστορία να μην τα πηγαίνουν καλά με τους turbo κινητήρες.
-
@sabas_thess said in VW Tiguan 2024:
Ο 1,5 ecoboost έσπαγε καπάκια και κόπηκε. Ο 1,5 της Honda δεν υφίστανται πλέον. Ο 1,33 Tce καίει πέραν του δέοντος και είναι πιο τραχύς σε λειτουργία κινητήρας. Αφήστε που τον πέθαναν πλέον αφού τον συνδυασαν με CVT. Τι να κάνουμε κύριοι δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα.
Τα ίδια λέγατε όταν κυκλοφορούσε ο 1,5 ecoboost. Μας είχατε ζαλίσει στην προπαγάνδα αλλά ευτυχώς μπήκα σε ομάδες fb ιδιοκτητών και διάβασα τα ΧΑΛΙΑ της Φορδ.
Για τον TCE είχα πει πολλές φορές ότι τον λάτρευα ως Tce160 σσμ το DCT7. Πολύ δυνατό μοτέρ. Αλλά έπινε τον αμπακο, πίνει ακόμα και παραμένει πολυ τραχύς σε λειτουργία.
Υποκλίνομαι στον υπέρτατο 1,5 της Honda. Εκεί ναι, respect. Τώρα απλά συμφωνούμε ότι διαφωνούμε.
Ο 1.5Tsi πλέον είναι η χρήση τομή και κινεί τεράστιο εύρος αμαξωμάτων αρκούντως επιτυχημένα, αντίθετα με πολλούς άλλους. Έχει κάνει το αγροτικό του, είναι ένα ολοκληρωμένο μοτέρ, πλήρες σσμ με mh+dsg7.-
Δεν είχα ιδέα ότι είχε τέτοια θέματα ο ecoboost.
-
O 1.5T της Honda υπαρχει ακομα, απλα δεν ερχεται εδω (λογω ρυπων μαλλον)
VW Tiguan 2024