-
@spi_duster said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ειμαι φαν των goodyear και των falken . Εχω 1,5 χρονο και 27000 τα Τ005 στον ασσο. Τετοια κριτικη τοσο ανεδαφικη για τα bridgeston δεν εχω διαβασει ξανα. Ειναι τοσο καλα στη συνεργασια τους με τον ασσο που η αντικατασταση τους, καθιστα τα Τ006 μονοδρομο. Το λαστιχο αυτο βυζαινει το δρομο χωρις να εχει υψηλη τριβη αντιστασης. Ειναι τοσο μαλακο και τοσο σκληρο ωστε να εξασφαλιζει ησυχια και ποιοτητα κυλισης που να ταιριαζει σε ενα σοβαρο στριτ καρ. Κρατημα υποδειγματικο ενω το abs παιζει να το χρειαστηκα 2 -3 φορες σε ολα αυτα τα χλμ. Ταυτογχρονα τα πελματα εχουν ανεπαισθητη φθορα για τα χλμ. Για οσους ξερουν στην εξοδο 5 της ΑΟ για Ασπροπυργο , εχω πιασει τα 104 διχως να χασω χιλιοστο απο την λευκη γραμμη. Βεβαια ο ασσος εχει αναρτηση σπορ αυτοκινητου και οχι τραμπολινο.
Γεια σου Σπύρο...
Falken Σπύρο επειδή είμαι ευχαριστημένος που είχα βάλει στο τιγκουαν...μπήκαν και στο swift. Εκεί μόλις μπει φθινόπωρο είναι για αλλαγή αφού πέρασαν τα 40.000 χλμ στα 4 χρόνια και έχουν αρχίσει τη κάτω βολτα -
Γεια σου φιλε Νικόλα. Κι εγω παλι για αλλαγη ειμαι στο νταστερακι. Φυσικα ΖΙΕΧ. Ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
fwd απαράδεκτα
Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...
ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.
Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD. -
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
fwd απαράδεκτα
Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...
ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.
Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
fwd απαράδεκτα
Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...
ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.
Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.
Πραγματικά μην κάνεις το κλασσικό λάθος made in Greece πώς bodyroll= χάλια κράτημα. Άλλο αν ο φίλος σου θέλει μηδενικές κλίσεις και άλλο η αποτελεσματικότητα.
Ο ημιακαμπτος πίσω προσφέρει σπορ αίσθηση σε σχέση με πολλαπλών σημαίνει ότι είναι γρήγορο?! Καλύτερο?
Για οικονομία της συζήτησης ...... CLA καλύτερο κράτημα από την πιο βάρκα έκδοση C class ίδιας εποχής?!
Δία δεν είναι σχετικά με μερκ το ζήτημα......( Audi αγόρασα πριν 6 μήνες)
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking , θέλω νεκρή αίσθηση στο τιμόνι δίχως να νιώθω την παραμικρή αλλαγή και το πιο σημαντικό όλων ...... δεν θέλω υποστροφή γιατί δεν πρόκειται ποτέ με FWD να πατήσω γκάζι. -
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking
Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking
Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου
Ενα μεγαλο μειονεκτημα εχουν, το ξεκινημα σε καλη ανηφορα με χαμηλη προσφυση.
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking
Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου
Ειναι σίγουρο ότι δεν τα έχω συνηθίσει Αλέξανδρε και δεν νομίζω ότι θα γίνει.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking
Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου
Ειναι σίγουρο ότι δεν τα έχω συνηθίσει Αλέξανδρε και δεν νομίζω ότι θα γίνει.
Εχεις μαθει στα δυσκολα (πισωκινητα) . Αλλά εκανες το 1ο βημα , πηγες σε 4κινητο
-
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking
Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου
Ειναι σίγουρο ότι δεν τα έχω συνηθίσει Αλέξανδρε και δεν νομίζω ότι θα γίνει.
Εχεις μαθει στα δυσκολα (πισωκινητα) . Αλλά εκανες το 1ο βημα , πηγες σε 4κινητο
Ναι και για να νιώθω άνετα έχω βάλει :
έντονη απόκλιση μπροστά
2 μοίρες Καμπέρ πίσω
1,5 πόντο πιο χαμηλό μέσω vcds μπροστά σε σχέση με πίσω
Μπαταρία μετακίνηση πίσω
Lpg πίσω,
Κατανομή βάρους περίπου 53,52-47,48.
Αποτελέσμα Αλέξανδρε? Σε νορμάλ συνθήκες οδηγάω όπως πάντα μου άρεσε. Σε γυαλί άσφαλτο καθυστερώ την έναρξη της στροφής και στρίβω απότομα μπας και αποσυμφορηθεί η μούρη και ξυπνήσει το πίσω μέρος. Να λέω και το σωστό όμως .... κάπως έτσι το αμάξι στις υπερβολές είναι υπερστροφικο.Υ γ. Είναι allroad= avant αλλιώς δεν έβλεπα τέτοια κατανομή και στο πορτμπαγκάζ να καθόμουν
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
fwd απαράδεκτα
Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...
ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.
Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.
Πραγματικά μην κάνεις το κλασσικό λάθος made in Greece πώς bodyroll= χάλια κράτημα. Άλλο αν ο φίλος σου θέλει μηδενικές κλίσεις και άλλο η αποτελεσματικότητα.
Ο ημιακαμπτος πίσω προσφέρει σπορ αίσθηση σε σχέση με πολλαπλών σημαίνει ότι είναι γρήγορο?! Καλύτερο?
Για οικονομία της συζήτησης ...... CLA καλύτερο κράτημα από την πιο βάρκα έκδοση C class ίδιας εποχής?!
Δία δεν είναι σχετικά με μερκ το ζήτημα......( Audi αγόρασα πριν 6 μήνες)
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking , θέλω νεκρή αίσθηση στο τιμόνι δίχως να νιώθω την παραμικρή αλλαγή και το πιο σημαντικό όλων ...... δεν θέλω υποστροφή γιατί δεν πρόκειται ποτέ με FWD να πατήσω γκάζι.Δεν είπα ότι ότι το body roll έχει σχέση με το κράτημα (αν και έχει μια μικρή λόγω μεταφοράς βάρους, αλλά ας πούμε ότι είναι θέμα στησίματος ανάρτησης και άρα αμελητέο).
Μην κάνεις το λάθος όμως να λες ότι το προσθιοκίνητο είναι εξ΄ορισμού υποστροφικό. Ναι, στο γκάζι είναι υποστροφικό (εκτός αν έχει μπλοκέ που τραβάει την μούρη μέσα). αλλά στην δυναμική ισορροπία πολλά προσθιοκίνητα (κάτι hatchack Alfa & Ford - για να μην μιλήσουμε για 106 Rallye) στρίβουν πιο εύκολα με το πίσω μέρος, από μεγάλες πισωκίνητες Mercedes.
Με Audi δεν θα δεις σωστή μπροστινή κίνηση, υποστροφικά είναι σχεδόν όλα. Με μια Alfa 166 θα μπορούσες να γυρίσεις την ουρά με φλικ...
-
Αλεξ μου θυμησες την 146 sportkit τωρα. Οντως το αμαξι ηταν στο πολυ...οριο ,υποστροφικο μα με ενα αφημα στιγμιαίο στο γκαζι μπορουσε να διορθωθει σχεδον με υπερστροφικο τροπο. Ο τροπος που διορθωνα την πορεία του ηταν τοσο διασκεδαστικος που οπου με επαιρνε το εκανα.
-
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
fwd απαράδεκτα
Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...
ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.
Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.
Πραγματικά μην κάνεις το κλασσικό λάθος made in Greece πώς bodyroll= χάλια κράτημα. Άλλο αν ο φίλος σου θέλει μηδενικές κλίσεις και άλλο η αποτελεσματικότητα.
Ο ημιακαμπτος πίσω προσφέρει σπορ αίσθηση σε σχέση με πολλαπλών σημαίνει ότι είναι γρήγορο?! Καλύτερο?
Για οικονομία της συζήτησης ...... CLA καλύτερο κράτημα από την πιο βάρκα έκδοση C class ίδιας εποχής?!
Δία δεν είναι σχετικά με μερκ το ζήτημα......( Audi αγόρασα πριν 6 μήνες)
Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking , θέλω νεκρή αίσθηση στο τιμόνι δίχως να νιώθω την παραμικρή αλλαγή και το πιο σημαντικό όλων ...... δεν θέλω υποστροφή γιατί δεν πρόκειται ποτέ με FWD να πατήσω γκάζι.Δεν είπα ότι ότι το body roll έχει σχέση με το κράτημα (αν και έχει μια μικρή λόγω μεταφοράς βάρους, αλλά ας πούμε ότι είναι θέμα στησίματος ανάρτησης και άρα αμελητέο).
Μην κάνεις το λάθος όμως να λες ότι το προσθιοκίνητο είναι εξ΄ορισμού υποστροφικό. Ναι, στο γκάζι είναι υποστροφικό (εκτός αν έχει μπλοκέ που τραβάει την μούρη μέσα). αλλά στην δυναμική ισορροπία πολλά προσθιοκίνητα (κάτι hatchack Alfa & Ford - για να μην μιλήσουμε για 106 Rallye) στρίβουν πιο εύκολα με το πίσω μέρος, από μεγάλες πισωκίνητες Mercedes.
Με Audi δεν θα δεις σωστή μπροστινή κίνηση, υποστροφικά είναι σχεδόν όλα. Με μια Alfa 166 θα μπορούσες να γυρίσεις την ουρά με φλικ...
Δία το θέμα είναι ότι ακριβώς εκεί εγώ θα αγόραζα οικόπεδο γιατί θα τα έκανα όλα λάθος.....
Οι παλιές άλφα δεν είχαν 1-2 μοίρες Καμπέρ μπροστά και απόκλιση επίσης? -
Το κάθε αυτοκίνητο θέλει τον τρόπο οδήγησής του.
-
Xαιρετώ την παρέα. Ήρθε και η δική μου σειρά για αλλαγή ελαστικών. Είχα τα Goodyear EfficientGrip Performance 1. Για τις ανάγκες μου, χαλαρή οδήγηση ήταν μια χαρά. Για κάτι παραπάνω δεν τα εμπιστευόμουν.
Δε μπορώ να πληρώσω τις σημερινές τιμές στα καλά ελαστικά. Μπορώ κοντά στα 300 ευρώ.
Παραθέτω με σειρά προτεραιότητας ποια έχω υπ΄ όψιν αλλά θέλω τη δική σας γνώμη.
Βασικά στο Skroutz.gr κορυφαία σε κριτικές βγαίνουν τα Uniroyal rain sport 5. Στο Tyre revew δε φαίνονται όπως περιγράφονται στο Skroutz.gr για αυτό τα έβαλα χαμηλά
Το αυτοκίνητο είναι Astra H του 2004:
Hankook Ventus Prime 4
https://www.tyrereviews.com/Tyre/hankook/ventus-prime-4.htm
Kleber Dynaxer HP4
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-HP4.htm
Yokohama BluEarth GT AE51
https://www.tyrereviews.com/Tyre/yokohama/BluEarth-GT-AE51.htm
Dunlop Sport BluResponse
https://www.tyrereviews.com/Tyre/dunlop/sport-bluresponse.htm
Uniroyal RainSport 5
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Uniroyal/RainSport-5.htm
Falken ZIEX ZE310 EcoRun
https://forum.4troxoi.gr/topic/92341/forum-tehnika-themata-veltioseis-epilogi-elastikon-zanton-ziteitai-voitheia-3/2954?page=148 -
@sarantism said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Xαιρετώ την παρέα. Ήρθε και η δική μου σειρά για αλλαγή ελαστικών. Είχα τα Goodyear EfficientGrip Performance 1. Για τις ανάγκες μου, χαλαρή οδήγηση ήταν μια χαρά. Για κάτι παραπάνω δεν τα εμπιστευόμουν.
Δε μπορώ να πληρώσω τις σημερινές τιμές στα καλά ελαστικά. Μπορώ κοντά στα 300 ευρώ.
Παραθέτω με σειρά προτεραιότητας ποια έχω υπ΄ όψιν αλλά θέλω τη δική σας γνώμη.
Βασικά στο Skroutz.gr κορυφαία σε κριτικές βγαίνουν τα Uniroyal rain sport 5. Στο Tyre revew δε φαίνονται όπως περιγράφονται στο Skroutz.gr για αυτό τα έβαλα χαμηλά
Το αυτοκίνητο είναι Astra H του 2004:
Hankook Ventus Prime 4
https://www.tyrereviews.com/Tyre/hankook/ventus-prime-4.htm
Kleber Dynaxer HP4
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-HP4.htm
Yokohama BluEarth GT AE51
https://www.tyrereviews.com/Tyre/yokohama/BluEarth-GT-AE51.htm
Dunlop Sport BluResponse
https://www.tyrereviews.com/Tyre/dunlop/sport-bluresponse.htm
Uniroyal RainSport 5
https://www.tyrereviews.com/Tyre/Uniroyal/RainSport-5.htm
Falken ZIEX ZE310 EcoRun
https://forum.4troxoi.gr/topic/92341/forum-tehnika-themata-veltioseis-epilogi-elastikon-zanton-ziteitai-voitheia-3/2954?page=148Πες μας διάσταση και προφίλ οδήγησης
Από δική μου εμπειρία θα πρότεινα τα Falken ZE320 ενώ καλά λόγια ακούω για τα Dunlop -
Το bluresponse είναι το ίδιο ελαστικό πανω κάτω με αυτό που φοράς τωρα κι ειναι αρκετά παλιό σα μοντέλο (2012)...εγω στη θέση σου στα falken θα πήγαινα σε ολα τα τεστ ειναι απο τα κορυφαία
-
@criuser said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εχει εκατοντάδες αναφορές και τα δικά μου και του Πήλιου, είχαν διαλύσει στα 30000 χλμ.
Για λογους ταξης να αναφερω στους φιλους εδω πως εστειλα φωτογραφια τα Τ005 στον αγαπητο ταξιδευτη , που το εκανε αβαβά. Τα λαστιχα στα 28500 χλμ και κατι λιγοτερο απο 2 χρόνια εχουν εξαιρετικη εικονα και συμπεριφορα. Η ίδια αντιμετωπιση δηλαδη οταν διαμαρτυρεται για τα στημενα γκολ του Ολυμπιακου και οταν του δειχνεις το replay σε παραπεμπει σε αλλα... χιχιχι
-
Βαριέμαι να σου στείλω το διεθνές κράξιμο που έφαγαν αυτά για το συγκεκριμένο αμάξι.
Σε άλλα αυτοκίνητα μπορεί να πηγαίνουν καλύτερα..
-
Οι διαστάσεις είναι 205/55/16.
Τόσο καλά τα Falken! Θα τα ψάξω στο διαδίκτυο αν και με βλέπω σε αυτά να καταλήγω.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]