Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]
    • 1
    • 2
    • 146
    • 147
    • 148
    • 149
    • 150
    • 153
    • 154
    • 148 / 154
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    187
    3077
    244105
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikos-golf @spi_duster last edited by nikos-golf

      @spi_duster said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

      Ειμαι φαν των goodyear και των falken . Εχω 1,5 χρονο και 27000 τα Τ005 στον ασσο. Τετοια κριτικη τοσο ανεδαφικη για τα bridgeston δεν εχω διαβασει ξανα. Ειναι τοσο καλα στη συνεργασια τους με τον ασσο που η αντικατασταση τους, καθιστα τα Τ006 μονοδρομο. Το λαστιχο αυτο βυζαινει το δρομο χωρις να εχει υψηλη τριβη αντιστασης. Ειναι τοσο μαλακο και τοσο σκληρο ωστε να εξασφαλιζει ησυχια και ποιοτητα κυλισης που να ταιριαζει σε ενα σοβαρο στριτ καρ. Κρατημα υποδειγματικο ενω το abs παιζει να το χρειαστηκα 2 -3 φορες σε ολα αυτα τα χλμ. Ταυτογχρονα τα πελματα εχουν ανεπαισθητη φθορα για τα χλμ. Για οσους ξερουν στην εξοδο 5 της ΑΟ για Ασπροπυργο , εχω πιασει τα 104 διχως να χασω χιλιοστο απο την λευκη γραμμη. Βεβαια ο ασσος εχει αναρτηση σπορ αυτοκινητου και οχι τραμπολινο.

      Γεια σου Σπύρο...
      Falken Σπύρο επειδή είμαι ευχαριστημένος που είχα βάλει στο τιγκουαν...μπήκαν και στο swift. Εκεί μόλις μπει φθινόπωρο είναι για αλλαγή αφού πέρασαν τα 40.000 χλμ στα 4 χρόνια και έχουν αρχίσει τη κάτω βολτα

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        spi_duster last edited by

        Γεια σου φιλε Νικόλα. Κι εγω παλι για αλλαγη ειμαι στο νταστερακι. Φυσικα ΖΙΕΧ. Ομαδα που κερδιζει δεν αλλαζει.

        ....

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • W
          w202-amg @realzeus last edited by

          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

          fwd απαράδεκτα

          Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...

          ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.

          Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
          Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.

          realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus @w202-amg last edited by realzeus

            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

            fwd απαράδεκτα

            Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...

            ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.

            Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
            Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.

            Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • W
              w202-amg @realzeus last edited by w202-amg

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

              fwd απαράδεκτα

              Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...

              ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.

              Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
              Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.

              Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.

              Πραγματικά μην κάνεις το κλασσικό λάθος made in Greece πώς bodyroll= χάλια κράτημα. Άλλο αν ο φίλος σου θέλει μηδενικές κλίσεις και άλλο η αποτελεσματικότητα.
              Ο ημιακαμπτος πίσω προσφέρει σπορ αίσθηση σε σχέση με πολλαπλών σημαίνει ότι είναι γρήγορο?! Καλύτερο?
              Για οικονομία της συζήτησης ...... CLA καλύτερο κράτημα από την πιο βάρκα έκδοση C class ίδιας εποχής?!
              Δία δεν είναι σχετικά με μερκ το ζήτημα......( Audi αγόρασα πριν 6 μήνες)
              Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking , θέλω νεκρή αίσθηση στο τιμόνι δίχως να νιώθω την παραμικρή αλλαγή και το πιο σημαντικό όλων ...... δεν θέλω υποστροφή γιατί δεν πρόκειται ποτέ με FWD να πατήσω γκάζι.

              alexandros-k realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • alexandros-k
                alexandros-k @w202-amg last edited by

                @w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!

                Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking

                Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου

                I W 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                • I
                  ilias-a @alexandros-k last edited by

                  @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                  @w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!

                  Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking

                  Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου

                  Ενα μεγαλο μειονεκτημα εχουν, το ξεκινημα σε καλη ανηφορα με χαμηλη προσφυση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • W
                    w202-amg @alexandros-k last edited by

                    @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                    @w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!

                    Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking

                    Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου

                    Ειναι σίγουρο ότι δεν τα έχω συνηθίσει Αλέξανδρε και δεν νομίζω ότι θα γίνει.

                    alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • alexandros-k
                      alexandros-k @w202-amg last edited by

                      @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                      @w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!

                      Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking

                      Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου

                      Ειναι σίγουρο ότι δεν τα έχω συνηθίσει Αλέξανδρε και δεν νομίζω ότι θα γίνει.

                      Εχεις μαθει στα δυσκολα (πισωκινητα) . Αλλά εκανες το 1ο βημα , πηγες σε 4κινητο 😁

                      W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • W
                        w202-amg @alexandros-k last edited by

                        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @alexandros-k said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                        @w202-amg said in [Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!!

                        Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking

                        Δεν τα εχεις συνηθισει μαλλον. Πανευκολα ειναι τα μπροστοκινητα παντου

                        Ειναι σίγουρο ότι δεν τα έχω συνηθίσει Αλέξανδρε και δεν νομίζω ότι θα γίνει.

                        Εχεις μαθει στα δυσκολα (πισωκινητα) . Αλλά εκανες το 1ο βημα , πηγες σε 4κινητο 😁

                        Ναι και για να νιώθω άνετα έχω βάλει :
                        έντονη απόκλιση μπροστά
                        2 μοίρες Καμπέρ πίσω
                        1,5 πόντο πιο χαμηλό μέσω vcds μπροστά σε σχέση με πίσω
                        Μπαταρία μετακίνηση πίσω
                        Lpg πίσω,
                        Κατανομή βάρους περίπου 53,52-47,48.
                        Αποτελέσμα Αλέξανδρε? Σε νορμάλ συνθήκες οδηγάω όπως πάντα μου άρεσε. Σε γυαλί άσφαλτο καθυστερώ την έναρξη της στροφής και στρίβω απότομα μπας και αποσυμφορηθεί η μούρη και ξυπνήσει το πίσω μέρος. Να λέω και το σωστό όμως .... κάπως έτσι το αμάξι στις υπερβολές είναι υπερστροφικο.

                        Υ γ. Είναι allroad= avant αλλιώς δεν έβλεπα τέτοια κατανομή και στο πορτμπαγκάζ να καθόμουν 😂😂

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • realzeus
                          realzeus @w202-amg last edited by

                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                          fwd απαράδεκτα

                          Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...

                          ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.

                          Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
                          Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.

                          Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.

                          Πραγματικά μην κάνεις το κλασσικό λάθος made in Greece πώς bodyroll= χάλια κράτημα. Άλλο αν ο φίλος σου θέλει μηδενικές κλίσεις και άλλο η αποτελεσματικότητα.
                          Ο ημιακαμπτος πίσω προσφέρει σπορ αίσθηση σε σχέση με πολλαπλών σημαίνει ότι είναι γρήγορο?! Καλύτερο?
                          Για οικονομία της συζήτησης ...... CLA καλύτερο κράτημα από την πιο βάρκα έκδοση C class ίδιας εποχής?!
                          Δία δεν είναι σχετικά με μερκ το ζήτημα......( Audi αγόρασα πριν 6 μήνες)
                          Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking , θέλω νεκρή αίσθηση στο τιμόνι δίχως να νιώθω την παραμικρή αλλαγή και το πιο σημαντικό όλων ...... δεν θέλω υποστροφή γιατί δεν πρόκειται ποτέ με FWD να πατήσω γκάζι.

                          Δεν είπα ότι ότι το body roll έχει σχέση με το κράτημα (αν και έχει μια μικρή λόγω μεταφοράς βάρους, αλλά ας πούμε ότι είναι θέμα στησίματος ανάρτησης και άρα αμελητέο).

                          Μην κάνεις το λάθος όμως να λες ότι το προσθιοκίνητο είναι εξ΄ορισμού υποστροφικό. Ναι, στο γκάζι είναι υποστροφικό (εκτός αν έχει μπλοκέ που τραβάει την μούρη μέσα). αλλά στην δυναμική ισορροπία πολλά προσθιοκίνητα (κάτι hatchack Alfa & Ford - για να μην μιλήσουμε για 106 Rallye) στρίβουν πιο εύκολα με το πίσω μέρος, από μεγάλες πισωκίνητες Mercedes.

                          Με Audi δεν θα δεις σωστή μπροστινή κίνηση, υποστροφικά είναι σχεδόν όλα. Με μια Alfa 166 θα μπορούσες να γυρίσεις την ουρά με φλικ...

                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • S
                            spi_duster last edited by

                            Αλεξ μου θυμησες την 146 sportkit τωρα. Οντως το αμαξι ηταν στο πολυ...οριο ,υποστροφικο μα με ενα αφημα στιγμιαίο στο γκαζι μπορουσε να διορθωθει σχεδον με υπερστροφικο τροπο. Ο τροπος που διορθωνα την πορεία του ηταν τοσο διασκεδαστικος που οπου με επαιρνε το εκανα.

                            ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • W
                              w202-amg @realzeus last edited by

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @realzeus said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              @w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                              fwd απαράδεκτα

                              Υπεραπλουστεύσεις και αφορισμοί. Υπάρχουν πολλά FWD με πολύ καλύτερο μπροστινό σύστημα από τα δικά σου καράβια (Mercedes)...

                              ΥΓ: Τα 005 είναι μια χαρά λάστιχο. Οι δε εκδορές που έδειξε ο criuser είναι επιφανειακές και δεν σημαίνουν τίποτα. Με 2-3 χλμ γρήγορου στριψίματος έχουν φύγει.

                              Τα καράβια έχουν σωστή ανάρτηση, σωστή κατανομή και στρίβουν άσχετα αν stock έχουν bodyroll.Τα fwd ότι ανάρτηση και να έχουν θα ταλαιπωρούν και θα ταλαιπωρούνται από ζητήματα κατανομής, ισορροπίας και αίσθησης του τιμονιού ( ναι προτιμώ να νιώθω νεκρό πράγμα παρά το βάρος του συστήματος μετάδοσης ή τραβήγματα).
                              Anyway έχουν υπάρξει φορές που πιστεύω ότι είμαι πολύ απαιτητικός και πώς απλά δεν έχω την ικανότητα να οδηγήσω FWD.

                              Πιστεύεις δηλαδή κάτι τέτοιο σε σχέση με ένα Civic Type R ή ένα Megane RS? Καλός μου φίλος, δυνατός χεράς (αγωνιστικά καρτ κλπ), που τώρα έχει S2000 και πριν είχε Type R (FN2) για προσωπικό αυτοκίνητο και έχει αλλάξει 2 μεγάλες επιβατικές Mercedes ως επαγγελματικά (ταξί) μου έλεγε ότι η πίσω κίνηση των Merc δεν έχει αντίκρισμα. Κι εγώ όταν οδήγησα μεγάλες πισωκίνητες Merc, ένιωσα σαν καπετάνιος, όχι οδηγός. Αλλά ΟΚ, μήλα με πορτοκάλια είναι η σύγκριση μου. Το ίδιο όμως και ο δικός σου αφορισμός για οτιδήποτε προσθιοκίνητο. Δεν έχει να κάνει τόσο με την μετάδοση, όσο με το στήσιμο της ανάρτησης. Οι Merc δεν είναι το απαύγασμα του στριψίματος, πως να το κάνουμε τώρα; Αν μου έλεγες για BMW να το συζητούσαμε.

                              Πραγματικά μην κάνεις το κλασσικό λάθος made in Greece πώς bodyroll= χάλια κράτημα. Άλλο αν ο φίλος σου θέλει μηδενικές κλίσεις και άλλο η αποτελεσματικότητα.
                              Ο ημιακαμπτος πίσω προσφέρει σπορ αίσθηση σε σχέση με πολλαπλών σημαίνει ότι είναι γρήγορο?! Καλύτερο?
                              Για οικονομία της συζήτησης ...... CLA καλύτερο κράτημα από την πιο βάρκα έκδοση C class ίδιας εποχής?!
                              Δία δεν είναι σχετικά με μερκ το ζήτημα......( Audi αγόρασα πριν 6 μήνες)
                              Ίσως φταίει σου ξαναλέω ο τρόπος οδήγησης που βλέπω με μισό μάτι τα fwd, δεν μπορώ να κόψω το έντονο trail braking , θέλω νεκρή αίσθηση στο τιμόνι δίχως να νιώθω την παραμικρή αλλαγή και το πιο σημαντικό όλων ...... δεν θέλω υποστροφή γιατί δεν πρόκειται ποτέ με FWD να πατήσω γκάζι.

                              Δεν είπα ότι ότι το body roll έχει σχέση με το κράτημα (αν και έχει μια μικρή λόγω μεταφοράς βάρους, αλλά ας πούμε ότι είναι θέμα στησίματος ανάρτησης και άρα αμελητέο).

                              Μην κάνεις το λάθος όμως να λες ότι το προσθιοκίνητο είναι εξ΄ορισμού υποστροφικό. Ναι, στο γκάζι είναι υποστροφικό (εκτός αν έχει μπλοκέ που τραβάει την μούρη μέσα). αλλά στην δυναμική ισορροπία πολλά προσθιοκίνητα (κάτι hatchack Alfa & Ford - για να μην μιλήσουμε για 106 Rallye) στρίβουν πιο εύκολα με το πίσω μέρος, από μεγάλες πισωκίνητες Mercedes.

                              Με Audi δεν θα δεις σωστή μπροστινή κίνηση, υποστροφικά είναι σχεδόν όλα. Με μια Alfa 166 θα μπορούσες να γυρίσεις την ουρά με φλικ...

                              Δία το θέμα είναι ότι ακριβώς εκεί εγώ θα αγόραζα οικόπεδο γιατί θα τα έκανα όλα λάθος.....
                              Οι παλιές άλφα δεν είχαν 1-2 μοίρες Καμπέρ μπροστά και απόκλιση επίσης?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by realzeus

                                Το κάθε αυτοκίνητο θέλει τον τρόπο οδήγησής του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • sarantism
                                  sarantism last edited by

                                  Xαιρετώ την παρέα. Ήρθε και η δική μου σειρά για αλλαγή ελαστικών. Είχα τα Goodyear EfficientGrip Performance 1. Για τις ανάγκες μου, χαλαρή οδήγηση ήταν μια χαρά. Για κάτι παραπάνω δεν τα εμπιστευόμουν.
                                  Δε μπορώ να πληρώσω τις σημερινές τιμές στα καλά ελαστικά. Μπορώ κοντά στα 300 ευρώ.
                                  Παραθέτω με σειρά προτεραιότητας ποια έχω υπ΄ όψιν αλλά θέλω τη δική σας γνώμη.
                                  Βασικά στο Skroutz.gr κορυφαία σε κριτικές βγαίνουν τα Uniroyal rain sport 5. Στο Tyre revew δε φαίνονται όπως περιγράφονται στο Skroutz.gr για αυτό τα έβαλα χαμηλά
                                  Το αυτοκίνητο είναι Astra H του 2004:
                                  Hankook Ventus Prime 4
                                  https://www.tyrereviews.com/Tyre/hankook/ventus-prime-4.htm
                                  Kleber Dynaxer HP4
                                  https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-HP4.htm
                                  Yokohama BluEarth GT AE51
                                  https://www.tyrereviews.com/Tyre/yokohama/BluEarth-GT-AE51.htm
                                  Dunlop Sport BluResponse
                                  https://www.tyrereviews.com/Tyre/dunlop/sport-bluresponse.htm
                                  Uniroyal RainSport 5
                                  https://www.tyrereviews.com/Tyre/Uniroyal/RainSport-5.htm
                                  Falken ZIEX ZE310 EcoRun
                                  https://forum.4troxoi.gr/topic/92341/forum-tehnika-themata-veltioseis-epilogi-elastikon-zanton-ziteitai-voitheia-3/2954?page=148

                                  Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                  bathan 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • bathan
                                    bathan @sarantism last edited by

                                    @sarantism said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                    Xαιρετώ την παρέα. Ήρθε και η δική μου σειρά για αλλαγή ελαστικών. Είχα τα Goodyear EfficientGrip Performance 1. Για τις ανάγκες μου, χαλαρή οδήγηση ήταν μια χαρά. Για κάτι παραπάνω δεν τα εμπιστευόμουν.
                                    Δε μπορώ να πληρώσω τις σημερινές τιμές στα καλά ελαστικά. Μπορώ κοντά στα 300 ευρώ.
                                    Παραθέτω με σειρά προτεραιότητας ποια έχω υπ΄ όψιν αλλά θέλω τη δική σας γνώμη.
                                    Βασικά στο Skroutz.gr κορυφαία σε κριτικές βγαίνουν τα Uniroyal rain sport 5. Στο Tyre revew δε φαίνονται όπως περιγράφονται στο Skroutz.gr για αυτό τα έβαλα χαμηλά
                                    Το αυτοκίνητο είναι Astra H του 2004:
                                    Hankook Ventus Prime 4
                                    https://www.tyrereviews.com/Tyre/hankook/ventus-prime-4.htm
                                    Kleber Dynaxer HP4
                                    https://www.tyrereviews.com/Tyre/Kleber/Dynaxer-HP4.htm
                                    Yokohama BluEarth GT AE51
                                    https://www.tyrereviews.com/Tyre/yokohama/BluEarth-GT-AE51.htm
                                    Dunlop Sport BluResponse
                                    https://www.tyrereviews.com/Tyre/dunlop/sport-bluresponse.htm
                                    Uniroyal RainSport 5
                                    https://www.tyrereviews.com/Tyre/Uniroyal/RainSport-5.htm
                                    Falken ZIEX ZE310 EcoRun
                                    https://forum.4troxoi.gr/topic/92341/forum-tehnika-themata-veltioseis-epilogi-elastikon-zanton-ziteitai-voitheia-3/2954?page=148

                                    Πες μας διάσταση και προφίλ οδήγησης
                                    Από δική μου εμπειρία θα πρότεινα τα Falken ZE320 ενώ καλά λόγια ακούω για τα Dunlop

                                    Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thodoris91 last edited by

                                      Το bluresponse είναι το ίδιο ελαστικό πανω κάτω με αυτό που φοράς τωρα κι ειναι αρκετά παλιό σα μοντέλο (2012)...εγω στη θέση σου στα falken θα πήγαινα σε ολα τα τεστ ειναι απο τα κορυφαία

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        spi_duster @criuser last edited by

                                        @criuser said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:

                                        Εχει εκατοντάδες αναφορές και τα δικά μου και του Πήλιου, είχαν διαλύσει στα 30000 χλμ.

                                        Για λογους ταξης να αναφερω στους φιλους εδω πως εστειλα φωτογραφια τα Τ005 στον αγαπητο ταξιδευτη , που το εκανε αβαβά. Τα λαστιχα στα 28500 χλμ και κατι λιγοτερο απο 2 χρόνια εχουν εξαιρετικη εικονα και συμπεριφορα. Η ίδια αντιμετωπιση δηλαδη οταν διαμαρτυρεται για τα στημενα γκολ του Ολυμπιακου και οταν του δειχνεις το replay σε παραπεμπει σε αλλα... χιχιχι

                                        ....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Βαριέμαι να σου στείλω το διεθνές κράξιμο που έφαγαν αυτά για το συγκεκριμένο αμάξι.

                                          Σε άλλα αυτοκίνητα μπορεί να πηγαίνουν καλύτερα..😊

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sarantism
                                            sarantism last edited by

                                            Οι διαστάσεις είναι 205/55/16.
                                            Τόσο καλά τα Falken! Θα τα ψάξω στο διαδίκτυο αν και με βλέπω σε αυτά να καταλήγω.

                                            Έχω χρόνια να ασχοληθώ με τον χώρο του αυτοκίνητου.

                                            S 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 148
                                            • 149
                                            • 150
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 148 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr