-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Πάντως, αν διαβάσει κανείς γισ τα προβλήματα των κινέζικων MG στη Βρετανία, που εκεί τα έχουν κάμποσα χρόνια, θα φρίξει. Τραγική αξιοπιστία, μόνιμη έλλειψη ανταλλακτικών πολύχρονη ακινητοποίηση στο συνεργείο μέχρι την αποκατάσταση και μέτρια υποστήριξη..
Αυτό είναι επειδή ειναι σχετικά καινούργιο και ακόμα και 10 ατομα να εχουν πρόβλημα (που κάποια απο αυτά οφείλονται σε δική τους απειρία και οχι σε προβλημα του αυτοκινήτου) βγαίνουν και κράζουν στα φόρουμς και μένει αυτή η αρνητική εντύπωση. Τα Toyota νομίζεις οτι δεν πηγαίνουν ποτέ στα συνέργεια; Απλα η Toyota με κάτι εκατοντάδες χιλιάδες πωλήσεις, τα οποια προβληματα χάνονται και δεν γίνονται καν θέμα. Και στην τελική με 7 χρονια εγγυηση, ακομα κι αν παθει κάτι τι σε νοιάζει;
Οσο για τις "κινεζιές" και την δηθεν κακη ποιοτητα, αυτά ειναι μπαρούφες για ασχετους. Η SAIC είναι εταιρία μεγαθήριο και κατασκευάζει εδω και δεκαετίες τα περισσότερα μερη απο τα "ευρωπαικά" αυτοκίνητα που θεωρείτε premium και ανωτερης ποιοτητας. Ειναι καθαρά θέμα marketing.
-
Τέλος το MG3 hybrid από μένα. Έχει μια καλή τιμούλα, αλλά αφενός δε μου λείπουν τα 195 άτια για αστική μετακίνηση-αγγαρείες, αφεδύο διάβασα τόσα παράπονα για αναξιοπιστία της μάρκας που δεν το τολμάω.
-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Τέλος το MG3 hybrid από μένα. Έχει μια καλή τιμούλα, αλλά αφενός δε μου λείπουν τα 195 άτια για αστική μετακίνηση-αγγαρείες, αφεδύο διάβασα τόσα παράπονα για αναξιοπιστία της μάρκας που δεν το τολμάω.
Για δες εδώ μήπως και αλλάξεις γνώμη:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/47044089-mg-mg3 -
@ataim said in MG3 Hybrid+ 2024:
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Τέλος το MG3 hybrid από μένα. Έχει μια καλή τιμούλα, αλλά αφενός δε μου λείπουν τα 195 άτια για αστική μετακίνηση-αγγαρείες, αφεδύο διάβασα τόσα παράπονα για αναξιοπιστία της μάρκας που δεν το τολμάω.
Για δες εδώ μήπως και αλλάξεις γνώμη:
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/47044089-mg-mg3Μια χαρά. Και στην πρώτη ευκαιρία ξεφορτώνεσαι τα άσχημα τάσια, βάζεις ενα σετ ζαντούλες μεταχειρισμενες με 3-4 κατοστάρικα και εχεις ενα πανέμορφο και γρήγορο hatch.
-
Αυτό είναι το θέμα. Ότι εγώ τώρα θέλω ένα χατς για το παιδί, όχι ένα γλήγορο χατς. 20.400 χωρίς παζάρια κάνει ένα μάζντα2 υβριδικό στη βασική του έκδοση. Με 116 αλόγατα, τα οποία είναι υπεραρκετά για αστική χρήση. Και 175 μετρημένη τελική, άμα θες να βγεις έξω, άσχετα αν πάνω από 130-140 χαω δε νομίζω ότι έχουν νόημα με ένα τέτοιο αμαξίδιο. Και θα το έχεις για 30 χρόνια αβλεπή. Και με -1 λίτρο κατανάλωση.
-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αυτό είναι το θέμα. Ότι εγώ τώρα θέλω ένα χατς για το παιδί, όχι ένα γλήγορο χατς. 20.400 χωρίς παζάρια κάνει ένα μάζντα2 υβριδικό στη βασική του έκδοση. Με 116 αλόγατα, τα οποία είναι υπεραρκετά για αστική χρήση. Και 175 μετρημένη τελική, άμα θες να βγεις έξω, άσχετα αν πάνω από 130-140 χαω δε νομίζω ότι έχουν νόημα με ένα τέτοιο αμαξίδιο. Και θα το έχεις για 30 χρόνια αβλεπή. Και με -1 λίτρο κατανάλωση.
Αν το παιδί θέλει το MG μην του/της χαλάς το χατήρι!
-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αυτό είναι το θέμα. Ότι εγώ τώρα θέλω ένα χατς για το παιδί, όχι ένα γλήγορο χατς. 20.400 χωρίς παζάρια κάνει ένα μάζντα2 υβριδικό στη βασική του έκδοση. Με 116 αλόγατα, τα οποία είναι υπεραρκετά για αστική χρήση. Και 175 μετρημένη τελική, άμα θες να βγεις έξω, άσχετα αν πάνω από 130-140 χαω δε νομίζω ότι έχουν νόημα με ένα τέτοιο αμαξίδιο. Και θα το έχεις για 30 χρόνια αβλεπή. Και με -1 λίτρο κατανάλωση.
Αν το θες για το παιδί πάρε καλύτερα το yaris.
Αυτό που θεωρούμε "διασκεδαστικό" θα μπορούσε να χαρακτηριστεί αν όχι επικίνδυνο, πάντως επίφοβο για έναν άπειρο οδηγό. Και μόνο να τον τρομάξει μια απότομη επιτάχυνση του αυτοκινήτου ή ένα σπινάρισμα και να τα χάσει, είναι αποτρεπτικός παράγοντας.
-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αυτό είναι το θέμα. Ότι εγώ τώρα θέλω ένα χατς για το παιδί, όχι ένα γλήγορο χατς. 20.400 χωρίς παζάρια κάνει ένα μάζντα2 υβριδικό στη βασική του έκδοση. Με 116 αλόγατα, τα οποία είναι υπεραρκετά για αστική χρήση. Και 175 μετρημένη τελική, άμα θες να βγεις έξω, άσχετα αν πάνω από 130-140 χαω δε νομίζω ότι έχουν νόημα με ένα τέτοιο αμαξίδιο. Και θα το έχεις για 30 χρόνια αβλεπή. Και με -1 λίτρο κατανάλωση.
Έχω πάρει το Mazda εδώ και έναν χρόνο στην βασική του έκδοση και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Η πραγματική του κατανάλωση στην αντλία σε αστική περιαστική χρήση είναι 3,5/100 και σε ταξίδι με ταχύτητες λίγο πάνω από τα όρια 4,3/100. ( καταναλώνει σαν σκούτερ 300 κυβικών). Επίσης είναι ιδιαίτερα ζωντανό αν το βάλεις στο power (0-100 σε 9,7'') . Μετά από έναν χρόνο το συμπέρασμα είναι ότι είναι μια εξαιρετική επιλογή
-
Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ
Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.
Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.
-
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ
Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.
Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.
Με σταθερή ταχύτητα 120 στην Εθνική το Yaris (Mazda) Hybrid καίει 5,2 l/100km. Ο τρικυλινδρος της Toyota στον κύκλο Atkinson έχει πάνω από 40% θερμική απόδοση και είναι απίστευτα οικονομικός ακόμα χωρίς την βοήθεια του ηλεκτροκινητήρα. Απλά γίνεται ενοχλητικά θορυβώδης λογω των 3 κύλινδρων και του cvt.
-
@dstou said in MG3 Hybrid+ 2024:
Αυτό είναι το θέμα. Ότι εγώ τώρα θέλω ένα χατς για το παιδί, όχι ένα γλήγορο χατς. 20.400 χωρίς παζάρια κάνει ένα μάζντα2 υβριδικό στη βασική του έκδοση. Με 116 αλόγατα, τα οποία είναι υπεραρκετά για αστική χρήση. Και 175 μετρημένη τελική, άμα θες να βγεις έξω, άσχετα αν πάνω από 130-140 χαω δε νομίζω ότι έχουν νόημα με ένα τέτοιο αμαξίδιο. Και θα το έχεις για 30 χρόνια αβλεπή. Και με -1 λίτρο κατανάλωση.
Ελα λιγο στη θεση του παιδιου, του κανεις το δωρο καντου και το κεφι, σιγα μην κρατησει νεαρος-α αμαξι 30 χρονια.
-
Συμφωνώ. Πάρε στο παιδί αυτό που θέλει. Μην ανησυχείς, δεν είναι Porsche το MG3 για να κινδυνέψει. Εξημερωμένα πονυ είναι τα 193 αλογα του, όχι αραβικά κούρσας.

Τυχερός είσαι που δεν θέλει μηχανή σαν τον δικό μου.
-
@azmo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Συμφωνώ. Πάρε στο παιδί αυτό που θέλει. Μην ανησυχείς, δεν είναι Porsche το MG3 για να κινδυνέψει. Εξημερωμένα πονυ είναι τα 193 αλογα του, όχι αραβικά κούρσας.

Τυχερός είσαι που δεν θέλει μηχανή σαν τον δικό μου.
Καλο κουραγιο.
-
@ilias-a said in MG3 Hybrid+ 2024:
@azmo said in MG3 Hybrid+ 2024:
Συμφωνώ. Πάρε στο παιδί αυτό που θέλει. Μην ανησυχείς, δεν είναι Porsche το MG3 για να κινδυνέψει. Εξημερωμένα πονυ είναι τα 193 αλογα του, όχι αραβικά κούρσας.

Τυχερός είσαι που δεν θέλει μηχανή σαν τον δικό μου.
Καλο κουραγιο.
Του το ειχα απαγορέψει οταν ηταν 18 και ειχε συμβιβαστεί με ένα Mini Cooper S μεταχειρισμενο, αλλά τώρα είναι πια 20, φοιτητής, δουλεύει και δεν περνάνε οι διαταγές μου. Θα την πάρει μόνος του αν θέλει και θα γίνω αλκοολικός.

-
Έχω την εντύπωση πως σε θέμα ασφαλείας aka ncap το mg3 δεν πήρε καλά νούμερα. Αν και έχει δοκιμαστεί μόνο στην Αυστραλία (ANCAP) όπως είδα.
Εγώ θα κοιτούσα και το ασφαλέστερο που θα μπορούσα να πάρω ώστε να μειωθούν οι όποιες πιθανότητες για την κακιά ώρα. -
@chrisk6 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Έχω την εντύπωση πως σε θέμα ασφαλείας aka ncap το mg3 δεν πήρε καλά νούμερα. Αν και έχει δοκιμαστεί μόνο στην Αυστραλία (ANCAP) όπως είδα.
Εγώ θα κοιτούσα και το ασφαλέστερο που θα μπορούσα να πάρω ώστε να μειωθούν οι όποιες πιθανότητες για την κακιά ώρα.Ας ήθελε ΜG3 ο δικός μου και θα έκανα πάρτι. Τίποτα δεν είναι πιο ανασφαλές από 1000αρα street μηχανή. Επίσης έχω την εντύπωση ότι αυτοί οι οργανισμοί πιστοποιήσεων ασφαλείας είναι lobby που εξυπηρετούν συμφέροντα. Δίνουν 5 αστέρια σε αυτούς που τους τα σκανε και θάβουν άλλους.
-
@azmo said in MG3 Hybrid+ 2024:
@chrisk6 said in MG3 Hybrid+ 2024:
Έχω την εντύπωση πως σε θέμα ασφαλείας aka ncap το mg3 δεν πήρε καλά νούμερα. Αν και έχει δοκιμαστεί μόνο στην Αυστραλία (ANCAP) όπως είδα.
Εγώ θα κοιτούσα και το ασφαλέστερο που θα μπορούσα να πάρω ώστε να μειωθούν οι όποιες πιθανότητες για την κακιά ώρα.Ας ήθελε ΜG3 ο δικός μου και θα έκανα πάρτι. Τίποτα δεν είναι πιο ανασφαλές από 1000αρα street μηχανή. Επίσης έχω την εντύπωση ότι αυτοί οι οργανισμοί πιστοποιήσεων ασφαλείας είναι lobby που εξυπηρετούν συμφέροντα. Δίνουν 5 αστέρια σε αυτούς που τους τα σκανε και θάβουν άλλους.
Δεν νομίζω πως δίνονται έτσι τα αστέρια ή όχι. Ότι μπορει να υπάρξει κάνα θεματάκι και να περάσει πιο ελαφρά ας το δεχθώ.
Για την μοτοσυκλέτα έχεις δίκαιο.
Αλλά δεν είναι η 1000αρα/600αρα κοκ σκοτώστρες.
Ο οδηγός πρέπει να έχει τα μυαλά μέσα στο κεφάλι πρώτον και σίγουρα να το κατέχει. Αν δεν το έχει και δεν ξεκινήσει από τα χαμηλά στα ψηλά θα υπάρχει θέμα.
Ελπίζω να μην έχω τα ίδια θέματα με τον δικό μου όταν φτάσει τα 18-20. -
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ
Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.
Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.
Το ΠΣΚ που μας πέρασε πήγα από την Θεσσαλονίκη στις Ανατολικές ακτές του Πηλίου. Φουλάρισα Θεσσαλονίκη έκανα εντός πόλεως περίπου 10χλμ για συνολικά στο ταξίδι 500 επιπλέον χιλιόμετρα .Μέχρι τον Άνω Βόλο η κατανάλωση ήταν 4,3 στα Χάνια έφτασε τα 4,7 και στην κάθοδο επανήλθε στα 4,3. Στην επιστροφή έφτασε τα 4,9 στην άνοδο μέχρι τα Χάνια και στην Θεσσαλονίκη ήταν ξανά στο 4,3. Ποτέ δεν έχω δει μέση πάνω από 4,5 στον αυτοκινητόδρομο . Ίσως η αιτία είναι ότι φοράω 15άρες και όχι 16άρες ή 17άρες
Αυτό το ΠΣΚ θα πάω με το CX-60 3,3 οπότε θα δώ νούμερα γύρω στο 6/100
-
Τι γίνεται με την MG και το Euroncap, γιατί δεν τεστάρονται;
-
@skg1958 said in MG3 Hybrid+ 2024:
@lap said in MG3 Hybrid+ 2024:
Το ανέφερες και πιο πάνω. Δεν γίνεται να καταναλώνεις και δη λίγο πάνω από τα όρια στον αυτοκινητόδρομο, γύρω στα 4,3λ/100 χλμ
Παρέθεσα πιο πάνω βίντεο με το yaris hybrid όπου δείχνει ποιες οι καταναλώσεις του σε ταχύτητες ταξιδιού.
Απλώς το πιθανότερο είναι να υπολογίζεις και την πόλη όταν φτάνεις στον προορισμό σου και έτσι να βγάζει έναν μέσο όρο.
Το ΠΣΚ που μας πέρασε πήγα από την Θεσσαλονίκη στις Ανατολικές ακτές του Πηλίου. Φουλάρισα Θεσσαλονίκη έκανα εντός πόλεως περίπου 10χλμ για συνολικά στο ταξίδι 500 επιπλέον χιλιόμετρα .Μέχρι τον Άνω Βόλο η κατανάλωση ήταν 4,3 στα Χάνια έφτασε τα 4,7 και στην κάθοδο επανήλθε στα 4,3. Στην επιστροφή έφτασε τα 4,9 στην άνοδο μέχρι τα Χάνια και στην Θεσσαλονίκη ήταν ξανά στο 4,3. Ποτέ δεν έχω δει μέση πάνω από 4,5 στον αυτοκινητόδρομο . Ίσως η αιτία είναι ότι φοράω 15άρες και όχι 16άρες ή 17άρες
Αυτό το ΠΣΚ θα πάω με το CX-60 3,3 οπότε θα δώ νούμερα γύρω στο 6/100
Κάτι δεν μετράς σωστά. Και το βίντεο που έβαλα είναι με την βασική έκδοση του Yaris και με 15 ιντσών ζάντες.
Δεν μπορεί να γράψει τόσο χαμηλές σε ταξίδια πάνω από τα όρια. Εκτός εάν εννοείς κάτω από τα όρια.
Δηλαδή με 130-140χλμ/ώρα δεν φαίνεται να γράφει τέτοιες καταναλώσεις σε καμία δοκιμή.
MG3 Hybrid+ 2024