-
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το αυτοκίνητο των ονείρων της κόρης μου είναι η 911.
Και το δικό μου!!! Τη συζύγου π.χ ειναι το Range και μετά η Κορβέτ.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το αυτοκίνητο των ονείρων της κόρης μου είναι η 911.
Και το δικό μου!!! Τη συζύγου π.χ ειναι το Range και μετά η Κορβέτ.
εμεις ειμαστε μονοτονοι στην οικογενεια
#mono_vitara -
Δεν μπερδεύετε τα κλειδιά. Κάτι είναι και αυτό.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@katafractos17 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Το αυτοκίνητο των ονείρων της κόρης μου είναι η 911.
Και το δικό μου!!! Τη συζύγου π.χ ειναι το Range και μετά η Κορβέτ.
την φαση με τα range δεν την εχω καταλαβει. Θεωρω οτι ηρθε το ιδιο αποτομα με την καυλα πριν μια 5ετια με τα βολβο xc60/90
-
Παίζουν στα βιντεοκλίπ των τραπερς.
-
@piliourits said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Βρε συ Αντυ, αυτά που γράφεις ίσως μπορούσαν να είναι πιθανότητες για το μέλλον, κάπου μεταξύ 1995 και 2005.
Τώρα, 20-30 χρόνια αργότερα, έχοντας λύσει προβλήματα απ τα οποία θα κετερρεε οποιαδήποτε άλλη δυνατή χώρα, οι κινέζοι απλά δεν έχουν αντίπαλο στη βιομηχανική παραγωγή και την καινοτομία.
Στα οχήματα, παράγουν τεράστιες ποσότητες αυτοκινήτων με διπλάσιες χωρητικότητες μπαταριών κι επιδόσεις στο εν τριτο του κόστους των ευρωπαϊκών, και συ θεωρείς π.χ. την υπερπαραγωγή ως πρόβλημα, επειδή ετσι είπε για να μαζέψει κλικ ένας αεργος γιουτουμπερ με μεταχειρισμένο σιροκο που κάνει βιντεακια στη σοφίτα της μάνας του...
Κι αν μια κινεζική εταιρεία που πχ υπάρχει 5 χρόνια δεν έχει τέλειο ADAS, δηλαδή το έχει στο επίπεδο που το χουν κι η εκατονταετης Μερσεντες και η WV, αλλά της κοστίζει της κινέζικης το αμάξι με κινέζικες μπαταρίες 10 χιλιάρικα αντί για τα τριπλά που κοστίζει στους Ευρωπαίους, θα καταρρεύσει η Κίνα;
Το πρόβλημα με τον "δυτικό καπιταλισμό" δεν ειναι πως δεν μου αρέσει, αλλά είναι πως λόγω του ανταγωνισμού που πρεσβεύει, τον έχουν καταβροχθισει ήδη οι Ασιάτες.
Όχι μόνο επειδή υπερτερούν πλέον οι Ασιάτες στην έρευνα και την παραγωγή σε κάθε τομέα κι επιστήμη, αλλά κι επειδή αυτοί προερχόμενοι από σπουδαίους πολιτισμούς χιλιετιών έχουν άλλες μεθόδους, κι έχουν για παράδειγμα ήδη "κατακτήσει" ειρηνικά τεράστιο κομμάτι της Αφρικής ή Λατινικής Αμερικής, όταν οι βορειοευρωπαίοι απόγονοι βανδάλων πλιατσικολόγων επιδρομεων που λίγδωσε το άντερό τους πριν μερικές δεκαετίες, ως κύκνειο άσμα τους ετοιμάζουν έναν ακόμη πόλεμο, μετά τους δύο παγκόσμιους που έκαναν τον προηγούμενο αιώνα.
Δηλαδή πιο κουτσό άλογο δεν έχει υπάρξει στην ιστορία για να ποντάρει κάποιος, απ τους Ευρωπαίους εναντίον Κινέζων...BBC investigation raises concern over labour conditions in garment factories that supply Chinese fast fashion giant Shein
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
την φαση με τα range δεν την εχω καταλαβει. Θεωρω οτι ηρθε το ιδιο αποτομα με την καυλα πριν μια 5ετια με τα βολβο xc60/90
Τι εννοείς!?! Το Range υπάρχει εδώ και 50+ χρόνια και είναι καύλα από τότε. Στην γυναίκα μου αρέσει εδώ και 30 χρόνια (το ίδιο και εμένα) και είναι όνειρο για πολλούς από το '90. Αμαξάρα ειναι. Απλά με την αγορά από τους Ινδούς σπρώξανε πολύ μάρκετινγκ, αλλά δεν έχει σχέση με την μόδα των μεγάλων Βόλβο...καμία σχέση!! Δεν ειναι 5ετία, αλλά 35ετία!!
-
Για τα μικρά παιδιά λένε που τους αρέσει.
Τα μικρά δεν έχουν οδηγήσει ποτέ , δεν έχουν μπει καν μέσα σε αυτά, ότι βλέπουν ως πολυτελές στα βίντεο κλιπς το θεωρούν καλό.
Άλλο οι ώριμοι αγοραστές τους που ξέρουν τι αγοράζουν και άλλο οι έφηβοι.
-
@fanis75 said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
την φαση με τα range δεν την εχω καταλαβει. Θεωρω οτι ηρθε το ιδιο αποτομα με την καυλα πριν μια 5ετια με τα βολβο xc60/90
Τι εννοείς!?! Το Range υπάρχει εδώ και 50+ χρόνια και είναι καύλα από τότε. Στην γυναίκα μου αρέσει εδώ και 30 χρόνια (το ίδιο και εμένα) και είναι όνειρο για πολλούς από το '90. Αμαξάρα ειναι. Απλά με την αγορά από τους Ινδούς σπρώξανε πολύ μάρκετινγκ, αλλά δεν έχει σχέση με την μόδα των μεγάλων Βόλβο...καμία σχέση!! Δεν ειναι 5ετία, αλλά 35ετία!!
Πολλά χρόνια υπάρχει αλλά η πόρωση με αυτά στην Ελλάδα είναι ΠΟΛΥ πρόσφατη. 3-5 χρόνια το πολύ. Μηπως πήρε καμμία τύπου μενεγακη και έγινε της μόδας;
-
Από τα βίντεο κλιπς ρε συ….
-
-
Μα δεν είναι προβληματικός μέχρι και ο τίτλος του συγκεκριμένου θέματος; Και αυτό το γράφω άνευ πάσης προθέσεως μομφής προς τον δημιουργό του. Είναι δυνατόν να απεχθάνεται κανείς ένα καταναλωτικό αγαθό; Ένα αυτοκίνητο;
Το να μην ταιριάζει με την αισθητική σου, ή το να μην μπορεί να το «ακολουθήσει» το πορτοφόλι σου, είναι απολύτως κατανοητό. Αλλά να το απεχθάνεσαι;
-
@red_monster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Μα δεν είναι προβληματικός μέχρι και ο τίτλος του συγκεκριμένου θέματος; Και αυτό το γράφω άνευ πάσης προθέσεως μομφής προς τον δημιουργό του. Είναι δυνατόν να απεχθάνεται κανείς ένα καταναλωτικό αγαθό; Ένα αυτοκίνητο;
Το να μην ταιριάζει με την αισθητική σου, ή το να μην μπορεί να το «ακολουθήσει» το πορτοφόλι σου, είναι απολύτως κατανοητό. Αλλά να το απεχθάνεσαι;
αμα προσβαλει την militaire αισθητικη σου ;
-
@otso said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
@red_monster said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Μα δεν είναι προβληματικός μέχρι και ο τίτλος του συγκεκριμένου θέματος; Και αυτό το γράφω άνευ πάσης προθέσεως μομφής προς τον δημιουργό του. Είναι δυνατόν να απεχθάνεται κανείς ένα καταναλωτικό αγαθό; Ένα αυτοκίνητο;
Το να μην ταιριάζει με την αισθητική σου, ή το να μην μπορεί να το «ακολουθήσει» το πορτοφόλι σου, είναι απολύτως κατανοητό. Αλλά να το απεχθάνεσαι;
αμα προσβαλει την militaire αισθητικη σου ;
Είσαι μεγάλο σατανάς
-
@dettol said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Πολλά χρόνια υπάρχει αλλά η πόρωση με αυτά στην Ελλάδα είναι ΠΟΛΥ πρόσφατη. 3-5 χρόνια το πολύ. Μηπως πήρε καμμία τύπου μενεγακη και έγινε της μόδας;
Πολύ πάνω από 5 χρόνια, ειναι πρίν το 2010 σίγουρα. Απλά τώρα έγιναν πολλά, γιατι αναπτύχθηκε το δίκτυο από τότε που τα πήρε ο Πετρόπουλος.
-
Μιλάμε για τους μεγάλους ή για τους εφήβους;
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Μιλάμε για τους μεγάλους ή για τους εφήβους;
Για τους ενήλικες. Οι έφηβοι δεν μας νοιάζουν, γιατί δεν αγοράζουν.
-
Ααα οκ. Ε ναι καταρχας έγιναν και πιο όμορφα, πριν ήταν σαν περίπτερα, αλλά και πολλά ήρθαν ως μεταχειρισμένα. Με 20-25Κ έκανε το κομμάτι του ο άλλος.
-
@lap said in Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα:
Ααα οκ. Ε ναι καταρχας έγιναν και πιο όμορφα, πριν ήταν σαν περίπτερα,
Πάντα πανέμορφα ήταν (τα Range οχι τα Λαντ) για αυτό που ήταν και εξαιρετικά αυτοκίνητα! Είχε ένα παλιό (του 2005) σπορτ ενας ξάδερφος....κάπου 10-15.000/χρόνο πλήρωνε για συντήρηση (μέσο όρο). Το έδωσε και πήρε το καινούργιο, 150Κ. Δεν τον νοιάζει μου είπε πόσο καιει ή ποσο κοστίζει η συντήρηση, τον νοιάζει να έχει Range (και να χωράει, ειναι αρκετά πιο ευρύστερνος από τον κρούζερ μας).
-
Ουαου….
Εγώ θα έκανα κάτι άλλο.
Εάν είχε επενδύσει σε ομόλογα και προϊόντα δεικτών μεγάλων χρηματιστηρίων το 2005 και έβαζε κάθε έτος 15.000 χιλιάρικα σε δέκα έτη θα είχε 520Κ (με βάση επίσημη απόδοση που βρήκα τα ιστορικά στοιχεία) ενώ σήμερα θα περνούσε το 1.000.000. Δηλαδή 1 μυριο κέρδος μονάχα από τα έξοδα που έδωσε σε αυτοκίνητο. Οχι από κάτι άλλο.
Ενώ τώρα το αυτοκίνητο που αγόρασε να κοστίζει το πολύ 10-15Κ
Πέταξε τα χρήματα του.
Απέχθεια για τα Κινέζικα Αυτοκίνητα