Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Προβληματισμός για νέο όχημα
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Προβληματισμός για νέο όχημα
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    91
    2286
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • gtsartsal
      gtsartsal @criuser last edited by

      @criuser

      Ας τιμήσουμε τον κόπο μας και τα λεφτά μας λοιπόν.

      Δίνοντας τα στην τίμια stellantis .....

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • C
        criuser last edited by

        Η Στελλάντις αποδέχεται τα λάθη της και δίνει εγγυήσεις μέχρι 10 χρόνια/160000 χλμ και καλές τιμές.

        Περιμένουμε βέβαια να το κάνει και ο εδώ αντιπρόσωπος.

        Από την άλλη είναι θέμα επιλογής να πάρεις αμάξι που έχει κλείσει 2 φορές η αντιπροσωπεία του στην χώρα και τώρα είναι υποκατάστημα και όχι αντιπροσωπεία και οι πωλήσεις χαμηλές, άρα επίφοβο να ξανακλείσει και τρίτη φορά.

        Ακριβώς όπως και για το Σανγιόνγκ KGM σήμερα που άλλαξε και όνομα.

        Να θυμίσουμε δε πόσο σκότωναν τα αμάξια τους όταν έκλειναν την προηγούμενη φορά και τι μεταπώληση έχουν αυτά για τους ιδιοκτήτες τους.

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gtsartsal
          gtsartsal @criuser last edited by

          @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

          Η Στελλάντις αποδέχεται τα λάθη της και δίνει εγγυήσεις μέχρι 10 χρόνια/160000 χλμ και καλές τιμές.

          Περιμένουμε βέβαια να το κάνει και ο εδώ αντιπρόσωπος.

          Από την άλλη είναι θέμα επιλογής να πάρεις αμάξι που έχει κλείσει 2 φορές η αντιπροσωπεία του στην χώρα και τώρα είναι υποκατάστημα και όχι αντιπροσωπεία και οι πωλήσεις χαμηλές, άρα επίφοβο να ξανακλείσει και τρίτη φορά.

          Ακριβώς όπως και για το Σανγιόνγκ KGM σήμερα που άλλαξε και όνομα.

          Να θυμίσουμε δε πόσο σκότωναν τα αμάξια τους όταν έκλειναν την προηγούμενη φορά και τι μεταπώληση έχουν αυτά για τους ιδιοκτήτες τους.

          Η επιλογή έχει να κάνει με την σιγουριά για το προϊόν.

          Το περίεργο και ταυτόχρονα αξιομνημόνευτο είναι ότι τα αμάξια της εταιρείας που έχει κλείσει 2 φορές, κυκλοφορούν ακόμα και μάλιστα με μεγαλύτερη συχνοτητα από άλλα.

          Βλέπω πολλά περισσότερα mazda 3 πρώτης γενιάς από τα xsara. Τα οποία λογικά σκόρπισαν

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • C
            criuser last edited by

            Μάλλον θα είναι μαζεμένα όλα εκεί, γιατί εδώ δεν έχω δει κανένα εδώ και πολλά χρόνια...😊

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            gtsartsal 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A
              axel12p last edited by axel12p

              Επειδή είμαστε σε παρόμοια φάση με εσάς, και έχω κάνει σχετική έρευνα, αν κινηθούμε "σχετικά" οικονομικά, τότε σε καινούργιο υπάρχει αυτή την στιγμή το C5 Aircross Diesel στα 27.500€ ετοιμοπαράδοτο (+200€ πινακίδες).
              Σε μεταχειρισμένο θα κοιτούσα Qashqai ή Kadjar με τον αλεξίσφαιρο 1.5d και τιμή κάτω από 22.000€. Πολύ καλοί χώροι για οικογένεια, αξιόπιστος και οικονομικός κινητήρας.

              π.χ.
              Qashqai 1.5D
              Kadjar 1.5D

              Αν ανέβουμε σε τιμή, τότε και εγώ θα κοιτούσα ένα από τα δύο Κορεάτικα. Περιμένουμε βέβαια τη τιμή του ανανεωμένου Sportage diesel. Σε αντίθεση με τη Citroen, η ΚΙΑ δεν έχει ρίξει την τιμή του υπάρχοντος μοντέλου, ενώ ο τιμοκατάλογος του ανανεωμένου στην Γερμανία (όπου ήδη κυκλοφορεί), είναι σχετικά τσιμπημένος.

              Σε μεταχειρισμένο diesel με περισσότερα λεφτά, θα κοιτούσα το Mazda CX-5 από εξωτερικό. Εκεί βέβαια μπλέκεις με φόρο πολυτελείας, αλλά το αμάξι το θεωρώ εξαιρετικό και δυστυχώς έχει εγκαταλείψει και αυτό τους diesel κινητήρες πλέον.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                groover1972 @criuser last edited by

                @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                Και θα τον βοηθήσετε λέγοντας του για σουζούκι ?

                Και βέβαια ο γάτος δεν έχει εμφανιστεί στο θέμα γιατί δεν έχει να πει κακία, οπότε από γάτος έγινε πάπια...😁

                Οταν λοιπόν ο Αντώνης σας λέει ότι το σιτροενάκι του επί 11 χρόνια και 210000 χλμ που το τσάκισε δεν του ζήτησε τίποτα, τι περιμένει από εσάς να του πείτε για αξιοπιστία στα δικά σας ?

                Μα ξέρει από αξιοπιστία Σιτροέν όπως ξέρω και εγώ από τα δικά μου και προφανώς είναι ανάλογη με όλων των άλλων αυτοκινήτων που ορισμένα βγάζουν προβλήματα.

                Συχνά φταίνε και οι ιδιοκτήτες που είναι αδιάφοροι, υπάρχουν πολλοί εξυπνάκηδες που παίρνουν συνειδητά χρέπια εισαγωγής ή λήζινγκ και όταν τους βγάλουν βλάβες κάνουν τον αθώο και άλλα τέτοια.

                Και το φόρντ μια χαρά αμάξια είναι για αρκετούς άλλους.

                Οπως και όλες οι μάρκες.

                Αναφορές όμως ότι εγώ γυρίζω το κλειδί και είμαι σίγουρος σε κάποιον που ήταν επίσης σίγουρος επί τόσα χρόνια, είναι από αγενείς έως υποβολιμιαίες και πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι εξυπηρετούν.

                Οτι οι άλλοι αγοράσαμε χρέπια, ενώ κάποιες μάρκες είναι εξ ορισμού άσπαστες ?

                Δεν ισχύει αυτό για καμία.

                Μας μοστράρουν τα μέιντ ιν τζαπάν μάζντα, που έχουν αρχαίους κινητήρες ή τουλάχιστον εκτός εποχής και καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά μικρούς χώρους και ακριβές τιμές και τα λένε κορυφή ?

                Γιατί δεν είμαστε αντικειμενικοί ?

                Αυτά είναι τα θετικά, αυτά είναι τα αρνητικά.

                Ο άλλος παρεξηγήθηκε όταν του έκραξα το αστείο HRV.

                Και το Jazz έχει χώρους, αλλά έχει σχεδιασμό πολυμορφικού του 1990 και είναι πανάκριβο και όλο το κατεβάζει ο Σ.

                Ο Σ. έχει βεβαρυμένο παρελθόν, γιατί δεν πρέπει να το λέμε ?

                Οσοι έχουν πάει εκεί αν δεν έχουν άκρες μέσα, ούτε αμάξια, ούτε ανταλλακτικά βλέπουν σε λογικό χρόνο.

                Εμένα με κορόιδεψε παλιά 3 φορές ότι τάχα το αμάξι μου θα ήταν στο πλοίο και τα έδινε αλλού, μέχρι που το είδα γιατί το πήρε φίλος σε 10 μέρες και εγώ περίμενα 4 μήνες.

                Για αυτό για μένα ποτέ ξανά. Και ας έχουν περάσει 28 χρόνια.

                Και τώρα από φίλο με παλιό σιβίκ, ισχύουν τα ίδια. Καλό το σιβίκ εξυπηρέτηση με θέματα. Γιατί να τους χαριζόμαστε με τα λεφτά μας.

                Δεν τα βγάζουμε με κόπο ?

                Φοβόμαστε να διεκδικήσουμε τα δικαιώματα μας και μόνο στα γαλλικά κάνουμε εξυπνάδες ?

                Να τους κράξουμε και αυτούς για τις αποτυχίες τους.

                Ετσι ξεκίνησαν να δίνουν εγγυήσεις.

                Αλλά σαν χώρα είμασταν μαθημένοι στο παραμύθι και μην φανούμε χαζοί στους άλλους και τα κρύβαμε.

                Θυμάμαι στο λήζινγκ στην Μέρκ που στον Λαϊνόπουλο μου έλεγαν ότι δεν έχει τίποτα το αμάξι, μέχρι να περάσει ο ένας χρόνος και να βγει από την εγγύηση τότε.

                Τα ίδια σε φίλους σε βάγκ και διάφορα άλλα.

                Ας τιμήσουμε τον κόπο μας και τα λεφτά μας λοιπόν.

                Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, όποιος προτείνει κάτι διαφορετικό από Citroen, στην ερώτηση του Αντώνη, δεν είναι αντικειμενικος στην άποψή του..

                Εγώ προσωπικά, αναφέρω στο σχετικό νήμα και τα υπέρ και τα κατά, αλλά μη θέλοντας να υπερασπιστώ τον εαυτό μου και τις επιλογές μου άνευ λόγου και αιτίας δεν θα το συνεχίσω. Και χωρίς να θέλω να υπερασπιστώ και τον Γάτο, που πάλι σε απάντηση προς εμένα, του κάνεις επίθεση (πάλι χωρίς λόγο και αιτία), το θεωρώ τουλάχιστον αδιάφορο.

                @ Αντώνη, όπως προανέφερα, με το καλό το 4ο μέλος της οικογένειας σας, κάνε μια σωστή επιλογή για το σωστό της τσέπης σου και της οικογένειας και επίλεξε σωστά, όποιο και να είναι το νέο όχημά σου με καλά χιλιόμετρα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • gtsartsal
                  gtsartsal @criuser last edited by

                  @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                  Μάλλον θα είναι μαζεμένα όλα εκεί, γιατί εδώ δεν έχω δει κανένα εδώ και πολλά χρόνια...😊

                  Κυκλοφορώ πολύ και Θεσσαλονίκη καθώς έρχομαι περίπου μία φορά το μήνα.
                  Τα ίδιο παρατηρώ και για Μάζντα 6 σε σχέση με Citroen c5.
                  Εσύ μάλλον έχεις μάτια μόνο για Citroen 😁

                  C A d P 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @groover1972 last edited by

                    @groover1972 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                    Με το καλό το 4ο (με ένα προυτς, που έλεγε και ο πατέρας μου).

                    Αν σε παίρνει χρηματικά, θα σου έλεγα MG, αλλά δεν ξέρει κανείς περί αξιοπιστίας.

                    Θα σου πρότεινα μεταχειρισμένο Scross του 2021, ήπιο υβριδικό για να έχεις πολλά.

                    Αξιόπιστο, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, με πολλούς χώρους. Μπορεί η σχεδίαση του, να μην αρέσει σε κάποιους, αλλά πατάς κουμπί και δεν τρέμει η καρδιά σου, τι λαμπάκι θα σου ανάψει. Το θεωρώ κύριο για ήρεμη καρδιακή λειτουργία.

                    Μην το αλλάζεις τώρα το τροπάριο ?

                    Αυτά έγραψες.

                    Σε ποιόν ?

                    Σε αυτόν που όπως δήλωσε δεν είχε πρόβλημα 11 χρόνια και 210000 χλμ με το δικό του Σιτροέν.

                    Αρα για ποιο λόγο να του προτείνεις κάτι άλλο που είναι κατά την άποψη σου αξιόπιστο ?

                    Δεν ήταν αξιόπιστο το δικό του ?

                    Και προφανώς όταν ο γάτος μας βγάζει ότι πρόβλημα υπάρχει σε Στελλάντις σε όλα τα φόρουμ του κόσμου και ταυτόχρονα βγαίνει και προτείνει παντού ότι γουστάρει και εδώ είναι απών, αυτά όλα κάτι σημαίνουν.

                    Η μήπως να ξαναδούμε όλα τα νήματα της Πεζώ που υπάρχει φοβερό μπούλινγκ από κατόχους άλλων αυτοκινήτων ?

                    Οπότε μην τα γυρίζετε τα θέματα.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    G 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • C
                      criuser @gtsartsal last edited by

                      @gtsartsal said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                      @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                      Μάλλον θα είναι μαζεμένα όλα εκεί, γιατί εδώ δεν έχω δει κανένα εδώ και πολλά χρόνια...😊

                      Κυκλοφορώ πολύ και Θεσσαλονίκη καθώς έρχομαι περίπου μία φορά το μήνα.
                      Τα ίδιο παρατηρώ και για Μάζντα 6 σε σχέση με Citroen c5.
                      Εσύ μάλλον έχεις μάτια μόνο για Citroen 😁

                      Ε το Μάζντα 6 είχε πουλήσει αρκετά τότε, αλλά προφανώς δεν έμπαινε σε σύγκριση ματιών με το πανέμορφο 5...😊

                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                      fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • fanis75
                        fanis75 moderator @criuser last edited by

                        @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                        @gtsartsal said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                        @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                        Μάλλον θα είναι μαζεμένα όλα εκεί, γιατί εδώ δεν έχω δει κανένα εδώ και πολλά χρόνια...😊

                        Κυκλοφορώ πολύ και Θεσσαλονίκη καθώς έρχομαι περίπου μία φορά το μήνα.
                        Τα ίδιο παρατηρώ και για Μάζντα 6 σε σχέση με Citroen c5.
                        Εσύ μάλλον έχεις μάτια μόνο για Citroen 😁

                        Ε το Μάζντα 6 είχε πουλήσει αρκετά τότε, αλλά προφανώς δεν έμπαινε σε σύγκριση ματιών με το πανέμορφο 5...😊

                        Αχαχαα!!! Μόνο ΕΣΥ θα έβλεπες πιο όμορφο το C5 (οχι σκετο 5 που ειναι bmw) - το οποίο προς το άσχημο είναι - από το μάζντα 6 που ήταν ένα από τα ωραιότερα και πιο αρμονικά σεντάν.

                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                        C 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          criuser @fanis75 last edited by

                          @fanis75 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                          @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                          @gtsartsal said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                          @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                          Μάλλον θα είναι μαζεμένα όλα εκεί, γιατί εδώ δεν έχω δει κανένα εδώ και πολλά χρόνια...😊

                          Κυκλοφορώ πολύ και Θεσσαλονίκη καθώς έρχομαι περίπου μία φορά το μήνα.
                          Τα ίδιο παρατηρώ και για Μάζντα 6 σε σχέση με Citroen c5.
                          Εσύ μάλλον έχεις μάτια μόνο για Citroen 😁

                          Ε το Μάζντα 6 είχε πουλήσει αρκετά τότε, αλλά προφανώς δεν έμπαινε σε σύγκριση ματιών με το πανέμορφο 5...😊

                          Αχαχαα!!! Μόνο ΕΣΥ θα έβλεπες πιο όμορφο το C5 (οχι σκετο 5 που ειναι bmw) - το οποίο προς το άσχημο είναι - από το μάζντα 6 που ήταν ένα από τα ωραιότερα και πιο αρμονικά σεντάν.

                          d3686ff6-f1b1-4b83-8f57-cc8f5908e447-image.png

                          30f6fc87-cac6-415e-be5a-4bcbb80cb351-image.png

                          cd7e2788-3959-4f26-b0df-99ad86db7355-image.png

                          1bfc4091-20b5-4720-a801-b335c878f373-image.png

                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Τι σχέση έχει ρε σεις η κούκλα η σιτροενάρα με το μάζντα ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • C
                              criuser last edited by

                              Α εγώ το έβαλα χωρίς σχόλια γιατί περί ορέξεως κολοκυθόπιττα..😊

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dstou last edited by dstou

                                όχι Μάζντα πετρέλαιο, βγάζουν ακριβές βλάβες.

                                Για μένα:
                                Σουζούκι Σκροσς
                                Πεζώ 2008 υβρίδιο
                                ΚGM Tίβολι, το απλούν με τα 135 χόρσα, όχι το τούρμπο με τα 163. Θα σου βγει κάτω από 20.000 ευρώ (!), αλλά μην παίρνεις φόρα, με τα ρέστα θα πληρώσεις τις βενζίνες.
                                Ντάστερ

                                ή
                                μένεις με το ίδιο με την προσθήκη μιας μπαγκαζιέρας, και βλέπεις σε 2-3 χρόνια τι θα πάρεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  antonistjet last edited by

                                  Καλησπερίζω και πάλι! Ομολογώ ότι δεν περίμενα ένα νυχτερινό παραλήρημα να έχει τόση ανταπόκριση, σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς για τον χρόνο σας και την φαιά ουσία που χαραμίσατε σε μένα τον αναποφάσιστο. Δυστυχώς δεν κατέχω τόσο από το forum για να επισυνάπτω τα κομμάτια και να απαντάω στον καθένα ξεχωριστά οπότε θα απαντήσω εδώ για όλους ελπίζοντας να σας καλύψω.
                                  Αρχικά, για τυχόν διαφωνίες που μπορεί να υπάρχουν σχετικά με μάρκες και ζητήματα αξιοπιστίας, όπως βλέπετε και από το όνομα που χρησιμοποιώ, έχω υπάρξει κάτοχος ενός Fiat Grande Punto Tjet του 2009, το οποίο πουλήθηκε λόγω οικονομικής κρίσης το 2016 με 86.000 χιλιόμετρα. Εκεί να δείτε καταπόνηση στο αμάξι, εκκινήσεις, κόφτες, βενζίνη από πρατήρια που ούτε σε ανάγκη δεν πρέπει να βάζεις και κάθε λογής καγκουριά από έναν 20χρονο με πρώτο αμάξι τουρμπάτο 1400 κυβικών. Η ΦΙΑΤΑΡΑ όμως με εξαίρεση μια αδυναμία στο να καίει λάμπες, επίσης δεν έβγαλε ποτέ το παραμικρό και δεν έκαιγε σταγόνα λάδι.
                                  Άρα με ένα ιστορικό ενός ιταλικού, ενός γαλλικού και ενός γερμανικού που υπάρχει στην οικογένεια (Skoda Citigo) πιο πολύ πάω προς ανέκδοτο, ΑΛΛΑ η πραγματικότητα είναι πως με τυπική συντήρηση και ΤΥΧΗ δεν έχω να φοβάμαι κάτι από οποιαδήποτε μάρκα.
                                  Πάμε τώρα στις προτάσεις που μου έχουν γίνει στα προηγούμενα σχόλια.

                                  1. MG Hybrid
                                    Το αμάξι μου κάνει σε χώρους, στο πως δείχνει, ίσως και στο κάτι παραπάνω στην τιμή μπορώ να το αιτιολογήσω. Κολλάω όμως ακόμα στο ότι η βενζίνη στο Ελλάντα έχει τασεις roller coaster και αν κλάσει καποιος πχ στην Ινδία θα το επωμιστώ εγώ και η τσέπη μου. Συν ότι δεν έχει δοκιμαστεί ακόμα σε αξιοπιστία και after sales, άρα βάζουμε μια άνω τελεία.
                                  2. Suzuki S-Cross
                                    Καλό και τίμιο, δεν με τρελαίνει εξωτερικά, έχω τα ίδια κολλήματα σχετικά με την βενζίνη, και ας παρουσιάζει χαμηλές καταναλώσεις. Το εσωτερικό επειδή είδα ότι κάποιος το ανέφερε είναι το ίδιο εδώ και κάμποσα χρόνια και φαίνεται. Eίναι βεβαια η πιο λογική λύση και το βλέπω, ευχαριστώ και πάλι την πρόταση από τους υποστηρικτές. Σαν υστερόγραφο εδώ, και στα πλαίσια της γενικότερης συζήτησης, βρίστε με, πείτε ότι θέλετε, αλλά ένας από οτυς λόγους που κοιτούσα αμάξια από το εξωτερικό , είναι τα επίπεδα εξοπλισμού. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ καρότσα σαν του Suzuki και οποιοδήποτε αυτοκινήτου σε αυτό τον όγκο, να πρέπει να ανέβεις στα 25 ή 27 για να πάρεις clima και ΠΙΣΩ ΑΕΡΑΓΩΓΟΥΣ!
                                  3. Toyota
                                    Η μόνη υβριδική τεχνολογία που λόγω εγγύησης και χρόνων στην πιάτσα θα εμπιστευόμουν. Έχουν φίλοι το CHR και Corolla Cross και λένε τα καλύτερα. Πολύ καλές καταναλώσεις εντός πόλης, λογικές εκτός. Εντός budget θα πω το Yaris Cross, μικρό όμως για τα δικά μου γούστα και το κόστος κτήσης. Αρκετά πλαστικό και ψεύτικο μέσα. Μου αρέσει πιο πολύ το station Corolla το οποίο βέβαια από βίντεο που έχω δει οι χώροι πίσω είναι σφιχτοι για τέτοιο σκαρί. Το Corolla Cross δυστυχώς εκτός budget.
                                    Υστερόγραφο και εδώ ότι απλά δεν τους νοιάζει τους Ιάπωνες λόγω πωλήσεων να σουλουπώσουν τα εσωτερικά τους. Εξωτερικά υπάρχει μεγάλη βελτίωση βέβαια.
                                  4. Frontera / C3 Aircross
                                    Πρόσφατα μπήκα στο C3, έχει γίνει πλέον γαιδουράκι σε μέγεθος, και παίζει κάπου ανάμεσα σε B και C κατηγορία. Θα ήταν πρώτο υποψήφιο τολμώ να πω αν έβγαινε σε diesel ή αν δεν είχα διαβάσει τόσα για τον 1.2 του γκρουπ. Είπαμε δεν έχω προκαταβολικά θέματα, αλλά εδώ υπάρχει θέμα ξεκάθαρο. Έχω αμάξι 18 χρόνια και δεν έχω μείνει ποτέ στον δρόμο, σπασμένες καδένες κλπ για μένα είναι απαγορευτικά.
                                  5. C5 Aircross Diesel
                                    Φιλε @criuser με κέρασες φαρμάκι στην καρδιά με την πρόταση σου. Μεγάλο αμάξι, diesel, αυτόματο και το σημαντικότερο καινούριο, στην 1η έκδοση με 27.700 είμαι σε διαβουλεύσεις με το αφεντικό του σπιτιού αν μπορούμε να το αντέξουμε οικονομικά.
                                    Θα αναφέρω εδώ ότι ζω και εργάζομαι Αθήνα αλλά εκτός των μετακινήσεων σε όλη την Ελλάδα λόγω δουλειάς, εγώ είμαι από Ηλεία και η σύζυγος από Πιερία. Πολλά δηλαδή τα χιλιόμετρα για τα χωριά, συν βαλίτσες, συν το σκυλάκι συν τα ζαρζαβατικά που φορτώνουμε στην επιστροφή.
                                    Αυτά...
                                    Με μπερδέψατε ευχάριστα και σας ευχαριστώ απο καρδιάς. Εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

                                  Για κλείσιμο μια ιστορία από το τελευταίο ταξίδι που πήγαμε στο εξωτερικό, Βέλγιο - Ολλανδία. Νοικιάζω αμάξι, μου δίνουν Seat Arona FR. Απόλαυση το DSG, δυνατός κινητήρας ο 1.5 TSI και οι διαδρομές εκεί όλες φλατ. Μέση κατανάλωση 5 λίτρα, κόστος βενζίνης 1,50 ευρώ. Τροφή για σκέψη...

                                  G 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • C
                                    criuser last edited by

                                    Εύχομαι η ζωή σου να πηγαίνει καλά και να αλλάζεις πιο συχνά αυτοκίνητα κάπου στα 5 χρόνια, οπότε θα είναι μέχρι τότε εγγύηση και δεν σε νοιάζει τίποτα.

                                    Το 5 αιρκρος είναι ευκαιρία.

                                    Ο λόγος είναι ότι το καινούργιο σε υβριδικό 145 θα είναι γύρω στα 30000 και έτσι πρέπει να φύγει το παλιό πριν εμφανιστεί το καινούργιο.

                                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                    piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • piliourits
                                      piliourits @teo-mak last edited by

                                      @teo-mak said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                                      @ss_76 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                                      Αν κοιτάς σε μεταχειρισμένο ίσως να άξιζε να ρίξεις μια ματιά κι εδώ
                                      https://www.drive.gr/test-drives/dokimi/test-drive-mazda-cx-3-cd115
                                      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46972728-mazda-cx-3
                                      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/46380521-mazda-cx-3
                                      https://www.car.gr/classifieds/cars/view/45496939-mazda-cx-3

                                      Μοτερ ταφος και απο ευρυχωρία καμπινας οχι κατι ιδιαίτερο.

                                      Είναι στην ουσία το Mazda 2 που έβγαινε πριν το μαζντογιάρις, σε έκδοση κρος, απογοητευτικά μικρό.

                                      Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • piliourits
                                        piliourits @criuser last edited by

                                        @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                                        Εύχομαι η ζωή σου να πηγαίνει καλά και να αλλάζεις πιο συχνά αυτοκίνητα κάπου στα 5 χρόνια, οπότε θα είναι μέχρι τότε εγγύηση και δεν σε νοιάζει τίποτα.

                                        Το 5 αιρκρος είναι ευκαιρία.

                                        Ο λόγος είναι ότι το καινούργιο σε υβριδικό 145 θα είναι γύρω στα 30000 και έτσι πρέπει να φύγει το παλιό πριν εμφανιστεί το καινούργιο.

                                        Αν το C5 που λέει ο Κρουζερ είναι ντίζελ με το aisin κιβώτιο στα 27τοσα, μην το σκέφτεσαι, ζήτα κι ό,τι επέκταση εγγύησης (ετών και χιλιομέτρων) μπορείς να πάρεις και πρόλαβε το. Απ όσα περιγράφεις είναι το ιδανικό αυτοκίνητο για σένα. Τα θέματα καδενας έχουν διορθωθεί, το αντμπλου (κοινό σε όλα τα ντίζελ) αν τύχει, στο αλλάζουν, δεν έχει άλλες βλάβες, κι εφόσον το ταξιδεύεις δεν φοβάσαι και το φίλτρο dpf που είναι το μεγα ζήτημα κι εκθρονιζει το ντίζελ. Για να καταλάβεις την "αμεροληψία" μου, τώρα έχω αυτόματο ντίζελ c3 Aircross και Corolla Cross 1.8.

                                        Επιτελικό Κράτος Κυβέρνησης Αρίστων που Ηγείται της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • S
                                          spi_duster last edited by

                                          Αν ημουν στη θεση του Αντωνη και βλεποντας τις προτασεις που ειδε κι εκεινος, σε δυο γνωμες θα εδινα βαση. Του Ηλια οπως παντα, που συμπτωματικα ειναι και η πιο ανεξοδη, κρατοντας κατι που μου βγηκε πολυ καλο και συνεχιζει να ειναι. Επιλεγοντας ενα εξισου αξιοπιστο οπως το YC που εχει απο πισω γραμμενη τη λεξη αξιοπιστια στα Ιαπωνικα οπως θα ελεγε ο Φανης ή ο Μονμαν. Εξω απο το λογαριασμο απευθειας οι κινεζιες καθως το αμαξι δεν πουλιεται με το κιλο ή το μετρο. Ουτε κιμας, ουτε χαλβας. Αμαξι θελει ο ανθρωπος. Απο τα στελλαντις εχω απογοητευτει οχι λογω γατου. Πλεον στον κυκλο μου δεν υπαρχει ουτε ενας που να μην αντιμετωπισε τουλαχιστο ενα σοβαροτατο θεμα με το πεζω ή το οπελ του.Για τα σιτροεν δεν θα ασχολουμουν γνωριζοντας πως μοιραζονται τα ιδια μηχανικα μερη με τα προαναφερθεντα. Τα μαζντα εξαιρετικα μα και αρκετα τσιμπημενη τιμη σε σχεση με τα ορια του νηματοθετη. Νταστερ θα προτεινα μονο αν ειχε τον αϊθαλη και αξιοπιστο 1.5dci. Κορεα μερια τοσο τα ντιζελ οσο και τα βενζινης εβγαλαν και βγαζουν θεματα ενω οι ιδιοι οι Κορεατες ομολογουν οντας προσανατολισμενοι στην ηλεκτροκινηση πως επαψαν να τα εξελισσουν. Κοινως χεστηκαν. Τελος στα χρηματα αυτα οι συμβιβασμοι ειναι πολλοι και το μονο που θα εχει να κερδισει ειναι η μυρωδια του καινουργιου. Διχως να λυσει ουσιαστικα την ασκηση. Το νεο μελος θα βαλει πιο ουσιαστικες προτεραιοτητες ενω στο χωρο της καμπινας ενα καθισματακι ακομη θα χρειαστει και τπτ αλλο. Καλο βραδυ παιδες και με το καλο το νεο μελος στην οικογενεια του Αντωνη.

                                          ....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • G
                                            groover1972 @criuser last edited by

                                            @criuser said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                                            @groover1972 said in Προβληματισμός για νέο όχημα:

                                            Με το καλό το 4ο (με ένα προυτς, που έλεγε και ο πατέρας μου).

                                            Αν σε παίρνει χρηματικά, θα σου έλεγα MG, αλλά δεν ξέρει κανείς περί αξιοπιστίας.

                                            Θα σου πρότεινα μεταχειρισμένο Scross του 2021, ήπιο υβριδικό για να έχεις πολλά.

                                            Αξιόπιστο, χωρίς τέλη κυκλοφορίας, με πολλούς χώρους. Μπορεί η σχεδίαση του, να μην αρέσει σε κάποιους, αλλά πατάς κουμπί και δεν τρέμει η καρδιά σου, τι λαμπάκι θα σου ανάψει. Το θεωρώ κύριο για ήρεμη καρδιακή λειτουργία.

                                            Μην το αλλάζεις τώρα το τροπάριο ?

                                            Αυτά έγραψες.

                                            Σε ποιόν ?

                                            Σε αυτόν που όπως δήλωσε δεν είχε πρόβλημα 11 χρόνια και 210000 χλμ με το δικό του Σιτροέν.

                                            Αρα για ποιο λόγο να του προτείνεις κάτι άλλο που είναι κατά την άποψη σου αξιόπιστο ?

                                            Δεν ήταν αξιόπιστο το δικό του ?

                                            Και προφανώς όταν ο γάτος μας βγάζει ότι πρόβλημα υπάρχει σε Στελλάντις σε όλα τα φόρουμ του κόσμου και ταυτόχρονα βγαίνει και προτείνει παντού ότι γουστάρει και εδώ είναι απών, αυτά όλα κάτι σημαίνουν.

                                            Η μήπως να ξαναδούμε όλα τα νήματα της Πεζώ που υπάρχει φοβερό μπούλινγκ από κατόχους άλλων αυτοκινήτων ?

                                            Οπότε μην τα γυρίζετε τα θέματα.

                                            Πραγματικά, δεν σε καταλαβαίνω. Είπα εγώ ποτέ ότι έχουν θέμα τα Citroën? Δεν είχα ποτέ μου Citroen, αλλά Clio του 1996. Αναφέρω κάπου ότι το δικό του είναι αναξιόπιστο;

                                            Αν και γελούσα μέχρι τώρα, για την γκρίνια μεταξύ εσένα και του Γατου, πλέον μου είναι ακατανόητο.

                                            Όποιος έχει για σένα Suzuki, μένει στο ίδιο σπίτι με τον Γάτο, και αν προτείνει οτιδήποτε εκτός Citroen, είναι αντίπαλός σου;

                                            Τι να πω. Συγκεντρωσουουουου....

                                            C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr