-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.
Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)
CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500
Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.
Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους.
-
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους.
Μα δεν μειώνονται οι ρύποι αν δεις τις τιμές εργοστασίου. Ίδιοι με πριν (εκτός αν αλλάζει το wltp στο μέλλον και δεν το έχω).
-
Για τα
το μονοξείδιο και τα άκαυστασωματιδια μάλλον γίνονται αυτές οι αλλαγές όχι για το διοξείδιο. -
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.
Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)
CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500
Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.
Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους.
Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια
-
@groover1972 said in SUZUKI FORUM:
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.
Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)
CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500
Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.
Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους.
Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια
Αυτή είναι διαθέσιμη στις 1500σαλ, σε συνδυασμό με την μείωση της ιπποδύναμης, το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς πιο αργό στις ρεπρίζ.
-
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@groover1972 said in SUZUKI FORUM:
@npapanik said in SUZUKI FORUM:
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.
Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)
CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500
Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.
Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους.
Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια
Αυτή είναι διαθέσιμη στις 1500σαλ, σε συνδυασμό με την μείωση της ιπποδύναμης, το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς πιο αργό στις ρεπρίζ.
Προσωπικά δεν νομίζω να έχει διακριτη διαφορά λόγω μικρού βάρους του αυτοκινήτου, αλλά αν αλλάξει θα είναι κρίμα, γιατί το αυτοκίνητο, κινείται σβέλτα.
-
Και από ότι φαίνεται καταργείται και το εξαιρετικά επιτυχημένο strong hybrid.
-
@antonakis said in SUZUKI FORUM:
Και από ότι φαίνεται καταργείται και το εξαιρετικά επιτυχημένο strong hybrid.
-
Άρα……τι θα έχουν για αυτόματο;
-
Το 1.4 μάλλον με το παλιό aisin.
-
Μακάρι…..
SUZUKI FORUM