Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SUZUKI FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SUZUKI FORUM
    • 1
    • 2
    • 79
    • 80
    • 81
    • 82
    • 83
    • 83 / 83
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    78
    1650
    51338
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • npapanik
      npapanik @antonakis last edited by

      @antonakis said in SUZUKI FORUM:

      Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.

      Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)

      CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500

      Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.

      Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους. 😠

      Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
      Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

      antonakis G 2 Replies Last reply Reply Quote 0
      • antonakis
        antonakis @npapanik last edited by

        @npapanik said in SUZUKI FORUM:

        Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους.

        Μα δεν μειώνονται οι ρύποι αν δεις τις τιμές εργοστασίου. Ίδιοι με πριν (εκτός αν αλλάζει το wltp στο μέλλον και δεν το έχω).

        Moments before detonation...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          super-t last edited by super-t

          Για τα το μονοξείδιο και τα άκαυστα σωματιδια μάλλον γίνονται αυτές οι αλλαγές όχι για το διοξείδιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            groover1972 @npapanik last edited by

            @npapanik said in SUZUKI FORUM:

            @antonakis said in SUZUKI FORUM:

            Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.

            Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)

            CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500

            Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.

            Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους. 😠

            Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια

            npapanik 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • npapanik
              npapanik @groover1972 last edited by

              @groover1972 said in SUZUKI FORUM:

              @npapanik said in SUZUKI FORUM:

              @antonakis said in SUZUKI FORUM:

              Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.

              Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)

              CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500

              Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.

              Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους. 😠

              Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια

              Αυτή είναι διαθέσιμη στις 1500σαλ, σε συνδυασμό με την μείωση της ιπποδύναμης, το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς πιο αργό στις ρεπρίζ.

              Suzuki Swift Sport (2019, ZC33S)
              Hyundai Tucson Premium G1.6 T-GDi 180PS, 48V, 7DCT, 4WD (2023, NX4e)

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                groover1972 @npapanik last edited by

                @npapanik said in SUZUKI FORUM:

                @groover1972 said in SUZUKI FORUM:

                @npapanik said in SUZUKI FORUM:

                @antonakis said in SUZUKI FORUM:

                Οι φήμες επιβεβαιώνονται εξ Ουγγαρίας.

                Το 1.4mild hybrid πλέον στα 109 άλογα (81kW)

                CO2 φαίνονται ίδια με πριν, μέγιστη ισχύς στις 4.500 αντί για 129@5.500

                Και το εύρος απόδοσης της ροπής έπεσε -500rpm.

                Είναι σαφώς προτιμότερο να μειώσουμε την ενεργητική ασφάλεια με αντιστάθμισμα τους χαμηλότερους ρύπους. 😠

                Η ροπή με την μπαταρία όμως μένει ίδια

                Αυτή είναι διαθέσιμη στις 1500σαλ, σε συνδυασμό με την μείωση της ιπποδύναμης, το αυτοκίνητο θα είναι σαφώς πιο αργό στις ρεπρίζ.

                Προσωπικά δεν νομίζω να έχει διακριτη διαφορά λόγω μικρού βάρους του αυτοκινήτου, αλλά αν αλλάξει θα είναι κρίμα, γιατί το αυτοκίνητο, κινείται σβέλτα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • antonakis
                  antonakis last edited by

                  Και από ότι φαίνεται καταργείται και το εξαιρετικά επιτυχημένο strong hybrid.

                  Moments before detonation...

                  A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • A d P
                    A d P moderator @antonakis last edited by

                    @antonakis said in SUZUKI FORUM:

                    Και από ότι φαίνεται καταργείται και το εξαιρετικά επιτυχημένο strong hybrid.

                    😁😁

                    I EAT MILF AND COOKIES

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lap last edited by

                      Άρα……τι θα έχουν για αυτόματο;

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • antonakis
                        antonakis last edited by antonakis

                        Το 1.4 μάλλον με το παλιό aisin.

                        Moments before detonation...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by

                          Μακάρι…..

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 79
                          • 80
                          • 81
                          • 82
                          • 83
                          • 83 / 83
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr