-
Σε χρώμα Lexus και γενικά δείχνει αρκετά upmarket.
ΗToyota βλέπει το κενό που υπάρχει στην αγορά για μικρά οικονομικά city cars και τρέχει να το καλύψει! -
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η TOYOTA το έκανε σωστά με το AYGO X!!!!!
ηταν μια κακιστη επιλογη με τον αναιμικο κινητηρα που είχε ενω ηταν ταμαμ σαν μικρο αμαξακι πολής A-SUV. Τωρα αν βαλουν υβριδικο κινητηρα ωστε να τραβαει και να παει και ηλεκτρικα μεσα στην πολη σε μικρες ταχυτητες και παραλληλα κρατησουν λογική την τιμή ειναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ για πόλη μετα τα ηλεκτρικα (αφου κάποιοι δεν εχουν δικό τους χωρο να φορτισουν ενα ηλεκτρικο οπότε για αυτούς ειναι φανταστικο) + οτι θα μπορει να πάει και ταξιδάκι ενω τα ηλεκτρικα δεν μπορουν. Σιγουρα δεν θα είναι ευχαριστο ταξιδι σε τοσο μικρο οχημα αλλα για νεους ανθρωπους είναι ΣΟΥΠΕΡ και έτσι
Γενικα Φανταστικο ΑΝ και εφοσον δεν το βάλουν σε παραλογη τιμη. 20000 ευρώ για μια καλά εξοπλισμενη εκδοση και ας μην ειναι FULL extra σε ενα A-SUV με καλές επιδοσεις οικονομία με Full hybrid συστημα είναι μια κανονική και λογική τιμη
Αν δεν αγοραζα ηλεκτρικο (αφου εχω την δυνατοτητα φορτισης) αυτό το αμαξι θα ήταν η επιλογή μου σαν δευτερο αυτοκίνητο. Εχει ακριβως οτι θα ήθελα σε 2ο αμάξι.
-
@cirus said in TOYOTA FORUM:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ η TOYOTA το έκανε σωστά!!!!!
ηταν μια κακιστη επιλογη με τον αναιμικο κινητηρα που είχε ενω ηταν ταμαμ σαν μικρο αμαξακι πολής A-SUV. Τωρα αν βαλουν υβριδικο κινητηρα ωστε να τραβαει και να παει και ηλεκτρικα μεσα στην πολη σε μικρες ταχυτητες και παραλληλα κρατησουν λογική την τιμή ειναι ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ για πόλη μετα τα ηλεκτρικα (αφου κάποιοι δεν εχουν δικό τους χωρο να φορτισουν ενα ηλεκτρικο οπότε για αυτούς ειναι φανταστικο) + οτι θα μπορει να πάει και ταξιδάκι ενω τα ηλεκτρικα δεν μπορουν. Σιγουρα δεν θα είναι ευχαριστο ταξιδι σε τοσο μικρο οχημα αλλα για νεους ανθρωπους είναι ΣΟΥΠΕΡ και έτσι
Γενικα Φανταστικο ΑΝ και εφοσον δεν το βάλουν σε παραλογη τιμη. 20000 ευρώ για μια καλά εξοπλισμενη εκδοση και ας μην ειναι FULL extra σε ενα A-SUV με καλές επιδοσεις οικονομία με Full hybrid συστημα είναι μια κανονική και λογική τιμη
Χρειάστηκε να το μεγαλώσουν λίγα εκατοστά για να χωρέσει το υβριδικό σύστημα οπότε πλέον είναι ~3,7μ. Ελπίζω και πιστεύω θα είναι οριακά κάτω από τα 20κ το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού.
Άκυρο με το Aygo αλλά μου έβγαλε και αυτό στα recommended.. 6th gen plug in hybrid system
Youtube Video -
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@criuser said in TOYOTA FORUM:
Με το γιάρις κρος να ξεκινάει από τα 25000 και το απλό γιάρις από τα 21000, υπάρχει χώρος για το Αιγκο να ξεκινάει από τα 18000.
Στα specs κρατάνε την ίδια ζάντα 175/60/18 που φαίνεται υπερβολική
Με την αλλαγή ελαστικών πρέπει να έχει πολύ κλάμα!
-
Αν το καινούργιο Aygo X γράφει στην ΕΟ καταναλώσεις σαν του Yaris Hybrid HB ίσως δώσω το παλιό καλό μου yaris diesel ...
Αρκεί να εχει μεγάλο ντεπόζιτο να βγάζω το Θεσσαλονίκη - Αθήνα ακατούρητοςΚαλά αν το βγάλουν με το HEV των 130 αλόγων θα έχουμε το πρώτο "λαικό" υβριδικό Gti
-
@monman2 said in TOYOTA FORUM:
Αν το καινούργιο Aygo X γράφει στην ΕΟ καταναλώσεις σαν του Yaris Hybrid HB ίσως δώσω το παλιό καλό μου yaris diesel ...
Αρκεί να εχει μεγάλο ντεπόζιτο να βγάζω το Θεσσαλονίκη - Αθήνα ακατούρητοςΚαλά αν το βγάλουν με το HEV των 130 αλόγων θα έχουμε το πρώτο "λαικό" υβριδικό Gti
ειναι το πρώτο Toyota που θα αγοραζα αμεσα και γω και θα ήταν μάλιστα το πρώτο στην λίστα μου αν δεν υπήρχαν τα ηλεκτρικα.
Και είμαι γνωστος hater της toyota. Αλλα ειμαι τεράστιος Fan των μικρων πρακτικών αυτοκινητων με χώρους και οικονομία. Και αυτό αν του βάλεις το υβριδικό συστημα της toyota πάει κατευθειαν κορυφη.
Με τον παλιο κινητηρα το εβρισκα μια βλακεία και μιση και χαμένη ευκαιρία. Προτιμούσα το ignis από αυτό πολύ περισσότερο. Και θορυβώδες και ανεμικός κινητήρας και όχι τόσο καλή κατανάλωση. Ενω το αμαξακι είχε ολα τα podentials, πήγαν και το χαντακωσαν με την επιλογη ενος κάκιστου κινητηριου συνόλου.
Και όπως τότε που το έθαψα όταν βγηκε λόγω αυτού, ετσι τώρα θα το αποθεώσω γιατι εκαναν αυτό που έπρεπε να κάνουν από την αρχή και το έγραφα από τότε.
Πάει κατευθειαν για best seller εκτος αν βγαλει ο ανταγωνισμός κάτι αντιστοιχο που μέχρι στιγμης δεν υπάρχει. Μονο το ignis υπάρχει και ηταν και καλύτερο από το προηγουμενο augo X, αλλα τωρα αλλαζει αρδην με αυτό το υβριδικο συνολο. Το augo x πήρε κεφάλι με διαφορα. Απλα το ignis μαρεσει που το πίσω κάθισμα είναι συρόμενο, το augo δεν το έχει αυτό. αλλα το κινητηριο συνολο είναι πιο σημαντικο.
-
Το 2025 έχει μπει πλ δυναμικά για την Toyota!
-
Μην τρελαίνεστε, αυτοί είναι ικανοί να το τιμολογήσουν ακριβώς αντίστοιχα με το yaris, εκτός αν τσιμπήσει και άλλο το yaris για να κάνει χώρο στο aygo x
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Μην τρελαίνεστε, αυτοί είναι ικανοί να το τιμολογήσουν ακριβώς αντίστοιχα με το yaris, εκτός αν τσιμπήσει και άλλο το yaris για να κάνει χώρο στο aygo x
Σιγουρα παιζει καθοριστικο ρόλο η τιμολόγιση, δεν αμφιβαλω καθολου σε αυτο που γραφεις. Αλλα αν ειναι λογικη το αμαξακι τικάρει όλα τα αλλα κουτακια που χρειαζεται κάποιος. Την τιμη δεν την ξερουμε ακόμα οποτε σχολιαζουμε αυτά που ξερουμε.
-
Το 20 που κυκλοφόρησε η τρέχουσα γενιά του Yaris με 18κ αγόραζες το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού hybrid.
https://www.caroto.gr/2020/07/08/οι-τιμές-πώλησης-του-νέου-toyota-yaris-στην-ελλάδ/ -
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Το 20 που κυκλοφόρησε η τρέχουσα γενιά του Yaris με 18κ αγόραζες το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού hybrid.
https://www.caroto.gr/2020/07/08/οι-τιμές-πώλησης-του-νέου-toyota-yaris-στην-ελλάδ/και εγώ με αυτόν τον τιμοκατάλογο πήρα το Premier 21.720
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
@vdx said in TOYOTA FORUM:
Το 20 που κυκλοφόρησε η τρέχουσα γενιά του Yaris με 18κ αγόραζες το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού hybrid.
https://www.caroto.gr/2020/07/08/οι-τιμές-πώλησης-του-νέου-toyota-yaris-στην-ελλάδ/και εγώ με αυτόν τον τιμοκατάλογο πήρα το Premier 21.720
Σχεδόν 30% αύξηση στην τιμή σε 5 χρόνια!
-
Παραπάνω ο Τόμας λέει οτι το υβριδικό Aygo X θα έχει τον ίδιο κύκλο στροφής με το προηγούμενο 1.0 δηλ 9,4 μέτρα (4,7 ακτίνα στροφής)
Για σύγκριση το τωρινό Yaris Hybrid έχει 10,4.
Η διαφορά φαίνεται μικρή αλλά σε συνδυασμό με τους μείον 30 σχεδόν πόντους στο μήκος γίνεται τεράστια στην καθημερινή χρήση.Πως το ξέρω;
Το yaris diesel που εχω είναι style έκδοση και εχει sport κρεμαγιέρα με "αίσθηση"αλλά κύκλο στροφής 11,6
Το yaris cross εχει κύκλο στροφής 10,6 και παρά τα 20 εκατοστά μεγαλύτερο μήκος στρίβει με την μία ενώ στο ίδιο σημείο το sport diesel κάνει όπισθεν ...φανταστείτε πως θα χώνεται το Aygo X σε δύσκολα σημεία με την συνδρομή του αστραπιαίου e-cvt
-
Honda e
8,6m -
-
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Honda e
8,6mαμαξαρα! αλλα ηταν πολυ ακριβο ή με πολυ μικρη μπαταρια. Αν ειχε μεγαλυτερη μπαταρια ή ηταν φτηνοτερο και εβγαινε τωρα, θα εσπαγε ταμεια.
-
Για πρώτη φορά σε Toyota, τα στοιχεία της μπαταρίας τοποθετούνται κατά μήκος του πατώματος κάτω από τα πίσω καθίσματα, επιτρέποντας χαμηλό κέντρο βάρους και βελτιωμένη ευστάθεια, χωρίς να επηρεάζεται η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ. Η βοηθητική μπαταρία μεταφέρθηκε κάτω από τον χώρο αποσκευών.
Η Toyota έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην ηχομόνωση, τοποθετώντας υλικά μείωσης θορύβων στο ταμπλό, το καπό, το δάπεδο και την εξάτμιση. Παχύτερα τζάμια και πρόσθετη ηχομόνωση καθιστούν την καμπίνα πιο ήσυχη, ιδιαίτερα σε αστικές συνθήκες.
Στο τομέα της ασφάλειας, το Aygo X HEV εξοπλίζεται με την ανανεωμένη σουίτα Toyota Safety Sense, περιλαμβάνοντας συστήματα όπως το Pre-Collision System, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας και Proactive Driving Assist. Για πρώτη φορά υποστηρίζονται και ασύρματες αναβαθμίσεις λογισμικού.
-
-
@dettol said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Honda e
8,6mαμαξαρα! αλλα ηταν πολυ ακριβο ή με πολυ μικρη μπαταρια. Αν ειχε μεγαλυτερη μπαταρια ή ηταν φτηνοτερο και εβγαινε τωρα, θα εσπαγε ταμεια.
Ήταν Και ακριβό Και με μικρή μπαταρία!
-
@vdx said in TOYOTA FORUM:
@ataim said in TOYOTA FORUM:
Honda e
8,6mΜέχρι και οι Honda έχει ξεχάσει την ύπαρξη του!
Εμένα πάλι δεν με αφήνουν!!!
Είναι ένα σε χρώμα πράσινο stabilo δίπλα στην δουλειά και το βλέπω κάθε μέρα!
TOYOTA AYGO X