-
@vagkirk said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Στα 2 τεστ που έχει συμμετάσχει ως τώρα βγήκε πρώτο.
Έλεγα και εγώ σε 2ο αυτοκίνητο με 225/45/17 να βάλω τα Assymetric 6 καθώς είμαι πολύ ευχαριστημένος σε άλλο αλλά ...με εψησε και εμένα ο Δίας για Pirelli!
Δεν μου άρεσαν και εμένα τα Cinturanto παλιότερα κυρίως γιατί αργούσαν να ζεσταθούν.
Δώσε μας feedback αν τα δοκιμάσεις.
Το ξέρω, γιατι τα κοίταζα και για εμένα και επίσης τα προτείνει και ο φίλος λαστιχάς μου - που βέβαια ειναι κυρίως Pirelli dealer. Θα τα βάλει την Τετάρτη, οπότε κάποια στιγμή μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα το οδηγήσω να δω.
-
Εχει καποιος δοκιμασει wastelake;
-
@gol said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Εχει καποιος δοκιμασει wastelake;
Και να τα δοκιμαασε, δεν θα ζει να μας πει
-
Τα εχει δοκιμασει καποιος τα καλοκαιρινα westlake;
-
Με αυτό το όνομα...δεν θα είχα υψηλές προσδοκίες...
-
Westlake.
-
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Δεν το δοκίμασα Ηλία,τη Δευτέρα το βράδυ από Μέτσοβο Χρυσοβίτσα θα κάνω μια δοκιμή, είναι αυτόματο φοβάμαι μην έχω περιπέτειες. Πάντως με γκάζι -χωρις-σταθερο δεν έχει διαφορά.
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Σκέφτεσαι ημιαξόνια;
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@nontaskatsaras said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Σκέφτεσαι ημιαξόνια;
Ναι εσωτερικους μπιλιοφορους αν και χωρις γκαζι δε θα ετρεμε, ρουλεμαν τροχων ισως αν μετα απο εσακια χανει το πεταλι του φρενου στην πρωτη πεταλια.
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nontaskatsaras said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Σκέφτεσαι ημιαξόνια;
Ναι εσωτερικους μπιλιοφορους αν και χωρις γκαζι δε θα ετρεμε, ρουλεμαν τροχων ισως αν μετα απο εσακια χανει το πεταλι του φρενου στην πρωτη πεταλια.
Μπιλιοφοροι εσω-εξω αλλαχθηκαν όταν αγοράστηκε το χειμώνα και όντως πριν αλλαχθούν η συμπτωματολογία ήταν διαφορετική. Έχουν ελεγχθεί και τα ημιαξόνια και ο κεντρικός. Πήγε και μένα το μυαλό σε ρουλεμάν.......
Αουτσάιντερ βάσεις μηχανή?!
Μου έχουν σπάσει τα νεύρα γιατί πάω Καλαμπάκα -Τζουμερκα και Εγνατία ή θα πάω μέχρι 100χαω ή με 140χαω πληρώς παράνομος σε αυτό το κομμάτι.
Θα παραγγείλω άλλα 10 μπουλόνια για τους αποστάτες των μερκ για να δοκιμάσω με τις ζάντες των μερκ.
Οι ζάντες είναι οεμ audi με διπλό εξωτερικό τοίχωμα..... Πολλοί έχουν ταλαιπωρηθεί......... - ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nontaskatsaras said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Σκέφτεσαι ημιαξόνια;
Ναι εσωτερικους μπιλιοφορους αν και χωρις γκαζι δε θα ετρεμε, ρουλεμαν τροχων ισως αν μετα απο εσακια χανει το πεταλι του φρενου στην πρωτη πεταλια.
Ηλία όχι , το πεντάλ είναι μία χαρά, έχω νιώσει να υποχωρεί μόνο μετά από απανωτά φρενάρισματα σε κατάβαση άσχημη..... αλλά και εκεί κανένας κραδασμός.
Φρενάρισμα 140χαω -80χαω δεν αλλάζει ο κραδασμός.
Το ότι μετά τη συμπληρωματική ζυγοστάθμιση ( πρόσθεσαν αντίβαρα δεν αφαίρεσαν τα προηγούμενα) χειροτέρεψε? Τα έξτρα γραμμάρια 5+10 δεν εξηγούν τρεμουλα?
Τελευταία σκέψη ότι το διπλό εξωτερικό τοίχωμα της ζάντας κρατάει μετακινούμενη βρωμιά, πολλοί το αφαιρούν και λένε ότι ησυχάζουν - ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nontaskatsaras said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Σκέφτεσαι ημιαξόνια;
Ναι εσωτερικους μπιλιοφορους αν και χωρις γκαζι δε θα ετρεμε, ρουλεμαν τροχων ισως αν μετα απο εσακια χανει το πεταλι του φρενου στην πρωτη πεταλια.
Ηλία όχι , το πεντάλ είναι μία χαρά, έχω νιώσει να υποχωρεί μόνο μετά από απανωτά φρενάρισματα σε κατάβαση άσχημη..... αλλά και εκεί κανένας κραδασμός.
Φρενάρισμα 140χαω -80χαω δεν αλλάζει ο κραδασμός.
Το ότι μετά τη συμπληρωματική ζυγοστάθμιση ( πρόσθεσαν αντίβαρα δεν αφαίρεσαν τα προηγούμενα) χειροτέρεψε? Τα έξτρα γραμμάρια 5+10 δεν εξηγούν τρεμουλα?
Τελευταία σκέψη ότι το διπλό εξωτερικό τοίχωμα της ζάντας κρατάει μετακινούμενη βρωμιά, πολλοί το αφαιρούν και λένε ότι ησυχάζουνΒαλε φωτο απο τις ζαντες.
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
Η ζαντα παταει σωστα στην πατουρα του μουαγιε για το κεντραρισμα της?
-
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@nontaskatsaras said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@ilias-a said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
@w202-amg said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Μόλις έκανα ζυγοστάθμιση ξανά..... Οι 3 τροχοί ζητούσαν 5+10 γραμμάρια ο ένας στο μηδέν. Το τρέμουλο ίσως και λίγο χειρότερο. Εξήγηση?
- ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
Τι προτείνετε?
Το αμάξι έχει μετρηθεί μέχρι και με ρολόι και φέρει καινούργια τα πάντα σε ανάρτηση,μπιλιοφορους. Φρενάρισμα αψογο
Τέρμα γκάζι δεν υπάρχει ίχνος τρέμουλο -κραδασμο
Με νεκρα σε αυτα τα χιλιομετρα σου τρεμει?
Σκέφτεσαι ημιαξόνια;
Ναι εσωτερικους μπιλιοφορους αν και χωρις γκαζι δε θα ετρεμε, ρουλεμαν τροχων ισως αν μετα απο εσακια χανει το πεταλι του φρενου στην πρωτη πεταλια.
Ηλία όχι , το πεντάλ είναι μία χαρά, έχω νιώσει να υποχωρεί μόνο μετά από απανωτά φρενάρισματα σε κατάβαση άσχημη..... αλλά και εκεί κανένας κραδασμός.
Φρενάρισμα 140χαω -80χαω δεν αλλάζει ο κραδασμός.
Το ότι μετά τη συμπληρωματική ζυγοστάθμιση ( πρόσθεσαν αντίβαρα δεν αφαίρεσαν τα προηγούμενα) χειροτέρεψε? Τα έξτρα γραμμάρια 5+10 δεν εξηγούν τρεμουλα?
Τελευταία σκέψη ότι το διπλό εξωτερικό τοίχωμα της ζάντας κρατάει μετακινούμενη βρωμιά, πολλοί το αφαιρούν και λένε ότι ησυχάζουνΒαλε φωτο απο τις ζαντες.
https://www.ebay.com/itm/255568154958
Καλύτερα φαίνεται εδώ
Ναι είναι οι δικές του και το τσεκαραμε ότι εφαρμόζουν ακριβώς.. καθαρές επιφάνειες επίσης. - ανοχές είναι αυτές δεν επηρεάζουν.
-
Ζάντες, λάστιχα τσεκαρισμενο ότι δεν έχουν στραβωμα;
Αν πάτε τις μπροστά ζάντες πίσω κάνει το ίδιο; -
@panos2171 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Ζάντες, λάστιχα τσεκαρισμενο ότι δεν έχουν στραβωμα;
Αν πάτε τις μπροστά ζάντες πίσω κάνει το ίδιο;Δεν αλλάξαμε είναι η αλήθεια θέσεις. Θα δοκιμάσω σίγουρα να φέρω μπροστά τη ζάντα που δεν έβγαλε απόκλιση στη ζυγοστάθμιση.
Λάστιχα ολοκαίνουρια conti pc6.
Έγω πάντα θυμάμαι οι ζάντες -λαστιχα να ζητάνε 5-10-15 γραμμάρια ... Τώρα τα 5-10 γραμμάρια δεν παίζουν ρόλο?
Νιώθω ότι το πρόβλημα είναι όντως η ζυγοστάθμιση οι ζάντες αυτές έχουν κατά βαση το περισσότερο βάρος στη ' φάτσα ' ,στο μηχάνημα το πλάτος στο οποίο τοποθετούμε αντίβαρα είναι 5εκ πιο μέσα .. αν το μηχάνημα έχει 5-10γρ ανοχές όπως λένε και το σημείο αυτών είναι στη γκρίζα ζώνη των 5εκ που δεν βλέπει απόλυτα σωστά το μηχάνημα ζήτω που καηκαμε στα 100+.
Αν το μηχάνημα έβλεπε με καλή ακρίβεια τύπου 1-2 γραμμαρίων το αντίκτυπο του ότι δεν γίνεται ζυγοστάθμιση στο συνολικό πλάτος της ζάντας θα ήταν υποπολλαπλάσιο αυτού που λαμβάνει χώρα τώρα.
Το μηχάνημα είναι σύγχρονο.......
Μένω και πάλι στο συνδυασμό ζάντες λάστιχα γιατί στο ίδιο μηχάνημα έβγαλε 0, τώρα χωρίς να ακουμπήσουμε τα αντίβαρα ζητούσε εκτός από τον ένα τροχό 5+10 γραμμάρια και το τρέμουλο έχει γίνει πιο έντονο και κατέβηκε 10χαω πιο κάτω .
Εν τω μεταξύ ο υπάλληλος ήταν άλλος και όταν του εξήγησα ,με κοιτούσε,σκαλωσε και μετά άκουσα τα περί ανοχών που δεν μου στέκει.
Θα φέρω μπροστά σήμερα τη ζάντα που είχε σταθερά 0 , θα σφιξω της βίδες από τα πρόσωπα των ζαντών,Τρίτη θα πάρω τηλ αν έχουν κάτι άλλο να προτείνουν και στη συνέχεια θα πάω να κάνω αλλού ζυγοστάθμιση.
Το chat θεωρεί ότι τα 5-10γραμμαρια απόκλιση σε τόσο βαριές ζάντες είναι πάρα πολλά και προκαλούν αισθητά συμπτώματα. Προτείνει ζυγοστάθμιση με roadforce αλλά δεν έχω δει ποτέ τέτοιο μηχανήμα. -
Είχα πάθει κάτι αντίστοιχο αλλά εκεί έφταιγε το τάσι.
Το αυτοκίνητο από τα 110 μέχρι τα 130 είχε τρέμουλο, μετά σταματούσε. Ευθυγραμμίσεις συνεχώς και όλοι λέγαν ότι όλα δείχνουν εντάξει. Ο μηχανικός σκέφτηκε να κάνουμε αντίστροφη τις ροδες. Το τρέμουλο μειώθηκε αλλά υπήρχε, μετά είπε να βγάζουμε ένα ένα τα τασια και τελικά βρέθηκε η μία ζάντα ελαφρώς στραβωμενη, χωρίς το τάσι δηλαδή ναι μεν τρέμουλο αλλά αμελητέο.Στη δική σου περίπτωση ίσως κάποια ζάντα. Θυμάσαι αν το τρέμουλο άρχισε μετά από αλλαγή ελαστικών; Μην έπεσες σε κανένα με στραβό σκελετό δηλαδή
-
@panos2171 said in Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]:
Είχα πάθει κάτι αντίστοιχο αλλά εκεί έφταιγε το τάσι.
Το αυτοκίνητο από τα 110 μέχρι τα 130 είχε τρέμουλο, μετά σταματούσε. Ευθυγραμμίσεις συνεχώς και όλοι λέγαν ότι όλα δείχνουν εντάξει. Ο μηχανικός σκέφτηκε να κάνουμε αντίστροφη τις ροδες. Το τρέμουλο μειώθηκε αλλά υπήρχε, μετά είπε να βγάζουμε ένα ένα τα τασια και τελικά βρέθηκε η μία ζάντα ελαφρώς στραβωμενη, χωρίς το τάσι δηλαδή ναι μεν τρέμουλο αλλά αμελητέο.Στη δική σου περίπτωση ίσως κάποια ζάντα. Θυμάσαι αν το τρέμουλο άρχισε μετά από αλλαγή ελαστικών; Μην έπεσες σε κανένα με στραβό σκελετό δηλαδή
Το αμάξι το αγόρασα το χειμώνα, τα λάστιχα ήταν πατημένα από ακινησία κτλ, υπήρχε και ένα τρέμουλο με γκαζι-χωρις από μπιλιοφορους αλλαχθηκαν όλα. Αλλαχθηκε μέχρι και ρουλεμάν εξόδου διαφορικού μπροστά γιατί είχε μικρό παίξιμο αλλά καμία διαφορά. Τώρα άλλαξα λάστιχα και πλέον είναι σαφές ότι το αμάξι δεν έχει θέμα και είναι στο τιμόνι.... Το χαρακτηριστικό ψάρεμα δεξιά αριστερά.
Έχω σωστά δαχτυλίδια και αποστάτες....περιμένω άλλα 10 μπουλόνια για να βάλω ολόκληρη τη τετράδα από τα μερκ για να βγει άκρη.
Επιλογή Ελαστικών & Ζαντών!!! Ζητείται βοήθεια.... [#3]