-
Ε γιατί είναι; Για να τρέχεις, που; Στις πίστες ....πόσοι πάνε σε πίστες και τις σκίζουν;
Για μόστρα είναι μπας και ρίξουν καμιά στο κρεβάτι
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
Πόσοι τα οδηγούν πραγματικά και για το πως έχουν φτιαχτεί να οδηγούνται?
Πίστεψέ με, αρκετοί. Τυχαίες φωτό από το Ferrari Club στην πίστα των Σερρών.
Η 599 έχει τρελό γκάζι, πιάσαμε άνετα 230+ στα 700 μέτρα της ευθείας.
Και κάνεις λάθος για τις Lambo.
@lap said in PEUGEOT FORUM:
Ε γιατί είναι; Για να τρέχεις, που; Στις πίστες ....πόσοι πάνε σε πίστες και τις σκίζουν;
Για μόστρα είναι μπας και ρίξουν καμιά στο κρεβάτι
Οι ιδιοκτήτες είναι 40-50-60 χρονών με ένα σωρό άλλες ευκαιρίες για να βγάλουν γκόμενα, δεν περιμένουν από το αυτοκίνητο τους. Τα αυτοκίνητα τα έχουν για τον χαβαλέ τους. Πάντως με την 430 είχαμε 300αρίσει, όχι στην πίστα...
-
Ειδικά σε αυτές τις ηλικίες δεν μπορούν με άλλον τρόπο να κεντρίσουν το βλέμμα μιας νεαρής όμορφης κοπέλας.
Εδω δεν μπορούν πια οι 40 δες με γυμνασμένα κορμιά. Οι 60-70ρηδες δεν έχουν καμία ελπίδα κια είναι τελείως αδιάφοροι στο ωραίο φύλλο. Οπότε η Ferrari καλύπτει το κενό πρώτης γνωριμίας. Μετά δεν αμφιβάλλω πως η προσωπικοτητα ενός ανθρώπου όταν τον γνωρίζεις μπορεί να είναι ερωτεύσιμη αλλά η πρώτη εικόνα βοηθά με ένα αλογάκι.
-
Μόνοι εσύ μιλάς για γκομενίτσες lap. Στα meetings για αυτοκίνητα μόνο είναι οι συζητήσεις. Αν παραβρεθείς ποτέ θα το δεις.
-
Εμ τους ξέρω γιατί γνωρίζω αρκετούς με λεφτά.
Δεν λέω ότι δεν τους αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά ούτε η μέση τους βοηθά, ούτε τα αντανακλαστικά τους, ούτε η φυσική τους κατάσταση ώστε να βγάλουν πολλούς γύρους με τα αλογάκια στα όρια.
Απλώς κάνουν γρήγορους γύρους. Αυτό πιστεύω συμβαίνει
Είναι απόλυτα λογικο και φυσικό.
Για αυτό και τα βλέπεις όπως στο Μονακό σε επίδειξη έξω από καζίνο εστιατόρια και κλαμπς. Εάν ήμουν πλούσιους και 70 ετών με αλογάκι θα ήξερα γιατί το πήρα. Αλλωστε άνθρωποι με αυτά τα χρήματα θεωρώ πως για να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο μάλλον τίποτα δεν κάνουν τυχαία. Έχουν μια συγκεκριμένη στρατηγική πίσω από κάθε απόφαση τους εκτός αν είναι..........τρτρτρτρτρτ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΙ
-
Τι θες να κάνουν; Να βγάλουν ολόκληρο Grand Prix? Έτσι κι αλλιώς τα πολιτικά λάστιχα δεν βγάζουν πάνω από 5-6 γρήγορους γύρους χωρίς κρύωμα, εκτός αν φοράς κανένα Pirelli Trofeo RS.
Το θέμα είναι ότι δεν τα έχουν όλοι για τα μπουζούκια (θα πάνε κι εκεί κάποιοι, γιατί όχι;), όπως το έχετε στο μυαλό σας.
-
ΡΕ δεν παίρνετε τα κουβαδάκια σας και σε άλλη παραλία, γιατί μας χαλάτε εδώ το θέμα....
Αντε μπράβο...
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Πίστεψέ με, αρκετοί. Τυχαίες φωτό από το Ferrari Club στην πίστα των Σερρών.
Εεε πόσοι ειναι αυτοί στο σύνολο των αγοραστών τους? 1%, 5%? παραπάνω δεν ειναι, εαν δούμε που ειναι ο όγκος πωλήσεων (ΗΑΕ, ΗΠΑ, Μονακό, Ρωσία κλπ.)
-
Απολαμβάνω όσο τίποτα αυτές τις συζητήσεις. Το αστείο με εμένα είναι ότι είμαι της γαλλικής σχολής από εκπαίδευση και γεωπολιτική μέχρι καφέ και ρούχα!
Οι Γερμανοί είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα με πανίσχυρη βαριά βιομηχανία και προσπαθούν να βγάλουν χρήμα από παντού. Επίσης είναι ειδικοί στο μάρκετινγκ ειδικά το γκρουπ. Έτσι όταν οι Ιταλοί έβγαζαν μικρότερα αυτοκίνητα με σωστή διαρύθμιση και πόνταραν στον οδηγικό χαρακτήρα και οι Γάλλοι στηρίζονταν κυρίως στις μικρές κατηγορίες και περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά, οι Γερμανοί είχαν και τους πόρους και τη διαφήμιση για να κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά με πολυτέλεια και δυνατούς κινητήρες. Έτσι κατάφεραν να κρατάνε και μεταπωλητική αξία ακόμα και αν βγάζουν βλάβες ενώ οι Ιάπωνες κρατάνε κατά βάση με την αξιοπιστία.
Αν πάμε στη σχεδίαση ναι οι Ιταλοί πρώτα και μετά οι Γάλλοι είναι ανώτεροι ξεκάθαρα αν και εμένα μ αρέσει ο γοτθικός χαρακτήρας των γερμανικών.
-
@alexandros-k said in PEUGEOT FORUM:
Ισχυροί οικονομικα ειναι γιατι εχουν την πουστια στο αιμα τους . Να καταστρεψουν τους αλλους και να βγουν αυτοι πρωτοι. Και το καταφερνουν
-
-
@green-power said in PEUGEOT FORUM:
Απολαμβάνω όσο τίποτα αυτές τις συζητήσεις. Το αστείο με εμένα είναι ότι είμαι της γαλλικής σχολής από εκπαίδευση και γεωπολιτική μέχρι καφέ και ρούχα!
Οι Γερμανοί είναι η μόνη ευρωπαϊκή χώρα με πανίσχυρη βαριά βιομηχανία και προσπαθούν να βγάλουν χρήμα από παντού. Επίσης είναι ειδικοί στο μάρκετινγκ ειδικά το γκρουπ. Έτσι όταν οι Ιταλοί έβγαζαν μικρότερα αυτοκίνητα με σωστή διαρύθμιση και πόνταραν στον οδηγικό χαρακτήρα και οι Γάλλοι στηρίζονταν κυρίως στις μικρές κατηγορίες και περισσότερο στην ευρωπαϊκή αγορά, οι Γερμανοί είχαν και τους πόρους και τη διαφήμιση για να κυριαρχήσουν στην παγκόσμια αγορά με πολυτέλεια και δυνατούς κινητήρες. Έτσι κατάφεραν να κρατάνε και μεταπωλητική αξία ακόμα και αν βγάζουν βλάβες ενώ οι Ιάπωνες κρατάνε κατά βάση με την αξιοπιστία.
Αν πάμε στη σχεδίαση ναι οι Ιταλοί πρώτα και μετά οι Γάλλοι είναι ανώτεροι ξεκάθαρα αν και εμένα μ αρέσει ο γοτθικός χαρακτήρας των γερμανικών.
Οι ειδικοί στα μοτέρ ήταν πάντα οι Ιταλοί, όχι οι Γερμανοί.
-
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Οι ειδικοί στα μοτέρ ήταν πάντα οι Ιταλοί, όχι οι Γερμανοί.
Ειδικοί, απλά χάλαγαν καθε 2η μέρα....
. Ήταν εξαιρετικά μοτέρ, αλλά όχι αξιόπιστα, απλά αποδoτικά. Τα καλύτερα μοτέρ τζαπάν μεριά, επειδή ειναι ψυχαναγκαστικοί και όχι βιβεπερικολοζαμέντε!
-
Υψηλή μεταπωλητική αξία και ακριβά γερμανικά, δε συντάσσονται μαζί στην ίδια πρόταση. Εκτός από μερικά Πόρσε.
-
@fanis75 said in PEUGEOT FORUM:
@realzeus said in PEUGEOT FORUM:
Οι ειδικοί στα μοτέρ ήταν πάντα οι Ιταλοί, όχι οι Γερμανοί.
Ειδικοί, απλά χάλαγαν καθε 2η μέρα....
. Ήταν εξαιρετικά μοτέρ, αλλά όχι αξιόπιστα, απλά αποδωτικά. Τα καλύτερα μοτέρ τζαπάν μεριά, επειδή ειναι ψυχαναγκαστικοί και όχι βιβεπερικολοζαμέντε!
Αρα να πούμε του παγωμένου να αλλάξει αντικείμενο εργασίας και να φτιάχνει κινητήρες...
Μας το έχετε σκίσει το θέμα...
-
@dstou said in PEUGEOT FORUM:
Υψηλή μεταπωλητική αξία και ακριβά γερμανικά, δε συντάσσονται μαζί στην ίδια πρόταση. Εκτός από μερικά Πόρσε.
Τo car και η αγορά άλλα λένε. Το γερμανικό και μετά από 5 χρόνια κρατάει και με το παραπάνω, αυτό το γνωρίζω από προσωπική εμπειρία, ενώ η αξία των γαλλικών και κυρίως των ιταλικών πέφτει κατακόρυφα. Οι ίδιοι οι κάτοχοι το λένε. Δεν μιλάμε μετά από 12 χρόνια εκεί ότι και να έχεις πάρει οι διαφορές είναι μικρές.
Υψηλή μεταπώληση έχει βέβαια και η Toyota λόγω αξιοπιστίας.
Εσύ δηλαδή ποια θεωρείς ότι πάνε καλά στην μεταπώληση;
-
Εσύ δηλαδή ποια θεωρείς ότι πάνε καλά στην μεταπώληση;*
Εκ παλαιοτέρων δημοσιεύσεών μου,αίτινες άφησαν εποχήν:
Μιλάμε για ιχ 15-20 ετών με στοιχεία από το car.grAν σου φαίνονται πολλά τα 15-20 χρόνια, πάρε μια απαξιωση στα 3 χρόνια σε Αγγλία (στο εξωτερικό δημοσιεύονται τακτικά τέτοιες λίστες, εδώ ΟΧΙ):
Εδώ τα καλύτερα, αυτά που κρατάνε καλύτερα τιμή, με ένα σκασμό σπέσιαλ ιχ και ανάμεσά τους το ρουμανογαλλικό ...Ντάστερ, το σαμουράικο ...Ίγκνις και το Γερμανογαλλικό ...Γκραντλαντ.
https://www.autoexpress.co.uk/best-cars/107122/car-depreciation-the-cars-that-hold-their-value-best
Εδώ τα χειρότερα, βλέπω κάμποσα γερμανικά και άλλα πρίμιουμ ανάμεσά τους. Έχει και δύο DS, μια φρέσκια μάρκα που παραπαίει δηλαδή. ΟΚ, η λίστα έχει αλωθεί από τα φευ και ηλεκτρικά, αλλά και πάλι η εικόνα είναι σαφής, τα πριμιάρικα είναι οικονομικά σφαγεία.
-
Χαίρω πολύ και το atos του πατέρα μου 7,500 αγοράστηκε και για παλιοσίδερα να το πας ελάχιστα χάνει για 23 ετών αυτοκίνητο. Πάρε σήμερα το ami πόσο νομίζεις ότι θα χάσεις; Δεν πάει έτσι το πράγμα προφανώς μετά τη 10ετία τα αυτοκίνητα κοστίζουν ελάχιστα λόγω χρήσης και ζημιών.
Δεν έχει καμία σχέση η Αγγλία και η Γερμανία άλλες αγορές βάλε εδώ να πουλήσεις δίλιτρο στα 7 χρόνια ούτε τα μισά δεν θα πάρεις πίσω εκτός και είναι ειδική κατηγορία.
Εγώ αναφέρομαι στην Ελλάδα και στα έτη που το αυτοκίνητο παραμένει εμπορικό και είσαι λάθος έχω πουλήσει γερμανικό αυτοκίνητο μετά από 5 χρόνια στην τιμή αγοράς δηλαδή 0% χασούρα. Πλέον έχουν ανεβεί οι τιμές των μεταχειρισμένων δεν είναι όπως παλιά.
-
Μην κάνετε συγκρίσεις που δεν έχουν υπολογίσει βασικές αλλαγές.
Για παράδειγμα εγώ αγόρασα τον Ιούλιο του 2020 ένα 3 αιρκρος αυτόματο βενζίνης 2ετίας με 15000 χλμ στα 16200.
Το πούλησα ακριβώς ένα χρόνο μετά το 2021 στα 17800, ενώ είχε φτάσει τα 50000 χλμ.
Αγόρασα το αυτόματο πετρέλαιο εταιρικό 1 έτους με 8500 χλμ στα 19800 και τώρα πιάνει με 80000 χλμ που έχει χαλαρά τα 16-17000.Αλλά ο Πηλιουρίτης το αγόρασε το ίδιο καινούργιο το 2020 στα 19800.
Γιατί όλα αυτά, διότι λόγω του κορωνοιού δεν είχαν πωλήσεις και είχαν προσφορές και μετά ήρθε ο πληθωρισμός.
-
Δεν βγαίνει άκρη στο Μητσοτακισταν του ΦΠ και της ακριβότερης βενζίνης στον πλανήτη.
Στην παραπάνω έρευνα καλο depreciation ήταν...το 10 περίπου % το χρόνο για αυτοκίνητα 3 ετών μέχρι 30.000 μίλια.
Εδώ τουλάχιστον 10% ακριβότερα από την τιμή που αγοράστηκαν είναι τα μεταχειρισμένα Corolla, Yaris, Yaris Cross του 22-23
Εδώ τα διλιτρα που συνήθως είναι και πολύ καλά αυτοκίνητα αρχίζουν να ακριβαινουν ως μεταχειρισμένα μετά την πενταετία και πιάνουν το πικ στην δεκαετία που σταματά ο ΦΠ
Στο 35% μάξιμουμ σταματά στην χώρα μας το depreciation αυτοκινήτων 5ετιας και μετά ξαναπέφτει μετά την δεκαετία λόγω έλλειψης ανταγωνισμού και προσφοράς εξαιτίας της εκτεταμένης φτώχειας.
Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!