-
Αν δεν πάρουν μέτρα οι Ευρωπαίοι για να κόψουν τα ηλεκτρικά απο κινα όπως έκανε ο Τραμπ στο Αμέρικα , οι Κινέζοι σε 10 χρόνια θα έχουν ποδοπατήσει τους Ευρωπαίους.
Με δασμούς δεν γίνεται κάτι μακροπροθεσμα . Ή θα πάρουν πίσω τελείως το τελεσίγραφο για τους θερμικούς κινητήρες να σωθούν οι ευρωπαϊκές βιομηχανίες ή θα εξαγοραστούν οι ευρωπαϊκές ή στην καλύτερη θα συνεργαστούν με τους Κινέζους
Προσωπικά προβλέπω ότι θα πάρουν πίσω το τελεσίγραφο και θα αφήσουν να υπάρχουν και υβριδικά εκτός από ηλεκτρικά.
Το λογικό δηλαδή που θα έπρεπε να κάνουν από την αρχή αφού δεν γίνεται σε τόσο λίγο διάστημα να πουλιωνται μόνο ηλεκτρικά χωρίς καν τις απαραίτητες υποδομές και τους Ευρωπαίους κατασκευαστές να είναι ακόμα πίσω σε αυτή την νέα τεχνολογία των ηλεκτρικών
-
-
ενταξει οι φωτογραφιες μου ειναι αθλιες και δεν εβγαλα το καλό που ειδα σε μπλε και ηταν ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ αλλα και αυτο αδικειται στις φωτο ήταν πολύ ομορφο. Και μολις πέρασε ανοιξε-σηκώθηκε αυτοματα και η αεροτομή πισω
Δηλώνω ερωτευμένος. Ευτυχως δεν πουλιέται Ελλάδα γιατι θα την έκανα την μαλακία μου σιγουρα και οτι οικονομιες εβαλα στην άκρη θα τις εδινα μου φαινεται.
ΥΓ Ελπιζω κάπου να το πετυχω ξανα με ετοιμη την κάμερα και να βγαλω καλύτερες φωτο γιατι εχω δει πολλά και δεν εβγαλα ουτε μια της προκοπής
-
Αιθαλομίχλη είναι αυτό, ή σούρουπο ?
-
-
Εγώ θα περιμένω να βγάλει η Oppo ή η 1+1
Όχι κινητό με καλή κάμερα
Αμάξι
Στο xiaomi δεν θα δουλεύει το Android Auto... -
@piliourits said in Xiaomi forum:
Εγώ θα περιμένω να βγάλει η Oppo ή η 1+1
Όχι κινητό με καλή κάμερα
Αμάξι
Στο xiaomi δεν θα δουλεύει το Android Auto...Υπάρχουν ακόμα οι Oppo και η OnePlus ;
Έβγαζαν φοβερές συσκευές θυμάμαι, αλλά μετα το OnePlus 7 Pro έχασα την επαφή μαζί τους , νόμιζα πως τους κατάπιε όλους η Xiaomi. -
@vagkirk said in Xiaomi forum:
@piliourits said in Xiaomi forum:
Εγώ θα περιμένω να βγάλει η Oppo ή η 1+1
Όχι κινητό με καλή κάμερα
Αμάξι
Στο xiaomi δεν θα δουλεύει το Android Auto...Υπάρχουν ακόμα οι Oppo και η OnePlus ;
Έβγαζαν φοβερές συσκευές θυμάμαι, αλλά μετα το OnePlus 7 Pro έχασα την επαφή μαζί τους , νόμιζα πως τους κατάπιε όλους η Xiaomi.εννοείται υπάρχουν και βγάζουν κινητάρες πολύ καλύτερες από τις μπακατέλες της xiaomi
-
Η κάμερα του OnePlus μου είναι εξαιρετική και βγάζει υπέροχες φωτο . Το πρόβλημα ήταν τα βρώμικα τζάμια και οι συνθήκες αιθαλομίχλης με ρύπανση έξω .
-
Από €25κ στην Κίνα, πως να πουλήσει οτιδήποτε άλλο;
-
@ataim said in Xiaomi forum:
Από €25κ στην Κίνα, πως να πουλήσει οτιδήποτε άλλο;
Πανέμορφο..εάν το φέρουν στην Ευρώπη με τιμή tesla, θα εκμηδενισει τις πωλήσεις των υπολοίπων, κάτι χοντροκομμένα id, tesla y κλπ. δείχνουν απαρχαιωμένα σχεδιαστικά μπροστά του
-
@ataim said in Xiaomi forum:
Από €25κ στην Κίνα, πως να πουλήσει οτιδήποτε άλλο;
Πω πω , φανταστικό είναι.
Πανέμορφο εξωτερικά, εσωτερικά Tesloποιηθηκε με λιγότερα κουμπάκια σε σχέση με το SU7 αλλά με πολύ πιο ωραία σχεδίαση από τα Tesla.800 χλμ αυτονομία, πας ακατουρητος παντού.
Αν ερχόταν σε τιμές Υ θα έσπαγε ταμεία στην Ευρώπη.
Θα σάρωνε και στα ΝΠ σε εμάς, αυτό για μεγάλο και ένα ηλεκτρικό Suzuki Vitara για δεύτερο μικρό.
-
Στον wltp θα έχουν όλες οι εκδόσεις πάνω από 600κμ εμβέλειας, καλύτερο από model x. Να δούμε πως θα τιμολογηθεί στην Ελλάδα όταν και αν θα έρθει.
-
-
Τέρας όμως !
Πιο μακρύ και πιο πλατύ από το νέο Υ .
Το Υ έχει καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή.
Το Xiaomi ισχυρίζεται μεγαλύτερη αυτονομία λόγω μπαταρίας αλλά οι καταναλώσεις των Tesla είναι απιαστες.
Ισχυρίζεται και γρηγορότερη φόρτιση αλλά οι φορτιστές της Tesla είναι εγγυημένη απόδοση.
Για τα 800v του Xiaomi δεν χρειάζεται κάτι πιο εξειδικευμένο για να πιάσει τα νούμερα που λέει;
(Συγχωρέστε με αν λέω βλακεία αλλά είμαι άσχετος)Και μετά είναι η τιμή, δεν νομίζω πως θα μπορέσει η Xiaomi να ανταγωνιστεί διεθνώς την Tesla σε αυτό.
Στην Κίνα ίσως, αλλά και εκεί το όνομα μετράει, η Tesla έχει το μάρκετινγκ αλλά και το κορυφαίο σε απόδοση και εμπειρία software για να είναι η Mercedes των ηλεκτρικών, αυτό δύσκολα θα αλλάξει αν όχι πραγματικά, έστω στην αντίληψη των αγοραστών που είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για τις πωλήσεις.Ένα μεσαίο θέλουμε από την Xiaomi, όχι 5μετρες ακριβές μπερλινες και θηριώδη SUV , κάτι που θα γίνει λαϊκά αποδεκτό και αποκτησιμημο, και θα είναι σύμφωνο με τις βασικές αρχές του mission statement αυτής της καταπληκτικής οντότητας όπως την εμπνεύστηκε ο ιδρυτής της αντίθετα από την βασική καπιταλιστική αρχή της μεγιστοποίησης του κέρδους.
-
@vagkirk said in Xiaomi forum:
Στην Κίνα ίσως, αλλά και εκεί το όνομα μετράει, η Tesla έχει το μάρκετινγκ αλλά και το κορυφαίο σε απόδοση και εμπειρία software για να είναι η Mercedes των ηλεκτρικών, αυτό δύσκολα θα αλλάξει αν όχι πραγματικά, έστω στην αντίληψη των αγοραστών που είναι πολύ σημαντικός παράγοντας για τις πωλήσεις.
Το software/efficiency της tesla ειναι οντως σημείο αναφοράς. Από την άλλη όμως, μην ξεγελιόμαστε, όσο αυξάνονται οι πωλήσεις σε κινέζικα, θα ρίχουν χρήμα σε R&D, θα καλύψουν και αυτό το κενό κάποια στιγμή. Δυστυχώς η καρδυά της ηλεκτροκίνησης δεν χτυπάει πλέον ουτε στην Αμερική, πόσο μάλλον στην Ευρώπη.
-
Εικάζω θα το τιμολογήσουν λίγο κάτω από το ΜΥ στην Κίνα, τώρα για τις υπόλοιπες αγορές αν είναι και εκεί φθηνότερο θα τραβήξει πωλήσεις, έτσι και αλλιώς με το που θα ανοίξουν οι παραγγελίες θα εξαντλήσουν για ένα έτος τουλάχιστον την παραγωγή.
Θα το προτιμήσουν πολλοί και εκτός κίνας αντί του Tesla για διάφορους λόγους, καλύτερο range, σχεδίαση μέσα-έξω, εξοπλισμός, μεγαλύτερο μέγεθος, κλπ. Υπάρχει ρίσκο σίγουρα ως νέο προιόν, αλλά κάποιοι θα το πάρουν. Τεχνολογικά δεν φαίνεται να προσφέρει κάτι απίθανο, όμως με την κλασσική "κινέζικη" προσέγγιση σου δίνουν Model X σε τιμή Model Y.
-
Ωχ! Σαν ένα suv της Ferrari είναι.
-
@ataim said in Xiaomi forum:
Θα το προτιμήσουν πολλοί και εκτός κίνας αντί του Tesla για διάφορους λόγους, καλύτερο range, σχεδίαση μέσα-έξω, εξοπλισμός, μεγαλύτερο μέγεθος, κλπ. Υπάρχει ρίσκο σίγουρα ως νέο προιόν, αλλά κάποιοι θα το πάρουν. Τεχνολογικά δεν φαίνεται να προσφέρει κάτι απίθανο, όμως με την κλασσική "κινέζικη" προσέγγιση σου δίνουν Model X σε τιμή Model Y.
βασικά δύο πράγματα έχουν αξία. σε τι τιμή θα μπορούσε να το δώσουν εκτός Κίνας, θα ειναι οντως ανταγωνιστική η αξία του? 2. έχουν εργοστάσια να δώσουν μονάδες εκτός Κίνας?
-
Να αγοράσεις xiaomi αυτοκίνητο και ένα Samsung κινητό, να μην συνδέεται σωστά στο multimedia και να πριζεις το συνεργείο!
Αυτά είναι προβλήματα!
Xiaomi forum