-
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
-
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
το corolla cross είναι οτι και το yaris cross. Βαψιμο μπλε και πέταμα στην θαλασσα. Ειναι μεσα μετακινησης για οσους μετρανε και το τελευταιο ευρουλακι , οχι αυτοκινητα. Και δεν το λέω απαξιωτικα και γω έχω τέτοιο αμαξακι ηλεκτρικο. μεσο μετακίνησης είναι όχι αμάξι
Στο έχω ξαναπεί, έχεις λανθασμένη εικόνα γιατί δεν τα έχεις οδηγήσει. Το 2λιτρο Κορόλα Κρος είναι στα 3 καλύτερα μη-πρίμιο C suv σε οδική συμπεριφορά και ανάρτηση, πολύ καλύτερο από πολλά άλλα δήθεν ζμπορ.
-
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
-
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
33Κ έχει αγορά καινούρια.
Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις -
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
33Κ έχει αγορά καινούρια.
Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζειςΑν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.
Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8
-
33000 είχε η 1,8 νομίζω. Τώρα δεν έχουμε τιμές της καινούργιας.
-
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.
Προφανώς και μπορεί, 200 άλογα αμφότερα. Δεν μιλάω για πειραγμένο ΣΤ. Τώρα μάλιστα που το ΣΤ βγαίνει μόνο με 170, η ΚΚ είναι πιο γρήγορη!
-
Και αυτή με λιγότερα βγαίνει.
-
@criuser said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Και αυτή με λιγότερα βγαίνει.
Απο εδώ και πέρα ναι, αλλά πάλι περνάει το ΣΤ...178 vs 170, χαχαχα!!
-
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
33Κ έχει αγορά καινούρια.
Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζειςΑν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.
Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8
Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.
Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα
(Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)
-
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
33Κ έχει αγορά καινούρια.
Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζειςΑν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.
Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8
Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.
Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα
(Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)
καλές αγορες το εχω πει 1000 φορες οτι είναι
Αφου και οικονομικα είναι και αξιοπιστα και φτηνα και οτι χρειαζεται κάποιος
Απο εκει και περα να τα συμπαθησω δεν προκειται μεχρι να φτασω τα 60 ή κάπου εκει
τοτε θα πάρω και γω καμια παππουδιέρα
-
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
33Κ έχει αγορά καινούρια.
Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζειςΑν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.
Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8
Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.
Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα
(Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)
καλές αγορες το εχω πει 1000 φορες οτι είναι
Αφου και οικονομικα είναι και αξιοπιστα και φτηνα και οτι χρειαζεται κάποιος
Απο εκει και περα να τα συμπαθησω δεν προκειται μεχρι να φτασω τα 60 ή κάπου εκει
τοτε θα πάρω και γω καμια παππουδιέρα
Η παππουδιέρα του cirus όταν πάρει το εφάπαξ:
-
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!
xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι
με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.
Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
33Κ έχει αγορά καινούρια.
Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζειςΑν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.
Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8
Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.
Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα
(Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)
καλές αγορες το εχω πει 1000 φορες οτι είναι
Αφου και οικονομικα είναι και αξιοπιστα και φτηνα και οτι χρειαζεται κάποιος
Απο εκει και περα να τα συμπαθησω δεν προκειται μεχρι να φτασω τα 60 ή κάπου εκει
τοτε θα πάρω και γω καμια παππουδιέρα
Η παππουδιέρα του cirus όταν πάρει το εφάπαξ:
χαχαχαχα πολύ θα το ήθελα αλλα κάτι σε corolla το βλεπω, που τετοια τυχη, αυτα είναι για πλουσιους
ε τωρα που μπορω θα την κοροιδευω. Μετα σαν παππους μπορει και γω να εκθειαζω ποσο καλή ειναι που δεν βγαζει ζημιες
-
Αγοράστηκε χθες η παππουδιάρα μου, γιάρις υβριδικό του 18.
Ηλικιωμένος κύριος, ευλαβικότατος στα σέρβις, 47κ χλμ, καινούρια λάστιχα. Λόγω ιδιοκτήτη, ο κλιματισμός δεν άναψε ποτέ, οπότε μυρίζει καινουργίλα. Επίσης, δεν έχουν πατηθεί ποτέ τα περισσότερα κουμπιά του οχήματος. Έτρεξα κι έκλεισα την ευκαιρία εντός 2-3 μερών.
Χθες έκανα πάνω από 150χλμ σε βόλτες στην Αττική, που αν είχα οποιοδήποτε άλλο όχημα και/ή χειροκίνητο, θα έκαιγα μισό ντεπόζιτο βενζίνη και/ή θα έλιωνα από το συμπλέκτη - λεβιέ.
Πέραν της προφανούς ευκολίας του αυτόματου:
-
4,4 μέση κατανάλωση / 3,2 όταν έκανα χαλαρή μισάωρη διαδρομή με μ.ο. ταχύτητας 22χλμ/ω στον Πειραιά / 5,1 στο Πειραιάς - Αγ. Στέφανος. Υπόψιν, μιλάμε για 4 ενήλικες στο αυτοκίνητο. 1,5: Χώρεσαν αξιοπρεπέστατα, στο όριο του άνετου, κάτι που δεν ξέρω αν γίνεται στο μοντέλο του 21. Ύψος πέριξ 1.80, όχι τίποτα σπόρια.
-
ΠΟΛΥ ποιοτικότερη κατασκευή από το 90% των οχημάτων του 24-25 που είδα ως καινούρια. Έχει δίκιο όποιος λέει ότι χάλασαν με την πανδημία τα εσωτερικά.
-
Το 0-50 του είναι εντυπωσιακό, αν προέρχεσαι από θερμικό. Όπως και η ηχομόνωση - η πολιτισμένη του λειτουργία. Πολύ καλό ηχοσύστημα, επίσης.
-
Συνολικά δίνει πιο πολύ αίσθηση ''ΑΜΑΞΙ'' από jeep compass 2400 κυβικά του 2007 που έχω στο παρελθόν οδηγήσει αρκετά. Εκείνο καταπίνει εύκολα ταχύτητες 70-80, το γιάρις ούτε που κατάλαβα χθες πώς έφτασα τα 90-100. Από εκεί και πάνω, με 4 ενήλικες, έδειξε να δυσκολεύεται, οπότε Αρνητικά:
1 ) Παππουδιέρα στις επιδόσεις. Με 4 ενήλικες στην ανηφόρα προς Αγ. Στέφανο, χωρίς A/C, ούρλιαζε για να κάνει το 100-120. Θα μου πείτε, το ζόρισες. Θα σας πω, περίμενα κάτι ΛΙΓΟ καλύτερο. Υπόψιν, έβγαλα το ECO για την εν λόγω δοκιμή.
2 ) Λίγο ράθυμη η ανταπόκριση του αυτόματου. Δε μπορείς να ''χωθείς'' στην κίνηση με τον ίδιο τρόπο που χώνεσαι με χειροκίνητο μανιτζέβελο 10ετίας.
3 ) Εμπρός κονσόλα - αεροδρόμιο. Δεν βλέπεις καλά τι συμβαίνει μπροστά δεξιά σου, ούτε αριστερά σου. Είναι πανεύκολο να πατήσεις πχ μία πέτρα ή ένα ξύλο που δεν θα δεις αρκετά νωρίς. Καταλαβαίνω την ανάγκη για ασφάλεια και για μεγάλες ζώνες παραμόρφωσης, αλλά είσαι αμάξι πόλης.
4 ) Δεν είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία προσφέρει καλύτερη ανάκτηση, είναι λίγο σα να την τριγκάρεις χειροκίνητα πατώντας απαλά φρένο. Διάβασα στο ίντερνετ ότι καλό είναι να αποφεύγω παρατεταμένη οδήγηση στη θέση ''Β'' , που δείχνει να έχει εξ ορισμού ισχυρή ανάκτηση. Θα ήθελα να είναι πιο ξεκάθαρο το όλο θέμα, ώστε και πιο ξεκούραστη οδήγηση να κάνω (λιγότερο φρένο) και να είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία είναι για τι. Την οικονομία δεν την υπολογίζω, είμαι υπερ-ευχαριστημένος από ό,τι είδα χθες. Περίμενα μέση 5 - αστική 4+ - εθνική οδό τουλάχιστον 6+.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια. Μου αλλάξατε πορεία σκέψης 9-12 μηνών και αισθάνομαι ήδη κάπως δικαιωμένος. Φυσικά, δε θα γραφτεί ετυμηγορία, αν δεν πάει στη ζούγκλα του κέντρου αυτό το όχημα, μια καθημερινή, κι αν δεν γίνει ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη για να δούμε τι γίνεται και στα ''μεγάλα'' σαλόνια.
Απορία: Λέει ότι το navigation system δεν είναι διαθέσιμο, παρότι υπάρχει κουμπί και παρότι αναφέρεται κανονικά η λειτουργία του στις οδηγίες. Υπάρχει λύση σε αυτό ως έχει, ή πάω αναγκαστικά σε αφτερμαρκετ ανδρόιδ οθονούλα, από τις οποίες βρωμάει ο τόπος;
-
-
καλοταξιδο.
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
4 ) Δεν είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία προσφέρει καλύτερη ανάκτηση, είναι λίγο σα να την τριγκάρεις χειροκίνητα πατώντας απαλά φρένο. Διάβασα στο ίντερνετ ότι καλό είναι να αποφεύγω παρατεταμένη οδήγηση στη θέση ''Β'' , που δείχνει να έχει εξ ορισμού ισχυρή ανάκτηση. Θα ήθελα να είναι πιο ξεκάθαρο το όλο θέμα, ώστε και πιο ξεκούραστη οδήγηση να κάνω (λιγότερο φρένο) και να είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία είναι για τι. Την οικονομία δεν την υπολογίζω, είμαι υπερ-ευχαριστημένος από ό,τι είδα χθες. Περίμενα μέση 5 - αστική 4+ - εθνική οδό τουλάχιστον 6+.
Τo B μόνο σε απότομες κατηφόρες, για οικονομία στο D πρεπει αν είσαι και όχι στο B, το manual του τωρινού μου Yaris Cross το λέει ξεκάθαρα, φαντάζομαι καπου θα το εχει και το δικο σου. Αφήνεις το γκάζι όσο πιο νωρίς μπορεις, και όταν φρενάρεις, φρενάρεις απαλά και όσο πιο παρατεταμένα μπορείς
Απορία: Λέει ότι το navigation system δεν είναι διαθέσιμο, παρότι υπάρχει κουμπί και παρότι αναφέρεται κανονικά η λειτουργία του στις οδηγίες. Υπάρχει λύση σε αυτό ως έχει, ή πάω αναγκαστικά σε αφτερμαρκετ ανδρόιδ οθονούλα, από τις οποίες βρωμάει ο τόπος;
Ήμουν κάτοχος Υaris 2014 diesel (ίδιο με το δικο σου αλλά πριν το facelift και diesel βεβαια).
Σχετικά με τους χάρτες: όταν είχα πάρει το δικό μου, οι χάρτες ήταν έχτρα, έπρεπε να τους ζητήσεις και να πληρώσεις βέβαια γι' αυτό (το είχα κάνει). Υποψιάζομαι ότι απλά δεν έχει τους χάρτες γι΄ αυτό και σου βγάζει το μήνυμα "navigation system δεν είναι διαθέσιμο". Το κουμπί προφανώς και θα υπάρχει πάντα
Βλέπω στην μπροσουρα του 2018 ότι σε όλες τις εκδόσεις to "Σύστημα πλοήγησης & συνδεσιμότητας GO" ειναι "Προαιρετικός Εξοπλισμός", άρα κατι τέτοιο θα συμβαίνει
Για after market οθόνες δεν ξέρω, κάτι θα υπαρχει φανταζομαιΥπόψιν, έβγαλα το ECO για την εν λόγω δοκιμή.
Το ECO θα έλεγα να μην το χρησιμοποιείς καθόλου (κρίνοντας από το Yaris Cross). Με το Νormal mode μια χαρά οικονομία μπορείς να κάνεις και έχεις ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι. Το ECO ειναι εντελώς αφύσικο, σαν κατι να το κραταει πισω το αμάξι. Και στην εθνική προσωπικά βάζω το Power, δίνει το κάτι παραπάνω - δεν αυξάνει την κατανάλωση αν χρησιμοποιείς το γκάζι σωστά
-
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
ο κλιματισμός δεν άναψε ποτέ
Πολύ κακό αυτό για τον συμπιεστή και τις φλάντζες του συστήματος.
Κατά τα άλλα, εύχομαι να είναι καλοτάξιδο.
-
@realzeus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
ο κλιματισμός δεν άναψε ποτέ
Πολύ κακό αυτό για τον συμπιεστή και τις φλάντζες του συστήματος.
Κατά τα άλλα, εύχομαι να είναι καλοτάξιδο.
Ισχύει, το σκέφτηκα κι εγώ.
Αλλά επειδή επρόκειτο για ηλικιωμένους, είμαι βέβαιος ότι χρησιμοποιούσαν τακτικά τη θέρμανση.
-
@george-y said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
4 ) Δεν είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία προσφέρει καλύτερη ανάκτηση, είναι λίγο σα να την τριγκάρεις χειροκίνητα πατώντας απαλά φρένο. Διάβασα στο ίντερνετ ότι καλό είναι να αποφεύγω παρατεταμένη οδήγηση στη θέση ''Β'' , που δείχνει να έχει εξ ορισμού ισχυρή ανάκτηση. Θα ήθελα να είναι πιο ξεκάθαρο το όλο θέμα, ώστε και πιο ξεκούραστη οδήγηση να κάνω (λιγότερο φρένο) και να είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία είναι για τι. Την οικονομία δεν την υπολογίζω, είμαι υπερ-ευχαριστημένος από ό,τι είδα χθες. Περίμενα μέση 5 - αστική 4+ - εθνική οδό τουλάχιστον 6+.
Τo B μόνο σε απότομες κατηφόρες, για οικονομία στο D πρεπει αν είσαι και όχι στο B, το manual του τωρινού μου Yaris Cross το λέει ξεκάθαρα, φαντάζομαι καπου θα το εχει και το δικο σου. Αφήνεις το γκάζι όσο πιο νωρίς μπορεις, και όταν φρενάρεις, φρενάρεις απαλά και όσο πιο παρατεταμένα μπορείς
Απορία: Λέει ότι το navigation system δεν είναι διαθέσιμο, παρότι υπάρχει κουμπί και παρότι αναφέρεται κανονικά η λειτουργία του στις οδηγίες. Υπάρχει λύση σε αυτό ως έχει, ή πάω αναγκαστικά σε αφτερμαρκετ ανδρόιδ οθονούλα, από τις οποίες βρωμάει ο τόπος;
Ήμουν κάτοχος Υaris 2014 diesel (ίδιο με το δικο σου αλλά πριν το facelift και diesel βεβαια).
Σχετικά με τους χάρτες: όταν είχα πάρει το δικό μου, οι χάρτες ήταν έχτρα, έπρεπε να τους ζητήσεις και να πληρώσεις βέβαια γι' αυτό (το είχα κάνει). Υποψιάζομαι ότι απλά δεν έχει τους χάρτες γι΄ αυτό και σου βγάζει το μήνυμα "navigation system δεν είναι διαθέσιμο". Το κουμπί προφανώς και θα υπάρχει πάντα
Βλέπω στην μπροσουρα του 2018 ότι σε όλες τις εκδόσεις to "Σύστημα πλοήγησης & συνδεσιμότητας GO" ειναι "Προαιρετικός Εξοπλισμός", άρα κατι τέτοιο θα συμβαίνει
Για after market οθόνες δεν ξέρω, κάτι θα υπαρχει φανταζομαιΥπόψιν, έβγαλα το ECO για την εν λόγω δοκιμή.
Το ECO θα έλεγα να μην το χρησιμοποιείς καθόλου (κρίνοντας από το Yaris Cross). Με το Νormal mode μια χαρά οικονομία μπορείς να κάνεις και έχεις ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι. Το ECO ειναι εντελώς αφύσικο, σαν κατι να το κραταει πισω το αμάξι. Και στην εθνική προσωπικά βάζω το Power, δίνει το κάτι παραπάνω - δεν αυξάνει την κατανάλωση αν χρησιμοποιείς το γκάζι σωστά
Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!
Το δικό μου δεν έχει πάουερ, έχει μόνο έκο και μη έκο. Οπότε ας μείνω στο Δ.
Το ΓΠΣ είναι ψιλοάχρηστο, μου αρκεί το πολύ καλό σε απόκριση BT αυτή τη στιγμή. Θα πάρω έναν προσαρμογέα να βάζω το κινητό ως ΓΠΣ.
-
Καλοτάξιδο!
Πρώτον, στο Β(rake) δεν κάνει regeneration, ή κάνει την ελάχιστη επανάκτηση ενέργειας, το βάζεις εκεί μόνο σε παρατεταμένες κατηφόρες (πχ κατεβαίνω από Πήλιο) ή πχ αν πέσεις στα φρένα πριν από κόκκινο φανάρι, για λίγα μέτρα να σε βοηθήσει να φρενάρεις εγκαίρως.
Στο Β εμπλέκεται ο θερμικός κινητήρας (χωρίς καύση στις κατηφόρες) για να κάνει engine braking να μην υπερθερμανεις τα φρένα και υπερφορτωθει ή μπαταρία.
Σε καμιά άλλη περίπτωση Β.
Μπαίνει στο D απλά σπρώχνοντας μπροστά χωρίς την "ασφάλεια" του λεβιέ.Με τους χώρους, πιστεύω ότι πάσχει στο μπες βγες των πίσω, στα υπόλοιπα οκ.
Οδήγησε το κανονικά στο normal mode χωρίς τις επιφυλάξεις και τις βλακειες που γράφουν οι κολλημένοι.
Το eco είναι άχρηστο και βλακεια στα υβριδικά τογιότα, άστο στο normal να χεις πάντα καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι με την ίδια οικονομία. Θα δεις όταν το μάθεις πως έτσι θα μπαίνεις στη ροή ακόμη καλύτερα από συμβατικό κινητήρα κιβώτιο.
Επιλογή οχήματος ή αναμονή;