Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογή οχήματος ή αναμονή;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Επιλογή οχήματος ή αναμονή;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    26
    83
    4411
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • piliourits
      piliourits last edited by

      Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

      😅

      Mountains all around me, reaching out to heaven...

      cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • fanis75
        fanis75 moderator @cirus last edited by fanis75

        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

        το corolla cross είναι οτι και το yaris cross. Βαψιμο μπλε και πέταμα στην θαλασσα. Ειναι μεσα μετακινησης για οσους μετρανε και το τελευταιο ευρουλακι , οχι αυτοκινητα. Και δεν το λέω απαξιωτικα και γω έχω τέτοιο αμαξακι ηλεκτρικο. μεσο μετακίνησης είναι όχι αμάξι

        Στο έχω ξαναπεί, έχεις λανθασμένη εικόνα γιατί δεν τα έχεις οδηγήσει. Το 2λιτρο Κορόλα Κρος είναι στα 3 καλύτερα μη-πρίμιο C suv σε οδική συμπεριφορά και ανάρτηση, πολύ καλύτερο από πολλά άλλα δήθεν ζμπορ.

        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • cirus
          cirus @piliourits last edited by cirus

          @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

          Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

          😅

          xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

          με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

          Cirus the virus

          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • piliourits
            piliourits @cirus last edited by

            @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

            @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

            Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

            😅

            xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

            με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

            Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
            33Κ έχει αγορά καινούρια.
            Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις 😁

            Mountains all around me, reaching out to heaven...

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • cirus
              cirus @piliourits last edited by

              @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

              @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

              @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

              Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

              😅

              xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

              με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

              Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
              33Κ έχει αγορά καινούρια.
              Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις 😁

              Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.

              Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8

              Cirus the virus

              fanis75 piliourits 2 Replies Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                33000 είχε η 1,8 νομίζω. Τώρα δεν έχουμε τιμές της καινούργιας.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @cirus last edited by

                  @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                  Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.

                  Προφανώς και μπορεί, 200 άλογα αμφότερα. Δεν μιλάω για πειραγμένο ΣΤ. Τώρα μάλιστα που το ΣΤ βγαίνει μόνο με 170, η ΚΚ είναι πιο γρήγορη!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Και αυτή με λιγότερα βγαίνει.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                      Και αυτή με λιγότερα βγαίνει.

                      Απο εδώ και πέρα ναι, αλλά πάλι περνάει το ΣΤ...178 vs 170, χαχαχα!!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits @cirus last edited by

                        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                        Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

                        😅

                        xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

                        με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

                        Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
                        33Κ έχει αγορά καινούρια.
                        Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις 😁

                        Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.

                        Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8

                        Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.

                        Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα 😁

                        (Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)

                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                        cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • cirus
                          cirus @piliourits last edited by cirus

                          @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                          Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

                          😅

                          xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

                          με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

                          Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
                          33Κ έχει αγορά καινούρια.
                          Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις 😁

                          Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.

                          Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8

                          Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.

                          Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα 😁

                          (Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)

                          καλές αγορες το εχω πει 1000 φορες οτι είναι

                          Αφου και οικονομικα είναι και αξιοπιστα και φτηνα και οτι χρειαζεται κάποιος

                          Απο εκει και περα να τα συμπαθησω δεν προκειται μεχρι να φτασω τα 60 ή κάπου εκει

                          τοτε θα πάρω και γω καμια παππουδιέρα

                          Cirus the virus

                          piliourits 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • piliourits
                            piliourits @cirus last edited by

                            @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                            Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

                            😅

                            xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

                            με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

                            Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
                            33Κ έχει αγορά καινούρια.
                            Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις 😁

                            Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.

                            Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8

                            Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.

                            Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα 😁

                            (Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)

                            καλές αγορες το εχω πει 1000 φορες οτι είναι

                            Αφου και οικονομικα είναι και αξιοπιστα και φτηνα και οτι χρειαζεται κάποιος

                            Απο εκει και περα να τα συμπαθησω δεν προκειται μεχρι να φτασω τα 60 ή κάπου εκει

                            τοτε θα πάρω και γω καμια παππουδιέρα

                            Η παππουδιέρα του cirus όταν πάρει το εφάπαξ:

                            alt text

                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • cirus
                              cirus @piliourits last edited by cirus

                              @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              @cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              @piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                              Πάρε ένα κρος δίλιτρο, κι όπου τον πετυχαίνεις τον cirus παίξτου τα φώτα να κάνει στην άκρη!

                              😅

                              xaxaxaxaxaxa Με το YUDO με περνανε ολα πλην ami, δεν χρειαζεται να μου παιξει φώτα ετσι και αλλιως στην άκρη θα είμαι

                              με το Puma η διλιτρη ψορολα δεν με φτάνει ούτε για αστειο.

                              Απλά, πήγαινε μια μέρα και κάνε ένα τεστ τη δίλιτρη, έχοντας βάλει το προφίλ στο normal ή το power.
                              33Κ έχει αγορά καινούρια.
                              Και μετά αν νομίζεις πως αξίζει, να τη βρίζεις 😁

                              Αν πιστευεις ότι η διλιτρη corolla μπορει να φτασει έστω και κοντα στην δυναμη που έχει το puma st γελιεσαι πλανην οικτρα.

                              Καλό λόγο για την κορολα κρος δεν προκειται να πω. Αν και ο δικλιτρος κινητηρας της ταιριαζει πολύ περισσότερο από τον 1.8

                              Δε λέω ότι είναι ST ή πιο γρήγορη.

                              Λέω ότι θα αλλάξεις εντύπωση γενικότερα για το αν είναι καλές αγορές ή βδελυρά απολειφάδια, όπως νομίζεις τώρα 😁

                              (Για Κρουζερ, οι Active Plus όταν κόστιζε 30.700€ λευκή ή 1.8λτ, είχαν 33 κι ίσως κάτι ρέστα, συν 600€ το χρώμα)

                              καλές αγορες το εχω πει 1000 φορες οτι είναι

                              Αφου και οικονομικα είναι και αξιοπιστα και φτηνα και οτι χρειαζεται κάποιος

                              Απο εκει και περα να τα συμπαθησω δεν προκειται μεχρι να φτασω τα 60 ή κάπου εκει

                              τοτε θα πάρω και γω καμια παππουδιέρα

                              Η παππουδιέρα του cirus όταν πάρει το εφάπαξ:

                              χαχαχαχα πολύ θα το ήθελα αλλα κάτι σε corolla το βλεπω, που τετοια τυχη, αυτα είναι για πλουσιους

                              ε τωρα που μπορω θα την κοροιδευω. Μετα σαν παππους μπορει και γω να εκθειαζω ποσο καλή ειναι που δεν βγαζει ζημιες

                              Cirus the virus

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                mbakurin last edited by mbakurin

                                Αγοράστηκε χθες η παππουδιάρα μου, γιάρις υβριδικό του 18.

                                Ηλικιωμένος κύριος, ευλαβικότατος στα σέρβις, 47κ χλμ, καινούρια λάστιχα. Λόγω ιδιοκτήτη, ο κλιματισμός δεν άναψε ποτέ, οπότε μυρίζει καινουργίλα. Επίσης, δεν έχουν πατηθεί ποτέ τα περισσότερα κουμπιά του οχήματος. Έτρεξα κι έκλεισα την ευκαιρία εντός 2-3 μερών.

                                Χθες έκανα πάνω από 150χλμ σε βόλτες στην Αττική, που αν είχα οποιοδήποτε άλλο όχημα και/ή χειροκίνητο, θα έκαιγα μισό ντεπόζιτο βενζίνη και/ή θα έλιωνα από το συμπλέκτη - λεβιέ.

                                Πέραν της προφανούς ευκολίας του αυτόματου:

                                1. 4,4 μέση κατανάλωση / 3,2 όταν έκανα χαλαρή μισάωρη διαδρομή με μ.ο. ταχύτητας 22χλμ/ω στον Πειραιά / 5,1 στο Πειραιάς - Αγ. Στέφανος. Υπόψιν, μιλάμε για 4 ενήλικες στο αυτοκίνητο. 1,5: Χώρεσαν αξιοπρεπέστατα, στο όριο του άνετου, κάτι που δεν ξέρω αν γίνεται στο μοντέλο του 21. Ύψος πέριξ 1.80, όχι τίποτα σπόρια.

                                2. ΠΟΛΥ ποιοτικότερη κατασκευή από το 90% των οχημάτων του 24-25 που είδα ως καινούρια. Έχει δίκιο όποιος λέει ότι χάλασαν με την πανδημία τα εσωτερικά.

                                3. Το 0-50 του είναι εντυπωσιακό, αν προέρχεσαι από θερμικό. Όπως και η ηχομόνωση - η πολιτισμένη του λειτουργία. Πολύ καλό ηχοσύστημα, επίσης.

                                4. Συνολικά δίνει πιο πολύ αίσθηση ''ΑΜΑΞΙ'' από jeep compass 2400 κυβικά του 2007 που έχω στο παρελθόν οδηγήσει αρκετά. Εκείνο καταπίνει εύκολα ταχύτητες 70-80, το γιάρις ούτε που κατάλαβα χθες πώς έφτασα τα 90-100. Από εκεί και πάνω, με 4 ενήλικες, έδειξε να δυσκολεύεται, οπότε Αρνητικά:

                                1 ) Παππουδιέρα στις επιδόσεις. Με 4 ενήλικες στην ανηφόρα προς Αγ. Στέφανο, χωρίς A/C, ούρλιαζε για να κάνει το 100-120. Θα μου πείτε, το ζόρισες. Θα σας πω, περίμενα κάτι ΛΙΓΟ καλύτερο. Υπόψιν, έβγαλα το ECO για την εν λόγω δοκιμή.

                                2 ) Λίγο ράθυμη η ανταπόκριση του αυτόματου. Δε μπορείς να ''χωθείς'' στην κίνηση με τον ίδιο τρόπο που χώνεσαι με χειροκίνητο μανιτζέβελο 10ετίας.

                                3 ) Εμπρός κονσόλα - αεροδρόμιο. Δεν βλέπεις καλά τι συμβαίνει μπροστά δεξιά σου, ούτε αριστερά σου. Είναι πανεύκολο να πατήσεις πχ μία πέτρα ή ένα ξύλο που δεν θα δεις αρκετά νωρίς. Καταλαβαίνω την ανάγκη για ασφάλεια και για μεγάλες ζώνες παραμόρφωσης, αλλά είσαι αμάξι πόλης.

                                4 ) Δεν είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία προσφέρει καλύτερη ανάκτηση, είναι λίγο σα να την τριγκάρεις χειροκίνητα πατώντας απαλά φρένο. Διάβασα στο ίντερνετ ότι καλό είναι να αποφεύγω παρατεταμένη οδήγηση στη θέση ''Β'' , που δείχνει να έχει εξ ορισμού ισχυρή ανάκτηση. Θα ήθελα να είναι πιο ξεκάθαρο το όλο θέμα, ώστε και πιο ξεκούραστη οδήγηση να κάνω (λιγότερο φρένο) και να είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία είναι για τι. Την οικονομία δεν την υπολογίζω, είμαι υπερ-ευχαριστημένος από ό,τι είδα χθες. Περίμενα μέση 5 - αστική 4+ - εθνική οδό τουλάχιστον 6+.

                                Σας ευχαριστώ για τη βοήθεια. Μου αλλάξατε πορεία σκέψης 9-12 μηνών και αισθάνομαι ήδη κάπως δικαιωμένος. Φυσικά, δε θα γραφτεί ετυμηγορία, αν δεν πάει στη ζούγκλα του κέντρου αυτό το όχημα, μια καθημερινή, κι αν δεν γίνει ένα Αθήνα - Θεσσαλονίκη για να δούμε τι γίνεται και στα ''μεγάλα'' σαλόνια.

                                Απορία: Λέει ότι το navigation system δεν είναι διαθέσιμο, παρότι υπάρχει κουμπί και παρότι αναφέρεται κανονικά η λειτουργία του στις οδηγίες. Υπάρχει λύση σε αυτό ως έχει, ή πάω αναγκαστικά σε αφτερμαρκετ ανδρόιδ οθονούλα, από τις οποίες βρωμάει ο τόπος;

                                G realzeus 2 Replies Last reply Reply Quote 5
                                • I
                                  ilias-a last edited by

                                  καλοταξιδο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    george.y @mbakurin last edited by

                                    Καλορίζικο και καλοτάξιδο

                                    @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                    4 ) Δεν είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία προσφέρει καλύτερη ανάκτηση, είναι λίγο σα να την τριγκάρεις χειροκίνητα πατώντας απαλά φρένο. Διάβασα στο ίντερνετ ότι καλό είναι να αποφεύγω παρατεταμένη οδήγηση στη θέση ''Β'' , που δείχνει να έχει εξ ορισμού ισχυρή ανάκτηση. Θα ήθελα να είναι πιο ξεκάθαρο το όλο θέμα, ώστε και πιο ξεκούραστη οδήγηση να κάνω (λιγότερο φρένο) και να είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία είναι για τι. Την οικονομία δεν την υπολογίζω, είμαι υπερ-ευχαριστημένος από ό,τι είδα χθες. Περίμενα μέση 5 - αστική 4+ - εθνική οδό τουλάχιστον 6+.

                                    Τo B μόνο σε απότομες κατηφόρες, για οικονομία στο D πρεπει αν είσαι και όχι στο B, το manual του τωρινού μου Yaris Cross το λέει ξεκάθαρα, φαντάζομαι καπου θα το εχει και το δικο σου. Αφήνεις το γκάζι όσο πιο νωρίς μπορεις, και όταν φρενάρεις, φρενάρεις απαλά και όσο πιο παρατεταμένα μπορείς

                                    Απορία: Λέει ότι το navigation system δεν είναι διαθέσιμο, παρότι υπάρχει κουμπί και παρότι αναφέρεται κανονικά η λειτουργία του στις οδηγίες. Υπάρχει λύση σε αυτό ως έχει, ή πάω αναγκαστικά σε αφτερμαρκετ ανδρόιδ οθονούλα, από τις οποίες βρωμάει ο τόπος;

                                    Ήμουν κάτοχος Υaris 2014 diesel (ίδιο με το δικο σου αλλά πριν το facelift και diesel βεβαια).
                                    Σχετικά με τους χάρτες: όταν είχα πάρει το δικό μου, οι χάρτες ήταν έχτρα, έπρεπε να τους ζητήσεις και να πληρώσεις βέβαια γι' αυτό (το είχα κάνει). Υποψιάζομαι ότι απλά δεν έχει τους χάρτες γι΄ αυτό και σου βγάζει το μήνυμα "navigation system δεν είναι διαθέσιμο". Το κουμπί προφανώς και θα υπάρχει πάντα
                                    Βλέπω στην μπροσουρα του 2018 ότι σε όλες τις εκδόσεις to "Σύστημα πλοήγησης & συνδεσιμότητας GO" ειναι "Προαιρετικός Εξοπλισμός", άρα κατι τέτοιο θα συμβαίνει
                                    Για after market οθόνες δεν ξέρω, κάτι θα υπαρχει φανταζομαι

                                    Υπόψιν, έβγαλα το ECO για την εν λόγω δοκιμή.

                                    Το ECO θα έλεγα να μην το χρησιμοποιείς καθόλου (κρίνοντας από το Yaris Cross). Με το Νormal mode μια χαρά οικονομία μπορείς να κάνεις και έχεις ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι. Το ECO ειναι εντελώς αφύσικο, σαν κατι να το κραταει πισω το αμάξι. Και στην εθνική προσωπικά βάζω το Power, δίνει το κάτι παραπάνω - δεν αυξάνει την κατανάλωση αν χρησιμοποιείς το γκάζι σωστά

                                    M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • realzeus
                                      realzeus @mbakurin last edited by

                                      @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                      ο κλιματισμός δεν άναψε ποτέ

                                      Πολύ κακό αυτό για τον συμπιεστή και τις φλάντζες του συστήματος.

                                      Κατά τα άλλα, εύχομαι να είναι καλοτάξιδο.

                                      M 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • M
                                        mbakurin @realzeus last edited by

                                        @realzeus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                        @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                        ο κλιματισμός δεν άναψε ποτέ

                                        Πολύ κακό αυτό για τον συμπιεστή και τις φλάντζες του συστήματος.

                                        Κατά τα άλλα, εύχομαι να είναι καλοτάξιδο.

                                        Ισχύει, το σκέφτηκα κι εγώ.

                                        Αλλά επειδή επρόκειτο για ηλικιωμένους, είμαι βέβαιος ότι χρησιμοποιούσαν τακτικά τη θέρμανση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mbakurin @george.y last edited by

                                          @george-y said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          Καλορίζικο και καλοτάξιδο

                                          @mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:

                                          4 ) Δεν είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία προσφέρει καλύτερη ανάκτηση, είναι λίγο σα να την τριγκάρεις χειροκίνητα πατώντας απαλά φρένο. Διάβασα στο ίντερνετ ότι καλό είναι να αποφεύγω παρατεταμένη οδήγηση στη θέση ''Β'' , που δείχνει να έχει εξ ορισμού ισχυρή ανάκτηση. Θα ήθελα να είναι πιο ξεκάθαρο το όλο θέμα, ώστε και πιο ξεκούραστη οδήγηση να κάνω (λιγότερο φρένο) και να είναι ξεκάθαρο ποια λειτουργία είναι για τι. Την οικονομία δεν την υπολογίζω, είμαι υπερ-ευχαριστημένος από ό,τι είδα χθες. Περίμενα μέση 5 - αστική 4+ - εθνική οδό τουλάχιστον 6+.

                                          Τo B μόνο σε απότομες κατηφόρες, για οικονομία στο D πρεπει αν είσαι και όχι στο B, το manual του τωρινού μου Yaris Cross το λέει ξεκάθαρα, φαντάζομαι καπου θα το εχει και το δικο σου. Αφήνεις το γκάζι όσο πιο νωρίς μπορεις, και όταν φρενάρεις, φρενάρεις απαλά και όσο πιο παρατεταμένα μπορείς

                                          Απορία: Λέει ότι το navigation system δεν είναι διαθέσιμο, παρότι υπάρχει κουμπί και παρότι αναφέρεται κανονικά η λειτουργία του στις οδηγίες. Υπάρχει λύση σε αυτό ως έχει, ή πάω αναγκαστικά σε αφτερμαρκετ ανδρόιδ οθονούλα, από τις οποίες βρωμάει ο τόπος;

                                          Ήμουν κάτοχος Υaris 2014 diesel (ίδιο με το δικο σου αλλά πριν το facelift και diesel βεβαια).
                                          Σχετικά με τους χάρτες: όταν είχα πάρει το δικό μου, οι χάρτες ήταν έχτρα, έπρεπε να τους ζητήσεις και να πληρώσεις βέβαια γι' αυτό (το είχα κάνει). Υποψιάζομαι ότι απλά δεν έχει τους χάρτες γι΄ αυτό και σου βγάζει το μήνυμα "navigation system δεν είναι διαθέσιμο". Το κουμπί προφανώς και θα υπάρχει πάντα
                                          Βλέπω στην μπροσουρα του 2018 ότι σε όλες τις εκδόσεις to "Σύστημα πλοήγησης & συνδεσιμότητας GO" ειναι "Προαιρετικός Εξοπλισμός", άρα κατι τέτοιο θα συμβαίνει
                                          Για after market οθόνες δεν ξέρω, κάτι θα υπαρχει φανταζομαι

                                          Υπόψιν, έβγαλα το ECO για την εν λόγω δοκιμή.

                                          Το ECO θα έλεγα να μην το χρησιμοποιείς καθόλου (κρίνοντας από το Yaris Cross). Με το Νormal mode μια χαρά οικονομία μπορείς να κάνεις και έχεις ικανοποιητική απόκριση στο γκάζι. Το ECO ειναι εντελώς αφύσικο, σαν κατι να το κραταει πισω το αμάξι. Και στην εθνική προσωπικά βάζω το Power, δίνει το κάτι παραπάνω - δεν αυξάνει την κατανάλωση αν χρησιμοποιείς το γκάζι σωστά

                                          Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες!

                                          Το δικό μου δεν έχει πάουερ, έχει μόνο έκο και μη έκο. Οπότε ας μείνω στο Δ.

                                          Το ΓΠΣ είναι ψιλοάχρηστο, μου αρκεί το πολύ καλό σε απόκριση BT αυτή τη στιγμή. Θα πάρω έναν προσαρμογέα να βάζω το κινητό ως ΓΠΣ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • piliourits
                                            piliourits last edited by

                                            Καλοτάξιδο!

                                            Πρώτον, στο Β(rake) δεν κάνει regeneration, ή κάνει την ελάχιστη επανάκτηση ενέργειας, το βάζεις εκεί μόνο σε παρατεταμένες κατηφόρες (πχ κατεβαίνω από Πήλιο) ή πχ αν πέσεις στα φρένα πριν από κόκκινο φανάρι, για λίγα μέτρα να σε βοηθήσει να φρενάρεις εγκαίρως.
                                            Στο Β εμπλέκεται ο θερμικός κινητήρας (χωρίς καύση στις κατηφόρες) για να κάνει engine braking να μην υπερθερμανεις τα φρένα και υπερφορτωθει ή μπαταρία.
                                            Σε καμιά άλλη περίπτωση Β.
                                            Μπαίνει στο D απλά σπρώχνοντας μπροστά χωρίς την "ασφάλεια" του λεβιέ.

                                            Με τους χώρους, πιστεύω ότι πάσχει στο μπες βγες των πίσω, στα υπόλοιπα οκ.

                                            Οδήγησε το κανονικά στο normal mode χωρίς τις επιφυλάξεις και τις βλακειες που γράφουν οι κολλημένοι.

                                            Το eco είναι άχρηστο και βλακεια στα υβριδικά τογιότα, άστο στο normal να χεις πάντα καλύτερη ανταπόκριση στο γκάζι με την ίδια οικονομία. Θα δεις όταν το μάθεις πως έτσι θα μπαίνεις στη ροή ακόμη καλύτερα από συμβατικό κινητήρα κιβώτιο.

                                            Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr