-
Πoλυ το ψειρίζεις το θεμα. Καλύτερα μεινε με αυτο που εχεις
-
@tgk said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πoλυ το ψειρίζεις το θεμα. Καλύτερα μεινε με αυτο που εχεις
Αυτοκίνητο αλλάζω, όχι τζιν παντελόνι.
Έως το τέλος Μαΐου θα έχω καταλήξει σε Yaris 5-6 ετών, ή Sandero stepway καινούριο.
-
Να ξες, τζιν με κακό φερμουάρ ειναι χειρότερο από stellantis με αυτόματο κιβώτιο.
-
Έλεγχο που είναι προτιμότερο να κάνουμε; Έχω βρει μερικά γιάρις του 19 σε τιμές από 12,5 ως 14, ανάλογα τα χλμ (από 85κ ως 60κ).
Πάμε να τα ξαναπεράσουμε ΚΤΕΟ;
Αντιπροσωπεία; Αν ναι, σε οποιαδήποτε έχει + σέρβις;
Εμπιστευόμαστε κάποια από τις εταιρείες/μηχανικούς ελέγχου οχημάτων που κάνουν αυτή τη δουλειά;Δεν έχω κανέναν γνωστό μηχανικό/ φίλο.
-
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Πάμε να τα ξαναπεράσουμε ΚΤΕΟ;
πραγματικα αχρηστος ο ελεγχος τους.
Αντιπροσωπεία; Αν ναι, σε οποιαδήποτε έχει + σέρβις;
οτι καλυτερο.
-
Πρόδος σημαντική την τελευταία βδομάδα, έρχομαι (μάλλον για τελευταία φορά προ της αγοράς) να ζητήσω συμβουλή.
Αυτή τη στιγμή, υπάρχουν 3 κουρτίνες.-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Δική μου άποψη, ελέγχεται: Είμαι μεταξύ του 2 και του 3. Το 2 θα είναι σαφώς πιο ταξιδιάρικο και οικονομικό στο ταξίδι, μάλλον και ασφαλέστερο (θέλω να κάνω 5-6 φορές το χρόνο μίνιμουμ το Αθήνα - Θεσσαλονίκη και πέριξ),
αλλά το 3 θα είναι σαφώς πιο τίμιο στην πόλη, δίχως να αποκλείεται και το ταξίδι, αφού μιλάμε για φόρτο το πολύ 2 ατόμων.
Επισης, το 3 φημίζεται για την αξιοπιστία, κάτι που στο 2 δεν ισχύει και τόσο.
Ο παράγοντας τιμή δε μας απασχολεί, γιατί μιλάμε για εύρος 13.500 - 14.500. Δεν θα μαλώσω, ούτε θα απορρίψω επιλογή, για διαφορές κάτω των 1000 ευρώ.
edit: Κάτι που με αποθαρρύνει στο 3 είναι το ψηλό του breaking distance, σύμφωνα με τα ΑΙ εργαλεία τουλάχιστον. Ελέγχεται κι αυτό.
-
-
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο. -
-
Να θυμίσουμε οτι ένας κινητήρας αεριου θελει «φροντίδα και προδερμ», δεν ενδείκνυται για άγρια μεταχείριση (υψηλες στροφές) και καγκουριλικια.
-
Μένοντας στο Γιαρις vs Σαντερο, το Σαντερο πετρογκαζ είναι μια φθηνή λύση ανάγκης για κάποιον που γράφει πολλά χλμ εθνική, να του βγει φθηνά το χιλιομέτρο, αλλιώς δεν υπάρχει λόγος, χειρότερο σε όλα, κι αν μετανιώσεις να το πουλήσεις, θα χάσεις τα μισά λεφτά.
Το Γιαρις είναι λίγο τενεκεδακι για εθνική, αλλά είναι απίστευτη η υβριδική ευκολία εκτός αυτοκινητοδρόμου και η οικονομία κι όταν δεν το θες, θα το δώσεις έχοντας χάσει το πολύ 1 χιλιάρικο ανά χρόνο κτήσης.
-
Καλημέρα, επειδή είμαι και εγώ σε αναζητηση αντίστοιχου οχήματος. Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος το επιτόκιο που δίνει η Renault και αν δίνει κάποια αντιπροσωπεία 0% ή έστω κάτι πολύ χαμηλό. Και επίσης αν ο κινητήρας πετρελαίου του clio αξίζει τα 2000€ παραπάνω όσο αφορά την κατανάλωση. Τα χλμ που κάνει είναι περίπου 20000, εκ των οποίων τα 16000 σε εθνική οδό και τα 4000 μέσα στην πόλη.
-
@giomour said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Καλημέρα, επειδή είμαι και εγώ σε αναζητηση αντίστοιχου οχήματος. Ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος το επιτόκιο που δίνει η Renault και αν δίνει κάποια αντιπροσωπεία 0% ή έστω κάτι πολύ χαμηλό. Και επίσης αν ο κινητήρας πετρελαίου του clio αξίζει τα 2000€ παραπάνω όσο αφορά την κατανάλωση. Τα χλμ που κάνει είναι περίπου 20000, εκ των οποίων τα 16000 σε εθνική οδό και τα 4000 μέσα στην πόλη.
Με 16000 χλμ το χρόνο ΕΟ, εγώ θα πήγαινα στο diesel, δεν νομίζω να βγάλεις την διαφορά της τιμής αγοράς, αλλά νομίζω ότι θα ταξιδεύει πιο άνετα.
ας μας πούνε καλύτερα οι κάτοχοι.Επιτόκιο 6,9 με 7,5 διαφημίζουν οι αντιπρόσωποι.
Μηδενικό δεν νομίζω να δούμε με τον νέο εισαγωγέα, που μείωσε τις τιμές και ειδικά για το Clio που πουλάει καλά. Συνήθως τα "μηδενικά" επιτόκια πάνε μαζί με φουσκωμένες τιμές ή μοντέλα στο τέλος της εμπορικής καριέρας τους. -
@famas said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο.Ευχαριστώ για το επιχείρημά σου, συμφωνώ.
Αλλά η πραγματικότητα που κοίταξα σήμερα το πρωί με τις αποστάσεις που διανύω, είναι ότι το 80% των χιλιομέτρων μου θα γίνεται σε αστικό ιστό. Δηλαδή θα κάνω 10-20χλμ τη μέρα περίπου + κάποιες περιαστικές διαδρομές στην Αθήνα, που καλύπτονται μια χαρά από γιάρις. Αυτό βγάζει περίπου 15Μ.Ο. Χ 300 (ας πούμε , μέρες) = 4.500 χλμ βαρβάτης αστικής οδήγησης, τα οποία εύκολα θα γίνουν 5,5-6-6,5-7 με ένα αμάξι που καίει λίγο και είναι αυτόματο.
Οι τόποι καταγωγής μου είναι σε νησιά, μεγάλα μεν, αλλά δε νομίζω ότι το γιάρις θα έχει πρόβλημα στον ΒΟΑΚ, ακόμα κι όταν ολοκληρωθεί. Ας πηγαίνω με 120, αντί 130 του νομίμου ορίου.
Το πραγματικό ''ταξίδι'' που θα κάνει το όχημα, θα είναι 3-4-5 φορές κατ' έτος Αθήνα - Βόλος ΚΑΙ/Η Αθήνα/Βόλος - Θεσσαλονίκη. Το Αθήνα - Βόλος, νταξ, σιγά τα ωά. Επειδή πολλές φορές θα είναι ενδιάμεση στάση, προ Θεσσαλονίκης, και ελάχιστες φορές θα πάω μονοκόμματα Αθήνα - Θεσσ με αμάξι (2; 3; 4 φορές το χρόνο; ), νομίζω ότι προτιμώ γιάρις λόγω καθημερινότητας.
Τον τελευταίο λόγο θα τον έχει η αντιπροσωπεία και το σέρβις της, πάντως. Αν πάνε όλα καλά με το γιάρις, το αρπάω. Αν όχι, πάμε στο σχεδόν καινούριο κλιό με τα λίγα χλμ - εφόσον φυσικά η αντιπροσωπεία δώσει καλό έλεγχο. Ας αποφασίσει και λίγο η τύχη.
Aν κάτσει το ένα, θα έχω πιο άνετη κίνηση καθημερινά, αλλά πολλά χλμ πιο κουραστικά (το γιαρις δεν εχει κρουζ κοντρολ), αν κάτσει το άλλο, θα έχω το κλασικό χειρογλύκανο με τον συμπλέκτη στο καθημερινό, αλλά θα ''ανοίξει'' η όρεξη και για συχνότερα - τακτικότερα - οικονομικότερα ταξίδια.
-
-
@famas said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο.Θα συμφωνούσα αλλα το παιδι ειναι κλασικη περιπτωση Toyota, υπεραναλύει τα πάντα και τον νοιαζει και το τελευταιο ευρουλάκι, δεν τον ενδιαφερει πιο ειναι καλύτερο αυτοκινητο
Οπότε το 3 από μένα
-
-
Η Φορντ είχε τα καλύτερα χρηματοδοτικά, τώρα τι παίζει;
(θα μου πεις, δεν έχει αντιπροσωπείες και μοντέλα
)
-
@piliourits said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Η Φορντ είχε τα καλύτερα χρηματοδοτικά, τώρα τι παίζει;
(θα μου πεις, δεν έχει αντιπροσωπείες και μοντέλα
)
Διαβάζω πάντως ότι έρχεται νέο EcoSport.
-
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@famas said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο.Θα συμφωνούσα αλλα το παιδι ειναι κλασικη περιπτωση Toyota, υπεραναλύει τα πάντα και τον νοιαζει και το τελευταιο ευρουλάκι, δεν τον ενδιαφερει πιο ειναι καλύτερο αυτοκινητο
Οπότε το 3 από μένα
Προσπάθησα με σχεδόν ένα χρόνο έρευνας να αποφύγω όσο γίνεται αυτό το βαρετόσημο, αλλά έχεις δυστυχώς δίκιο. Πεπρωμένον φυγείν αδύνατον.
Μόλις αλλάξουν οι ανάγκες μου θα πάω σε cross/ corolla / corolla cross / rav4 άμα είμαι μερακλής και πλούσιος. Ή στο Βιτάρα, αν πάω επαρχίας.
Θα ενημερώσω για το τέλος της διαδικασίας.
-
-
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@famas said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο.Θα συμφωνούσα αλλα το παιδι ειναι κλασικη περιπτωση Toyota, υπεραναλύει τα πάντα και τον νοιαζει και το τελευταιο ευρουλάκι, δεν τον ενδιαφερει πιο ειναι καλύτερο αυτοκινητο
Οπότε το 3 από μένα
Προσπάθησα με σχεδόν ένα χρόνο έρευνας να αποφύγω όσο γίνεται αυτό το βαρετόσημο, αλλά έχεις δυστυχώς δίκιο. Πεπρωμένον φυγείν αδύνατον.
Μόλις αλλάξουν οι ανάγκες μου θα πάω σε cross/ corolla / corolla cross / rav4 άμα είμαι μερακλής και πλούσιος. Ή στο Βιτάρα, αν πάω επαρχίας.
Θα ενημερώσω για το τέλος της διαδικασίας.
καλα κανεις αφου σε ενδιαφερει το κοστος κυριως και θες μεσο μετακινησης αξιοπιστο και οικονομικο παρε toyota, ειναι εγγυηση.
Αν ομως ησουν πλουσιος και επαιρνες corolla cross οπως λες sorry αλλα θα σε μουτζωνα. Ειλικρινα ελεος δηλαδη!!!!!
Ειναι σαν να λες μου χαριζαν σπίτι οπου θέλω και διαλεξα τα Λιοσια
-
-
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
Μόλις αλλάξουν οι ανάγκες μου θα πάω σε cross/ corolla / corolla cross / rav4 άμα είμαι μερακλής και πλούσιος.
Συνήθως έτσι γίνεται, αν καλομάθεις με Toyota.
Με το καλό! -
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@famas said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο.Θα συμφωνούσα αλλα το παιδι ειναι κλασικη περιπτωση Toyota, υπεραναλύει τα πάντα και τον νοιαζει και το τελευταιο ευρουλάκι, δεν τον ενδιαφερει πιο ειναι καλύτερο αυτοκινητο
Οπότε το 3 από μένα
Προσπάθησα με σχεδόν ένα χρόνο έρευνας να αποφύγω όσο γίνεται αυτό το βαρετόσημο, αλλά έχεις δυστυχώς δίκιο. Πεπρωμένον φυγείν αδύνατον.
Μόλις αλλάξουν οι ανάγκες μου θα πάω σε cross/ corolla / corolla cross / rav4 άμα είμαι μερακλής και πλούσιος. Ή στο Βιτάρα, αν πάω επαρχίας.
Θα ενημερώσω για το τέλος της διαδικασίας.
καλα κανεις αφου σε ενδιαφερει το κοστος κυριως και θες μεσο μετακινησης αξιοπιστο και οικονομικο παρε toyota, ειναι εγγυηση.
Αν ομως ησουν πλουσιος και επαιρνες corolla cross οπως λες sorry αλλα θα σε μουτζωνα. Ειλικρινα ελεος δηλαδη!!!!!
Ειναι σαν να λες μου χαριζαν σπίτι οπου θέλω και διαλεξα τα Λιοσια
Πλούσιος αναφερόμουν στο ΡΑΒ4.
Το κορόλλα κροςς είναι για πατέρα 2 παιδιών σε υπαλληλικό πόστο με απολαβές πολύ μέτριες για να πάει σε mazda και πολύ ψηλές για να μείνει με την απλή κορόλλα του 2005, που κληρονόμησε από τον πατέρα του.
-
-
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@cirus said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@famas said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
@mbakurin said in Επιλογή οχήματος ή αναμονή;:
-
Λευκό Ρενώ κλιό του 21, lpg, μετά από πρόχειρο δικό μου έλεγχο δείχνει πένα, 40Κ χλμ, ΑΛΛΑ ψιλοαφημένο από τον τρέχοντα ιδιοκτήτη. Λάστιχα εργοστασιακά ακόμα, σέρβις είναι να γίνει σε 1 μήνα, και στο τέλος αποκαλύπτεται ότι δεν είναι ο πρώτος ιδιοκτήτης του.
-
Ίδιο αυτοκίνητο, αντίστοιχα χιλιόμετρα, 1 ιδιοκτήτης, καινούρια λάστιχα - πρόσφατο σέρβις, ΑΛΛΑ +500 στην τιμή και +5κ χιλιόμετρα.
-
Τογιότα γιάρις υβριδικό 2018 λίγων (50κ) χλμ. Προσεγμένο. Λίγο σκούρο χρώμα για το ελλαδικό καλοκαίρι, αλλά νταξ.
Το 2.
Η διαφορά των 500€ είναι λιγότερα χρήματα από καινούρια λάστιχα + σέρβις. Το clio είναι περισσότερο αυτοκίνητο από το yaris, το οποίο υπολείπεται και 3 χρόνια. Αν το προφιλ ήταν μόνο πόλη, θα πρότεινα το yaris, δεν έχει αντίπαλο σε αυτό τον τομέα αλλά αφού κάνεις και ταξίδια το clio είναι η επιλογή σου, ειδικά με το αέριο.Θα συμφωνούσα αλλα το παιδι ειναι κλασικη περιπτωση Toyota, υπεραναλύει τα πάντα και τον νοιαζει και το τελευταιο ευρουλάκι, δεν τον ενδιαφερει πιο ειναι καλύτερο αυτοκινητο
Οπότε το 3 από μένα
Προσπάθησα με σχεδόν ένα χρόνο έρευνας να αποφύγω όσο γίνεται αυτό το βαρετόσημο, αλλά έχεις δυστυχώς δίκιο. Πεπρωμένον φυγείν αδύνατον.
Μόλις αλλάξουν οι ανάγκες μου θα πάω σε cross/ corolla / corolla cross / rav4 άμα είμαι μερακλής και πλούσιος. Ή στο Βιτάρα, αν πάω επαρχίας.
Θα ενημερώσω για το τέλος της διαδικασίας.
καλα κανεις αφου σε ενδιαφερει το κοστος κυριως και θες μεσο μετακινησης αξιοπιστο και οικονομικο παρε toyota, ειναι εγγυηση.
Αν ομως ησουν πλουσιος και επαιρνες corolla cross οπως λες sorry αλλα θα σε μουτζωνα. Ειλικρινα ελεος δηλαδη!!!!!
Ειναι σαν να λες μου χαριζαν σπίτι οπου θέλω και διαλεξα τα Λιοσια
Πλούσιος αναφερόμουν στο ΡΑΒ4.
Το κορόλλα κροςς είναι για πατέρα 2 παιδιών σε υπαλληλικό πόστο με απολαβές πολύ μέτριες για να πάει σε mazda και πολύ ψηλές για να μείνει με την απλή κορόλλα του 2005, που κληρονόμησε από τον πατέρα του.
το rav 4 ειναι καλο αμάξι αλλα οχι για πλουσιους
Αλλα αν εισαι πλουσιος παιρνεις LAND ROVER και αν θες τοσο πολύ πια toyota παιρνεις LAND cruiser (αμαξάρα)
το corolla cross είναι οτι και το yaris cross. Βαψιμο μπλε και πέταμα στην θαλασσα. Ειναι μεσα μετακινησης για οσους μετρανε και το τελευταιο ευρουλακι , οχι αυτοκινητα. Και δεν το λέω απαξιωτικα και γω έχω τέτοιο αμαξακι ηλεκτρικο. μεσο μετακίνησης είναι όχι αμάξι
-
Επιλογή οχήματος ή αναμονή;