-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Ρεζερβα μπορουμε να προσθεσουμε ως εξτρα η αναγκαστικα κιτ επισκευης?
Ναι εγώ ζήτησα, έκανα ένα συμψηφισμό με το συναγερμό που δεν ήθελα και πλήρωσα 100 ευρώ παραπάνω. Το Κιτ το παίρνεις ούτως η άλλως.
-
Στην Active Plus,δεν έχει ούτε tyre monitor? 250€ το έχουν ως πρόσθετο εξοπλισμό.
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Στην Active Plus,δεν έχει ούτε tyre monitor? 250€ το έχουν ως πρόσθετο εξοπλισμό.
Ολα έχουν.
Αυτό είναι ανταλλακτικό των αισθητήρων -
@iceman7 said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Στην Active Plus,δεν έχει ούτε tyre monitor? 250€ το έχουν ως πρόσθετο εξοπλισμό.
Ολα έχουν.
Αυτό είναι ανταλλακτικό των αισθητήρωνΑ οκ τοτε,μου φάνηκε περίεργο να μην έχει.
-
Παίδες,το e-cvt είναι με τροχαλία σαν το κλασσικό cvt,έχει τον ίδιο θόρυβο που περνάει και στην καμπίνα?
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Παίδες,το e-cvt είναι με τροχαλία σαν το κλασσικό cvt,έχει τον ίδιο θόρυβο που περνάει και στην καμπίνα?
Όχι δεν ειναι με τροχαλία, για αυτό και το ονομάζουν "e-cvt". Ειναι κλασσικό πλανητικό, αλλά λειτουργεί ώς cvt. Για αυτό και ειναι αλεξίσφαιρο.
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Παίδες,το e-cvt είναι με τροχαλία σαν το κλασσικό cvt,έχει τον ίδιο θόρυβο που περνάει και στην καμπίνα?
Όχι δεν ειναι με τροχαλία, για αυτό και το ονομάζουν "e-cvt". Ειναι κλασσικό πλανητικό, αλλά λειτουργεί ώς cvt. Για αυτό και ειναι αλεξίσφαιρο.
Γιατί δέχεται σφαίρες και είναι αλεξίσφαιρο ?
Εγώ απλά θα το πέταγα όλο από τον γκρεμό, σιγά που θα το πυροβολούσα
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί δέχεται σφαίρες και είναι αλεξίσφαιρο ?
Ναι, από τους απανταχού χέητερς σαν και του λόγου σου. Αλλά σε λίγο η Τογιότα θα σβήσει τους πάντες από τον χάρτη!
-
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί δέχεται σφαίρες και είναι αλεξίσφαιρο ?
Ναι, από τους απανταχού χέητερς σαν και του λόγου σου. Αλλά σε λίγο η Τογιότα θα σβήσει τους πάντες από τον χάρτη!
μπα δεν πυροβολώ ποτε σκουπίδια. Αν και οταν βλέπω κάναν Άδωνη ή μερικους άλλους πολιτικούς θα εμπαινα σε πειρασμό, ευτυχως δεν έχω όπλα
-
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί δέχεται σφαίρες και είναι αλεξίσφαιρο ?
Ναι, από τους απανταχού χέητερς σαν και του λόγου σου. Αλλά σε λίγο η Τογιότα θα σβήσει τους πάντες από τον χάρτη!
μπα δεν πυροβολώ ποτε σκουπίδια. Αν και οταν βλέπω κάναν Άδωνη ή μερικους άλλους πολιτικούς θα εμπαινα σε πειρασμό, ευτυχως δεν έχω όπλα
Κανε μια εξαιρεση για σενα!!!
-
@tacos said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
@fanis75 said in Toyota Yaris Cross:
@cirus said in Toyota Yaris Cross:
Γιατί δέχεται σφαίρες και είναι αλεξίσφαιρο ?
Ναι, από τους απανταχού χέητερς σαν και του λόγου σου. Αλλά σε λίγο η Τογιότα θα σβήσει τους πάντες από τον χάρτη!
μπα δεν πυροβολώ ποτε σκουπίδια. Αν και οταν βλέπω κάναν Άδωνη ή μερικους άλλους πολιτικούς θα εμπαινα σε πειρασμό, ευτυχως δεν έχω όπλα
Κανε μια εξαιρεση για σενα!!!
Μπα δεν κάνω εξαιρεσεις ουτε για σένα ουτε για τον Αδωνη ούτε για κανενα δεν μαρεσουν τα οπλα ουτε να πυροβολώ σκουπίδια toyota
ΥΓ μην παρεξηγηθεις, δεν αναφερομαι σε σενα ως Αδωνη ή Toyota αλλα γιαυτο που είσαι
-
Μου εμφανισε στην εφαρμογη, επιλογη για συνδρομη ωστε να αποκτησω προσβαση στο κλειδωμα και ελεγχο του AC. Καθως αυτο ηταν διαθεσιμο μονο σε εκδοσεις Style και εγω εχω την απλη active, ξερεις κανενας τι παιζει?
Ειναι μονο για το Facelift που εχει αλλη οθονη?
-
@george-0 said in Toyota Yaris Cross:
Μου εμφανισε στην εφαρμογη, επιλογη για συνδρομη ωστε να αποκτησω προσβαση στο κλειδωμα και ελεγχο του AC. Καθως αυτο ηταν διαθεσιμο μονο σε εκδοσεις Style και εγω εχω την απλη active, ξερεις κανενας τι παιζει?
Ειναι μονο για το Facelift που εχει αλλη οθονη?
το εμφάνισε και σε μένα (facelift-active plus) αλλά το αγνόησα αφού είπε για συνδρομη...
δεν ξέρω αν θα μπορούσα όντως να το χρησιμοποιήσω ή όχι...
-
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
@george-0 said in Toyota Yaris Cross:
Μου εμφανισε στην εφαρμογη, επιλογη για συνδρομη ωστε να αποκτησω προσβαση στο κλειδωμα και ελεγχο του AC. Καθως αυτο ηταν διαθεσιμο μονο σε εκδοσεις Style και εγω εχω την απλη active, ξερεις κανενας τι παιζει?
Ειναι μονο για το Facelift που εχει αλλη οθονη?
το εμφάνισε και σε μένα (facelift-active plus) αλλά το αγνόησα αφού είπε για συνδρομη...
δεν ξέρω αν θα μπορούσα όντως να το χρησιμοποιήσω ή όχι...
Δεν ειχες ουτως ή αλλως τις υπηρεσιες AC και κλειδωμα?
Ουτε και εμενα με ψηνει δεν τα χρειαζομαι αυτα και δωρεαν να ηταν. -
@george-0 said in Toyota Yaris Cross:
@george-y said in Toyota Yaris Cross:
@george-0 said in Toyota Yaris Cross:
Μου εμφανισε στην εφαρμογη, επιλογη για συνδρομη ωστε να αποκτησω προσβαση στο κλειδωμα και ελεγχο του AC. Καθως αυτο ηταν διαθεσιμο μονο σε εκδοσεις Style και εγω εχω την απλη active, ξερεις κανενας τι παιζει?
Ειναι μονο για το Facelift που εχει αλλη οθονη?
το εμφάνισε και σε μένα (facelift-active plus) αλλά το αγνόησα αφού είπε για συνδρομη...
δεν ξέρω αν θα μπορούσα όντως να το χρησιμοποιήσω ή όχι...
Δεν ειχες ουτως ή αλλως τις υπηρεσιες AC και κλειδωμα?
Ουτε και εμενα με ψηνει δεν τα χρειαζομαι αυτα και δωρεαν να ηταν.όχι δεν είχα AC/κλείδωμα, η active του facelift εχει την οθόνη που ειχε η 1η εκδοση από style και πανω (Toyota Touch 9'').
Τη νέα οθόνη (Toyota Smart Connect 10.5’’) την εχει το facelift αλλά από Style και πάνω (αν σχετίζεται με αυτο) -
Δεν ξέρω αν είδατε στην εφαρμογή αλλά μάλλον δίνει εκ των υστερών τα remote services με συνδρομή.
Σε ένα aygoX που έχω αυτές τις μέρες έβγαλε τέτοια επιλογή με διάφορα συνδρομητικά πακέτα. -
Εκανα test drive την GR 130 ιππων,δεν υπαρχει διαθεσιμη ακομη στις αλλες εκδοσεις πιο κατω ο κινητηρας των 130,μη εχοντας καποια εμπειρια απο cvt μπηκα λιγο περιεργος με ολα αυτα που ειχα διαβασει προηγουμενως,ωστοσο διαπιστωσα οτι δεν με ενοχλησε κατι τοσο πολυ,ναι εχει εναν θορυβο στις επιταχυνσεις οταν πατας ειδικα γερα το πενταλ,αλλα δεν μου φανηκε οτι δεν υποφερεται ακομη και στα 120-130 που δοκιμασα με ανοιχτο κλιματισμο.
Το αμαξι μου εδωσε μια καλη συνολικη εντυπωση,ευκολοδηγητο εντος πολης,αθορυβο οταν λειτουργει με την μπαταρια,καλη η οθονη 10,5',καλη αποκριση στον ανοιχτο δρομο χωρις να μπορεις να πεις οτι θα εντυπωσιαστεις απο την επιταχυνση η απο την ροπη,ωστοσο ειναι decent και επαρκες,κατι που θεωρουσα οτι στα 116 ιππων,ισως καπου δυσκολευτει σε ανηφορες η φορτωμενο.
Ενταξει,η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,αλλα αυτη ειναι η τογιοτα εδω και χρονια στο κομματι αυτο,δεν περιμενα δηλαδη κατι πολυτελες αφου δεν πρεσβευει αυτο.
Η αναρτηση μου φανηκε επαρκης,οχι καποια σουπερ ανεση στις ανωμαλιες αλλα οχι και αβολο,καπου στη μεση.
Για ρεζερβα εξτρα ζητανε 3 κατοσταρικα,ενω δεν υπαρχει καποια προσφορα-προωθητικη ενεργεια,γενικα,ως πολιτικη,οχι αυτη την περιοδο,ετσι μου μετεφερε ο πωλητης.
Για καποιον οπως εμενα που θελει οικονομια σε αστικες μετακινησεις και λιγο εξω απο πολη,κανενα ταξιδι που και που,αξιοπιστια μακροχρονια και χαμηλα κοστη συντηρησης,ειναι μια απο τις επιλογες,για την εκδοση Style,των 130 ιππων,εχω και το παλιο οσο πιασει για αποσυρση.Δεν βιαζομαι για αποφασεις,θα σκεφτω,ισως δω και καποιο ρενω αν και η τιμη εκει ξεφευγει. 6 ετη εγγυηση,11 ετη το υβρυδικο συστημα,αυτονομο αυτοφορτιζομενο αυτοματο.Το νεο Safety Sense επισης θετικο.
Νομιζω στην Style δεν εχει αναδιπλουμενους ηλεκτρικα καθρεπτες?
-
@ken11 said in Toyota Yaris Cross:
Εκανα test drive την GR 130 ιππων,δεν υπαρχει διαθεσιμη ακομη στις αλλες εκδοσεις πιο κατω ο κινητηρας των 130,μη εχοντας καποια εμπειρια απο cvt μπηκα λιγο περιεργος με ολα αυτα που ειχα διαβασει προηγουμενως,ωστοσο διαπιστωσα οτι δεν με ενοχλησε κατι τοσο πολυ,ναι εχει εναν θορυβο στις επιταχυνσεις οταν πατας ειδικα γερα το πενταλ,αλλα δεν μου φανηκε οτι δεν υποφερεται ακομη και στα 120-130 που δοκιμασα με ανοιχτο κλιματισμο.
Το αμαξι μου εδωσε μια καλη συνολικη εντυπωση,ευκολοδηγητο εντος πολης,αθορυβο οταν λειτουργει με την μπαταρια,καλη η οθονη 10,5',καλη αποκριση στον ανοιχτο δρομο χωρις να μπορεις να πεις οτι θα εντυπωσιαστεις απο την επιταχυνση η απο την ροπη,ωστοσο ειναι decent και επαρκες,κατι που θεωρουσα οτι στα 116 ιππων,ισως καπου δυσκολευτει σε ανηφορες η φορτωμενο.
Ενταξει,η ποιοτητα του εσωτερικου δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,αλλα αυτη ειναι η τογιοτα εδω και χρονια στο κομματι αυτο,δεν περιμενα δηλαδη κατι πολυτελες αφου δεν πρεσβευει αυτο.
Η αναρτηση μου φανηκε επαρκης,οχι καποια σουπερ ανεση στις ανωμαλιες αλλα οχι και αβολο,καπου στη μεση.
Για ρεζερβα εξτρα ζητανε 3 κατοσταρικα,ενω δεν υπαρχει καποια προσφορα-προωθητικη ενεργεια,γενικα,ως πολιτικη,οχι αυτη την περιοδο,ετσι μου μετεφερε ο πωλητης.
Για καποιον οπως εμενα που θελει οικονομια σε αστικες μετακινησεις και λιγο εξω απο πολη,κανενα ταξιδι που και που,αξιοπιστια μακροχρονια και χαμηλα κοστη συντηρησης,ειναι μια απο τις επιλογες,για την εκδοση Style,των 130 ιππων,εχω και το παλιο οσο πιασει για αποσυρση.Δεν βιαζομαι για αποφασεις,θα σκεφτω,ισως δω και καποιο ρενω αν και η τιμη εκει ξεφευγει. 6 ετη εγγυηση,11 ετη το υβρυδικο συστημα,αυτονομο αυτοφορτιζομενο αυτοματο.Το νεο Safety Sense επισης θετικο.
Νομιζω στην Style δεν εχει αναδιπλουμενους ηλεκτρικα καθρεπτες?
Τόσα χρήματα, ούτε καθρέπτες, ούτε θερμαινόμενος, ούτε καθίσματα θερμαινομενα, ούτε πίσω τεμπέλης, πίσω δεν έχει τρελούς χώρους και πάλι πουλάει σαν ζεστό ψωμί. Τι να πει κανείς.
-
@ken11 αν κατεβάσεις τη μπροσούρα σε pdf θα δεις αναλυτικότατα τι έχει η κάθε έκδοση
@groover1972 αν με το "θερμαινόμενος" εννοείς θερμαινόμενους καθρέφτες, αυτό το έχουν όλες οι εκδόσεις, τα άλλα ναι, στις πολύ ακριβές από elegant και πάνω
Σε άλλης κατηγορίας αμάξια τα δίνει από πιο πριν, πχ το ch-r έχει αυτόματα αναδιπλούμενος σε όλες τις εκδόσεις.
-
Ισως παω να δω και το Captur evolution full hybrid E-Tech 145,αλλα περιμενω ποτε θα φορεθει ο νεος υβδρικος των 160 ιππων,ωστοσο λογικο ειναι εκει να πλησιασουμε τα 29-30 χιλιαρικα που δεν θελω να παω τοσο μακρυα στο οικονομικο σκελος.
Toyota Yaris Cross