-
Εννοείται ότι πρέπει να πας για σερβις πριν κλείσεις χρόνο.
-
-
Ερώτηση. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί υπεύθυνα να απαντήσει
Service: μου έχει έρθει ειδοποίηση ότι πλησιάζει η ώρα του (15,000 χλμ ή έτος).
Απο χιλιόμετρα έχω ακόμα περίσσευμα γύρω στα 5,000 αλλά ο ένας χρόνος απο την παραλαβή του είναι τώρα όπου να'ναι.
Ιδανικά θα προτιμούσα να το τρενάρω, θα προτιμούσα να του κάνω σερβις μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Θα έχω όμως κάποιο θέμα με την εγγύηση;
Μη μου πειτε να μιλήσω με αντιπροσωπεία, τι να πει κι αυτή; θα μου πουν έλα τώρα. Ξέρεις κανεις;
Θεωρητικά δεν έχεις κάποιο πέναλτυ αν αργήσεις λίγο (όχι μήνες βέβαια). Από την άλλη δεν έχει και μεγάλη διαφορά αν το κάνεις πριν τις διακοπές, ίσα ίσα που ίσως ειναι και καλύτερα.
Κλείνεις ραντεβού, έρχονται και το παίρνουν αυτοί αν δεν μπορείς να το πας εσυ αυτοπροσώπως, σου δίνουν αυτοκίνητο αντικατάστασης για τις δουλειές σου και καθάρισες -
Για ποιο λογο να το καθυστερησεις?
Ισα ισα που θα εχεις φρεσκο λαδακι στα επερχομενα 40αρια που καλοκαιριου ωστε να ειναι στην καλυτερη δυνατη κατασταση το μοτερ σου.
Επισης να καλο ειναι να ακολουθησεις τις οδηγιες του κατασκευαστη ωστε να εισαι καλυμμενος για το οτιδηποτε συμβει (ΑΝ λεμε) να μην υπαρχει πατημα. Δεν ξερεις ποτε... -
Ερώτηση. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί υπεύθυνα να απαντήσει
Service: μου έχει έρθει ειδοποίηση ότι πλησιάζει η ώρα του (15,000 χλμ ή έτος).
Απο χιλιόμετρα έχω ακόμα περίσσευμα γύρω στα 5,000 αλλά ο ένας χρόνος απο την παραλαβή του είναι τώρα όπου να'ναι.
Ιδανικά θα προτιμούσα να το τρενάρω, θα προτιμούσα να του κάνω σερβις μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Θα έχω όμως κάποιο θέμα με την εγγύηση;
Μη μου πειτε να μιλήσω με αντιπροσωπεία, τι να πει κι αυτή; θα μου πουν έλα τώρα. Ξέρεις κανεις;
Συνήθως υπάρχει ένα μέγιστο συνολικό όριο ανοχής-απόκλισης, τόσο σε χρονικό, οσο και χιλιομετρικό επίπεδο, σε βάθος 6ετίας που διαρκεί η εγγύηση, και οχι ανά service (π.χ. να μην εχεις υπερβεί συνολικά τους 6 μήνες καθυστέρησης στα 6 χρόνια). Με επιφύλαξη το γράφω, δεν ξέρω αν ισχύει στα Lexus.
Λογικά μπορείς να ενημερωθείς γι'αυτό επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τα κεντρικά.
Προσωπικά, θα πήγαινα ακριβώς στον χρόνο, ανεξαρτήτως των λιγότερων απο 15.000 χιλιομέτρων, που θα εχει διανύσει τότε το αυτοκίνητό σου.
Διευκρίνισε εάν το κόστος service, που σου είπαν, αφορά τις προδιαγραφές λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο. -
Ερώτηση. Αν υπάρχει κάποιος που μπορεί υπεύθυνα να απαντήσει
Service: μου έχει έρθει ειδοποίηση ότι πλησιάζει η ώρα του (15,000 χλμ ή έτος).
Απο χιλιόμετρα έχω ακόμα περίσσευμα γύρω στα 5,000 αλλά ο ένας χρόνος απο την παραλαβή του είναι τώρα όπου να'ναι.
Ιδανικά θα προτιμούσα να το τρενάρω, θα προτιμούσα να του κάνω σερβις μετά τις καλοκαιρινές διακοπές. Θα έχω όμως κάποιο θέμα με την εγγύηση;
Μη μου πειτε να μιλήσω με αντιπροσωπεία, τι να πει κι αυτή; θα μου πουν έλα τώρα. Ξέρεις κανεις;
Συνήθως υπάρχει ένα μέγιστο συνολικό όριο ανοχής-απόκλισης, τόσο σε χρονικό, οσο και χιλιομετρικό επίπεδο, σε βάθος 6ετίας που διαρκεί η εγγύηση, και οχι ανά service (π.χ. να μην εχεις υπερβεί συνολικά τους 6 μήνες καθυστέρησης στα 6 χρόνια). Με επιφύλαξη το γράφω, δεν ξέρω αν ισχύει στα Lexus.
Λογικά μπορείς να ενημερωθείς γι'αυτό επικοινωνώντας τηλεφωνικά με τα κεντρικά.
Προσωπικά, θα πήγαινα ακριβώς στον χρόνο, ανεξαρτήτως των λιγότερων απο 15.000 χιλιομέτρων, που θα εχει διανύσει τότε το αυτοκίνητό σου.
Διευκρίνισε εάν το κόστος service, που σου είπαν, αφορά τις προδιαγραφές λαδιού που προτείνει ο κατασκευαστής στο εγχειρίδιο.Καλησπέρα σε όλους, γνωρίζει κάποιος πόσο καιρό κρατάει η κατασκευή του lbx και πόσο καιρό χρειάζεται για μεταφορά και εκτελωνισμό δεδομένου ότι χοντρικά εχει 4 μήνες παράδοση?
-
Τι εννοείς πόσο καιρό; Από τις γραμμές παραγωγής βγαίνουν αρκετά αυτοκίνητα κάθε μέρα. Άρα μια μέρα.
-
-
-
Ερχετε ευρωπη το rr..βρεθηκε λυση απ οτι φαινεται και με τις εκπομπες ρυπων
https://www.carandmotor.gr/nea/lexus-lbx-morizo-rr-erhetai-stin-eyropi-i-kayti-ekdosi
-
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί. -
@supergeorge said in LEXUS LBX:
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.
-
@supergeorge said in LEXUS LBX:
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.
Μαλλον δεν εννοει αεραγωγο για τη μπαταρια αλλα εξωτερικα στους προφυλακτηρες
-
@supergeorge said in LEXUS LBX:
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.
Μαλλον δεν εννοει αεραγωγο για τη μπαταρια αλλα εξωτερικα στους προφυλακτηρες
Εννοεί αεραγωγούς ψύξης θέρμανσης των πίσω επιβατών.
-
@supergeorge said in LEXUS LBX:
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.
Μαλλον δεν εννοει αεραγωγο για τη μπαταρια αλλα εξωτερικα στους προφυλακτηρες
Εννοεί αεραγωγούς ψύξης θέρμανσης των πίσω επιβατών.
Α οκ μπορει δεν το σκεφτηκα πηγε το μυαλο μου στους εξωτερικους αεραγωγους..παντως το nano-x κανει πολυ καλη δουλεια δεν το περιμενα..πιθανον και να μην χρειαζονται οι αεραγωγοι πισω..
-
@supergeorge said in LEXUS LBX:
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.
Μαλλον δεν εννοει αεραγωγο για τη μπαταρια αλλα εξωτερικα στους προφυλακτηρες
Εννοεί αεραγωγούς ψύξης θέρμανσης των πίσω επιβατών.
Α οκ μπορει δεν το σκεφτηκα πηγε το μυαλο μου στους εξωτερικους αεραγωγους..παντως το nano-x κανει πολυ καλη δουλεια δεν το περιμενα..πιθανον και να μην χρειαζονται οι αεραγωγοι πισω..
Το nanoe(-x) είναι τεχνολογία της Panasonic, που χρησιμοποιείται στα συστήματα κλιματισμού των ακριβών εκδόσεων των Toyota/Lexus και αφορά τον καθαρισμό του αέρα (air purifying) και οχι την ένταση του συστήματος κλιματισμού.
Συμφωνώ ότι σε γενικά μικρές καμπίνες, δεν χρειάζονται οι πισω αεραγωγοί.
Πιο πολύ φαντεζί στοιχείο εξοπλισμού είναι, παρά ουσίας. Αλλάζει το πράγμα σε ενα μεγαλύτερο αυτοκίνητο (π.χ. μεγάλο sedan, D-SUV κλπ.). -
Είπα οτι σε καμία έκδοση δεν έχει αεραγωγούς πίσω ( πάνω στην κεντρική κονσόλα δηλαδή)
Έχει μονο κατω απο το κάθισμα του συνοδιγου που βγάζει πίσω αν το βάλεις και στα πόδια.
Όπως και το Yaris το μικρό. Το Yaris Cross στην Active έκδοση δεν εχει ουτε αυτο. -
@supergeorge said in LEXUS LBX:
Χθες το είδα για λίγη ώρα στο Cosmos που έχει pop up store η Lexus.
Τρομερή ποιότητα κατασκευής εσωτερικά, ότι υλικό έπιασα ήταν εξαιρετικό. Το σκούρο καφέ εσωτερικό εκπληκτικό.
Θετική εντύπωση μου έκανε ο χώρος αποσκευών, τον περίμενα μικρότερο.
Από αρνητικά το μόνο που πρόσεξα ήταν δεν είχε πίσω αεραγωγούς, τουλάχιστον στην έκδοση που είχαν εκεί.Δεν έχει γενικότερα εχει έναν κατω απο το κάθισμα του συνοδηγού.
Μαλλον δεν εννοει αεραγωγο για τη μπαταρια αλλα εξωτερικα στους προφυλακτηρες
Εννοεί αεραγωγούς ψύξης θέρμανσης των πίσω επιβατών.
Α οκ μπορει δεν το σκεφτηκα πηγε το μυαλο μου στους εξωτερικους αεραγωγους..παντως το nano-x κανει πολυ καλη δουλεια δεν το περιμενα..πιθανον και να μην χρειαζονται οι αεραγωγοι πισω..
Το nanoe(-x) είναι τεχνολογία της Panasonic, που χρησιμοποιείται στα συστήματα κλιματισμού των ακριβών εκδόσεων των Toyota/Lexus και αφορά τον καθαρισμό του αέρα (air purifying) και οχι την ένταση του συστήματος κλιματισμού.
Τώρα βγάζει νόημα
Γιατί γκούγκλαρα το nano-x που γράφτηκε πιο πάνω, μιας και δεν ήξερα τι είναι και μου έβγαλε αθλητικά παπούτσια
-
-
Καλησπέρα και δυο ερωτήσεις:
Πώς είναι οδηγικά το LBX σε σχέση με το Yaris Cross; Το ίδιο βαρετό;
Πήρε η γυναίκα μου το νέο Yaris 130 και έχω εντυπωσιαστεί από την οικονομία του - κάνει σοβαρές διαδρομές στην πόλη με 70-80% ηλεκτρική κίνηση.
Θα ήθελα πολύ ένα B-SUV με το efficiency του Yaris και την οδηγική συμπεριφορά του Puma (το οποίο είχα σε leasing και χάρηκα πολύ). Καλά κοιτάω στο LBX ή να κοιτάξω αλλού και πού;
LEXUS LBX