-
@poliviosfp said in HONDA FORUM:
Παίδες ένα 1.5ΤFk τι παίζει από καταναλώσεις; Είναι ρεαλιστικά τα 5αρια με χαλαρή οδήγηση;
https://www.spritmonitor.de/en/overview/18-Honda/168-Civic.html?fueltype=2&constyear_s=2017&constyear_e=2022&power_s=182&power_e=182&powerunit=2Αν οδηγάς με αυγό τότε είναι εύκολα τα 5,5.
Μια φορά σε επαρχιακό/Βοακ είχα πιάσει και 4,9! Αλλά κοντέψανε να με λυντσάρουν οι πίσω μου...χαχαχα
Εγώ που το πατάω αρκετά είμαι στο 7,6-7,8.
Τα πρωινά που πάω στη δουλειά (και κοιμάμαι ακόμα) παίζω γύρω στο 6,2. -
Το baleno είναι εδώ κ 1 χρόνο στο 6.1 αλλά το οδηγάει η γυναίκα μου που δεν νιώθει από οικονομική οδήγηση και κάνει πολύ κοντινές διαδρομές στο ρεθυμνο. Εγώ κάνω 80 με 100χμ την ημέρα και με το civic 1.4 του 98 που έχω είμαι από 6.8 μέχρι 7.5 σε περιαστικά. Όταν το σπάω καίει αλλά πάνω από 8.5 δεν πάει. Βέβαια γύρω στα 125 άλογα έχει και 395.000 στην πλάτη. Σκέφτομαι το επόμενο μου τι θα είναι. Ρωτάω για το fk αν μπορεί να κάψει λίγο αν πηγαίνεις hypermiling φάση. Γιατί υπάρχουν αρκετά μοτέρ που όσο και αν προσπαθείς δεν μπορουν. Το ντίζελ 1.6 idtec μου φαίνεται αργό για να είναι το επόμενο.
https://zeperfs.com/en/match1595-6667-10289.htm. Αυτό το site το έχετε υπόψη;Το 15αρι έχει wet belt σαν το 1000αρι;
-
Καδένα έχει ο 1,5T.
-
Ψιλό απογοήτευση αυτές τις ημέρες που ψάχνω λίγο παραπάνω τα νέα μοτερακια της χοντα από το 2015 κ μετά. Εμείς οι πιο old school είχαμε συνηθίσει τη μηχανική προσέγγιση της χοντα που η σχεδίαση κ κυρίως η αντοχή των μηχανικών μερών ήταν για ατελείωτα χμ, σκησιμο και βελτίωση. Το l15 ρε παιδιά στην τούρμπο εκδοχή του είναι σχεδόν όπως το ατμοσφαιρικό στο τζαζ; Τα παλιά δ14, 15,d16 και φυσικά τα b τα οποία κακοποιουνταν από άσχετους κρατούσαν και άντεχαν ακόμα και τουρμπισματα σχεδόν τα διπλά άλογα από stock. Είχαν τρομερό tuning potential. Για να μην πούμε για τα κ20 και τις φρανκεσταιν εκδοχές τους με κ24 κτλ κτλ.. Τώρα διαβάζω για καμένες φλατζες, γιa cvt προβληματικά, για λουριά μέσα στο λάδι, για άμεσους ψεκασμούς που η εταιρία δεν κάνει κάτι για τις επικαθησεις όπως η τογιοτα η vw..Έχουν αλλάξει πολλά πράγματα δυστυχώς.. Και σε αντίθεση με όλα αυτά οι τιμές στο Θεό. Ακόμα στο civic μου είμαι με μαμά φλατζα κ δεν καίει σταγόνα λάδι, μεν400κ σχεδόν και είναι βελτιωμένο πολλά χρόνια, έχει μπει πίστες, και κάθε μέρα το χαίρομαι χωρίς ν το λυπάμαι. Νομίζω αυτή η παράδοση τελείωσε με τον r18και κ Κ20Ν.Α. Για τα τουρμπάτα κ20 δεν έχω άποψη..
-
Εγώ διάβασα για το brake accumulator και ξενέρωσα. Σε νεα αυτοκίνητα λίγων χιλιάδων χιλιομέτρων χαλούσε και είχες φρένο μεν αλλά ήταν σκληρό στο πάτημα.
-
@poliviosfp said in HONDA FORUM:
Ψιλό απογοήτευση αυτές τις ημέρες που ψάχνω λίγο παραπάνω τα νέα μοτερακια της χοντα από το 2015 κ μετά. Εμείς οι πιο old school είχαμε συνηθίσει τη μηχανική προσέγγιση της χοντα που η σχεδίαση κ κυρίως η αντοχή των μηχανικών μερών ήταν για ατελείωτα χμ, σκησιμο και βελτίωση. Το l15 ρε παιδιά στην τούρμπο εκδοχή του είναι σχεδόν όπως το ατμοσφαιρικό στο τζαζ; Τα παλιά δ14, 15,d16 και φυσικά τα b τα οποία κακοποιουνταν από άσχετους κρατούσαν και άντεχαν ακόμα και τουρμπισματα σχεδόν τα διπλά άλογα από stock. Είχαν τρομερό tuning potential. Για να μην πούμε για τα κ20 και τις φρανκεσταιν εκδοχές τους με κ24 κτλ κτλ.. Τώρα διαβάζω για καμένες φλατζες, γιa cvt προβληματικά, για λουριά μέσα στο λάδι, για άμεσους ψεκασμούς που η εταιρία δεν κάνει κάτι για τις επικαθησεις όπως η τογιοτα η vw..Έχουν αλλάξει πολλά πράγματα δυστυχώς.. Και σε αντίθεση με όλα αυτά οι τιμές στο Θεό. Ακόμα στο civic μου είμαι με μαμά φλατζα κ δεν καίει σταγόνα λάδι, μεν400κ σχεδόν και είναι βελτιωμένο πολλά χρόνια, έχει μπει πίστες, και κάθε μέρα το χαίρομαι χωρίς ν το λυπάμαι. Νομίζω αυτή η παράδοση τελείωσε με τον r18και κ Κ20Ν.Α. Για τα τουρμπάτα κ20 δεν έχω άποψη..
Aν θυμαμαι καλα, ο 1,5Τ του civic αντεχει 2πλασια αλογα με κλειστο μοτερ .
-
-
@poliviosfp said in HONDA FORUM:
https://www.youtube.com/watch?v=B0plCVBImgY&ab_channel=speedkar99
Αναλυτικά εδώΤι παθαινει? Ποιος καθετε να δει ολο το βιντεο
-
@alexandros-k said in HONDA FORUM:
@poliviosfp said in HONDA FORUM:
https://www.youtube.com/watch?v=B0plCVBImgY&ab_channel=speedkar99
Αναλυτικά εδώΤι παθαινει? Ποιος καθετε να δει ολο το βιντεο
Όποιος ενδιαφέρεται για αυτά τα μοτέρ αξίζει να δει το βιντεο με λεπτομέρεια, βήμα, βήμα. Εδώ, και σε μερικά άλλα βίντεο, που βρίσκεις πανεύκολα στο youtube, εξηγούν γιατί καίνε φλάτζες, δείχνουν τα εσωτερικά του μοτέρ που ουσιαστικά δεν διαφέρουν από το λ15 ΝΑ και άλλα πολλά.. Βέβαια αν το σκεφτείς λίγο ακόμα αυτή η γενιά civic φαίνεται ότι μοτερικά ακολούθησε την προσέγγιση άλλων εταιριών που τα μοτέρ τους μετά τα 150Κ αρχίζουν και παίρνουν την κατηφόρα και θέλουν ρεκτιφιέ ή πέταμα. Οπότε, ένα FK με 150+ δεν γίνεται να το πουλάς όσο το πήρες ενώ ένα πεζό/σιτροεν κτλ να παίζουν στο 10ρικο...Να προσγειωθούμε λίγο. Μακάρι να μην ισχύουν τα ίδια και σε άλλα σημεία του αυτοκινήτου πχ πλαστικά, ηλεκτρικά κτλ κτλ...
-
Μπορείς να ποσταρεις κάποια από αυτά ;
-
επειδη ειμαι χρονια τωρα στο σιβινφο
οι εδω κατοχοι δεν εχουν θεμα, κανενα θεμα βασικα -
Το θέμα με το oil dilusion γίνεται πιο εμφανές ανάλογα με το κλίμα (ιδιαίτερα τα κρύα κλίματα) και με το στυλ οδήγησης. Μικρές αποστάσεις χωρίς να φτάσει σε ιδανικές συνθήκες λειτουργίας. Αυτό όμως οφείλεται σε προβληματικό σχεδιασμό του μοτέρ. Διαβάζοντας βλέπω ότι ο τρόπος που η χόντα αντιμετώπισε το θέμα ήταν να προτείνει πιο συχνές αλλαγές λαδιών, μέσω αλλαγών στο software, ώστε να ζεσταίνεται το αμάξι πιο γρήγορα και συμβουλές να μην κάνεις πολλά κρύα ξεκινήματα ή οδήγηση σε μικρές αποστάσεις χωρίς να έχεις ζεστάνει αρκετά.
Στην 11η γενιά civic στην Ευρώπη δεν έχουμε to 15αρι turbo οπότε..
Δυστυχώς όμως μάλλον αυτή η γενιά μοτέρ δεν είχε το pedigree της χόντα (αξιοπιστία, αντοχή, tuning potential) ενώ τα cvt της είχαν μάλλον την τύχη της νισσάν.. Το 1000αρι δε είχε και το κουσούρι του εσωτερικού ιμάντα μέσα στο λάδι...
Για αυτό η χόντα έπεσε στους δείτες αξιοπιστίας στη 15η θέση από τις πρώτες που ήταν για χρόνια..
https://www.youtube.com/watch?v=z5FmusQODYw&ab_channel=ShadetreeAutomotive
Youtube Video -
Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν θέμα αυτήν την περίοδο της μετάβασης στην ηλεκτροκίνησης.
Και εννοείτε οι λύσεις για την μεταβατική περίοδο δεν μπορεί να είναι τόσο μελετημένες όσο παλιά. Κάποτε η προτεραιότητα είναι η αξιοπίστια. Τώρα είναι οι ρύποι, όποτε τα μοτερ δεν μπορεί να είναι όπως παλιά.
-
@george1977 said in HONDA FORUM:
Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές έχουν θέμα αυτήν την περίοδο της μετάβασης στην ηλεκτροκίνησης.
Και εννοείτε οι λύσεις για την μεταβατική περίοδο δεν μπορεί να είναι τόσο μελετημένες όσο παλιά. Κάποτε η προτεραιότητα είναι η αξιοπίστια. Τώρα είναι οι ρύποι, όποτε τα μοτερ δεν μπορεί να είναι όπως παλιά.
Εχει καμποσα χρονια ομως στην παραγωγη . Δεν σχεδιαστηκε προσφατα
-
Ένας συνάδελφος με καινούργιο civic έπαθε ζημιά στο turbo πολύ νωρίς και περίμενε πολύ καιρό μέχρι να έρθει το καινούργιο turbo.
-
Παρουσιάζουν ένα awd χωρίς κεντρικό άξονα, με τον πίσω κινητήρα να φτάνει 70 άλογα. Αν τον τροφοδοτεί η μπαταρία, όπως συμβαίνει στα toyota και τα byd, σίγουρα χρειάζονται μια μεγαλύτερη ή αποδοτικότερη μπαταρία από αυτή που έχουν τώρα στο hrv. Αν τον τροφοδοτεί ο θερμικός τότε έχουν βάλει traction inverter στον πίσω άξονα όπως το xtrail.
Στην δεύτερη περίπτωση δεν θα δούμε αύξηση στην ιπποδύναμη, στην πρώτη όμως έχουμε 100 από τον θερμικό και 70 από την μπαταρία πάμε στα 170hp στο hrv από 130 που είχε τώρα.
HONDA FORUM