Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Jimny IV (2018)
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Suzuki Jimny IV (2018)
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 20 / 21
    Εκτός Δρόμου
    11
    408
    25272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • argyn
      argyn last edited by

      Δίνουν πλέον τα πρώτα δημοσιογραφικά 5πορτα στις μακρινές ινδίες για δοκιμές ...

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • antonakis
        antonakis last edited by

        Και στους Αυστραλούς πήγε...

        Youtube Video

        Moments before detonation...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • argyn
          argyn last edited by argyn

          Από τις ποιό ενδιαφέρουσες συγκρίσεις μεταξύ συμπεριφοράς ηλεκτρονικού traction control σε ελεύθερα διαφορικά και αναστολέων διαφορισμού (καρο, lockers) με όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους ίδιες (αμάξι, διαδρομή, οδηγός, λάστιχα, καιρικές συνθήκες κτλ) σε εκτός ασφάλτου περιβάλλον.

          Τα συμπεράσματα δεν αφορούν αποκλειστικά στο ταλαίπωρο και ξεχασμένο από την σουζούκι, σε ότι αφορά στην Ευρωπαϊκή αγορά, τζιμνι αλλά έχουν ευρύτερο πεδίο εφαρμογής.

          Από προσωπική εμπειρία, μια ενδιάμεση λύση που θα βελτίωνε σημαντικά την κατάσταση τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου θα ήταν ένα LSD στον πίσω άξονα - το τζίμνι έχει ολντ-σκουλ κατ επιλογή τετρακίνηση θυμίζω όντας κατά βάση πισωκίνητο - χωρίς σε καμία περίπτωση να μπορεί να συγκριθεί με την αποτελεσματικότητα πχ ενός arb air locker σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.

          Δεν ξέρω ισπανικά αλλά η αυτόματη μετάφραση στα αγγλικά σε συνδυασμό με το βίντεο είναι πλήρως κατατοπιστικές (παίξετε με τα κουμπάκια κάτω δεξιά από σταθερό υπολογιστή).

          Youtube Video

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • gatoz
            gatoz last edited by

            ερ λοκερ μπρος-πισω και δεν σταματας πουθενα....
            αν δεν ειχε κατοσταρουμπα το ρουμπικον....

            c7c6d638-4cd4-4073-9798-b068396243fc-image.png

            #milf-a-man

            fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • argyn
              argyn last edited by

              Έχει ελεγχόμενη αποσύνδεση αντιστρεπτικών αυτό σαν στανταρ? Δεν το ήξερα καν. Πολλά τα λεφτά πάντως ειδικά για όσους περιστασιακά βρισκόμαστε στο βουνό και το χωμάτινο αμάξι είναι περισσότερο υποστηρικτικό μέσο για άλλα χόμπι παρά αυτοσκοπός για χωμάτινα γυμνάσια. Ισως το επερχόμενο υβριδικό avenger να είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική - αν δεν σκορπάει με το παραμικρό κατά την πάγια συνήθεια της στελάντις και δεν ψοφάει η μπαταρία του πίσω άξονα στα δύσκολα.

              gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • gatoz
                gatoz @argyn last edited by

                @argyn said in Suzuki Jimny IV (2018):

                Έχει ελεγχόμενη αποσύνδεση αντιστρεπτικών αυτό σαν στανταρ? Δεν το ήξερα καν. Πολλά τα λεφτά πάντως ειδικά για όσους περιστασιακά βρισκόμαστε στο βουνό και το χωμάτινο αμάξι είναι περισσότερο υποστηρικτικό μέσο για άλλα χόμπι παρά αυτοσκοπός για χωμάτινα γυμνάσια. Ισως το επερχόμενο υβριδικό avenger να είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική - αν δεν σκορπάει με το παραμικρό κατά την πάγια συνήθεια της στελάντις και δεν ψοφάει η μπαταρία του πίσω άξονα στα δύσκολα.

                ααχχχχχχ
                μεγαλη καψουρα
                τα rubicon εχουν ηλεκτρικες ζανφορ, μπλοκε και ντανα 44 πισω, 33 μπροστα!

                #milf-a-man

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • fanis75
                  fanis75 moderator @gatoz last edited by

                  @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                  αν δεν ειχε κατοσταρουμπα το ρουμπικον....

                  Σιγά τα λεφτά.....μια έτσι κάνεις και το πήρες! Άσε που μπορείς να το πάρεις και σε αγροτικό και να γλυτώσεις πολλά!!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by lap

                    Μετά πως θα μας μιλάει για την φτωχολογιά και το σύστημα;

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      civil357 last edited by

                      Επίσης G - Class , κλειδώνει και τα τρία διαφορικά ...
                      Χαζεύω λίγο στη jeep μόνο το Wrangler , έχει κλειδώματα και στα τρία διαφορικά , το Gladiator που πήρε με leasing γνωστός μου , μόνο πίσω . Το παρατηρούσα στατικό , τι γκουμούτσα είναι αυτή..... Συνοδηγώντας, στα μισά στενά της πόλης μου δε χωρούσε να μπει καν ( έκανε μανούβρα) , όχι σε καμιά στεναδούρα στα βουνά , όχι ότι ο γνωστός θα πατήσει ποτέ του χώμα βέβαια , μόνο για το φαίνεσθαι το πήρε δυστυχώς.
                      Πάντως Lc Toyota με το συστημα το crawl που έχει , στα βιντεάκια του Ισπανού τα καταφέρνει περήφημα, οπότε υποθέτω, κλειδώματα σε τρεις άξονες , θα χρειαστείς αν κάνεις επί τούτου ασκήσεις κολλήματος, διανοίξεις δασικών οδών, ή προσπαθήσεις να διασχίσεις τον Αμαζόνιο.

                      Άρα μακάρι να έρθει πεντάπορτο jimny και προς τα εδώ , καθώς οι εξελίξεις στα φθηνά εκτός δρόμου , αναμένονται δυσοίωνες ....

                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • gatoz
                        gatoz @civil357 last edited by gatoz

                        @civil357 said in Suzuki Jimny IV (2018):

                        Επίσης G - Class , κλειδώνει και τα τρία διαφορικά ...
                        Χαζεύω λίγο στη jeep μόνο το Wrangler , έχει κλειδώματα και στα τρία διαφορικά , το Gladiator που πήρε με leasing γνωστός μου , μόνο πίσω . Το παρατηρούσα στατικό , τι γκουμούτσα είναι αυτή..... Συνοδηγώντας, στα μισά στενά της πόλης μου δε χωρούσε να μπει καν ( έκανε μανούβρα) , όχι σε καμιά στεναδούρα στα βουνά , όχι ότι ο γνωστός θα πατήσει ποτέ του χώμα βέβαια , μόνο για το φαίνεσθαι το πήρε δυστυχώς.
                        Πάντως Lc Toyota με το συστημα το crawl που έχει , στα βιντεάκια του Ισπανού τα καταφέρνει περήφημα, οπότε υποθέτω, κλειδώματα σε τρεις άξονες , θα χρειαστείς αν κάνεις επί τούτου ασκήσεις κολλήματος, διανοίξεις δασικών οδών, ή προσπαθήσεις να διασχίσεις τον Αμαζόνιο.

                        Άρα μακάρι να έρθει πεντάπορτο jimny και προς τα εδώ , καθώς οι εξελίξεις στα φθηνά εκτός δρόμου , αναμένονται δυσοίωνες ....

                        μην λησμομας πως το ρανγκλερ εχει αλλη τετρα απο το μερκεντε και του αρκουν τα δυο κλειδωματα
                        και πως ειναι αξονατο, παταει παντα κατω...

                        το γκλαντιέιτορ ειναι για τον τεξανο σεριφη απο τους σοφαδες
                        τα lc μονο πισω κλειδωνουνε

                        #milf-a-man

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          civil357 last edited by

                          Μαζί σου ρε γάτε αλλά στο Ισπανικό κανάλι , το γερμανικό πάντζερ περνάει αέρα όπου και ο Αμερικανός και με ζάντες και ελαστικά κατάλληλα μόνο για βόλτα στο κολωνάκι, όχι τα τρακτερωτά του αντιπάλου του. Άρα;;;;;

                          Θα μου πείς ότι ο ίδιος Ισπανός βάζει το Ρουμάνο απέναντι στο jimny και ουχί στο πολυαγαπημένο vitara , οπότε το αφήνω εδώ και δε το προχωράω το θέμα άλλο, καθώς προβλέπεται "σφαγή"....

                          Ο.κ. γνωρίζω πια ότι τα βίντεο του σωλήνα , δείχνουν συγκεκριμένες καταστάσεις και η ζωή εκεί έξω είναι πολύ διαφορετική από τα πλάνα ενός βίντεο.

                          Πάντως στο σερίφης έπεσες διάνα....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis last edited by

                            Ωραία όλα αυτά, αλλά επειδή μάλλον Jimny δε θα ξαναδούμε Ευρώπη νέο, το μέλλον του offroad είναι ηλεκτροκίνηση με χωριστό μοτέρ ανά τροχό και έλεγχο πρόσφυσης.

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • D
                              danis last edited by danis

                              Καλησπέρα!

                              Έχω ένα Jimny LCV του 2023, με σχεδόν 45κ χλμ και έχει έρθει η ώρα για αλλαγή των ελαστικών.
                              Η χρήση που του κάνω είναι 80% άσφαλτος (επαρχιακοί δρόμοι και λίγο εθνική) και 20% χώμα (όχι τρέλες, χωματόδρομοι, αλλά το χειμώνα έχει αρκετά σημεία με λάσπες και νεροφαγώματα).

                              Σκέφτομαι να πάω για 215/75/R15 αντί των μαμά 195/80/15.
                              Πιθανές επιλογές:
                              Toyo Open Country ATIII
                              BF Goodrich KO2
                              Bridgestone Dueller AT002
                              Yokohama Geolandar GO15 ή το νέο GO18 (που λογικά θα είναι σύντομα διαθέσιμο σε αυτή τη διάσταση)

                              Έχει κανείς άποψη/γνώμη για κάποιο εκ των παραπάνω (ή κάτι άλλο που δεν έχω σκεφτεί - σε AT πάντα για να είναι αποδεκτό σε άσφαλτο);

                              Τέλος, αν και ίσως όχι άμεση ανάγκη:

                              Εξαιρετικό αυτοκίνητο το Jimny, αλλά πολύ ευάλωτο σε πλευρικούς ανέμους και παίρνει μεγάλες κλίσεις σε στροφές με μεσαίες/υψηλές ταχύτητες.
                              Σκέφτομαι μήπως αν του άλλαζα λίγο την ανάρτηση, ίσως να βελτίωνε (??) την κατάσταση αλλά χωρίς να επηρεάσω αρνητικά τις ικανότητες εκτός.

                              Αν θυμάμαι καλά, είτε ο @gatoz ή ο @argyn μου είχατε προτείνει να δω ένα lift κιτ OME.

                              Ερώτηση:
                              Αξίζει να πάω για lift kit (+4 ή 5 cm)
                              πχ:
                              ΟΜΕ
                              Bilstein με HK ελατήρια
                              Black Raptor (το οποίο είναι ρυθμιζόμενο?)

                              ή να αλλάξω μόνο τα μαμά αμορτισέρ (πχ με τα Bilstein B6) δεδομένου οτι το Jimny έχει ήδη καλή απόσταση και δεν ξέρω αν με το εξτρά ύψος επηρεάζεται αρνητικά τόσο η διαδρομή της ανάρτησης (οπότε έχεις πιο μεγάλη πιθανότητα να κρεμάσει ένας τροχός) όσο και να επηρεαστεί η όλη σταθερότητα (λόγω υψηλότερου κέντρου βάρους).

                              Ευχαριστώ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • gatoz
                                gatoz last edited by

                                ομε. τελος
                                και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
                                ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

                                #milf-a-man

                                D I 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  danis @gatoz last edited by

                                  @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                  ομε. τελος
                                  και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
                                  ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

                                  Οκ!
                                  Σχετικά με ΟΜΕ, έχεις καμία πρόταση για εγκαταστάτη στην Αθήνα?
                                  Πχ βλέπω California Club και xtreme4x4 οτι είναι οι επίσημοι.

                                  Τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι καλά (και) στην άσφαλτο???
                                  Περισσότερο με MT μου κάνουν.

                                  gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • gatoz
                                    gatoz @danis last edited by

                                    @danis said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                    @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                    ομε. τελος
                                    και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
                                    ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

                                    Οκ!
                                    Σχετικά με ΟΜΕ, έχεις καμία πρόταση για εγκαταστάτη στην Αθήνα?
                                    Πχ βλέπω California Club και xtreme4x4 οτι είναι οι επίσημοι.

                                    Τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι καλά (και) στην άσφαλτο???
                                    Περισσότερο με MT μου κάνουν.

                                    για τα λαστιχα θα εκπλαγεις. οκ, εχουν θορυβο, αλλα δεν θα πιστευεις.

                                    τοποθετηση στον νικο και τη βικυ
                                    https://www.4wheelershouse.gr/

                                    #milf-a-man

                                    D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • I
                                      ilias-a @gatoz last edited by

                                      @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                      ομε. τελος
                                      και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
                                      ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

                                      Αξιζει τοσος θορυβος για 20% ηπιο εκτος δρομου?

                                      gatoz 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • gatoz
                                        gatoz @ilias-a last edited by gatoz

                                        @ilias-a said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                        @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                        ομε. τελος
                                        και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
                                        ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

                                        Αξιζει τοσος θορυβος για 20% ηπιο εκτος δρομου?

                                        δεν το προτεινω για το εκτος δρομου που προφανως ειναι μεγαλειωδες με αυτα τα λαστιχα αλλα για τη συμπεριφορα τους σε ασφαλτο και βρεγμενο σε οχηματα με αξονες και οχι ανεξαρτητη

                                        #milf-a-man

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          danis @gatoz last edited by

                                          @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                          @danis said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                          @gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):

                                          ομε. τελος
                                          και βαλε kobra nt malatesta στην ιδια διασταση που εχεις.
                                          ναι, ειναι αναγομωση. αλλα θα παθεις πλακα πως στεκεται στην ασφαλτο.

                                          Οκ!
                                          Σχετικά με ΟΜΕ, έχεις καμία πρόταση για εγκαταστάτη στην Αθήνα?
                                          Πχ βλέπω California Club και xtreme4x4 οτι είναι οι επίσημοι.

                                          Τα συγκεκριμένα λάστιχα είναι καλά (και) στην άσφαλτο???
                                          Περισσότερο με MT μου κάνουν.

                                          για τα λαστιχα θα εκπλαγεις. οκ, εχουν θορυβο, αλλα δεν θα πιστευεις.

                                          τοποθετηση στον νικο και τη βικυ
                                          https://www.4wheelershouse.gr/

                                          Ok!
                                          Κρατάω τους 4wheelers, είναι και κοντά στο πατρικό μου.
                                          Αλλά τα λάστιχα με τρομάζουν... 🙂

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • argyn
                                            argyn last edited by argyn

                                            Για όπου δεν υπάρχει δρόμος και θέλεις να φτιάξεις ένα δικό σου αρμοδιότερος είναι ο γάτος. Για τις υπόλοιπες περιπτώσεις η γνώμη μου είναι ότι όλα εξαρτώνται από την χρήση που θα κάνεις, από το τι λεφτά είσαι πρόθυμος να σπρώξεις και από το εάν είσαι αποφασισμένος έτσι κι αλλιώς να το πειράξεις λόγω μικροβίου μετατροπών και όχι λόγω πραγματικής ανάγκης.

                                            Εκ των υστέρων κρίνοντας το τζιμνι στην εργοστασιακή του κατάσταση με μια απλή τετράδα ήπιων ΑΤ στην μαμά διάσταση πάει σε όλα τα χώματα όπου ένας λογικός άνθρωπος θα θελήσει να πάει μόνος.

                                            Εγώ έχω βάλει την πλήρη OME στην xtreme4x4 και είδα βελτίωση τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου παρά το ψήλωμα (μικρότερες κλίσεις και καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος στις στροφές και εντός δρόμου). Ομως αντικειμενικά είναι περισσότερο χρήσιμη όταν φορτώνεις το αμάξι ή όταν αλλάξεις τις κατανομές φορτίων πχ με μεταλικό προφυλακτήρα και εργάτη μπροστά, παρά όταν αυτό κυκλοφορεί ξεφόρτωτο. Δηλαδή τα +4 εκατοστά σου δίνουν μεν μια μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στα κατσάβραχα πλην όμως ΔΕΝ αυξάνουν ούτε την ελάχιστη απόσταση από το έδαφος του κάτω άκρου του καβουκιού των διαφορικών αλλά ούτε και το εύρος της διαδρομής της ανάρτησης αν κρεμάσεις τροχό ουσιωδώς.

                                            Για λάστιχα του φοράω τα ΚO2 σε 215/75-R15 που είναι ποιό άγρια από τα G015 (έχε υπόψη ότι και για τα δύο υπάρχουν νεότερες εκδόσεις, άρα πρέπει να δεις τι υπάρχει διαθέσιμο στην Ελλάδα στην διάσταση που σε ενδιαφέρει). Τα ΚO2 είναι περισσότερο θορυβώδη, ενεργοβόρα και γλιστερά στον βρεγμένο από τα G015 αλλά πολύ καλύτερα σε κροκάλες, λεπτόρευστη λάσπη, βαθύ χιόνι κτλ Σε λάσπη πηλό κτλ είναι βέβαια παντελώς άχρηστα όπως και όλα τα μη καθαρόαιμα ΜΤ. Έχε υπόψη ότι εάν το αμάξι έχει TPMS οι συστηνόμενες πιέσεις για συνήθεις χωματόδρομους των KO2 λόγω σκληρών μάγουλων είναι κάτω από τα όρια ενεργοποίησης του TPMS warning οπότε το καντράν σου θα γίνει χριστουγιαννιάτικο δέντρο.

                                            D 1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 20 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr