-
-
-
Από τις ποιό ενδιαφέρουσες συγκρίσεις μεταξύ συμπεριφοράς ηλεκτρονικού traction control σε ελεύθερα διαφορικά και αναστολέων διαφορισμού (καρο, lockers) με όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους ίδιες (αμάξι, διαδρομή, οδηγός, λάστιχα, καιρικές συνθήκες κτλ) σε εκτός ασφάλτου περιβάλλον.
Τα συμπεράσματα δεν αφορούν αποκλειστικά στο ταλαίπωρο και ξεχασμένο από την σουζούκι, σε ότι αφορά στην Ευρωπαϊκή αγορά, τζιμνι αλλά έχουν ευρύτερο πεδίο εφαρμογής.
Από προσωπική εμπειρία, μια ενδιάμεση λύση που θα βελτίωνε σημαντικά την κατάσταση τόσο εκτός όσο και εντός δρόμου θα ήταν ένα LSD στον πίσω άξονα - το τζίμνι έχει ολντ-σκουλ κατ επιλογή τετρακίνηση θυμίζω όντας κατά βάση πισωκίνητο - χωρίς σε καμία περίπτωση να μπορεί να συγκριθεί με την αποτελεσματικότητα πχ ενός arb air locker σε ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.
Δεν ξέρω ισπανικά αλλά η αυτόματη μετάφραση στα αγγλικά σε συνδυασμό με το βίντεο είναι πλήρως κατατοπιστικές (παίξετε με τα κουμπάκια κάτω δεξιά από σταθερό υπολογιστή).
-
ερ λοκερ μπρος-πισω και δεν σταματας πουθενα....
αν δεν ειχε κατοσταρουμπα το ρουμπικον.... -
Έχει ελεγχόμενη αποσύνδεση αντιστρεπτικών αυτό σαν στανταρ? Δεν το ήξερα καν. Πολλά τα λεφτά πάντως ειδικά για όσους περιστασιακά βρισκόμαστε στο βουνό και το χωμάτινο αμάξι είναι περισσότερο υποστηρικτικό μέσο για άλλα χόμπι παρά αυτοσκοπός για χωμάτινα γυμνάσια. Ισως το επερχόμενο υβριδικό avenger να είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική - αν δεν σκορπάει με το παραμικρό κατά την πάγια συνήθεια της στελάντις και δεν ψοφάει η μπαταρία του πίσω άξονα στα δύσκολα.
-
@argyn said in Suzuki Jimny IV (2018):
Έχει ελεγχόμενη αποσύνδεση αντιστρεπτικών αυτό σαν στανταρ? Δεν το ήξερα καν. Πολλά τα λεφτά πάντως ειδικά για όσους περιστασιακά βρισκόμαστε στο βουνό και το χωμάτινο αμάξι είναι περισσότερο υποστηρικτικό μέσο για άλλα χόμπι παρά αυτοσκοπός για χωμάτινα γυμνάσια. Ισως το επερχόμενο υβριδικό avenger να είναι μια ενδιαφέρουσα εναλλακτική - αν δεν σκορπάει με το παραμικρό κατά την πάγια συνήθεια της στελάντις και δεν ψοφάει η μπαταρία του πίσω άξονα στα δύσκολα.
ααχχχχχχ
μεγαλη καψουρα
τα rubicon εχουν ηλεκτρικες ζανφορ, μπλοκε και ντανα 44 πισω, 33 μπροστα! -
@gatoz said in Suzuki Jimny IV (2018):
αν δεν ειχε κατοσταρουμπα το ρουμπικον....
Σιγά τα λεφτά.....μια έτσι κάνεις και το πήρες! Άσε που μπορείς να το πάρεις και σε αγροτικό και να γλυτώσεις πολλά!!
-
Μετά πως θα μας μιλάει για την φτωχολογιά και το σύστημα;
-
Επίσης G - Class , κλειδώνει και τα τρία διαφορικά ...
Χαζεύω λίγο στη jeep μόνο το Wrangler , έχει κλειδώματα και στα τρία διαφορικά , το Gladiator που πήρε με leasing γνωστός μου , μόνο πίσω . Το παρατηρούσα στατικό , τι γκουμούτσα είναι αυτή..... Συνοδηγώντας, στα μισά στενά της πόλης μου δε χωρούσε να μπει καν ( έκανε μανούβρα) , όχι σε καμιά στεναδούρα στα βουνά , όχι ότι ο γνωστός θα πατήσει ποτέ του χώμα βέβαια , μόνο για το φαίνεσθαι το πήρε δυστυχώς.
Πάντως Lc Toyota με το συστημα το crawl που έχει , στα βιντεάκια του Ισπανού τα καταφέρνει περήφημα, οπότε υποθέτω, κλειδώματα σε τρεις άξονες , θα χρειαστείς αν κάνεις επί τούτου ασκήσεις κολλήματος, διανοίξεις δασικών οδών, ή προσπαθήσεις να διασχίσεις τον Αμαζόνιο.Άρα μακάρι να έρθει πεντάπορτο jimny και προς τα εδώ , καθώς οι εξελίξεις στα φθηνά εκτός δρόμου , αναμένονται δυσοίωνες ....
-
@civil357 said in Suzuki Jimny IV (2018):
Επίσης G - Class , κλειδώνει και τα τρία διαφορικά ...
Χαζεύω λίγο στη jeep μόνο το Wrangler , έχει κλειδώματα και στα τρία διαφορικά , το Gladiator που πήρε με leasing γνωστός μου , μόνο πίσω . Το παρατηρούσα στατικό , τι γκουμούτσα είναι αυτή..... Συνοδηγώντας, στα μισά στενά της πόλης μου δε χωρούσε να μπει καν ( έκανε μανούβρα) , όχι σε καμιά στεναδούρα στα βουνά , όχι ότι ο γνωστός θα πατήσει ποτέ του χώμα βέβαια , μόνο για το φαίνεσθαι το πήρε δυστυχώς.
Πάντως Lc Toyota με το συστημα το crawl που έχει , στα βιντεάκια του Ισπανού τα καταφέρνει περήφημα, οπότε υποθέτω, κλειδώματα σε τρεις άξονες , θα χρειαστείς αν κάνεις επί τούτου ασκήσεις κολλήματος, διανοίξεις δασικών οδών, ή προσπαθήσεις να διασχίσεις τον Αμαζόνιο.Άρα μακάρι να έρθει πεντάπορτο jimny και προς τα εδώ , καθώς οι εξελίξεις στα φθηνά εκτός δρόμου , αναμένονται δυσοίωνες ....
μην λησμομας πως το ρανγκλερ εχει αλλη τετρα απο το μερκεντε και του αρκουν τα δυο κλειδωματα
και πως ειναι αξονατο, παταει παντα κατω...το γκλαντιέιτορ ειναι για τον τεξανο σεριφη απο τους σοφαδες
τα lc μονο πισω κλειδωνουνε -
Μαζί σου ρε γάτε αλλά στο Ισπανικό κανάλι , το γερμανικό πάντζερ περνάει αέρα όπου και ο Αμερικανός και με ζάντες και ελαστικά κατάλληλα μόνο για βόλτα στο κολωνάκι, όχι τα τρακτερωτά του αντιπάλου του. Άρα;;;;;
Θα μου πείς ότι ο ίδιος Ισπανός βάζει το Ρουμάνο απέναντι στο jimny και ουχί στο πολυαγαπημένο vitara , οπότε το αφήνω εδώ και δε το προχωράω το θέμα άλλο, καθώς προβλέπεται "σφαγή"....
Ο.κ. γνωρίζω πια ότι τα βίντεο του σωλήνα , δείχνουν συγκεκριμένες καταστάσεις και η ζωή εκεί έξω είναι πολύ διαφορετική από τα πλάνα ενός βίντεο.
Πάντως στο σερίφης έπεσες διάνα....
-
Ωραία όλα αυτά, αλλά επειδή μάλλον Jimny δε θα ξαναδούμε Ευρώπη νέο, το μέλλον του offroad είναι ηλεκτροκίνηση με χωριστό μοτέρ ανά τροχό και έλεγχο πρόσφυσης.
Suzuki Jimny IV (2018)