-
Χρόνια πολλά σε όλους!
Το τρέχον αυτοκίνητο είναι ένα rio πετρέλαιο 11 ετών. Ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο αλλά κάτι τα 400.000 χλμ του κάτι ότι έχουν αλλάξει οι ανάγκες αναζητάται κάτι νέο μεγαλύτερο. Το αυτοκίνητο κάνει σχετικά χλμ (γύρω στις 3500-4000 χλμ μηνιαία) οπότε η κατανάλωση μας απασχολεί. Το rio καίει 7-8 ευρώ στα 100 χλμ με βαρύ πόδι, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 10 ευρώ.
Θεωρώ ότι τέτοιες καταναλώσεις δεν μπορώ να πετύχω με βενζίνη ή υβριδικά.
Ηλεκτρικό δεν γίνεται γιατί δεν μπορεί να φορτίζει σπίτι και δεν υπάρχει χρόνος να φορτίζει αλλού.
Άρα λογικά πάμε υποχρεωτικά σε πετρέλαιο ή σε άλλο εναλλακτικό καύσιμο (lpg)?
Κίνηση 30% πόλη 70% εκτός.
Χρειάζονται οι χώροι αποσκευών (άνω των 450-500 λίτρων) όμως το μήκος πρέπει να είναι μικρότερο από 4,40 (πολύ βαριά 4,45) γιατί δεν χωράει στο πάρκινγκ και όσο αυξάνεται γενικά το μηκος δυσκολεύει κ το πάρκινγκ έξω στην Αθήνα.
2λιτρα και πάνω θα έπρεπε να αποφευχθεί για ευνόητους λόγους.
Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες μου. Ίσως μόνο το duster να ταιριάζει αλλά δείχνει πολύ φτωχό μέσα. Επίσης δεν είναι πετρέλαιο αλλά τουλάχιστον υπάρχει σε lpg.
Τι άλλο μπορεί να υπάρχει με τα παραπάνω κριτήρια; Κάτι προτίμηση καινούριο ή το πολύ έτους καθώς στην 5ετια θα κάνει 200.000 χλμ οπότε ας μην είναι ήδη φορτωμένο.Κάτι άσχετο: Η ιστορία με τα adblue στα νέα πετρέλαια με ανησυχεί. Όντως μπορεί να σε αφήσει στη μέση του πουθενά και να μην παίρνει μπροστά?
-
@silver01 said in Νέο αυτοκίνητο:
Χρόνια πολλά σε όλους!
Το τρέχον αυτοκίνητο είναι ένα rio πετρέλαιο 11 ετών. Ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο αλλά κάτι τα 400.000 χλμ του κάτι ότι έχουν αλλάξει οι ανάγκες αναζητάται κάτι νέο μεγαλύτερο. Το αυτοκίνητο κάνει σχετικά χλμ (γύρω στις 3500-4000 χλμ μηνιαία) οπότε η κατανάλωση μας απασχολεί. Το rio καίει 7-8 ευρώ στα 100 χλμ με βαρύ πόδι, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 10 ευρώ.
Θεωρώ ότι τέτοιες καταναλώσεις δεν μπορώ να πετύχω με βενζίνη ή υβριδικά.
Ηλεκτρικό δεν γίνεται γιατί δεν μπορεί να φορτίζει σπίτι και δεν υπάρχει χρόνος να φορτίζει αλλού.
Άρα λογικά πάμε υποχρεωτικά σε πετρέλαιο ή σε άλλο εναλλακτικό καύσιμο (lpg)?
Κίνηση 30% πόλη 70% εκτός.
Χρειάζονται οι χώροι αποσκευών (άνω των 450-500 λίτρων) όμως το μήκος πρέπει να είναι μικρότερο από 4,40 (πολύ βαριά 4,45) γιατί δεν χωράει στο πάρκινγκ και όσο αυξάνεται γενικά το μηκος δυσκολεύει κ το πάρκινγκ έξω στην Αθήνα.
2λιτρα και πάνω θα έπρεπε να αποφευχθεί για ευνόητους λόγους.
Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες μου. Ίσως μόνο το duster να ταιριάζει αλλά δείχνει πολύ φτωχό μέσα. Επίσης δεν είναι πετρέλαιο αλλά τουλάχιστον υπάρχει σε lpg.
Τι άλλο μπορεί να υπάρχει με τα παραπάνω κριτήρια; Κάτι προτίμηση καινούριο ή το πολύ έτους καθώς στην 5ετια θα κάνει 200.000 χλμ οπότε ας μην είναι ήδη φορτωμένο.Κάτι άσ8χετο: Η ιστορία με τα adblue στα νέα πετρέλαια με ανησυχεί. Όντως μπορεί να σε αφήσει στη μέση του πουθενά και να μην παίρνει μπροστά?
Renault captur διπλου καυσιμου θα περνα..
1)και πολυ καλη τιμη στα 22 χιλ περιπου..
2)4,20+ μηκος
3)εως 600 λιτρα χωρος αποσκευων με το συρομενο πισω καθισμα..
4)καταναλωση με υγραεριο φοβερη -
Το είδα. Πράγματι φαίνεται καλή πρόταση
-
@silver01 said in Νέο αυτοκίνητο:
Το είδα. Πράγματι φαίνεται καλή πρόταση
Ειναι σε προσφορα δεν ξερω για ποσο ακομα..παντως καρααξιζει γενικοτερα ασχετα με την δικη σου περιπτωση που επισης ταιριαζει πολυ..υπαρχει και το symbioz ιδιο πατωμα 5+ χιλ πανω αλλα εισαι οριακα για το παρκινγκ στα 4,45
-
Duster ή captur
-
To νέο C3 Aircross και μάλιστα την Basic έκδοση που κοστίζει 21.000€ αν δεν κάνω λάθος.
Τέλειο σε χώρους με μεγάλο πορτμπαγκάζ, καλό VFM , δεν υπάρχει λόγος να πας σε καλύτερη έκδοση αν δεν σε ενδιαφέρει το 136 hybrid που είναι αυτόματο.
Με ένα καλό τάμπλετ που το κουμπώνεις σαν infotainment θα είσαι κομπλέ.
-
Duster ή Captur από LPG ή και Ford Focus Diesel, αν έχει ξεμείνει κανένα. Θεωρητικά στο site τους λέει ότι πωλείται ακόμα.
-
@vagkirk said in Νέο αυτοκίνητο:
To νέο C3 Aircross και μάλιστα την Basic έκδοση που κοστίζει 21.000€ αν δεν κάνω λάθος.
Τέλειο σε χώρους με μεγάλο πορτμπαγκάζ, καλό VFM , δεν υπάρχει λόγος να πας σε καλύτερη έκδοση αν δεν σε ενδιαφέρει το 136 hybrid που είναι αυτόματο.
Με ένα καλό τάμπλετ που το κουμπώνεις σαν infotainment θα είσαι κομπλέ.
21000 κάνει η δεύτερη έκδοση του αιρκρος η plus.
Η βασική κάνει κάτω από 19000.
Θα έλεγα ότι με τόσα χλμ δεν του κάνει.
Αλλά για μένα πρέπει να βολέψει 5 εκ ακόμα και να πάρει το 5 αιρκρος στο αυτόματο πετρέλαιο στην δεύτερη έκδοση κάπου στα 30000.
Για την κατανάλωση που έχει δεν υπάρχει άλλη λύση από το πετρέλαιο, ή το αέριο.
-
@silver01 said in Νέο αυτοκίνητο:
Το rio καίει 7-8 ευρώ στα 100 χλμ με βαρύ πόδι, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 10 ευρώ.
Θεωρώ ότι τέτοιες καταναλώσεις δεν μπορώ να πετύχω με βενζίνη ή υβριδικά.Προφανώς και μπορείς να πετύχεις αυτές τις καταναλώσεις με Full Hybrid (οχι mild). Τα €10/100χλμ ειναι κάπου 5.5 λίτρα βενζίνη - σαφώς θα εισαι κάτω από αυτά. Τώρα εαν υπάρχει υβριδικό που σου κάνει, εσύ το ξέρεις.
-
@fanis75 said in Νέο αυτοκίνητο:
@silver01 said in Νέο αυτοκίνητο:
Το rio καίει 7-8 ευρώ στα 100 χλμ με βαρύ πόδι, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 10 ευρώ.
Θεωρώ ότι τέτοιες καταναλώσεις δεν μπορώ να πετύχω με βενζίνη ή υβριδικά.Προφανώς και μπορείς να πετύχεις αυτές τις καταναλώσεις με Full Hybrid (οχι mild). Τα €10/100χλμ ειναι κάπου 5.5 λίτρα βενζίνη - σαφώς θα εισαι κάτω από αυτά. Τώρα εαν υπάρχει υβριδικό που σου κάνει, εσύ το ξέρεις.
Με 70 % ταξίδι, δεν νομίζω τα υβριδικά να μπορούν να είναι κάτω από τα 10 ευρώ, αφού είναι πάνω από τα 6 λίτρα σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο.
-
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
Με 70 % ταξίδι, δεν νομίζω τα υβριδικά να μπορούν να είναι κάτω από τα 10 ευρώ, αφού είναι πάνω από τα 6 λίτρα σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο.
Προφανώς και μπορούν - έχω και ξέρω. Σε ταξίδι πάνω από 6λτ/100χλμ μια φορά έχω καταφέρει που πήγαινα 150χαω+ συνέχεια. Με όρια +20χαω ειναι στο 5.5. Άρα συνδυαστικά με τα 3αρια και 4αρια του 30% πόλης, πέφτει κάτι από 5λτ/100χλμ.
-
Απίστευτο...
Κυριολεκτικώς...
-
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
Απίστευτο...
Κυριολεκτικώς...
Λέγε ό,τι θες, τα νούμερα ειναι αμίληκτα!!
ΥΓ: Μαρέσει που έχουν άποψη αυτοί που δεν έχουν υβριδικά....γελάω πολύ.
-
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
@vagkirk said in Νέο αυτοκίνητο:
To νέο C3 Aircross και μάλιστα την Basic έκδοση που κοστίζει 21.000€ αν δεν κάνω λάθος.
Τέλειο σε χώρους με μεγάλο πορτμπαγκάζ, καλό VFM , δεν υπάρχει λόγος να πας σε καλύτερη έκδοση αν δεν σε ενδιαφέρει το 136 hybrid που είναι αυτόματο.
Με ένα καλό τάμπλετ που το κουμπώνεις σαν infotainment θα είσαι κομπλέ.
21000 κάνει η δεύτερη έκδοση του αιρκρος η plus.
Η βασική κάνει κάτω από 19000.
Θα έλεγα ότι με τόσα χλμ δεν του κάνει.
Αλλά για μένα πρέπει να βολέψει 5 εκ ακόμα και να πάρει το 5 αιρκρος στο αυτόματο πετρέλαιο στην δεύτερη έκδοση κάπου στα 30000.
Για την κατανάλωση που έχει δεν υπάρχει άλλη λύση από το πετρέλαιο, ή το αέριο.
Και το Astra στα 27000€ καλό είναι, σε σχέση με το Rio που έχει τώρα, έχει καλούς χώρους, 422 lt πορτμπαγκάζ και έχει μήκος 4,38.
Εγώ αυτό θα έπαιρνα, γιατί νομίζω ότι αν πάρει lpg, μέχρι να το ξεπληρώσει θα πρέπει να αλλάξει αυτοκίνητο. Προσωπική άποψη, χωρίς να είμαι ειδικός, μου φαίνεται ότι θα βγάλει περισσότερα χλμ το diesel.
Αλλες λύσεις όπως το C5 air (αν υπάρχει διαθέσιμο), tuscon, sportage, μπορεί να έχουν μεγάλο χώρο αποσκευών, αλλά ξεφεύγουν σε μήκος (4,50), σε χρήμα (30-34.000€) και σίγουρα θα καταναλώνουν αρκετά περισσότερο από το Rio, λόγω όγκου και βάρους.
Αν τον κάλυπταν οι χώροι του Clio, θα ήταν η καλύτερη λύση
-
@fanis75 said in Νέο αυτοκίνητο:
@silver01 said in Νέο αυτοκίνητο:
Το rio καίει 7-8 ευρώ στα 100 χλμ με βαρύ πόδι, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 10 ευρώ.
Θεωρώ ότι τέτοιες καταναλώσεις δεν μπορώ να πετύχω με βενζίνη ή υβριδικά.Προφανώς και μπορείς να πετύχεις αυτές τις καταναλώσεις με Full Hybrid (οχι mild). Τα €10/100χλμ ειναι κάπου 5.5 λίτρα βενζίνη - σαφώς θα εισαι κάτω από αυτά. Τώρα εαν υπάρχει υβριδικό που σου κάνει, εσύ το ξέρεις.
Με βαρύ πόδι 🦶 αναφέρει….
Είναι εφικτό το 5,5 με βαρύ πόδι; -
@fanis75 said in Νέο αυτοκίνητο:
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
Με 70 % ταξίδι, δεν νομίζω τα υβριδικά να μπορούν να είναι κάτω από τα 10 ευρώ, αφού είναι πάνω από τα 6 λίτρα σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο.
Προφανώς και μπορούν - έχω και ξέρω. Σε ταξίδι πάνω από 6λτ/100χλμ μια φορά έχω καταφέρει που πήγαινα 150χαω+ συνέχεια. Με όρια +20χαω ειναι στο 5.5. Άρα συνδυαστικά με τα 3αρια και 4αρια του 30% πόλης, πέφτει κάτι από 5λτ/100χλμ.
Εντάξει, στην κατανάλωση θα τα βρούμε πιστεύω, στις διαστάσεις και στο χώρο αποσκευών δεν είμαι τόσο αισιόδοξος
Μόνο το CC και το καινούριο το symbioz καλύπτει τις προδιαγραφές -
Με το προφίλ χλμ που έχεις νομίζω εγώ θα επέλεγα diesel.Το adblue θέλει προσοχή όχι τόσο στο να αδειάσει και να μείνεις όσο σε προβλήματα που επηρεάζουν το μπεκ του adblue και την δεξαμενή με αποτέλεσμα να βγαίνει εκτός το σύστημα.Το group stellantis πλέον προτείνει συγκεκριμένο adblue της total όποτε δεν παρουσιάζονται πλέον προβλήματα.Επισης παρέχουν και αυξημένες εγγυήσεις.Τι επιλογές diesel υπάρχουν στην αγορά αυτή τη στιγμή;
-
Το Αστρα ντίζελ το έχει πάρει πρόσφατα φίλος.
Είναι πλούσια έκδοση και σε καλή τιμή, αν δεν τον πειράζει το χάτς που είναι χαμηλό.
Ομως ακριβώς για αυτό έχει μικρή κατανάλωση, δηλαδή γρήγορο ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα, διαμονή εκεί για 2 μέρες, με 5,3 συνολικά, δηλαδή σήμερα κάτω από 8 ευρώ τα 100 χλμ.
-
@criuser said in Νέο αυτοκίνητο:
Το Αστρα ντίζελ το έχει πάρει πρόσφατα φίλος.
Είναι πλούσια έκδοση και σε καλή τιμή, αν δεν τον πειράζει το χάτς που είναι χαμηλό.
Ομως ακριβώς για αυτό έχει μικρή κατανάλωση, δηλαδή γρήγορο ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα, διαμονή εκεί για 2 μέρες, με 5,3 συνολικά, δηλαδή σήμερα κάτω από 8 ευρώ τα 100 χλμ.
Γι'αυτό το είπα, τα ψηλά χάνουν σε αεροδυναμική
Άλλωστε και τώρα χαμηλό έχει.
Υποθέτω φοράει την 8mm καδένα; Σωστά; Μην τον πάρουμε στο λαιμό μαςκάνει και πολλά χλμ.
-
Εκτός από C3 Aircross, Captur και Duster (σε LPG τα 2 τελευταία), νομίζω στη συγκεκριμένη χρήση θα σου έκανε και το Puma 125 MHEV. Σε καλύπτει σε χώρο αποσκευών, είναι κοντό και στο ταξίδι υποτίθεται ότι είναι πολύ οικονομικό. Ας επιβεβαιώσει κάποιος κάτοχος (για το MHEV, όχι το πιο παλιό)... Δυστυχώς, οι επιλογές σε diesel όλο και λιγοστεύουν. Μεγάλο χώρο αποσκευών (σε αυτά τα μήκη) δεν έχουν και πολλά... Δεν βγαίνει και κανένα tipo diesel πια (είχε 440 l)...
Νέο αυτοκίνητο