Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 2
    • Posts 16
    • Best 2
    • Groups 0

    silver01

    @silver01

    Please enter occupation - Please enter your interests

    3
    Reputation
    2
    Profile views
    16
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    silver01 Unfollow Follow

    Best posts made by silver01

    • RE: HYUNDAI FORUM

      @georgemit said in HYUNDAI FORUM:

      @silver01 Αν δε κάνω λάθος όλες οι αντιπροσωπείες τις hyundai συνεργάζονται με eurobank με επιτόκιο 7.9%. Είναι αυτό που αναγράφεται και στον διαμορφωτή της hyundai.
      Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία δε μου έκανε καλή εντύπωση για τον εξής λόγο. Είμαι από Κόρινθο και τους ζήτησα προσφορά. Αρνήθηκαν να μου στείλουν γιατί λέει θα την χρησιμοποιούσα για να πετύχω καλύτερη προσφορά σε άλλη αντιπροσωπεία. 😀
      Προσφορές έδιναν μόνο από κοντά, λες κι αν πας εκεί δε μπορείς να την χρησιμοποιήσεις αλλού. Ότι να ναι. Τελικά το πήρα από Κόρινθο γιατί ήθελα και Κορινθιακές πινακίδες.
      Γενικά επίσης τους έχει πιάσει τρελή τσιγκουνιά με τα δώρα. Ψάξτο, ίσως ψάχνοντας πάρεις κάτι παραπάνω. Εγώ πήρα πατάκια παντός καιρού και κάλυμμα πορτπαγκάζ. Η ξαδέρφη 3 χρόνια δωρεάν service.

      Α εσύ είσαι και με την κριτική στο maps ή δεύτερη παρόμοια περίπτωση? 🙄
      Με την αντιπροσωπεία της Κορίνθου είσαι ικανοποιημένος; Έχω και εγώ κάποιον γνωστό που πήρε από εκεί, αν και έμενε στην Αθήνα, γιατί βρήκε την καλύτερη προσφορά και συμπεριφορά.
      Για τα επιτόκια, για την ακρίβεια μου έχουν δώσει προσφορά με επιτόκιο 7,9+0,6 = 8,5 (της eurobank) και 9+0,6 = 9,6 (δεν μου διευκρίνισαν τράπεζα. Μονο ότι είναι "η τράπεζα τους"). Το 9-10% το είπα κατά προσέγγιση.
      Όσον αφορά το μεταχειρισμένο, για μεταχειρισμένο ξεκίνησα αλλά όποιος σοβαρός δει τις τιμές των μέχρι 5ετια μεταχειρισμένων, το 12-13% επιτόκιο των μαντράδων, μαζί με το κανένα 500ικο τουλάχιστον που θα χρειαστεί το αμάξι για συμμάζεμα (καλό σέρβις, καμία μπαταρία, λάστιχα κλπ) δεν υπάρχει περίπτωση να πάει σε μεταχειρισμένο. Επίσης, προσωπικά δεν έχω και την χρονική πολυτέλεια να ψάχνω και να πηγαίνω για ελέγχους τα μεταχειρισμένα.
      Πάντως ναι τα επιτόκια είναι ληστρικά και στα μεταχειρισμένα με τις τιμές που αυτά έχουν και με ακόμα μεγαλύτερα επιτόκια γίνεται ακόμα χειρότερο. Η καλύτερη επιλογή είναι καινούριο με χαμηλό επιτόκιο σε προσφορά (πχ arona / puma)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: Νέο αυτοκίνητο

      Το είδα. Πράγματι φαίνεται καλή πρόταση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01

    Latest posts made by silver01

    • RE: Νέο αυτοκίνητο

      Το είδα. Πράγματι φαίνεται καλή πρόταση

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • Νέο αυτοκίνητο

      Χρόνια πολλά σε όλους!

      Το τρέχον αυτοκίνητο είναι ένα rio πετρέλαιο 11 ετών. Ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο αλλά κάτι τα 400.000 χλμ του κάτι ότι έχουν αλλάξει οι ανάγκες αναζητάται κάτι νέο μεγαλύτερο. Το αυτοκίνητο κάνει σχετικά χλμ (γύρω στις 3500-4000 χλμ μηνιαία) οπότε η κατανάλωση μας απασχολεί. Το rio καίει 7-8 ευρώ στα 100 χλμ με βαρύ πόδι, δεν θα ήθελα να ξεπεράσω τα 10 ευρώ.
      Θεωρώ ότι τέτοιες καταναλώσεις δεν μπορώ να πετύχω με βενζίνη ή υβριδικά.
      Ηλεκτρικό δεν γίνεται γιατί δεν μπορεί να φορτίζει σπίτι και δεν υπάρχει χρόνος να φορτίζει αλλού.
      Άρα λογικά πάμε υποχρεωτικά σε πετρέλαιο ή σε άλλο εναλλακτικό καύσιμο (lpg)?
      Κίνηση 30% πόλη 70% εκτός.
      Χρειάζονται οι χώροι αποσκευών (άνω των 450-500 λίτρων) όμως το μήκος πρέπει να είναι μικρότερο από 4,40 (πολύ βαριά 4,45) γιατί δεν χωράει στο πάρκινγκ και όσο αυξάνεται γενικά το μηκος δυσκολεύει κ το πάρκινγκ έξω στην Αθήνα.
      2λιτρα και πάνω θα έπρεπε να αποφευχθεί για ευνόητους λόγους.
      Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω αυτοκίνητο που να καλύπτει τις ανάγκες μου. Ίσως μόνο το duster να ταιριάζει αλλά δείχνει πολύ φτωχό μέσα. Επίσης δεν είναι πετρέλαιο αλλά τουλάχιστον υπάρχει σε lpg.
      Τι άλλο μπορεί να υπάρχει με τα παραπάνω κριτήρια; Κάτι προτίμηση καινούριο ή το πολύ έτους καθώς στην 5ετια θα κάνει 200.000 χλμ οπότε ας μην είναι ήδη φορτωμένο.

      Κάτι άσχετο: Η ιστορία με τα adblue στα νέα πετρέλαια με ανησυχεί. Όντως μπορεί να σε αφήσει στη μέση του πουθενά και να μην παίρνει μπροστά?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: HYUNDAI FORUM

      @georgemit said in HYUNDAI FORUM:

      @silver01 Αν δε κάνω λάθος όλες οι αντιπροσωπείες τις hyundai συνεργάζονται με eurobank με επιτόκιο 7.9%. Είναι αυτό που αναγράφεται και στον διαμορφωτή της hyundai.
      Η συγκεκριμένη αντιπροσωπεία δε μου έκανε καλή εντύπωση για τον εξής λόγο. Είμαι από Κόρινθο και τους ζήτησα προσφορά. Αρνήθηκαν να μου στείλουν γιατί λέει θα την χρησιμοποιούσα για να πετύχω καλύτερη προσφορά σε άλλη αντιπροσωπεία. 😀
      Προσφορές έδιναν μόνο από κοντά, λες κι αν πας εκεί δε μπορείς να την χρησιμοποιήσεις αλλού. Ότι να ναι. Τελικά το πήρα από Κόρινθο γιατί ήθελα και Κορινθιακές πινακίδες.
      Γενικά επίσης τους έχει πιάσει τρελή τσιγκουνιά με τα δώρα. Ψάξτο, ίσως ψάχνοντας πάρεις κάτι παραπάνω. Εγώ πήρα πατάκια παντός καιρού και κάλυμμα πορτπαγκάζ. Η ξαδέρφη 3 χρόνια δωρεάν service.

      Α εσύ είσαι και με την κριτική στο maps ή δεύτερη παρόμοια περίπτωση? 🙄
      Με την αντιπροσωπεία της Κορίνθου είσαι ικανοποιημένος; Έχω και εγώ κάποιον γνωστό που πήρε από εκεί, αν και έμενε στην Αθήνα, γιατί βρήκε την καλύτερη προσφορά και συμπεριφορά.
      Για τα επιτόκια, για την ακρίβεια μου έχουν δώσει προσφορά με επιτόκιο 7,9+0,6 = 8,5 (της eurobank) και 9+0,6 = 9,6 (δεν μου διευκρίνισαν τράπεζα. Μονο ότι είναι "η τράπεζα τους"). Το 9-10% το είπα κατά προσέγγιση.
      Όσον αφορά το μεταχειρισμένο, για μεταχειρισμένο ξεκίνησα αλλά όποιος σοβαρός δει τις τιμές των μέχρι 5ετια μεταχειρισμένων, το 12-13% επιτόκιο των μαντράδων, μαζί με το κανένα 500ικο τουλάχιστον που θα χρειαστεί το αμάξι για συμμάζεμα (καλό σέρβις, καμία μπαταρία, λάστιχα κλπ) δεν υπάρχει περίπτωση να πάει σε μεταχειρισμένο. Επίσης, προσωπικά δεν έχω και την χρονική πολυτέλεια να ψάχνω και να πηγαίνω για ελέγχους τα μεταχειρισμένα.
      Πάντως ναι τα επιτόκια είναι ληστρικά και στα μεταχειρισμένα με τις τιμές που αυτά έχουν και με ακόμα μεγαλύτερα επιτόκια γίνεται ακόμα χειρότερο. Η καλύτερη επιλογή είναι καινούριο με χαμηλό επιτόκιο σε προσφορά (πχ arona / puma)

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Καλησπέρα. Ψάχνω να αγοράσω ένα i20 ή bayon με χρηματοδότηση. Σε επικοινωνία με 2-3 εκθέσεις βλέπω ότι οι τιμές/ προσφορές που δίνουν είναι ακριβώς οι ίδιες αλλά μου βγαίνει διαφορά στη δόση λόγω των επιτοκίων. Λένε ότι η Hyundai στην Ελλάδα δεν έχει κάποιο κεντρικό πρόγραμμα χρηματοδότησης και κάθε αντιπρόσωπος συνεργάζεται μόνος του με δική του τράπεζα για τη χρηματοδότηση. Γνωρίζετε κάποια αντιπροσωπεία που να δίνει πιο ανταγωνιστική προσφορά ή έστω ένα καλύτερο επιτόκιο από το 9-10% που βρίσκω? Επίσης έχετε κάποια άποψη για τον Χατζηγεωργίου στην Ελευσίνα?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • Μικρό βενζινοκίνητο

      Καλησπέρα, μετά από ένα ατυχές γεγονός, θέλω να πάρω καινούριο ή ελαφρά μεταχειρισμένο ένα μικρό βενζινοκίνητο, όσο γίνεται πιο οικονομικό σε καύσιμο και σε σέρβις.
      Κινούμαι μάλλον σε b segment ή b-suv ενώ θα ήθελα πιθανόν και c-segment, βέβαια μένοντας και κινούμενος στο κέντρο της Αθήνας προβληματίζομαι. Τιμή 17000-20000€.

      Θα κάνει 15000-20000 χλμ το χρόνο, κατά80% μέσα στην πόλη. Θεωρώ ότι λόγω λίγων χλμ ετησίως και λόγω κυρίως πόλης δεν πρέπει να κοιτάω τα πετρέλαια, για αυτό επιλέγω βενζίνη. Επίσης νομίζω οι βενζίνες έχουν πιο φτηνά σερβις. Όμως αν και βενζίνη θα ήθελα κάτι όσο γίνεται πιο οικονομικό για αυτο κοιτάω τα υβριδικά. Κοίταξα το yaris που είναι full hybrid αλλά δεν με ενθουσιάζει η ποιότητα. Υπάρχουν άλλα full hybrid μοντέλα σε αυτά τα χρήματα? Τι πραγματική κατανάλωση να περιμένω μέσα στην πόλη και στα ταξίδια; Από άποψη οδήγησης, είχα fiesta του 2007 και του 2012 και είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος, αλλά από ότι έχω ακούσει το φιέστα έχει καταργηθεί πλέον, ενώ δεν ξέρω αν έχει υβριδικές εκδόσεις...

      Τέλος, να πω ότι το αυτοκίνητο θα μεταφέρει συνήθως 1 ενήλικα και 1 παιδί, όμως μπορεί να χρειαστεί να κάνει ταξίδι/ διαδομές με ολη την οικογένεια (4 μέλη).

      Ευχαριστώ για τον χρόνο σας και για τη βοήθεια.

      ΥΓ οτιδήποτε πλήρως ηλεκτρικό απορρίπτεται, δεν μπορώ να το φορτίζω δυστυχώς πουθενά!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: Καινουριο πετρέλαιο ή μεταχειρισμενο βενζινη

      Ωραία. Από ότι βλέπω ούτε εγώ θα έχω τέτοια θέματα με το πετρελαιοκίνητο. Ούτως ή άλλως θεωρώ ότι δεν παίρνει κανείς, κανένα αυτοκίνητο για να το γεμίζει πιο αραιά από μια φορά το τρίμηνο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: Καινουριο πετρέλαιο ή μεταχειρισμενο βενζινη

      Αυτό το φίλτρο (dpf) δεν είναι που καθαρίζεται εν κινήσει; Το corsa (προηγούμενο μοντέλο) δεν είχε τέτοιο; Νομίζω πως για το corsa είχα μάθει ότι είχε κάποιο φίλτρο και αν έκανες κάποια χλμ εκτός πόλης 'αυτοκαθαριζόταν'. Απλώς έπρεπε να μην μένει συνέχεια στην πόλη το αυτοκίνητο, που στο δικό μου δε θα υπάρχει τέτοιο πρόβλημα . Ο φίλος σου πως έπαθε τη ζημιά;

      Για την ασφάλεια, επειδή το έψαξα και εγώ, όντως τα καινούρια πληρώνουν λιγότερο.

      Έχεις δίκιο για τα επιτόκια. Για μεταχειρισμένα παίζουν γύρω στο 12, ενώ στα καινούρια είναι από 5,85 (fiat) μέχρι 9,6 (renault).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: Καινουριο πετρέλαιο ή μεταχειρισμενο βενζινη

      Ωραίες οι απαντήσεις σας. Ακόμα σκέφτομαι αν πρέπει να πάω σε καινούριο ή σε μεταχειρισμένο οπότε με βοηθάτε.
      Καταρχάς να σας πω ότι το 2ο αυτοκίνητο το χρειάζομαι και την αγορά του τη σκέφτομαι εδώ και καιρό. Ζω σε νησί και χρειάζομαι ένα αυτοκίνητο στην Αθήνα. Να πάω το δικό μου αυτοκίνητο στην Αθήνα μου κοστίζει 150 ευρώ/ φορά (να πάει και να επιστρέψει) + την ταλαιπωρία να το βάλεις και να προλάβεις να το πάρεις + το αυξημένο κόστος αν ταξιδέψεις με το καράβι σε σχέση με το αεροπλάνο (κατάστρωμα στο καράβι στα 60 ευρώ, όταν με το αεροπλάνο μπορώ να βρω και με 10 ευρώ, αλλά τις περισσότερες φορές με κανένα 40άρι και είμαι στην Αθήνα σε μια ώρα).

      Αν πω να νοικιάσω αυτοκίνητο όποτε πηγαίνω, μόνο από την αρχή του 2015 έχω χρειαστεί αυτοκίνητο 4 φορές (για 19 μέρες), βρίσκω ότι πιο οικονομικό και έχω δώσει 600 ευρώ σε νοικιάρικα. Και το 80% τουλάχιστον των ενοικιάσεων δεν μπορούσα να το αποφύγω λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Άρα -με τις τρέχουσες ανάγκες που είναι όμως αυξανόμενες- πάω για 1000 κάθε έτος, αν συνεχίσω να μην έχω δικό μου αυτοκίνητο, τα οποία απλώς χάνονται.
      Λόγω προσωπικών μου λόγων, θα αυξηθούν τα χλμ μου και σε κάποια κωμόπολη 180 χλμ μακριά από την Αθήνα 2-3 φορές το μήνα, οπότε 2ο αυτοκίνητο πρέπει να αγοραστεί.

      Για μεταχειρισμένο κοιτάω από το Μάρτιο. Και έχω απογοητευτεί. Έβλεπα μέχρι 4000. Έχω δει τουλάχιστον 10 αυτοκίνητα από κοντά (και μέσω ασφαλιστικής για τα τρακαρίσματα έχω απορρίψει πάνω από 100), τα οποία ήταν όλα άνω της δεκαετίας και όλα με περισσότερα από 100.000χλμ. Για να τα συμμαζέψω ώστε να είναι ετοιμοπόλεμα και για το ταξίδι των 180 χλμ ήθελαν ένα 500άρι (άλλο λάστιχα και γερό σέρβις, άλλο δίσκο-πλατό, άλλο αμορτισερ ή δισκόπλακες). Μπορεί να μην ήταν κόστος μόλις το πάρω αλλά ήταν έξοδα που θα προέκυπταν μέσα στο πρώτο εξάμηνο. Σε αυτά τα έξοδα προσθέτω και 1000 για ένα καλό σύστημα αερίου. Επίσης, τουλάχιστον για το αυτοκίνητο που βλέπω εγώ (μέχρι 1300 κυβικά) το παζάρι έστω και για 100-200 ευρώ είναι αδύνατο. Λογικό, θα μου πείτε, αφού μπορεί να το δώσει εύκολα. Πλέον κοιτάω για αυτοκίνητα μέχρι 5000, που η αλήθεια είναι ότι βρίσκω κάποια πιο αξιόλογα. Για αυτοκίνητο όμως και πρώτα έξοδα πιστεύω πως θα ξεπεράσω τις 6000, όπως και να έχει. Και θα πάρω ένα αυτοκίνητο 10 ετίας, που ανά πάσα στιγμή μπορεί να βγάλει οποιαδήποτε (φυσιολογική για την ηλικία του ή μη) βλάβη που θα καίει αέριο, το οποίο θα το καταπονεί και δεν ξέρω πόσο θα έχει καταπονηθεί σε 5 χρόνια και άλλες 100000 χλμ. Γιατί προτίθεμαι φυσικά - ότι και να πάρω - να το κρατήσω 10 σίγουρα, μπορεί και 15 χρόνια. Άρα με ενδιαφέρει σε τι κατάσταση θα βρίσκεται το αυτοκίνητο το 2020 και τι θα χρειάζεται για να συντηρηθεί και τότε.

      Όσον αφορά το κόστος χρήσης του μεταχειρισμένου αερίου το χρόνο (υπολογίζω 1500χλμ, πιο κάτω δεν θα πέφτω ποτέ) έχω τ.κ. 135€ (ιδανικά θα προσπαθήσω να βρω κάτι από 1300), ασφάλεια 200€, καύσιμα ((λίτρα)χ(τιμή λίτρου)χ(χλμ)) 10χ0,8χ(1500χ12/100) = 1440€ για αέριο + 1χ1,60χ(1500χ12/100)=288€ για βενζίνη, συνολικά το χρόνο 2065€ χωρίς τα σέρβις και τα αναλώσιμα του.

      Η ιδέα του καινούριου προέκυψε πρόσφατα. Για 2 λόγους. Γιατί συνειδητοποίησα ότι θα δυσκολευτώ να βρω μεταχειρισμένο της προκοπής και γιατί παρατήρησα ότι το κόστος χρήσης του καινούριου είναι χαμηλό και μπορώ να δίνω 80 ευρώ δόση το μήνα χωρίς επιβάρυνση. Κόστος χρήσης καινούριου το χρόνο (πάλι 1500 χλμ το μήνα): τ.κ. 0€, ασφάλεια 170€, καύσιμα 4,5χ1,20χ(1500χ12/100)= 972€, συνολικά δηλαδή 1142€ χωρίς τα σέρβις και τα αναλώσιμα του.

      Τα καινούρια που βρίσκω μου προκαλούν μια δόση 116 ευρώ το μήνα. Δηλαδή 1392€ το έτος. Μαζί με το κόστος χρήσης, συνολικά 2534€/ χρόνο. Δηλαδή θα δίνω λιγότερα από 500 ευρώ το χρόνο, αν υποθέσουμε ότι έχουμε ίδιο κόστος συντήρησης (σέρβις και αναλώσιμα) που δε θα έχουμε, γιατί όπως λέει και ο Sbr ενδεχομένως να χρειαστώ δισκόπλακες και για το καινούριο την επόμενη 6ετία που θα έχω δόσεις αλλά για το μεταχειρισμένο θα χρειαστώ σίγουρα και τις δόσεις θα τις πληρώνω έμμεσα σε καύσιμα. Με την περίπτωση όμως του καινούριου 'αγοράζω' παράλληλα ένα καινούριο αυτοκίνητο που το 2020 θα είναι 5ετίας και όχι 15+ετίας, ενώ μετά από το 2020 το κόστος χρήσης του παλιού σε σχέση με το νέο είναι εκτός σύγκρισης.

      Οι δόσεις για την 5ετία ή 6ετία βγαίνουν στο punto 7500 (1000 ευρώ επιβάρυνση σε σχέση να τα πληρώσω μετρητοίς) και στο i20 8500 (2000 ευρώ επιβάρυνση). Τα σέρβις είναι στα 70-100 ευρώ (που αν κρίνω από το σέρβις στα 77€ του Esti ισχύει), το μεγάλο 60000χλμ νομίζω είναι στα 200. Εγγύηση τουλάχιστον 5 χρόνια.

      Όσον αφορά τα πλεονεκτήματα/ μειονεκτήματα των διάφορων καυσίμων που ανέφερε ο 352554 θα συμφωνήσω απόλυτα. Απλώς θα σημειώσω ότι τα μειονεκτήματα/ ευαίσθητα σημεία του πετρελαίου δε με απασχολούν ιδιαίτερα καθώς έχω τούρμπο αυτοκίνητο βενζίνης, άρα έχω μάθει να προσέχω την τουρμπίνα, βενζίνη βάζει ούτως ή άλλως πάντα από συγκεκριμένα εταιρικά πρατήρια κλπ. Το μοναδικό που με προβλημάτισε είναι για τα χόρτα στο φίλτρο. Τι εννοείς; και πώς επισκευάζεται κάτι τέτοιο, δηλαδή με τι κόστος;

      Οι εποχές είναι δύσκολες,θα συμφωνήσω απόλυτα για αυτό δεν το σκέφτομαι 2 φορές αλλά 1002, όμως και από την παραπάνω ανάλυση τείνω να πιστεύω ότι αξίζει, τουλάχιστον σε αυτή τη φάση για τις δικές μου ανάγκες και τον καιρό που θέλω να κρατήσω το ίδιο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: Καινουριο πετρέλαιο ή μεταχειρισμενο βενζινη

      Εκτός από το C3 που δεν έχω αντιπροσωπεία citroen κοντά μου, τα έχω οδηγήσει. Και μάλιστα punto και i20 σαν νοικιάρικα, οπότε έχω συμβιώσει αρκετά μαζί τους. Σαν γενική αίσθηση, τα προτιμώ rio, punto, i20 με αυτή τη σειρά αλλά νομίζω οι διαφορές είναι μικρές. Και rio είχα οδηγήσει κάποια ακριβότερη έκδοση, γιατί δεν υπήρχε το βασικό. Σαν επιδόσεις, το punto είναι σαφώς πιο δυνατό. Σαν πακέτο όμως νομίζω όμως ότι προηγείται το i20 και ακολουθεί το punto επειδή μου τα χαλάει στο θέμα της χρηματοδότησης.
      Για C3 και clio δεν έχω αντιπροσωπεία κοντά μου (είμαι στην επαρχία), και το ibiza που ακόμα δεν έχω προσφορά μου είχε φανεί νωχελικό (ίσως και ψόφιο) για αυτό το αφήνω να το δω αργότερα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • RE: Καινουριο πετρέλαιο ή μεταχειρισμενο βενζινη

      Έκανα μια έρευνα για καινούρια αυτές τις ημέρες.
      Είδα το C3 το οποίο με την προκαταβολή που θέλω να δώσω μου βγαίνει 118 ευρώ το μήνα για 72 μήνες (τιμή αγοράς 12300).
      Βρήκα ένα i20 προηγούμενο μοντέλο το οποίο μου βγαίνει στα 12000 (116 ευρώ το μήνα για 72 μήνες), ενώ με επιβάρυνση γύρω στα 1200-1500 ευρώ βρίσκω την έκδοση Go Brazil ή σε απλή έκδοση το καινούριο μοντέλο. Σε αυτήν την περίπτωση η δόση βγαίνει στα 137 το μήνα για 72 μήνες (αγορά στα 13200).
      Επίσης, Rio diesel τρίθυρο στην πιο απλή έκδοση και λευκό ίδια τιμή ακριβώς με το i20 (12000€), στα 116 για 72 μήνες.
      Τέλος, Punto POP με τα 75 άλογα (πληρώνει τέλη), με την ίδια προκαταβολή, η fiat δίνει 60 μήνες χρηματοδότηση με 128 ευρώ το μήνα για 60 μήνες (αγορά με 12100). Με 13100 (147 για 60 μήνες) παίρνω lounge λευκό με τα 85 άλογα και με 13600 ένα φορτωμένο lounge γκρι μεταλλικό ετοιμοπαράδοτο, αλλά νομίζω ξεφεύγω οικονομικά λόγω και της μόνο 5ετούς χρηματοδότησης (156 ευρώ το μήνα).

      Θέλω να δω και το clio και ίσως και τα ibiza/fabia.
      Τι θα λέγατε για τα παραπάνω; Προσωπικά, κλείνω περισσότερα σε i20 και αμέσως μετά σε punto.

      ΥΓ επειδή έψαξα και για το 208, επίσης ισχύει η επιβάρυνση στο άτοκο πρόγραμμα στα 1000 ευρώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      silver01
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr