Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 398
    • 399
    • 400
    • 401
    • 402
    • 406
    • 407
    • 400 / 407
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8130
    251359
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Καθρεφτάκι.

      Ένωσις υποψήφιων αγοραστών "Ότι πει ο Μήτσος"

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      realzeus 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • realzeus
        realzeus @lap last edited by

        @lap said in CarTalk.gr:

        Καθρεφτάκι.

        Ένωσης υποψήφιων αγοραστών "Ότι πει ο Μήτσος"

        Εγώ απάντησα όπως θα απαντoύσε η MG, όχι προσωπικά σε σένα. 🙂

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • fanis75
          fanis75 moderator last edited by

          Μονο ΜG ή γενικα ο ομιλος Σ. Δεν σου δινει αμαξια?

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lap last edited by lap

            Και εγώ στην MG απάντησα.

            Παιδιά είναι πάρα πολύ καλό. Βέβαια κάνα 2χιλιαρο κάτω έπρεπε να το δίνουν, δηλαδή πήραν και αυτών τα μυαλά αέρα, αλλά είναι ΠΑΡΑ πολύ καλό.

            Βασικά είναι το επόμενο στάδιο της αυτοκίνησης και το ένιωσα όταν μετά μπήκα στα δικά μας θερμικά mild hybrid. Μοιάζουν ξαφνικά όλα προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα.

            Μου έκανε εντύπωση η ανάρτηση που σχεδόν τα ισοπεδώνει όλα,και περνά από τις λακούβες με μια αίσθηση σαν σανίδα σε νερό. Το powertrain είναι μεταξένιο. Πραγματικά ούτε mercedes με μετατροπέα ροπής δεν έχει τόσο smooth κύλιση. Αυτός ο ο ηλεκτροκινητήρας με τα 140 άλογα κινεί κυρίως το αυτοκίνητο και πραγματικά η αίσθηση είναι ιδιαι με ev.

            Θα ήθελα να το εξετάσει ο Μήτσος με την μεγάλη εμπειρία του και να εντοπίσει αυτά που δεν εντοπιζε ο καθημερινός οδηγός σε μια απλή βόλτα. Αλλά πέσαμε σε σούπερ Έλληνες managers που νομίζουν πως η δημοσιογραφία αυτοκινήτων είναι telemarketing.

            Βαλκάνια

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • A d P
              A d P moderator @lap last edited by A d P

              @lap said in CarTalk.gr:

              Και εγώ στην MG απάντησα.

              Παιδιά είναι πάρα πολύ καλό. Βέβαια κάνα 2χιλιαρο κάτω έπρεπε να το δίνουν, δηλαδή πήραν και αυτών τα μυαλά αέρα, αλλά είναι ΠΑΡΑ πολύ καλό.

              Βασικά είναι το επόμενο στάδιο της αυτοκίνησης και το ένιωσα όταν μετά μπήκα στα δικά μας θερμικά mild hybrid. Μοιάζουν ξαφνικά όλα προηγούμενης γενιάς αυτοκίνητα.

              Μου έκανε εντύπωση η ανάρτηση που σχεδόν τα ισοπεδώνει όλα,και περνά από τις λακούβες με μια αίσθηση σαν σανίδα σε νερό. Το powertrain είναι μεταξένιο.

              Βαλκάνια

              την ίδια αίσθηση αποκομίζεις αν οδηγήσεις οποιαδήποτε σύγχρονο b suv και μετά μπεις σε Suzuki 😁😁
              Τουλάχιστον αυτήν την αίσθηση είχα με το baleno, δεν γνωρίζω πόσο καλύτερη έχει το swift σου, αλλά δεν νομίζω να είναι πολύ καλύτερο.

              R-LINE

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • L
                lap last edited by lap

                😠

                Μπορώ να κάνω block/ingore σε έναν συντονιστή;;;

                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • D
                  dimsabas @fanis75 last edited by

                  @fanis75 said in CarTalk.gr:

                  Μονο ΜG ή γενικα ο ομιλος Σ. Δεν σου δινει αμαξια?

                  Ε, το ίδιο άτομο τα διαχειρίζεται αυτά. Δεν πολυσκάω, γιατί χωρίς μικτή ασφάλεια, δε θα ασχολιόμουν έτσι κι αλλιώς. Αλλά 2-3 πραγματικά ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως αυτό, ήθελα να τα δοκιμάσω. Ας είναι.

                  https://cartalk.gr/

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dettol @dimsabas last edited by

                    @dimsabas said in CarTalk.gr:

                    @fanis75 said in CarTalk.gr:

                    Μονο ΜG ή γενικα ο ομιλος Σ. Δεν σου δινει αμαξια?

                    Ε, το ίδιο άτομο τα διαχειρίζεται αυτά. Δεν πολυσκάω, γιατί χωρίς μικτή ασφάλεια, δε θα ασχολιόμουν έτσι κι αλλιώς. Αλλά 2-3 πραγματικά ενδιαφέροντα μοντέλα, όπως αυτό, ήθελα να τα δοκιμάσω. Ας είναι.

                    Και αυτό έγινε επειδή δεν είχες εκθειάσει κάποιο μοντέλο τους; Το mg zs αν θυμάμαι καλά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by lap

                      Αφού και οι ίδιοι τα λένε. Εαν τους πεις το ZS hybrid plus είναι παρόμοιο με το ατμοσφαιρικό και απλοϊκό ZS, γουρλωνουν τα μάτια και λένε καμία σχέση. Απλως ίδιο όνομα.
                      Δηλαδή σκέψου εάν έχουν τέτοια συμπεριφορά σε έναν δοκιμαστή τι θα γίνει εάν παρουσιαστεί θέμα με το αυτοκίνητο και τονίσουμε κάποια αρνητικά του σύμφωνα με την δική μας άποψη. Θα μας κρατούν μούτρα;

                      Ήθελα να ήξερα, η MG Europe κρατά μουτρα στο euroncap, που δεν τους βάζουν 5 αστέρια;; Η ευτυχώς δεν έχουν Έλληνες υπεύθυνους ;

                      Κρίμα, θέλουμε να διαβάσουμε για τα μοντέλα τους από όσους εμπιστευομαστε και δεν μπορούμε.

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by dimsabas

                        Ήταν λίγο πιο σύνθετο. Με πήρε αυτός Πέμπτη μεσημέρι και με ξέχεσε που είχε δημοσιευτεί κείμενο αναγνώστη για το Hybrid. Αυτό εδώ. Είπε τρεις φορές ότι δεν μπορεί να λέγεται σοβαρή σελίδα αυτοκινήτου, μια σελίδα όπου γράφει ο κάθε τυχαίος. Ήθελα να τον βρίσω κατάμουτρα, αλλά ευτυχώς κρατήθηκα. Τον είχε εκνευρίσει η αναφορά στο τράνταγμα από το χειρόφρενο. Η πλάκα είναι ότι γενικώς, η κριτική ήταν άκρως θετική.

                        Ανέφερε μάλιστα ότι θέλουν να διαβάζουν μόνο τις δικές μου κριτικές, που είναι εμπεριστατωμένες και μπλα μπλα μπλα. Ε, Παρασκευή βράδυ έσκασαν τα δύο αστέρια του ZS, η χαμηλότερη βαθμολογία που έχω βάλει ποτέ. Είχα γράψει ήδη το κείμενο, αλλά μπορεί να το πήρε ότι το έθαψα εκδικητικά. Κι όμως, αυτά που έγραφα, τα πίστευα και τα πιστεύω. Δεν άλλαξα ούτε τελεία για να πάρω ρεβάνς.

                        Κάπου εκεί πρέπει να έσπασε το ήδη ραγισμένο γυαλί. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για στελέχη που έχουν συνηθίσει στις δοκιμές copy paste του Δελτίου Τύπου, δεν είναι μαθημένοι να διαβάζουν την αλήθεια. Εγώ το έχω πάντα στο μυαλό μου, ότι απευθύνομαι σε επαγγελματίες που έχουν μάθει τελείως αλλιώς. Στο χλιαρό, στο όλα καλά.

                        Μετά έπεσαν και οι 5.000 λέξεις τούτου εδώ και έδεσε το γλυκό. Πλέον, δε θέλουν ούτε να με ξαναδούν μπροστά τους.

                        https://cartalk.gr/

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dettol @dimsabas last edited by dettol

                          @dimsabas said in CarTalk.gr:

                          .

                          Μετά έπεσαν και οι 5.000 λέξεις τούτου εδώ και έδεσε το γλυκό. Πλέον, δε θέλουν ούτε να με ξαναδούν μπροστά τους.

                          Μα είναι τελείως ηλίθιοι; Τέτοια διαφήμιση σαν αυτό το άρθρο δεν μπορεί να κάνει κανένας δημοσιογράφος! Μιλάμε για αριστούργημα, αναλυτικό, με όμορφο λόγο και γραμμένο με αγάπη για το όχημα. ΤΕΤΟΙΑ άρθρα θα έπρεπε να αναζητούν!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα…. για αυτούς

                          fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • Caro 0
                            Caro 0 last edited by

                            Εγώ έγραψα το πρώτο και για να είμαι ειλικρινής το έγραψα βιαστικά από το μέρος.

                            Όταν το διάβασα πάλι βρήκα πολλά λάθη και αν δεν το διαβάσεις προσεκτικά ίσως να μην καταλάβεις τι θέλει να πει ο ποιητής.

                            Αλλά από εκπρόσωπο εταιρίας αυτοκινήτου δεν το δέχομαι.

                            Είναι πολυτέλεια για όλους μας ή τουλάχιστον για τους περισσότερος να βρίσκουμε χρόνο για πράγματα πέραν δουλειάς οικογένειας κλπ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Dettol, ο χαμός είχε γίνει πριν από αυτό. Ίσως μάλιστα και να θεωρήθηκε ως εξιλέωση ή δεν ξέρω και γω πώς τα σκέφτονται.

                              Όσο για το πρώτο κείμενο, βρήκα εξαιρετικά προσβλητικά τα λόγια του για την απόλυτη απαξίωση της σελίδας, εφόσον φιλοξενεί εντυπώσεις μη ειδικών. Μακριά από τοξικούς ανθρώπους.

                              https://cartalk.gr/

                              argyn 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • fanis75
                                fanis75 moderator @dettol last edited by

                                @dettol said in CarTalk.gr:

                                @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                .

                                Μετά έπεσαν και οι 5.000 λέξεις τούτου εδώ και έδεσε το γλυκό. Πλέον, δε θέλουν ούτε να με ξαναδούν μπροστά τους.

                                Μα είναι τελείως ηλίθιοι; Τέτοια διαφήμιση σαν αυτό το άρθρο δεν μπορεί να κάνει κανένας δημοσιογράφος! Μιλάμε για αριστούργημα, αναλυτικό, με όμορφο λόγο και γραμμένο με αγάπη για το όχημα. ΤΕΤΟΙΑ άρθρα θα έπρεπε να αναζητούν!!!! Κρίμα κρίμα κρίμα…. για αυτούς

                                Εεε καλα για το συγκεκριμένο μαγαζι μιλαμε, νοοτροπια 1970. Οχι οτι γενικα ειναι καλυτεροι οι αλλοι, ελαχιστοι ειναι σωστοι. Εαν γνωρισεις τος υπευθυνους τυπου των εισαγωγικων θα γελασεις με τους περισσοτερους, μπακαλικο της γειτονιας ειναι.

                                We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • L
                                  lap last edited by lap

                                  Εγώ θα διαφωνήσω με τον φιλο πιο πάνω τώρα που τα διαβάζω ξανά αφού το δοκίμασα. Το αυτοκίνητο δεν ήταν έτσι όπως το περιέγραψε.

                                  Για την φύση του ήταν πολυ γρήγορο, ενώ η ανάρτηση ήταν πολύ καλή. Ποτέ δεν τερμάτιζε και δεν ακουγόταν υπερβολικά.

                                  Κατά τα άλλα, υπερβολικός ζήλος από κάποιους υπευθύνους, κρίμα.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • piliourits
                                    piliourits last edited by

                                    Όλοι έχουμε πολλές ΓΤΠ εμπειρίες από εισαγωγείς κι αντιπροσώπους.
                                    Το αρθράκι είχε κάποια λαθάκια, πχ 7+ δευτερόλεπτα το κατοσταρι έχουν μόνο τα διλιτρα υβριδικά τογιότα, όχι τα μικρότερα και τα Σιτροεν.

                                    Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                    Caro 0 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lap last edited by lap

                                      Και αυτό κάπου τόσο έχει, χοντρικά

                                      Είναι πολύ γρήγορο για τα 1,5λιτρα του

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Caro 0
                                        Caro 0 @piliourits last edited by

                                        @piliourits said in CarTalk.gr:

                                        Όλοι έχουμε πολλές ΓΤΠ εμπειρίες από εισαγωγείς κι αντιπροσώπους.
                                        Το αρθράκι είχε κάποια λαθάκια, πχ 7+ δευτερόλεπτα το κατοσταρι έχουν μόνο τα διλιτρα υβριδικά τογιότα, όχι τα μικρότερα και τα Σιτροεν.

                                        Ποιος μίλησέ για το κατοστάρι;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • argyn
                                          argyn @dimsabas last edited by

                                          @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                          Όσο για το πρώτο κείμενο, βρήκα εξαιρετικά προσβλητικά τα λόγια του για την απόλυτη απαξίωση της σελίδας, εφόσον φιλοξενεί εντυπώσεις μη ειδικών. Μακριά από τοξικούς ανθρώπους.

                                          Το τοξικο αυτο στυλακι παντως ενδημεί στον χώρο των αυτοκινηταδων κάθε είδους - συμπεριλαμβανομένων των αγωνιζόμενων αλλά και των ιδίων των δημοσιογράφων.

                                          Άλλωστε και στον άλλοτε κραταιό χώρο που την στιγμη αυτη γράφουμε υπηρξε αγαπημένη ρετσετα πολλών εκ των καταξιωμένων συνοικιακων γκομενων του χωρου που θεωρούσαν ότι εν πολλοίς τους χρωστάμε χάρη που ανέχονται τις απόψεις των μελων/θεατων/αναγνωστών κτλ

                                          Απαράδεκτοι παντως οι εδώ νταλαβεριζομενοι της MG και ολίγον αυτοκαταστροφικοι επισης.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • D
                                            dimsabas last edited by

                                            ΔΟΚΙΜΗ ΜΑΚΡΑΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ - Tesla Model Y
                                            Ξεκίνησαν τα ταξίδια...

                                            https://cartalk.gr/

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 398
                                            • 399
                                            • 400
                                            • 401
                                            • 402
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 400 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr