-
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 New:
Για εμένα όλα τα ηλεκτρικά συγκρίνονται με τον Βασιλιά που ειναι το Τέσλα. Άρα 5.000€ πιο φτηνό από το Τέσλα (με χειρότερο εξοπλισμό και αυτονομία) ειναι για εμένα πανάκριβο.
Αν συγκρίνεις την ακριβότερη έκδοση του R5 με το οικονομικότερο Μ3, τότε ναι, έχεις δίκιο.
Συγκρινω αυτα αφου ακομα και ετσι το Τεσλα ειναι πιο γρηγορο και με καλυτερο εξοπλισμό. Με τι να συγκρινω;
Κατανοητό και λογικό.
Όμως:
- όπως είπε και ο @ilias-a παραπάνω, δεν μπορούν όλοι να δίνουν το κάτι παραπάνω έτσι εύκολα (ακόμα και αν είναι τόσο καλύτερο).
- οι τιμές αυτές του R5 εκτιμώ οτι είναι προσωρινές, καθότι παίζει με ελάχιστο (σοβαρό) ανταγωνισμό. Δεν θεωρώ σοβαρό ανταγωνισμό τα αμάξια του Stellantis καθότι δεν είναι σχεδιασμένα ως αποκλειστικά ηλεκτρικά και αυτό νομίζω οτι έχει πολλά μειονεκτήματα. Μέσα στους επόμενους 12-18 μήνες θα έχουμε τα ID2, ID1, EV2, Seagull κ.α. οπότε θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός. Κράτα αυτό: η VW θα επιχειρήσει να επανακάμψει συνολικά με το ID2 --> περίμενε σαφώς μεγαλύτερη εμβέλεια (σε σχέση με το R5) , με πολύ ισχυρότερους κινητήρες και χαμηλότερη τιμή.
- Το R5 έχει ένα αρκετά διαφορετικό target group (ειδικά οι πιο οικονομικές εκδόσεις) από το Τεσλα.
-
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
Για εμένα όλα τα ηλεκτρικά συγκρίνονται με τον Βασιλιά που ειναι το Τέσλα. Άρα 5.000€ πιο φτηνό από το Τέσλα (με χειρότερο εξοπλισμό και αυτονομία) ειναι για εμένα πανάκριβο.
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη. -
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
-
Οι τιμές του R5 είναι οι αναμενόμενες. Ακριβό δεν το λες αν και δεν είναι και καμιά φοβερή ευκαιρία. Εμένα μου αρέσει και θα το αγόραζα στα 150cv/25.000€ αν η κρατική επιδότηση των ηλεκτρικών στην Ελλάδα ήταν εξασφαλισμένη. Τώρα να δώσω τα 33.000€ και να είμαι στην αβεβαιότητα για μήνες, για το ΑΝ θα πάρω πίσω τη διαφορά, δεν το συζητώ καν...
-
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
-
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
Ενα κινέζικο, με πολύ λιγότερα χρήματα (ίσως και τα μισά) και μάλλον καλύτερη μπαταρία, ιπποδύναμη και εξοπλισμό.
-
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
Ενα κινέζικο, με πολύ λιγότερα χρήματα (ίσως και τα μισά) και μάλλον καλύτερη μπαταρία, ιπποδύναμη και εξοπλισμό.
Αυτο ναι, αλλα η συγκριση τιμολογιακα ηταν με το τεσλα.
-
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Αυτο ναι, αλλα η συγκριση τιμολογιακα ηταν με το τεσλα.
Ναι αυτό λέω, ότι σαν αυτοκίνητο συγκρίνεται με τα Κινέζικα που ανέφερα αλλά τιμολογιακά με το Τέσλα....οπότε για εμένα ειναι άκυρο ως όχημα. Αν θέλω να δώσω τόσα λεφτά θα πάρω Τέσλα. Εαν θέλω μικρές διαστάσεις θα πάρω Κινέζο (ή έστω Σε Τριο). Αυτό ειναι και ακριβό και μικρό.
-
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Αυτο ναι, αλλα η συγκριση τιμολογιακα ηταν με το τεσλα.
Ναι αυτό λέω, ότι σαν αυτοκίνητο συγκρίνεται με τα Κινέζικα που ανέφερα αλλά τιμολογιακά με το Τέσλα....οπότε για εμένα ειναι άκυρο ως όχημα. Αν θέλω να δώσω τόσα λεφτά θα πάρω Τέσλα. Εαν θέλω μικρές διαστάσεις θα πάρω Κινέζο (ή έστω Σε Τριο). Αυτό ειναι και ακριβό και μικρό.
Αυτο ακριβως. Αν ειναι να πάρει κάποιος μικρό δεν θελει να δώσει τα ίδια χρήματα που κανει ενα τεσλα
ενα μικρο κινεζικο με τα πάντα όλα κάνει από 14000 μέχρι 22000. Γιατι να δωσεις 30κάτι οταν με τόσα παίρνεις πολύ ανωτερο αμαξι όπως το τεσλα
κανενας λόγος για μενα οσο ωραιο και να το βρισκω το renault 5
-
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
-
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.
-
Συμφωνώ μαζί σε σας σε όλα όσα λέτε αλλά τα μικρούλια αυτοκίνητα πουλάνε μόνο και μόνο επειδή είναι χαριτωμένα. Αν μάλιστα δεν είναι και πανάκριβα, φεύγουν ακόμα πιο γρήγορα.
Ναι, οι ορθολογικές επιλογές είναι αυτές που αναφέρατε αλλά δεν λέει απολύτως τίποτα αυτό. Είναι ωραίο και αυτό αρκεί! -
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.
Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει
Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .
-
Η αγορά έχει θέση για όλους. Και για όσους κουταλομετράνε τις πεντάρες και ψωνίζουν με το μυαλό. Και για όσους λένε "αυτό μου αρέσει" και ψωνίζουν με το γούστο.
Ήδη το 5άρι πουλάει καλά έξω και θα συνεχίσει να το κάνει. Μην ξεχνάμε ότι τον Φλεβάρη, δεν υπήρχε κανένα κινέζικο EV στην πρώτη 25άδα στις πανευρωπαϊκές πωλήσεις. Όσο πιο φραγκάτος είσαι, τόσο πιο γουστόζικα ψωνίζεις.
Την ίδια στιγμή βέβαια, το Sandero σπάει ταμεία. Που σημαίνει ότι η Ευρώπη είναι μεγάλη αγορά και καλύπτει πολλές διαφορετικές ανάγκες. Όπως και να έχει, το 5άρι θα πουλήσει ευρωπαϊκά. Το θέμα είναι αν είναι βιώσιμο πουλώντας μόνο εδώ.
ΥΓ. Ναι, τα πάω καλά με Renault/Dacia. Να δούμε μόνο αν οι Εβραίοι έχουν διατηρήσει τη μικτή ασφάλεια στα δημοσιογραφικά.
-
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.
Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει
Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .
Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης? -
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.
Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει
Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .
Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?Ενα βενζινοκίνητο μπορεις να το διαλέξεις και λόγω εμφανισης και να πληρώσεις και κάτι παραπάνω για αυτό αλλα μπορει να πάει και ταξιδια παντου δεν εχει περιορισμούς, δεν ειναι το ιδιο σε ηλεκτρικο αυτοκινητο
ομως ενα μικρό ηλεκτρικο πόλης περιορίζεται σημαντικά σε ταξίδια οποτε δεν βλέπω κανεναν λόγο να πάρει κάποιος κάτι που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά για να το έχει μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά εξαφανίζεται αυτο το πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις ενα μικρό αυτοκινητο πόλης που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά μεσα στην πόλη???
με 40-80 χλμ ολα υποδειγματική συμπεριφορά εχουν μεσα στην πόλη. Ουτε συγκινησεις εχει η πολη να σου προσφέρει ουτε κάτι να την αξιοποιήσεις. Οπότε με αυτή την λογική βλέπω εγώ αχρηστο να πάρεις κάτι ποιοτικότερο και ομορφότερο που κάνει σε χρήματα όσο κάνει ενα πολύ καλύτερο ηλεκτρικο με πολύ καλύτερη αυτονομία που μπορει να σε πάει και κανα ταξίδι. Καλύτερα δεν ειναι να πάρεις ενα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικο με πολύ λιγότερα χρήματα και φουλ εξοπλισμο για δεύτερο και ας μην εχει οδηγική συμπεριφορα τοσο καλή? ή με τα ίδια χρήματα κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο σε όλους τους τομείς? Αρα για μενα τετοια οχηματα μου φαίνονται πεταμένα χρήματα.
Βεβαια αυτο ειναι προσωπική μου γνώμη. Ειναι βεβαιο οτι κάποιοι θα το αγοράσουν και αυτό και ας το βλεπω εγώ έτσι.
-
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.
Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει
Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .
Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?Ενα βενζινοκίνητο μπορεις να το διαλέξεις και λόγω εμφανισης και να πληρώσεις και κάτ παραπάνω για αυτό αλλα μπορει να πάει και ταξιδια παντου δεν εχει περιορισμούς
ομως ενα μικρό ηλεκτρικο πόλης περιορίζεται σημαντικά σε ταξίδια οποτε δεν βλέπω κανεναν λόγο να πάρει κάποιος κάτι που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά για να το έχει μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά εξαφανίζεται αυτο το πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις ενα μικρό αυτοκινητο πόλης που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά μεσα στην πόλη???
με 40-80 χλμ ολα υποδειγματική συμπεριφορά εχουν μεσα στην πόλη. Ουτε συγκινησεις εχει η πολη να σου προσφέρει ουτε κάτι να την αξιοποιήσεις. Οπότε με αυτή την λογική βλέπω εγώ αχρηστο να πάρεις κάτι ποιοτικότερο και ομορφότερο που κάνει σε χρήματα όσο κάνει ενα πολύ καλύτερο ηλεκτρικο με πολύ καλύτερη αυτονομία που μπορει να σε πάει και κανα ταξίδι. Καλύτερα δεν ειναι να πάρεις ενα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικο με πολύ λιγότερα χρήματα και φουλ εξοπλισμο για δεύτερο και ας μην εχει οδηγική συμπεριφορα τοσο καλή? ή με τα ίδια χρήματα κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο σε όλους τους τομείς? Αρα για μενα τετοια οχηματα μου φαίνονται πεταμένα χρήματα.
Βεβαια αυτο ειναι προσωπική μου γνώμη. Ειναι βεβαιο οτι κάποιοι θα το αγοράσουν και αυτό και ας το βλεπω εγώ έτσι.
Αν μιλάς για κάποιον Αθηναίο, έχεις δίκιο.
Αν μένεις έξω από την Αθήνα (πχ Μεσόγεια, Αρτέμιδα, κτλ), ή σε μια μικρή επαρχιακή πόλη/χωριό και το καθημερινό σου commuting (ή η βόλτα στο εξοχικό/χωριό) είναι 50-200χλμ (και σε δρόμους με λίγη κίνηση) βγάζει απόλυτα νόημα ένα οδηγικά ενδιαφέρον ηλεκτρικό αμάξι με WLTP range στα 300-400χλμ.
Υπάρχουν πολλοί που έχουν(-με) ξεφύγει από το τρελάδικο της Αθήνας (ή Λονδίνου) και μένουν επαρχία, σε μονοκατοικίες κτλ, οπότε εκεί, τέτοια ηλεκτρικά ίσως βγάζουν νόημα (φυσικά αν έχεις 4/5μελή οικογένεια και θες να κάνεις συχνά ταξίδια των 300+ χλμ με 130+ χαω, είναι άλλη ιστορία).
-
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@danis said in Renault 5 T-Tech:
@cirus said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
@fanis75 said in Renault 5 T-Tech:
@ntinaras said in Renault 5 T-Tech:
Ναι αλλα υπαρχουν πολλοι legit λογοι να μην θελει καποιος τεσλα.
Περα απο τους πολιτικους.
Δε θελουν ολοι ενα 4.70 αυτοκινητο, χωρις κανενα φυσικο διακοπτη.Προφανώς. Αλλά η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, όταν ένα Ευρωπαϊκό ηελκτρικό σου δίνει στο 90% των χρημάτων ενός Τέσλα το 40% του αυτοκίνήτου που ειναι το Τέσλα. Είναι κοροϊδία όπως και να το κάνουμε - αυτό λέω.
Αν εχεις ηδη ενα tesla model 3 LR, και θες ενα 2ο ηλεκτρικο για μεσα στη πολη τι θα παρεις? Δευτερο model 3?
leapmotor t03, yudo, dolfin, inster, c3, grand panda και ολο και περισσότερα θα έρχονται (πχ seagull ή mini dolfin) υπάρχουν επιλογες σε κανονικές τιμες οχι παράλογες οπως το renault 5, το puma κτλ
Έχω την αίσθηση ότι αν και τα t03, yudo, inter κτλ είναι στην ίδια (περίπου) κατηγορία με το R5, απευθύνονται σε άλλο κοινό.
Όπως αντίστοιχα απευθυνόταν σε άλλο κοινό το 3θυρο Mini σε σχέση με το Kia Rio.
Το αν και κατά πόσο αξίζει το R5 αυτά τα χρήματα μένει να το δούμε από κοντά όταν έρθουν ( @dimsabas έχεις κάνει τα κουμάντα σου για το R5, ε;)Σε κάθε περίπτωση το value for money των T03, Dolphin και ίσως κάποιων Tesla δεν φαίνεται να το έχει.
Τι εννοείς άλλο κοινό . Πιο ποιοτικό μπορεί να είναι . Αλλά με τόσα χρήματα αν θες ποιότητα έχει κινέζικα μεγαλυτερα σε διαστάσεις και Τέσλα πολύ πολύ καλύτερα από δαυτο. Γιατί να πετάξεις τα χρήματα σου σε αυτό ? Μόνο για την εμφάνιση ? Γιατί κάτι άλλο δεν έχει
Ένα μικρό αμάξι είναι για 2ο το παίρνεις απλά σε τιμή που παίρνεις 1ο που κάνει και ταξίδια .
Η εμφάνιση μπορεί να είναι ένα από τα πλεονεκτήματα του R5 (για κάποιους, καθότι υποκειμενικό - εμένα προσωπικά μου είναι ουδέτερο εξωτερικά, ωραίο εσωτερικά). Όμως από δοκιμές (στο εξωτερικό) φαίνεται να έχει και άλλα θετικά (όπως πχ οδική συμπεριφορά, αλλά αυτό θα το πω με σιγουριά αν και όταν το κάνω test drive). Δε νομίζω όλοι να είναι «πληρωμένοι» από τη Renault ή να κάνουν δημόσιες σχέσεις. Βέβαια περιμένω να διαβάσω τη σχετική δοκιμή του @dimsabas !
Επίσης είναι και άλλα χαρακτηριστικά, όπως το πως νιώθεις στη θέση οδήγησης, πόσο εύχρηστα είναι τα συστήματα του αυτοκινήτου (μεγάλο αρνητικό πχ των Tesla – θέλω κουμπάκια), πόσο ήσυχα είναι στο δρόμο, τι τεχνική υποστήριξη υπάρχει σε διάφορα μέρη (εκτός Αθηνών), κ.ο.κ.Ξαναλέω, υπάρχουν διαφορετικά κοινά (audiences/target groups), μην κοιτάτε μόνο τα δικά σας ενδεχομένως κριτήρια/ανάγκες.
Πχ προ 2020, κάποιος με τα χρήματα ενός Mini Cooper ή ενός Fiesta ST-lineX 155 θα μπορούσε να πάρει μια Corolla ή ακόμη καλύτερα ένα Sandero και τα ρέστα σουβλάκια.
Το Fiesta θα το επέλεγε κάποιος μόνο λόγω εμφάνισης?Ενα βενζινοκίνητο μπορεις να το διαλέξεις και λόγω εμφανισης και να πληρώσεις και κάτ παραπάνω για αυτό αλλα μπορει να πάει και ταξιδια παντου δεν εχει περιορισμούς
ομως ενα μικρό ηλεκτρικο πόλης περιορίζεται σημαντικά σε ταξίδια οποτε δεν βλέπω κανεναν λόγο να πάρει κάποιος κάτι που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά για να το έχει μέσα στην πόλη αφού ουσιαστικά εξαφανίζεται αυτο το πλεονέκτημα. Τι να το κάνεις ενα μικρό αυτοκινητο πόλης που έχει καλή οδηγική συμπεριφορά μεσα στην πόλη???
με 40-80 χλμ ολα υποδειγματική συμπεριφορά εχουν μεσα στην πόλη. Ουτε συγκινησεις εχει η πολη να σου προσφέρει ουτε κάτι να την αξιοποιήσεις. Οπότε με αυτή την λογική βλέπω εγώ αχρηστο να πάρεις κάτι ποιοτικότερο και ομορφότερο που κάνει σε χρήματα όσο κάνει ενα πολύ καλύτερο ηλεκτρικο με πολύ καλύτερη αυτονομία που μπορει να σε πάει και κανα ταξίδι. Καλύτερα δεν ειναι να πάρεις ενα πλήρως λειτουργικό ηλεκτρικο με πολύ λιγότερα χρήματα και φουλ εξοπλισμο για δεύτερο και ας μην εχει οδηγική συμπεριφορα τοσο καλή? ή με τα ίδια χρήματα κάτι μεγαλύτερο και καλύτερο σε όλους τους τομείς? Αρα για μενα τετοια οχηματα μου φαίνονται πεταμένα χρήματα.
Βεβαια αυτο ειναι προσωπική μου γνώμη. Ειναι βεβαιο οτι κάποιοι θα το αγοράσουν και αυτό και ας το βλεπω εγώ έτσι.
Αν μιλάς για κάποιον Αθηναίο, έχεις δίκιο.
Αν μένεις έξω από την Αθήνα (πχ Μεσόγεια, Αρτέμιδα, κτλ), ή σε μια μικρή επαρχιακή πόλη/χωριό και το καθημερινό σου commuting (ή η βόλτα στο εξοχικό/χωριό) είναι 50-200χλμ (και σε δρόμους με λίγη κίνηση) βγάζει απόλυτα νόημα ένα οδηγικά ενδιαφέρον ηλεκτρικό αμάξι με WLTP range στα 300-400χλμ.
Υπάρχουν πολλοί που έχουν(-με) ξεφύγει από το τρελάδικο της Αθήνας (ή Λονδίνου) και μένουν επαρχία, σε μονοκατοικίες κτλ, οπότε εκεί, τέτοια ηλεκτρικά ίσως βγάζουν νόημα (φυσικά αν έχεις 4/5μελή οικογένεια και θες να κάνεις συχνά ταξίδια των 300+ χλμ με 130+ χαω, είναι άλλη ιστορία).
να το δεκτώ ως ένα βαθμό αλλα και πάλι αν ξοδεψει κάποιος τόσα χρήματα γιατι να πάρει κάποιος ενα μικρο με Limited αυτονομια οταν στα ίδια χρήματα μπορει να πάρει κάποιο με πολύ μεγαλύτερη. Σε επαρχιακη πόλη δεν εχεις το θέμα παρκινγκ που έχει η Αθηνα οποτε εγώ προσωπικα θα έπαιρνα ενα μεγαλύτερο σε μεγεθος ηλεκτρικο πχ τεσλα που έχει μεγαλύτερη αυτονομια, καλύτερες επιδόσεις με τα ιδια χρήματα. Αλλα αν θες μικρο οπωσδηπωτε για κάποιον λογο και δεν κάνεις ποτε πολλα χιλιομετρα και το μεγαλύτερο ταξίδι σου είναι 200χλμ που λες και αν η εμφανιση ειναι το πιο σημαντικο ε ισως τότε ειναι καλή επιλογη. Πολλα τα αν ομως......
-
Από τη στιγμή που πούλησαν BMW i3, Honda e και το πρώτο ηλεκτρικό Mini Cooper με τη μισή και ούτε αυτονομία του 5, γιατί να μην πουλήσει αυτό;
Το θέμα είναι αν θα αρκούν αυτές οι πωλήσεις για να φέρουν την απαιτούμενη κερδοφορία. -
@dimsabas said in Renault 5 T-Tech:
Από τη στιγμή που πούλησαν BMW i3, Honda e και το πρώτο ηλεκτρικό Mini Cooper με τη μισή και ούτε αυτονομία του 5, γιατί να μην πουλήσει αυτό;
Το θέμα είναι αν θα αρκούν αυτές οι πωλήσεις για να φέρουν την απαιτούμενη κερδοφορία.το bmw i3 ηταν επιτυχία και δεν υπήρχε και ανταγωνισμός που να προσφερει κάτι καλύτερο. Ηταν πολυ μπροστα από την εποχη του. Δεν ειναι ιδια περιπτωση λογω αυτού. Δεν ξερω ομως αν εβγαλαν κερδος με τοσο hightech monocock σασι που θα τους κόστισε πολύ να παραχθει. Μαλλον πιο πολύ το εβγαλαν για να δειξουν ποσο μπροστά ειναι στους άλλους. Δεν πρεπει να εβγαλε μεγαλα κέρδη παρολο που πούλησε πολύ
το honda e ήταν παταγώδης αποτυχία σε πωλήσεις. Αν και για μένα είναι το πιο ομορφο μικρό ηλεκτρικο που έχει βγει ποτε μεχρι σήμερα. Ηταν χαλια σε αυτονομια και παραλογα ακριβο ομως οπότε πήγε άπατο.
ουτε το mini το πρωτης γενιας ηταν επιτυχία εισπρακτικα
για το mini couper το νέο εχω την ιδια γνωμη με το renault. Δεν βρισκω κανεναν λόγο να πληρώσω τόσα χρηματα για ενα υποδεεστερο ηλεκτρικο πολης σε σχεση με ενα μεγαλο ηλεκτρικο στα ιδια χρήματα απλα και μόνο επειδη είναι εμφανισιμο. το ίδιο και το PUMA E , πολύ ακριβα αυτοκινητα πολής οταν μπορεις να πάρεις αλλα αυτοκινητα πολης με καλύτερες αυτονομίες με πολύ λιγότερα χρήματα!!!!!
Γενικα αν θέλουν κάποιοι να επενδυσουν σε συνταγες που αποδεδειγμενα εχουν αποτυχει στο παρελθόν ας το κάνουν κανενα θεμα. Να πω ότι στο παρελθόν απέτυχαν ενω δεν υπήρχαν φτηνα κινεζικα οχηματα που να κάνουν τα ίδια με λιγότερα χρήματα. Τωρα υπάρχουν και αυτά. Αλλα οκ αν θελουν να αποτυχουν κανενα θέμα από μενα
Η Stellantis μαλλον είναι η μονη που καταλαβε και εμαθε από τα λάθη του παρελθόντος. Εβγαλε ενα φτηνο μικρό οχημα να ανταγωνιστει τους κινέζους C3 . Που μπορει να είναι υποδεεστερο από τα κινέζικα αλλα είναι κοντα σε τιμή και γνωστη μαρκα και παράλληλα επένδυσε στην Leapmotor και έχει το 51% Στην Ευρώπη. Τετοιες είναι εξυπνες κινήσεις
Κινησεις σαν της Ford με τα puma, explorer, capri και της renault με το 5 είναι για μένα καταδικασμένες σε εισπρακτικη ΑΠΟΤΥΧΙΑ
Renault 5 T-Tech