Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 140
    • 141
    • 142
    • 143
    • 144
    • 144 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2878
    148663
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      geokor11 last edited by

      Καλησπέρα ,

      Χρειάζεται αλλαγή δεξαμενής αεριου & στην εργοστασιακή εκδοχή του Captur μετά απο κάποια χιλιόμετρα ;;

      I 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a @geokor11 last edited by

        @geokor11 said in Renault Captur II:

        Καλησπέρα ,

        Χρειάζεται αλλαγή δεξαμενής αεριου & στην εργοστασιακή εκδοχή του Captur μετά απο κάποια χιλιόμετρα ;;

        Βεβαια, στη 10ετια απο την ημερομηνια παραγωγης της.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • Η
          ΗΛΙΑΣ @akis3 last edited by

          @akis3 said in Renault Captur II:

          Κάτοχος του captur εδώ και 1.5 μήνα και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Το αυτοκίνητο είναι το τέλειο σε μέγεθος,κατανάλωση και ακόμα και στην δύναμη του μοτέρ θα έλεγα ότι στο sport νιώθεις ότι οδηγείς άλλο αμάξι και όχι 1.0. για να είμαι δίκαιος όμως στο eco νιώθω ότι οδηγάω ένα ψοφιμι. Η κατανάλωση αυτη την στιγμή ειναι στο 9 με 1500 χλμ περιπου σε μικτο κύκλο και οδήγηση στο regular και οδήγηση για στρώσιμο.
          Ένα θέμα που έχω ειναι ενώ είναι κουμπωμενη η ζώνη κανονικά , μου χτυπάει ο ήχος. Έχει τύχει σε κανέναν;

          Καλησπέρα σε όλους. Και εγώ κάτοχος εδώ και 1,5 μήνα renault captur. Το ίδιο πρόβλημα και σε μένα. Στην πίσω μεσαία ζωνη ενώ είναι δεμένη η ζώνη με άτομο επανω παραμένει κόκκινη κουκίδα και βαράει συνέχεια! Είναι ανυπόφορο! Έχω κλείσει ραντεβού μετά το Πάσχα να πάω να το δούνε. Εχω βενζινη lpg. Την έκδοση techno. Την Σε γενικές γραμμές είναι ένα πολύ σταθερό και πολύ άνετο στην οδήγηση, ροπή στα χαμηλά, 6ταχυτο που χαρίζει σε μεγάλες ταχύτητες!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            creative last edited by

            Πολύ ενδιαφέρον άρθρο + βιντεάκι, άσχετο με το Captur αλλά σχετικό με την οδηγική ασφάλεια που είναι οριζόντιο θέμα.

            https://www.topgeargreece.gr/news/1009282/to-clio-me-teliki-taxutita-molis-110-kmh-giati-to-kanei-i-renault/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Johnny1
              Johnny1 last edited by

              +2 για το Captur lpg.

              Λόγω δουλειάς (δουλεύω σε κεραίες κινητής και TV στα βουνά..) έχω νοικιάσει κατα καιρούς 2 από αυτά με χειροκίνητο κιβώτιο.
              Μικρό εξωτερικά SUV, χωρίς σοβαρούς περιορισμούς στους εσωτερικούς χώρους.
              Ελαφρύ, με ικανό υψος απο το έδαφος, οπότε και ανεβαίνει χωμάτινες ανηφόρες (με κοτρώνες) απροβλημάτιστα.
              Βγάζει 100 άλογα με υγραέριο, ενώ με βενζίνη έχει 90 άλογα.
              Συστήνεται μόνιμη χρήση με υγραέριο και για οικονομία και για επιδόσεις.
              Αν φουλάρεις και τα 2 ντεπόζιτα ξεκινάς από Αθήνα και ξαναγεμίζεις στη Βουλγαρία.
              Ενδεικτικά, σε ταξίδι Αθήνα - Καλαμάτα με επιστροφή και 30 χλμ ανέβα κατέβα σε χωματόδρομο, κάψαμε περί τα 40 € μόνο υγραέριο...
              Αν θυμάμαι καλά η μέση κατανάλωσή του ήταν περίπου στα 7,2L/100km.
              Από επιδόσεις δεν θα σας λείψει κάτι, αλλά δεν θα σας συνεπάρει κιόλας.
              Πιο απλά, δεν θα σας σπάσει τα νεύρα μέσα στη πόλη, "ακούει" στο γκάζι με τη μία, το turbo βοηθά στις ρεπρίζ και τα προσπεράσματα σε επαρχιακό δρόμο. Αν το "κυνηγήσετε" θα μπείτε στον κόφτη για πλάκα.
              Στο δρόμο είναι αρκετά σταθερό μέχρι τα 130-140 για οποιονδήποτε οδηγό.
              Μπορείς να πηγαίνεις εθνική και με 160+, αλλά το αυτοκίνητο "σου λέει" μόνο του πως δεν είναι για τέτοια.
              Μην ξεχνάτε πως μιλάμε για SUV με αρκετό ύψος από το έδαφος και λάστιχα με μεγάλο προφίλ.
              Δεν είναι golf ή 308.
              Τα φρένα του είναι πολύ ικανά και επαρκούν ακόμη και σε καταστάσεις πανικού.
              Πολύ τίμια και όμορφη επιλογή, ιδίως αν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα και τον εξυπηρετεί το υγραέριο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • babisstinson
                babisstinson last edited by

                Χρήσιμο Review.

                Ελπίζω να βάλουν και στο Captur τον κινητήρα της Dacia με τον ECO-G 140 άλογα LPG.

                2025 Mazda CX-30 e-SkyActive X 186hp Homura Soul Red Crystal
                2023 Moto Guzzi V85 TT Verde Altaj

                A d P Johnny1 2 Replies Last reply Reply Quote 4
                • A d P
                  A d P moderator @babisstinson last edited by

                  @babisstinson said in Renault Captur II:

                  Χρήσιμο Review.

                  Ελπίζω να βάλουν και στο Captur τον κινητήρα της Dacia με τον ECO-G 140 άλογα LPG.

                  Όλοι αυτό ελπίζουμε 😁😁

                  R-LINE

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • Johnny1
                    Johnny1 @babisstinson last edited by

                    @babisstinson said in Renault Captur II:

                    Χρήσιμο Review.

                    Ελπίζω να βάλουν και στο Captur τον κινητήρα της Dacia με τον ECO-G 140 άλογα LPG.

                    Συμφωνώ με 1000....
                    Αλλά θα βγεί ακριβό.

                    Σε συνέχεια του παραπάνω mini review που έκανα, έχει να κάνει και από πιο αυτοκίνητο προέρχεσαι.
                    Π.χ. Ο φίλος που πριν είχε Leon, θα χαλαστεί μετά τα 130χλμ με σχεδόν οποιοδήποτε SUV.
                    Εγώ ας πούμε, θα προτιμούσα την έκδοση με τα 140 άλογα, ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΖΑ ΠΟΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ SUV για προσωπική χρήση. Το captur όμως δεν με χάλασε καθόλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • M
                      metoikos last edited by fanis75

                      Πρώτη φορά στο φόρουμ, επιλέγω το νήμα RENAULT γιατί είμαι κοντά σε παραγγελία Captur (TCe 100 LPG). Έκανα πρόσφατα ένα σύντομο test drive, (πολύ σύντομο για να αποκτήσω εικόνα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) κυρίως σε αστικό/ημιαστικό δίκτυο με ταχύτητες που φυσικά δεν ξεπέρασαν τα 90 χλμ. Η γενική αίσθηση ήταν καλή, ωστόσο με προβλημάτισαν δύο πράγματα:

                      • το ελαφρύ τιμόνι
                      • η όχι καί τόσο ζωηρή απόδοση του κινητήρα.

                      Βέβαια, το ελαφρύ τιμόνι μπορεί να είναι και πλεονέκτημα σε αστικό περιβάλλον (παρκάρισμα κ.λπ.) δεν ξέρω όμως αν θα παρέχει την απαραίτητη αίσθηση σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες στο όριο (~130 χλμ) ή και λίγο παραπάνω.
                      Το δεύτερο θέμα είναι κατά πόσον οι 100 ίπποι καί τα 170Νm ροπής του συγκεκριμένου κινητήρα προσφέρουν την χρειαζούμενη ενεργητική ασφάλεια κατά την οδήγηση κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (προσπέρασμα, επιτάχυνση άν παραστεί ανάγκη, διατήρηση ταχύτητας σε ανηφόρα κ.λπ.).
                      Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το Captur, ακολούθησε test drive με το Suzuki S-CROSS το οποίο άφησε θετικότατη οδηγική εντύπωση, αλλά φαίνεται να υστερεί στο εσωτερικό, όπου δείχνει μάλλον παρωχημένο σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν και τα αναλογικά όργανα στο ταμπλώ, καθόλου δεν με χάλασαν, (ιδίως το στροφόμετρο), άκρως ευανάγνωστα και οικεία σε σύγκριση με τα ψηφιακά του Captur ).
                      Τέλος πάντων, είμαι πιό κοντά στο Captur λόγω LPG -σαφώς μειωμένο κόστος κίνησης, πιό ελκυστική σχεδίαση, καί πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης καί πολυμέσων.
                      Όχι ότι το S-CROSS υστερεί, αλλά η υβριδική (καί η ηλεκτρική) τεχνολογία δεν αποτελούν επιλογή, τουλάχιστον στην παρούσα εξελικτική τους φάση.

                      Αυτά κι ελπίζω να μην κούρασα.
                      Οποιαδήποτε γνώμη (θετική ή αρνητική) για τα παραπάνω δύο μοντέλα, με έμφαση στα δύο ζητήματα του Captur, είναι ευπρόσδεκτη.

                      ΣΣ.: ενδιαφέρον και χρήσιμο το πόστ από τον @Johnny1
                      (πρόσθεσε πόντους προς την επιλογή του Captur).

                      G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        groover1972 @metoikos last edited by groover1972

                        @metoikos said in Renault Captur II:

                        Πρώτη φορά στο φόρουμ, επιλέγω το νήμα RENAULT γιατί είμαι κοντά σε παραγγελία Captur (TCe 100 LPG). Έκανα πρόσφατα ένα σύντομο test drive, (πολύ σύντομο για να αποκτήσω εικόνα για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο) κυρίως σε αστικό/ημιαστικό δίκτυο με ταχύτητες που φυσικά δεν ξεπέρασαν τα 90 χλμ. Η γενική αίσθηση ήταν καλή, ωστόσο με προβλημάτισαν δύο πράγματα:

                        • το ελαφρύ τιμόνι
                        • η όχι καί τόσο ζωηρή απόδοση του κινητήρα.

                        Βέβαια, το ελαφρύ τιμόνι μπορεί να είναι και πλεονέκτημα σε αστικό περιβάλλον (παρκάρισμα κ.λπ.) δεν ξέρω όμως αν θα παρέχει την απαραίτητη αίσθηση σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες στο όριο (~130 χλμ) ή και λίγο παραπάνω.
                        Το δεύτερο θέμα είναι κατά πόσον οι 100 ίπποι καί τα 170Νm ροπής του συγκεκριμένου κινητήρα προσφέρουν την χρειαζούμενη ενεργητική ασφάλεια κατά την οδήγηση κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο (προσπέρασμα, επιτάχυνση άν παραστεί ανάγκη, διατήρηση ταχύτητας σε ανηφόρα κ.λπ.).
                        Αξίζει να σημειωθεί ότι μετά το Captur, ακολούθησε test drive με το Suzuki S-CROSS το οποίο άφησε θετικότατη οδηγική εντύπωση, αλλά φαίνεται να υστερεί στο εσωτερικό, όπου δείχνει μάλλον παρωχημένο σχεδιαστικά και τεχνολογικά αν και τα αναλογικά όργανα στο ταμπλώ, καθόλου δεν με χάλασαν, (ιδίως το στροφόμετρο), άκρως ευανάγνωστα και οικεία σε σύγκριση με τα ψηφιακά του Captur ).
                        Τέλος πάντων, είμαι πιό κοντά στο Captur λόγω LPG -σαφώς μειωμένο κόστος κίνησης, πιό ελκυστική σχεδίαση, καί πιο εξελιγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης καί πολυμέσων.
                        Όχι ότι το S-CROSS υστερεί, αλλά η υβριδική (καί η ηλεκτρική) τεχνολογία δεν αποτελούν επιλογή, τουλάχιστον στην παρούσα εξελικτική τους φάση.

                        Αυτά κι ελπίζω να μην κούρασα.
                        Οποιαδήποτε γνώμη (θετική ή αρνητική) για τα παραπάνω δύο μοντέλα, με έμφαση στα δύο ζητήματα του Captur, είναι ευπρόσδεκτη.

                        ΣΣ.: ενδιαφέρον και χρήσιμο το πόστ από τον @Johnny1
                        (πρόσθεσε πόντους προς την επιλογή του Captur).

                        Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

                        Ρεπριζ που το ανέφερες, έχει αρκετή και μπορείς με 4 άτομα και κλιματισμό να κάνεις άνετα. Πόση διαφορά στην οικονομία μπορείς να δεις, είναι και βάση των χιλιομέτρων που κάνεις και που τα κάνεις.

                        Το "και παραπάνω από 130χλμ την ώρα" που θέτεις σαν προβληματισμό, δεν το αναφέρω καν διότι οικονομία σε αυτά τα μοντέλα με αυτές τις ταχύτητες δεν υφίστανται.

                        Σου λέω πάντως ότι και το s-cross έχει ελαφρύ τιμόνι αλλά εγώ το έχω συνηθίσει πλέον. Το ήπιο υβριδικό σύστημα που έχει, δεν είναι κάτι νέο σαν τεχνολογία πάντως αλλά είναι και αξιόπιστο και σου δίνει δύναμη.

                        Σαν μοντέλο τα έχει (αν και παλιάς σχεδίασης) όλα standard, πράγματα που τα πληρώνεις παραπάνω σε άλλες εταιρίες. Σκληρά πλαστικά αλλά δεν τρίζουν. Έχει πολύ καλούς χώρους για οικογένεια και στο ταξίδι, δεν ακούγεται τίποτα.

                        Το Captur μου αρέσει πολύ σχεδιαστικά και ζηλεύω το εσωτερικό του, δεν έχω ιδέα περί αξιοπιστίας.

                        Είχα κάποτε ένα Clio του '96, είχε τρελούς χώρους για το μέγεθος του και το 1.4 μοτέρ ήταν πολύ καλο. Έμαθα ότι έβγαλε εγκέφαλο και ήταν ακριβή ζημιά, αφότου το έδωσα. Εμένα μου είχε βγάλει πρόβλημα μόνο η κολώνα του τιμονιου. Άσχετο το Clio αλλά μιλάω σαν ΕΤΑΙΡΙΑ.

                        Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια 😉

                        Επίσης δες και κάποιο άλλο μοντέλο, μην δεις μόνο αυτά. Περίμενε λίγο ακόμη, θα βγουν νέα μοντέλα.

                        Ελπίζω να σε βοήθησα...

                        M 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ataim
                          ataim last edited by

                          https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/h_renault_anabathmizei_ta_captur_kai_symbioz_me_160_ps-7842316/

                          Πολύ οικονομικό.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            metoikos @groover1972 last edited by

                            @groover1972 said in Renault Captur II:

                            Ελπίζω να σε βοήθησα...

                            Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
                            βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

                            Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

                            Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
                            κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
                            Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
                            συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
                            παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
                            αυτοκινήτων.
                            Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
                            Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
                            των ~25,000)

                            Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
                            απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
                            γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
                            ενδεχομένως νήμα.

                            Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

                            Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
                            παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
                            Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
                            λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
                            τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
                            αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
                            καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              groover1972 @metoikos last edited by groover1972

                              @metoikos said in Renault Captur II:

                              @groover1972 said in Renault Captur II:

                              Ελπίζω να σε βοήθησα...

                              Το σίγουρο είναι ότι ακούγοντας/διαβάζοντας εκατέρωθεν απόψεις,
                              βοηθάει να διαμορφώσει κανείς σφαιρική άποψη για οποιοδήποτε υπό συζήτηση θέμα, οπότε βέβαια βοήθησες αρκετά!

                              Σαν κάτοχος S-Cross, θα σου πω ότι ουδέν πρόβλημα έχει εμφανίσει και είναι οικονομικό.

                              Ασφαλώς ο παράγοντας αξιοπιστία είναι (ή πρέπει να είναι) στην
                              κορυφή της λίστας κριτηρίων για την επιλογή αυτοκινήτου.
                              Τώρα, η αξιοπιστία της Suzuki είναι δεδομένη, κάτι που σε
                              συνδυασμό με τις λογικές τιμές, την τοποθετεί στους σοβαρούς
                              παίχτες στη mid-range (τιμολογιακά και ποιοτικά) κατηγορία
                              αυτοκινήτων.
                              Αυτός ήταν και ο λόγος που το S-CROSS μπήκε στή λίστα των must-see μοντέλων.
                              Από την οποία λίστα, κατόπιν σχετικής μελέτης και εκτεταμένης ναυσιοπλοϊας στο ίντερνετ, αφαιρέθηκαν άλλα γαλλικά και γοτθικά κυρίως μοντέλα που βρισκόντουσαν τριγύρω στη τιμή-στόχο
                              των ~25,000)

                              Το θέμα μου με το S-CROSS είναι ότι διατηρώ έντονο σκεπτικισμό
                              απέναντι στην υβριδική (και πολύ περισσότερο στην ηλεκτρική)
                              γενιά κινητήρων, αλλά αυτό είναι μιά άλλη συζήτηση σε άλλο
                              ενδεχομένως νήμα.

                              Καλοτάξιδο ότι μοντέλο και να διαλέξεις και να μην πηγαίνεις πάνω από τα όρια

                              Ευχαριστώ, και να διευκρινίσω ότι η "ταχύτητα στο όριο ή λίγο
                              παραπάνω" δεν είναι το προεπιλεγμένο μου στυλ οδήγησης.
                              Όμως, όπως και να το κάνουμε, η μία-στο-τόσο "ξέγνοιαστη" οδήγηση, όπως ας πούμε π.χ. σε αυτοκινητόδρομους εκτός
                              λεκανοπεδίου με αραιή ή ανύπαρκτη κίνηση, (καί εννοείται άνευ
                              τέκνων, ή/καί πεθεράς εντός οχήματος -κάτι σαν ταξιδάκια
                              αναψυχής που λέει κι ο ποιητής), δεν θα πάψει να αποτελεί μια πολύ
                              καλή άσκηση ψυχικής χαλάρωσης και ψυχολογικής αναβάθμισης άνευ ψυχολόγου. 🙂

                              Για το τελευταίο, συμφωνώ και επαυξάνω. Εκεί δεν έχει πρόβλημα το s-cross, θα το ευχαριστηθείς. Αν θέλεις όμως κάτι για πόλη, θα σου πρότεινα επίσης το Yaris Cross αλλά με συμβιβασμούς στους χώρους και στα standard των εκδόσεων. Το καλό είναι ότι είναι αυτόματο και δεν έχεις κούραση.

                              Πρέπει να κάνεις ένα μεγάλο Test drive σε όποιο διαλέξεις και να μην φοβάσαι τα υβριδικα ή τα ήπια υβριδικα, δεν είναι καινούργια τεχνολογία, είναι οκ.

                              Κάνε ένα test drive, εμένα μου το έδωσαν για 1 ωρα πριν το αγοράσω και το πήγα παντού και με όλη την οικογένεια, μέσα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A d P
                                A d P moderator last edited by A d P

                                εγώ θα περίμενα να ξεκαθαρίσει το τοπίο με τον 1,2 turbo lpg 140, του group renault, θεωρώ ότι πολύ σύντομα θα μπει στο captur.
                                από την στιγμή που ήδη μπήκε ο 1,8 hybrid 155.

                                R-LINE

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • A d P
                                  A d P moderator last edited by

                                  απλώς πρέπει να υπάρχει κάποιο θέμα, γιατί καθυστέρησε κ το λανσάρισμα του στο bigster. Ανακοινώθηκε μέν, αλλά δεν έχουν ανακοινώσει τιμή, ούτε μπορείς να παραγγείλεις, ενώ έχουν αρχίσει οι πωλήσεις των υπολοίπων εκδόσεων σε πολλές χώρες

                                  R-LINE

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lap last edited by lap

                                    Αυτό έχει ηλεκτρικό πορτπαγκαζ. Σε ποια έκδοση όμως; Μάλλον στην τοπ, σωστά;

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A d P
                                      A d P moderator @lap last edited by A d P

                                      @lap said in Renault Captur II:

                                      Αυτό έχει ηλεκτρικό πορτπαγκαζ. Σε ποια έκδοση όμως; Μάλλον στην τοπ, σωστά;

                                      Journey
                                      Αλλά μπαίνει και σαν έξτρα στην Extreme, η οποία έχει με την σειρά της στάνταρ ηλιοροφή, την οποία μπορείς να βάλεις έξτρα στο journey, αυτά τίποτα άλλο.... Αντιπρόεδρος Εδεσσαϊκού 😁😁

                                      R-LINE

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        Thr1 last edited by Thr1

                                        Και εγω σε αναζητηση αυτοκινητου για Αθηνα κυριως και λογο τεκνου ειμαι μεταξυ clio / capture.

                                        Οδηγησα το lpg clio και μου φανηκε αρκετα τιμιο και με ζωηρο σχετικα κινητηρα.

                                        Και το full hybrid captur πολυ δυνατο αλλα υψηλη η τιμη.

                                        Οποτε σκεφτομαι και σε μεταχειρισμενο diesel που ειχα και πριν με κινητηρα πολυ αξιοπιστο και δουλεμενο με τις καλυτερε εντυπωσεις και πολλες περγαμηνές. Αλλα diesel και Αθηνα ή με νομοθετικες αλλαγες μπαινει δισταγμος.

                                        Παρακολουθοντας παντως τις γενιες 1 και 2 σε captur οπως και 4 και 5 σε clio, ειδα οτι η ποιοτητα στο εσωτερικο εχει πεσει αρκετα και στα ματια μου τα προ facelift μοντελα ειναι πιο ομορφα με πιο καθαρες γραμες και πιο κομψα σε σχεση με τα facelift μοντελα.

                                        Οπως και το εσωτερικο στα δυο μοντελα χωρις διχρωμιες πια πιο σκουρο εσωτερικο αφαιρεση σε ambilight επιλογες και πιο σκληρα πλαστικα. Χωρις μεγαλες οθονες, ηλεκτρικα χειροφρενα. Πολλα που πρεπει να μπουν εξτρα οπως επισης blind spot.

                                        Τα εχει κανει η Renault με τις εκδοσεις λιγο μπερδεμα μεγαλο..

                                        Aκομα κριμα που το lpg ειναι τρικύλινδρο λιγα αλογα σε σχεση με τον κινητηρα του Dacia, και χωρις την επιλογη αυτοματου κιβωτιου, το τελευταιο με απογοητευσε αρκετα, καθως αναγκαστικα πρεπει να πας σε υβριδικο.

                                        Νομιζω οτι τα μοντελα του 2023 pro facelift ηταν στα ματια μου πιο καλοφτιαγμενα.

                                        Αυτα και σορρυ για το off topic, απλα επειδη ειμαι σε αναζητηση ειμαι λιγο απογοητευμενος, ειδικα για τις τιμες σε ολα τα νεα μοντελα το βλεπουμε ολοι..

                                        Ισως εαν εχω χρονο να περιμενω για Clio 6 και Captur 3 που ακουγεται οτι ισως βγει τελoς του ετους, καθως κλεινει 35 χρονια το Clio, μακαρι να βγει κατι πραγματικα καλο απο την Renault τοτε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • M
                                          metoikos last edited by metoikos

                                          This post is deleted!
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 140
                                          • 141
                                          • 142
                                          • 143
                                          • 144
                                          • 144 / 144
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr