-
Απο αυτά που έχω ακούσει μέχρι τώρα δεν ειναι καλά τα νέα. Ολοι λένε για επερχόμενες αυξήσεις τιμων στα αυτοκίνητα και τα ανταλλακτικά. Δεν εχω ομως καταλάβει πως ακριβώς θα επηρεάσει εμάς, και ποιές μάρκες θα πλήξει κυρίως. Τι νομιζετε οτι πρεπει να κάνει κάποιος που ψάχνει για αγορά νεου αυτοκινήτου τώρα;
-
Ήταν που ήταν στραβό το κλήμα, το έφαγε και ο γάιδαρος. Λες και δεν έφτανε που είχαμε κόβιντ, κρίση ημιαγωγών, πόλεμο στην Ουκρανία, συνεχείς αυξήσεις των τιμών. Ότι η αυτοκίνηση είναι σε μια μετάβαση προς την ηλεκτροκίνηση, που τελικά ισχύει μόνο για τους Κινέζους και πλέον οι Δυτικοί προσπαθούν να την επιβραδύνουν, τώρα έχουν έρθει οι δασμοί της ΕΕ προς τους Κινέζους και πλέον και του Τραμπ.
Πραγματικά, δύσκολα τα πράγματα για όποιον ψάχνει καινούριο. Εκτός κι αν είναι πολύ κατασταλλαγμένος στο τι ζητάει, οπότε ξέρει τι θέλει. Αλλιώς είναι λαβύρινθος. -
Eιναι νωρις ακομα. Μπορει μερικες εταιρειες τα αμαξια που ηταν να στειλουν στις ΗΠΑ να τα διαθεσουν στην Ευρωπη και οι τιμες να πεσουν στους επομενους μηνες. Στο μελλον θα ανεβουν οι τιμες.
-
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν παραγωγή και στην Αμερική. Οι υπόλοιπες λογικά θα επηρεαστούν ΑΝ είχαν άνοιγμα προς Αμερική (π.χ. κινέζικα). Αν και μέχρι σήμερα οι περισσότερες αυξήσεις ήταν θέμα πολιτικής με πρόσχημα αυτά που λέει ο @sabas_thess, διαφορετικά θα διορθωναν όταν έπαυε η επίδραση του κάθε shock.
Πλέον βλέπεις ότι δεν έχουν περιθώρια για παραπάνω αύξηση και το 'κλειστε σήμερα γιατι τον επόμενο μήνα θα πάρει 1000 ευρώ' δεν το λένε. Βέβαια μπορεί να κάνω λάθος.
Κατέληξε σε αυτά που θες και κλείσε οποίο βρεις σε καλύτερη τιμή όταν το χρειάζεσαι.
Επίσης, ακούγεται ότι για τους λιζηδες, οι οποίοι κάνουν το 60% του συνόλου των πωλήσεων, θα αποθαρρύνθουν οι αγορές ΜΕΚ. Οπότε τα επόμενα χρόνια θα έχουμε αλλαγές ίσως και προς όφελος του καταναλωτή.
-
Tουλάχιστον το Chaos φτιάχνεται αποκλειστικά στην Ελλάδα, οπότε θα βγει στην ώρα του.
-
-
Ειναι πολύ μπερδεμένη η φάση έτσι οπως ειναι απλωμένα σε όλο τον κόσμο τα εργοστάσια των εταιριών και το ένα μέρος φτιάχνεται σε μια χώρα και το άλλο σε άλλη. Παντως οπως το βλέπω εγω - μπορει να κανω και λάθος - τα κινέζικα είναι μια ασφαλής επιλογή συγκριτικά για εμας, γιατί ειναι αυτάρκεις και δεν εχουν εξαρτήσεις. Ο μονος λόγος που θα μπορούσαν να ανεβάσουν τις τιμές για την Ευρωπη ειναι η κερδοσκοπία. Mαλλον κανα BYD θα παρω.
-
τωρα που θα αυξηθει ο ανταγωνισμος για την αγορα του υπολοιπου μερους του πλανήτη δεν θα ριξουν τιμές για να κερδίσουν μερίδιο ?
-
@k-m said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
τωρα που θα αυξηθει ο ανταγωνισμος για την αγορα του υπολοιπου μερους του πλανήτη δεν θα ριξουν τιμές για να κερδίσουν μερίδιο ?
αυτο ακουω και εγω τουλαχιστον για φετος.
-
@azmo said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Τι νομιζετε οτι πρεπει να κάνει κάποιος που ψάχνει για αγορά νεου αυτοκινήτου τώρα;
Να ψάξει να βρει ποιο του αρέσει και τον καλύπτει και να το αγοράσει, απλό ειναι!
-
@fanis75 said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
@azmo said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Τι νομιζετε οτι πρεπει να κάνει κάποιος που ψάχνει για αγορά νεου αυτοκινήτου τώρα;
Να ψάξει να βρει ποιο του αρέσει και τον καλύπτει και να το αγοράσει, απλό ειναι!
Αν αποφασίζαμε με το τι μας αρέσει θα παίρναμε όλοι Chaos γιατί ειμαστε πατριώτες και ειναι το νουμερο 1 σε αξιοπιστία. Ούτε ενας δεν εχει πεί οτι του χάλασε.
-
@azmo said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Αν αποφασίζαμε με το τι μας αρέσει
Πάντα με βάση το τι μας αρέσει και μας καλύπτει αποφασίζουμε για όλα στην ζωή μας. Εφόσον φυσικά ειναι εντός των οικονομικών μας.
Τώρα το τι θα γίνει στο μέλλον, κανείς δεν το ξέρει οπότε δεν έχει και νόημα να το συζητάμε.
-
Για πέρσυ από ότι βλέπω
https://www.usimportdata.com/blogs/top-us-car-imports-by-country-in-2024
οι μεγαλύτερες εισαγωγές ήταν από Μεξικό (λόγω εγγύτητας/φθηνού εργατικού δυναμικού).
Δεύτεροι οι Ιάπωνες λόγω καλού ονόματος αξιοπιστίας.
Μετά Κορεάτες, Καναδοί και Ευρωπαίοι.
Κινέζοι 10οι στη λίστα (νομίζω ότι δεν τους πολυσυμπαθούν ακόμα).Οι Κινέζοι μάλλον δε θα πτοηθούν λόγω κρατικών επιδοτήσεων, οι άλλοι θα αυξήσουν τιμές (δύσκολο να απορροφήσουν τους δασμούς).
Μάλλον μεγαλύτερο πλήγμα στους Ευρωπαίους κατασκευαστές βλέπω. -
Εαν η ΕΕ απαντησει με δασμους στα αμερικανικα αυτοκινητα τοτε οσα εισαγονται απο εκει θα εχουν αυτο το mark up. Δεν ξερω συγκεκριμενα εαν ερχονται κατευθειαν τετοια οχηματα στην Ελλαδα και ποια. Εαν ξερει κανεις.
Εαν δεν κανω λαθος υπαρχουν ηδη δασμοι 10% εδω και δεκαετιες στα Αμερικα μειντ καρς.
-
-
@george-0 said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Δεν ξερω συγκεκριμενα εαν ερχονται κατευθειαν τετοια οχηματα στην Ελλαδα και ποια. Εαν ξερει κανεις.
BMW X-Series: BMW’s Spartanburg, South Carolina plant produces the X3, X4, X5, X6, X7, and XM.
Tesla Models: Tesla’s Fremont, California, and Austin, Texas factories produce the Model 3, Model S, Model X, and Model Y. While Tesla’s Gigafactory Berlin now supplies much of Europesome U.S.-built Teslas—especially from earlier production or specific variants—have been imported into Europe, particularly before the German plant reached full capacity.
Volvo EX90: The electric Volvo EX90, made at Volvo’s Ridgeville, South Carolina
Mercedes-Benz GLE: Manufactured in Tuscaloosa, Alabama
Ford Mustang: Built in Flat Rock, Michigan
Jeep Wrangler: Assembled in Toledo, Ohio
(τα πιο παραδοσιακά μεγάλα suv/pickup αμερικάνικης παραγωγής δε νομίζω ότι έχουν σημαντική επίδραση)
-
Αλλά η παραγωγή αυτοκινήτου είναι πολύ πιο πολύπλοκη σε θέμα logistics, από το που είναι το εργοστάσιο.
-
Χαζός δεν είναι , δείχνει διαβασμένος.
Τι θέλει να πετύχει;Να αποδείξει ότι οι άλλες χώρες είχαν υψηλότερους δασμούς (συνολική φορολογία) για τα αμερικανικά προϊόντα στις χώρες τους, σε σχέση με τα δικά τους προϊόντα που εισήγαγαν οι ΗΠΑ.
Να ενισχύσει το δολάριο και να αποδυναμώσει το ευρώ.
Να αποδυναμώσει την κινεζική εξάπλωση με φθηνά προϊόντα.
Να μοιράσει τον πλανήτη με τον δεύτερο πιο ισχυρό, δηλαδή την Ρωσία
-
@george-0 said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Εαν η ΕΕ απαντησει με δασμους στα αμερικανικα αυτοκινητα τοτε οσα εισαγονται απο εκει θα εχουν αυτο το mark up. Δεν ξερω συγκεκριμενα εαν ερχονται κατευθειαν τετοια οχηματα στην Ελλαδα και ποια. Εαν ξερει κανεις.
Εαν δεν κανω λαθος υπαρχουν ηδη δασμοι 10% εδω και δεκαετιες στα Αμερικα μειντ καρς.
σχεδον κανενα δεν ερχεται απο Αμερικη περα απο καποια μοντελα της BMW. υπαρχουν καποια αλλα κανενα Στελλαντις Τζιπ και τα Μασταγκ πχ αλλα ειναι ελαχιστα.
-
@ektoras said in Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.:
Χαζός δεν είναι , δείχνει διαβασμένος.
Τι θέλει να πετύχει;Να αποδείξει ότι οι άλλες χώρες είχαν υψηλότερους δασμούς (συνολική φορολογία) για τα αμερικανικά προϊόντα στις χώρες τους, σε σχέση με τα δικά τους προϊόντα που εισήγαγαν οι ΗΠΑ.
Να ενισχύσει το δολάριο και να αποδυναμώσει το ευρώ.
Να αποδυναμώσει την κινεζική εξάπλωση με φθηνά προϊόντα.
Να μοιράσει τον πλανήτη με τον δεύτερο πιο ισχυρό, δηλαδή την Ρωσία
να ριξει το δολλαριο θελει
δεν μπορει να κανει κατι με τους Κινεζους, οι κινεζοι δεν πουλανε κανενα αμαξι στην Αμερικη και Καναδα.
Επιπτώσεις των δασμών Τράμπ στην αυτοκινητοβιομηχανια.