Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MG ZS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MG ZS
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 48 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    1040
    52517
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tkin73 last edited by tkin73

      Από τα λίγα που είδα και στις λίγες λακουβες που το έβαλα δεν έχει άσχημη ανάρτηση. Βέβαια σε βίντεο που έχω δει δείχνουν ότι έχει πλεύση είναι σχετικά μαλακή.
      Επίσης εννοείται ότι όταν πατάς σκούζει και αυτό έντονα ο κινητήρας του.
      Αλλά όπως είπες έχει ύψηλο vfm. Έχουν 8Κ διαφορά οι μεσαίες εκδόσεις με το κκ το 1.8 140...που δεν αποσβένεις ποτέ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by

        @tkin73 said in MG ZS:

        @lakis-karalakis said in MG ZS:

        @tkin73 said in MG ZS:

        Πιο πολύ προβληματίζει ότι δεν έχει σταθερά και πάντα το γκάζι του διαθέσιμο. Πρέπει να μάθεις το αμάξι ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια.
        Μάλλον πρέπει να το δουλεύεις με την πιο έντονη αναγγενητικη πέδηση, έχει 3 επίπεδα, ώστε να μην πέφτει εύκολα κατά από το 25% η μπαταρία ώστε να έχεις πάντα διαθέσιμη ισχύ όταν την χρειαστείς.
        Προφανώς άμα το πηγαίνεις διαρκώς τάπα ξεχνάς τα 195 άλογα και προφανώς δεν είναι το αμάξι που πρέπει να επιλέξε

        Αυτες οι ταχυτητες ειναι επικινδυνες κι εγκληματικες ταυτοχρονα..μεχρι 140 ειναι αποδεκτη ταχυτητα ..κι αυτη στην προσπεραση.Για ποιες 180 κι 185 μιλατε..

        εσυ αυτο καταλαβες απο το παραπανω ποσταρισμα? οκ...

        Απλα δεν μας ενδιαφερει η αντιδραση του αυτοκινητου σε ταχυτητες 180 κι 185..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          Το πως συμπεριφερεται το αμάξι στα όρια του πάντα ενδιαφέρει. Αν πηγαίνεις με ταχύτητα ΚΤΕΛ δεν σε αφορά άλλους όμως τους αφορά. Και δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις με 180...

          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by

            @tkin73 said in MG ZS:

            Το πως συμπεριφερεται το αμάξι στα όρια του πάντα ενδιαφέρει. Αν πηγαίνεις με ταχύτητα ΚΤΕΛ δεν σε αφορά άλλους όμως τους αφορά. Και δεν είναι ανάγκη να πηγαίνεις με 180...

            δεν ηξερα οτι το κτελ παει με ταχυτητα 130-140 χλμ που εγραψα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tkin73 last edited by tkin73

              Youtube Video

              Συγκριτικό κατανάλωσης με το γιαρις Κρος 1.5 114 σε ταυτόχρονη οδήγηση το ένα μπρος από το άλλο.
              4.1/4.0 εντός πόλης με 34 χλμ μο και 5.2/4.2 σε εκτός πόλης με 63 χλμ μο.

              Θα ήθελα να τα δοκίμαζε και σε αυτοκινητόδρομο.
              Τα αποτελέσματα είναι υπέρ του mg αν λάβουμε υπόψη την διαφορά ιπποδύναμης και διάφορα όγκου.
              Στην δε πόλη το λες και έκπληξη το αποτέλεσμα το να πετυχαίνει τα ίδια νούμερα με το κορυφαίας τεχνολογίας τογιοτα όντας και μεγαλύτερο και ισχυρότερο.

              N 1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • N
                nsterg @tkin73 last edited by aea4tf

                @tkin73 said in MG ZS:

                Συγκριτικό κατανάλωσης με το γιαρις Κρος 1.5 114 σε ταυτόχρονη οδήγηση το ένα μπρος από το άλλο.
                4.1/4.0 εντός πόλης με 34 χλμ μο και 5.2/4.2 σε εκτός πόλης με 63 χλμ μο.

                Θα ήθελα να τα δοκίμαζε και σε αυτοκινητόδρομο.
                Τα αποτελέσματα είναι υπέρ του mg αν λάβουμε υπόψη την διαφορά ιπποδύναμης και διάφορα όγκου.
                Στην δε πόλη το λες και έκπληξη το αποτέλεσμα το να πετυχαίνει τα ίδια νούμερα με το κορυφαίας τεχνολογίας τογιοτα όντας και μεγαλύτερο και ισχυρότερο.

                Καλημέρα σε όλους. Χωρίς αντιπαράθεση με τον tkin73 ή οποιονδήποτε συμφουρήτη αναφέρω πως το όχημα που είναι μπροστά, έχει πλεονέκτημα έναντι αυτού που ακολουθεί καθώς μπορεί να ορίσει πιο καλά την πορεία του. Με δεδομένο ότι στην δοκιμή το MG ήταν μπροστά, τα νούμερα θεωρώ πως το ευνοούν λιγάκι. Στο δικό μου, ο συνολικός μ.ο. για 4,992km αναφέρει 5.8lt/100km, ενώ η εφαρμογή Fuelio 6,35lt/100km (για την ίδια απόσταση – μετά το χθεσινό γέμισμα), 5.79lt/km η ελάχιστη μέση κατανάλωση μεταξύ δύο γεμισμάτων και 7.23lt/100km η μέγιστη.
                Μεγάλη σημασία έχει και πόσο καιρό έχεις να κινήσεις το αυτοκίνητο. Το άφησα μια βδομάδα χωρίς να το οδηγήσω και βγήκα από το πάρκινγκ με 20lt/100km. Έπεσε πολύ γρήγορα στα 8 και μετά στα 5.2, αλλά το πλεονέκτημα του (στην κατανάλωση) βρίσκεται στις χαμηλές ταχύτητες, από 40 – 90χλμ/ώρα, χωρίς συχνές στάσεις…

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • ataim
                  ataim last edited by ataim

                  Η δοκιμή ήταν πολύ μικρή σε χρόνο και απόσταση για αυτό και τα αποτελέσματα δεν είναι ενδεικτικά, ο 1001cars για παράδειγμα οδηγεί τουλάχιστον 30km ενώ εδώ έχουμε πολύ μικρές αποστάσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • T
                    tkin73 last edited by tkin73

                    Ναι μικρή η διαδρομή αλλά έγινε ταυτόχρονα το ένα μπρος από το άλλο. Τώρα αν επέλεξε διαδρομή για να ευνοήσει στην προκειμένη περίπτωση το mg δεν το ξέρουμε.
                    Όλοι γνωρίζουμε ότι όλα αυτά τα τεστ αν θες να ευνοήσεις ή να χαντακωσεις κάποιο γίνεται χωρίς να το παίρνει χαμπάρι ο άλλος καθώς τα περισσότερα είναι μονταρισμενα κομμάτια.
                    Μπορείς να οδηγας άτσαλα ανεβάζοντας την κατανάλωση και το άλλο ευλαβικά και απλά να κόβεις τα κομμάτια με την ατσαλη οδήγηση...
                    Ειδικα με τα υβριδικά δεν βγαίνει άκρη εύκολα. Τι θερμοκρασία έχει, είναι κρύος ο κινητήρας ή έχει κάνει προθέρμανση, πόση μπαταρία έχει, που τον έχεις τον κλιματισμό;
                    Θες να θάψεις ένα υβριδικό;
                    Καντο τεστ μες τον χειμώνα κατευθείαν χωρίς προθέρμανση! Για τα πολλά πρώτα χλμ δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ ο κινητήρας....
                    Φυσικά το αφήγημα της υβριδικής τεχνολογίας δεν τα αναφέρει... Μένουμε στο ότι καίει 4-5 λτ!
                    Αλλά όχι τον χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί όχι στον καύσωνα όχι άμα είναι στον πάτο η μπαταρία, όχι το ένα όχι το άλλο...

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • N
                      nsterg @tkin73 last edited by

                      @tkin73 said in MG ZS:

                      Ναι μικρή η διαδρομή αλλά έγινε ταυτόχρονα το ένα μπρος από το άλλο. Τώρα αν επέλεξε διαδρομή για να ευνοήσει στην προκειμένη περίπτωση το mg δεν το ξέρουμε.
                      Όλοι γνωρίζουμε ότι όλα αυτά τα τεστ αν θες να ευνοήσεις ή να χαντακωσεις κάποιο γίνεται χωρίς να το παίρνει χαμπάρι ο άλλος καθώς τα περισσότερα είναι μονταρισμενα κομμάτια.
                      Μπορείς να οδηγας άτσαλα ανεβάζοντας την κατανάλωση και το άλλο ευλαβικά και απλά να κόβεις τα κομμάτια με την ατσαλη οδήγηση...
                      Ειδικα με τα υβριδικά δεν βγαίνει άκρη εύκολα. Τι θερμοκρασία έχει, είναι κρύος ο κινητήρας ή έχει κάνει προθέρμανση, πόση μπαταρία έχει, που τον έχεις τον κλιματισμό;
                      Θες να θάψεις ένα υβριδικό;
                      Καντο τεστ μες τον χειμώνα κατευθείαν χωρίς προθέρμανση! Για τα πολλά πρώτα χλμ δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ ο κινητήρας....
                      Φυσικά το αφήγημα της υβριδικής τεχνολογίας δεν τα αναφέρει... Μένουμε στο ότι καίει 4-5 λτ!
                      Αλλά όχι τον χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί όχι στον καύσωνα όχι άμα είναι στον πάτο η μπαταρία, όχι το ένα όχι το άλλο...

                      Καλημέρα σε όλους. Παραθάτω νέες πληροφορίες για την κατανάλωση του αυτοκινήτου, από το πρόσφατο ταξίδι μου στην Αθήνα.
                      Διαδρομή από E65 προς Αθήνα, πάντα με ICA, KERS στο "2" μόνιμα κάτω από το όριο κατά ένα χιλιόμετρο, δύο επιβάτες, αποσκευές, χωρίς κλιματισμό ή καλοριφέρ, με Android Auto:
                      f24e5716-f5e9-491e-8e92-9400bb67a6b2-image.png
                      Μέστη ωριαία 91χλμ/ώρα, κατανάλωση 5,6lt/100Km.

                      Διαδρομή από Ν. Ερυθραία προς Γλυφάδα, από Κηφισό και παραλιακή, στις 21:20, με ICA, KERS στο "2" μόνιμα κάτω από το όριο κατά ένα χιλιόμετρο, δύο επιβάτες, αποσκευές, χωρίς κλιματισμό ή καλοριφέρ, με Android Auto:
                      ccc634dd-be34-4d40-a356-0e80f7bc7113-image.png
                      Εντυπωσιακή κατανάλωση, αν αναλογιστεί κανείς ότι υπήρχε αρκετή κίνηση και πολλά φανάρια ενδιάμεσα, μέση ωριαία 53χλμ/ώρα με 3.2lt/100Km.

                      Επιστροφή από Αθήνα, με καταρακτώδη βροχή και απίστευτο μποτιλιάρισμα:
                      63ae47cf-8409-4f37-becf-fce97ddcac33-image.png
                      πάντα με ICA, KERS στο "2" μόνιμα κάτω από το όριο κατά ένα χιλιόμετρο, δύο επιβάτες, αποσκευές, χωρίς κλιματισμό ή καλοριφέρ, με Android Auto: μέση ωριαία 27χλμ/ώρα, κατανάλωση 5.2lt/100Km.

                      Σημείωση: το ICA σε mode "Traffic Jam" ακολουθεί τον "μπροστινό" κρατώντας την απόσταση που έχουμε ορίσει, σταματά και ξεκινά μαζί του και κινείται είτε με την μέγιστη ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός, είτε με την ταχύτητα του "μπροστινού" (αν αυτή είναι μικρόερη από την ορισμένη).

                      Συμπεράσματα: Το αυτοκίνητο έχει εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση για τα 1410 κιλά του βάρους του, εφόσον προλαβαίνει να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα (ιδανικά >60χλμ/ώρα <90χλμ/ώρα), χωρίς ιδιαίτερες στάσεις, έχουμε την μέγιστη οικονομία. Σε μικρότερες ταχύτητες των 60χλμ/ώρα, πάλι κινείται οικονομικά, αλλά όχι και τόσο. Ταχύτητες μέχρι τα 110χλμ/ώρα έχουν καταναλώσεις περίπου 5.5lt/100Km, πάνω από αυτά, μπορεί να δει κανείς κατανάλωση 7 - 7.3lt/100Km, καθώς για ελάχιστη ώρα (10 με 15 δευτερόλεπτα) προλαβαίνει ο ηλεκτροκινητήρας να ρίξει κατά 1000 RPM τον φόρτο του θερμικού...

                      A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • L
                        LAKIS KARALAKIS last edited by

                        ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2025
                        1 TOYOTA 1723
                        2 PEUGEOT 1256
                        3 NISSAN 912
                        4 HYUNDAI 809
                        5 CITROEN/DS 749
                        6 SUZUKI 744
                        7 OPEL 735
                        8 BMW 607
                        9 KIA 549
                        10 VOLKSWAGEN 479
                        11 FIAT 466
                        12 RENAULT 451
                        13 SKODA 375
                        14 MG 346
                        15 FORD 273
                        16 AUDI 241
                        17 MERCEDES 231
                        18 TESLA 215

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A d P
                          A d P moderator @nsterg last edited by A d P

                          @nsterg said in MG ZS:

                          @tkin73 said in MG ZS:

                          Ναι μικρή η διαδρομή αλλά έγινε ταυτόχρονα το ένα μπρος από το άλλο. Τώρα αν επέλεξε διαδρομή για να ευνοήσει στην προκειμένη περίπτωση το mg δεν το ξέρουμε.
                          Όλοι γνωρίζουμε ότι όλα αυτά τα τεστ αν θες να ευνοήσεις ή να χαντακωσεις κάποιο γίνεται χωρίς να το παίρνει χαμπάρι ο άλλος καθώς τα περισσότερα είναι μονταρισμενα κομμάτια.
                          Μπορείς να οδηγας άτσαλα ανεβάζοντας την κατανάλωση και το άλλο ευλαβικά και απλά να κόβεις τα κομμάτια με την ατσαλη οδήγηση...
                          Ειδικα με τα υβριδικά δεν βγαίνει άκρη εύκολα. Τι θερμοκρασία έχει, είναι κρύος ο κινητήρας ή έχει κάνει προθέρμανση, πόση μπαταρία έχει, που τον έχεις τον κλιματισμό;
                          Θες να θάψεις ένα υβριδικό;
                          Καντο τεστ μες τον χειμώνα κατευθείαν χωρίς προθέρμανση! Για τα πολλά πρώτα χλμ δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ ο κινητήρας....
                          Φυσικά το αφήγημα της υβριδικής τεχνολογίας δεν τα αναφέρει... Μένουμε στο ότι καίει 4-5 λτ!
                          Αλλά όχι τον χειμώνα μέχρι να ζεσταθεί όχι στον καύσωνα όχι άμα είναι στον πάτο η μπαταρία, όχι το ένα όχι το άλλο...

                          Καλημέρα σε όλους. Παραθάτω νέες πληροφορίες για την κατανάλωση του αυτοκινήτου, από το πρόσφατο ταξίδι μου στην Αθήνα.
                          Διαδρομή από E65 προς Αθήνα, πάντα με ICA, KERS στο "2" μόνιμα κάτω από το όριο κατά ένα χιλιόμετρο, δύο επιβάτες, αποσκευές, χωρίς κλιματισμό ή καλοριφέρ, με Android Auto:
                          ![f24e5716-f5e9-491e-8e92-9400bb67a6b2-image.png](/assets/uploads/files/1743744785632-f24e5716-f5e9-491e-8e92-9400b
                          Μέστη ωριαία 91χλμ/ώρα, κατανάλωση 5,6lt/100Km.

                          Διαδρομή από Ν. Ερυθραία προς Γλυφάδα, από Κηφισό και παραλιακή, στις 21:20, με ICA, KERS στο "2" μόνιμα κάτω από το όριο κατά ένα χιλιόμετρο, δύο επιβάτες, αποσκευές, χωρίς κλιματισμό ή καλοριφέρ, με Android Auto:
                          ccc634dd-be34-4d40-a356-0e80f7bc7113-image.png
                          Εντυπωσιακή κατανάλωση, αν αναλογιστεί κανείς ότι υπήρχε αρκετή κίνηση και πολλά φανάρια ενδιάμεσα, μέση ωριαία 53χλμ/ώρα με 3.2lt/100Km.

                          Επιστροφή από Αθήνα, με καταρακτώδη βροχή και απίστευτο μποτιλιάρισμα:

                          πάντα με ICA, KERS στο "2" μόνιμα κάτω από το όριο κατά ένα χιλιόμετρο, δύο επιβάτες, αποσκευές, χωρίς κλιματισμό ή καλοριφέρ, με Android Auto: μέση ωριαία 27χλμ/ώρα, κατανάλωση 5.2lt/100Km.

                          Σημείωση: το ICA σε mode "Traffic Jam" ακολουθεί τον "μπροστινό" κρατώντας την απόσταση που έχουμε ορίσει, σταματά και ξεκινά μαζί του και κινείται είτε με την μέγιστη ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός, είτε με την ταχύτητα του "μπροστινού" (αν αυτή είναι μικρόερη από την ορισμένη).

                          Συμπεράσματα: Το αυτοκίνητο έχει εντυπωσιακά μικρή κατανάλωση για τα 1410 κιλά του βάρους του, εφόσον προλαβαίνει να φορτίζει την μπαταρία του ηλεκτροκινητήρα (ιδανικά >60χλμ/ώρα <90χλμ/ώρα), χωρίς ιδιαίτερες στάσεις, έχουμε την μέγιστη οικονομία. Σε μικρότερες ταχύτητες των 60χλμ/ώρα, πάλι κινείται οικονομικά, αλλά όχι και τόσο. Ταχύτητες μέχρι τα 110χλμ/ώρα έχουν καταναλώσεις περίπου 5.5lt/100Km, πάνω από αυτά, μπορεί να δει κανείς κατανάλωση 7 - 7.3lt/100Km, καθώς για ελάχιστη ώρα (10 με 15 δευτερόλεπτα) προλαβαίνει ο ηλεκτροκινητήρας να ρίξει κατά 1000 RPM τον φόρτο του θερμικού...

                          Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                          Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                          R-LINE

                          Chrisk6 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Chrisk6
                            Chrisk6 @A d P last edited by

                            @a-d-p said in MG ZS:

                            Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                            Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                            Νταξει 3πλασια ειναι υπερβολη. Διπλασια θα ελεγα εγω με αυτα τα δεδομενα.
                            Ν. Ερυθραια-Γλυφαδα καθημερινη στις 2120 ειναι ποολυ χαλαρα. Φαναρι βρισκεις στον Φλοισβο ξερω γω.
                            Αντε Παρασκευη-Σαββατο να εχει λιγο περισσοτερη κινηση αλλα δεν ειναι η τσοντα που βιωνει ο κοσμος απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδυ που πραγματικα σερνεσαι.
                            Τα αλλα νουμερα νορμαλ δεδομενου οτι η μωτ ηταν στα 91 χλμ.

                            A d P P 2 Replies Last reply Reply Quote 1
                            • A d P
                              A d P moderator @Chrisk6 last edited by

                              @chrisk6 said in MG ZS:

                              @a-d-p said in MG ZS:

                              Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                              Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                              Νταξει 3πλασια ειναι υπερβολη. Διπλασια θα ελεγα εγω με αυτα τα δεδομενα.
                              Ν. Ερυθραια-Γλυφαδα καθημερινη στις 2120 ειναι ποολυ χαλαρα. Φαναρι βρισκεις στον Φλοισβο ξερω γω.
                              Αντε Παρασκευη-Σαββατο να εχει λιγο περισσοτερη κινηση αλλα δεν ειναι η τσοντα που βιωνει ο κοσμος απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδυ που πραγματικα σερνεσαι.
                              Τα αλλα νουμερα νορμαλ δεδομενου οτι η μωτ ηταν στα 91 χλμ.

                              Δεν θα διαφωνήσω, καθότι δεν γνωρίζω την Αττική. Εγώ το 9αρι το έχω στάνταρ μέσα στη Θεσσαλονίκη.

                              R-LINE

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • P
                                panormus772 @Chrisk6 last edited by

                                @chrisk6 said in MG ZS:

                                @a-d-p said in MG ZS:

                                Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                                Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                                Νταξει 3πλασια ειναι υπερβολη. Διπλασια θα ελεγα εγω με αυτα τα δεδομενα.
                                Ν. Ερυθραια-Γλυφαδα καθημερινη στις 2120 ειναι ποολυ χαλαρα. Φαναρι βρισκεις στον Φλοισβο ξερω γω.
                                Αντε Παρασκευη-Σαββατο να εχει λιγο περισσοτερη κινηση αλλα δεν ειναι η τσοντα που βιωνει ο κοσμος απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδυ που πραγματικα σερνεσαι.
                                Τα αλλα νουμερα νορμαλ δεδομενου οτι η μωτ ηταν στα 91 χλμ.

                                Υπ'όψιν οτι το τμήμα Κηφισιά/Ερυθραία - Νοτια προάστεια είναι αρκετά κατηφορικό κι ας μην φαίνεται με την 1η ματιά.
                                Με QQ e-power έχω γράψει κι εγώ κάτι 3,8-3,9lt/100...

                                Chrisk6 A d P N 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                                • Chrisk6
                                  Chrisk6 @panormus772 last edited by

                                  @panormus772 said in MG ZS:

                                  @chrisk6 said in MG ZS:

                                  @a-d-p said in MG ZS:

                                  Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                                  Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                                  Νταξει 3πλασια ειναι υπερβολη. Διπλασια θα ελεγα εγω με αυτα τα δεδομενα.
                                  Ν. Ερυθραια-Γλυφαδα καθημερινη στις 2120 ειναι ποολυ χαλαρα. Φαναρι βρισκεις στον Φλοισβο ξερω γω.
                                  Αντε Παρασκευη-Σαββατο να εχει λιγο περισσοτερη κινηση αλλα δεν ειναι η τσοντα που βιωνει ο κοσμος απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδυ που πραγματικα σερνεσαι.
                                  Τα αλλα νουμερα νορμαλ δεδομενου οτι η μωτ ηταν στα 91 χλμ.

                                  Υπ'όψιν οτι το τμήμα Κηφισιά/Ερυθραία - Νοτια προάστεια είναι αρκετά κατηφορικό κι ας μην φαίνεται με την 1η ματιά.
                                  Με QQ e-power έχω γράψει κι εγώ κάτι 3,8-3,9lt/100...

                                  Και εσυ φουλ υβριδιο πολυ λογικο.
                                  Ενα απλο θερμικο εννουσα στα διπλα που να μην μπορει να κινηθει χωρις καυσιμο καθολου.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A d P
                                    A d P moderator @panormus772 last edited by

                                    @panormus772 said in MG ZS:

                                    @chrisk6 said in MG ZS:

                                    @a-d-p said in MG ZS:

                                    Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                                    Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                                    Νταξει 3πλασια ειναι υπερβολη. Διπλασια θα ελεγα εγω με αυτα τα δεδομενα.
                                    Ν. Ερυθραια-Γλυφαδα καθημερινη στις 2120 ειναι ποολυ χαλαρα. Φαναρι βρισκεις στον Φλοισβο ξερω γω.
                                    Αντε Παρασκευη-Σαββατο να εχει λιγο περισσοτερη κινηση αλλα δεν ειναι η τσοντα που βιωνει ο κοσμος απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδυ που πραγματικα σερνεσαι.
                                    Τα αλλα νουμερα νορμαλ δεδομενου οτι η μωτ ηταν στα 91 χλμ.

                                    Υπ'όψιν οτι το τμήμα Κηφισιά/Ερυθραία - Νοτια προάστεια είναι αρκετά κατηφορικό κι ας μην φαίνεται με την 1η ματιά.
                                    Με QQ e-power έχω γράψει κι εγώ κάτι 3,8-3,9lt/100...

                                    Το δικό σου είναι και άμεσα ανταγωνιστικό του zs max από άποψη μεγέθους και ίππων, όχι τιμής 😁

                                    R-LINE

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nsterg @panormus772 last edited by

                                      @panormus772 said in MG ZS:

                                      @chrisk6 said in MG ZS:

                                      @a-d-p said in MG ZS:

                                      Η μεγάλη διαφορά από ένα αμιγώς θερμικό είναι στο κομμάτι από Ν. Ερυθραια προς Γλυφάδα, όπου το θερμικό θα έκαιγε τα τριπλάσια. Στο κομμάτι μέχρι Αθήνα και ένα θερμικό κάτω από 6 θα έκαιγε με 91 μέση ωριαία.
                                      Πριν λίγες μέρες ανέβασα 900 χλμ αυτοκινητόδρομο με 7,1 και μέση ωριαία 101 χάω

                                      Νταξει 3πλασια ειναι υπερβολη. Διπλασια θα ελεγα εγω με αυτα τα δεδομε.8%να.
                                      Ν. Ερυθραια-Γλυφαδα καθημερινη στις 2120 ειναι ποολυ χαλαρα. Φαναρι βρισκεις στον Φλοισβο ξερω γω.
                                      Αντε Παρασκευη-Σαββατο να εχει λιγο περισσοτερη κινηση αλλα δεν ειναι η τσοντα που βιωνει ο κοσμος απο τις 7 το πρωι μεχρι τις 8 το βραδυ που πραγματικα σερνεσαι.
                                      Τα αλλα νουμερα νορμαλ δεδομενου οτι η μωτ ηταν στα 91 χλμ.

                                      Υπ'όψιν οτι το τμήμα Κηφισιά/Ερυθραία - Νοτια προάστεια είναι αρκετά κατηφορικό κι ας μην φαίνεται με την 1η ματιά.
                                      Με QQ e-power έχω γράψει κι εγώ κάτι 3,8-3,9lt/100...

                                      Καλησπέρα σε όλους, επιβεβαιώνω πως υπάρχει κατηφόρα μέγιστης κλίσης 9.8% στα 22χλμ απόστασης από κόμβο Καλυφτάκη, ως το Δέλτα Φαλήρου
                                      7006c2ab-f17a-4ad5-ae1d-f2647a423340-image.png
                                      μέσης κλίσης -1,6% και συνολικής βύθισης 354 μέτρων, όπως την μέτρησα με Google Earth Pro, ωστόσο υπάρχει και μικρή ανηφόρα 129 μέτρων (ανισόπεδοι κόμβοι) , άρα το κέρδος ανέρχεται στα 225 μέτρα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • L
                                        LAKIS KARALAKIS last edited by

                                        Γεια σας..Ειμαι κάτοχος του MG ZS HYBRID+..Tο παρέλαβα στις 10 Μαρτίου ..Ειναι απο την καραβιά του Μαρτίου ,,Στην αντιπροσωπεια μου ειπανε οτι σε αυτη την καραβια όλα τα mg zs hybrid εχουν την ενημέρωση PDO52..Οι κατοχοι αυτοκινητων της καραβιάς του Μαρτίου του ιδιου τυπου MG τι ενημερωση εχουν με αυτο..;;;Παρακαλω γραψτε τι ενημερωση εχετε;;;

                                        N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Αυτή η ενημέρωση τι σημαίνει; ότι είναι η τελευταία που έχει την βελτίωση σχετικά με το ξελιγωμα της μπαταρίας;

                                          L 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            LAKIS KARALAKIS @tkin73 last edited by

                                            @tkin73 said in MG ZS:

                                            Αυτή η ενημέρωση τι σημαίνει; ότι είναι η τελευταία που έχει την βελτίωση σχετικά με το ξελιγωμα της μπαταρίας;

                                            Λενε οτι δεν εξαντλειται η μπαταρια κατω απο 40%..

                                            T 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 48 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr