Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Vitara 2015
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Vitara 2015
    • 1
    • 2
    • 238
    • 239
    • 240
    • 241
    • 242
    • 240 / 242
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    103
    4824
    127895
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lap last edited by lap

      Πάντως είναι δείγμα πως πολλοί από εσάς 😊 οδηγείται με λανθασμένο τρόπο.

      Και εγώ γράφω 4,2-4,5 λίτρα με το μικρό και άλλοι που ξέρω 5,5-6. Με το ίδιο αυτοκίνητο.

      Δεν σέρνομαι, απλώς αντιλαμβάνομαι το πως λειτουργεί ο κινητήρας 😁

      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by lap

        Το μυστικό είναι, να αντιληφθείς τον τρόπο λειτουργίας του Mhev, της χαρτογράφησης αλλά και κυρίως να αφήνεις να ρολάρει ώστε να γεμίζει η μπαταρία.

        Ο μέσος έλληνας οδηγεί νευρικά, επιταχύνοντας σε 50 μέτρα και φρενάροντας απότομα στα υπόλοιπα 50 και ξανά και ξανά το ίδιο.

        Χωρίς στην ουσία να κερδίζει καθόλου χρόνο. Φυσική και μαθηματικά είναι απλώς δεν το αντιλαμβάνεται.

        Σε διαδρομές σαν αυτού στο βίντεο έχω γράψει 3,5 λίτρα. Ή θυμάμαι βόλτα στο σουνιο με 3,3λ/100 χλμ. Χωρίς να δημιουργώ κίνηση από πίσω μου, πηγαίνοντας παράλληλα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα αλλά χωρίς τις νευρικές κινήσεις

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • antonakis
          antonakis last edited by

          To κακό με το mild (της Suzuki των άλλων δεν ξέρω) είναι ότι έχει μια "μανία" να καταναλώσει τη γεμάτη μπαταρία, οπότε σε αφήνει να πρέπει να παίζεις με αφημένο γκάζι για να γεμίσει λίγο πάλι.

          Το άλλο κακό είναι ότι πλέον όλες οι εταιρίες σου βάζουν ένδειξη ανέβασε ταχύτητα ακόμα και όταν πηγαίνεις χαλαρά με 1700-1800 στροφές σε ανηφορικό δρόμο. Να ανεβάσεις, να βγεις εκτός light turbo και να αρχίσεις να νιώθεις τους κραδασμούς του μοτέρ... Κι άμα είναι και ευρωπαϊκό τρικίλυνδρο, βράστα.

          Moments before detonation...

          N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lap last edited by lap

            Στο turbo έχει ένα κενό λόγω turbo lag, στο ατμοσφαιρικό μπορεί να κινείται άνετα με 5η σχέση και 30-40 χλμ/ ώρα αν και πολλές φορές έχω εντοπίσει ότι εάν το έχεις μια σχέση κάτω γεμίζει γρηγορότερα η μπαταρία.

            Γενικά από ότι λέει το eco nanny με σχέση κάτω μέχρι τα 55-60 χλμ/ωρα και είσαι μια χαρά. Όλα λειτουργούν καλύτερα.

            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n-k-9 @antonakis last edited by n-k-9

              @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

              To κακό με το mild (της Suzuki των άλλων δεν ξέρω) είναι ότι έχει μια "μανία" να καταναλώσει τη γεμάτη μπαταρία, οπότε σε αφήνει να πρέπει να παίζεις με αφημένο γκάζι για να γεμίσει λίγο πάλι.

              Το άλλο κακό είναι ότι πλέον όλες οι εταιρίες σου βάζουν ένδειξη ανέβασε ταχύτητα ακόμα και όταν πηγαίνεις χαλαρά με 1700-1800 στροφές σε ανηφορικό δρόμο. Να ανεβάσεις, να βγεις εκτός light turbo και να αρχίσεις να νιώθεις τους κραδασμούς του μοτέρ... Κι άμα είναι και ευρωπαϊκό τρικίλυνδρο, βράστα.

              Εαν αλλάζω ταχύτητες πάντα με βάση την ένδειξη, θα έχω κατά πλειοψηφία ένα μόνιμα κρεμασμένο μοτέρ...
              Συν του ότι φοβάμαι πως τα μπεκ θα αναγκαστούν να ψεκάσουν περισσότερο καύσιμο, γεγονός κακό για κινητήρες άμεσου ψεκασμού...

              G 1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • P
                panormus772 @n-k-9 last edited by

                @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                Επειδή δεν τυγχάνω μέτοχος της Suzuki, καταθέτω την άποψη μου, μετά από 2 χρόνια συμβίωσης:
                Είναι ένα σχετικά φθηνό B suv, με εξαιρετικό κινητήρα, ευκολοδήγητο και εξοπλισμένο με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας, το οποίο έχει επαρκείς χώρους για την κατηγορία του.
                Ταυτόχρονα, όμως, έχει ένα παλιομοδίτικο και καθόλου σύγχρονο εσωτερικό, ενώ και η συναρμογή του είναι επιεικως μέτρια.
                Τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο.
                Γιατί πουλάει σαν τρελό;
                Διότι το συνολικό πακέτο του σε αυτή την τιμή δεν υφίσταται εν έτει 2025.
                Συν φυσικά το japan της ιστορίας.
                Υ.Γ.: Είμαι σιγουρος πως η πλειοψηφια των πωλήσεων αφορά δικινητα και πραγματικά θα ήθελα να μάθω εάν το συγκεκριμενο στοιχείο (αναλογία πωλήσεων δικινητων-τετρακινητων) είναι διαθέσιμο κάπου.

                Πιθανά απ'όσα βλέπω κι εγώ στο δρόμο,τα περισσότερα να είναι 2κίνητα. Άλλωστε αυτά έχουν και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας (119gr. WLTP) κι έχουν και ελευθέρας στο δακτύλιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  civil357 last edited by

                  Μία ένδειξη και μόνο, θα μπρορούσε να ήταν και η αναλογία που συναντάται στα μεταχειρισμένα , καθώς είναι και τόσα χρόνια στην αγορά πλέον το αυτοκίνητο. Απίθανο μάλλον να βρεθεί πουθενά αλλού η αναλογία , εκτός από τα εσωτερικά δεδομένα της αντιπροσωπείας.
                  Αλλά ναι και εκεί τα δικίνητα είναι η πλειοψηφία.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • gatoz
                    gatoz last edited by

                    να βοηθησω...
                    κοντα 55-45 ειναι η αναλογια στα βιτ
                    πολλα δικουνητα στα χαμηλα εξοπλιστικα, τα περισσοτερα τετρακινητα στα ψηλα
                    ναι, ειναι απο τον εισαγωγεα

                    #milf-a-man

                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A d P
                      A d P moderator @lap last edited by

                      @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                      4 vitara στο τετράγωνο μου και 2 νέα swift!

                      Και άλλα δυο τρία sx4

                      Όλοι σύντροφοι!

                      Εγώ στο τετράγωνο μου έχω την Suzuki Νταλιάνης....beat that !!! 😁😁😁

                      R-LINE

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        n-k-9 @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Suzuki Vitara 2015:

                        να βοηθησω...
                        κοντα 55-45 ειναι η αναλογια στα βιτ
                        πολλα δικουνητα στα χαμηλα εξοπλιστικα, τα περισσοτερα τετρακινητα στα ψηλα
                        ναι, ειναι απο τον εισαγωγεα

                        Λογικά θα έχει να κάνει και με την περιοχή.
                        Πχ εδώ (Πάτρα), που δεν έχουμε χιόνια, πάγους κ.λπ., η αναλογία είναι (μακροσκοπικά) 70-30 υπέρ των δικινητων.
                        Αναφέρομαι σε μοντέλα mhd με τον k14d (2020 και μετά).
                        Θα ρωτήσω από περιέργεια στην αντιπροσωπεία που θα πάω για service προσεχώς...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lap last edited by lap

                          Το τετρακίνητο από το δικινητο έχει περισσότερες συγκολλήσεις ;🤔

                          Στο τετρακίνητο swift από κάτω, κάτω από τις πίσω πόρτες, είδα δύο διαγώνιους βραχίονες να δένουν με το κεντρικό τούνελ.

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis last edited by

                            Εδώ δεν έχει πια λογότυπο allgrip. Συγκολλήσεις θα έχει?

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lap last edited by

                              Στο sport swift έχει έξτρα συγκολλήσεις στο πίσω μέρος στο άνοιγμα του πορτμπαγκάζ. Μήπως υπάρχει η ίδια φιλοσοφία και στο τετρακίνητο;

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                groover1972 @n-k-9 last edited by

                                @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                                @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

                                To κακό με το mild (της Suzuki των άλλων δεν ξέρω) είναι ότι έχει μια "μανία" να καταναλώσει τη γεμάτη μπαταρία, οπότε σε αφήνει να πρέπει να παίζεις με αφημένο γκάζι για να γεμίσει λίγο πάλι.

                                Το άλλο κακό είναι ότι πλέον όλες οι εταιρίες σου βάζουν ένδειξη ανέβασε ταχύτητα ακόμα και όταν πηγαίνεις χαλαρά με 1700-1800 στροφές σε ανηφορικό δρόμο. Να ανεβάσεις, να βγεις εκτός light turbo και να αρχίσεις να νιώθεις τους κραδασμούς του μοτέρ... Κι άμα είναι και ευρωπαϊκό τρικίλυνδρο, βράστα.

                                Εαν αλλάζω ταχύτητες πάντα με βάση την ένδειξη, θα έχω κατά πλειοψηφία ένα μόνιμα κρεμασμένο μοτέρ...
                                Συν του ότι φοβάμαι πως τα μπεκ θα αναγκαστούν να ψεκάσουν περισσότερο καύσιμο, γεγονός κακό για κινητήρες άμεσου ψεκασμού...

                                Σε αυτή τη περίπτωση, εγώ βάζω το ΑCC να δουλεύει και πάει μια χαρά (μιλώ για το Scross)

                                N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  n-k-9 @groover1972 last edited by n-k-9

                                  @groover1972 said in Suzuki Vitara 2015:

                                  @n-k-9 said in Suzuki Vitara 2015:

                                  @antonakis said in Suzuki Vitara 2015:

                                  To κακό με το mild (της Suzuki των άλλων δεν ξέρω) είναι ότι έχει μια "μανία" να καταναλώσει τη γεμάτη μπαταρία, οπότε σε αφήνει να πρέπει να παίζεις με αφημένο γκάζι για να γεμίσει λίγο πάλι.

                                  Το άλλο κακό είναι ότι πλέον όλες οι εταιρίες σου βάζουν ένδειξη ανέβασε ταχύτητα ακόμα και όταν πηγαίνεις χαλαρά με 1700-1800 στροφές σε ανηφορικό δρόμο. Να ανεβάσεις, να βγεις εκτός light turbo και να αρχίσεις να νιώθεις τους κραδασμούς του μοτέρ... Κι άμα είναι και ευρωπαϊκό τρικίλυνδρο, βράστα.

                                  Εαν αλλάζω ταχύτητες πάντα με βάση την ένδειξη, θα έχω κατά πλειοψηφία ένα μόνιμα κρεμασμένο μοτέρ...
                                  Συν του ότι φοβάμαι πως τα μπεκ θα αναγκαστούν να ψεκάσουν περισσότερο καύσιμο, γεγονός κακό για κινητήρες άμεσου ψεκασμού...

                                  Σε αυτή τη περίπτωση, εγώ βάζω το ΑCC να δουλεύει και πάει μια χαρά (μιλώ για το Scross)

                                  Σήμερα, πάντως, που έκανα μια συνηθισμένη διαδρομή σε επαρχιακό δρόμο 40 περίπου χιλιομέτρων, είπα να αλλάξω ταχύτητες με βάση την ένδειξη.
                                  Τουλάχιστον σε 3 αλλαγές το αυτοκίνητο ζοριστηκε και μουγκριζε...
                                  Δεν ξέρω με ποιο κριτήριο δίνει τις ενδείξεις, αλλά υποθέτω πως λαμβάνει υπόψη μόνο τις στροφές του κινητήρα.
                                  Υ.Γ.: Στην επιστροφή είπα να προσπαθήσω να μειώσω την κατανάλωση όσο γίνεται περισσότερο. Βγαίνοντας, λοιπόν, εκτός αστικού ιστού μηδένισα την ένδειξη και προχώρησα. Φθάνοντας στον προορισμό μου τσέκαρα την ένδειξη προτου μπω σε αστικό περιβάλλον. Έγραψε 3,9 αλλά:

                                  • σκεφτόμουν και το παραμικρό πάτημα του γκαζιού
                                  • έκανα μόνο μία προσπέραση κι αυτή με την φόρα
                                  • συνάντησα ελάχιστα αυτοκίνητα στον δρόμο και ουσιαστικά κατάφερα να κρατάω σταθερή ταχύτητα
                                  • η διαδρομή δεν είχε καθόλου στάσεις
                                  • οι κλίσεις ήταν ελάχιστες
                                    Φυσικά, μόλις έπιασα αστικό ιστό και εκανα 2-3 κοψε-δωσε, η τιμή ανέβηκε κατευθείαν.
                                    Και όχι... Δεν θα το επιχειρήσω ξανά, διότι απλά ήταν κουραστικό.
                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lap last edited by

                                    Το έκανες εσκεμμένα και το μεγενθυνες στο μυαλό σου! Εάν μάθεις να οδηγείς μη νευρικά δεν θα το σκέφτεσαι

                                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                    N 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      n-k-9 @lap last edited by

                                      @lap said in Suzuki Vitara 2015:

                                      Το έκανες εσκεμμένα και το μεγενθυνες στο μυαλό σου! Εάν μάθεις να οδηγείς μη νευρικά δεν θα το σκέφτεσαι

                                      Δεν μιλάς σοβαρά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lap last edited by

                                        Γιατί το λες;

                                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          n-k-9 last edited by

                                          Διότι απλά δεν οδηγώ νευρικά αλλά ανθρώπινα.
                                          Εάν, τώρα, το να είσαι κινητο εμπόδιο και να οδηγείς λες και έχεις πίεση 5 μεγαλη-1 μικρη είναι δείγμα ήρεμης οδήγησης, ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by lap

                                            Γιατί πήγαινες κάτω από το όριο;

                                            Η νευρικότητα φαίνεται ακόμα και από την απάντηση σου! Έχεις ακόμα λίγο καιρό μέχρι το στάδιο της αποδοχής! 😊

                                            Και εγώ Suzuki έχω και εγώ πάω πολλές φορές μη νευρικά και γράφω καταναλώσεις ρεκόρ!

                                            Τον πρώτο καιρό σαν τον χιμπατζή είχα υπερβολική νευρικότητα λόγω λανθασμένου τρόπου οδήγησης! Μετά κάποιες φορές προσπάθειας μαθαίνεις ότι φτάνεις στο ίδιο προορισμό ακριβώς στον ίδιο χρόνο απλώς χωρίς πολλές ανουσιες επιταχύνσεις μιας και έχεις φανάρια στον δρόμο και ούτως ή άλλως σταματάς!

                                            Όσο χρόνο έκανα με νευρική οδήγηση άλλο τόσο έκανα και χαλαρα!

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            G 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 238
                                            • 239
                                            • 240
                                            • 241
                                            • 242
                                            • 240 / 242
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr