-
@kostis20 said in Του γατου η ροδα:
Οκ δε καταλαβαίνω ακριβώς το λογο αυτης της δοκιμής.
Με τόσο σπιναρισμα και φόρα που περναει το duster ,αν το κανεις συχνά ολο αυτο ,ημιαξόνια ,συμπλέκτης και κεντρικός συμπλέκτης θα τα παίξουν ...
Δεν είναι μονο το πλαίσιο σκάλας η διαφορά στην αντοχή.
Το Jimny μάλιστα .Ουτε κεντρικό συμπλέκτη εχει ,εχει κοντά,ακαμπτο πίσω.Ο λόγος αυτής της δοκιμής είναι κυρίως τα views.
Από εκεί και πέρα, για τα δεδομένα της Αγγλίας, αν κάποιος θέλει ένα όχημα για να πάει σε ένα off road park να παίξει, σου λέει ότι μπορεί να το κάνει με το Ρουμανικό και με κλάσμα του κόστους σε σχέση με ένα σοβαρό και ακριβό offroader.
Αυτό λέω και παραπάνω. Ότι η συχνή χρήση σε χωμάτινο terrain, ίσως δεν είναι για Duster και (το σημερινό, τονίζω) Vitara, αλλά για να κάνεις τη βόλτα σου στη Πινδο που και που, είναι άψογα.Ο @gatoz ίσως μπορεί να επιβεβαιώσει. Άλλωστε υποθέτω για αυτό πούλησε το δικό του (νέο) Vitara.
-
@danis said in Του γατου η ροδα:
@kostis20 said in Του γατου η ροδα:
Οκ δε καταλαβαίνω ακριβώς το λογο αυτης της δοκιμής.
Με τόσο σπιναρισμα και φόρα που περναει το duster ,αν το κανεις συχνά ολο αυτο ,ημιαξόνια ,συμπλέκτης και κεντρικός συμπλέκτης θα τα παίξουν ...
Δεν είναι μονο το πλαίσιο σκάλας η διαφορά στην αντοχή.
Το Jimny μάλιστα .Ουτε κεντρικό συμπλέκτη εχει ,εχει κοντά,ακαμπτο πίσω.Ο λόγος αυτής της δοκιμής είναι κυρίως τα views.
Από εκεί και πέρα, για τα δεδομένα της Αγγλίας, αν κάποιος θέλει ένα όχημα για να πάει σε ένα off road park να παίξει, σου λέει ότι μπορεί να το κάνει με το Ρουμανικό και με κλάσμα του κόστους σε σχέση με ένα σοβαρό και ακριβό offroader.
Αυτό λέω και παραπάνω. Ότι η συχνή χρήση σε χωμάτινο terrain, ίσως δεν είναι για Duster και (το σημερινό, τονίζω) Vitara, αλλά για να κάνεις τη βόλτα σου στη Πινδο που και που, είναι άψογα.Ο @gatoz ίσως μπορεί να επιβεβαιώσει. Άλλωστε υποθέτω για αυτό πούλησε το δικό του (νέο) Vitara.
λαθος - απλα τελειωσε το ληζ και εκανα τη μαλακια και το εδωσα
-
Γατε παρε ενα RAPTOR βαλε και ενα αντιβαρο πισω και θα σε φοβουνται ολοι
-
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
-
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
Πολύ καλό αλλά δυστηχώς με αρκετά θέματα ακόμα. Ειδικά το PHEV. Δονήσεις στον άξονα, θέμα με το τιμόνι και τις αναρτήσεις. Στο mobile πουλάνε πάρα πολλά με καλή τιμή, μάλλον λόγω των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
-
Μα αυτό λέει το video τα έφτιαξαν όλα αυτά.
Εμένα βασικά με χαλάει το μέγεθος και η τιμή...
Σίγουρα θα περάσω τα 60 με 65.
Αν το phev ειναι τόσο γρήγορο οσο λένε με 5,7 το 0-100 βεβαια θα ειναι απολαυση. -
@steve1978gr said in Του γατου η ροδα:
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
Πολύ καλό αλλά δυστηχώς με αρκετά θέματα ακόμα. Ειδικά το PHEV. Δονήσεις στον άξονα, θέμα με το τιμόνι και τις αναρτήσεις. Στο mobile πουλάνε πάρα πολλά με καλή τιμή, μάλλον λόγω των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
Αυτό που λέει ο κostis20 και που έγραψα κι εγώ.
Αναφέρει στο βίντεο ότι τα βελτίωσαν. -
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
@steve1978gr said in Του γατου η ροδα:
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
Πολύ καλό αλλά δυστηχώς με αρκετά θέματα ακόμα. Ειδικά το PHEV. Δονήσεις στον άξονα, θέμα με το τιμόνι και τις αναρτήσεις. Στο mobile πουλάνε πάρα πολλά με καλή τιμή, μάλλον λόγω των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
Αυτό που λέει ο κostis20 και που έγραψα κι εγώ.
Αναφέρει στο βίντεο ότι τα βελτίωσαν.Ρίξτε μια ματιά εδώ https://www.cx70forum.com/threads/cx-60-problems.33/page-31
-
@steve1978gr said in Του γατου η ροδα:
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
@steve1978gr said in Του γατου η ροδα:
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
Πολύ καλό αλλά δυστηχώς με αρκετά θέματα ακόμα. Ειδικά το PHEV. Δονήσεις στον άξονα, θέμα με το τιμόνι και τις αναρτήσεις. Στο mobile πουλάνε πάρα πολλά με καλή τιμή, μάλλον λόγω των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
Αυτό που λέει ο κostis20 και που έγραψα κι εγώ.
Αναφέρει στο βίντεο ότι τα βελτίωσαν.Ρίξτε μια ματιά εδώ https://www.cx70forum.com/threads/cx-60-problems.33/page-31
Μα το βίντεο είναι φρέσκο. Πριν κάτι ώρες το ανέβασε.
Οπότε φαντάζομαι ότι μιλάμε για αυτοκίνητα τα οποία πιθανότατα τώρα βγαίνουν στην αγορά.Όπως και να έχει, βλέπουμε ότι όλες οι εταιρείες έχουν τα θέματα τους και όχι μόνο τα γαλλόχρεπα.
Βαριέμαι να ψάξω και τα φόρουμ τίποτα Toyota ή Κορεάτικων, να δω τι συμβαίνει. -
Τα θέματα που αναφέρουν είναι παράπονα για τη σκληρότητα της πίσω ανάρτησης και ψιλοκομπιάσματα απο το κιβώτιο.
Τα οποία θέματα διορθώθηκαν και σε ολα τα αυτοκίνητα που εχουν πωληθεί ήδη ,με ανακλήσεις.
Τι λέτε για το phev θα ειναι πάντα τόσο γρηγορο ακομα και με ξεφορτιστες τις μπαταρίες?
Ποση αυτονομια να εχει στο ταξίδι? -
-
Αυτό είναι αυτοκίνητο ηλεκτρικό, οικονομικό αλλά όχι για off road και πολλά πολλά
Και dual motor
Single από 14.000 usd, not bad4.22 μήκος
-
Μηπως να ξαναδεις το Rubicon...?
Εντο με ταξι βλεπω συνεχεια αυτους και πραγματικα τα πανε σε απιστευτα μερη/σπαστηρια.
Ή τουλαχιστον μου φαινονται εμενανε ετσι... -
https://www.ford.de/fahrzeuge/ford-bronco
μπορείς να βρεις απο γερμανία ένα bronco, πωλείται κανονικά
στα συγκριτικά τεστ βγαίνει εξαιρετικό
για ψαχτο λιγο -
-
Μαλλον μας τρολαρει ο γατος τοσο καιρο.
Τον βλεπω σε λιγο καιρό να ποστάρει φωτογραφίες απο yamaha t80 με καφασι ζαγοριν. -
-
-
Επειδή εσείς τον δουλεύετε, εγώ του έχω σοβαρή αγγελία, τζιτζιλώνι το χει ο άνθρωπος.
Του γατου η ροδα