Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.
Best posts made by steve1978gr
-
RE: Οδήγησα....
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
LEXUS NX450H F SPORT
Νομίζω ότι είναι η πιο safe επιλογή. Αν και ακριβή. Το καλό είναι η μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση καθώς και το γεγονός ότι μετά την 8ετία εάν η συντήρηση γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο τότε επεκτείνετε στα 15 (όχι βέβαια σε όλα αλλά σε αρκετά τμήματα του οχήματος).
Το μόνο θέμα εδώ είναι ότι δεν είναι τόσο σπορ όσο τα υπόλοιπα.Το budget μου είναι 50.000 περίπου και το αμάξι θα το κρατήσω σίγουρα τουλάχιστον μία 10ετία.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Σορρυ για τα ξεχωριστά ποστ. Στέλνω από κινητό. Για ηλεκτρικό θα πήγαινα σε polestar 2 που το βρίσκω πολύ όμορφο. Θα σκεφτώ ηλεκτρικό μόνο όταν με μέση ταχύτητα 120 μπορώ να διανύσω 500 με 600χλμ. Ως τότε τα ηλεκτρικά δεν τα κοιτάω.
-
RE: Cupra Formentor
@k-m said in Cupra Formentor:
@steve1978gr said in Cupra Formentor:
Καλησπέρα. Οι κάτοχοι του Formentor έχετε κάποιο παράπονο με το εσωτερικό της καμπίνας ή το αμάξωμα σχετικά με τριγμούς? Επίσης από επίπεδο ηχομόνωσης πως το αξιολογείτε?
Έχεις κάποιο θέμα και ρωτάς ή απλά πληροφοριακά?
Αν έχεις ηλιοροφη είναι γνωστό θέμα και πας για αλλαγή πίσω βιδων στις βάσεις.
Το είχα και εγώ και μετα την αλλαγή δεν τρίζει τίποτα.
Ρωτάω γιατί το σκέφτομαι σαν αγορά αυτό μαζί με το τεραμαρ σε ότι αφορά τα Cupra.
Αν στην Ελλάδα δεν βγάζουν θέμα με τους δρόμους που έχουμε, αυτό δείχνει ότι έχει πολύ καλή συναρμογή. -
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Επίσης μία σημαντική διαφορά του λεξους είναι ότι είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό.
-
RE: Οδήγησα....
@dettol said in Οδήγησα....:
@steve1978gr said in Οδήγησα....:
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.
Τι έγινε; Έφυγαν οι σκέψεις για phev;
Και 900+ km ταξίδι να χρειαστεί να κάνεις με το δίκτυο των ταχυφορτιστων (ionity, tesla κτλπ) που υπάρχει στην κεντρική Ευρώπη, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι τι μας είχες πει σχετικά με την φόρτιση σπίτι, αν υπάρχει αυτή η δυνατότηταTo phev παραμένει ακόμα αλλά σίγουρα το EV με έβαλε σε σκέψεις. Σπίτι φορτιστής δεν παίζει γιατί η θέση πάρκινγκ είναι υπαίθρια και όχι κλειστή σε γκαράζ (πραγματική πολυτέλεια το 2ο όταν τα σπίτια παίζουν από 300Κ παλαιότητας 30 ή 40 ετών). Το καλό είναι ότι στην δουλειά μπορώ να φορτίζω με πολύ χαμηλή χρεώση και φυσικά στην Ολλανδία αν διαμένεις πάνω από 10χλμ και μέχρι μία συγκεκριμμένη απόσταση, πληρώνεσαι ενά αφορολόγητο ποσό για τις βενζίνες. Επίσης φόρο εκτελωνισμού το ηλεκτρικό δεν πληρώνει όπως ένα βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Τα τέλη κυκλοφορίας εδώ είναι πολλά σε σχέση με την Ελλάδα και τα πληρώνεις κάθε μήνα ή τρίμηνο. Πήγαν και είπαν ότι το 27 θα εξισώσουν τα τέλη των ηλεκτρικών με της βενζίνης και το μάζεψαν πάλι πίσω. Και αυτό γιατί τα τέλη υπολογίζονται βάσει το βάρους το οχήματος όπου φυσικά τα ηλεκτρικά εδώ υστερούν καθότι βαρύτερα. Δεν είναι μόνο η Ελλάδα με ράβε ξήλωνε νόμους. Γενικά το μόνο μεγάλο μειονέκτημα που βλέπω είναι ο χρόνος φόρτισης. Από την άλλη έχεις κέρδος στο κόστος χρήσης και η αγορά μεταχειρισμένου μου φαίνεται πιο safe. Δεν είναι πχ τουρμπάτο που ο πιτσιρικάς σιδεροφάγος το πρωί δεν το ζέστεναι και εσύ το πήρες από αυτόν.
Latest posts made by steve1978gr
-
RE: Οδήγησα....
@dettol said in Οδήγησα....:
@steve1978gr said in Οδήγησα....:
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.
Τι έγινε; Έφυγαν οι σκέψεις για phev;
Και 900+ km ταξίδι να χρειαστεί να κάνεις με το δίκτυο των ταχυφορτιστων (ionity, tesla κτλπ) που υπάρχει στην κεντρική Ευρώπη, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι τι μας είχες πει σχετικά με την φόρτιση σπίτι, αν υπάρχει αυτή η δυνατότηταTo phev παραμένει ακόμα αλλά σίγουρα το EV με έβαλε σε σκέψεις. Σπίτι φορτιστής δεν παίζει γιατί η θέση πάρκινγκ είναι υπαίθρια και όχι κλειστή σε γκαράζ (πραγματική πολυτέλεια το 2ο όταν τα σπίτια παίζουν από 300Κ παλαιότητας 30 ή 40 ετών). Το καλό είναι ότι στην δουλειά μπορώ να φορτίζω με πολύ χαμηλή χρεώση και φυσικά στην Ολλανδία αν διαμένεις πάνω από 10χλμ και μέχρι μία συγκεκριμμένη απόσταση, πληρώνεσαι ενά αφορολόγητο ποσό για τις βενζίνες. Επίσης φόρο εκτελωνισμού το ηλεκτρικό δεν πληρώνει όπως ένα βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Τα τέλη κυκλοφορίας εδώ είναι πολλά σε σχέση με την Ελλάδα και τα πληρώνεις κάθε μήνα ή τρίμηνο. Πήγαν και είπαν ότι το 27 θα εξισώσουν τα τέλη των ηλεκτρικών με της βενζίνης και το μάζεψαν πάλι πίσω. Και αυτό γιατί τα τέλη υπολογίζονται βάσει το βάρους το οχήματος όπου φυσικά τα ηλεκτρικά εδώ υστερούν καθότι βαρύτερα. Δεν είναι μόνο η Ελλάδα με ράβε ξήλωνε νόμους. Γενικά το μόνο μεγάλο μειονέκτημα που βλέπω είναι ο χρόνος φόρτισης. Από την άλλη έχεις κέρδος στο κόστος χρήσης και η αγορά μεταχειρισμένου μου φαίνεται πιο safe. Δεν είναι πχ τουρμπάτο που ο πιτσιρικάς σιδεροφάγος το πρωί δεν το ζέστεναι και εσύ το πήρες από αυτόν.
-
RE: Οδήγησα....
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.
-
RE: Του γατου η ροδα
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
@steve1978gr said in Του γατου η ροδα:
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
Πολύ καλό αλλά δυστηχώς με αρκετά θέματα ακόμα. Ειδικά το PHEV. Δονήσεις στον άξονα, θέμα με το τιμόνι και τις αναρτήσεις. Στο mobile πουλάνε πάρα πολλά με καλή τιμή, μάλλον λόγω των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
Αυτό που λέει ο κostis20 και που έγραψα κι εγώ.
Αναφέρει στο βίντεο ότι τα βελτίωσαν.Ρίξτε μια ματιά εδώ https://www.cx70forum.com/threads/cx-60-problems.33/page-31
-
RE: Του γατου η ροδα
@katafractos17 said in Του γατου η ροδα:
Το βάζω και εδώ, όχι για κανένα άλλο λόγο, αλλά γιατί το συζητάγαμε με το Γάτο τις προάλλες.
Το ξέρω ότι βγαίνει από 59 έως 72Κ, αλλά... ωραίο το εργαλείο.Ρε φίλε, η Mazda προσέγγυσε λέει τον Tomas και του είπε "Πες μας τι δε βρήκες τόσο καλό οδηγικά όταν πρωτοδήγησες το αυτοκίνητο κι εμείς θα το βελτιώσουμε".
Πολύ καλό αλλά δυστηχώς με αρκετά θέματα ακόμα. Ειδικά το PHEV. Δονήσεις στον άξονα, θέμα με το τιμόνι και τις αναρτήσεις. Στο mobile πουλάνε πάρα πολλά με καλή τιμή, μάλλον λόγω των θεμάτων που αντιμετωπίζουν.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
@piliourits said in Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου:
Πέρασαν πολλά χρόνια, στα λίγα ταξίδια που είχα κάνει θυμάμαι Βέλγιο, Ολλανδία και Γαλλικά κομμάτια αυτοκινητοδρόμου να έχουν πολύ αυστηρά επιτηρούμενο όριο ταχύτητας περί τα 110 χαω.
Σε γερμανική αουτομπαν στα συγκεκριμένα κομμάτια χωρίς όριο ταχύτητας, εγώ βρέθηκα με ένα νοικιασμένο φιέστα (κι ως επιβάτης σε μια 5αρα), θυμάμαι πολλές λωρίδες...
Εκτός αν πρέπει να τους προσπεράσεις ΟΛΟΥΣ στα χωρίς όρια κομμάτια, οτιδήποτε "πριμιουμ" για να χει άνεση και ηχομόνωση, με αξιοπρεπή ροπή, πιστεύω θα κάνει τη δουλειά μια χαρά, και χωρίς να είναι τόσο σπορτ κι εξωτικό... αλλιώς κάπου κερδίζεις (σε μέγιστες ονομαστικές επιδόσεις) κάπου θα χάσεις. (άνεση ταξιδιού).
Γενικά οι γερμανικοί δρόμοι δεν είναι και ότι καλύτερο. Το καλύτερο οδόστρωμα το έχει η Ολλανδία, βέβαια έχουν και ακριβά τέλη κυκλοφόρίας, και έχω δει δρόμο με 5 λωρίδες πριν το Άμστερνταμ και την Χάγη. Φυσικά αν σε ποιάσουν με 30χλμ πάνω από το όριο χάνεις δίπλωμα και αυτοκίνητο.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
@piliourits said in Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου:
Απ όσα έγραψε πάντως ο επίδοξος αγοραστής, εγώ κατάλαβα ότι θέλει κάτι που να ταξιδεύει άνετα και ήσυχα στις ατέλειωτες φλατ ευθείες και καμπές των αυτοκινητοδρόμων της κεντρικής Ευρώπης, οπότε γιατί ψάχνει άλογα ο ίδιος και οδηγοκεντρικότητα οι υπόλοιποι, δεν το καταλαβαίνω, δεν συνάδουν τα ζητούμενα...
Γιατί τα άλογα είναι απαραίτητα στην προσπέραση. Όταν έχεις 2 λωρίδες χωρίς όριο ταχύτητας δεν μπορώ να κάνω προσπέραση με το πάσο μου, όταν από πίσω πλησιάζουν οχήματα με 200+ χλμ την ώρα.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Σορρυ για τα ξεχωριστά ποστ. Στέλνω από κινητό. Για ηλεκτρικό θα πήγαινα σε polestar 2 που το βρίσκω πολύ όμορφο. Θα σκεφτώ ηλεκτρικό μόνο όταν με μέση ταχύτητα 120 μπορώ να διανύσω 500 με 600χλμ. Ως τότε τα ηλεκτρικά δεν τα κοιτάω.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Επίσης μία σημαντική διαφορά του λεξους είναι ότι είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Παίδες καλησπέρα και ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Έχουμε και λέμε. Ηλικιακά είμαι 46. Η Ολλανδία έχει 100 όριο από τις 6 το πρωί μέχρι 7 το απόγευμα. Έπειτα 120. Ναι, μπορώ να πεταχτώ 35 χλμ δίπλα στην autobahn και να το πατήσω. Όμως μην νομίζετε ότι οι Γερμανοί έχουν απεριόριστο όριο για άπειρα χλμ. Πρόσφατα πήγα Ελβετία οδικός με το μινι countryman 1.6 της συζύγου. Καταρχήν στο περισσότερο οδικό δίκτυο τα όρια ήταν 120 με 130. Πραγματικά καμία φορά πιστεύω ότι αν βάλουν όριο πολλοί θα σταματήσουν να αγοράζουν αυτοκίνητα μεγάλων επιδόσεων. Όσο για την Ελβετία οι στροφές είναι τόσο πυκνές κλειστές και με τέτοια κλίση που πραγματικα ακόμα και με το όριο των 80χλμ είναι δύσκολο να τις πάρεις. Επειδή λοιπόν το μακρινοτερο ταξίδι που θα ξανακάνω είναι ως εκεί, 8 με 9 ώρες οδήγηση θα ήθελα κάτι που θα με ξεκουραζε. Η στελβιο και εμένα μου αρέσει αλλά αν θέλω να βρω μία 2ετιας με λίγα χλμ θα πρέπει να σκάσω 10000 τουλάχιστον σε φόρους. Οπότε πλησιάζω τα 50 και εύκολα. Ωραίο αμάξι και οδηγοκεντρικο αλλά δεν θέλω μετά από 5 έτη να ακούω τριγμούς. Υπόψιν ότι συζητώ για αγορά μεταχειρισμένου και επίσης το δάνειο θα ξεπληρωθει σε βάθος 10ετιας. Οπότε η αξιοπιστία είναι κάτι σημαντικό. Σκεφτόμουν και την F pace p400e αλλά μετά τα 5 έτη της εγγύησης ζεις με προσευχές. Προφανώς για αυτό βρίσκεις και με 3ετιας γύρω στα 44Κ και με λίγα χλμ. Μιλάω πάντα για εισαγωγή από Γερμανία. Οι Ολλανδοί τα αμάξια τα σπάνε και δεν τα προσέχουν στην πλειοψηφία τους. Όσο για το jcw countryman αναφέρομαι στο F60.