Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.
Best posts made by steve1978gr
-
RE: Οδήγησα....
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
LEXUS NX450H F SPORT
Νομίζω ότι είναι η πιο safe επιλογή. Αν και ακριβή. Το καλό είναι η μεγάλη σε διάρκεια εγγύηση καθώς και το γεγονός ότι μετά την 8ετία εάν η συντήρηση γίνεται σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο τότε επεκτείνετε στα 15 (όχι βέβαια σε όλα αλλά σε αρκετά τμήματα του οχήματος).
Το μόνο θέμα εδώ είναι ότι δεν είναι τόσο σπορ όσο τα υπόλοιπα.Το budget μου είναι 50.000 περίπου και το αμάξι θα το κρατήσω σίγουρα τουλάχιστον μία 10ετία.
-
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Σορρυ για τα ξεχωριστά ποστ. Στέλνω από κινητό. Για ηλεκτρικό θα πήγαινα σε polestar 2 που το βρίσκω πολύ όμορφο. Θα σκεφτώ ηλεκτρικό μόνο όταν με μέση ταχύτητα 120 μπορώ να διανύσω 500 με 600χλμ. Ως τότε τα ηλεκτρικά δεν τα κοιτάω.
-
RE: Cupra Formentor
@k-m said in Cupra Formentor:
@steve1978gr said in Cupra Formentor:
Καλησπέρα. Οι κάτοχοι του Formentor έχετε κάποιο παράπονο με το εσωτερικό της καμπίνας ή το αμάξωμα σχετικά με τριγμούς? Επίσης από επίπεδο ηχομόνωσης πως το αξιολογείτε?
Έχεις κάποιο θέμα και ρωτάς ή απλά πληροφοριακά?
Αν έχεις ηλιοροφη είναι γνωστό θέμα και πας για αλλαγή πίσω βιδων στις βάσεις.
Το είχα και εγώ και μετα την αλλαγή δεν τρίζει τίποτα.
Ρωτάω γιατί το σκέφτομαι σαν αγορά αυτό μαζί με το τεραμαρ σε ότι αφορά τα Cupra.
Αν στην Ελλάδα δεν βγάζουν θέμα με τους δρόμους που έχουμε, αυτό δείχνει ότι έχει πολύ καλή συναρμογή. -
RE: Απόψεις για επιλογή αυτοκινήτου
Επίσης μία σημαντική διαφορά του λεξους είναι ότι είναι το μοναδικό ατμοσφαιρικό.
-
RE: Οδήγησα....
@dettol said in Οδήγησα....:
@steve1978gr said in Οδήγησα....:
Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους. Για ένα εταιρικό ταξίδι στην Γερμανία (Από Veldhoven-->Ditzingen) η εταιρία που εργάζομαι μου παρείχε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Πίστευα ότι η Hertz θα μου έδινε KIA KONA αλλά τελικά μου είπαν ότι θα μου έδιναν ένα παλιό Polestar 2!!! Πήγα να γελάσω όταν το άκουσα αλλά κρατήθηκα. 1000 φορές το Polestar γιατί μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του. Μόλις μπήκα μέσα ένιωσα ότι με απήγαγαν εξωγήινοι. Η διαφορά σε σχέση με το 23ετιας σάπιο 1.3 Fiesta που οδηγάω ήταν τεράστια. Η ποιότητα μου φάνηκε αρκετά καλή. Μου έκανε εντύπωση ότι παρόλο που είχε 69000χλμ περίπου και γνωρίζοντας ότι οι Ολλανδοί δεν νοιάζονται να φρενάρουν σε σαμαράκια, μου άρεσε ότι παρόλες τις 19αρες ζάντες το αμάξι εσωτερικά δεν έτριζε. Παρόλο που η τελική του είναι γύρω στα 200 η Hertz το είχε κλειδωμένο στα 164... Το μοντέλο ήταν το πισωκίνητο με τον ένα ηλεκτρκινητήρα πίσω. Η επιτάχυνση και άμεση ροπή σε συνδιασμό με την έλλειψη κραδασμών και ήχου από κινητήρα με κάνει να σκέφτομαι ξανά την πιθανότητα αγοράς ηλεκτρικού. Στους ταχυφορτιστές από 20% μέχρι τα 90% χρειάστηκε περίπου 35-40 λεπτά. Πολύ καλό το google maps που υπολογίζει πότε θα χρειαστείς φόρτιση και εμφανίζει τους διαθέσιμους φορτιστές με live στοιχεία. Αρχίζω να πιστεύω ότι μάλλον θα στραφώ προς ηλεκτρικό. Έτσι και αλλιώς πάνω από 900χλμ ταξίδι δεν πρόκειται μα κάνω. Θα ανεβάσω και φωτογραφίες σύντομα.
Τι έγινε; Έφυγαν οι σκέψεις για phev;
Και 900+ km ταξίδι να χρειαστεί να κάνεις με το δίκτυο των ταχυφορτιστων (ionity, tesla κτλπ) που υπάρχει στην κεντρική Ευρώπη, δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Δεν θυμάμαι τι μας είχες πει σχετικά με την φόρτιση σπίτι, αν υπάρχει αυτή η δυνατότηταTo phev παραμένει ακόμα αλλά σίγουρα το EV με έβαλε σε σκέψεις. Σπίτι φορτιστής δεν παίζει γιατί η θέση πάρκινγκ είναι υπαίθρια και όχι κλειστή σε γκαράζ (πραγματική πολυτέλεια το 2ο όταν τα σπίτια παίζουν από 300Κ παλαιότητας 30 ή 40 ετών). Το καλό είναι ότι στην δουλειά μπορώ να φορτίζω με πολύ χαμηλή χρεώση και φυσικά στην Ολλανδία αν διαμένεις πάνω από 10χλμ και μέχρι μία συγκεκριμμένη απόσταση, πληρώνεσαι ενά αφορολόγητο ποσό για τις βενζίνες. Επίσης φόρο εκτελωνισμού το ηλεκτρικό δεν πληρώνει όπως ένα βενζινοκίνητο ή ντίζελ. Τα τέλη κυκλοφορίας εδώ είναι πολλά σε σχέση με την Ελλάδα και τα πληρώνεις κάθε μήνα ή τρίμηνο. Πήγαν και είπαν ότι το 27 θα εξισώσουν τα τέλη των ηλεκτρικών με της βενζίνης και το μάζεψαν πάλι πίσω. Και αυτό γιατί τα τέλη υπολογίζονται βάσει το βάρους το οχήματος όπου φυσικά τα ηλεκτρικά εδώ υστερούν καθότι βαρύτερα. Δεν είναι μόνο η Ελλάδα με ράβε ξήλωνε νόμους. Γενικά το μόνο μεγάλο μειονέκτημα που βλέπω είναι ο χρόνος φόρτισης. Από την άλλη έχεις κέρδος στο κόστος χρήσης και η αγορά μεταχειρισμένου μου φαίνεται πιο safe. Δεν είναι πχ τουρμπάτο που ο πιτσιρικάς σιδεροφάγος το πρωί δεν το ζέστεναι και εσύ το πήρες από αυτόν.