Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    CarTalk.gr
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. CarTalk.gr
    • 1
    • 2
    • 394
    • 395
    • 396
    • 397
    • 398
    • 406
    • 407
    • 396 / 407
    Περί αυτοκίνησης
    106
    8128
    251020
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @dimsabas last edited by

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      @dettol said in CarTalk.gr:

      @dimsabas said in CarTalk.gr:

      Νέο BYD Atto 2, το οδηγούμε στην Ελλάδα. Είναι αμαξάρα!

      Δημήτρη δες λίγο τη σελίδα. Στο τέλος εμφανίζεται μια παράγραφος ξέμπαρκη για το sea lion.
      Επίσης, κουφάθηκα ότι το atto 2 θα βγει και σε Phev

      Δεν είναι ξέμπαρκη. Υπήρξε στατική παρουσίαση και για αυτό.

      Μπήκα γρήγορα στο ψητό και πήδηξα την εισαγωγή. Ούπς 😁

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        dimsabas last edited by

        Τους βγήκε κομματάκι ακριβή...

        https://cartalk.gr/

        fanis75 gatoz cirus 3 Replies Last reply Reply Quote 4
        • fanis75
          fanis75 moderator @dimsabas last edited by

          @dimsabas said in CarTalk.gr:

          Τους βγήκε κομματάκι ακριβή...

          Γελάνε και οι πέτρες με αυτές τις τιμές!

          We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • C
            criuser last edited by

            Δεν θα το έλεγα.

            Γιατί ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος, έχει 4κίνηση, άρα ποιός είναι ο ανταγωνισμός ?

            Δεν μιλάω για κινεζολάγνους ηλεκτρικούς, γιατί προφανώς ούτε αυτοί θα κοιτάξουν την άλφα, ούτε εμείς οι υπόλοιποι που δεν παίρνουμε στα σοβαρά τα κινέζικα σεσουάρ θα τα είχαμε ως αντίπαλο δέος σε μία Αλφα Ρομέο.

            Βαριέμαι να ψάξω αλλά για πείτε εσείς άλλο αυτοκίνητο με ιστορία και τετρακίνητο και ανάλογο εξοπλισμό.

            Ναι είναι μικρό και το πούμα είναι, είναι άσχημο πίσω και το πούμα είναι στα μπροστινά φώτα, αλλά δεν ξέρω ένα 4πορτο 4κίνητο Μίνι πόσο κοστίζει, ή αν βγαίνει 4κίνητο το LBX.

            Γιατί αυτός είναι ο ανταγωνισμός του.

            Προφανώς θα παίξουν και εκπτώσεις και επειδή η έκδοση είναι κορυφαία μπορεί να κάνει προαγορές ο αντιπρόσωπος και να δώσει εκπτώσεις.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            cirus 1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • gatoz
              gatoz @dimsabas last edited by

              @dimsabas said in CarTalk.gr:

              Τους βγήκε κομματάκι ακριβή...

              χαχαχαχα
              γαλλικο ρημαδι

              #milf-a-man

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser last edited by

                εμμονικοί χωρίς επιχειρήματα...😊

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • cirus
                  cirus @criuser last edited by cirus

                  @criuser said in CarTalk.gr:

                  Δεν θα το έλεγα.

                  Γιατί ο εξοπλισμός είναι κορυφαίος, έχει 4κίνηση, άρα ποιός είναι ο ανταγωνισμός ?

                  Δεν μιλάω για κινεζολάγνους ηλεκτρικούς, γιατί προφανώς ούτε αυτοί θα κοιτάξουν την άλφα, ούτε εμείς οι υπόλοιποι που δεν παίρνουμε στα σοβαρά τα κινέζικα σεσουάρ θα τα είχαμε ως αντίπαλο δέος σε μία Αλφα Ρομέο.

                  Βαριέμαι να ψάξω αλλά για πείτε εσείς άλλο αυτοκίνητο με ιστορία και τετρακίνητο και ανάλογο εξοπλισμό.

                  Ναι είναι μικρό και το πούμα είναι, είναι άσχημο πίσω και το πούμα είναι στα μπροστινά φώτα, αλλά δεν ξέρω ένα 4πορτο 4κίνητο Μίνι πόσο κοστίζει, ή αν βγαίνει 4κίνητο το LBX.

                  Γιατί αυτός είναι ο ανταγωνισμός του.

                  δεν θα σου πω για κινεζολαγνους ηλεκτρικους που είναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ premium από την alfa καθως μεσα τα υλικα είναι πολύ καλύτερα αλλα για να το συντομευσουμε τους αφήνω απέξω

                  ασε την εμφανιση κατα μερους να μην πω κάτι αφού ετσι και αλλιως και τα 3 πολυ ομορφα τα βρίσκω (puma, lbx, junior)

                  το puma που ανεφερες τετρακινηση δεν εχει αλλα είναι πολύ πιο γρηγορο σε ST και καλοστημενο με ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΟ χωρο αποσκευων. σε ποιοτητα το puma δεν ειναι καθολου premium (ουτε το junior ειναι ομως γεματο σκληρα πλαστικα είναι)

                  Το LBX είναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ πιο premium απο το junior σε υλικα ποιοτητα

                  Δηλαδη συνοψιζοντας χωρις να βαζω μεσα κινεζους ηλεκτρικους (αρα ουτε την σκετη ηλεκτρικη εκδοση της junior αφου τα κινεζικα της ριχνουν στα αυτια) εχουμε:

                  Το Puma ST είναι πολυ πιο γρηγορο και με μεγαλύτερο χωρο αποσκευων από το junior (βαζω το ST γιατι η τιμη αναλογη του ST είναι με τα 170 αλογα παρακαλώ!!!)

                  Το LBX είναι πραγματικα premium με πολύ ποιοτικα υλικα και πιο οικονομικο από το junior και εχει και τετρακίνητη εκδοση (οχι πραγματικη τετρακινηση, γιαλαντζι, αλλα ουτε το junior εχει πραγματικη τετρακινηση)

                  δηλαδη το Junior δεν υπερεχει σε τιποτα, απλα ειναι πιο σπορ απο το lbx και εχει γιαλαντζι τετρακινηση που δεν εχει καθόλου το puma. κατι ενδιαμεσο δηλαδη αλλα πανακριβο οπως τα αλλα 2 που διαπρεπουν ομως κάπου τουλάχιστον

                  οσοι το προτιμήσουν θα το προτιμήσουν κυριως γιατι είναι νεο μοντελο και για την ομορφια του που ειπαμε οτι δεν θα την μετρησουμε. προσωπικα θεωρω μαπα το καρπουζι αν και εμφανισιακα μαρεσει πάρα πολύ

                  ΥΓ1 και για τους πίσω επιβατες μεταξυ των 3 πάντα ΠΑΛΙ το PUMA υπερεχει. (οχι για πολυ ομως οπως στο χωρο αποσκευων που ειναι τεραστια η διαφορα). για τους πίσω ευρυχωρια προσφερουν αλλα bsuv πολύ μεγαλύτερη από το puma, οπως το 2008 πχ

                  ΥΓ2 σε ηλεκτρικο είναι εντελως χαζο να πάρεις το puma ή το junior. Ειναι και τα 2 ΠΟΛΥ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΑ από τα κινεζικα σε μπαταρίες και αυτονομια που είναι ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ και για κάποιο λόγο το υποβαθμιζεις και γραφεις για σεσουαρ γιατι πολυ απλά δεν μπορουν να τα ανταγωνιστει καμια FORD και STELLANTIS (εκτος θυγατρικης ΚΙΝΕΖΙΚΗΣ ΠΑΛΙ leapmotor), ειναι αστειο και να το συζηταμε

                  Cirus the virus

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • cirus
                    cirus @dimsabas last edited by cirus

                    @dimsabas said in CarTalk.gr:

                    Τους βγήκε κομματάκι ακριβή...

                    37 χιλιαρικα και είναι και αργη για τα χρηματα και δεν ειναι premium σε απτη ποιοτητα και ειναι με γιαλαντζι τετρακινηση και οχι πραγματικη και σε χωρους/χωρο αποσκευων είναι σαν να εχεις b κατηγορία και όχι BSUV

                    δεν πειραζει οταν θα τους μεινουν στα ραφια ολες γιατι ποσα κοροιδα να την παρουν θα βγαλουν εκπτωσεις και μετα μπορει να αξιζει

                    ειναι ομως πολυ ομορφη αυτό της το δίνω

                    Cirus the virus

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • A d P
                      A d P moderator last edited by

                      Καλύτερα Nissan qq n-connecta 4wd x-tronicμε 36000€

                      R-LINE

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • C
                        criuser last edited by

                        Πάντως αν και τον τελευταίο καιρό δεν κυκλοφορώ πολύ, αφού το ΣτΕ μας έχει μπλοκάρει την έκδοση αδειών, μόλις 400-500 χλμ τον μήνα σε μικρές κοντινές διαδρομές, έχω αρχίσει και βλέπω συχνά τζούνιορ στον δρόμο.

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dimsabas @criuser last edited by

                          Ναι, και στα νότια είναι κάμποσες πλέον.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Μηδενικό επιτόκιο, άντε να συνέλθει σιγά-σιγά η αγορά.

                            https://cartalk.gr/

                            K 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kkostask @dimsabas last edited by

                              @dimsabas said in CarTalk.gr:

                              Μηδενικό επιτόκιο, άντε να συνέλθει σιγά-σιγά η αγορά.

                              Καλό είναι αλλά αφορά μοντέλα που δεν πουλάνε ιδιαίτερα και είναι σε κυκλοφορία άπειρα χρόνια…

                              D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • L
                                lap last edited by

                                Μου αρέσει πολύ το Fabia! Είναι έτσι μαμουχαλο! Πολύ ωραίο!

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dimsabas @kkostask last edited by

                                  @kkostask said in CarTalk.gr:

                                  @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                  Μηδενικό επιτόκιο, άντε να συνέλθει σιγά-σιγά η αγορά.

                                  Καλό είναι αλλά αφορά μοντέλα που δεν πουλάνε ιδιαίτερα και είναι σε κυκλοφορία άπειρα χρόνια…

                                  Ε προφανώς. Σε τι θα έκαναν τόσο επιθετική πολιτική; Στα Yaris Cross;

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Αν περίμενες ότι θα ίδρωνε το αυτάκι του Vitara και του Duster, με τέτοια τιμή θα συνεχίσουν τον χαβά τους.

                                    https://cartalk.gr/

                                    L 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • L
                                      lap @dimsabas last edited by

                                      @dimsabas said in CarTalk.gr:

                                      Αν περίμενες ότι θα ίδρωνε το αυτάκι του Vitara και του Duster, με τέτοια τιμή θα συνεχίσουν τον χαβά τους.

                                      Στην κοσμαρα τους....

                                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Ας κάνουμε λοιπόν μια ανάλυση των Αβέντζερ, Βιτάρα και Ντάστερ, όλα 4κίνητα.

                                        Το Ντάστερ προφανώς στην έκδοση extreme στα 28900, δίνει πολλά πράγματα και για κάποιον που δεν τον νοιάζει η μάρκα, δεν έχει αντίπαλο.

                                        434/181/166 οι διαστάσεις του 266 το μεταξόνιο, 130 άλογα και 11 το 0-100 και 180 τελική, ενώ έχει 460 αποσκευές και θέμα με τους 137 ρύπους και 6,1 κατανάλωση.

                                        Το Αβέντζερ έχει 409/178/154 διαστάσεις 256 μεταξόνιο, 145 άλογα και 9,5 και 194 επιδόσεις , αποσκευές 325 και ρύπους 122 και κατανάλωση 5,4 και τιμή 34490.

                                        Εδώ λοιπόν με το ντάστερ αν δεν μπεί το σήμα και οι εξοπλισμοί και η εμφάνιση, δεν έχει ελπίδα το αβέντζερ.

                                        Αλλά η Τζίπ είναι Τζίπ για πολλούς.

                                        Αλλά βάλατε και το αρχαίο βιτάρα στην σύγκριση ?

                                        Για να γελάσουν οι πάντες εκτός από τον γάτο και τους λοιπούς κολλημένους που θα τους αρέσει ένα αμάξι διψήφιας ηλικίας στον σχεδιασμό του ?

                                        Ας δούμε λοιπόν τα στοιχεία.

                                        Θα βάλω και τα δύο 4κίνητα. Και το χειροκίνητο και το αυτόματο.
                                        Διαστάσεις και των δύο 418/178/160 μεταξόνιο 250.

                                        Χειροκίνητο αποσκευές 362 ίπποι 129 , 0-100 10,2 τελική 195 κατανάλωση 5,5 και ρύποι 130.

                                        Αυτόματο αποσκευές 289, ίπποι 115 0-100 13,5 τελική 175 κατανάλωση 5,6 και ρύποι 127.

                                        Τιμή σε έκδοση GLX χωρίς ηλιοροφή 29080 το χειροκίνητο και 32480 το αυτόματο.

                                        Οντως ποιός μη κολλημένος που του αρέσει και να φαίνονται τα λεφτά του, θα πάρει το αρχαίο, αργό, στενάχωρο και ρυπογόνο βιτάρα για να κερδίσει 5,8 % στην τιμή ?

                                        Προφανώς εγώ δεν θα έδινα τόσα λεφτά για το μικρό και στενάχωρο Αβέντζερ, όπως δεν θα έδινα και για την Τζούνιορ, γιατί δεν πληρώνω λεφτά σε σήματα για λόγους αρχής.

                                        Αλλά βέβαια σε καμιά περίπτωση δεν θα κοίταζα το αρχαίο βιτάρα.

                                        Σίγουρα στην βασική του στα 20000 είναι μια αποδεκτή επιλογή, αλλά μόνο μέχρι εκεί και πιστεύω ότι οι πωλήσεις του αυτήν την έκδοση και μόνο αφορούν.

                                        Οπότε το σχόλιο αφορά αυτούς τους λάρτζ που θέλουν 4κίνηση και δεν είναι σκληροπυρηνικοί να τα φτιάχνουν ΔΕ-ΠΑ και να τα σπάνε το ΣΚ, αν προλάβουν να γυρίσουν πίσω, γιατί κάποιοι ήρθαν με το ΚΤΕΛ...😊

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lap last edited by

                                          Δες λίγο τι περιλαμβάνει το glx και τι το gl+ και μετά τα λέμε.

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            criuser last edited by

                                            Εξοπλισμοί Βιτάρα

                                            GL Πίσω Αισθητήρες Παρκαρίσματος, Αυτόματο κλιματισμό, 6 Αερόσακους, Αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, Αυτόματα φώτα, Αυτόματη Εναλλαγή Μεγάλης Σκάλας Φώτων (HBA), Suzuki Safety Support, Οθόνη πολυμέσων 9‘’ με : Κάμερα οπισθοπορείας, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play, Ασύρματη σύνδεση Apple Car Play και Android Auto, Navigation, Υπηρεσία Suzuki Connect, Σύστημα Εισόδου και Εκκίνησης Κινητήρα Χωρίς Κλειδί (Keyless Push Start), Ζάντες αλουμινίου 17

                                            GL+ Πίσω φιμέ κρύσταλλα, Αυτόματος εσωτερικός καθρέπτης, Δερμάτινο τιμόνι, Πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, Εμπρός θερμαινόμενα καθίσματα, Φωτιζόμενο ντουλαπάκι συνοδηγού, Φωτισμός στο χώρο των ποδιών οδηγού - συνοδηγού, Εμπρός υποβραχιόνιο, Πρίζα 12V στο χώρο αποσκευών, Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (BSM), Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (RCTA)

                                            GLX Δίχρωμες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 215/55R17, Ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες με ενσωματωμένο φλας, Εμπρός tweeters, Επένδυση θυρών με Suede, Επένδυση υποβραχιόνιου θυρών με συνθετικό δέρμα, Καθίσματα Suede με συνθετικό δέρμα, Εμπρός αισθητήρες παρκαρίσματος

                                            https://auto.suzuki.gr/model/vitara

                                            6 ηχεία
                                            Adaptive Cruise Control (ACC)
                                            Έγχρωμη οθόνη TFT πολλαπλών λειτουργιών 10,25'' στον πίνακα οργάνων
                                            Έναρξη λειτουργίας κινητήρα χωρίς κλειδί
                                            Αισθητήρας βροχής
                                            Αυτόματη ενεργοποίηση μεγάλης σκάλας προβολέων
                                            Αυτόματος κλιματισμός
                                            Αυτόνομη πέδηση εκτάκτου ανάγκης με αναγνώριση πεζών και μοτοσυκλετιστών
                                            Εμπρός προβολείς LED Reflector
                                            Επιλογέας προφίλ οδήγησης
                                            Εργοστασιακός κωδικός
                                            Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι καθρέπτες
                                            Ηλεκτρονικά Ενεργοποιούμενο Χειρόφρενο
                                            Ηλεκτροχρωμικός εσωτερικός καθρέπτης
                                            Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές
                                            Κεντρικό υποβραχιόνιο μπροστά από μαλακό υλικό, ρυθμιζόμενο με εσωτερικό αποθηκευτικό χώρο
                                            Λαβές θυρών στο χρώμα του αμαξώματος
                                            Μαύρα καλύμματα καθρεπτών
                                            Μαύρες μπάρες οροφής
                                            Μηχανικά ρυθμιζόμενο κάθισμα συνοδηγού 4θ
                                            Πίσω 2η USB type C
                                            Πίσω ασιθητήρες παρκαρίσματος
                                            Πίσω φώτα αλογόνου
                                            Προβολείς ομίχλης LED με λειτουργία cornering
                                            Προεγκατάσταση καλωδίωσης για κοτσαδόρο
                                            Πτερύγια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι
                                            Ρυθμιζόμενα καθίσματα οδηγού (6 δρόμων) και συνοδηγού (4 δρόμων)
                                            Συνοπτικός οδηγός χρήσης στα αγγλικά
                                            Σύστημα Infotainment Uconnect 10.25''
                                            Σύστημα ελέγχου κατάβασης (Hill descent control)
                                            Τιμόνι από οικολογικό δέρμα
                                            Υπηρεσίες Connectivity

                                            https://www.jeep.gr/car-configurator/#/avenger/avenger-4xe-my25/upland/57619S4L2000/

                                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 394
                                            • 395
                                            • 396
                                            • 397
                                            • 398
                                            • 406
                                            • 407
                                            • 396 / 407
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr