-
@katafractos17 said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
[Διέρρευσαν σχέδια από το νέο Citroen C5 aircross
Όμορφο σαν σχέδιο!
-
Πολύ μεγάλο πια. Στα 4,65 μήκος.
Εμένα μου αρέσει το καινούργιο Γκράντλαντ.
Αλλά πλέον βαριά, μόνο για phev και ηλεκτρικά.
-
Σαν τραβηγμενο σε τριο ερκρος, αλλα ακομα πιο ασχημο! Κοινως για πεταμα.
-
Προσωπικά κάθε εξέλιξη από το κίτς στο πιο συντηρητικό με βρίσκει σύμφωνο. Μπράβο στη Citroen. Αν και με έναν νορμάλ κινητήρα σιγά σιγά...
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Πολύ μεγάλο πια. Στα 4,65 μήκος.
Εμένα μου αρέσει το καινούργιο Γκράντλαντ.
Αλλά πλέον βαριά, μόνο για phev και ηλεκτρικά.
Εδώ είσαι εσύ
4 μέτρα μόνο , αλλά με χώρους μεγαλύτερους από Yaris cross
-
@a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Πολύ μεγάλο πια. Στα 4,65 μήκος.
Εμένα μου αρέσει το καινούργιο Γκράντλαντ.
Αλλά πλέον βαριά, μόνο για phev και ηλεκτρικά.
Εδώ είσαι εσύ
4 μέτρα μόνο , αλλά με χώρους μεγαλύτερους από Yaris crossΜαθαίνεις εύκολα...
Σκέφτομαι να σου αναθέσω την αντιπροσωπεία εκεί...
-
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
@criuser said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
Πολύ μεγάλο πια. Στα 4,65 μήκος.
Εμένα μου αρέσει το καινούργιο Γκράντλαντ.
Αλλά πλέον βαριά, μόνο για phev και ηλεκτρικά.
Εδώ είσαι εσύ
4 μέτρα μόνο , αλλά με χώρους μεγαλύτερους από Yaris crossΜαθαίνεις εύκολα...
Σκέφτομαι να σου αναθέσω την αντιπροσωπεία εκεί...
Μπα, έχει καλό αντιπρόσωπο η Δυτική Θεσσαλονίκη....
Από αυτόν πήρε το saxo (1997) η νυν σύζυγός και το c1 η πρώτη ( 2006).
Τότε είχε μόνο Citroen, τώρα πήρε και Peugeot, Opel, Mazda και εσχάτως Lynk & Co. -
Να προσθέσω ότι έχω και καλό δάσκαλο
-
@a-d-p said in NEO CITROEN C5 AIRCROSS:
4 μέτρα μόνο , αλλά με χώρους μεγαλύτερους από Yaris cross
Και όχι μόνο!! Και από bmw X1, Mazda CX30, Mercedes A,B,C,D,E Class, Panzer, Airbus και C130!
-
Αρχισαν τα τέστ στα ελληνικά και όσο διαβάζετε παραγγέλνετε...
NEO CITROEN C5 AIRCROSS