-
@alexandros-k said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@monman2 said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Το Yaris Cross το κρατάω γιατί λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων έχω εγκλωβιστεί στην πόλη και τα 4 λίτρα στα 100 είναι υπόθεση ...
Αν αύριο έφευγα στο χωριό θα το πούλαγα όσο το αγόρασα και θα έπαιρνα την εξακύλινδρη Μερσέντα παραπάνω , θα έμεναν € για 10-15 χρόνια και για τις βενζίνες και για τα ΤΚ...άνετα!Στα 10 χρονια θες 9200€ για ΤΚ μονο. Και 11,000 για να την αγορασεις . Αρα τα λεφτα του YC δεν φτανουν ουτε για βενζινες ουτε για την (ακριβη) συντήρηση
Μα γι αυτό το πουλάει, βαρέθηκε να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, ειδικά ( αν είναι πραγματικά) για 2000 χλμ / έτος.
Υπάρχει βέβαια η περίπτωση να έχει απαλλαγή τελών κυκλοφορίας. -
1911 km τον χρόνο. Ποια είναι η δικαιολογία που λέμε όταν έχει λίγα χιλιόμετρα, ναυτικός, δασκάλα, ηλικιωμένος κτλ ;
-
Μονίμως κλεισμένοι από διπλοπαρκαρισμένους!
Πιο πειστικό!
-
Είστε πολύ κακοί
με πείσατε δεν θα την κάνω την βλακεία
για το χωριό θα έπαιρνα αυτό
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/43959848-lexus-ux?from-promotion=1Τί χρωματάρα
όποιος δώσει 25 για yaris cross επειδή για 5-6 χρόνια θα πληρώνει ΦΠ να αυτομπαναριστεί @fanis75 μια βοήθεια παρακαλώ -
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
1 χρόνο έδινε τότε η μερκ. Σε παραμυθιαζαν να περάσει ο χρόνος και το έβγαλε στον 1.5 στα 15000 χλμ. Βέβαια ήταν ληζινγκ. Το κράτησαν 25 μέρες και μου έδωσαν μια χαμηλωμένη 325. Αλλά είχαμε γνωριστεί με τον ιδιοκτήτη του ληζινγκ και μάθαινα τι πλήρωνε. Ήταν μικρή εταιρεία και είχαμε πάρει αυτοκίνητα στην εταιρεία.
-
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
δεν πιστεύω ότι ο Μπεζεστένης @criuser έδωσε 70.000€ για ML
Youtube VideoΛηζινγκ ήταν είπαμε.
Όπως και το Γκραντ Τσερόκι πριν από αυτό.
Ήταν η κρίση των 40 που περνάτε πολλοί εδώ μέσα. -
@super-t said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
1911 km τον χρόνο. Ποια είναι η δικαιολογία που λέμε όταν έχει λίγα χιλιόμετρα, ναυτικός, δασκάλα, ηλικιωμένος κτλ ;
Αν είναι πραγματικά....(γιατί μου φαίνεται φθαρμένο το τιμόνι στις φωτογραφίες),
δεν με εκπλήσσει
Το saxo της συζύγου έκανε 1000 χλμ/ έτος τα τελευταία 9 χρόνια, αφότου παντρευτηκαμε.
Ήταν το δεύτερο - και τρίτο για ένα διάστημα - αυτοκίνητο- μηχανή εγώ
και πήγαινε στη δουλειά της με ποδήλατο από το 2013, τώρα με ηλεκτρικό πατίνι.
Συνολικά είχε διανύσει 120.000 χλμ σε 23 χρόνια.
- μηχανή εγώ
-
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
1 χρόνο έδινε τότε η μερκ. Σε παραμυθιαζαν να περάσει ο χρόνος και το έβγαλε στον 1.5 στα 15000 χλμ. Βέβαια ήταν ληζινγκ. Το κράτησαν 25 μέρες και μου έδωσαν μια χαμηλωμένη 325. Αλλά είχαμε γνωριστεί με τον ιδιοκτήτη του ληζινγκ και μάθαινα τι πλήρωνε. Ήταν μικρή εταιρεία και είχαμε πάρει αυτοκίνητα στην εταιρεία.
Άρα δεν σου κόστισε μια.....
-
@lap said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τουλάχιστον έβγαλαν τα λεφτά τους;;;
Μπαγασάκο;;;
Όχι. Για αυτό πειράζω τους κλειδολαγνους και τους πρεστιζατους.
Νομίζεις ότι θα σου έρθουν καλές δουλειές γιατί θα εντυπωσιάσεις κάποιους αλλά είναι ουδέτερη η και αρνητική η επιρροή τελικά.
-
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
1 χρόνο έδινε τότε η μερκ. Σε παραμυθιαζαν να περάσει ο χρόνος και το έβγαλε στον 1.5 στα 15000 χλμ. Βέβαια ήταν ληζινγκ. Το κράτησαν 25 μέρες και μου έδωσαν μια χαμηλωμένη 325. Αλλά είχαμε γνωριστεί με τον ιδιοκτήτη του ληζινγκ και μάθαινα τι πλήρωνε. Ήταν μικρή εταιρεία και είχαμε πάρει αυτοκίνητα στην εταιρεία.
Άρα δεν σου κόστισε μια.....
Ναι αλλά τώρα θέλετε χρεπια 15ετιας για αγορά.
Και θα κοστίσει πολλά. -
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
δεν πιστεύω ότι ο Μπεζεστένης @criuser έδωσε 70.000€ για ML
Youtube VideoΛηζινγκ ήταν είπαμε.
Όπως και το Γκραντ Τσερόκι πριν από αυτό.
Ήταν η κρίση των 40 που περνάτε πολλοί εδώ μέσα.Πόσο σου κόστισε εσένα;
Εμένα μια γκαρσονιέρα στο Κορδελιό70.000€ σε τιμές 2010
-
Βρε ποιος τις χεζει τις δουλειές !!
Δεν βλέπεις το ματάκι;;;
Μπαγασάκο;;;;
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
1 χρόνο έδινε τότε η μερκ. Σε παραμυθιαζαν να περάσει ο χρόνος και το έβγαλε στον 1.5 στα 15000 χλμ. Βέβαια ήταν ληζινγκ. Το κράτησαν 25 μέρες και μου έδωσαν μια χαμηλωμένη 325. Αλλά είχαμε γνωριστεί με τον ιδιοκτήτη του ληζινγκ και μάθαινα τι πλήρωνε. Ήταν μικρή εταιρεία και είχαμε πάρει αυτοκίνητα στην εταιρεία.
Άρα δεν σου κόστισε μια.....
Ναι αλλά τώρα θέλετε χρεπια 15ετιας για αγορά.
Και θα κοστίσει πολλά.Πόσα πολλά;
-
@lap said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Βρε ποιος τις χεζει τις δουλειές !!
Δεν βλέπεις το ματάκι;;;
Μπαγασάκο;;;;
Δεν νομίζω να έχει μάτια για άλλη.....
Είναι σοβαρός άνθρωπος στο γάμο του.... -
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@a-d-p said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@ilias-a said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Δεν έχεις αίσθηση τι σημαίνει βλάβη στην Μέρκ και πόσο συχνές είναι.
Το ΜΛ μου καινούργιο, έβγαλε κιβώτιο στον 1,5 χρόνο και τότε κόστισε 6000 ευρώ. Αλλες βλάβες στα 4 χρόνια που το κράτησα πήγαν συνολικά πάνω από 10000.
Σήμερα ένα 6κύλινδρο 15ετίας θα θέλει τέλη και συντήρηση κάπου 5-6000 τον χρόνο. Ενα Σε τρίο στην τριετία.
Για το σαζμαν εγγυηση δεν ειχε?
δεν πιστεύω ότι ο Μπεζεστένης @criuser έδωσε 70.000€ για ML
Youtube VideoΛηζινγκ ήταν είπαμε.
Όπως και το Γκραντ Τσερόκι πριν από αυτό.
Ήταν η κρίση των 40 που περνάτε πολλοί εδώ μέσα.Πόσο σου κόστισε εσένα;
Εμένα μια γκαρσονιέρα στο Κορδελιό70.000€ σε τιμές 2010
Κάπου 50.
-
Αλλη citroen???
Και εγώ όταν βλέπω υπερβολικά καλό αυτοκίνητο, λαμόγιο μυρίζομαι, και δεν θέλω να αγοράσω ότι πουλάνε.
Το πολύ καλό αυτοκίνητο υψώνει άμυνες
-
Ήξερα 2 τύπους. Ήταν μπατζανακηδες. Ψιλό μπερμπαντηδες στα νιάτα τους.
Ο ένας στα τελευταία του είχε άνοια αλλά όποτε ερχόταν ο άλλος θυμόταν μόνο τα παλιά και του τα έλεγε ενώ ήταν και η γυναίκα του μπροστά. Ο άλλος ήταν χήρος.
Οπότε ότι κάνει ο καθένας καλύτερα να μην το ξέρει ούτε ο ίδιος γιατί μπορεί να το θυμηθει όταν δεν πρέπει.
-
Και εγώ αυτό πιστεύω! Να που συμφωνούμε!
-
@criuser said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
@lap said in 2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;:
Τουλάχιστον έβγαλαν τα λεφτά τους;;;
Μπαγασάκο;;;
Όχι. Για αυτό πειράζω τους κλειδολαγνους και τους πρεστιζατους.
Νομίζεις ότι θα σου έρθουν καλές δουλειές γιατί θα εντυπωσιάσεις κάποιους αλλά είναι ουδέτερη η και αρνητική η επιρροή τελικά.
Η αλήθεια είναι ότι σου φέρνει πελατεία, αλλά είναι ανάλογου επιπέδου
Το πίστευε πολύ ο κολλητός μου, λογιστής στο επάγγελμα.
Με τα πρώτα χρήματα, πούλησε την μτχ BMW 3 coupe που είχε και πήρε καινούριο mercedes.
Η αλήθεια είναι ότι μάζεψε αρκετούς μεγάλους πελάτες, αλλά οι περισσότεροι ήταν κακοπληρωτες.
Ένα πρωί βρήκε την merc πάνω σε τακους,του έκλεψαν τις ζάντες
Μετά από λίγο την πούλησε και πήρε ένα b suv της stellantisΟι άνθρωποι που έχουν δημιουργήσει χρήμα, συνήθως κυκλοφορούν με σε τρίο diesel
Δεν θέλουν να φαίνεται ούτε έχουν ανάγκη να το δείχνουν.
2005-2015: ήταν τα καλύτερα αυτοκίνητα;