Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 851
    • 852
    • 853
    • 854
    • 855
    • 896
    • 897
    • 853 / 897
    Περί αυτοκίνησης
    160
    17928
    403747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol last edited by

      Youtube Video

      Αφιερωμενο στον μετοχο 🙂

      Στα 20 χιλιαρικα προ επιδοτησης θα ειχε ενδιαφερον, αλλα δεν νομιζω οτι θα βγει σε τετοια τιμη. Αν βγει κοντα στα 25, τοτε εχει ελπιδα μονο αν ισχυσει το σεναριο που ελεγε ο μετοχος για επιδοτηση μονο σε ευρωπαικα (που δεν το πιστευω).
      Το inster εχει πολυ καλυτερους χωρους και το δελφινι (οσο παραμενει στα 26) ειναι πολυ πιο πληρες αμαξι.

      C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • L
        lap last edited by

        Αυτός έχει βάλει την πρίζα στο αυτί του;;

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        georgekn 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • georgekn
          georgekn @lap last edited by

          @lap said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

          Αυτός έχει βάλει την πρίζα στο αυτί του;;

          Για να ακούσει πως φορτίζει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            criuser @dettol last edited by

            @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

            Αφιερωμενο στον μετοχο 🙂

            Στα 20 χιλιαρικα προ επιδοτησης θα ειχε ενδιαφερον, αλλα δεν νομιζω οτι θα βγει σε τετοια τιμη. Αν βγει κοντα στα 25, τοτε εχει ελπιδα μονο αν ισχυσει το σεναριο που ελεγε ο μετοχος για επιδοτηση μονο σε ευρωπαικα (που δεν το πιστευω).
            Το inster εχει πολυ καλυτερους χωρους και το δελφινι (οσο παραμενει στα 26) ειναι πολυ πιο πληρες αμαξι.

            Γράφει σήμερα το νιουζάουτο, ότι οι πωλήσεις των κινέζικων στην Ευρώπη είχαν μείωση πέρσι.

            https://www.newsauto.gr/news/peftoun-i-polisis-ton-kinezon-stin-evropi/

            Λογικό γιατί κάπου καταργήθηκαν οι επιδοτήσεις. Στην Γαλλία φέτος έπεσαν από 50-80 % οι επιδοτήσεις και απ΄ ότι φαίνεται θα κοπούν εντελώς, αφού πλέον τα μικρά ευρωπαϊκά βγαίνουν στις ίδιες τιμές με τα θερμικά.

            Αρα απομένει το θέμα των δασμών που ξεκίνησαν και θα συνεχίσουν.

            Τα μικρά Στελλάντις ηλεκτρικά, ξέρουμε ότι θα βγουν και με μικρότερη μπαταρία και τιμές κάτω από 20000 πρίν την όποια επιδότηση, αλλά και τα Ρενώ 4 και 5 που έρχονται, θα βρουν τρόπους να μονοπωλήσουν την αγορά στην Ευρώπη.

            Τώρα η Ελλάδα έχει μια λατρεία προς το Asian στις τσόντες, μάλλον και στα αμάξια.

            Από την άλλη μίλαγα χτες με τον συνεργάτη μας Μηχανολόγο Μηχανικό, που είναι συνομήλικος και ασχολείται με μελέτες διαχρονικά και νομοθεσίες, για κάποιο έργο και του έθεσα και το θέμα των φορτιστών στα σπίτια και των προδιαγραφών που απαιτούνται.

            Είπε σε γενικές γραμμές και όπως τα κατάλαβα εγώ στα γρήγορα, γιατί δεν είχαμε και άπειρο χρόνο, ότι παρ΄ ότι γνωρίζουμε το πρόβλημα με τις φωτιές στα ηλεκτρικά, δεν υπάρχει νομοθεσία και όλοι σφυρίζουν αδιάφορα, ότι πρέπει να γίνονται και διάφορα άλλα πράγματα. Οτι αν πάρεις με υποπίνακα καλώδιο για φορτιστή από τον μετρητή και μετά πάει το παροχικό προς το σπίτι, υπάρχει θέμα με τον ΔΕΔΔΗΕ, γιατί ο υποπίνακας είναι σε κοινόχρηστο χώρο και όχι ιδιωτικό όπως απαιτείται και διάφορα άλλα.

            Γενικά θα πρέπει κάποια στιγμή να μπουν προδιαγραφές, πριν γενικευθεί το μπάχαλο και αρχίσουν οι τσακωμοί ανάμεσα στους συνιδιοκτήτες και πάρουν τον λόγο οι νομικοί, οπότε θα χαθεί η λογική και δεν θα βρίσκεται άκρη.

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dimsabas last edited by

              Το Leapmotor πέφτει σε χρήματα που δε χρειάζεσαι καν την επιδότηση για να το αποκτήσεις.

              https://cartalk.gr/

              D 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dettol @dimsabas last edited by

                @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                Το Leapmotor πέφτει σε χρήματα που δε χρειάζεσαι καν την επιδότηση για να το αποκτήσεις.

                νομιζω καλυτερη απαντηση στον κρουζερ δεν θα μπορουσε να υπαρξει 🙂

                Οσο για την προτιμηση στα ασιατικα που αναφερει, ε ναι, ειναι λογικο οταν προσφερουν πληρη αμαξια ενω οι ευρωπαιοι μισα.

                C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • C
                  civil357 last edited by

                  Το μόνο περίεργο είναι γιατί επιλέγουν να φέρουν έκδοση με ηλιοροφή και λοιπά καλούδια και όχι να ρίξουν ακόμα πιο πολύ την τιμή.

                  Όπως και να έχει , πολύ μα πολύ καλή τιμή. Η έννοια του αυτοκινήτου πόλης σήμερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • C
                    criuser @dettol last edited by

                    @dettol said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                    Το Leapmotor πέφτει σε χρήματα που δε χρειάζεσαι καν την επιδότηση για να το αποκτήσεις.

                    νομιζω καλυτερη απαντηση στον κρουζερ δεν θα μπορουσε να υπαρξει 🙂

                    Οσο για την προτιμηση στα ασιατικα που αναφερει, ε ναι, ειναι λογικο οταν προσφερουν πληρη αμαξια ενω οι ευρωπαιοι μισα.

                    Στελλάντις είναι και αυτό. Η 15η μάρκα ΜΑΣ....😇 😀 😁

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimsabas last edited by

                      Αυτό είναι αξιοπερίεργο. Πάντα ήμαστε από τους φτωχότερους της Ευρώπης και πάντα έφερναν βαρυφορτωμένες εκδόσεις. Το ίδιο γίνεται και στο Dolphin. Ίσως γιατί ξέρουν ότι είμαστε της φιγούρας και τα σκάμε για το αυτοκίνητο.

                      https://cartalk.gr/

                      C L antonakis 3 Replies Last reply Reply Quote 2
                      • C
                        criuser @dimsabas last edited by

                        @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                        Αυτό είναι αξιοπερίεργο. Πάντα ήμαστε από τους φτωχότερους της Ευρώπης και πάντα έφερναν βαρυφορτωμένες εκδόσεις. Το ίδιο γίνεται και στο Dolphin. Ίσως γιατί ξέρουν ότι είμαστε της φιγούρας και τα σκάμε για το αυτοκίνητο.

                        Σωστά έτσι είναι.

                        Η χώρα του 316 και φέικ ξένον και λέντ...😁

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • L
                          lap @dimsabas last edited by

                          @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                          Αυτό είναι αξιοπερίεργο. Πάντα ήμαστε από τους φτωχότερους της Ευρώπης και πάντα έφερναν βαρυφορτωμένες εκδόσεις. Το ίδιο γίνεται και στο Dolphin. Ίσως γιατί ξέρουν ότι είμαστε της φιγούρας και τα σκάμε για το αυτοκίνητο.

                          Βαλκάνιοι

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • antonakis
                            antonakis @dimsabas last edited by

                            @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                            Αυτό είναι αξιοπερίεργο. Πάντα ήμαστε από τους φτωχότερους της Ευρώπης και πάντα έφερναν βαρυφορτωμένες εκδόσεις. Το ίδιο γίνεται και στο Dolphin. Ίσως γιατί ξέρουν ότι είμαστε της φιγούρας και τα σκάμε για το αυτοκίνητο.

                            Δεν είναι περίεργο.
                            Απλοποιεί κατά πολύ τα logistics, γιατί έχει μια έκδοση που πουλάει σε όλες τις αγορές (προφανώς είμαστε πολύ μικρό κομμάτι).
                            Επίσης, έχει λογικά μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους στις πλούσιες εκδόσεις.

                            Moments before detonation...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dimsabas last edited by

                              Το περίεργο είναι γιατί φέρνει μόνο την πλούσια, αντί για τη φτωχή. Δεν το λέω μόνο για το Τ03, αλλά και για το Dolphin.

                              https://cartalk.gr/

                              D antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol @dimsabas last edited by

                                @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                Το περίεργο είναι γιατί φέρνει μόνο την πλούσια, αντί για τη φτωχή. Δεν το λέω μόνο για το Τ03, αλλά και για το Dolphin.

                                και σε τιμη καλυτερη απο την υπολοιπη ευρωπη. Οταν βρεις το catch, σε παρακαλω να το μοιραστεις μαζι μας!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • antonakis
                                  antonakis @dimsabas last edited by

                                  @dimsabas said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                  Το περίεργο είναι γιατί φέρνει μόνο την πλούσια, αντί για τη φτωχή. Δεν το λέω μόνο για το Τ03, αλλά και για το Dolphin.

                                  Γιατί οι υπόλοιποι ευρωπαίοι αγοράζουν την πλούσια, είναι απλό.
                                  Συμφαίρει η πλούσια για όλους. Παρά custom έκδοση για την ψαροκώσταινα.

                                  Moments before detonation...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimsabas last edited by

                                    Οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι έχουν επιλογή από τις δύο εκδόσεις. Στη Βρετανία μάλιστα, πρώτα πήγε το μικρό Δελφίνι, με τους 95 ίππους, τη μικρή μπαταρία και τον λίγο εξοπλισμό. Και μετά από μήνες το "ελληνικό".

                                    https://cartalk.gr/

                                    mesastou 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • antonakis
                                      antonakis last edited by

                                      Ε τότε απλά είμαστε οι μακάκες.

                                      Moments before detonation...

                                      D 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dettol @antonakis last edited by

                                        @antonakis said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

                                        Ε τότε απλά είμαστε οι μακάκες.

                                        νομιζω οτι κατι δεν εχεις καταλαβει στα τελευταια ποστ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • T
                                          tgd last edited by

                                          Αν δεις τους χάρτες με τους φορτιστές, θα καταλάβεις γιατί φέρνουν μόνο την μεγάλη μπαταρία στην Ελλάδα. Για να μπορείς να πας και για μπάνιο το καλοκαίρι.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            dettol last edited by dettol

                                            This post is deleted!
                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 851
                                            • 852
                                            • 853
                                            • 854
                                            • 855
                                            • 896
                                            • 897
                                            • 853 / 897
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr