-
@criuser said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@criuser said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@criuser said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Τα 10 εμπορικότερα αυτοκίνητα της Ευρώπης το 2024
Dacia Sandero - 270.111 (+14.3%)
Renault Clio - 216.569 (+6.5%)
Volkswagen Golf - 216.549 (+17.5%)
Tesla Model Y - 210.484 (-17.5%)
Volkswagen T-Roc - 203.611 (-1.5%)
Peugeot 208 - 199.820 (+2.7%)
Volkswagen Tiguan - 195.297 (+12.1%)
Toyota Yaris Cross - 194.512 (+10.1%)
Skoda Octavia - 182.801 (+13.3%)
Toyota Yaris - 180.806 (+13.8%)https://www.carandmotor.gr/nea/ta-tria-best-seller-stin-eyropi-gia-2024-den-itan-suv
Βλέπω και στην Ευρώπη δεν κοιτάνε αν έχουν στροφόμετρα και οθόνες τα αμάξια...
Σαρώνουν οι οικονομικές λύσεις...
Ναι τα GOLF, T-ROC και Tiguan
.... απλώς εκεί έχουν άλλες προτεραιότητες....ο μέσος Γερμανός αλλάζει μοντέλο κάθε 5 χρόνια, όχι όπως εδώ που αγοράζουμε με προοπτική 10-15 χρόνια. Επίσης τα καύσιμα είναι σχετικά φθηνά και οδηγούν πολύ σε αυτοκινητόδρομο, οπότε δεν μονοπωλεί το ενδιαφέρον η Toyota.
Αλλά, επειδή είναι σύνολο Ευρώπης, βλέπουμε και φθηνά μικρά, που πουλάνε στην φτωχή περιφέρεια και ακριβά μεγαλύτερα που πουλάνε στον πλουσιότερο βορρά.
Λογικά το 2025 θα είναι και το νέο c3 στη δεκάδα.Η Γερμανία είναι η μεγαλύτερη σε πληθυσμό χώρα και κανονικά επειδή εκεί τα εταιρικά είναι αποκλειστικά γερμανικά, θα έπρεπε να είναι ψηλά, όπως ήταν παλιά που το γκόλφ ήταν διαχρονικά πρώτο.
Αλλά δεν είναι και δεν είναι πρώτα και τα άλλα γερμανικά...
Πόσο ψηλότερα;
3ο GOLF
5o T-ROC
7o Tiguan
9o Octavia
ΣΕ ΟΛΌΚΛΗΡΗ την ΕυρώπηΜια χρονιά που η Σιτροέν δεν είχε αμάξια, η Πεζώ άλλαξε το 3008/5008, η ντάτσια άλλαξε το ντάστερ.
Και πάλι με γερμανούς να είναι η μεγαλύτερη πληθυσμιακά χώρα.
Επίσης το θέμα με τα γκρουπ, vag, stellantis etc, είναι ότι σπάνε οι πωλήσεις σε πολλά μοντέλα πχ 208, corsa, c3, ενώ η Toyota έχει μόνο Yaris. Σπάνε οι πωλήσεις και ανεβαίνουν τα Toyota ψηλότερα στο podium
.
Πχ Ιανουάριο 2025 η stellantis είχε πολύ περισσότερες πωλήσεις από Toyota, αλλά.... -
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Πχ Ιανουάριο 2025 η stellantis είχε πολύ περισσότερες πωλήσεις από Toyota, αλλά....
Ναι αλλά η τογιότα ειναι 2 εταιρείες και η Στελλάντις 14!! Οπότε δεν μπορεί να γίνει σύγκριση σε επίπεδο ομίλων. Ναι οι 14 μάρκες της Στελάντις όλες μαζί πουλάνε περισσότερο από την Τογιότα, προφανώς. Εαν δεν πούλαγαν περισσότερο θα ήταν για κλείσιμο η Στελάντις!
-
@fanis75 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Πχ Ιανουάριο 2025 η stellantis είχε πολύ περισσότερες πωλήσεις από Toyota, αλλά....
Ναι αλλά η τογιότα ειναι 2 εταιρείες και η Στελλάντις 14!! Οπότε δεν μπορεί να γίνει σύγκριση σε επίπεδο ομίλων. Ναι οι 14 μάρκες της Στελάντις όλες μαζί πουλάνε περισσότερο από την Τογιότα, προφανώς. Εαν δεν πούλαγαν περισσότερο θα ήταν για κλείσιμο η Στελάντις!
Δεν παίζουν ρόλο τα εμπορικά σήματα, τα αυτοκίνητα είναι ίδια κατά βάση, όπως αναφέρεις και εσύ σε κάθε ευκαιρία. Άλλωστε σε παγκόσμιο επίπεδο η Toyota είναι πρώτη και σε επίπεδο ομίλων.
-
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Τα πράγματα μοιάζουν να είναι αρκετά διαφορετικά στην αγορά της Κύπρου
στην κορυφή της σχετικής λίστας ήταν το Kia Sportage με 857 πωλήσεις, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 90% σε σχέση με το 2023.
Όσο για την αυτοκινητοβιομηχανία που ανήλθε στην κορυφή, ήταν η Kia. Η νοτιοκορεάτικη μάρκα σημείωσε 1.846 πωλήσεις και άνοδο 57% συγκριτικά με το 2023, ξεπερνώντας κατά πολύ την Toyota, η οποία υποχώρησε κατά 11% στις 1.449 μονάδες συνολικά.
Πηγή: CarIndustryAnalysis
https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/kypros_poio_aytokinito_brethike_stin_koryfi_ton_poliseon_gia_to_2024-7839465/Oλα suv. Aπιστευτο!
-
O χρυσούς αιώνας της suvλας!
-
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Δεν παίζουν ρόλο τα εμπορικά σήματα, τα αυτοκίνητα είναι ίδια κατά βάση, όπως αναφέρεις και εσύ σε κάθε ευκαιρία. Άλλωστε σε παγκόσμιο επίπεδο η Toyota είναι πρώτη και σε επίπεδο ομίλων.
Τα εμπορικά σήματα έχουν σημασία στις πωλήσεις, γιατί ακόμα πολύς κόσμος αγοράζει με βάση την μάρκα/σήμα (αλλιώς δεν θα επεβίωναν όλες αυτες οι μάρκες) και επίσης αρκετοί δεν γνωρίζουν περί ομίλων και κοινών μερών. Για παράδειγμα ένας κουμπάρος μου που μετά από Ρενώ Σενίκ, δεν ήθελε πάλι Γαλλικό, ήθελε (έτσι μου ειπε...χαχα), ένα Γερμανικό αμάξι και έτσι πήρε Όπελ Γκραντλαντ - όταν του εξήγησα, έμεινε αποσβολωμένος!
-
@fanis75 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Δεν παίζουν ρόλο τα εμπορικά σήματα, τα αυτοκίνητα είναι ίδια κατά βάση, όπως αναφέρεις και εσύ σε κάθε ευκαιρία. Άλλωστε σε παγκόσμιο επίπεδο η Toyota είναι πρώτη και σε επίπεδο ομίλων.
Τα εμπορικά σήματα έχουν σημασία στις πωλήσεις, γιατί ακόμα πολύς κόσμος αγοράζει με βάση την μάρκα/σήμα (αλλιώς δεν θα επεβίωναν όλες αυτες οι μάρκες) και επίσης αρκετοί δεν γνωρίζουν περί ομίλων και κοινών μερών. Για παράδειγμα ένας κουμπάρος μου που μετά από Ρενώ Σενίκ, δεν ήθελε πάλι Γαλλικό, ήθελε (έτσι μου ειπε...χαχα), ένα Γερμανικό αμάξι και έτσι πήρε Όπελ Γκραντλαντ - όταν του εξήγησα, έμεινε αποσβολωμένος!
Όπελ, γερμανικό.... εγγύηση
. Πάλι καλά που δεν πήρε QQ
.
Αυτό που κάνει η stellantis κοστίζει παραπάνω από ένα rebadged clio, vitara-e etc. Είναι πιο κοντά σε customια, Ειδικά στο εσωτερικό, το καθένα έχει την ταυτότητα του. Αλλά αυτό έχει αυξημένο κόστος, παραγωγής , σχεδιασμού κτλ, ενώ η Toyota φέρνει ένα Yaris στην Ευρώπη και τέλος.
-
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Αυτό που κάνει η stellantis κοστίζει παραπάνω από ένα rebadged clio, vitara-e etc. Είναι πιο κοντά σε customια, Ειδικά στο εσωτερικό, το καθένα έχει την ταυτότητα του. Αλλά αυτό έχει αυξημένο κόστος, παραγωγής , σχεδιασμού κτλ, ενώ η Toyota φέρνει ένα Yaris στην Ευρώπη και τέλος.
Μα το ίδιο κάνει και η Τογιότα και μάλιστα σε πολύ πιο μεγάλο (και σοβαρό) βαθμό με τα Λέξους. Αλλάζουν όλο το εσωτερικό και πάνω από 30% των μηχανικών μερών και 80% του αμαξώματος.
-
@fanis75 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Αυτό που κάνει η stellantis κοστίζει παραπάνω από ένα rebadged clio, vitara-e etc. Είναι πιο κοντά σε customια, Ειδικά στο εσωτερικό, το καθένα έχει την ταυτότητα του. Αλλά αυτό έχει αυξημένο κόστος, παραγωγής , σχεδιασμού κτλ, ενώ η Toyota φέρνει ένα Yaris στην Ευρώπη και τέλος.
Μα το ίδιο κάνει και η Τογιότα και μάλιστα σε πολύ πιο μεγάλο (και σοβαρό) βαθμό με τα Λέξους. Αλλάζουν όλο το εσωτερικό και πάνω από 30% των μηχανικών μερών και 80% του αμαξώματος.
επίσης:
-
To multi brand marketing είναι ένας τρόπος να διατηρείς και να επαυξάνεις τις πωλήσεις σου σε ορισμένες χώρες ή και τμήματα της αγοράς, καθώς επίσης να τηρείς και τις εσωτερικές ισορροπίες και τις προσυμφωνίες που έχουν γίνει σε περιπτώσεις ομίλων-μωσαικών με διαφορετικές απαρχές και έδρες.
Προφανώς η Στελάντις, που είναι ένα ιταλοαμερικανογαλλοαγγλογερμανικό κράμα, με εργοστάσια σε ένα σκαζμό χώρες, διαφορετικά προφίλ, δυνατά και αδύνατα σημεία σε κάθε αγορά, έχει την ανάγκη να διαφοροποιηθεί, όσο μπορεί. Και ίσως αυτό θα γίνεται τώρα στην αρχή πιο έντονα, το βλέπω δύσκολο άλλωστε στο μέλλον, στα αυτοκίνητα μηδενικών ρύπων, με ενιαίες προδιαγραφές εκπομπών παντού, τους κινέζοι εντός των πυλών πλέον, να διατηρήσουν όλα αυτά τα σήματα στην μασχάλη τους. Δεν θα εκπλαγώ αν έχουμε συγχωνεύσεις και ομαδοποιήσεις. Τα σκήπρα στο συγκεκριμένο τομέα τα έχουν όμως οι κινέζοι, όπου ξεφυτρώνει το ένα εργοστάσιο ή μπραντ πίσω από το άλλο, και όλοι πιστεύουν (χωρίς να μπορούν να το αποδείξουν βέβαια), ότι το 2035 δεν θα υπάρχουν ούτε το 30% από δαύτους στην πιάτσα... -
@fanis75 said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
@a-d-p said in Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων:
Δεν παίζουν ρόλο τα εμπορικά σήματα, τα αυτοκίνητα είναι ίδια κατά βάση, όπως αναφέρεις και εσύ σε κάθε ευκαιρία. Άλλωστε σε παγκόσμιο επίπεδο η Toyota είναι πρώτη και σε επίπεδο ομίλων.
Τα εμπορικά σήματα έχουν σημασία στις πωλήσεις, γιατί ακόμα πολύς κόσμος αγοράζει με βάση την μάρκα/σήμα (αλλιώς δεν θα επεβίωναν όλες αυτες οι μάρκες) και επίσης αρκετοί δεν γνωρίζουν περί ομίλων και κοινών μερών. Για παράδειγμα ένας κουμπάρος μου που μετά από Ρενώ Σενίκ, δεν ήθελε πάλι Γαλλικό, ήθελε (έτσι μου ειπε...χαχα), ένα Γερμανικό αμάξι και έτσι πήρε Όπελ Γκραντλαντ - όταν του εξήγησα, έμεινε αποσβολωμένος!
Δουλεψε για χρονια ακριβως λογω οτι πολλοι αγοραστες δεν το ψαχνουν αλλα τωρα με τους κινεζους ειναι παρελθον. Οι κινεζοι εχουν το μοντελο της καθετοποιησης, μια μαρκα που κανει ολα μονη της και συμπιεζουν τις τιμες. Οι αλλοι θα κλεισουν.
-
-
απλες μονο οι αλβανοι με μερσεντες
-
Και οι νορβηγοί με τέζλα
-
-
Μόνο και μόνο ότι το Σαντέρο ήταν πρώτο σε πωλήσεις στην Ευρώπη κάνει αστείες τις συζητήσεις περί οθόνης και στροφόμετρου στο νέο C3 και Γκράντε Πάντα.
Ο κόσμος λοιπόν θέλει οικονομικά αμάξια. Τουλάχιστον στην λιανική. Στις εταιρικές πωλήσεις παίζουν διάφορες τοπικές απαλλαγές και φορολογίες που επηρεάζουν τις τοπικές αγορές.
-
Το σαντέρο έχει και στροφόμετρο ( ελπίζω δηλαδή , μην ξεφτιλιστώ κιόλας, δεν αναφέρει κάτι το σάϊτ , προφανώς το θεωρούν δεδομένο ....) και σίγουρα οθόνη , Σύστημα πολυμέσων Media Display με οθόνη 8” και Κατοπτρισμός κινητού τηλεφώνου με Android Auto & Apple CarPlay και Ψηφιακό ραδιόφωνο (DAB) παρακαλώ πολύ και 4 ηχεία , αντιγράφω από το σάϊτ της Dacia για το πιο φθηνό σαντέρο στα 16.870.
Τελικά έχει και στροφόμετρο ,χαζεύοντας στο car.
-
-
Εργαλείο.
Τι θες να πεις;
-
Γιατί το δικό μας σάιτ δεν τα έχει όλα...
Στατιστικά στοιχεία για πωλήσεις αυτοκινήτων