-
Οι μάρκες Omoda και Jaecoo που ξεφύτρωσαν 2022 και το 2023 αντίστοιχα από την Chery με ένα r, είναι η καινούργια αντιπροσωπεία με κινέζικες suvλες στη χώρα μας.
Σημειώνω την ύπαρξη και εργοστασίου εντός ΕΕ, στην Ισπανία συγκεκριμένα.*Πριν από λίγες ημέρες πραγματοποιήθηκε στην έδρα του Ομίλου Chery, στη Wuhu της Κίνας, η τελετή υπογραφής της σύμβασης διανομής των Omoda & Jaecoo στην ελληνική αγορά.
Λίγο πριν την υπογραφή της σύμβασης, ο επικεφαλής του ομίλου Emil Frey στην Ελλάδα Γιάννης Καλλίγερος είχε την ευκαιρία να γνωρίσει σε βάθος την τεχνολογία και την καινοτομία που χαρακτηρίζουν τα οχήματα της κινέζικης εταιρείας. Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου, παρακολούθησε από κοντά τη διαδικασία παραγωγής και συναρμολόγησης, ενώ είχε την αποκλειστική ευκαιρία να δοκιμάσει μελλοντικά μοντέλα σε ειδικά διαμορφωμένη πίστα. Η επίσκεψή του συνέπεσε με ένα εντυπωσιακό ζωντανό crash test στο ειδικό τμήμα δοκιμών της Chery, το οποίο ανέδειξε την έμφαση της εταιρείας στην ασφάλεια και την ποιότητα κατασκευής.
Αυτή τη στιγμή, η μάρκα έχει επιτύχει την είσοδό της σε 33 χώρες και περιοχές, ενώ οι συνολικές πωλήσεις για το 2024 ανέρχονται σε 248.605 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση 54% σε ετήσια βάση, με περισσότερους από 410.000 χρήστες παγκοσμίως. Στην ευρωπαϊκή αγορά μέσα σε μόλις ένα έτος, η μάρκα έχει ήδη παρουσία σε έξι χώρες, ενώ η στρατηγική επέκταση για το 2025 προβλέπει τη δραστηριοποίησή της σε ακόμη περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Επιπλέον, με ιδιόκτητο εργοστάσιο στην Ισπανία, η εταιρεία έχει καταστεί η πρώτη κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία με εργοστάσιο στην Ευρώπη.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ*
-
-
Ναι,οκ, το είδα και διάβασα και τα σχόλια από κάτω όπου έβγαιναν διάφοροι πρώην συντάκτες περιοδικού τύπου και έλεγαν ότι αυτό συνέβαινε πάντα και από τους παραδοσιακούς κατασκευαστές. Nothing to see here που λέμε.
-
Αν και στους θερμικούς κινητήρες τα κινεζικα δεν θα τα προτιμούσα, αν εχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές θα κλέψουν αρκετες πωλήσεις από τους Ευρωπαίους
τωρα για τα ηλεκτρικα μοντελα και τα plug in hybrid να δούμε τιμες πρώτα και κανα review και βλεπουμε. Φαινονται αξιολογα σε πρώτη ματια
-
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Αν και στους θερμικούς κινητήρες τα κινεζικα δεν θα τα προτιμούσα, αν εχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές θα κλέψουν αρκετες πωλήσεις από τους Ευρωπαίους
Δεν ξέρω τι έχουν κάνει, αλλά φαντάζομαι πολλοί "αντιγράφουν" ευρωπαϊκούς ή αγοράζουν πατέντες.
Σε κάθε περίπτωση θα δείξει. Για να δεις αντοχή θερμικού κινητήρα πρέπει να περάσει τα 100κ χλμ... μέχρι εκέι θεωρώ ότι οι περισσότεροι φτάνουν. -
Μερικά πράγματα βέβαια φαίνονται από την πρώτη μέρα. Π.χ. κατανάλωση, διοξείδια, στάθμη θορύβου, ποιότητα λειτουργίας, καμπύλες ροπής και ισχύος. Και κάποια άλλα τα πρώτα 2-3 χρονάκια, πχ συχνότητα σέρβις, κοστολόγια περιοδικής και έκτακτης συντήρησης, επάρκεοα ανταλλακτικών, οργάνωση συνεργείων.
-
Αυτά δεν τα κοιτάει όποιος αγοράζει με βάση την τιμή αγοράς.
Αν σε 5-10 χρόνια σκάνε μοτέρ και δε βρίσκεις ανταλλακτικά, ε εκεί πάει η μάρκα (αλλά τότε είναι αργά) -
@antonakis said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Αν και στους θερμικούς κινητήρες τα κινεζικα δεν θα τα προτιμούσα, αν εχουν πολύ ανταγωνιστικές τιμές θα κλέψουν αρκετες πωλήσεις από τους Ευρωπαίους
Δεν ξέρω τι έχουν κάνει, αλλά φαντάζομαι πολλοί "αντιγράφουν" ευρωπαϊκούς ή αγοράζουν πατέντες.
Σε κάθε περίπτωση θα δείξει. Για να δεις αντοχή θερμικού κινητήρα πρέπει να περάσει τα 100κ χλμ... μέχρι εκέι θεωρώ ότι οι περισσότεροι φτάνουν.Οπως και να εχει εγω προσωπικα δεν θα έπαιρνα ευκολα θερμικό αυτοκίνητο από κίνα.
Full Hybrid, plug in hybrid και ηλεκτρικο ναι θα επαιρνα. Σκετη βενζινη με τιποτα
-
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Full Hybrid, plug in hybrid και ηλεκτρικο ναι θα επαιρνα. Σκετη βενζινη με τιποτα
Στα δύο πρώτα το θερμικό μοτέρ πάλι το έχεις.
Ηλεκτρικά... έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα ανταλλακτικά made in china είναι. -
Τέλος, για κάποια πρέπει να περιμένεις δέκα και πλέον χρόνια, μακροζωία, συνέπεια κατασκευαστή και αντιπροσώπου, κάλυψη ανταλλακτικών σε μακρό χρόνο, ύπαρξη δευτερεύουσας υποστήριξης πχ ιμιτασιον ανταλλακτικά ή και μετάχειρα. Τότε βέβαια, μετά από 10-15 χρόνια δηλαδή, από 100 εργοστάσια στην Κίνα θα έχουν μείνει με εξαγορές και συγχωνεύσεις τα 10.
-
Δεν σχολιάσαμε το βασικότερο για εμένα, που ειναι η εισαγωγική: Η Emil Frey ειναι τεράστια και ειναι αυτή που αγόρασε την Mercedes-Benz Hellas! Δηλαδή ουσιαστικά στην Ελλάδα τα φέρνει η Mercedes Hellas!!!
-
Αυτό είναι καλό ή κακό;
-
@lap said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Αυτό είναι καλό ή κακό;
Δεν ξέρω, αλλά σίγουρα ειναι ενδιαφέρον!
-
@antonakis said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
@cirus said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Full Hybrid, plug in hybrid και ηλεκτρικο ναι θα επαιρνα. Σκετη βενζινη με τιποτα
Στα δύο πρώτα το θερμικό μοτέρ πάλι το έχεις.
Ηλεκτρικά... έτσι κι αλλιώς τα περισσότερα ανταλλακτικά made in china είναι.Ναι αλλά είναι δευτερευον . Το πρωτεύον είναι το ηλεκτρικό και εκεί δεν τους φοβάμαι .
-
-
Ti μαλακιες ειναι αυτες με τις κονσολες , ιδιωτικοτητα μεσα στ αμαξι ; να το χωρισει ως πανω .
Για να βαλεις χερι στην συνοδηγο πρεπει να εισαι ο τιραμολα . -
στα 60 θα ερθει εδω το φεβ, ειναι το τζέι 8 οχι το 7
-
Ρε συ δεν έχει νόημα το phev στα 60, καλύτερα θερμικό και την διαφορά στα καύσιμα για εκατοντάδες χιλιάδες χιλιομετρα
Αλλά ξέχασα εσύ θες και 500 άλογα.
-
αν οχι φεβ με 1500+μπαταριες, τοτε 2 λιτρα βενζινη και 100k+ απο τελη ταξινομισης
-
@fanis75 said in OMODA & JAECOO (CHERY) forum:
Δεν σχολιάσαμε το βασικότερο για εμένα, που ειναι η εισαγωγική: Η Emil Frey ειναι τεράστια και ειναι αυτή που αγόρασε την Mercedes-Benz Hellas! Δηλαδή ουσιαστικά στην Ελλάδα τα φέρνει η Mercedes Hellas!!!
Ακριβώς. Το Δελτίο Τύπου ήρθε από την υπεύθυνη της Μερκ.
OMODA & JAECOO (CHERY) forum