-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
Άστοχη παρατήρηση
Οι Ducati μέχρι πριν λίγα χρόνια είχαν πλαίσιο από νερό σωλήνες όπως κοροϊδευτικά λέγαμε εμείς οι γιαπωνεζοφιλο
Δε λέει κάτι αυτό...στις στροφές μην τον είδατε τον παναη -
@dimitrioskosmas said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
Άστοχη παρατήρηση
Οι Ducati μέχρι πριν λίγα χρόνια είχαν πλαίσιο από νερό σωλήνες όπως κοροϊδευτικά λέγαμε εμείς οι γιαπωνεζοφιλο
Δε λέει κάτι αυτό...στις στροφές μην τον είδατε τον παναηΚαμμια σχεση. Αν ισχυε οτι οι σωληνες ηταν οι καλυτερες γιατι τις εγκατελειψαν; Τωρα ρωταω τα προφανη.
-
Ευτυχως που δεν εχουμε ντουκατι και φερραρι. Κωλαμαξα.
-
Kαλυτερο ειναι το Νταστερ απο τις Φερραρι του 80
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
Την δεκαετία του 1980 η καλύτερη τεχνολογία που υπήρχε στα αυτοκίνητα δρόμου ήταν το χωροδικτύωμα. Μόνο πολύ ειδικές κατασκευές, όπως η F40, είχαν κάτι διαφορετικό. Τα απλά αυτοκίνητα είχαν ατσάλινο σασί ή ατσάλινο αυτοφερόμενο. Από τις αρχές της δεκαετία του 1990 οι «νορμάλ» Ferrari έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο και από τα τέλη του 1990 έχουν αλουμινένιο αυτοφερόμενο (όταν ακόμα και σήμερα οι Porsche έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο). Αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα, όχι τα υλικά, Το βάρος και η ακαμψία δηλαδή.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
Kαλυτερο ειναι το Νταστερ απο τις Φερραρι του 80
Μπήκα στη λογική να σου απαντήσω με ενα λεπτομερες απο πολλες αποψεις κειμενο μα το σβησα. Δεν έχει νόημα...
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
Την δεκαετία του 1980 η καλύτερη τεχνολογία που υπήρχε στα αυτοκίνητα δρόμου ήταν το χωροδικτύωμα. Μόνο πολύ ειδικές κατασκευές, όπως η F40, είχαν κάτι διαφορετικό. Τα απλά αυτοκίνητα είχαν ατσάλινο σασί ή ατσάλινο αυτοφερόμενο. Από τις αρχές της δεκαετία του 1990 οι «νορμάλ» Ferrari έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο και από τα τέλη του 1990 έχουν αλουμινένιο αυτοφερόμενο (όταν ακόμα και σήμερα οι Porsche έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο). Αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα, όχι τα υλικά, Το βάρος και η ακαμψία δηλαδή.
Το οτι τα εφτιαχναν με σωληνες ειναι γιατι αυτο μπορουσαν να δουλεψουν τοτε, οι περισσοτερες Ιταλικες εταιρειες βιοτεχνιες ηταν δεν ειχαν μεγαλες τσεπες. Επισης τωρα το καμπον θεωρειται τοπ και οι Πορσε εχουν μεγαλα τμηματα πια απο αλουμινιο αν και ο χαλυβας ειναι ποιο απλο να τον συντηρησεις αλλα βαρυτερος.
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
Την δεκαετία του 1980 η καλύτερη τεχνολογία που υπήρχε στα αυτοκίνητα δρόμου ήταν το χωροδικτύωμα. Μόνο πολύ ειδικές κατασκευές, όπως η F40, είχαν κάτι διαφορετικό. Τα απλά αυτοκίνητα είχαν ατσάλινο σασί ή ατσάλινο αυτοφερόμενο. Από τις αρχές της δεκαετία του 1990 οι «νορμάλ» Ferrari έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο και από τα τέλη του 1990 έχουν αλουμινένιο αυτοφερόμενο (όταν ακόμα και σήμερα οι Porsche έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο). Αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα, όχι τα υλικά, Το βάρος και η ακαμψία δηλαδή.
Το οτι τα εφτιαχναν με σωληνες ειναι γιατι αυτο μπορουσαν να δουλεψουν τοτε, οι περισσοτερες Ιταλικες εταιρειες βιοτεχνιες ηταν δεν ειχαν μεγαλες τσεπες. Επισης τωρα το καμπον θεωρειται τοπ και οι Πορσε εχουν μεγαλα τμηματα πια απο αλουμινιο αν και ο χαλυβας ειναι ποιο απλο να τον συντηρησεις αλλα βαρυτερος.
Τι λες μωρέ Άγη; Η Fiat είχε τότε αυτοφερόμενα. Η Ferrari της Fiat ήταν. Λες να μην μπορούσε να κάνει αυτοφερόμενο από χάλυβα; Η 911 είναι από χάλυβα φτιαγμένη, το 2025!!! Ξεκόλλα πια!
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@spi_duster said in BMW 1 Series F70 (2024):
Και πάλι είσαι πολύ τυχερός που οδηγησες αυτά.
εχουν φτιαξει εναν μυθο αλλα στην πραξη ειναι μετρια εως κακα αυτοκινητα με καποιες ωραιες γραμμες αμαξωματος, αν τα δεις απο μεσα ομως ειναι φρικη.
καλα αυτοκινητα ειναι τα M ΒΜW.
Πραγματικά δεν ξέρεις τι λες!!!
Έχω οδηγήσει Μ, καμία σχέση με Ferrari.
καταρρεει ο κοσμος σου.
Από αυτά που λες καταλαβαίνω ότι δεν έχεις μπει καν σε τέτοιες κατασκευές. Οπότε δεν καταρρέει τίποτα.
εχεις δεις πως ειναι φτιαγμενα; κατι σωληνες ειναι οπως στα μπαλκονια. (τα πριν το 1990)
Για ποιες Fεrrari μιλας; Του 1970; Έχεις δει τι σασι έχουν τα τελευταία 30 χρόνια;
του 80. Μετα εχουν αλουμινιο και χαλυβα οπως ολα τα αυτοκινητα εκτος απο μερικα που εχουν καρμπον οπως και πολλα αλλα αμαξια πχ το ι3 που κανει ενα κλασμα.
περα απο καποια εμφανιση και περιορισμενη παραγωγη (μεχρι τωρα γιατι μεγαλωνουν την παραγωγη τωρα) δεν εχουν τιποτα το ιδιαιτερο να δειξουν εννοω που να μην μπορουν να το κανουν και αλλοι.
Την δεκαετία του 1980 η καλύτερη τεχνολογία που υπήρχε στα αυτοκίνητα δρόμου ήταν το χωροδικτύωμα. Μόνο πολύ ειδικές κατασκευές, όπως η F40, είχαν κάτι διαφορετικό. Τα απλά αυτοκίνητα είχαν ατσάλινο σασί ή ατσάλινο αυτοφερόμενο. Από τις αρχές της δεκαετία του 1990 οι «νορμάλ» Ferrari έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο και από τα τέλη του 1990 έχουν αλουμινένιο αυτοφερόμενο (όταν ακόμα και σήμερα οι Porsche έχουν ατσάλινο αυτοφερόμενο). Αυτό που μετράει είναι το αποτέλεσμα, όχι τα υλικά, Το βάρος και η ακαμψία δηλαδή.
Το οτι τα εφτιαχναν με σωληνες ειναι γιατι αυτο μπορουσαν να δουλεψουν τοτε, οι περισσοτερες Ιταλικες εταιρειες βιοτεχνιες ηταν δεν ειχαν μεγαλες τσεπες. Επισης τωρα το καμπον θεωρειται τοπ και οι Πορσε εχουν μεγαλα τμηματα πια απο αλουμινιο αν και ο χαλυβας ειναι ποιο απλο να τον συντηρησεις αλλα βαρυτερος.
Τι λες μωρέ Άγη; Η Fiat είχε τότε αυτοφερόμενα. Η Ferrari της Fiat ήταν. Λες να μην μπορούσε να κάνει αυτοφερόμενο από χάλυβα; Η 911 είναι από χάλυβα χτιαγμήν, το 2025!!! Ξεκόλλα πια!
εσυ νομιζεις οτι εισαι μετοχος της Φερραρι, εγω για πλακα τα γραφω σιγα μην ασχολουμαι για τετοιες λεπτομερειες. Επισης ακομα και τα σημερινα Φερραρι δεν ειναι καλα φτιαγμενα μπορεις να το δεις σε διαφορα βιντεο με επισκευες πχ LNC Collision
-
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Το γνωστό συνεργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εχουν πολλα βιντεο στο ΥΤ που λενε ακριβως το αντιθετο πχ δες το M539 restorations αν γνωριζεις στοιχειωδη Αγγλικα που ανοιγει εναν κινητηρα απο Μαζερατι που ειναι ο ιδιος με αυτον στον 488. Eπισης το Μαζερατι δεν το θελει κανενας να το αγορασει γιατι καταρχας οι Ιταλοι δεν εχουν ουτε καν ανταλλακτικα για εναν κινητηρα που ακομα και σημερα ειναι σε παραγωγη.
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Παιδικός μπορεί να είναι ο κινητήρας, πάνω σε τι το στηρίζει να μάθουν και οι υπόλοιποι;
-
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εχουν πολλα βιντεο στο ΥΤ που λενε ακριβως το αντιθετο πχ δες το M539 restorations αν γνωριζεις στοιχειωδη Αγγλικα που ανοιγει εναν κινητηρα απο Μαζερατι που ειναι ο ιδιος με αυτον στον 488. Eπισης το Μαζερατι δεν το θελει κανενας να το αγορασει γιατι καταρχας οι Ιταλοι δεν εχουν ουτε καν ανταλλακτικα για εναν κινητηρα που ακομα και σημερα ειναι σε παραγωγη.
Καλά κρασιά. Ο κινητήρας της 488 είναι flat plane με ξηρό κάρτερ, ενώ των Maserati είναι cross plane με υγρό. Για να καταλάβεις δηλαδή ότι δεν έχεις ιδέα τι λες.
-
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Παιδικός μπορεί να είναι ο κινητήρας, πάνω σε τι το στηρίζει να μάθουν και οι υπόλοιποι;
Ο V12 της Ferrari είναι πολυπετάλουδος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο V12 της Mercedes είναι μονοπετάλουδος, με 3 ανά κύλινδρο και μονό εκκεντροφόρο (καλως ήρθε το 1970 δηλαδή...). Η κατεργασία των μετάλλων και το ζύγισμα είναι τέτοια που επιτρέπουν στον Ιταλικό να γυρνάει πάνω από τις 8000 ΣΑΛ (η τελευταία έκδοση 9500), ενώ ο Γερμανικός μετά βίας ξεπερνάει τις 6000. Για να μην μιλήσουμε για ισχύ...
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εννοείται, οι Ιταλαρες είναι γνωστοί για το overengineering τους , δεν μπορούν να αποδώσουν διαφορετικά, είναι ψώνια με το άθλημα, φουσκωμένα μυαλά από τα τόσα χρόνια παράδοσης, αργούν πολύ να φέρουν το αποτέλεσμα που θέλουν έχουν θέματα αξιοπιστίας τα οποία ως Ιταλαρες δεν τους ενδιαφέρουν αλλά μηχανολογικά το αποτέλεσμα θα μείνει στην Ιστορία, χαρακτηριστικά παραδείγματα οι Busso κινητήρες και οι περίτεχνες αναρτήσεις της ΑR παλιότερα.
Επίσης θυμισου πόσο καιρό τους πήρε να βγάλουν εκείνον τον 1.8 Tbi σύμφωνα με το ρεύμα της εποχής που επέβαλε το VAG. Δεν πήραν απλά ένα Turbo από το ράφι , το ρύθμισαν σε χαμηλή πίεση και το πέταξαν επάνω στον 1.8 που είχαν. Δηλαδή πρέπει να έφαγαν 2-3 χρονιά με μπινελικια και καντήλια μέχρι να κάτσουν κάτω να το σχεδιάσουν.
- Τι λέτε ρε αδερφαρες του μάρκετινγκ, εγώ που ο παππούς μου σχεδίαζε κινητήρες της Ferrari θα βάλω τούρμπο, πάρτε κανένα 15χρονο που υπερκιβυζει τίποτα σκουτερακια της Piaggio.
(Και στο τέλος έβγαλαν ένα εξαιρετικό σύνολο που είναι σε αίσθηση και απόδοση λες και οδηγείς βελούδινο τετραλιτρο τουρμποντιζελ οι θεουληδες. ) - (Προϊστάμενος οικονομικου μετά την κυκλοφορία της 159ΤBI) Ρε μάστορα το πήρα βόλτα χθες από Μιλάνο - Τορίνο και πίσω και γύρισα με λαμπάκι βενζίνης, μήπως χάνει καύσιμο από κάπου;
- Σάλτα και γαμισου ρε λογιστακο της φαπας.
Κάπως σαν τους κορυφαίους Γιαπωνέζους μηχανικούς χωρίς όμως το κέφι των Ιταλών αφού καραδοκεί το χαρακίρι και πρέπει να καταφεύγουν σε ψυχοφθορες διαδικασίες για την μεγιστοποίηση της αξιοπιστίας.
Οι Γερμανοί από την άλλη είναι τα μεγαλύτερα λαμόγια της υφηλίου, Πανέξυπνοι μαρκετιστες από πάντα με το κορυφαίο πακέτο σε απόδοση , γκάζια και τελικές στην Autobahn με στιβαρό πλαίσιο και αναρτήσεις, αυτό που θέλει εκείνη την στιγμή ο κόσμος με το καλύτερο περιτύλιγμα και το μέγιστο κέρδος για το μαγαζί τους.
Και για να μην αφήσουμε παραπονεμενους τους Γαλλαρες , όταν δεν κάνουν υπερωρίες τα μεγάλα πουλιά τους σε κάποιο υπέροχο γαλλικό αιδοίο , επιστρέφει το αίμα στο κεφάλι και ξεκινάνε να χτυπάνε οι ενδορφινες και η ντοπαμίνη δίνοντας τους έμπνευση για μεγάλες ιδέες που έχουν αφήσει ιστορία στην αυτοκίνηση.
- Τι λέτε ρε αδερφαρες του μάρκετινγκ, εγώ που ο παππούς μου σχεδίαζε κινητήρες της Ferrari θα βάλω τούρμπο, πάρτε κανένα 15χρονο που υπερκιβυζει τίποτα σκουτερακια της Piaggio.
-
@vagkirk said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εννοείται, οι Ιταλαρες είναι γνωστοί για το overengineering τους , δεν μπορούν να αποδώσουν διαφορετικά, είναι ψώνια με το άθλημα, φουσκωμένα μυαλά από τα τόσα χρόνια παράδοσης, αργούν πολύ να φέρουν το αποτέλεσμα που θέλουν έχουν θέματα αξιοπιστίας τα οποία ως Ιταλαρες δεν τους ενδιαφέρουν αλλά μηχανολογικά το αποτέλεσμα θα μείνει στην Ιστορία, χαρακτηριστικά παραδείγματα οι Busso κινητήρες και οι περίτεχνες αναρτήσεις της ΑR παλιότερα.
Επίσης θυμισου πόσο καιρό τους πήρε να βγάλουν εκείνον τον 1.8 Tbi σύμφωνα με το ρεύμα της εποχής που επέβαλε το VAG. Δεν πήραν απλά ένα Turbo από το ράφι , το ρύθμισαν σε χαμηλή πίεση και το πέταξαν επάνω στον 1.8 που είχαν. Δηλαδή πρέπει να έφαγαν 2-3 χρονιά με μπινελικια και καντήλια μέχρι να κάτσουν κάτω να το σχεδιάσουν.
- Τι λέτε ρε αδερφαρες του μάρκετινγκ, εγώ που ο παππούς μου σχεδίαζε κινητήρες της Ferrari θα βάλω τούρμπο, πάρτε κανένα 15χρονο που υπερκιβυζει τίποτα σκουτερακια της Piaggio.
(Και στο τέλος έβγαλαν ένα εξαιρετικό σύνολο που είναι σε αίσθηση και απόδοση λες και οδηγείς βελούδινο τετραλιτρο τουρμποντιζελ οι θεουληδες. ) - (Προϊστάμενος οικονομικου μετά την κυκλοφορία της 159ΤBI) Ρε μάστορα το πήρα βόλτα χθες από Μιλάνο - Τορίνο και πίσω και γύρισα με λαμπάκι βενζίνης, μήπως χάνει καύσιμο από κάπου;
- Σάλτα και γαμισου ρε λογιστακο της φαπας.
Κάπως σαν τους κορυφαίους Γιαπωνέζους μηχανικούς χωρίς όμως το κέφι των Ιταλών αφού καραδοκεί το χαρακίρι και πρέπει να καταφεύγουν σε ψυχοφθορες διαδικασίες για την μεγιστοποίηση της αξιοπιστίας.
Οι Γερμανοί από την άλλη είναι τα μεγαλύτερα λαμόγια της υφηλίου, Πανέξυπνοι μαρκετιστες από πάντα με το κορυφαίο πακέτο σε απόδοση , γκάζια και τελικές στην Autobahn με στιβαρό πλαίσιο και αναρτήσεις, αυτό που θέλει εκείνη την στιγμή ο κόσμος με το καλύτερο περιτύλιγμα και το μέγιστο κέρδος για το μαγαζί τους.
Και για να μην αφήσουμε παραπονεμενους τους Γαλλαρες , όταν δεν κάνουν υπερωρίες τα μεγάλα πουλιά τους σε κάποιο υπέροχο γαλλικό αιδοίο , επιστρέφει το αίμα στο κεφάλι και ξεκινάνε να χτυπάνε οι ενδορφινες και η ντοπαμίνη δίνοντας τους έμπνευση για μεγάλες ιδέες που έχουν αφήσει ιστορία στην αυτοκίνηση.
- Τι λέτε ρε αδερφαρες του μάρκετινγκ, εγώ που ο παππούς μου σχεδίαζε κινητήρες της Ferrari θα βάλω τούρμπο, πάρτε κανένα 15χρονο που υπερκιβυζει τίποτα σκουτερακια της Piaggio.
-
H φάση με τα υλικά κατασκευής ενός πλαισίου για αυτοκίνητα, όπως και με τόσα άλλα πράγματα, είναι πολυπαραγοντική. Κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις ΜΕ ΚΑΘΕ επιλογή που θα κάνεις, Δεν βγαίνει άκρη, όλα είναι ένας διαρκής συμβιβασμός.
Ο καταφρονεμένος χάλυβας έχει ακόμη πάρα πολλά να δώσει. Και να λάβουμε υπόψη ότι υπάρχουν χιλιάδες χάλυβες, το τελευταίο σταλσλούσελ (το 'κλειδί' του χάλυβα που είχα δει, ο άτλας των διάφορων τύπων χάλυβα σε κυκλοφορία) είχε περί τους 5.000, αυτό που είχα σε φωτοτυπία από την πανεπιστημιακή βιβλιοθήκη όταν σπούδαζα, που ήταν έκδοση των σέβεντις, είχε περίπου τους μισούς, δείχνει το μέγεθος της διαρκούς εξέλιξής του.
Επίσης κάτι άλλο, ο χάλυβας έχει διάφορες ποιότητες. Υπάρχουν χάλυβες με 4-5 φορές μεγαλύτερο όριο θραύσης από τον απλό κοινό χάλυβα, μπορεί και παραπάνω, δεν ισχύει το ίδιο με το αλουμίνιο.
Τέλος, παραθέτω μια ακτινογραφία του πλαισίου του Παναμέρα, για να δείξω το μιξ γκριλλ των υλικών που χρησιμοποιεί, το καθένα έχει το λόγο του. Π.χ. στα μπαρσπιέ βάζει φύλλο αλλουμινίου με διέλαση, στο καπώ βάζει επίσης φύλλο, εδώ πρεσσαριστό, και στη βάση της ανάρτησης χυτό αλουμίνιο. Ενώ στο κεντρικό πλαίσιο χάλυβα, είτε θερμής (για τα πιο περίπλοκα κομμάτια) είτε ψυχρής (για τα πιο απλά) κατεργασίας.
Και υπάρχουν και άλλα υλικά σε άλλες περιπτώσεις..
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@wantone said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Εχουν πολλα βιντεο στο ΥΤ που λενε ακριβως το αντιθετο πχ δες το M539 restorations αν γνωριζεις στοιχειωδη Αγγλικα που ανοιγει εναν κινητηρα απο Μαζερατι που ειναι ο ιδιος με αυτον στον 488. Eπισης το Μαζερατι δεν το θελει κανενας να το αγορασει γιατι καταρχας οι Ιταλοι δεν εχουν ουτε καν ανταλλακτικα για εναν κινητηρα που ακομα και σημερα ειναι σε παραγωγη.
Καλά κρασιά. Ο κινητήρας της 488 είναι flat plane με ξηρό κάρτερ, ενώ των Maserati είναι cross plane με υγρό. Για να καταλάβςεις δηλαδή ότι δεν έχεις ιδέα τι λες.
χαχα μιλαμε το ασχετο ποστ της ημερας, η μονο να διαφορα ειναι που αποθηκευει το λαδι, το αλλο ακριβως το ιδιο ειναι.
-
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
@super-t said in BMW 1 Series F70 (2024):
@realzeus said in BMW 1 Series F70 (2024):
Δεν ασχολείσαι με τέτοιες λεπτομέρειες (δηλαδή την αλήθεια) αλλά το να λες χαζομάρες θεωρείς ότι είναι δικαίωμα. Έχεις δει πως είναι φτιαγμένη μια Ferrari? Έχεις δει ανοιγμένο κινητήρα Ferrari ποτέ; Εγώ φταίω που ασχολούμαι...
ΥΓ: Τπ γνωστό συργείο supercars στην Θεσσαλονίκη είχε ανοιγμένο έναν V12 Ferrari και έναν V12 Mercedes. Ο μηχανικός (που κάνει σέρβις σε αγωνιστικά) μου έλεγε ότι είναι παιδικός ο Γερμανικός κινητήρας σε σχέση με τον Ιταλικό, 30 χρόνια πίσω!!!
Παιδικός μπορεί να είναι ο κινητήρας, πάνω σε τι το στηρίζει να μάθουν και οι υπόλοιποι;
Ο V12 της Ferrari είναι πολυπετάλουδος, με 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Ο V12 της Mercedes είναι μονοπετάλουδος, με 3 ανά κύλινδρο και μονό εκκεντροφόρο (καλως ήρθε το 1970 δηλαδή...). Η κατεργασία των μετάλλων και το ζύγισμα είναι τέτοια που επιτρέπουν στον Ιταλικό να γυρνάει πάνω από τις 8000 ΣΑΛ (η τελευταία έκδοση 9500), ενώ ο Γερμανικός μετά βίας ξεπερνάει τις 6000. Για να μην μιλήσουμε για ισχύ...
δεν λεει και τιποτα αυτο, αν θελει και η Μερσεντες σου κανει τετοια εκδοση. Κοιτα τον κινητηρα που ειχε το 635 στα μεσα της δεκαετιας του 80 που ηταν αγωνιστικος κινητηρας.
BMW 1 Series F70 (2024)