Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BYD forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BYD forum
    • 1
    • 2
    • 112
    • 113
    • 114
    • 115
    • 116
    • 142
    • 143
    • 114 / 143
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    115
    2841
    78109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dettol @spyrosk last edited by

      @spyrosk said in BYD forum:

      @dimsabas said in BYD forum:

      Εκεί που φόρτιζα στο Σείριο, ήταν ένας κύριος με Μ3 και Δελφίνι. Μου είπε ότι με το μικρό πήγε και ήρθε Λαμία χωρίς φόρτιση με 100 χλμ/ώρα. Προφανώς η μέτρηση από Σείριο. Δεν είναι άσχημα, αν σκεφτείς ότι εγώ με το Seal είχα πάει Σείριο-Λαμία κι έφαγα ακριβώς 50%. Αλλά με θέρμανση και 120.

      οσο οικονομικα κι αν ειναι τα ηλεκτρικά με 100ΚΜ στην εθνική κοιμασαι στο τιμόνι. Με τίποτα δεν θα αγοραζα ηλεκτρικό για να πηγαινω με 100. Χιλιες φορες να φορτισω.
      Επειδή ακομα οι μπαταρίες ειναι τραγικες και μεχρι να φτασει η αυτονομία τους τουλαχιστον τα 1000 κμ , ηλεκτρικό μόνο για πόλη , μικρό τυπου Yaris ως 2ο αμαξι
      To seal , το Atto το Tesla 3 και κάποια άλλα ειναι εκπληκτικα αλλά μεχρι ο Έλον ή οι κινεζοι βγαλουν μικρότερα και με σοβαρες μπαταρίες μοντελα , full hybrid η καλυτερη συνολικα επιλογη - για μενα παντα

      η αυτονομια τους δεν θα φτασει ποτε τα 1000χλμ, τουλαχιστον οχι για τα επομενα 10 χρονια (αν και υποπτευομαι οτι οντως δεν θα τα φτασει ποτε).
      Απο εκει και περα, ευτυχως υπαρχουν διαφορετικα αυτοκινητα με διαφορετικους κινητηρες για ολα τα γουστα και ο καθενας επιλεγει οτι του αρεσει και τον βολευει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lap last edited by

        Εάν καταφέρουν να προσφέρουν 200 kWh σε μπαταρία θα μπορέσουν. Σήμερα είμαστε στις 120kwh σε μεγάλα αυτοκίνητα.

        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

        A d P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • George 0
          George 0 last edited by

          Και εγώ υβριδικό έχω και συμφωνώ γενικά με το σχόλιο του φίλου αλλά όμως μου λείπει η τελείως ηλεκτρική μετάδοση και λειτουργία. Άλλη αίσθηση πολύ ανώτερη από αυτό που είναι η μεκ.

          We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

          D 1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • D
            dimsabas @George 0 last edited by dimsabas

            Λέτε για 1.000 χιλιόμετρα με 130 στο ταξίδι. Πόσα αυτοκίνητα ΣΉΜΕΡΑ το προσφέρουν αυτό; Κι από αυτά, πόσα από αυτά θα θέλατε πράγματι στο γκαράζ σας; Γιατί προσωπικά, Corsa 1.3D δε θα ήθελα ούτε να το φτύσω σε σχέση με ένα σούπερ ντούπερ ηλεκτρικό. Από πότε έγινε αυτό το σημείο καμπής της αυτοκίνησης;

            https://cartalk.gr/

            W 1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • George 0
              George 0 last edited by

              Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

              We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

              D ntinaras S W monman2 5 Replies Last reply Reply Quote 1
              • D
                dettol @George 0 last edited by

                @george-0 said in BYD forum:

                Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                γιατι δεν εχει καμμια σχεση η ιπποδυναμη των ηλεκτρικων με την αυτονομια τους. Ή ισως να εχει πολυ μικρη σχεση. Αν τα μικρης ιπποδυναμης ηλεκτρικα ειχαν μεγαλες αυτονομιες, τα PSA θα πηγαιναν 2000χλμ με μια φορτιση 😄 (σορρυ, ηταν πασα alley hoop, δεν μπορεσα να συγκρατηθω)

                George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • George 0
                  George 0 @dettol last edited by

                  @dettol said in BYD forum:

                  @george-0 said in BYD forum:

                  Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                  γιατι δεν εχει καμμια σχεση η ιπποδυναμη των ηλεκτρικων με την αυτονομια τους. Ή ισως να εχει πολυ μικρη σχεση. Αν τα μικρης ιπποδυναμης ηλεκτρικα ειχαν μεγαλες αυτονομιες, τα PSA θα πηγαιναν 2000χλμ με μια φορτιση 😄 (σορρυ, ηταν πασα alley hoop, δεν μπορεσα να συγκρατηθω)

                  Φίλε και εγώ και εσύ δεν έχουμε τις μηχανολογικές γνώσεις. 😶😶Θα ήθελα πάντως τη γνώμη και άλλων εάν έχει σχέση η ιπποδύναμη των ηλεκτροκινητήρων με την αυτονομία.

                  We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                  D 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dettol @George 0 last edited by

                    @george-0 said in BYD forum:

                    Φίλε και εγώ και εσύ δεν έχουμε τις μηχανολογικές γνώσεις. 😶😶

                    κλαιω, σβηνω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ntinaras
                      ntinaras @George 0 last edited by

                      @george-0 said in BYD forum:

                      Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                      Δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
                      Τα ηλεκτρικα εχουν μεγαλη ισχυ γιατι ειναι πρακτικα τσαμπα. Η διαφορα κοστους μεταξυ ηλεκτροκινητηρων ειναι αστεια, ειδικα σε σχεση με το ποσο κοστιζει ενας δυνατος κεκ σε σχεση με το χρεπι 1000ρι.

                      George 0 1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • George 0
                        George 0 @ntinaras last edited by

                        @ntinaras said in BYD forum:

                        @george-0 said in BYD forum:

                        Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                        Δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
                        Τα ηλεκτρικα εχουν μεγαλη ισχυ γιατι ειναι πρακτικα τσαμπα. Η διαφορα κοστους μεταξυ ηλεκτροκινητηρων ειναι αστεια, ειδικα σε σχεση με το ποσο κοστιζει ενας δυνατος κεκ σε σχεση με το χρεπι 1000ρι.

                        Εύστοχη η παρατήρηση αλλά η επιλογή να γίνει ένας κεκ με μεγάλη ιπποδύναμη δεν εξαντλεί την μπαταρία γρηγορότερα;

                        We declare our right on this earth to be a human being, to be respected as a human being, to be given the rights of a human being in this society, on this earth, in this day

                        ntinaras 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ntinaras
                          ntinaras @George 0 last edited by

                          @george-0 said in BYD forum:

                          @ntinaras said in BYD forum:

                          @george-0 said in BYD forum:

                          Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                          Δεν εχει σχεση το ενα με το αλλο.
                          Τα ηλεκτρικα εχουν μεγαλη ισχυ γιατι ειναι πρακτικα τσαμπα. Η διαφορα κοστους μεταξυ ηλεκτροκινητηρων ειναι αστεια, ειδικα σε σχεση με το ποσο κοστιζει ενας δυνατος κεκ σε σχεση με το χρεπι 1000ρι.

                          Εύστοχη η παρατήρηση αλλά η επιλογή να γίνει ένας κεκ με μεγάλη ιπποδύναμη δεν εξαντλεί την μπαταρία γρηγορότερα;

                          Για υβριδικα μιλας?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ataim
                            ataim last edited by

                            With great power comes great responsibility.
                            Άσχετο αλλά καλό.

                            Ένας μικρός σε ιπποδύναμη ηλεκτροκινητήρας δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη οικονομία. Για παράδειγμα το dual motor model 3 είναι αντίστοιχα οικονομικό με το rwd model 3 με έναν κινητήρα λιγότερο, επίσης το model s είναι αρκετά οικονομικότερο στις υψηλές ταχύτητες από το model 3. Τα ίδια ισχύουν και για το seal. Ίσως τελικά ο μικρότερος ηλεκτροκινητήρας να μην αξίζει τον κόπο.

                            W 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              super-t @George 0 last edited by

                              @george-0 said in BYD forum:

                              Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                              Σε περιορίζουν οι διαστάσεις της μπαταρίας περισσότερο από ότι σου αυξάνει την κατανάλωση ο μεγαλύτερος κινητήρας (σε ισχύ)

                              Επίσης επειδή η μπαταρία είναι από τα πιο ακριβά μέρη του ηλεκτρικού είναι και θέμα παρουσίασης, μα καλά ηλεκτρικό των xxx χιλιάδων ευρώ με μόνο 150 άλογα ηλεκτροκινητήρα; (αντίστοιχο του, καλά τόσα λεφτά για 2λιτρο Μάζντα με 122 άλογα;)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • D
                                dettol last edited by dettol

                                Νομίζω ότι η ιπποδύναμη ως μέτρο δεν έχει ιδιαίτερο νόημα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Στην τελική, η ιπποδύναμη είναι ενας τρόπος να συγκρίνουμε επιδόσεις εις. Ε ας συγκρίνουμε απευθείας 0-100 (ή κάποιο άλλο αντίστοιχο ουσιώδες μέγεθος) και τελειώσαμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ntinaras
                                  ntinaras last edited by

                                  Η ιπποδυναμη στα ηλεκτρικα ειναι μεγαλη επειδη ειναι σχεδον τσαμπα.
                                  ΤΑ υπολοιπα ειναι που πρεπει να ασχοληθουμε τωρα.
                                  Μπαταρια, ταχυτητα φορτισης, και να γινουν λιγο πιο ελαφρια σιγα σιγα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • W
                                    wantone @dimsabas last edited by

                                    @dimsabas said in BYD forum:

                                    Λέτε για 1.000 χιλιόμετρα με 130 στο ταξίδι. Πόσα αυτοκίνητα ΣΉΜΕΡΑ το προσφέρουν αυτό; Κι από αυτά, πόσα από αυτά θα θέλατε πράγματι στο γκαράζ σας; Γιατί προσωπικά, Corsa 1.3D δε θα ήθελα ούτε να το φτύσω σε σχέση με ένα σούπερ ντούπερ ηλεκτρικό; Από πότε έγινε αυτό το σημείο καμπής της αυτοκίνησης;

                                    Mercedes C300 βενζινη φτανει τα 800+ χμ με ενα λιγο μεγαλυτερο τεποζιτο θα εφθανε χαλαρα τα 1000, με σουπερ πολυτελεια και την τελευταια τεχνολογια.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wantone @George 0 last edited by

                                      @george-0 said in BYD forum:

                                      Εμένα η ένσταση μου είναι γιατί να δίνεις 300 άλογα και 500 χλμ αυτονομία (Tesla) και όχι 150 ιπποδύναμη και 750 χλμ απόσταση.

                                      ειναι θεμα αεροδυναμικης επισης αν ειχε κιβωτιο σχεσεων θα εφτανε παραπανω χμ, οταν ανεβαζεις ταχυτητα στο Τεσλα πχ 150 χμω ο ηλεκτροκινητηρας γυριζει ποιο γρηγορα προφανως αρα αυξανουν και οι τριβες και οι απωλειες απο υπερθερμανση.

                                      επισης στο regenation σε τετοιες ταχυτητες εκει να δεις υπερθερμανση αμεσως βγαινει οφφ η μπαταρια.

                                      και τα φρενα σαπια.

                                      δηλ για τετοια αποδοση που θελεις να υπερνικησεις τις αεροδυναμικες αντιστασεις και τις τριβες θα πρεπει να τραβηξεις πολυ ρευμα απο την μπαταρια αρα μειωνεται κατακορυφα η αυτονομια.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wantone @ataim last edited by

                                        @ataim said in BYD forum:

                                        With great power comes great responsibility.
                                        Άσχετο αλλά καλό.

                                        Ένας μικρός σε ιπποδύναμη ηλεκτροκινητήρας δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη οικονομία. Για παράδειγμα το dual motor model 3 είναι αντίστοιχα οικονομικό με το rwd model 3 με έναν κινητήρα λιγότερο, επίσης το model s είναι αρκετά οικονομικότερο στις υψηλές ταχύτητες από το model 3. Τα ίδια ισχύουν και για το seal. Ίσως τελικά ο μικρότερος ηλεκτροκινητήρας να μην αξίζει τον κόπο.

                                        το rwd model 3 εχει μπαταριες LFP που ειναι βαρυτερες απο αυτες που εχει το dual motor. Επισης σε ταξιδι στο dual motor μονο ο ενας κινητηρας δουλευει εκτος και ζητησεις να κανεις καμια δυνατη επιταχυνση. Αρα εχεις 2 αμαξια με σχεδον το ιδιο βαρος και ιδια αεροδυναμικη αρα σχεδον την ιδια καταναλωση εχουν.

                                        ataim 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ataim
                                          ataim @wantone last edited by

                                          @wantone said in BYD forum:

                                          @ataim said in BYD forum:

                                          With great power comes great responsibility.
                                          Άσχετο αλλά καλό.

                                          Ένας μικρός σε ιπποδύναμη ηλεκτροκινητήρας δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη οικονομία. Για παράδειγμα το dual motor model 3 είναι αντίστοιχα οικονομικό με το rwd model 3 με έναν κινητήρα λιγότερο, επίσης το model s είναι αρκετά οικονομικότερο στις υψηλές ταχύτητες από το model 3. Τα ίδια ισχύουν και για το seal. Ίσως τελικά ο μικρότερος ηλεκτροκινητήρας να μην αξίζει τον κόπο.

                                          το rwd model 3 εχει μπαταριες LFP που ειναι βαρυτερες απο αυτες που εχει το dual motor. Επισης σε ταξιδι στο dual motor μονο ο ενας κινητηρας δουλευει εκτος και ζητησεις να κανεις καμια δυνατη επιταχυνση. Αρα εχεις 2 αμαξια με σχεδον το ιδιο βαρος και ιδια αεροδυναμικη αρα σχεδον την ιδια καταναλωση εχουν.

                                          Στο long range rwd αναφέρομαι που είναι ακριβώς το ίδιο με το dual motor χωρίς τον μπροστινό κινητήρα, οι καταναλώσεις τους είναι αντίστοιχες με αρκετή διάφορα σε kw και nm.

                                          W 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone @ataim last edited by

                                            @ataim said in BYD forum:

                                            @wantone said in BYD forum:

                                            @ataim said in BYD forum:

                                            With great power comes great responsibility.
                                            Άσχετο αλλά καλό.

                                            Ένας μικρός σε ιπποδύναμη ηλεκτροκινητήρας δεν σημαίνει απαραίτητα καλύτερη οικονομία. Για παράδειγμα το dual motor model 3 είναι αντίστοιχα οικονομικό με το rwd model 3 με έναν κινητήρα λιγότερο, επίσης το model s είναι αρκετά οικονομικότερο στις υψηλές ταχύτητες από το model 3. Τα ίδια ισχύουν και για το seal. Ίσως τελικά ο μικρότερος ηλεκτροκινητήρας να μην αξίζει τον κόπο.

                                            το rwd model 3 εχει μπαταριες LFP που ειναι βαρυτερες απο αυτες που εχει το dual motor. Επισης σε ταξιδι στο dual motor μονο ο ενας κινητηρας δουλευει εκτος και ζητησεις να κανεις καμια δυνατη επιταχυνση. Αρα εχεις 2 αμαξια με σχεδον το ιδιο βαρος και ιδια αεροδυναμικη αρα σχεδον την ιδια καταναλωση εχουν.

                                            Στο long range rwd αναφέρομαι που είναι ακριβώς το ίδιο με το dual motor χωρίς τον μπροστινό κινητήρα, οι καταναλώσεις τους είναι αντίστοιχες με αρκετή διάφορα σε kw και nm.

                                            αφου και το 4κινητο με 1 κινητηρα πηγαινει λογικο δεν ειναι αν εχουν το ιδιο σχεδον βαρος; νομιζω ειναι λιγο ποιο φθηνο αφου βγαζεις εναν κινητηρα και τα αντιστοιχα συστηματα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 112
                                            • 113
                                            • 114
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 142
                                            • 143
                                            • 114 / 143
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr