Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!
    • 1
    • 2
    • 67
    • 68
    • 69
    • 70
    • 71
    • 72
    • 73
    • 69 / 73
    Περί αυτοκίνησης
    89
    1459
    70330
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Ο Ταβάρες είχε μεγάλες γκρίνιες εδώ και χρόνια, αλλά το συμβόλαιο του πήγαινε μέχρι αρχές του 26.

      Θέλαμε να τον φύγουμε, αλλά έπρεπε να βρεθεί μια ευκαιρία καλή και αυτή ήταν οι χαμηλές πωλήσεις στην Β. Αμερική των Τζίπ και λοιπών.

      Στην Ευρώπη είχε κατηγορηθεί δίκαια ότι είχε μπλέξει λίγο τα μπούτια του με τις μάρκες κυρίως γιατί αρχικά είχε βάλει στο μάτι την Σιτροέν, οπότε εμάς δεν θα μας λείψει καθόλου.

      Από την άλλη όλο αυτό επιβεβαιώνει την άποψη που έχω, για τις μεγάλες επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν ανίκανους καριερίστες που δεν έχουν προσωπικό κόστος. Το είδαμε και με τον αντίστοιχο της Αουντι και της Βάγκ...

      Και εκεί πήρε τα φράγκα πήρε και το ντίζελγκειτ στην πλάτη του και έφυγε.

      Εδώ ο δικός μας, έκανε πισωγυρίσματα.

      Βέβαια τελικά τους τελευταίους μήνες τον είχαν υπό επιτήρηση και προθεσμία, απόδειξη η μεγάλη αλλαγή που έγινε στα 3 και 3 αιρκρος, που αρχικά ήθελε να φέρει τα ινδικά στην Ευρώπη, για να βγει φτηνότερος από την Ντάτσια. Ενώ είχε υπονοήσει μέχρι και κλείσιμο της Σιτροέν κάποια στιγμή πριν 2 χρόνια, αλλά οι σφαλιάρες που έφαγε του ίσιωσαν τον σβέρκο.

      Συνεχίζω λοιπόν να είμαι υπέρ της άμεσης συμμετοχής στην διοίκηση των εταιρειών των επιχειρηματιών και πλέον να δούμε το νέο συμβούλιο υπό τον πρόεδρο, ποιον θα βάλει επικεφαλής.

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      A 1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • A
        antonmone @criuser last edited by

        @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

        Ο Ταβάρες είχε μεγάλες γκρίνιες εδώ και χρόνια, αλλά το συμβόλαιο του πήγαινε μέχρι αρχές του 26.

        Θέλαμε να τον φύγουμε, αλλά έπρεπε να βρεθεί μια ευκαιρία καλή και αυτή ήταν οι χαμηλές πωλήσεις στην Β. Αμερική των Τζίπ και λοιπών.

        Στην Ευρώπη είχε κατηγορηθεί δίκαια ότι είχε μπλέξει λίγο τα μπούτια του με τις μάρκες κυρίως γιατί αρχικά είχε βάλει στο μάτι την Σιτροέν, οπότε εμάς δεν θα μας λείψει καθόλου.

        Από την άλλη όλο αυτό επιβεβαιώνει την άποψη που έχω, για τις μεγάλες επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν ανίκανους καριερίστες που δεν έχουν προσωπικό κόστος. Το είδαμε και με τον αντίστοιχο της Αουντι και της Βάγκ...

        Και εκεί πήρε τα φράγκα πήρε και το ντίζελγκειτ στην πλάτη του και έφυγε.

        Εδώ ο δικός μας, έκανε πισωγυρίσματα.

        Βέβαια τελικά τους τελευταίους μήνες τον είχαν υπό επιτήρηση και προθεσμία, απόδειξη η μεγάλη αλλαγή που έγινε στα 3 και 3 αιρκρος, που αρχικά ήθελε να φέρει τα ινδικά στην Ευρώπη, για να βγει φτηνότερος από την Ντάτσια. Ενώ είχε υπονοήσει μέχρι και κλείσιμο της Σιτροέν κάποια στιγμή πριν 2 χρόνια, αλλά οι σφαλιάρες που έφαγε του ίσιωσαν τον σβέρκο.

        Συνεχίζω λοιπόν να είμαι υπέρ της άμεσης συμμετοχής στην διοίκηση των εταιρειών των επιχειρηματιών και πλέον να δούμε το νέο συμβούλιο υπό τον πρόεδρο, ποιον θα βάλει επικεφαλής.

        Θα πας η σε πειράζουν τα αεροπλάνα;
        Αποδεξου την πρόταση,να έχουμε inside man.
        Ζητά αντιπαροχή την DS !

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • L
          lap last edited by

          Έτσι, εάν δεν είναι από μέσα ο κάθε προεδρος, αν δεν έχει φάει ψωμάκι από την εταιρία και δεν έχει αφιερώσει δεκαετίες σε αυτήν δεν την πονά.

          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • W
            wantone last edited by

            Whoever takes over the top job faces a daunting task, with dealers and industry experts saying the sprawling group of 14 brands including Jeep, Fiat, Ram, Maserati and Opel has priced itself out of the market in the U.S. and Europe alike.

            να και το μαργαριταρι απο το Reuters: priced out για οποιον δεν καταλαβαινει τον ορο στα αγγλικα σημαίνει οτι τα προιοντα ειναι πολυ ποιο ακριβα απο των ανταγωνιστων αρα δεν βρισκουν πελατες.

            https://www.reuters.com/business/autos-transportation/stellantis-seen-falling-3-6-after-ceo-tavares-resigns-2024-12-02/
            Αυτο που ελεγα οποτε η Στελλαντις ανακοινων ενα νεο μοντελλο συνηθως ειναι 10 χιλ πανω απο την τιμη που θα μπορουσε να πωλησει, αλλα ερχονταν ο criuser και ο Διας να υποστηριζουν οτι μια χαρα τιμη εχει.

            C 1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              lap last edited by lap

              Πιο όχι ποιο!

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                criuser @wantone last edited by

                @wantone said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                Whoever takes over the top job faces a daunting task, with dealers and industry experts saying the sprawling group of 14 brands including Jeep, Fiat, Ram, Maserati and Opel has priced itself out of the market in the U.S. and Europe alike.

                να και το μαργαριταρι απο το Reuters: priced out για οποιον δεν καταλαβαινει τον ορο στα αγγλικα σημαίνει οτι τα προιοντα ειναι πολυ ποιο ακριβα απο των ανταγωνιστων αρα δεν βρισκουν πελατες.

                https://www.reuters.com/business/autos-transportation/stellantis-seen-falling-3-6-after-ceo-tavares-resigns-2024-12-02/
                Αυτο που ελεγα οποτε η Στελλαντις ανακοινων ενα νεο μοντελλο συνηθως ειναι 10 χιλ πανω απο την τιμη που θα μπορουσε να πωλησει, αλλα ερχονταν ο criuser και ο Διας να υποστηριζουν οτι μια χαρα τιμη εχει.

                To πρόβλημα αφορά την αμερικανική αγορά και τις εκεί μάρκες κυρίως την Ραμ και δευτερευόντως κάποια μεγάλα μοντέλα της Τζίπ.

                Από την άλλη στα διάφορα φόρουμ της σιτροέν ανά τον κόσμο, άνοιξαν σαμπάνιες που έφυγε, γιατί δεν την πήγαινε καθόλου την σιτροέν και βέβαια και οι σιτροενάκηδες δεν τον πήγαιναν καθόλου.

                Δεν είχε και καλές σχέσεις με τους αντιπροσώπους στην Αμερική, ούτε με τα συνδικάτα, οπότε όταν δεν πάει καλά η ομάδα αλλάζει ο προπονητής.

                Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator @criuser last edited by

                  @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                  Δεν είχε και καλές σχέσεις με τους αντιπροσώπους στην Αμερική, ούτε με τα συνδικάτα, οπότε όταν δεν πάει καλά η ομάδα αλλάζει ο προπονητής.

                  Ό,τι προπονητή και να φέρουν, όταν έχουν κουτσούς παίκτες, δεν πρόκειται να σκοράρουν.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  C 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    criuser @fanis75 last edited by

                    @fanis75 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                    Δεν είχε και καλές σχέσεις με τους αντιπροσώπους στην Αμερική, ούτε με τα συνδικάτα, οπότε όταν δεν πάει καλά η ομάδα αλλάζει ο προπονητής.

                    Ό,τι προπονητή και να φέρουν, όταν έχουν κουτσούς παίκτες, δεν πρόκειται να σκοράρουν.

                    Οι παίκτες είναι οι καλύτεροι, αυτός είχε δείξει την προσωπική του βλαχιά και το έπαιζε φίρμα, ενώ έδινε τεράστιο μισθό στον εαυτό του...

                    Οπως έχω ξαναπεί, είναι μεγάλο πρόβλημα οι τεράστιοι μισθοί σε ανεύθυνους καραγκιόζηδες, οι οποίοι ρισκάρουν υπερβολικά, γιατί δεν έχουν ίδια ζημία...

                    Κανονικά θα έπρεπε ο μισθός τους να είναι 70-80 % σε μετοχές και το 20 % σε χρήματα.

                    Και εννοείται τις μετοχές θα πρέπει να τις κρατάει 5 χρόνια τουλάχιστον.

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    fanis75 1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • fanis75
                      fanis75 moderator @criuser last edited by

                      @criuser said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                      Οι παίκτες είναι οι καλύτεροι, αυτός είχε δείξει την προσωπική του βλαχιά και το έπαιζε φίρμα, ενώ έδινε τεράστιο μισθό στον εαυτό του...

                      Οπως έχω ξαναπεί, είναι μεγάλο πρόβλημα οι τεράστιοι μισθοί σε ανεύθυνους καραγκιόζηδες, οι οποίοι ρισκάρουν υπερβολικά, γιατί δεν έχουν ίδια ζημία...

                      Κανονικά θα έπρεπε ο μισθός τους να είναι 70-80 % σε μετοχές και το 20 % σε χρήματα.

                      Και εννοείται τις μετοχές θα πρέπει να τις κρατάει 5 χρόνια τουλάχιστον.

                      Οι παίκτες ειναι οι χειρότεροι θες να πεις.

                      Για τον μισθό συμφωνώ, έτσι κάνουν οι μεγάλες εταιρίες. Και εκεί που εργαζομουν ο Τσέος είχε μισό μύριο μισθό και άλλα 7 μύρια σε μετοχές και συμμετοχή στα κέρδη.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • C
                        criuser last edited by

                        Ο πόντος είναι για τον τσέο και μόνο...😊

                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • L
                          lap last edited by lap

                          44a4c5ad-cf49-4760-80e5-2f70859b4370-image.jpeg https://designyoutrust.com/wp-content/uploads/2022/05/7-17.jpg

                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            accentwizard last edited by accentwizard

                            https://www.protothema.gr/world/article/1579310/honda-kai-nissan-anakoinosan-pos-sughoneuodai-mega-deal-stin-autokinitoviomihania/
                            Αν εχει ανοιξει αλλου συζητηση σχετικα με το θεμα,ας διαγραφει

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • georgekn
                              georgekn last edited by georgekn

                              https://www.anagnostis.org/2025/01/02/komikotragiki-skini-stin-patra-tragoudistis-gyrnouse-vinteo-klip-anamesa-sta-mnimata/

                              Αυτή η χώρα δεν σταματάει να μας εκπλήσσει κάθε μέρα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • zithos
                                zithos last edited by

                                Τα πλυντήρια αυτοκινήτων τι τιμές έχουν και γιατί σε περιοχές με μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση οι ιδιοκτήτες το παίζουν τσαμπουκά στους πελάτες σαν να θέλουν να τους διώξουν?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tgd last edited by

                                  Γιατί χρησιμοποιούν το πλυντήριο για πάρκινγκ.

                                  zithos 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • zithos
                                    zithos @tgd last edited by

                                    @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                    Γιατί χρησιμοποιούν το πλυντήριο για πάρκινγκ.

                                    Το παράνομο πάρκινγκ είναι άλλη περίπτωση υπάρχει και η τροχαία για αυτό να τους πάρει τις πινακίδες, λέμε δεν θέλουν πελάτες τους διώχνουν.

                                    alexandros-k antonakis 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @zithos last edited by

                                      @zithos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                      Γιατί χρησιμοποιούν το πλυντήριο για πάρκινγκ.

                                      Το παράνομο πάρκινγκ είναι άλλη περίπτωση υπάρχει και η τροχαία για αυτό να τους πάρει τις πινακίδες, λέμε δεν θέλουν πελάτες τους διώχνουν.

                                      Μεσα στην αυλη του πλυντηριου δεν μπορει να κοψει κληση η τροχαια

                                      zithos 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • zithos
                                        zithos @alexandros-k last edited by

                                        @alexandros-k said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        @zithos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        Γιατί χρησιμοποιούν το πλυντήριο για πάρκινγκ.

                                        Το παράνομο πάρκινγκ είναι άλλη περίπτωση υπάρχει και η τροχαία για αυτό να τους πάρει τις πινακίδες, λέμε δεν θέλουν πελάτες τους διώχνουν.

                                        Μεσα στην αυλη του πλυντηριου δεν μπορει να κοψει κληση η τροχαια

                                        Κανένα πλυντήριο δεν έχει αυλή.

                                        @alexandros-k said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        @zithos said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        @tgd said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                        Γιατί χρησιμοποιούν το πλυντήριο για πάρκινγκ.

                                        Το παράνομο πάρκινγκ είναι άλλη περίπτωση υπάρχει και η τροχαία για αυτό να τους πάρει τις πινακίδες, λέμε δεν θέλουν πελάτες τους διώχνουν.

                                        Μεσα στην αυλη του πλυντηριου δεν μπορει να κοψει κληση η τροχαια

                                        Κανένα πλυντήριο δεν έχει αυλή.

                                        alexandros-k 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k @zithos last edited by alexandros-k

                                          @zithos said in [Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!]

                                          Κανένα πλυντήριο δεν έχει αυλή.

                                          Αρκετα εχουν. Αυλειο χωρο, ακαλυπτο, πως το λενε

                                          zithos 1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • zithos
                                            zithos @alexandros-k last edited by

                                            @alexandros-k said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

                                            @zithos said in [Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!]

                                            Κανένα πλυντήριο δεν έχει αυλή.

                                            Αρκετα εχουν. Αυλειο χωρο, ακαλυπτο, πως το λενε

                                            Στα χωριά όχι στην πόλη.

                                            alexandros-k panos2171 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 67
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 70
                                            • 71
                                            • 72
                                            • 73
                                            • 69 / 73
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr