-
οπως εγραψα κ πιιο πανω, δν με απασχολει αυτο @gatoz . Αλλα διαβαζω οτι σε πολλους εχουνε σπασει πλαστικα, ειδικα στο πορτ μπαγκαζ, χωρις να εχουν κανει κατι φοβερο, η πορτα νμζ του οδηγου σε πολλους δν εφαρμοζει σωστα με αποτελεσμα τριγμους και θορυβους, και γενικα τετοια ζητηματα. Το αν ζουλιεται η οχι καθολου δν με απασχολει, ειλικρινα!
-
1.....KIA XCEED | Manual | GT Line | -> 29K-------το πιο εντυπωσιακό από όλα
2....Hyundai i30 Tourer | 1.5T 140 | Manual | Distinctive | -> 25K ---για όποιον αγοράζει με το μυαλό και τη λογική
3.....Suzuki Scross | GL+ | 2wd | manual | -> ~26k ----είχα για 7,5 χρόνια το baleno 2, τάπερ, αλλά δεν έσπασε κανένα πλαστικό, ούτε άκουγα τριγμούς
4.....MG ZS MAX Hybrid+ | Exclusive | -> 27.5K ----για μένα έχει κάποιες ελλείψεις στην μεσαία έκδοση, σε σχέση με τα προηγούμενα, το έχει τιμολογήσει ακριβά ο Συγγελίδης + αυτά που αναφέρεις κ εσύ
Hyundai i30 Tourer | 1.5T 140 | 7-DCT | Distinctive | -> 26.5K
Όλα τα υπόλοιπα είναι manual, δεν βλέπω το λόγοDacia Duster | TCe 130 | Expression | -> 24KDacia Duster | TCe 130 | Extreme | -> 26K
Dacia Duster παίρνεις για τετρακίνηση ή υγραέριο, πιο safe επιλογή το Suzuki, με ασπαστο διαμαντακι κινητήρα -
Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου. Για να κρατήσεις χαμηλά όπου θες το budget ειδικά εφόσον είχες στη λίστα το i30 tourer γιατί δεν κοιτάς i30 fastback αντίστοιχο; Αποκλείεται να μην αρέσει στη γυναίκα σου. 29.100€ έχει η τοπ έκδοση του n-line με μεταλλικό & 7dct. Προσωπικά το θεωρώ πολύ τίμιο και όμορφο αμάξι. Το έχει φίλος (1000αρι) 1,95m με δύο παιδιά χωρίς καρότσι και μου λέει ότι είναι πολύ άνετο στους χώρους.
Επόμενη άποψη περί S-cross. +μφωνώ με γάτο. Ασπαστο είναι αλλά προσπάθησε να πάρεις τετρακίνηση. Θα καις λίγο παραπάνω αλλά τα παιδάκια σου θα μετακινούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια. Vfm επιλογή. Το Gl+ awd κάτω από 28κ.
Δεν ξέρω που μένεις, που δουλεύεις και αν θα σε ενοχλήσει το μέγεθος (και εγώ Θεσσαλονίκη τα κάνω όλα αυτά) αλλά δεν μπορώ να μην προτείνω στον οικογενειάρχη αυτό που θεωρώ εγώ το ιδανικό όχημα. Corolla sedan hybrid active+ με μεταλλικό στα 29.050€, πάλι εντός μπάτζετ. Απόλυτη οικονομία, εκ διαμέτρου καλύτερη ανάρτηση, τιμόνι, χώροι, ποιότητα από όλα τα υπόλοιπα. Βέβαια προϋποθέτει να γουστάρεις τα συγκεκριμένα αμαξώματα γιατί εδώ τώρα θα αρχίσουν να λένε για συνταξιούχους. Προσωπικά αν αγόραζα σήμερα οικογενειακό vfm όχημα και δεν χρειάζομουν ψηλό θα έπαιρνα μόνο αυτό (πιθανότατα Style).
-
@sabas_thess said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Να καταθέσω και εγώ την άποψη μου. Για να κρατήσεις χαμηλά όπου θες το budget ειδικά εφόσον είχες στη λίστα το i30 tourer γιατί δεν κοιτάς i30 fastback αντίστοιχο; Αποκλείεται να μην αρέσει στη γυναίκα σου. 29.100€ έχει η τοπ έκδοση του n-line με μεταλλικό & 7dct. Προσωπικά το θεωρώ πολύ τίμιο και όμορφο αμάξι. Το έχει φίλος (1000αρι) 1,95m με δύο παιδιά χωρίς καρότσι και μου λέει ότι είναι πολύ άνετο στους χώρους.
Επόμενη άποψη περί S-cross. +μφωνώ με γάτο. Ασπαστο είναι αλλά προσπάθησε να πάρεις τετρακίνηση. Θα καις λίγο παραπάνω αλλά τα παιδάκια σου θα μετακινούνται με μεγαλύτερη ασφάλεια. Vfm επιλογή. Το Gl+ awd κάτω από 28κ.
Δεν ξέρω που μένεις, που δουλεύεις και αν θα σε ενοχλήσει το μέγεθος (και εγώ Θεσσαλονίκη τα κάνω όλα αυτά) αλλά δεν μπορώ να μην προτείνω στον οικογενειάρχη αυτό που θεωρώ εγώ το ιδανικό όχημα. Corolla sedan hybrid active+ με μεταλλικό στα 29.050€, πάλι εντός μπάτζετ. Απόλυτη οικονομία, εκ διαμέτρου καλύτερη ανάρτηση, τιμόνι, χώροι, ποιότητα από όλα τα υπόλοιπα. Βέβαια προϋποθέτει να γουστάρεις τα συγκεκριμένα αμαξώματα γιατί εδώ τώρα θα αρχίσουν να λένε για συνταξιούχους. Προσωπικά αν αγόραζα σήμερα οικογενειακό vfm όχημα και δεν χρειάζομουν ψηλό θα έπαιρνα μόνο αυτό (πιθανότατα Style).
Συμφωνώ με το φίλο!
Corolla sedan hybrid και είσαι άρχοντας!
Αν ήταν λίγο πιο σύγχρονο και όχι σαν αμάξι 15ετιας θα έλεγα και s-cross αλλά πέρα από αξιοπιστία στα υπόλοιπα είναι λίγο παλιατζουρα ... -
Με τόσο πολύ πόλη και έχοντας ανάγκη τον χώρο αποσκευών γιατί δεν βλέπεις CC 1.8? 480lt χώρος αποσκευών. Και μέσα στην πόλη θα κινείσαι επι το πλείστον ηλεκτρικά.
6 χρόνια /180Κ συν τα της μπαταρίας-υβριδικού συστήματος. Κοντά στα χρήματα σου.
Από το 1000αρι i30 κατ έμε πολύ καλύτερη επιλογή. -
@chrisk6 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Με τόσο πολύ πόλη και έχοντας ανάγκη τον χώρο αποσκευών γιατί δεν βλέπεις CC 1.8? 480lt χώρος αποσκευών. Και μέσα στην πόλη θα κινείσαι επι το πλείστον ηλεκτρικά.
6 χρόνια /180Κ συν τα της μπαταρίας-υβριδικού συστήματος. Κοντά στα χρήματα σου.
Από το 1000αρι i30 κατ έμε πολύ καλύτερη επιλογή.1ον η τιμή που ανέφερα αφορά το 1,5t 7dct n-line fastback. Το 1000 έχει ο ψηλός φίλος στον οποίο αναφέρθηκα.
2ον το cc δίπλα στο Corolla sedan είναι σαν μια φτηνή σαβουρα. Ας λένε για συνταξιούχους είναι άψογο όχημα στο ρόλο του. Ποιο cc;....
-
@sabas_thess said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
@chrisk6 said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Με τόσο πολύ πόλη και έχοντας ανάγκη τον χώρο αποσκευών γιατί δεν βλέπεις CC 1.8? 480lt χώρος αποσκευών. Και μέσα στην πόλη θα κινείσαι επι το πλείστον ηλεκτρικά.
6 χρόνια /180Κ συν τα της μπαταρίας-υβριδικού συστήματος. Κοντά στα χρήματα σου.
Από το 1000αρι i30 κατ έμε πολύ καλύτερη επιλογή.1ον η τομή που ανέφερα αφορά το 1,5t 7dct n-line fastback. Το 1000 έχει ο ψηλός φίλος στον οποίο αναφέρθηκα.
2ον το cc δίπλα στο Corolla sedan είναι σαν μια φτηνή σαβουρα. Ας λένε για συνταξιούχους είναι άψογο όχημα στο ρόλο του. Ποιο cc;....
To CC 1.8 όπως έγραψα. Όχι 2λτ.
Το i30 το 1.5 ναι είναι καλύτερη επιλογή (παρασύρθηκα από το 1000αρι) έχεις δίκαιο αλλά εγώ πάλι στο CC θα έμενα δεδομένου ότι θα παίζει τόσο πολύ μέσα στην πόλη/κινηση. Όχι ότι έξω ΕΟ θα έχει θέμα. -
Επειδή όπως έχω γράψει τον θεωρώ ιδανικό για ηλεκτρικό, μια δοκιμή του ηλεκτρικού ΟΠΕΛ ΦΡΟΝΤΕΡΑ
Στην πλούσια έκδοση που βλέπουμε με τα ισχύοντα του ΚΗ3, θα έρθει μετά την επιδότηση λίγο πάνω από τις 25000.
Τα λέει αρκετά αναλυτικά τα συν και τα πλην...
Ναι δεν έχει 200 άλογα, αλλά είναι ευρωπαϊκό, είναι και θα είναι πάντα εδώ και δεν θα έχεις να φας στο κεφάλι δασμούς, ή θα έχεις αγοράσει ακριβά και ξαφνικά θα σου λένε οι τυχαίοι, θα δώσουμε 500 αυτοκίνητα 25 % φτηνότερα.
-
Από τον ίδιο τύπο, που είναι 1,92 ύψος, έχουμε και το τέστ της μεσαίας έκδοσης του υβριδικού με τα 136 άλογα.
Να θυμίσω ότι αυτό έχει λιγότερο από 9 δ το 0-100 και πάνω από 190 τελική, είτε σαν Φροντέρα,
είτε σαν 3 αιρκρος.
Σαν Φροντέρα η μεσαία έκδοση Edition plus ξεκινάει από 25400, που αν θέλουμε να βάλουμε άσπρη οροφή και άσπρες ζάντες αλλά στο καφέ χρώμα που είναι το δωρεάν είναι 26000, αν το κάνουμε σαν το αυτοκίνητο του τέστ στο πράσινο, είναι 26600 και αν θέλουμε να βάλουμε και το πακέτο με τα θερμαινόμενα καθίσματα, τιμόνι και μπροστινό παρμπρίζ είναι στα 26864 στο βασικό χρώμα. Η πλούσια έκδοση ξεκινάει από 29400 με στανταρ τα θερμαινόμενα και την διχρωμία.
Το αιρκρος έχει μικρές διαφορές στην μεσαία έκδοση με διαφορετικό εξοπλισμό και μεγάλη στην πλούσια που είναι 2000 φτηνότερο, πάλι με διαφορετικές επιλογές εξοπλισμού.
-
Τι ζάντα Lada 2105 είναι αυτή;;; Ξερναω...
-
Από Πεζώ Ραλλύ είναι….
-
Ούτε από το lada ούτε από το ραλλύ!!!
Αυτές είχαν πολλές μικρές ολοστρόγγυλες τρύπες αερισμού των φρένων!
Αυτές είναι χειρότερες! -
Αρχικά παρακολουθώντας το φόρουμ τους τελευταίους μήνες, έχω την εξής απορία: υπάρχει κάποιος άλλος εκτός του @criuser που να προτείνει τα Citroen/Opel?
Πέρα από την πλάκα πάντως, προσωπικά μου αρέσουν εξωτερικα/εσωτερικα( Η σύζυγος ειδικά το βάζει 1η θέση!!). Βέβαια είναι ίδια και δν ξέρω ποιο από τα δύο ΘΑ διάλεγα αν πήγαινα εκεί, αλλά άλλη ιστορία! Αυτό που είπες κ ο κριουσερ υποθέτω είναι η διαφορά, στοκ εξοπλισμό και στην 7θεσια(?). Στο air cross αν κατάλαβα καλά δν έχει επιλογή θερμαινόμενων καθισμάτων σε καμία έκδοση, σωστά? Επίσης, ποτέ αναμένονται αυτά? Υπάρχουν στις αντιπροσωπείες να τα δεις?
-
@sabas_thess said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Τι ζάντα Lada 2105 είναι αυτή;;; Ξερναω...
Δεν είναι η στάνταρ, την δίνει σαν έξτρα σε συνδυασμό με το πράσινο - άσπρο χρώμα...
Γερμανική αισθητική...
Σαν του νέου Τιγκουάν του 1980 που παρουσιάστηκε φέτος...
-
@yonyan said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Αρχικά παρακολουθώντας το φόρουμ τους τελευταίους μήνες, έχω την εξής απορία: υπάρχει κάποιος άλλος εκτός του @criuser που να προτείνει τα Citroen/Opel?
Πέρα από την πλάκα πάντως, προσωπικά μου αρέσουν εξωτερικα/εσωτερικα( Η σύζυγος ειδικά το βάζει 1η θέση!!). Βέβαια είναι ίδια και δν ξέρω ποιο από τα δύο ΘΑ διάλεγα αν πήγαινα εκεί, αλλά άλλη ιστορία! Αυτό που είπες κ ο κριουσερ υποθέτω είναι η διαφορά, στοκ εξοπλισμό και στην 7θεσια(?). Στο air cross αν κατάλαβα καλά δν έχει επιλογή θερμαινόμενων καθισμάτων σε καμία έκδοση, σωστά? Επίσης, ποτέ αναμένονται αυτά? Υπάρχουν στις αντιπροσωπείες να τα δεις?
Υπάρχουν πολλοί που τα έχουν εδώ μέσα.
Απλά δεν διασκεδάζουν όπως εγώ όταν τσακίζουν τους ηλικιωμένους των τογιότα, ή τους δεν λέω ποτέ τις βλάβες γερμανόφιλων...
Οι φιλοκορεάτες είναι λίγοι και ευκαιριακοί, ενώ οι υπόλοιποι γιαπωνεζόφιλοι, δηλαδή σουζούκι, έχουν άλλα θέματα...
Πέρα από την πλάκα λοιπόν, 7θέσια βγαίνουν και τα δύο, μόνο όμως με θερμικό κινητήρα, όχι ηλεκτρικό.
Από εκεί και μετά θα μπορούσαμε να πούμε τα εξής για τον εξοπλισμό.
Το αιρκρος έχει πάντα τα διπλά αμορτισέρ και τα καθίσματα ενισχυμένου αφρού, ενώ έχει την οθόνη που μοιάζει με head up display και την 10άρα οθόνη, αλλά και τους αναδιπλούμενους καθρέφτες, την αυτόματη εναλλαγή μεγάλων φώτων και τα φυμέ στα πλάγια και πίσω παράθυρα. Ενώ έχει και τον κλιματισμό και το δερμάτινο τιμόνι.
To frontera έχει πάντα τις δύο 10άρες οθόνες την ζάντα αλουμινίου και το νάβι, όπως και την ασύρματη φόρτιση κινητού.Τα παραπάνω υπάρχουν στην μεσαία έκδοση των αυτοκινήτων και είναι και οι διαφορές μεταξύ τους, γιατί υπάρχουν και άλλα που είναι κοινά και στα δύο, όπως αυτόματα φώτα και υαλοκαθαριστήρες και αισθητήρες και κάμερα πίσω.
Στις τιμές χωρίς εκπτώσεις το αιρκρος έχει 25000 και το φροντέρα 25400.
Δωρεάν χρώμα το αιρκρός έχει το λευκό και το φροντέρα το καφέ που φαίνεται στο βίντεο του ηλεκτρικού.
Στα λεφτά του φροντέρα μπορείς να βάλεις μαύρη οροφή στο αιρκρος και να είναι λευκό με μαύρη οροφή.
Το φροντέρα όμως δίνει αυτό το πακέτο των θερμαινόμενων καθισμάτων - τιμονιού - παρμπρίζ, που μαζί με αυτό παίρνεις και τον κλιματισμό και το δερμάτινο τιμόνι, αλλά το ενδιαφέρον είναι ότι ρυθμίζεται σε ύψος και το κάθισμα του συνοδηγού, ενώ στο αιρκρος δεν γίνεται αυτό, με κόστος 1300 ευρώ.
Αρα στα 26700 το φροντέρα έχει ένα ενδιαφέρον πακέτο.
Μετά στα 27500 έρχεται η πλούσια έκδοση του αιρκρος που έχει επιπλέον της μεσαίας, αισθητήρες μπροστά και πλάι, ζάντες 17, νάβι, ασύρματη φόρτιση, εσωτερικό ηλεκτροχρωμικό καθρέφτη, διχρωμία, επιτήρηση τυφλού σημείου και διχρωμία καθισμάτων.
Τέλος στα 29400 έρχεταη η πλούσια του φροντέρα που έχει τα παραπάνω και το πακέτο θερμαινόμενων.
Πρακτικά η σιτροέν δίνει ανάρτηση και καθίσματα στάνταρ, ενώ η το φροντέρα 2 οθόνες και καθίσματα με 1300 - 1900 ανάλογα με την έκδοση.
Οπότε έχουμε συνοπτικά :
- 25400 το δίχρωμο μεσαίο αιρκρος.
- 26700 το μονόχρωμο με το πακέτο θερμαινόμενων μεσαίο φροντέρα.
- 27500 το δίχρωμο πλούσιο αιρκρος
- 29400 το δίχρωμο πλούσιο φροντέρα.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι στα 22400 (ως επιλογή 5) υπάρχει το δίχρωμο μεσαίο αιρκρος με το χειροκίνητο και τα 100 άλογα, μια επιλογή για χώρους σε λίγα χρήματα.
Προσωπικά θα κοίταζα σαν επιλογές τα 2 - 3 και 5, από πλευράς χρημάτων και ανάλογα ποιο μου καθόταν καλύτερα στον δρόμο.
Πάντως με έναν 1,92 που κάθεται άνετα πίσω από τον εαυτό του, ο ανταγωνισμός σε αυτά τα λεφτά για όποιον ψάχνει για χώρους δεν υπάρχει.
-
Ότι και να λες ο κοζμος βγαζει δυσκολα γιουρα, δεν ειναι εργολαβοι με μαύρα, για να τα πετάξει στις γαλλικές απατες
-
Μιλάει ο Μέγας Χορηγός της Σουζούκι...
Πως ήταν το ταξίδι στην Ιαπωνία για τον αποχαιρετισμό ?
Σε τίμησαν ανάλογα με τα χρήματα που τους έχεις δώσει, η νέα ηγεσία ?
-
Aπό την λίστα σου θα επέλεγα Suzuki.
Είχα vitara all grip του 19' και το ευχαριστήθηκα. Το μόνο που με χαλούσε ήταν κάποιοι τριγμοί (τα κρύα πρωινά του χειμώνα).
Τα έφερε έτσι η ζωή που μετανάστευσα και αναγκαστικά πουλήθηκε, αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να το δώσω.Μη κοιτάς καν Dacia και MG.
Ιδανικά θα ελεγα corolla cross 1.8,αφού κάνεις χλμ εντός πόλης.
-
@criuser να σου πω με ειλικρίνεια ότι την γυναίκα μου την έπεισες πάντως....
Για κάποιο λόγο, το ερκρος είναι πιο πάνω από το φροντερα. Προφανώς είναι ίδια, αλλά κάνει ένα κλικ παραπάνω το Σιτροέν! Το 100ρι δν το βλέπω καν, κ αν διάλεγα μάλλον την πλούσια έκδοση θα έλεγα.
Βρε λες να μπήκε το (ερ)κροσακι σφήνα στο (εσ)κροσακι??
-
@moysatos said in Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου:
Aπό την λίστα σου θα επέλεγα Suzuki.
Είχα vitara all grip του 19' και το ευχαριστήθηκα. Το μόνο που με χαλούσε ήταν κάποιοι τριγμοί (τα κρύα πρωινά του χειμώνα).
Τα έφερε έτσι η ζωή που μετανάστευσα και αναγκαστικά πουλήθηκε, αλλιώς δεν υπήρχε περίπτωση να το δώσω.Μη κοιτάς καν Dacia και MG.
Ιδανικά θα ελεγα corolla cross 1.8,αφού κάνεις χλμ εντός πόλης.
Κορολα κρος νμζ ότι ξεφεύγει από το μπάτζετ μου, και απόσβεση δννθα κάνω ούτε σε 6-7 χρόνια με τα χλμ που κάνω ανά έτος....
Αγορα νεου/μεταχειρισμενου οικογενειακου